МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Анафема в інтернеті - і сміх, і гріх!!

10/10/2003 | Анатолій
Як повідомляє http://rus.delfi.ee, на форумі телефонної компанії України "Фарлеп-Телеком" донецький священик Єдиної святої соборної і Апостольської церкви христової “за протидію проповіді Євангелія” вперше в історії інтернету офіційно оголосив анафему модератору форуму після того як той витер з теми "Как соблазнить девушек..." декілька його статей про секс і родину, а також відкриту священиком окрему тему "Сокровение секса", в якій розмістив статті з однойменної християнської книги.

Модератор попросив священика не писати на форум великих постингів, а давати посилання на них в мережі, попередивши, що ці великі постинги будуть видалятися.

Після цього священик надіслав йому такого листа:

Во имя Отца и Сына и Святого Духа!

Властью данной мне Богом, я, священник Иисуса Христа, провозглашаю Анафему человеку под псевдонимом r0ar1ng_angel препятствующему проповеди Евангелия! Да будет отлучен от защиты Божией до покаяния и во имя Господа нашего Иисуса Христа, обще с моим духом, силою Господа нашего Иисуса Христа, предать сатане во измождение плоти до Судного Дня!

Аминь.

Единая Святая Соборная и Апостольская Церковь Христова


Після цього модератор звинуватив священика у "перевищенні службових повноважень", супроводивши свого диста смайликом.

Модератор також спробував заручитися підтримкою відвідувачів, поставивиши на голосування право священика накладати анафему, однак, несподівано для модератора, відвідувачі форуму не підтримали його й порадили покаятися.

Відповіді

  • 2003.10.10 | Анатолій

    А що б Ви робили, як модератор, пане Пінчук? (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.10.10 | Георгій

      Нічого б не робив

      Якщо я бачу якесь повідомлення, яке містить персональні образи і інший оффтопік, я мушу його видалити. Якщо хтось мене за це предасть анафемі, я розглядатиму це просто як непорозуміння і ніяких дій з мого боку не буде. Інша річ, якщо я суб'єктивно витиратиму повідомлення, які просто містять погляди інші, ніж мої власні. Цього робити не можна. Тому, якщо якийсь священик предав би мене анафемі ЗА ТАКЕ, тоді я б дійсно розкаявся і попросив вибачення.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.10.10 | Анатолій

        А кого Ви підтримуєте в цьому випадку? (-)

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.10.10 | Георгій

          Важко сказати

          З одного боку, модератор може мати рацію, тому що з суто технічних причин іноді на форумах дуже довгі повідомлення заважають їх нормальній роботі (я не фахівець, але знаю, що є таке поняття
          "bandwidth," тобто якась максимальна кількість бітів інформації, перевищення якої веде до серйозних проблем). З іншого боку, модераторові, мабуть, треба було б поводитися більш людяно і не витирати повідомлення донецького священика, а просити того самому скоротити свої повідомлення і дати лінк до повного тексту.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.10.10 | Анатолій

            Re: Важко сказати?? Георгієві.!!

            Отже, пане Георгію, Ви виправдовуєте християнського священника, який замість пропагуваної любові, розсилає анафему. Я правильно зрозумів? А я гадав, що духовна особа, а саме за таких себе сприймають християнські попи, не може розкидати зло у вигляді анафеми, бо так звана "анафема" є справжнім чорним чаклуванням, тобто диявольською магією. І саме до цієї диявольської магії інколи звертаються священники християнських церков. І це Ви, панове християни, вважаєте за нормальне???
            Анатолій
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2003.10.10 | Георгій

              Про анафему

              Християнська віра дійсно закликає бути добрими до всіх і намагатися всі сварки вирішувати мирним шляхом. Але Біблія описує випадки, коли, очевидно, такий підхід був неможливий. Наприклад, апостол Павло в Першому посланні до Коринтян говорить про одного чоловіка, який мав статеві стосунки з дружиною свого батька, і закликає коринтян не миритися з тим чоловіком, а просто вилучити його з церкви, не підтримувати з ним ніяких стосунків, поки він не розкається і не припинить свого ганебного зв"язку. Павло також у кількох листах згадує своїх колишніх друзів і однодумців, яких він кинув через їх не-християнську поведінку, і говорить про одного з них, що він (Павло) "передав його сатані." Це, звичайно ж, не означає, що Павло буквально зустрівся з сатаною і сказав, "на тобі цього негідника." Це просто означає, що Павло втратив на ту людину всяку надію і просить своїх одновірців-християн не спілкуватися з нею. Та людина, таким чином, опиняється поза церквою, у "світі," про який апостол Іван писав, що він, цей "світ," вже лежить в обіймах сатани. Ніякого чаклування ці відлучення від церкви ("анафеми") не містили. Це не заклинання, не прокляття, а просто свідоцтва про неможливість подальшого перебування тієї чи іншої людини в церкві.
  • 2003.10.10 | Franko

    Про прощeння

    Розповідають, що коли одному офігітeльному грішнику (вбивці etc) свящeник на сповіді нe дав розгрішeння, то статуя Христа, що стояла в цeркві, мовила до нього: "Прощаються тобі гріхи твої"...

    Ніколи нe має бути мeж прощeнню і милосeрдю. "Будьтe досконалі, як Отeць мій нeбeсний досконалий."
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2003.10.13 | Анатолій

      Re: Про прощeння в українському Православ"ї!

      В доортодоксальній вірі Русів-українців головним чинником було прохання про прощення себе за свої образи і дурні думки та прошення всіх, за їхні образи тебе. Про так звану анафему навіть не знали. Тепер буду знати, що цю систему чорного кодування приніс Савло. Дякую, пане Георгію.
      І саме тому в питанні прощення я підтримую Франка. Хоча, на мій погляд, сам він нікого не прощає, але вже добре, що про це говорить.
      Анатолій
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2003.10.13 | Георгій

        Re: Про прощeння в українському Православ"ї!

        Анатолій пише:
        > В доортодоксальній вірі Русів-українців головним чинником було прохання про прощення себе за свої образи і дурні думки та прошення всіх, за їхні образи тебе.
        (ГП) Так само і зараз у християн.

        >Про так звану анафему навіть не знали. Тепер буду знати, що цю систему чорного кодування приніс Савло. Дякую, пане Георгію.
        (ГП) Прошу, але в системі відлучень від церкви немає ніякого чорного кодування. Відлучених радо приймають назад, якщо вони розкаюються. Павло говорить про ту саму людину у Другому посланні до Коринтян відмічає, що та людина розкаялася і тепер знову з громадою.

        > І саме тому в питанні прощення я підтримую Франка. Хоча, на мій погляд, сам він нікого не прощає, але вже добре, що про це говорить.
        (ГП) Ну, звідки Ви знаєте, що він нікого не прощає. Це Ваша суб'єктивна думка, яка зовсім ні на чому не базується. А щодо його позиції про прощення - моя позиція така сама. Звичайно, священик, який не захотів відпустити гріха людині, що ПРИЙШЛА НА СПОВІДЬ (!!!) - зробив дуже погано.


        > Анатолій
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2003.10.13 | Franko

          Re: Про прощeння в українському Православ"ї!

          Звичайно, священик, який не захотів відпустити гріха людині, що ПРИЙШЛА НА СПОВІДЬ (!!!) - зробив дуже погано.

          Звісно. Алe я хочу зробити дeкілька засадових рeмарок. Sвящeник нeсe вeлику відповідальність за тe, як він поводить сeбe під час сповіді, як і кому він, силою Христа, відпускає гріхи. Sвящeники часом нe відпускають гріхи, коли вони бачать, що людина має нeщирe каяття, або що вона нeготова до цього. Цe виховний момeнт. Як правило, свящeник кажe такій людині виконати пeвні дії (поміркувати над своїми вчинками, попросити пробачeння у скривджeної людини, ліквідувати наслідки гріха etc) і після цього радо дає відпущeння. Я повинeн сказати, що такe відбувається дужe рідко (тимчасовe затримання гріхів), і потрібно дужe вважати, щоб справді нe налякати лйдуни, яка щиро кається. Щe раз -- такe відбувається дужe і дужe рідко.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2003.10.13 | Анатолій

            Не примазуйтеся, а краще висловіть думку щодо попа,

            який висловив АНАФЕМУ, тобто прокляття, в інтернеті модераторові!
            Не викручуйтеся, а говоріть про нього відверто. Він бо ж вашого юдо-християнства.
            Анатолій


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".