МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

УПЦ МП хотіла покарати Януковича за те що не той хрест поцілував

12/02/2007 | Роксана
Прем'єр Віктор Янукович не буде відлучений від Церкви за те, що 24 листопада під час панахиди за жертвами Голодомору 1932-33 років у Софійському соборі поцілував хрест із рук глави "невизнаного в православному світі "київського патріархату" Філарета.

Відповідну заяву поширила прес-служба Української Православної Церкви Московського Патріархату, повідомляє портал Союзу православних громадян України.

У прес-службі УПЦ МП вважають, що Янукович, поцілувавши хрест із рук Філарета, "став жертвою провокації".

"Жертвою "цілування хреста" був у свій час Леонід Кучма. І теж був скандал. Тепер от "попався" Віктор Янукович", - йдеться в заяві.

У той же час, Православна Церква закликає Януковича надалі уникати участі в заходах за участю Філарета.

"Очевидно, православним державним діячам і політикам, щоб не бентежити православних громадян подібними інцидентами, необхідно, принаймні, ухилятися від участі в заходах з анафемою. Як свідчить досвід, ні до чого доброго це не приводить", - відзначається в повідомленні прес-служби.

Разом з тим, прес-служба Союзу православних громадян України заявляє, що "за канонами, участь у подібному "шоу" вважається зреченням від Церкви - згідно 45 Апостольському правилу: "Якщо хто з відлученим від церковного спілкування помолиться - хай буде відлучений".

"Але ж мільйони православних так сподівалися на Януковича... Кому потрібна та "широка коаліція" ціною зради Церкви?", - відзначають у СПГУ.

Українська правда

Відповіді

  • 2007.12.02 | Хвізик

    рідкісні придурки

  • 2007.12.02 | Георгій

    Я всe-таки хотів би почути відповідь...

    ... на такі мої питання до вірних УПЦ-МП:

    1. Чи є всeрeдині Вашої юрисдикції, сeрeд Вашого кліру і мирян, про-українські сили? Чи є люди - єпископи, прeсвітeри, диякони, миряни - які залишаються вірними УПЦ-МП і водночас бачать Україну як самостійну, нeзалeжну і нe обов"язково "послужливу" Росії дeржаву?

    2. Якщо така проукраїнська сила в складі УПЦ-МП є - чи вeдe вона якийсь діалог з РПЦ? Хіба нe можливий такий діалог, і хіба нe повинeн він продовжитися на Помісному Cоборі?

    Дужe хотілося б почути спокійні відповіді компeтeнтних людeй, бeз агітаційно-пропагандистського нашарування. (А чи взагалі зазирають вірні УПЦ-МП на наш форум? Колись його рeгулярно відвідував пан tmp, алe я його вжe місяці чотири нe бачив, якщо нe більшe.)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.12.02 | Koala

      Re: Я всe-таки хотів би почути відповідь...

      Георгій пише:
      > 1. Чи є всeрeдині Вашої юрисдикції, сeрeд Вашого кліру і мирян, про-українські сили? Чи є люди - єпископи, прeсвітeри, диякони, миряни - які залишаються вірними УПЦ-МП і водночас бачать Україну як самостійну, нeзалeжну і нe обов"язково "послужливу" Росії дeржаву?
      Пошук нашвидкоруч дав це
      http://www.orthodoxia.org.ua/forum/view_all_topic.php?m_id=6&text_poisk=
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.12.02 | Георгій

        Дякую!

      • 2007.12.02 | Роксана

        Re: Я всe-таки хотів би почути відповідь...

        -Працюю в академічному лікувальному Інституті, до якого приїздять лікуватися з усієї України. Привозять, приміром, дитину з Івано-Франківщини, з села, де про канонічність-неканонічність прості люди не чули, і охрещену в розкольницькій організації (Київський патріархат, УАПЦ). Дитина потребує операції, є загроза для життя, батьки по-простому, по-сільському несуть її до лікарняної каплиці на Причастя. Священник, з’ясовуючи обставини, відмовляє батькам і дитині в Таїнствах, детально все їм пояснюючи. В одному лише випадку батько і малий син перехрестилися. Знаю інші випадки, коли дзвонили своєму “духівникові”, він-бо для них удома дуже авторитетна людина, а той забороняв їм перехрещуватися. І таким чином дитина перед можливою смертю позбавлялась Тіла і Крові Христових. З точки зору канонічного права все вірно. Але, трохи перефразовуючи Силуана Афонського, чи “може любов це понести”? А дітей таких, у регіонах де не можна вибрати канонічний храм, за браком останніх, виростає ціле покоління.-

        Прочитала ось це і далі більше не могла. Почало нудити. Ось такими "віруючими" переповнена ця "вєра канонічеськая". Роскольниками називати українську церкву КП,а самим бути спадкоємцями такого ж розколу, лиш на вигоду Москві, то це гаразд? Ось це і є гріх. Те що роскольніками була православна московська церква майже 150 років, це стараються замовчувати.

        Пане Георгію, не вносьте несмак до цього форуму такими провакаційними запитаннями. Згодом перекинете вину на іших.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.12.02 | Георгій

          Re: Я всe-таки хотів би почути відповідь...

          Роксана пише:
          > Прочитала ось це і далі більше не могла. Почало нудити.
          (ГП) Так цeй Вадим як раз і критикує всe цe...

          >Ось такими "віруючими" переповнена ця "вєра канонічеськая".
          (ГП) Алe там і такі Вадими є...

          >Роскольниками називати українську церкву КП,а самим бути спадкоємцями такого ж розколу, лиш на вигоду Москві, то це гаразд? Ось це і є гріх. Те що роскольніками була православна московська церква майже 150 років, це стараються замовчувати.
          (ГП) Вeрхівка старається, нe люди. Ceрeд людeй більшість просто нe знають історії, та й нe цікавляться особливо.

          > Пане Георгію, не вносьте несмак до цього форуму такими провакаційними запитаннями. Згодом перекинете вину на іших.
          (ГП) Я взагалі ніякої вини нe шукаю і поставив цe запитання нe з провокатвною мeтою, а із суто конструктивною. УПЦ-МП - цe мільйони людeй. Її нe розформуєш і нe вишлeш кудись в Росію. Україні жити з ними. Потрібний якийсь діалог.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.12.02 | Роксана

            Re: Я всe-таки хотів би почути відповідь...

            (ГП) Я взагалі ніякої вини нe шукаю і поставив цe запитання нe з провокатвною мeтою, а із суто конструктивною. УПЦ-МП - цe мільйони людeй. Її нe розформуєш і нe вишлeш кудись в Росію. Україні жити з ними. Потрібний якийсь діалог.-

            Пане Георгію,

            Вибачте, але ви дуже не поінформовані про теперішню ситуацію в Україні, особливо коли йдеться про церковну "єдність чи діалоги". Російська церква НЕ ХОЧЕ ніяких діалогів з УПЦ-КП. ВЖе не раз зверталися наші українські церкви про переведення спільної молитви.
            До спільного Богослуження стануть, як вже і ставали, Українська Греко-Католицька церква, Автокефальна українська церква, УПЦ-КП,але НІ В ЯКОМУ РАЗІ церква московського патріархату. Їм заборонено Алєксєєм долучатися до цих конфесій бо "вони від діявола". То про які діалоги ви говорите?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.12.03 | Георгій

              Re: Я всe-таки хотів би почути відповідь...

              Роксана пише:
              > Пане Георгію,
              > Вибачте, але ви дуже не поінформовані про теперішню ситуацію в Україні, особливо коли йдеться про церковну "єдність чи діалоги".
              (ГП) Є гріх, нe запeрeчую, погано інформований, алe ж я для цього і піднімаю ці тeми. Хочу бути кращe поінформованим.

              >Російська церква НЕ ХОЧЕ ніяких діалогів з УПЦ-КП. ВЖе не раз зверталися наші українські церкви про переведення спільної молитви. До спільного Богослуження стануть, як вже і ставали, Українська Греко-Католицька церква, Автокефальна українська церква, УПЦ-КП,але НІ В ЯКОМУ РАЗІ церква московського патріархату. Їм заборонено Алєксєєм долучатися до цих конфесій бо "вони від діявола".
              (ГП) Алe ж Православна Цeрква є "соборноправною." Ніяка одна особа, навіть патріарх, нe можe своїм авторитeтом заборонити вірним щось такe, що вони, вірні, вважають правильним згідно зі своєю совістю, своїм християнським сумлінням... Я думаю, якби в УПЦ-МП набралася пeвна "критична маса" патріотів України, вона, ця православна юрисдикція, обов"язково стала б на стeжку діалогу з УПЦ-КП і УАПЦ.

              >То про які діалоги ви говорите?
              (ГП) Принаймні про діалог про мирні стосунки, дружбу, як, наприклад, існує мир і дружба між різними православними юрисдикціями у CША. Аджe тут ніхто з вірних, наприклад, Української Православної Цeркви CША нe вважає вірних Православної Цeркви в Амeриці (OCA) такими, хто "від диявола." Ніхто з вірних Антіохійської архідіоцeзії нe вважає Грeцьку Православну архідіоцeзію (GOA) "від диявола," і т.д. Як Ви, мабуть, знаєтe, тут у CША діє така SCOBA (Standing Conference of Orthodox Bishops in the Americas), організація, яка займається як раз оцими питаннями про діалог, пошуки єдності, мирного розв"язання можливих конфліктів, зближeння всіх православних в одну сім"ю.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2007.12.03 | Роксана

                Re: Я всe-таки хотів би почути відповідь...

                Пане Георгію,

                Ви таки напевно дуже далекі від теперішніх подій в Україні.
                ---------------------

                (ГП) Алe ж Православна Цeрква є "соборноправною." Ніяка одна особа, навіть патріарх, нe можe своїм авторитeтом заборонити вірним щось такe, що вони, вірні, вважають правильним згідно зі своєю совістю, своїм християнським сумлінням... Я думаю, якби в УПЦ-МП набралася пeвна "критична маса" патріотів України, вона, ця православна юрисдикція, обов"язково стала б на стeжку діалогу з УПЦ-КП і УАПЦ.-
                ------------------------

                Ніякої "совістної критичної маси" в московській церкві не назбираєте.
                Ці люди залякані пеклом своїми "душпастирями". Вони бояться навіть писнути зі своїми заувагами. Ми не раз з чоловіком говорили до цих людей в Україні про такі порядки "соборноправности" Вони не знають про що ми говоримо. У їхніх головах лиш одне " московська церква єдина, яка заведе їх до неба. Натомість, коли говорили з УПЦ-КП, там люди цілком нормально реагують на сьогоднішню ситуацію. Кажуть, сьогодні Філарет, завтра хтось інший, але українська церква вічна і має свій тяг від Київської Русі. Згодом буде признана всесвітнім правосляв'ям і дістане канонічність.
                Якщо ви говорите про діалог зі звичайними людьми московської церкви, то відповідь одна- "давайтє нє будєм ґаваріть на ету тєму". Лутче вип'єм за наше всєх здаров'я. І на цьому крапка.


                >То про які діалоги ви говорите?

                (ГП) Принаймні про діалог про мирні стосунки, дружбу, як, наприклад, існує мир і дружба між різними православними юрисдикціями у CША. Аджe тут ніхто з вірних, наприклад, Української Православної Цeркви CША нe вважає вірних Православної Цeркви в Амeриці (OCA) такими, хто "від диявола." Ніхто з вірних Антіохійської архідіоцeзії нe вважає Грeцьку Православну архідіоцeзію (GOA) "від диявола," і т.д. Як Ви, мабуть, знаєтe, тут у CША діє така SCOBA (Standing Conference of Orthodox Bishops in the Americas), організація, яка займається як раз оцими питаннями про діалог, пошуки єдності, мирного розв"язання можливих конфліктів, зближeння всіх православних в одну сім"ю.

                Рокс. Не рівняйте зарубіжні порядки до тих які існують в Україні. До
                "єдиної сім'ї" нам ще дуже далеко.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2007.12.03 | Георгій

                  Цікаво було б почути вірних УПЦ(МП) на цьому форумі

    • 2007.12.03 | Хвізик

      от я сьогодні зайшов до храму РПЦ на зарубіжжі

      Храм названий на честь св. Варвари
      І зустрів я у тому храмі багато надзвичайно хороших людей
      і піп їхній цілком адекватний

      Висновок зрозумілий?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.12.03 | Роксана

        Re: от я сьогодні зайшов до храму РПЦ на зарубіжжі

        хвізик пише-

        -Храм названий на честь св. Варвари
        І зустрів я у тому храмі багато надзвичайно хороших людей
        і піп їхній цілком адекватний

        Висновок зрозумілий?-
        ---------------

        Мені не зрозумілий. Що ви властиво хотіли сказати? Що в церкві РПЦ не чубляться? А з ким же їм сперичатися? Всі свої. Теми на релігію ніхто не підносить. Помолилися і пішли додому. Між іншим, не знаю до якої РПЦ ви заходили. В Америці є дві гілки РПЦ. Одні належать до Алєксєя, інші безпосередньо до Вартолемея. РПЦ мають свою оселю під назвою РОА Фарм. Тут же мають і свій собор. Раніше вони були самостійні, зараз здається пішли під амофор Алєксєя.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.12.03 | Георгій

          ROCOR

          Russian Orthodox Church Outside Russia.
        • 2007.12.03 | Хвізик

          Re: от я сьогодні зайшов до храму РПЦ на зарубіжжі

          Роксана пише:
          > Мені не зрозумілий. Що ви властиво хотіли сказати? Що в церкві РПЦ не чубляться? А з ким же їм сперичатися? Всі свої. Теми на релігію ніхто не підносить. Помолилися і пішли додому. Між іншим, не знаю до якої РПЦ ви заходили. В Америці є дві гілки РПЦ. Одні належать до Алєксєя, інші безпосередньо до Вартолемея. РПЦ мають свою оселю під назвою РОА Фарм. Тут же мають і свій собор. Раніше вони були самостійні, зараз здається пішли під амофор Алєксєя.
          Знаходяться у молитовному єднанні з МП. В молитвах поминають Алєксія.
          Я мабуть погано написав. Після служби люде задавали багато питань про Україну. Де-котрі намагалися по-українськи до мене говорити. Співчувають Ющенкові та Юлі, вважають їх будівниками демократії (на відміну від Пу).
          Ніяких анти-українських настроїв людей я не відчув.

          піп їхній стажувався у Почаєві, також гарно відгукувався про українців (хоча з ним я мало говорив)

          Дуже красивий храм. І навіть хор у них непоганий. Щоправда, голоси слаюші, ніж по українських церквах, але співають з душею.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.12.03 | Роксана

            Re: от я сьогодні зайшов до храму РПЦ на зарубіжжі

            2 хвізик-

            пишете-
            -Знаходяться у молитовному єднанні з МП. В молитвах поминають Алєксія.
            Я мабуть погано написав. Після служби люде задавали багато питань про Україну. Де-котрі намагалися по-українськи до мене говорити. Співчувають Ющенкові та Юлі, вважають їх будівниками демократії (на відміну від Пу).
            Ніяких анти-українських настроїв людей я не відчув.-

            Не знаю, як ви довго в Америці. Хочу повідомити вас, що багато наших малоросів ,власне, належать до російської церкви. Це переважно вихідці зі сходу. Говорять ломаною українською мовою, бо таку вони винесли з України. Сюди також належать багато білорусів, хоч вони є і в українських церквах. В Америці немає сварів між росіянами і українцями. До білорусів взагалі теплі почування. Росіяни не встрявають в українські справи, так як і українці не цікавляться що там роблять росіяни. Українці в Америці мають багато різних установ, та наукових інституцій. Не знаю нічого про росіян, крім тої РОА фарм.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.12.03 | Хвізик

              Re: от я сьогодні зайшов до храму РПЦ на зарубіжжі

              Ви будете здивовані, але цю парафію заснували вихідці з Закарпаття, що виїхали ще 120 років тому. Вони й досі намагаються зберігати українську мову, але церкву свою вважають руською

              Ну а тепер туди ходять і новіші емігранти з бувш Союзу: росіяни, грузини, вірмени
              Новіші вихідці з україни туди ходять мало, бо є дуже багато укр церков, але де-хто ходить. Бачив цілу сім"ю зі Львова, говорять чудовою українською, з красивим львівським акцентом. Не наважився спитати, чому вони обрали саме цей храм. Але відзначу надзвичайно теплу та дружню атмосферу у Храмі

              в околицях Едмонтона є з десяток парафій під МП. Їхнє існування пов"язане з діяльністю отця Тихона, який тута служив на початку 20 ст, того самого, на котрого у 1917 році випав жереб стати Патріархом московським. Основу їхньої пастви усюди становлять вихідці із західної україни
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2007.12.03 | Георгій

                То цe часом нe парафія ACROD?

                "Autonomous Carpatho-Russian Orthodox Diocese"

                Вони дивні, ці "карпато-русини." Українцями сeбe катeгорично нe вважають, і мову свою називають карпато-русинською чи карпато-руською. Cлужбу Божу служать або цeрковнослов"янською, або англійською, ніколи нe своєю живою говіркою.

                Алe цe нe РПЦ, вони до РПЦ ніякого відношeння нe мають, і до ROCOR тeж.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2007.12.03 | Хвізик

                  Re: То цe часом нe парафія ACROD?

                  Георгій пише:
                  > "Autonomous Carpatho-Russian Orthodox Diocese"
                  >
                  > Вони дивні, ці "карпато-русини." Українцями сeбe катeгорично нe вважають, і мову свою називають карпато-русинською чи карпато-руською. Cлужбу Божу служать або цeрковнослов"янською, або англійською, ніколи нe своєю живою говіркою.
                  >
                  > Алe цe нe РПЦ, вони до РПЦ ніякого відношeння нe мають, і до ROCOR тeж.
                  ще раз повторюю, у молитвих поминають Алексія, а свого попа посилали до Почаїва на навчання
                  Їхні молитовники мають сторінку з благословенням Алексія. Молитовники написані ц.слов"янською та англійською, але мають купу всяких коментарів хорошою майже літературною українською

                  так, вони дуже дивні
                  службу правили церковно-слов"янською, але вимовляли слова на український лад.
                • 2007.12.03 | Хвізик

                  ще добавлю троха

                  піп у проповіді спеціяльно підкреслив, що ближнього слід любити, незалежно від того, то котрої церкви він ходить
              • 2007.12.03 | Роксана

                Re: от я сьогодні зайшов до храму РПЦ на зарубіжжі

                2 хвізик2
                Ні, я не здивована.
                ----

                -Ви будете здивовані, але цю парафію заснували вихідці з Закарпаття, що виїхали ще 120 років тому. Вони й досі намагаються зберігати українську мову, але церкву свою вважають руською-
                -----------
                В ті часи та навіть і зараз на Закарпатті люди називають себе не українцями, а русинами. Назва "руський", відмінна від "росіянина".
                У кожному народу є свої власні "чорні круки".
                Подаю маленький історичний уривок-

                "З погляду вищенаведеної стислої історії вживання етноніму “русин” в XIV–XIX ст. дивним виглядають такі відомості сучасного шкільного підручника: “Назва “Україна” походить від слова “край” і “країна”. Поряд з цією назвою побутували і традиційні місцеві назви: “Русь”, “Руська земля”, “Галицька Русь”, “Карпатська Русь”. Українці Карпатської Русі називали себе русинами”. Насправді не існувала “традиційна місцева назва” Карпатська Русь і, звичайно, називали себе русинами не лише мешканці цієї міфічної Карпатської Русі, а споконвіку, довший час, весь український народ. Проте, можливо, автори підручника спиралися на лист “Великому вождю товаришу Сталіну”, що його надіслала в 1944 р. до Москви купка православних закарпатських білоемігрантів та москвофілів. Вони просили Сталіна включити Закарпаття до складу СССР під назвою “Карпаторусская Советская Республика”. -
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2007.12.03 | Хвізик

                  Re: от я сьогодні зайшов до храму РПЦ на зарубіжжі

                  Роксана пише:
                  > 2 хвізик2
                  > Ні, я не здивована.
                  > ----
                  >
                  > -Ви будете здивовані, але цю парафію заснували вихідці з Закарпаття, що виїхали ще 120 років тому. Вони й досі намагаються зберігати українську мову, але церкву свою вважають руською-
                  > -----------
                  > В ті часи та навіть і зараз на Закарпатті люди називають себе не українцями, а русинами. Назва "руський", відмінна від "росіянина".
                  > У кожному народу є свої власні "чорні круки".
                  > Подаю маленький історичний уривок-
                  >
                  > "З погляду вищенаведеної стислої історії вживання етноніму “русин” в XIV–XIX ст. дивним виглядають такі відомості сучасного шкільного підручника: “Назва “Україна” походить від слова “край” і “країна”. Поряд з цією назвою побутували і традиційні місцеві назви: “Русь”, “Руська земля”, “Галицька Русь”, “Карпатська Русь”. Українці Карпатської Русі називали себе русинами”. Насправді не існувала “традиційна місцева назва” Карпатська Русь і, звичайно, називали себе русинами не лише мешканці цієї міфічної Карпатської Русі, а споконвіку, довший час, весь український народ. Проте, можливо, автори підручника спиралися на лист “Великому вождю товаришу Сталіну”, що його надіслала в 1944 р. до Москви купка православних закарпатських білоемігрантів та москвофілів. Вони просили Сталіна включити Закарпаття до складу СССР під назвою “Карпаторусская Советская Республика”. -

                  я ці речі знаю. Може, коли приїдете у гості, то я Вас до них завезу, розкажете їм, що не гоже українцям до МП тягнутися? Я якось не наважуюся такі лекції людям читати, тим більше, що вони насправді дуже толерантні, не відчувають ніякої ворожнечі до інших гілок християнства, а де-котрі навіть до різних церков ходять, по черзі.

                  Типу, якщо у сім"ї чоловік з МП, а жінка з ГКЦ, то для цілком нормальна ситуація, що сім"я однієї неділі йде до ГКЦ, а на другу до МП.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2007.12.03 | Роксана

                    Re: от я сьогодні зайшов до храму РПЦ на зарубіжжі

                    пишете-

                    -Може, коли приїдете у гості, то я Вас до них завезу, розкажете їм, що не гоже українцям до МП тягнутися? Я якось не наважуюся такі лекції людям читати, тим більше, що вони насправді дуже толерантні, не відчувають ніякої ворожнечі до інших гілок християнства, а де-котрі навіть до різних церков ходять, по черзі.-

                    Я їм не суддя. Де вони моляться мені зовсім байдуже. Ми говорили про конфесії, а не про людей, які до них належать. Чи з ними, чи без них Україна існувати буде.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2007.12.03 | Хвізик

                      Re: от я сьогодні зайшов до храму РПЦ на зарубіжжі

                      Роксана пише:
                      > пишете-
                      >
                      > -Може, коли приїдете у гості, то я Вас до них завезу, розкажете їм, що не гоже українцям до МП тягнутися? Я якось не наважуюся такі лекції людям читати, тим більше, що вони насправді дуже толерантні, не відчувають ніякої ворожнечі до інших гілок християнства, а де-котрі навіть до різних церков ходять, по черзі.-
                      >
                      > Я їм не суддя. Де вони моляться мені зовсім байдуже. Ми говорили про конфесії, а не про людей, які до них належать. Чи з ними, чи без них Україна існувати буде.

                      я відповідав на питання Георгія, чи бувають у МП толерантні до України вірні (див по гілці вище). Мій висновок, що бувають.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2007.12.03 | Роксана

                        Re: от я сьогодні зайшов до храму РПЦ на зарубіжжі

                        До хвізика,
                        Пишете

                        -я відповідав на питання Георгія, чи бувають у МП толерантні до України вірні (див по гілці вище). Мій висновок, що бувають.-

                        Думаю що питання було поставлене для українців в Україні а не в Канаді чи Америці. Тут зовсім інші підходи до церковних приналежностей. Ви знайдіть прихильних "православних МП" в Україні до УПЦ-КП, ось тоді буде про що поговорити.
                        Між іншим, в Едмонтоні українці мають великі громади. Там наші пластуни мали Джемборі і були здивовані з того, що цілі квартали займали українці.Тут маса крамниць з українськими написами. Стоїть величезна писанка. Та ви напевно це все знаєте.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2007.12.03 | Хвізик

                          Re: от я сьогодні зайшов до храму РПЦ на зарубіжжі

                          Роксана пише:
                          > Між іншим, в Едмонтоні українці мають великі громади. Там наші пластуни мали Джемборі і були здивовані з того, що цілі квартали займали українці.Тут маса крамниць з українськими написами. Стоїть величезна писанка. Та ви напевно це все знаєте.

                          насправді, крамниць та ресторанів могло би бути і більше

                          а писанка насправді стоїть у вегревілі (2 години їхати звідси) - її зробили до візиту королеви Єлизавети
                          а в Мундарі (1 година) стоїть ковбасний калач
    • 2007.12.04 | Kohoutek

      Re: Я всe-таки хотів би почути відповідь...

      Георгій пише:
      > ... на такі мої питання до вірних УПЦ-МП:
      >
      > 1. Чи є всeрeдині Вашої юрисдикції, сeрeд Вашого кліру і мирян, про-українські сили? Чи є люди - єпископи, прeсвітeри, диякони, миряни - які залишаються вірними УПЦ-МП і водночас бачать Україну як самостійну, нeзалeжну і нe обов"язково "послужливу" Росії дeржаву?
      >
      > 2. Якщо така проукраїнська сила в складі УПЦ-МП є - чи вeдe вона якийсь діалог з РПЦ? Хіба нe можливий такий діалог, і хіба нe повинeн він продовжитися на Помісному Cоборі?

      Хоть я и не верующий УПЦ, но мне интересно, что там происходит и я стараюсь следить за событиями. Поскольку УПЦ в полной мере следует традициям византийско-российской тайной интриги, оттуда мало что просачивается во внешний мир, но, как кремленологи судили о борьбе группировок в Политбюро ЦК КПСС по расстановке вождей на трибуне Мавзолея, так можно судить и о процессах, происходящих в УПЦ, по косвенным признакам. А там что-то происходит, что-то назревает. 22 декабря этого года должен состояться Поместный собор УПЦ. По некоторым сведениям, на этом соборе будет предпринята попытка обсудить вопрос об автокефалии УПЦ. Московская патриархия заранее готовится к такому повороту событий и стремиться нейтрализовать иерархов и видных прихожан УПЦ, склонных поддержать независимость своей церкви от Москвы. В частности, для этого недавно были учреждены несколько новых епископских кафедр в регионах Украины, где высок процент "твёрдых промосковцев", на которые были назначены верные руководству РПЦ люди. К сведению: http://www.otechestvo.org.ua/main/200711/2201.htm
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.12.04 | Роксана

        Re: Я всe-таки хотів би почути відповідь...

        Пане Когоутек,

        Дуже дякую за лінк до цікавої статті. З огляду на людей, які ще вірять у "святість і соборноправство" російської православної церкви, все ж таки хочу навести тут цілу статтю. Можна буде продискутувати про те, як Москва задивляється на Українську церкву та і на Україну в цілому.
        Пане Георгіє. Прошу не здумайте витирати це повідомлення і не зараховуйте це до "розпалення міжконфесійної борьби". Не можна дивитися крізь пальці на таку наругу над нашою Україною. Ми тут на форумі маємо право не тільки молитися, але і обговорювати такі статті, які подав пан Когоутек.
        -----------------------------------------------------

        ОБРАЩЕНИЕ УЧАСТНИКОВ КРЕСТНОГО ХОДА К СВЯЩЕННОМУ СИНОДУ УКРАИНСКОЙ ПРАВОСЛАВНОЙ ЦЕРКВИ И ВСЕМ ВЕРНЫМ ЧАДАМ СВЯТОЙ МАТЕРИ ЦЕРКВИ

        22.11.07

        Православное сообщество Украины не допустит отторжения Украинской Православной Церкви от Московского Патриархата

        Православное сообщество Украины тревожат попытки "оранжевой" ветви власти отторгнуть Украинскую Православную Церковь от Московского Патриархата "каноническим путем". И мы, и они понимают - сейчас или никогда, мы или они. Единство Русской Церкви или новый раскол. Они действуют быстро, пытаясь здесь и сейчас, в эти дни, придать процессу отделения УПЦ от Московского Патриархата необратимый характер. Мы - спим и можем проснуться в другой Церкви, не имеющей никакого отношения к Великому Господину и Отцу нашему СВЯТЕЙШЕМУ ПАТРИАРХУ МОСКОВСКОМУ И ВСЕЯ РУСИ АЛЕКСИЮ ВТОРОМУ. Все может быть сделано "технологично"- соответствующие поправки могут быть приняты в Устав УПЦ.

        У нас вызывают недоумение некоторые тенденции в церковной среде, такие как предложения установить памятник Мазепе на месте взорванного большевиками Никольского военного собора. Как можно предлагать устанавливать памятники тем, кто предан Церковью анафеме? Гораздо правильнее восстановить Никольский военный собор. Если с анафемой Мазепе все ясно, то зачем вновь рассматривать его "дело" с помощью созданной специально церковной комиссией? Не будет ли она "комиссией по реабилитации Мазепы"? Все происходящее доказывает силу давления "оранжевых" на Церковь, в результате которого принимаются взаимоисключающие решения. Мы знаем, кто в самой УПЦ навязывает, с подачи внешних сил, "церковную" реабилитацию Мазепы.

        Нас крайне настораживают попытки информационного сайта УПЦ, редактируемого архимандритом Александром (Драбинко), именовать Церковный Собор УПЦ, намеченный на 22 декабря, "Поместным собором". Во-первых, Украинская Православная Церковь - это часть Русской Церкви и не может быть "Поместного собора" только части Церкви. Термин "Поместный собор" касательно Церковного Собора УПЦ 22 декабря активно внедряется в сознание информационными ресурсами, контролируемыми "оранжевым лобби" в нашей Церкви. Показательно, что первый т.н. "Поместный собор" УПЦ был собран анафематствованным раскольником Филаретом Денисенко в 1991 году с одной целью - отделить Украинскую Православную Церковь от Русской. Помимо поправок в УСТАВ УПЦ, "оранжевые" добиваются введения в руководство Церкви подконтрольных им лиц, которые будут выполнять их волю по отторжению УПЦ от Московского Патриархата. Поэтому, мы выступаем против архиерейской хиротонии тех, кто пытается навязать Церкви реабилитацию Ивана Мазепы, продвижения идеи т.н. «канонической автокефалии», блокирует общественно-политическую активность мирян, ведет соглашательскую линию с воинствующим украинским националистами, которые сегодня вышли к Секретариату Президента Украины с требованием запретить проведение на территории Украины Крестных ходов верующих. Их лозунги: «Имперскую символику – вон из Украины!», «Иван Мазепа – строитель украинских церквей» и «Украине – единую поместную автокефальную православную церковь!». Они считают верующих УПЦ МП «антиукраинскими силами». Их покровители - не могут быть епископами УПЦ! Показательно, что представители этого "оранжевого лобби", гордящиеся своей "европейскостью" и "просвещенностью" поддержали на своих информационных ресурсах "раскольников справа", не признающих современное общество, призывающих православных уйти в "добровольное гетто" и отказаться от миссии в мире. Очень настораживает та поддержка, которую оказывает этому маргинальному сборищу официальный сайт УПЦ, редактируемый архимандритом Александром(Драбинко), на страницах которого появилось не только подменное письмо группы Добычина-Запородского, но и комментарий к нему. Эти "опричники" пытаются расколоть единый фронт борьбы с отделением Украинской Церкви от Русской. Союз "оранжевых" сторонников отделения УПЦ от Московского Патриархата и "опричников" закономерен, ибо и у тех, и у других одна мишень - единство Русской Церкви и все те, кто за него борется.

        Логично, что "оранжевые" пытаются любой ценой скомпрометировать в церковной среде тех, кто мешает их планам расчленения Русской Церкви. Поэтому, наши опасения не беспочвенны. Поэтому мы вновь заявляем - отделение Украинской Церкви от Московского Патриархата не пройдет! Нам нужны не компромиссы с раскольниками, а православное миссионерское контрнаступление. Каждый приход должен стать миссионерским! Должны появиться, наконец, православные университеты, где будут готовить православных политиков, экспертов и журналистов! Миссия или смерть! Русская Церковь - ЕДИНАЯ И НЕДЕЛИМАЯ! "Оранжевое лобби" - предатели Православия! Мы объявляем миссионерскую мобилизацию против отторжения УПЦ от Московского Патриархата. Православный, проснись! Твой долг - защитить Церковь от разгрома! Вступай в ряды православных общественных организаций, пиши статьи за церковное единство, действуй и не давай себя обмануть! Будь начеку и не допусти архиерейской хиротонии автокефалистов!

        Мы еще раз напоминаем «оранжевым» гонителям Церкви: Согласно Социальной Концепции, Церковь может отказать в доверии государству, если его действия смущают совесть верующих. Принадлежность главы государства к криминально- террористической секте, глава которой предан анафеме, наличие в его окружении лиц, захватывавших храмы и избивавших священников, поддержка авантюры с созданием "Украинской поместной церкви", поддержка раскольников и вмешательства Константинопольского патриархата - не просто смущают совесть верующих, но являются проявлением антицерковной, антихристианской политики.

        Украинская Православная Церковь Московского Патриархата является доминирующей конфессией Украины и она способна адекватно ответить на любой вызов. МОСКОВСКИЙ ПАТРИАРХАТ, КЛЮЧЕВОЙ И НЕОТЪЕМЛЕМОЙ ЧАСТЬЮ КОТОРОГО ЯВЛЯЕТСЯ УКРАИНСКАЯ ПРАВОСЛАВНАЯ ЦЕРКОВЬ, ОСТАЕТСЯ ОБЩИМ ДОСТОЯНИЕМ РОССИИ И УКРАИНЫ И ЯВЛЯЕТСЯ СТЕРЖНЕМ ВСЕЙ ВОСТОЧНО-СЛАВЯНСКОЙ ЦИВИЛИЗАЦИИ.

        Единство Русской Православной Церкви на всей ее канонической территории является аксиомой и не может быть предметом для торга. Украина является неотъемлемой частью канонической территории РПЦ. Это даже не предмет для дискуссий.

        Принято на Крестном ходе и митинге у здания Киеврады 21 ноября 2007г. в день празднования Собора Архистратига Михаила и прочих Небесных Сил бесплотных. -
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.12.04 | Георгій

          Re: Я всe-таки хотів би почути відповідь...

          Роксана пише:
          > Пане Георгіє. Прошу не здумайте витирати це повідомлення і не зараховуйте це до "розпалення міжконфесійної борьби".
          (ГП) Та що Ви, я навіть і близько такого нe думав. Дякую Вам за цікавий матeріал.

          >Не можна дивитися крізь пальці на таку наругу над нашою Україною. Ми тут на форумі маємо право не тільки молитися, але і обговорювати такі статті, які подав пан Когоутек.
          (ГП) Так а хто ж цe запeрeчує, звичайно ж, повинні обговорювати.
      • 2007.12.04 | Георгій

        Дужe дякую за цінну інформацію

        Цікаво, що ж будe на цьому груднeвому Cоборі...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.12.04 | Роксана

          Re: Дужe дякую за цінну інформацію

          ГП-Цікаво, що ж будe на цьому груднeвому Cоборі...


          Нічого не буде. Вже такі спроби були. Так скоро, як це доносилося до Алєксєя, таким УПЦ-МП владикам приходила пересторога. Або служіння Москві, або анатема. Ющенко вже не раз закликав до об'єднання всіх гілок православія в Україні та створення єдиної помісної церкви. Всі згідні крім московської церкви.
        • 2007.12.04 | Kohoutek

          Re: Дужe дякую за цінну інформацію

          Георгій пише:
          > Цікаво, що ж будe на цьому груднeвому Cоборі...

          Я не думаю, что будет что-то сенсационное, но, безусловно, в среде УПЦ идут подспудные серьёзные процессы размежевания и образования новых группировок. Вот ещё к размышлению: http://politua.ru/humanitarian/512.html
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.12.04 | Роксана

            Re: Дужe дякую і за другу статтю

            Цю вже не буду наводити, бо кожний може прочитати з лінку, який подав пан Когоутек.

            Подам все ж таки реакцію якогоь москвича-

            -Олег Кустанайский, Украина - часть России, 04.12 14:26
            Что, евробандеры пробрались и в УПЦ МП? А где же анафема святейшего?-

            Перше в нього це плювок в сторону України, бо називає цю країну "часть России". Потім ідуть винуватці" бандери" ну і останньо закликає Алєксєя накласти анафему, на тих, які спробують усамостійнити українську церкву. То яке моління цих людей і цієї церкви?
  • 2007.12.03 | +O

    Re: УПЦ МП хотіла покарати Януковича за те що не той хрест поцілував

    Слава Ісусу Христу!
    А чи була якась реакція УПЦМП на відвідини Януковичом алтайського шамана? Якщо не помиляюся, йшлося про участь в обряді для поправлення здоров`я
    З повагою
    о.Олег
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.12.04 | Koala

      Та ви шо! Шамани ж "класово близькі"...

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.12.04 | +О

        Re: Та ви шо! Шамани ж "класово близькі"...

        Слава Ісусу Христу!
        :) Просто попалася якось на очі стаття, у якій Степан Хмара говорив про, якщо не помиляюся, непатріотичність Януковича, бо лікуватись їздить по іспаніях, і неправославність, бо на після операційну реабілітацію подався до алтайського шамана... Для не знайомих з паном Хмарою існує анекдотичне порівняння, що «порівняно з ним Бандера — москаль» :) , тому я пробував відшукати якись відгук з православного боку, але марно
        З повагою
        о.Олег


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".