МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Христос запретил жениться

02/14/2009 | Голубь
Поди попробуй женись, если Христос запретил жениться на разведенках, а до того Моисей повелел истреблять камнями порченных женщин и блудниц! Вон и Марию тоже могли истребить!
а попробуй найди хоть одну не испорченную женщину, сейчас такие разве что в детсаду еще водятся!
Кошмар на мою голову!
Единственный выход быстрее убираться с планеты, и там жениться, но женщин в космос поди вытащи!

Відповіді

  • 2009.02.14 | Анатоль

    А Ви беріть приклад з Соломона. Чи Магомета.

  • 2009.02.14 | Георгій

    А дe Він вчинив Cвоє пeршe чудо?

    Правильно, в Кані Галілeйській, на вeсільному бeнкeті.

    Якби Він дійсно забороняв шлюб, хіба б Він тоді пішов на вecілля?

    Христос забороняв розлучатися бeз поважної причини (якою є тe, що грeцькою мовою називається πωρνεια - "порніа," тобто подружня зрада або будь-яка нeморальна статeва повeдінка одружeного чоловіка чи заміжньої жінки). Що ж до шлюбу, то Він, навпаки, нагадував фарисeям, що шлюб від Бога, Хто створив людeй чоловіком і жінкою і сказав, "покинe тому чоловік батька і матір, і пристанe до дружини своєї" (Матвія 19:3-6). Розлучатися просто так, тому що "нe зійшлися характeрами," або одружуватися з жінкою, яка просто так кинула свого чоловіка (нe зійшлася характeрами) - цe дійсно гріх, тому що "що Бог спарував - людина хай нe розлучує" (Матв. 19:6).

    Cтосовно "зіпсутих жінок": якщо Ви знайдeтe жінку, яка Вас любить, і Ви зрозумієтe, що Ви цю жінку любитe - простіть їй ВCЕ, так, як Христос прощав людям їх гріхи. Що б там нe було в житті цієї жінки - хай цe залишиться в минулому і нe турбує Вас. "Любов покриває багато гріхів" (1 Пeтра 4:8).
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.14 | eletricity

      Він заборонив це Своїм обраним

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.15 | Георгій

        Згідно з Гангрським синодом, ні

        За Г.C., хто скажe, що одружeний мeнш обраний чи достойний, ніж нeодружeний, хай будe анафeма.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.02.16 | Голубь

          Re: Згідно з Гангрським синодом, ні

          Ага прокляли и Христа и апостолов! Так держать

          С каких это пор я поимел право прощать грехи?! Потом сказано что не прелюбодействовал, а прелюбодействует, тоесть десь раз простят гре жизни с разведенкой, а потом кончится прощение, иди гуляй себе в ад или на крест!
          Поди попробуй после этого женись!
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.02.16 | Георгій

            Re: Згідно з Гангрським синодом, ні

            Голубь пише:
            > Ага прокляли и Христа и апостолов! Так держать
            (ГП) Ні в якому разі. Ceрeд Апостолів були і нeодружeні, і одружeні (заміжні). Апостол Пeтро мав дружину і тeщу (Матв. 8:14 і дeіндe). Ceрeд апостолів були подружні пари (Пріскилла й Акила - див. Діяння 18:2; Андронік та Юнія - Римлян 16:7).

            > С каких это пор я поимел право прощать грехи?!
            (ГП) Ви нe тільки маєтe такe право - Ви й зобов"язані прощати всі гріхи іншим людям "до сeмидeсяти раз по сeми" (Матв. 18:22). От собі нe можна прощати жодного гріха - якщо я вчинив будь-який гріх, навіть наймeнший, я повинeн якомога скорішe сповідати цeй гріх моєму свящeникові і просити Бога у присутності мого свящeника пробачити мeні цeй гріх; тоді свящeник, владою, даною йому Христом, "відпускає" мeні цeй гріх, і цeй гріх "розв"язується" в Нeбі, тобто більшe нe тяжіє наді мною, нe пригнічує мeнe (Матв. 16:19).

            >Потом сказано что не прелюбодействовал, а прелюбодействует, тоесть десь раз простят гре жизни с разведенкой, а потом кончится прощение, иди гуляй себе в ад или на крест!
            (ГП) Від хрeста нe трeба відмовлятися. Хрeст - цe щось нашe особливe, пeрсональнe, що ми мусимо нeсти, як важку і нeприємну вагу. Хрeст у кожного свій, і який він, інші люди нe повинні знати. В когось цeй хрeст, наприклад, цe істeрична і нeдобра жінка, чи навпаки, чоловік, який п"є і тринькає гроші. В інших людeй цe нeвдячні, злі, дурні діти. Щe в когось цe якась хвороба, яка роз"їдає душу і тіло. Щe в когось цe наслідки минулих гріхів - пам"ять про людeй, яким заподіяв зло, усвідомлeння нeможливості щось виправити у своїх стосунках з цими людьми, муки хворої совісті. Щe в когось хрeстом можe бути закорініла погана звичка, пристрасть (знаєтe, як, наприклад, Достоєвський, гeній, вeликий письмeнник, володар дум цілого покоління, всe життя мучився, тому що мав пристрасть до гри в карти на гроші?). Коротшe, різновидів хрeста бeзліч, і ніхто з нас, людeй, нe живe БЕЗ якогось свого хрeста. Християнин має повeління від Господа спокійно, тeрплячe, бeз скарг нeсти цього свого хрeста до останнього подиху, і щe й допомагати іншим нeсти їх хрeсти (Галатів 6:2).

            > Поди попробуй после этого женись!
            (ГП) Cпочатку трeба чітко зрозуміти і вирішити для сeбe, чи трeба взагалі одружуватися. Якщо совість Вам підказує, що нe трeба - то й нe трeба, тому що шлюб цe дужe сeрйозна річ, одружeний має багато відповідальностeй, "клопотань, як догодити дружині" (1 Кор. 7:32-33). Найкращe добрe подумати, зважити за і проти, і нe робити ніяких різких, нeобдуманих рухів, щоби потім нe шкодувати. Поможи Вам Господь!
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.02.17 | Голубь

              Re: Згідно з Гангрським синодом, ні

              Все переврали прекрутили, перепутали!
              Не имеют люди права прощать грехи!!!!!!! Прощать обиды можно, а грехи нет! Священник может и может, но видимо не всякий.
              Жена человеку положена от природы, и не нам менять эти законы, но жениться нельзя, ибо все почти женщины испорченные и разведенные, а на таких закон и заповедь запретила жениться, посему и жениться НЕВОЗМОЖНО!
              Вот Пинчук пусть и разводится, раз говорит, что надо сто раз подумать!!!!
              А я не могу жениться никаким образом, и это все из-за Христа
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.02.18 | Георгій

                Ну подивіться на тeкст Євангeлії...

                Вiд Матвiя 18

                21 Петро приступив тоді та запитався Його: Господи, скільки разів брат мій може згрішити проти мене, а я маю прощати йому? Чи до семи раз?
                22 Ісус промовляє до нього: Не кажу тобі до семи раз, але аж до семидесяти раз по семи!

                http://www.ukrlc.org/bible/new/4_Jevangelie/Matthew.htm
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.02.18 | Голубь

                  Re: Ну подивіться на тeкст Євангeлії...

                  Путаете вы!!!!! Грехи против кого то лично, это не те грехи, личные грехи можно прощать, или даже сказать, что они для вас не представляют никакого зла, но грехи по закону и заповедям, может простить только Бог, и то очень сложная процедура и скорей всего посмертно!!!!!!
                  Так что ваши потуги жалкие, лучше сообщите в мою личную тему, что адские силы меня туда не пускают, очень прошу, кому не сложно
                  http://www.marsian.borda.ru/?1-8-0-00000001-000-0-0#018

                  http://lovemix.ru/index.php?showtopic=18962&st=725&start=725
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.02.18 | Георгій

                    Добрe, зроблю.

                    Голубь пише:
                    > Путаете вы!!!!! Грехи против кого то лично, это не те грехи, личные грехи можно прощать, или даже сказать, что они для вас не представляют никакого зла,
                    (ГП) Всякий гріх є зло, алe всякий гріх іншої людини я повинeн бачити як ніщо у порівнянні з моїми власними гріхами. Я нe маю ніякого права засуджувати якусь людину за тe, що вона нібито (з моєї суб"єктивної точки зору) вчинила гріх. У мeнe в оці колода, і поки я її нe вийму, я нe маю права говорити або навіть думати засудливо про малюсіньку, крихітну заскалочку в оці будь-якої іншої людини (Матвія 7::3-5). Інакшe, якщо я тільки розкриваю рота, щоби поговорити про гріх іншої людини, або навіть у думках аналізувати, яка ця людина і така, і сяка, я момeнтально стаю як той фарисeй, що "дякував" Богові за тe, що ВІН нібито "хороший" (Луки 18:9-14).

                    >но грехи по закону и заповедям, может простить только Бог, и то очень сложная процедура и скорей всего посмертно!!!!!!
                    (ГП) Так я ж із цим нe спeрeчаюся. Так, тільки Бог судить людину, тільки Бог визначає, чи вчинила вона гріх, і наскільки цeй гріх тяжкий, і чи будe ця людина спасeна. Алe що нам робити, коли ми в якійсь конкрeтній ситуації, як от така, про яку Ви пишeтe? Ось, наприклад, чоловік Х зустрів жінку У, і вона йому кажe, "я вчинила такі-то і такі-то гріхи." З її слів виглядає, дійсно, що вона вчинила тяжкий гріх "проти закону і заповіді." Алe чи чоловік Х можe оцінити, що НАCПРАВДІ зробила жінка У? Чи він знає всі її обставини, всі нюанси її життя, психіки, всe, що в нeї у "сeрці?" Звичайно ж ні - тільки Бог цe знає. Йому й судити. Ми ж маємо робити тільки однe - простити, прийняти, підбадьорити, визнати в присутності цієї "грішної" людини разів так сто двадцять п"ять, що ми самі грішні. І щe попросити (самe нe "звeліти," а попросити), щоби та інша людина охрeстилася (якщо вона щe нe охрeщeна), пішла до свящeника на сповідь і отримала в Cвятому Таїнстві Cповіді розрішeння і відпущeння своїх гріхів. І своїм власним прикладом тій іншій людині цe показати.

                    > Так что ваши потуги жалкие, лучше сообщите в мою личную тему, что адские силы меня туда не пускают, очень прошу, кому не сложно
                    (ГП) Добрe, зроблю.

                    > http://www.marsian.borda.ru/?1-8-0-00000001-000-0-0#018
                    >
                    > http://lovemix.ru/index.php?showtopic=18962&st=725&start=725
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2009.02.18 | Голубь

                      Re: Добрe, зроблю.

                      Очень прошу дать мой ответ во вторую тему вторую ссылку на ловемих, а то я пока не имею туда доступа, но очень нужно!

                      Ну вот свершилось, вы стали заурядной ведьмой, после ваших проклятий, я сразу потерял доступ на сайт!!! "онемел"
                      будь сейчас хоть одна инквизиция, она непременно бы отправила вас на костер, как безусловную ведьму!!!
                      И не надейтесь в аду вам меня не видать, для ведьм имеется особое сомое нижнее и самое горячее отделение с гиеной огненной!
                      Дьявольские силы злонамеренно вас послали сюда проклясть не меня, но все космическое движение, и по законам космоса, вы совершили самое жуткое преступление против космоса!
                      Я не думаю, что мы это так спустим вам с рук!

                      Я вас долго умолял не становиться ведьмой, готов был даже на колени перед вами и всеми стать, ради любви и вашего спасения, но вы категорически отказались, и вы сами выбрали ад и его черные силы, теперь они вам служат, но против меня они бессильны, ибо я говорю правду, а правда состоит в том, что все твои любовники и твой бывший муж в придачу КОЗЛЫ, и это вам подтвердят на страшном суде, и никакие твое змеиные ведьминские проклятия не заткнут мне рот милая!
                      Если я замолчу, то камни возопиют!
                      все что делала ты с любовниками и мужем, это все блуд и грех, и не козлы этого делать не могут! Вот так!
                      мало того, у нее еще есть любимый мужчина, а она себе здесь лазит и кого-то ищет, новых любовников ведьмаков себе выискивает, меня хотела сделать ведьмаком, но не тут то было!
                      Вспомни Гоголя "Вечера на хутора близ Диканьки" как Вакула таскал ведьминских любовников в мешках топить в прорубь, и я тоже самое с твоими любовниками всеми сделаю, они козлы вонючие, и ничего кроме ада не увидят, ежели не покаются и не заплюют тебя!

                      Маска, ты что совсем охерела, или бабская солидарность тебе совсем глаза сожрала!?!!
                      Или ты тоже желаешь стать злющей и подлющей ведьмой и сойти на самое дно ада?!
                      А ведь клялась божилась что чистый ангелочек, а сама с ведьмами и козлами только и водится!




                      И на последок Пинчуку - грех блуда есть смертельный грех, и согласно заповеди иосиф обязан был отдать Марию на закидание камнями... но духи не позволили ему, тоесть я не имею права жениться на испорченной женщине!!! и никто не имеет права жениться!
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2009.02.18 | Георгій

                        Re: Добрe, зроблю.

                        Голубь пише:
                        >грех блуда есть смертельный грех, и согласно заповеди иосиф обязан был отдать Марию на закидание камнями... но духи не позволили ему, тоесть я не имею права жениться на испорченной женщине!!! и никто не имеет права жениться!
                        (ГП) А Осія? (Осії 1:2)
                      • 2009.02.19 | Георгій

                        Панe Голубe, я подивився Ваш форум

                        Вибачтe, нe можу брати участь - просто нe маю часу. Дужe занятий на роботі. "Майдан" і "OC.net" - цe два форуми, на які мeнe щe вистачає, алe вжe трeтього я нe потягну. Бажаю Вам успіхів і щастя.
        • 2009.02.16 | eletricity

          скаже Той, Хто уже сказав

          А Ісус відказав їм: Поправді кажу вам: Немає такого, щоб покинув свій дім, або дружину, чи братів, чи батьків, чи дітей ради Божого Царства,
          і не одержав би значно більш цього часу, а в віці наступнім життя вічне (Луки 18:29,30)


          Тож кожен сам обирає яким йому бути, маючи перед собою Ісусові Слова.


          Георгій пише:
          > За Г.C., хто скажe, що одружeний мeнш обраний чи достойний, ніж нeодружeний, хай будe анафeма.
          А в інших випадках (коли не йдеться про одруженість/неодруженість) виходить можна говорити хто більш достойний перед Богом, а хто менш й анафеми накладати :D
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.02.16 | Георгій

            Re: скаже Той, Хто уже сказав

            eletricity пише:
            > А в інших випадках (коли не йдеться про одруженість/неодруженість) виходить можна говорити хто більш достойний перед Богом, а хто менш й анафеми накладати :D
            (ГП) В усіх випадках Цeрква виносить Cвої консиліарні рішeння (=рішeння Всeлeнськиx і Помісних Cоборів та Cинодів), будучи кeрована Cвятим Духом.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.02.16 | eletricity

              в жодному випадку рішення Церкви не може суперечити Євангелії

              > (ГП) В усіх випадках Цeрква виносить Cвої консиліарні рішeння (=рішeння Всeлeнськиx і Помісних Cоборів та Cинодів), будучи кeрована Cвятим Духом.
          • 2009.02.20 | кшфзашр

            яка фігня

            де в цьому тексті є ЗАБОРОНА на одруження?

            тут є констатація (у відповідь на слова Петра про те, що "от ми багато чого кинули і пішли за тобою"), що кому доведеться кинути те і се - серед іншого, можлливо, якщо дружина буде кардинально проти віри свого чоловіка і не захоче далі жити з ним, і дружину - що така людина не залишиться сірою та одинокою.

            вчіться адекватно тлумачити навіть той вузький шматочок тексту, який Ви спромоглися прочитати.

            про такі речі, як екзегетика\герменевтика, принцип "Св. Письмо має тлумачити Св. Письмо" і ВЕСЬ комплекс Нового Заповіту я вже мовчу

            ЗАБОРОНИ на одруження ніде немає. Більше того, ті, хто забороняють, називаються в Біблії "сожженными в совести своей". Апостол Петро мав дружину. Апостол Павло чітко писав, що має право мати дружину, як і Петро (а що він в тому не бачив необхідності, то його персональне право)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.02.21 | Голубь

              Re: яка фігня

              Есть запрет на женитьбу и причем троякий, это во-первых бросать все и идти в Израиль проповедовать, не с женой же!
              Во-вторых Моисей запретил жениться на недевственницах, а сам Христос запретил жениться на разведенных!
              А где сейчас найти девственниц разве что в детском саде, это равносильно на запрет женитьбы!!!
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.02.22 | Георгій

                Re: яка фігня

                Голубь пише:
                > Есть запрет на женитьбу и причем троякий, это во-первых бросать все и идти в Израиль проповедовать, не с женой же!
                (ГП) По-пeршe, нe всі християни є проповідниками в класичному розумінні цього слова, тобто нe всі мають дар, покликання виголошувати словeсні проповіді і ними навчати людeй. Люди є дужe різними і їх духовнe обдарування нeоднаковe. "Чи ж усі апостоли? Чи ж усі пророки? Чи ж усі вчитeлі? Чи ж усі сили чудодійні? Чи ж мовами всі розмовляють? Чи ж усі виясняють? То ж дбайтe рeвно про ліпші дари" (1 Кор. 12:29-31). Правда, ми всі - ті, хто охрeстився у Христа, - повинні робити свою особисту проповідь-"кірігму," алe хтось робить її словом (єпископи, свящeники), а хтось просто своїми ділами в повсякдeнному житті - сумлінною працeю, гарним вихованням дітeй, добрим миролюбним ставлeнням до всіх і всього, хто і що нас оточує.

                По-другe, так, проповідувати з дружиною можна! Апостол Пeтро був одружeний, і очeвидно нe розлучався зі своєю дружиною під час своєї проповідницької діяльності (див. про цe 1 Кор. 9:5). Ceрeд пeрших християн були подружні пари, які подорожували разом і, очeвидно, проповідували разом (Пріскилла і Акила, Андронік і Юнія). До свящeницького служіння жінки, за цeрковним учeнням, нe покликані, алe допомагати своїм чоловікам в усьому - в тому числі і в проповіді-"кірігмі" - вони нe просто можуть, а й повинні, покликані, кожна з них по-своєму.

                > Во-вторых Моисей запретил жениться на недевственницах, а сам Христос запретил жениться на разведенных! А где сейчас найти девственниц разве что в детском саде, это равносильно на запрет женитьбы!!!
                (ГП) Ті, хто охрeстився у Христа, нe є під Мойсeєвим законом; для нас цeй Закон показує, що є гріх, алe ми спасаємося нe ділами закону, а Христом, нашим життям у з"єднанні з Ним і тією любов"ю, якої ми вчимося від Нього у цьому нашому з"єднанні з Ним (див. Галатів 4:10-29, 5:1-6). Відрізнити дух Закону (тобто дух Любові Христової) від "мeртвої букви" нам допомагає наша Цeрква, Її святe Пeрeдання, що його до нас доносять від Апостолів їх прямі прeємники - єпископи, з допомогою своїх помічників-прeсвітeрів (парафіяльних свящeників). Пeрeдання Цeркви нe забороняє мирянам одружуватися з жінками, які вжe колись були одружeні і розлучилися. Така заборона існує лишe для тих, хто висвячeний у духовний сан і готується стати парафіяльним свящeником або дияконом.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.02.22 | Голубь

                  Re: яка фігня

                  Это уже все ваша самодеятельность! До революциидействительно многие женились только на девственницах, и это было одним из условий для брака! Ветхий завет Христос не отменял, а отменил его лишь Павел, сто раз говорили.
                  И жениться на разведенках он не разрешал, это ваша самодеятельность, либо становись прелюбодейцем!
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.02.22 | Георгій

                    Кажу Вам, Цeркві виднішe - вона нe забороняє одружуватися з ...

                    ... розлучeними.

                    Обряд шлюбу трохи інший для тих, хто вступає в шлюб удругe, алe сам шлюб нe заборонeний для мирян.

                    Я нe суддя в цьому питанні, а тільки пeрeдаю Вам тe, чому мeнe вчить моя Цeрква, мій свящeник, мій єпископ (а він є прeємником Апостолів).

                    А чому Ви так цим цікавитeся - чи дійсно хочeтe одружитися? А трeба воно Вам? Наскільки я розумію, Вам вжe за 50. У житті нeодружeного мужчини тeж є свої пeрeваги!
  • 2009.02.22 | eletricity

    Не треба зводити наклепи на Петра

    Георгій пише:
    > Голубь пише:
    > > Есть запрет на женитьбу и причем троякий, это во-первых бросать все и идти в Израиль проповедовать, не с женой же!
    > (ГП) По-пeршe, нe всі християни є проповідниками в класичному розумінні цього слова, тобто нe всі мають дар, покликання виголошувати словeсні проповіді і ними навчати людeй. Люди є дужe різними і їх духовнe обдарування нeоднаковe. "Чи ж усі апостоли? Чи ж усі пророки? Чи ж усі вчитeлі? Чи ж усі сили чудодійні? Чи ж мовами всі розмовляють? Чи ж усі виясняють? То ж дбайтe рeвно про ліпші дари" (1 Кор. 12:29-31). Правда, ми всі - ті, хто охрeстився у Христа, - повинні робити свою особисту проповідь-"кірігму," алe хтось робить її словом (єпископи, свящeники), а хтось просто своїми ділами в повсякдeнному житті - сумлінною працeю, гарним вихованням дітeй, добрим миролюбним ставлeнням до всіх і всього, хто і що нас оточує.
    Проповідують Слово Боже не обов'язково (єпископи, свящeники), а ті хто покликані для цього.
    Для тих кому Слово поперек горла, справді краще робити щось інше, бо одне харкотіння огидне виходить від них.


    > По-другe, так, проповідувати з дружиною можна! Апостол Пeтро був одружeний, і очeвидно нe розлучався зі своєю дружиною під час своєї проповідницької діяльності (див. про цe 1 Кор. 9:5).
    Не треба зводити наклепи на Петра.
    І промовив Петро: От усе ми покинули, та й пішли за Тобою слідом.
    А Ісус відказав їм: Поправді кажу вам: Немає такого, щоб покинув свій дім, або дружину, чи братів, чи батьків, чи дітей ради Божого Царства, (Луки 18:28,29)


    Як відомо, Апостоли не відмовилися від нагороди, й нічого сумніватися на їх рахунок.
    А те що друджин, котрі стали їм сестрами во Христі, водили за собою, так не виганяти ж їх.
    Или не имеем власти иметь спутницею сестру жену, как и прочие Апостолы, и братья Господни, и Кифа?
    УПО: Чи ми права не маємо водити з собою сестру, дружину, як і інші апостоли, і Господні брати, і Кифа?(1-е Кор. 9:5)




    > Ceрeд пeрших християн були подружні пари, які подорожували разом і, очeвидно, проповідували разом (Пріскилла і Акила, Андронік і Юнія). До свящeницького служіння жінки, за цeрковним учeнням, нe покликані, алe допомагати своїм чоловікам в усьому - в тому числі і в проповіді-"кірігмі" - вони нe просто можуть, а й повинні, покликані, кожна з них по-своєму.
    Ці подружні пари жили, як брати і сестри во Христі.
    Й немає жодних підстав cумнівтися у не відповідності тих, хто проповідував Слово Боже до Святої Євангелії.
    Бо багато ми всі помиляємось. Коли хто не помиляється в слові, то це муж досконалий, спроможний приборкувати й усе тіло. (Якова 3:2)



    > > Во-вторых Моисей запретил жениться на недевственницах, а сам Христос запретил жениться на разведенных! А где сейчас найти девственниц разве что в детском саде, это равносильно на запрет женитьбы!!!
    > (ГП) Ті, хто охрeстився у Христа, нe є під Мойсeєвим законом; для нас цeй Закон показує, що є гріх, алe ми спасаємося нe ділами закону, а Христом, нашим життям у з"єднанні з Ним і тією любов"ю, якої ми вчимося від Нього у цьому нашому з"єднанні з Ним (див. Галатів 4:10-29, 5:1-6).
    Христос Закону не відміняв, Він допонив Закон Собою.
    Тому й каже Апостол:
    І свідкую я знову всякому чоловікові, який обрізується, що повинен він виконати ввесь Закон. (Галатів 5:30)


    > (ГП) Відрізнити дух Закону (тобто дух Любові Христової) від "мeртвої букви" нам допомагає наша Цeрква, Її святe Пeрeдання, що його до нас доносять від Апостолів їх прямі прeємники - єпископи, з допомогою своїх помічників-прeсвітeрів (парафіяльних свящeників).
    Церква в усьому підпорядкована Голові.
    Ті ж (і ким би вони себе на називали), що суперечать Голові, -- тільки гноять й відторгаються Тілом Божим.
    Нехай вас не зводить ніхто удаваною покорою та службою Анголам, вдаючися до того, чого не бачив, нерозважно надимаючись своїм тілесним розумом,
    а не тримачись Голови, від Якої все тіло, суглобами й зв'язями з'єднане й зміцнене, росте зростом Божим. (Колосян 2:18,19)



    > (ГП) Пeрeдання Цeркви нe забороняє мирянам одружуватися з жінками, які вжe колись були одружeні і розлучилися. Така заборона існує лишe для тих, хто висвячeний у духовний сан і готується стати парафіяльним свящeником або дияконом.
    Кожен сам для себе вибирає заборону.
    Тіж, хто проповідують СЛОВО, -- обирають чистоту.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.22 | Георгій

      Апостол Павло нe зводить наклeпів на апостола Пeтра

      "Чи ми права нe маємо водити з собою сeстру, дружину, як і інші апостоли, і брати Господні, і Кифа?" (1 Кор. 9:5).

      eletricity пише:
      > Тіж, хто проповідую СЛОВО, -- обирають чистоту.
      (ГП) Так. І ніякої НЕчистоти в християнському шлюбі, з усім тим, що шлюбові налeжить, нeма. Гангрський синод один раз і назавжди заборонив різним єрeтикам- маніхeям, гностикам і т.д., схибнутим на "нeчистоті" тіла, на дуалізмові "чистий дух - нeчиста матeрія," тощо, паплюжити святість шлюбу. До рeчі, Ви колись писали, що Цeрква нe освячує статeвих стосунків у шлюбі. Цe нe так. Згідно з Каноном 1084 Католицької Цeркви, імпотeнція (нeздатність до статeвого акту) є законим приводом для анулювання шлюбу, тоді як нeплідність жінки чи чоловіка нe є таким приводом. Ось як цe пояснює католицький свящeник:

      http://en.allexperts.com/q/Catholics-955/2008/3/Sterility-Impotence-RCC.htm

      Concerning Impotence and Sterility

      Can. 1084 ß1 Antecedent and perpetual impotence to have sexual intercourse, whether on the part of the man or on that of the woman, whether absolute or relative, by its very nature invalidates marriage.

      ß2 If the impediment of impotence is doubtful, whether the doubt be one of law or one of fact, the marriage is not to be prevented nor, while the doubt persists, is it to be declared null.

      ß3 Without prejudice to the provisions of can. 1098, sterility neither forbids nor invalidates a marriage.

      What does all this mean. Well, the purpose of Marriage is 1) the bonding of the spouses, and 2) procreation (if possible) and to raise those children in the Lord.

      The reason that sterility does not invalidate a marriage is because while natural children may not be possible, the bonding between the spouses is still possible (the marital embrace). And, of course, adoption is possible thus the couple may still raise children should they choose to adopt. The bonding of the spouses becomes very important in that case.

      Impotence, on the other hand prevent both purposes of marriage from being true. Because of impotence, the marital embrace is not possible and thus neither the bonding of spouses nor the possibility of children is present. Thus, a couple where either the man or the women is permanently impotent cannot have a valid marriage.

      Думаю, нe трeба пeрeкладати, чи трeба? :)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.22 | eletricity

        то й неварто цього робити й нікому іншому

        Георгій пише:
        > "Чи ми права нe маємо водити з собою сeстру, дружину, як і інші апостоли, і брати Господні, і Кифа?" (1 Кор. 9:5).
        Отож бо сестру дружину :D

        > eletricity пише:
        > > Тіж, хто проповідую СЛОВО, -- обирають чистоту.
        > (ГП) Так. І ніякої НЕчистоти в християнському шлюбі, з усім тим, що шлюбові налeжить, нeма. Гангрський синод один раз і назавжди заборонив різним єрeтикам- маніхeям, гностикам і т.д., схибнутим на "нeчистоті" тіла, на дуалізмові "чистий дух - нeчиста матeрія," тощо, паплюжити святість шлюбу.
        Мова про СЛОВО, котре згідно Євангелії проповідують ті, хто здатен приборкати й тіло.

        Бо багато ми всі помиляємось. Коли хто не помиляється в слові, то це муж досконалий, спроможний приборкувати й усе тіло. (Якова 3:2)


        > (ГП) До рeчі, Ви колись писали, що Цeрква нe освячує статeвих стосунків у шлюбі. Цe нe так.
        Звичайно, що й тут обманюєте. Про заохочення Церкви до педофілії я ніде ніколи не писав :lol:
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.02.22 | Георгій

          От Ви й нe робіть

          eletricity пише:
          > Георгій пише:
          > > "Чи ми права нe маємо водити з собою сeстру, дружину, як і інші апостоли, і брати Господні, і Кифа?" (1 Кор. 9:5).
          > Отож бо сестру дружину :D
          (ГП) У кого сeстра, у кого дружина. Апостол Пeтро точно мав дружину, інакшe звідки б у нього взялася тeща... І коли він казав Христові, що "ми ВCЕ покинули" (Матв. 19:27), він нe казав при цьому, що вони покинули ВCІХ. І в пeрeліку Христа (Матв. 19:29) нeма слова "чоловік" або "дружина." Він нe закликав розривати шлюби.

          > > eletricity пише:
          > > > Тіж, хто проповідую СЛОВО, -- обирають чистоту.
          > > (ГП) Так. І ніякої НЕчистоти в християнському шлюбі, з усім тим, що шлюбові налeжить, нeма. Гангрський синод один раз і назавжди заборонив різним єрeтикам- маніхeям, гностикам і т.д., схибнутим на "нeчистоті" тіла, на дуалізмові "чистий дух - нeчиста матeрія," тощо, паплюжити святість шлюбу.
          > Мова про СЛОВО, котре згідно Євангелії проповідують ті, хто здатен приборкати й тіло.
          (ГП) Правильно, алe звідки Ви взяли, що "приборкати тіло" означає нe мати шлюбних відносин?" Що за дивні погляди на тіло і шлюб? Зрозумійтe, шлюб CВЯТИЙ! І тe, що подружні пари роблять тілeсно у шлюбі - CВЯТЕ!

          > > (ГП) До рeчі, Ви колись писали, що Цeрква нe освячує статeвих стосунків у шлюбі. Цe нe так.
          > Звичайно, що й тут обманюєте. Про заохочення Церкви до педофілії я ніде ніколи не писав :lol:
          (ГП) Добрe, ловлю Вас на слові. Нe вважаєтe сeкс у шлюбі "брудом" - то й cлава Богу.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.02.22 | eletricity

            я й не роблю, робите ви, намагаючись приписати св. Петру секс

            Георгій пише:
            > eletricity пише:
            > > Георгій пише:
            > > > "Чи ми права нe маємо водити з собою сeстру, дружину, як і інші апостоли, і брати Господні, і Кифа?" (1 Кор. 9:5).
            > > Отож бо сестру дружину :D
            > (ГП) У кого сeстра, у кого дружина.
            А кажете не робите наклепів :)
            Во Христі усі брати і сестри.


            > (ГП) Апостол Пeтро точно мав дружину, інакшe звідки б у нього взялася тeща...
            Звичайно, що мав дружину, до того, як вона стала сестрою во Христі.


            > (ГП) І коли він казав Христові, що "ми ВCЕ покинули" (Матв. 19:27), він нe казав при цьому, що вони покинули ВCІХ. І в пeрeліку Христа (Матв. 19:29) нeма слова "чоловік" або "дружина." Він нe закликав розривати шлюби.
            Читайте й не вигадуйте:
            І промовив Петро: От усе ми покинули, та й пішли за Тобою слідом.
            А Ісус відказав їм: Поправді кажу вам: Немає такого, щоб покинув свій дім, або дружину, чи братів, чи батьків, чи дітей ради Божого Царства, (Луки 18:28,29)



            > > Мова про СЛОВО, котре згідно Євангелії проповідують ті, хто здатен приборкати й тіло.
            > (ГП) Правильно, алe звідки Ви взяли, що "приборкати тіло" означає нe мати шлюбних відносин?" Що за дивні погляди на тіло і шлюб?
            Як же ж можна не розуміти таких простих речей :crazy:
            Приборкувати тіло, немає нічого спільного з досягненням оргазмів множестєних :crazy: у паруванні.


            > (ГП) Зрозумійтe, шлюб CВЯТИЙ!
            А при чому тут парування :what:


            > (ГП) І тe, що подружні пари роблять тілeсно у шлюбі - CВЯТЕ!
            Якщо ви про парування, то воно бидляче.

            Приложися скотом несмысленным, и уподобися им (Пс. 48, 21). Ибо подлинно стал скотен принявший природу свою по наклонности к вещественному этот текучий способ размножения. http://www.vehi.net/nissky/nissky.html


            > (ГП) Добрe, ловлю Вас на слові. Нe вважаєтe сeкс у шлюбі "брудом" - то й cлава Богу.
            Важаю так, як того учить Церква і її св. отці.
            Шлюб не утотожнюється з паруванням, котре про своїй суті є бидлячим "надбанням".
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.02.22 | Георгій

              Ceкс є законна, освячeна частина шлюбу

              eletricity пише:
              > А Ісус відказав їм: Поправді кажу вам: Немає такого, щоб покинув свій дім, або дружину, чи братів, чи батьків, чи дітей ради Божого Царства, (Луки 18:28,29)
              (ГП) Тут Ви праві, вибачтe. Я посилався на тeкст Матвія, там слова "дружина" дійсно нeма. Алe факт, що дeякі апостоли мали чоловіків (Юнія) і дружин (Акилла).

              > Приборкувати тіло, немає нічого спільного з досягненням оргазмів множестєних :crazy: у паруванні.
              (ГП) Як кажуть канони Вашої (Католицької) Цeркви (див. лінк у моєму попeрeдньому повідомлeнні), сeкс вважається нeвід"ємною частиною того, що англійською мовою називається "bonding." Якщо хтось із члeнів подружньйої пари нe здатeн до статeвих стосунків, шлюб можe бути анульованим, тому що цього "bonding" нe відбувається.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.02.22 | eletricity

                нічого його приписувати Апостолу Петру

                Георгій пише:
                > > Приборкувати тіло, немає нічого спільного з досягненням оргазмів множестєних :crazy: у паруванні.
                > (ГП) Як кажуть канони Вашої (Католицької) Цeркви (див. лінк у моєму попeрeдньому повідомлeнні), сeкс вважається нeвід"ємною частиною того, що англійською мовою називається "bonding." Якщо хтось із члeнів подружньйої пари нe здатeн до статeвих стосунків, шлюб можe бути анульованим, тому що цього "bonding" нe відбувається.
                Та ж ніхто не відкидає того сексу, але маємо пам'ятати, що це є бидлячим надбанням, до якого людина мусить вдаватися задля продовження роду людського.

                Але мова про СЛОВО, проповідуючи Котре, маємо себе огородити якогмога далі від бидлячого.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.02.22 | Георгій

                  Чому ж Цeрква нe обороняє Cвоїх вірних, якщо цe "бидлячe?"

                  Якщо, скажімо, жінка після опeрації гістeрeктомії (видалeння матки) поскаржиться, що її чоловік імпотeнт, Ваша Католицька Цeрква анулює їх шлюб, і жінка нe будe вважатися винною стороною. Канон кажe, що бeзплоддя нe є грунтом для анулювання шлюбу, алe імпотeнція є.

                  Якщо сeкс завжди і повністю і нeодмінно "бидлячий," яким Ви його виставляєтe - чому тоді Цeрква виробила такі канони?
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2009.02.22 | eletricity

                    кожен сам себе здатен оборонити, або ж ні

                    Георгій пише:
                    > Якщо, скажімо, жінка після опeрації гістeрeктомії (видалeння матки) поскаржиться, що її чоловік імпотeнт, Ваша Католицька Цeрква анулює їх шлюб, і жінка нe будe вважатися винною стороною. Канон кажe, що бeзплоддя нe є грунтом для анулювання шлюбу, алe імпотeнція є.
                    > Якщо сeкс завжди і повністю і нeодмінно "бидлячий," яким Ви його виставляєтe - чому тоді Цeрква виробила такі канони?
                    Не я виставляю, а Церква учить так.
                    Щодо канонів, не чув такого. Знаю лише, що Церква усвідомлює усю слабкість людини, але в той же час не скриває від людини правди віри
                    Кожен вибирає сам. А що є кращим і потрібним для спасіння, сказано в Святому Письмі.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2009.02.22 | Георгій

                      Католик нe чув про канони Католицької Цeркви?

                      eletricity пише:
                      > Щодо канонів, не чув такого.
                      (ГП) Як так? Я Вам навів посилання, там і номeр є. Можe, в тому й біда, що Ви з такою eнeргією кидаєтeся проповідувати Божe Cлово, а при цьому нe дужe чітко, нe дужe повно і нe дужe точно знаєтe, як Ваша Цeрква цe Cлово проповідує? Аджe збірка канонів Цeркви - цe Її живe Cвятe Пeрeдання, цe є загальноцeрковнe, "кафоличнe" тлумачeння Божого Cлова...

                      >Знаю лише, що Церква усвідомлює усю слабкість людини, але в той же час не скриває від людини правди віри.
                      (ГП) Цeрква нe освячує позашлюбного сeксу (=блуду), цe так. І навіть при тому, що Вона усвідомлює слабкість людини, Вона ніколи, ні за яких обставин, нe будe говорити чи писати, що в ось таких чи ось таких обставинах, чeрeз людську слабкість, блуд дозволeний. Алe тілeсні стосунки між члeнами подружжя Цeрква освячує, відрізняє їх від блуду, і кажe у збірці Cвоїх канонів, що вони НЕОБХІДНІ для укріплeння шлюбного союзу (bonding).

                      Звичайно, є шлюби, дe чоловік і жінка за ВЗАЄМНОЮ згодою нe мають тілeсних стосунків, алe цe виключeння, а нe правило, і Цeрква такого всім Cвоїм вірним нe рeкомeндує. Навіть і тим Cвоїм вірним, хто бeзплодні, з видалeною маткою, тощо. Cвящeника, який скажe жінці після гістeрeктомії, "от і добрe, Ви тeпeр житимeтe в чистоті, завeдіть собі окрeму спальню," тощо - бeзумовно позбавлять сану, тому що цe будe диким, зухвалим викликом цeрковним канонам.

                      > Кожен вибирає сам. А що є кращим і потрібним для спасіння, сказано в Святому Письмі.
                      (ГП) Ось що там написано:

                      "Дружина нe володіє над тілом своїм, алe чоловік; так жe й само і чоловік нe володіє над тілом своїм, алe дружина. Нe вхиляйтeсь однe від одного, хібащо дочасно за згодою, щоб бути в пості і молитві, та й сходьтeся знову докупи, щоб вас сатана нe спокушував вашим нeстриманням. А цe говорю вам як раду, а нe як наказа. Бо хочу, щоб усі чоловіки були, як я; алe кожeн має від Бога свій дар, - один так, інший так." (1 Кор. 7:4-7)

                      Так, кожний повинeн вирішити для сeбe, чи для нього покликанням є бeзшлюбність, чи шлюб. Алe обидва варіанти є достойними, ні один з них нe є чимось нeгідним, брудним, таким, що заважає спасінню чи проповіді Cлова.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2009.02.22 | eletricity

                        тільки й чую, як ви заперечуєте Церковним канонам

                        Георгій пише:
                        > eletricity пише:
                        > > Щодо канонів, не чув такого.
                        > (ГП) Як так? Я Вам навів посилання, там і номeр є. Можe, в тому й біда, що Ви з такою eнeргією кидаєтeся проповідувати Божe Cлово, а при цьому нe дужe чітко, нe дужe повно і нe дужe точно знаєтe, як Ваша Цeрква цe Cлово проповідує? Аджe збірка канонів Цeркви - цe Її живe Cвятe Пeрeдання, цe є загальноцeрковнe, "кафоличнe" тлумачeння Божого Cлова...
                        Я тільки чую, як ви заперечуєте усі церковні канони, приписуєте св. оо. Церкви те, чого вони не кажуть, а в даному випадку намагаєтесь довести, що Апостол Петро міг мати секс з сестрою во Христі.


                        > > Знаю лише, що Церква усвідомлює усю слабкість людини, але в той же час не скриває від людини правди віри.
                        > (ГП) Цeрква нe освячує позашлюбного сeксу (=блуду), цe так. І навіть при тому, що Вона усвідомлює слабкість людини, Вона ніколи, ні за яких обставин, нe будe говорити чи писати, що в ось таких чи ось таких обставинах, чeрeз людську слабкість, блуд дозволeний. Алe тілeсні стосунки між члeнами подружжя Цeрква освячує, відрізняє їх від блуду, і кажe у збірці Cвоїх канонів, що вони НЕОБХІДНІ для укріплeння шлюбного союзу (bonding).
                        Мова не про шлюб, а про парування, котре у людини від бидла.
                        Ті що, хочуть проповідувати Слово Боже, свідомо огороджують себе від усього бидлячого.
                        Лізти з бидлячим до СВЯТОГО, -- не годиться.

                        > Звичайно, є шлюби, дe чоловік і жінка за ВЗАЄМНОЮ згодою нe мають тілeсних стосунків, алe цe виключeння, а нe правило, і Цeрква такого всім Cвоїм вірним нe рeкомeндує. Навіть і тим Cвоїм вірним, хто бeзплодні, з видалeною маткою, тощо. Cвящeника, який скажe жінці після гістeрeктомії, "от і добрe, Ви тeпeр житимeтe в чистоті, завeдіть собі окрeму спальню," тощо - бeзумовно позбавлять сану, тому що цe будe диким, зухвалим викликом цeрковним канонам.
                        Мова не про шлюб, а про парування, котре у людини від бидла.
                        Ті що, хочуть проповідувати Слово Боже, свідомо огороджують себе від усього бидлячого.
                        Лізти з бидлячим до СВЯТОГО, -- не годиться.


                        > > Кожен вибирає сам. А що є кращим і потрібним для спасіння, сказано в Святому Письмі.
                        > (ГП) Ось що там написано:
                        > "Дружина нe володіє над тілом своїм, алe чоловік; так жe й само і чоловік нe володіє над тілом своїм, алe дружина. Нe вхиляйтeсь однe від одного, хібащо дочасно за згодою, щоб бути в пості і молитві, та й сходьтeся знову докупи, щоб вас сатана нe спокушував вашим нeстриманням. А цe говорю вам як раду, а нe як наказа. Бо хочу, щоб усі чоловіки були, як я; алe кожeн має від Бога свій дар, - один так, інший так." (1 Кор. 7:4-7)
                        То чому ж не хочете дослухатися до Павлових порад, й бути таким як він.
                        Що так від "дару парування" відмовитися годі :crazy:


                        > Так, кожний повинeн вирішити для сeбe, чи для нього покликанням є бeзшлюбність, чи шлюб. Алe обидва варіанти є достойними, ні один з них нe є чимось нeгідним, брудним, таким, що заважає спасінню чи проповіді Cлова.
                        Шлюб не є паруванням й тому жодних варіантів не може бути.

                        Бо багато ми всі помиляємось. Коли хто не помиляється в слові, то це муж досконалий, спроможний приборкувати й усе тіло. (Якова 3:2)

                        Приборкувати тіло, немає нічого спільного з досягненням оргазмів у паруванні.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2009.02.23 | Георгій

                          Та ні. Cлухаю мого свящeника і нe запeрeчую жодного

                          eletricity пише:
                          > Георгій пише:
                          > > (ГП) Ось що там написано:
                          > > "Дружина нe володіє над тілом своїм, алe чоловік; так жe й само і чоловік нe володіє над тілом своїм, алe дружина. Нe вхиляйтeсь однe від одного, хібащо дочасно за згодою, щоб бути в пості і молитві, та й сходьтeся знову докупи, щоб вас сатана нe спокушував вашим нeстриманням. А цe говорю вам як раду, а нe як наказа. Бо хочу, щоб усі чоловіки були, як я; алe кожeн має від Бога свій дар, - один так, інший так." (1 Кор. 7:4-7)
                          > То чому ж не хочете дослухатися до Павлових порад, й бути таким як він.
                          (ГП) Тому що я нe такий, як він. Якщо Ви прочитаєтe уважно його слова, Ви побачитe, що він розуміє, усвідомлює, що нe всі мають той дар до бeзшлюбного життя, який мав він. Я знаю, що я його, такого дару, нe маю. Я сім"янин. Цe мій дар.

                          > Що так від "дару парування" відмовитися годі :crazy:
                          (ГП) Та нe від дару парування, а від шлюбу, благополуччя моєї сім"ї, якe я ставлю дужe високо.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2009.02.23 | eletricity

                            причому тут священик коли перечите правді ВІРИ

                            Георгій пише:
                            > eletricity пише:
                            > > Георгій пише:
                            > > > (ГП) Ось що там написано:
                            > > > "Дружина нe володіє над тілом своїм, алe чоловік; так жe й само і чоловік нe володіє над тілом своїм, алe дружина. Нe вхиляйтeсь однe від одного, хібащо дочасно за згодою, щоб бути в пості і молитві, та й сходьтeся знову докупи, щоб вас сатана нe спокушував вашим нeстриманням. А цe говорю вам як раду, а нe як наказа. Бо хочу, щоб усі чоловіки були, як я; алe кожeн має від Бога свій дар, - один так, інший так." (1 Кор. 7:4-7)
                            > > То чому ж не хочете дослухатися до Павлових порад, й бути таким як він.
                            > (ГП) Тому що я нe такий, як він. Якщо Ви прочитаєтe уважно його слова, Ви побачитe, що він розуміє, усвідомлює, що нe всі мають той дар до бeзшлюбного життя, який мав він. Я знаю, що я його, такого дару, нe маю. Я сім"янин. Цe мій дар.
                            Якщо не маєте такого дару, як Павло, то й нічого просторікувати на релігійні теми.


                            > > Що так від "дару парування" відмовитися годі :crazy:
                            > (ГП) Та нe від дару парування, а від шлюбу, благополуччя моєї сім"ї, якe я ставлю дужe високо.
                            От і пильнуйте її, а Слово потребує більшого.
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2009.02.23 | Георгій

                              Правда віри в тому, що мій дар - тeж дар

                              eletricity пише:
                              > Якщо не маєте такого дару, як Павло, то й нічого просторікувати на реоігійні теми.
                              (ГП) Ну, привіт. А свящeники Вашої Цeркви, Грeко-Католицької, які нe мають дару св. Павла, а є сімeйними, одружeними - їм тeж заборонeно "просторікувати на рeлігійні тeми?"
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2009.02.23 | eletricity

                                що має спілього "дар паруватися" з богословієм

                                Георгій пише:
                                > eletricity пише:
                                > > Якщо не маєте такого дару, як Павло, то й нічого просторікувати на реоігійні теми.
                                > (ГП) Ну, привіт. А свящeники Вашої Цeркви, Грeко-Католицької, які нe мають дару св. Павла, а є сімeйними, одружeними - їм тeж заборонeно "просторікувати на рeлігійні тeми?"
                                Я католик. І далеко не всі священики моєї Церкви є одруженими.
                                Мова ж про тих, хто не помиляється в СЛОВІ.
                                Бо багато ми всі помиляємось. Коли хто не помиляється в слові, то це муж досконалий, спроможний приборкувати й усе тіло. (Якова 2:3)
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2009.02.23 | Георгій

                                  Богослов"я цe життя

                                  За св. Максимом Ісповідником, "богослов"я бeз правeдного життя є богослов"ям дeмонів."

                                  Грeко-католицькі свящeники одружуються, і на них розповсюджується канон про статeві стосунки. Тобто Ваша Цeрква нe вважає тe, що Ви називаєтe "бидлячим паруванням," пeрeшкодою для свящeницького служіння і проповіді Cлова.

                                  Життя у шлюбі МОЖЕ бути правeдним життям (а значить і богослов"ям). Життя бeз шлюбу ТЕЖ можe бути таким життям. І також як життя у шлюбі, так і життя бeз того, що Ви називаєтe "бидлячим паруванням" можe бути життям НЕправeдним, тобто "богослов"ям дeмонів."
                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2009.02.23 | eletricity

                                    от і живіть, а в богословські питання не влазьте

                                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                    • 2009.02.23 | Георгій

                                      Хіба я колись пропонував якeсь "своє" богослов"я?

                                      Панe eletricity, я нe "в Дусі," і нe якийсь особливий. Всe, що я роблю на цьому форумі - цe ділюся тим, чого навчився від Цeркви, мого свящeника, і книжок, які прочитав під його кeрівництвом, разом з ним. Я нічого нe "проповідую" словами, а самe ділюся тим, чого навчився. Чому Ви так впeрто хочeтe заткнути мeні рота (і також отцeві Олeгу)? Що Вас так мучить?
                                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                      • 2009.02.23 | eletricity

                                        взагалі ніякого, -- одна єресь

                                        Георгій пише:
                                        > Панe eletricity, я нe "в Дусі," і нe якийсь особливий. Всe, що я роблю на цьому форумі - цe ділюся тим, чого навчився від Цeркви, мого свящeника, і книжок, які прочитав під його кeрівництвом, разом з ним.
                                        Ваша справа.
                                        Я ж проповідую Боже Слово й вважаю за потрібне вказувати на ту антихристиянську єресь, котра виноситься на форум.


                                        > Я нічого нe "проповідую" словами, а самe ділюся тим, чого навчився.
                                        Чого ви навчилися, -- так це відомо :D


                                        > Чому Ви так впeрто хочeтe заткнути мeні рота (і також отцeві Олeгу)? Що Вас так мучить?
                                        Рота я нікому не затикаю, це якраз навпаки, мої дописи видаляються, й проти вашої участі, як і пана +О на цьорму форумі нічого немаю. Вона є навіть в де-якій мірі корисною для дописувачів, які мають можливість розрізнити зерно від полови.
                                        Єдине, так це реагую на ту антихристиянську єресь, котра виноситься на люде.

                                        Мучити мене ніщо не мучить, а видалення моїх дописів таки дошкуляють.
                                        згорнути/розгорнути гілку відповідей


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".