Зміни настрою на Заході, або з такими друзями не треба і ворогів! :))
06/20/2001 | Augusto
Кінець "зими" у відносинах із Заходом?
УП, 20.06.2001, 13:05, оновлено о 13:25, 13:52
версія для друку
Схоже, Америка остаточно змінила гнів на милість. США "будуть робити все можливе, щоб підтримати Кучму". Такий висновок після зустрічі в держдепартаменті США зробив глава адміністрації президента Володимир Литвин.
"Я вважаю, що суть американської позиції передають слова Річарда Армітіджа [перший заступник держсекретаря США]: "Ми будемо робити все можливе, щоб підтримати президента Леоніда Кучму і його адміністрацію", - заявив Литвин в Вашингтоні після зустрічі із зазначеним чиновником. "Відбувся відкритий і конструктивний обмін думками", і Литвин залишився "дуже задоволений результатами": США не тільки заявили "підтримку реформаторським зусиллям президента і уряду України", але і виявилося, що між Києвом і Вашингтоном існує "збіг або близькість поглядів на основні міжнародні проблеми".
Однак особливе захоплення на Банковій має викликати висловлювання Литвина про те, що США не висувають жодних вимог ані відносно змісту, ані темпів реформ, і чітко розуміють реальні труднощі на шляху їх здійснення. Це "принципово важливе", заявив Литвин. У свою чергу в Києві "розуміють, що наше просування на шляху реформ забезпечить подальшу підтримку України Сполученими Штатами", як передає Інтерфакс-Україна, додав шеф адміністрації Кучми.
Крім теплоти цієї зустрічі Литвин зазначив атмосферу "щирої симпатії до України" під час побачень з сенаторами Річардом Лугаром і Джоном Маккейном, а також членом Палати представників, співголовуючим "української групи" Конгресу Марсі Каптур. "Як главі адміністрації президента, мені було дуже важливо почути про їх підтримку президента України, в якому вони бачать гаранта стабільності суспільства і безповоротності реформ".
У відповідь на обнадійливі сигнали Литвин заявив американським співрозмовникам, що Україна вітала зближення між Росією і США, оскільки "це відповідає нашим спільним інтересам". Розвинути свої міркування з цього приводу він зможе безпосередньо у Білому домі – у шефа адміністрації Кучми попереду зустріч з радником президента США з питань національної безпеки Кондолізою Райс. Литвин також передасть особисте послання Кучми президенту США Джорджу Бушу.
Сам Буш, виступаючи у Варшавському університеті 15 червня в рамках першого євротурне, накреслив для Києва амбіційний план подальших дій. У своїй пристрасній промові, де американський президент закликав будувати "відкриту Європу" без "штучних розділових ліній", він вимовив слово "Україна" п'ять разів (щоправда, усього в двох абзацах; слово "Росія" він сказав тричі, зате навколо взаємовідносин з нею була побудована фабула всього спіча).
"Всі молоді демократичні держави Європи на просторі від Балтики до Чорного моря повинні мати ті ж самі шанси на безпеку і свободу і на приєднання до інститутів Європи, що і держави з давно сталою системою демократичного управління. […]
Я би хотів виразити вдячність Польщі за те, що вона служить мостом, який з'єднує нас з новими демократіями Європи, а також захисником інтересів і безпеки своїх сусідів, таких як країни Балтії, Україна і Словаччина. Ви наповнюєте реальним змістом слова: "За вашу і нашу свободу". […]
Європа, яку ми будуємо, повинна включати в себе Україну - країну, яка сьогодні переживає травматичний перехідний процес. У Києві кажуть про те, що подальша доля України пов'язана з Європою. Якщо Україна дійсно прагне цього, ми повинні піти їй назустріч. Ми повинні простягнути руку допомоги Україні, як це вже рішуче зробила Польща".
Ще один знаковий натяк Кучмі зробив Йоран Перссон, прем'єр-міністр Швеції, яка першу половину 2001 року головує у Євросоюзі. Після зустрічі з "гарантом" він заявив, що ЄС своїм рішенням про розширення дає Україні "чіткий сигнал". Щоправда, у цей же день Перссон зустрівся і з українською опозицією.
ЄС "зацікавлений в поглибленні співпраці з Україною з урахуванням того, що Європейський Союз розширюється і поповнюється новими членами", - сказав Перссон журналістам. Він заявив, що ЄС із свого боку буде стимулювати Польщу, Чехію, Угорщину і Словаччину до більш тісної співпраці з Україною ще до їх вступу до Євросоюзу.
Прем'єр Швеції також сказав, що "вражений" темпами економічного зростання в Україні. З його слів, Європейський Союз вирішив запросити Україну до більш тісної співпраці з ЄС на політичному рівні, зокрема, в рамках роботи Європейської конференції. Таке рішення прийняте на самміті ЄС, який відбувся 14 червня в Гетеборзі, заявив шведський прем'єр. "Ми з нетерпінням чекаємо поглиблення нашої співпраці, оскільки ця співпраця - в інтересах як ЄС, так і України".
Разом із тим, з його слів, в ході зустрічі з Кучмою вони говорили не тільки про важливість співпраці з Україною в економічній сфері, але і про цінності, без яких неможливе майбутнє Європи - цінності демократії і повага прав людини. Крім цього, зі слів Перссона, в ході зустрічі з Кучмою вони торкнулися теми свободи ЗМІ, яка, зі слів прем'єра Швеції, "є важливою складовою суспільства".
"Ми підтримуємо всі зусилля України на шляху економічних реформ. Але, крім того, потрібні демократичні реформи, сфокусовані на правах людини. Тому що ці дві речі тісно пов'язані, і обидві разом дадуть Україні можливість інтегруватися до Європи. Ви маєте робити ці дві речі разом – економічні та демократичні реформи", - цитує Перссона українська служба Бі-Бі-Сі.
Кучма ж з всього сказаного зробив буквальний висновок – Європейський Союз уперше за 10 років української незалежності дав країні "недвозначний позитивний сигнал". Після зустрічі з Перссоном він заявив, що рішення ЄС про розширення за рахунок країн Східної Європи "не може не радувати Україну". У відповідь Кучма ще раз почав розказувати про "тверду рішучість України йти шляхом європейського вибору". "Наша головна мета - побудова демократичної держави, де поважають права людини і свято їх дотримуються", - підкреслив "гарант".
УП, 20.06.2001, 13:05, оновлено о 13:25, 13:52
версія для друку
Схоже, Америка остаточно змінила гнів на милість. США "будуть робити все можливе, щоб підтримати Кучму". Такий висновок після зустрічі в держдепартаменті США зробив глава адміністрації президента Володимир Литвин.
"Я вважаю, що суть американської позиції передають слова Річарда Армітіджа [перший заступник держсекретаря США]: "Ми будемо робити все можливе, щоб підтримати президента Леоніда Кучму і його адміністрацію", - заявив Литвин в Вашингтоні після зустрічі із зазначеним чиновником. "Відбувся відкритий і конструктивний обмін думками", і Литвин залишився "дуже задоволений результатами": США не тільки заявили "підтримку реформаторським зусиллям президента і уряду України", але і виявилося, що між Києвом і Вашингтоном існує "збіг або близькість поглядів на основні міжнародні проблеми".
Однак особливе захоплення на Банковій має викликати висловлювання Литвина про те, що США не висувають жодних вимог ані відносно змісту, ані темпів реформ, і чітко розуміють реальні труднощі на шляху їх здійснення. Це "принципово важливе", заявив Литвин. У свою чергу в Києві "розуміють, що наше просування на шляху реформ забезпечить подальшу підтримку України Сполученими Штатами", як передає Інтерфакс-Україна, додав шеф адміністрації Кучми.
Крім теплоти цієї зустрічі Литвин зазначив атмосферу "щирої симпатії до України" під час побачень з сенаторами Річардом Лугаром і Джоном Маккейном, а також членом Палати представників, співголовуючим "української групи" Конгресу Марсі Каптур. "Як главі адміністрації президента, мені було дуже важливо почути про їх підтримку президента України, в якому вони бачать гаранта стабільності суспільства і безповоротності реформ".
У відповідь на обнадійливі сигнали Литвин заявив американським співрозмовникам, що Україна вітала зближення між Росією і США, оскільки "це відповідає нашим спільним інтересам". Розвинути свої міркування з цього приводу він зможе безпосередньо у Білому домі – у шефа адміністрації Кучми попереду зустріч з радником президента США з питань національної безпеки Кондолізою Райс. Литвин також передасть особисте послання Кучми президенту США Джорджу Бушу.
Сам Буш, виступаючи у Варшавському університеті 15 червня в рамках першого євротурне, накреслив для Києва амбіційний план подальших дій. У своїй пристрасній промові, де американський президент закликав будувати "відкриту Європу" без "штучних розділових ліній", він вимовив слово "Україна" п'ять разів (щоправда, усього в двох абзацах; слово "Росія" він сказав тричі, зате навколо взаємовідносин з нею була побудована фабула всього спіча).
"Всі молоді демократичні держави Європи на просторі від Балтики до Чорного моря повинні мати ті ж самі шанси на безпеку і свободу і на приєднання до інститутів Європи, що і держави з давно сталою системою демократичного управління. […]
Я би хотів виразити вдячність Польщі за те, що вона служить мостом, який з'єднує нас з новими демократіями Європи, а також захисником інтересів і безпеки своїх сусідів, таких як країни Балтії, Україна і Словаччина. Ви наповнюєте реальним змістом слова: "За вашу і нашу свободу". […]
Європа, яку ми будуємо, повинна включати в себе Україну - країну, яка сьогодні переживає травматичний перехідний процес. У Києві кажуть про те, що подальша доля України пов'язана з Європою. Якщо Україна дійсно прагне цього, ми повинні піти їй назустріч. Ми повинні простягнути руку допомоги Україні, як це вже рішуче зробила Польща".
Ще один знаковий натяк Кучмі зробив Йоран Перссон, прем'єр-міністр Швеції, яка першу половину 2001 року головує у Євросоюзі. Після зустрічі з "гарантом" він заявив, що ЄС своїм рішенням про розширення дає Україні "чіткий сигнал". Щоправда, у цей же день Перссон зустрівся і з українською опозицією.
ЄС "зацікавлений в поглибленні співпраці з Україною з урахуванням того, що Європейський Союз розширюється і поповнюється новими членами", - сказав Перссон журналістам. Він заявив, що ЄС із свого боку буде стимулювати Польщу, Чехію, Угорщину і Словаччину до більш тісної співпраці з Україною ще до їх вступу до Євросоюзу.
Прем'єр Швеції також сказав, що "вражений" темпами економічного зростання в Україні. З його слів, Європейський Союз вирішив запросити Україну до більш тісної співпраці з ЄС на політичному рівні, зокрема, в рамках роботи Європейської конференції. Таке рішення прийняте на самміті ЄС, який відбувся 14 червня в Гетеборзі, заявив шведський прем'єр. "Ми з нетерпінням чекаємо поглиблення нашої співпраці, оскільки ця співпраця - в інтересах як ЄС, так і України".
Разом із тим, з його слів, в ході зустрічі з Кучмою вони говорили не тільки про важливість співпраці з Україною в економічній сфері, але і про цінності, без яких неможливе майбутнє Європи - цінності демократії і повага прав людини. Крім цього, зі слів Перссона, в ході зустрічі з Кучмою вони торкнулися теми свободи ЗМІ, яка, зі слів прем'єра Швеції, "є важливою складовою суспільства".
"Ми підтримуємо всі зусилля України на шляху економічних реформ. Але, крім того, потрібні демократичні реформи, сфокусовані на правах людини. Тому що ці дві речі тісно пов'язані, і обидві разом дадуть Україні можливість інтегруватися до Європи. Ви маєте робити ці дві речі разом – економічні та демократичні реформи", - цитує Перссона українська служба Бі-Бі-Сі.
Кучма ж з всього сказаного зробив буквальний висновок – Європейський Союз уперше за 10 років української незалежності дав країні "недвозначний позитивний сигнал". Після зустрічі з Перссоном він заявив, що рішення ЄС про розширення за рахунок країн Східної Європи "не може не радувати Україну". У відповідь Кучма ще раз почав розказувати про "тверду рішучість України йти шляхом європейського вибору". "Наша головна мета - побудова демократичної держави, де поважають права людини і свято їх дотримуються", - підкреслив "гарант".
Відповіді
2001.06.20 | Augusto
Хто читає английською:це як офіційно Україна вже продана Росії (тільки не політично, а економично).
the Economist Intelligence Unit on Ukraine's futureWednesday, Jun. 20, 2001. Page 7
EIU's Russia Expert Sees Long Haul for Kiev
By Norma Brown
Staff Writer
Thorniley says Moscow’s influence on Kiev is growing.
Daniel Thorniley is a senior vice president at The Economist Intelligence Unit and its top consultant on Russia. Earlier this month, on a visit to Kiev to preside over a EIU government-business roundtable, he discussed Ukraine's economic and political situation and its relations with Russia.
Q:Judging so far from the conference, do you have any impressions of the new Ukrainian government team?
A: I think over the years we felt there was a mixed message coming out of Ukraine. Sometimes the president and prime minister talked reform, but we often felt then, as we do now, that the problem may well be the middle-level bureaucracy: state committees, heads of state committees, deputy ministers, department heads of ministries and department heads of state committees. This is where the actual legislation is implemented operationally, where it is a face-to-face relation with Western companies. And that is still often gridlocked at the bottom level, no matter what the talk is at the top.
It is obviously too early to tell with this very new government, but certainly we got some first impressions at this conference. Several ministers were talking the talk again and were probably meaning it.
I think [tax chief Nikolai] Azarov is not afraid to raise some of the issues that face Ukraine. He defends his territory and his patch, and that is what he should do, but he certainly raised the problems and seems to have an understanding of what they are. Whether he has the power to implement is an open question. He is trying to develop a political party as well, of course, so maybe he is trying to create the power to do that.
Q: Can you offer a snapshot of where you think Ukraine is today economically and where you think it might be two to five years from now?
A: At the moment, the Economist Group and many other international organizations that compare and rate countries economically put Ukraine in the high 50s out of 60 transition economies and developed markets, along with the likes of Iraq. This may be an extreme position, and it is one I don't agree with entirely. I think an objective view would nevertheless put Ukraine in the last 10 percent — there can be no doubt about that.
Short term, one or two things have been developing OK, along with the bounce-back in gross domestic product growth and real wages. This is only the second time in 10 years that real wages have grown, the first time in 10 years that there has been growth, the first time in 10 years that there has been a budget surplus. So all those are good things. It will be difficult to consolidate those things this year because of the trend downward of the European and global economies. That is not Ukraine's fault, and it ought to be trending downward at better levels than previously.
Two to five years ahead, they still need in the fall of this year to get International Monetary Fund support, which will be crucial for their international and domestic financing. If they do not get that, the next two to three years will be very, very tough and perhaps disastrous again. I think they will get that financing toward the end of the year because this government seems to be able at least to talk the talk with the IMF, and the IMF will be willing for geopolitical reasons to give that money as well. That will be crucial.
Five years down the road is a really open question. If the reform talk gets developed and they are going in the right direction, it will still take three or four or five years to get perhaps to No. 40 of 60 in the country rankings.
There is just no way they are going to leap from No. 52 to No. 12. This is a process that will last about 10 years, which, of course, is also how long it has taken Russia.
Q: Speaking of Russia, where is that country in the 60-country ranking?
A: International organizations put Russia in the low 50s. I think that is wrong. I have said on the record frequently … the business environment in Russia is, as we heard in this conference, much superior to that of Ukraine. [President Boris] Yeltsin and [Prime Minister Viktor] Chernomyrdin in the early 1990s put some sort of reform process in place in Russia. You may not have liked it, it wasn't sweet and light, but it was effective to some extent, and many Western companies, manufacturers and traders on the ground did well operationally in Russia from '91 to '98. You had the ruble crash and then they lost business for about a year, and many companies are now coming back in Russia. My clientele certainly is.
The trouble with Russia, and to some extent Ukraine, is the tremendous negative prejudice against the market, because of history, culture, politics, the Cold War and so forth. Regional managers on the ground have a terrible time persuading European and North American management that they have good business opportunities in Russia.
I think the outlook for Russia commercially is strong with the proviso that we have to watch the ruble, the impact of inflation and the possibility of monetary emission.
Q: How significant do you think Russia's influence is on the Ukrainian economy and is that influence growing?
A: I think the economic impact and influence of Russia is growing and has been growing for about the past five years. As Ukraine has not been able to drag itself up by the bootstraps, it has needed outside help. The help has not been coming from the West, so I think, therefore, it has been inevitable that it comes from "Mother Russia."
We have certainly seen an increase in interest from the oil and gas sectors in Russia and the financial and industrial groups since they bounced back after they got bashed with the ruble crisis. Also, Ukraine's energy debt to Russia has always been a nagging issue, and it's now a growing one. Russia is playing more hardball on that matter.
I think Russia, in looking for a different transit pipeline to the West for their energy, is sending a message to Ukraine: We are going to make sure we are not so dependent on you for transit, your last ace in any arguments with us.
Also, short term, the current political situation in Ukraine, the president's position, means that Russia will open its arms to embrace [Leonid] Kuchma and his colleagues, saying "you can be safe with us: We are your political friends and allies, whereas the West does not love or understand you." The message is probably more subtle than that, but that certainly is the subliminal text and essence of the message.
I think for the next year or two, Russia-Ukraine political relations and Russia's economic influence will grow. I do not think this means, though, a sort of reintegration of the Soviet Union, or even a more developed CIS. I think over the next five to 10 years, Ukraine will continue this middle position, which is probably its best position as it describes itself as neither pro-West nor pro-East, but pro-Ukrainian.
2001.06.20 | Augusto
Мене мене текел упарсін!
Україна довела свою державну неспроможність, ніхто не бачить ніяких окремих перспектив в Україні, начувайтесь, хлопці, ви тепер самі за себе! Ви так і не набули друзів на Заході, а завдяки розпорошеності та розбрату ніхто не бачить ніякої перспективи в Україні, точніче Україна з'їхала в пріорітетах далеко-далеко після Росії! Лізте в дірки-cxрони, вивчайте російську мову, як не спромоглися, то не спромоглися! Порівнюйте Україну з Естонією, з водограєм, з Аурора бореаліс, з Фата морганою, перекладіть українською слова пісні"Прощай молодость"!(До і послє, глаза і цвєти, рукі в брюкі, прощай мєчти! складивать в стопочку, запісивать в кніжєчку, до пєнсії разучівать чіжика-пижика. Прощай, молодость, послєднєє танго с одінокой тєнью, прощай, молодость, я танцую только за дєньгі...)Але то не боляче, жити в відсталій країні! Не плачте, пробуйте підзаробити грошей будь-де, та втішайтеся думкою: ми ж білі! Були б чорні, нас би неграми звали!
П.М. Думаю, що Потебенько йде на пенсію скоро! Ну то Кравченко - там, Деркач - там, цей людожер скоро піде, ну а Q-чмо поки що доказано винний в задовгому язиці та матюках, а за це тільки п'ятнадцять діб можна отримати!
2001.06.20 | DevRand
Сильні, але дійсно дуже легкі... :)
Бл# як страшно, пане Августо, я зараз просто встюсь! :)))))))2001.06.21 | Мартинюк
Холодний душ, як засіб для укріплення нервів.
По перше це все всього навсього піар самого Ливина - що йому насправді казали американці знає лише він та Держдепартамент.Не виключено що довга пасивність опозиції в Україні підштовхнула американців спробувати політику пряника.
Можливо Кучма зробив американцям якісь політичні , а гірше - економічні поступки- останнє вже погано - дивись довголітні "реформаторські режими" Латинської Америки.
Врешті - нелавній тихий переворот у самих США, де законодавча влада ( а значить і комісїї по зовнішній політиці) знову повернулася до рук демократів, для яких Кучма завжди був "своїм реформатором" і "будівником демократії".
Очевидне послаблення позицій самого Буша - антибушівські масовки у Західній Європі схоже були організовані чи не з самих США... У всякому разі у США є достаньо важелів і можливостей аби такого не допускати.
2001.06.20 | trick
Re:
>Однак особливе захоплення на Банковій має >викликати висловлювання Литвина про те, що США не >висувають жодних вимог ані відносно змісту, ані >темпів реформ, і чітко розуміють реальні труднощі >?на шляху їх здійснення. Це "принципово важливе", заявив Литвин. У свою чергу в Києві "розуміють, що наше просування на шляху реформ забезпечить подальшу підтримку України Сполученими Штатами", як передає Інтерфакс-Україна, додав шеф адміністрації Кучми.Pidtrymka stosujetsa Ukrainy, a ne Q.&Co osobysto. A sho, krashe bulo b jakby Zaxid skazav - "..a jdit vy vsi do dupy, sami rozbyrajtes...".
Mozhe vony posluxavshy zapysy,zapasly kaminuku za pazuxoju, planujut zaprosyty Q. + "soprovozhdajushie lica" (txu!) typa vizytnuty u Shtaty.
A tam jak Borodina, do Pashi v gosti vidpravlyat zrazu z trapu litaka;)))))
2001.06.20 | DevRand
Запит ( "Re: Зміни настрою на Заході, або з такими друзями не треба і ворогів! :))")
1. Ще одне підтвердження того що рятування потопаючих - справа виключно самих потопаючих. :)2. Хто побачить якись звіт про цю зустріч з боку гАмериканської сторони (я поки не знайшов жодного), дайте знати. До цього моменту цитують виключно "надійні" і "перевірені джерела" ;) : литвина та когось з української амбасади. (америк. дядька звати R. Armitage, Deputy State Secretary)
2001.06.20 | НеДохтор
Re: Запит (No Comments)
DevRand писав:> 2. Хто побачить якись звіт про цю зустріч з боку гАмериканської сторони (я поки не знайшов жодного), дайте знати.
Зазвичай на запитання "Що? Де? Коли?" відповідає Річард Баучер на брифінгах.
Транскрипт цих брифінгів (за червень) публікується тут:
http://www.state.gov/r/pa/prs/dpb/2001/index.cfm?id=3457
Сьогодні його запитували про зустріч із українською делегацією.
Запитання та відповідь Баучера дивіться внизу транскрипту сьогоднішнього брифінгу тут:
http://www.state.gov/r/pa/prs/dpb/2001/index.cfm?docid=3691
2001.06.21 | Мартинюк
Дійсно - американці ніби соромляться того що приймали Литвина...
Q: Sorry. Has the Deputy Secretary already met with the Ukrainian delegation visiting, and do you have a readout?MR. BOUCHER: With the -- ?
Q: The Ukrainian delegation who are visiting. And do you have a readout on their discussions?
MR. BOUCHER: No, I don't know. I will have to check.
2001.06.21 | Augusto
Ці морони не дуже добре взагалі розуміють що то є Україна, то не дивуйтесь!
! Тато цього Буша-Куща ще в Київі в свій час агитував проти виходу України з "Росії". А цей Буш-Кущ(новий), коли приїхав до Іспанії, перше, що зробив, назвав премьєра Азнара "президент Анзар"...Взагалі на Заході ніхто вночі не плаче због долі України (тільки українці, звичайно), ви почитайте, що цей недороблений ковбой варнякає і як він це робить:"тхеи суре талк тхе талк...", він що, кина передивився? я посилаюся на англомовний документ, що стоїть вище. Якщо хто ще не добрав: Росія зараз краща за Україну, це вже не СССР, там не комуністи на владі, то є нова демократична Росія, в яку всі їздять:Коль, голанська королева, з Путіним всі зустрічаються, запрошують до себе (ось і Буш його запросив), а до нас тільки Папа їде (дай Бог йому здоровья), але від нього можна отримати тільки: а)ножиці, різати презервативи;б)дубець, відганяти жінок від абортів;в)добру пораду, як все зробити кращiм для всіх, але не зараз, та ше і на небі.2001.06.21 | Augusto
трансліт переклав і англомовний вираз:))
they sure talk the talk...but we'll see if they walk the walk!
P.S.Make my day, punk!
2001.06.21 | DevRand
Велика подяка пану НеДохтору. Інфа пішла в новини на сайті (-)
2001.06.20 | Фарбований Лис
Re: Зміни настрою на Заході, або з такими друзями не треба і ворогів! :))
Ну нічого нічого.Ми ще викинемо в ті країни кілька мільйонів емігрантів-нелегалів. Ми ще покажемо їм як наші хлопці вміють прикладати утюги (гарячі) до ніжного м*якого європейського тіла.
Європа - стара курва. Таким курвам варто давати копняка в задницю.
А мерника гроші рахує. Вона помилиться і залишиться з грішми, але вдавиться.
Треба їм подякувати за класний урок для тупуватих.
Що болючіший урок, то краще засвоюється тема.
2001.06.20 | Shooter
Suum quique
Я (чомусь) звернув увагу на наступний уривок.
Всі молоді демократичні держави Європи на просторі від Балтики до Чорного моря повинні мати ті ж самі шанси на безпеку і свободу і на приєднання до інститутів Європи, що і держави з давно сталою системою демократичного управління. […]
Я би хотів виразити вдячність Польщі за те, що вона служить мостом, який з'єднує нас з новими демократіями Європи, а також захисником інтересів і безпеки своїх сусідів, таких як країни Балтії, Україна і Словаччина. Ви наповнюєте реальним змістом слова: "За вашу і нашу свободу". […]
Європа, яку ми будуємо, повинна включати в себе Україну - країну, яка сьогодні переживає травматичний перехідний процес. У Києві кажуть про те, що подальша доля України пов'язана з Європою. Якщо Україна дійсно прагне цього, ми повинні піти їй назустріч. Ми повинні простягнути руку допомоги Україні, як це вже рішуче зробила Польща".
Ще один знаковий натяк Кучмі зробив Йоран Перссон, прем'єр-міністр Швеції, яка першу половину 2001 року головує у Євросоюзі. Після зустрічі з "гарантом" він заявив, що ЄС своїм рішенням про розширення дає Україні "чіткий сигнал". Щоправда, у цей же день Перссон зустрівся і з українською опозицією.
ЄС "зацікавлений в поглибленні співпраці з Україною з урахуванням того, що Європейський Союз розширюється і поповнюється новими членами", - сказав Перссон журналістам. Він заявив, що ЄС із свого боку буде стимулювати Польщу, Чехію, Угорщину і Словаччину до більш тісної співпраці з Україною ще до їх вступу до Євросоюзу.
Прем'єр Швеції також сказав, що "вражений" темпами економічного зростання в Україні. З його слів, Європейський Союз вирішив запросити Україну до більш тісної співпраці з ЄС на політичному рівні, зокрема, в рамках роботи Європейської конференції. Таке рішення прийняте на самміті ЄС, який відбувся 14 червня в Гетеборзі, заявив шведський прем'єр. "Ми з нетерпінням чекаємо поглиблення нашої співпраці, оскільки ця співпраця - в інтересах як ЄС, так і України".
І коротеньке резюме. На Заході вже зрозуміли те, що ніяк не можуть догнати наші "революціонери".
1. Кучма буде президентом до 2004 р.
2. Кучма до кінця свого президенства матиме ті необмежені повноваження, які має сьогодні (з ймовірністю в 99,5%).
Усвідомлення "полум'яними борцями" цих двох елементарних тез може їм тільки допомогти в плануванні і реалізації своїх політичних планів
а) "за Кучми"
б) (і набагато вагоміше) після Кучми.
2001.06.20 | Максим'як
Re: Pro re nata
Потрібно боротися і революціонери потрібні.Скорше всього нова політика США і Європи стосовно України, буде полягати в підтримці, не тільки Кучми, але і революціонерів, та залежно від обставин ту підтримку посилюватимуть то на одну сторону, то на іншу.
2001.06.21 | Косарик
Латини не знаю, але підтримую
Тільки от невелике доповнення до версії Максим'яка - США будуть підтримувати Кучму (незалежно від того, демократ він чи ні, чи є реформи чи ні, чи вбив він Ґонґадзе чи ні) задля того, щоб Росія не підсилювалась надто швидко. І через те, що Кучма вже успішно пережив кризу.А "революцьонерів" США будуть підгодовувати, і підбадьорювати, і час від часу трошки грошей дадуть на свободу слова, але політ.радників давати не будуть. Ці революцьонери - це амер. кийок для Кучми, який будуть час від часу показувати. Хоч зараз його використати немає можливости, але викидати не треба. Ще знадобиться.
2001.06.21 | Мартинюк
Не треба недооцінювати власні сили.
Штати не підтримують опозицію тому що вона тимчасово приглохла - це в першу чергу вина пасажирів з вагону під назвою ФНП.Аби щось підтримувати потрібно щоб воно подавало ознаки життя. "Майданна" акція в грудні виникла маже спонтанно і стихійно. Захід підтримав її тоді саме тому що "УбК" розсилало по всьому світу десятки меморандумів на всіх мовах, а стихійні закордонні групи підтримки провели серію заходів .
Без вуличних акцій і того що до них симпатизувала значна частина громадян України, Захід би не наважився на той рівень тиску на Кучму, як би не було очевидних ознак народного обурення.
Біда Заходу полягала приблизно в тому що і в значної системи опозиціонерів - вони загалом були не проти поміняти Кучму, але так щоб що б усе інше не міняти. А так не вийде.
Схоже що зараз Захід вирішив дещо поміняти не міняючи Кучми - так також нічого окрім ілюзій не вийде.
2001.06.21 | Ростислав
Ги
Цих косариків москва буде підтримувати, інколи кидаючи їм рублі. Ці косарики - це москальський кийок для опозиції.2001.06.21 | Майдан
Не треба навішувати ярлики.
В нього є своя думка, яка врешті не така вже й безпідставна.Якщо ви бачите якусь логічну хибу у його твердженні, то поясніть, а не розкидайтеся не дуже приємними означеннями...
2001.06.20 | AST
А як же тепер бути на рахунок "Кучма вбив Гогадзе"?
Нічого не розумію.2001.06.21 | Сергій Кабуд
"Кучма вбив Гогадзе" в суді не доведено тому на заході так не вважають.
Правова система, все ж таки проникла до свідомості дуже глибоко.А далі ще невідомо чи вбив він його.
Навіть більшість з нас так не вважають.
Тому наразі кучма Гонгадзе не вбивав.
Кучма є покидьок з інших причин, але для людей на Заході він залишається легитимним президентом, що став таким по демократичній процедуті виборів.
Ті самі 16 міліонів, серед яких багато тих хто зараз в опозиції все ж таки голосували за нього.
Те що начебто не проходить слідства по кучмі в сша теж нічого не означає.
Слідство якесь іде. По Лазаренку зовсім конкретне слідство, комусь заборонено їхати до сша, це скоріше всього хтось з кагалу волков–суркіс–пінчук–медведчук–їбіпко.
Це вже офіційна позиція, не оприлюднена лише.
Зачекаймо.
Буш не контролює суди. Вони незалежні. Навіть прокуратура штатів незалежна від Буша, а залежна від штату.
Коли Вашингтон(федеральний уряд) каже що слідства не веде, це не означає що десь в каліфорнії слідчі не розглядають матеріали по відмиванню грошей, в яких фігурує кучма чи його люди.
Що до політики Буша до України–
гадаю що формує її його апарат, який серед іншого враховує те що їм подають українські лобісти з УКК(укр. конгресовий комітет)
От УКК і є впливова організація, але вони намагаються мислити суперстратегічно.
В першу чергу тримати Україну в зоні уваги уряду,
при чому з точки зору того, що уряду це вигідно,
далі підкреслювати позитивний поступ на Україні і сприяти йому через фінансову допомогу, ну і легитимність.
Дуже важко переступити через 16 міліонів, коли навіть в ВР не висточає голосів за початок імпічменту.
Так шо залишається просити підтримку розвитку вільної преси, правозахисту, гуманітарним проектам.
2001.06.21 | Augusto
А може всеж це добре? Краще для України?
Украина впервые за 10 лет получила четкие заверения в поддержке со стороны ЕС - Л. Кучма
Президент Украины Леонид Кучма отметил на встрече с премьер-министром Швеции Йораном Перссоном, возглавляющим делегацию ЕС, прибывшую во вторник в Киев, что Украина впервые за 10 лет получила такие четкие заверения в поддержке со стороны ЕС.
"Впервые за последние 10 лет Украине были даны Евросоюзом неоднозначные позитивные сигналы", - сказал Президент, подтвердивший, что Украина намерена строить демократическое государство, "где бы уважались и твердо гарантировались права и свободы человека".
Как сказал Йоран Перссон, Европейский Союз заинтересован в более тесном экономическом и политическом сотрудничестве с Украиной и поддерживает все усилия страны в направлении демократических и экономических реформ, сообщает Finport.
Версия для печати
2001.06.21 | Спостерігач
Про Захід, опозицію і "правих"
www.for-ua.comОлесь Доний:
- Сегодня Запад демонстративно прикрывает глаза на режим Кучмы. Учитывая это, на страницах западной прессы тема Гонгадзе звучит все реже и реже. А поддержка президента, гласная или негласная, становится чем дальше, тем более заметной. Это не значит, что Запад не смотрит в сторону оппозиции, однако сейчас в эту сторону четких движений не будет.
Другое дело, что сама оппозиция сейчас в каком-то состоянии неопределенности. После того, как Ющенко отказался определяться в пользу оппозиции, а решил играть со властью, значительная часть оппозиции переходит в так называемый конструктив. Поэтому под сукно готовы положить дело Гонгадзе не только Администрация президента, а и значительная часть полуконструктивных национал-демократов. Потому что это очень раздражающий вопрос, который будет мешать этой оппозиции принимать участие в перераспределении властных портфелей, которые ей могут предложить накануне парламентских выборов. Здесь они достигли консенсуса с президентом.
Не зря то, что происходит по референдуму, власть полностью пытается представить как дело исключительно Тимошенко с левой оппозицией. А замалчивается то, что участие в этом деле принимает и часть национал-демократов. Все указывает на то, что сегодня команда президента работает над расщеплением оппозиции, чтобы статус оппозиции свести к “левацким радикальным элементам”. Соответственно эти элементы могут позволять себе делать любые заявления, даже кричать о Гонгадзе, но это не будет заметно в обществе.
Основной упор сейчас идет на создание широкой мощной правоцентристской коалиции, в которой будут нейтрализованы национал-демократы. Если будет указание не поднимать дело Гонгадзе, они будут послушно его выполнять.
2001.06.21 | Augusto
А хто там "праві"?
Це ті що податки ніяк не можуть знизити? Чи ті, що роль держави роздмухують та роздмухують? Або ті, що намагаються всім живим та мертвим "керувати"? Це ж все рецидиви комуністичної ідеології "під синьо-жовтим прапором свободи"!П.М. А впертий підгін під шаблон червоний-нечервоний, лівий-правий, що вже дав в Болгарії дуже несподівані наслідки...