ФСБ сорвала переговоры об освобождении заложников-граждан Украин
10/25/2002 | HHL
17:06 polit ru
Помощник украинского депутата сообщает, что ФСБ сорвала переговоры об освобождении заложников-граждан Украины
Помощник депутата Верховной Рады Украины Олега Беспалова Александр Булавин сообщил, что они пытались вести переговоры с террористами об освобождении граждан Украины из здания ДК, передает корреспондент "Полит.Ру". Был найден некий чеченец по имени Заур, который стал звонить в здание, однако, по словам Булавина, ФСБ их вычислила и арестовала посредника. По словам самого Беспалова, телефон чеченца дал депутат Думы Асланбек Аслаханов. По сведениям Беспалова, в здании 32 гражданина Украины.
Помощник украинского депутата сообщает, что ФСБ сорвала переговоры об освобождении заложников-граждан Украины
Помощник депутата Верховной Рады Украины Олега Беспалова Александр Булавин сообщил, что они пытались вести переговоры с террористами об освобождении граждан Украины из здания ДК, передает корреспондент "Полит.Ру". Был найден некий чеченец по имени Заур, который стал звонить в здание, однако, по словам Булавина, ФСБ их вычислила и арестовала посредника. По словам самого Беспалова, телефон чеченца дал депутат Думы Асланбек Аслаханов. По сведениям Беспалова, в здании 32 гражданина Украины.
Відповіді
2002.10.25 | Englishman
Re: ФСБ сорвала переговоры об освобождении заложников-граждан Украин
Похоже на то, что российское руководство (и Путин в первую очередь) совершено не заинтересовано в спасении жизней. Мерзавцы.2002.10.25 | Augusto
А чим же зайнятий посол Кучмаїни????!!!
В цей театр входять та виходять натовпи послів, депутатів, а цей засранець шукає через когось (!) телефон якогось "Заура"!!!!2002.10.25 | trick
Mabut, vs*avsya, gaduka.(-)
2002.10.25 | AST
Ти в бар сьогдні збираєшся?.(-)
2002.10.25 | Л.К.
Re: Кому ви вірите?
Ну що ви всі як діти вірите нашим політикам? Вони ж тільки замальовуються, роблячи вигляд, що пробують звільнити українців.Від самого початку було зрозуміло, що чеченці саме іноземців не будуть звільняти, бо ці заручники самі цінні – це міцний важіль тиску на російську владу. Випусти вони іноземців і залишаться один на один з російською владою, а так вони мають шанс посилити тиск на російську владу через іноземних послів, представників міжнародних організацій. Їх вимога єдина і чітка – почати виводити російські війська з Чечні. Подобається це Путіну чи ні, але іншого предмету переговорів немає і торг тут не уместен, тим більше, що цю війну не підтримують і прості росіяни. Права Олена Боннер – треба почати вивід військ.
А ще мені соромно за наших журналістів, які скачуть як безпорадні блохи з дурнуватими заявами типу українців випустять першими. Мені соромно за наше хуторянство. Як можна людей, які опинилися в біді ділити і рятувати за національною приналежністю? Перших завжди захищали дітей, хворих, жінок і не зважаючи на те, якої вони національності.
Я можу зрозуміти Кучму, інших українських владоможців, котрі нічорта не можуть, є політичними трупами і намагаються вдавати турботу про громадян, але ж ми повинні здраво оцінювати ситуацію. І перестаньмо вип”ячувати українців с поміж інших у цій трагедії. Або усі заручники будуть порятовані, або усі загинуть разом з тими, хто їх захопив. Це залежить сьогодні від Путіна, а він не робить те, що потрібно сьогодні для порятунку. Росія навіть не розглядає питання виводу військ з Чечні.
2002.10.25 | Augusto
Підіть туди та загиньте як герой(їня)!
Нехай за росіян думає Росія, а за українців повинна турбуватися українська держава! Це зміст держави, як спільноти громадян. Чомусь хуторянський посол Bеликобританії вже навіть всередині театра був, своїх англійців не соромився випячувати! В тому театрі дві голанські громадянки, совіцького походження, мама та донька, вже всі це знають, вся Голандія.2002.10.25 | Л.К.
Re: Підіть туди та загиньте як герой(їня)!
Так, усі знають про своїх і усі переживають,усі посли докладаються, бо це їх обов"язок але ніхто не кричить, що наших випустять першими. Питання вирішувати можна не з тими, хто в Будинку культури, а з тими, хто в Кремлі.Augusto пише:
> Нехай за росіян думає Росія, а за українців повинна турбуватися українська держава! Це зміст держави, як спільноти громадян. Чомусь хуторянський посол Bеликобританії вже навіть всередині театра був, своїх англійців не соромився випячувати! В тому театрі дві голанські громадянки, совіцького походження, мама та донька, вже всі це знають, вся Голандія.
2002.10.25 | Augusto
Ви чого?
Ви дійсно вважаєте, що це перевдягнені агенти Крємля захопили заручників???? Ті хто захопив, ті можуть і випустити, а росіяне якраз зараз можуть таку бойню влаштувати, що мало не покажеться. Хоча чекати вже недовго: перші вбивства почнуться завтра в 6.00 за московським часом, можете годинник перевіряти.2002.10.25 | Л.К.
Re: Ви чого?
Ні, не перевдягнені агенти. Але у Росії є два виходи: штурм, а потім Чечню в порох, або поступитися вимогам і почати (хоча б імітувати) вивід військ.То ще велике питання, чи не є ті терористи, що захопили БК самі чиїмось закладниками.
Хто стоїть за цим терактом?
Можливо саме зараз, поки двадцять п"яті особи від влади імітують переговори з терористами, Путін інамагається це з"ясувати, щоб не припуститися помилки в діях.
2002.10.25 | Augusto
Нехай того Путіна зп... вкрадуть.
Кого може турбувати хто, що, як, коли, почому? Українська держава повинна захищати українських громадян. Перше: всі українці з театру, вже далі розмови про всі інші справи. Тут вже кучмаїнський "більшовик" виступив, ніякого коментаря ступіні моральної деградації такої істоти вже немає в людській мові.http://maidan.org.ua/n/free/1035567548
2002.10.25 | Л.К.
Re: Нехай того Путіна зп... вкрадуть.
Ну Кучмяга тим і займається - рятує. Під днини радився, в кінці очолив групу по визволеню, а тепер нехай летить до Москви. Якщо Ви сьогодні дивилися Кисильова (ICTV), то знаєте, що той вже чекає Кучму в Москві з визвольною місією і вважає його підходячою кандедатурою для переговорів з чеченцями в БК.2002.10.25 | Augusto
Ось про це і розмова.
Вся Кучмоїна - "продукт вторічний" ("Москва 2042"). "Особа схожа на президента", навіть липова (де експертиза ДНК, де?), якщо полізе туди, лише ще раз підпишеться під тим, що він є абсолютно некомпетентний. Бо якщо президент особисто лізе, це означає одне: нема кому довірити (це ще і правда, окрім всього).2002.10.25 | trick
Re: Ось про це ? розмова.
Tak Q. zh sudyachy z plivok, mav tisni zvjazky z chechencyamy ("...Xaj jogo viddadut chechencyam..."(c)). To xaj i ide domovlyaetsya.2002.10.25 | Corr
Очень хочется, но...
Мне страшно, ужасно, до невозможности хочется, чтобы захват заложников окончился без жертв и пострадавших. Однако весь опыт общения с "борцами за независимость Ичкерии" навевает мне предчуствие, что чечены постреляют многих и многих из тех, кого сейчас захватили. Москва не Будённовск. И здесь не отойдёшь через купленных гаишников. А значит... "Погибая сам, уведи с собой в могилу хоть одного из врагов" - очень популярный лозунг у чеченов.Кто виноват? Да тот, кто сделал войну в Чечне своим бизнесом. Если и после этого захвата заложников Россия не примет меры для выявления и наказания тех своих сограждан, которым война выгодна в финансовом плане - тогда Россия, как государство, не состоялось. Воевать надо не только с теми, кто непосредственно стреляет из автомата. Намного более опасны "дяди от Версаче", которые приобретают свои Версаче за кровь и жизнь Сашек, Алёшек, Вовок и т.д. И за слёзы их матерей.
2002.10.25 | Augusto
Я погоджуюсь, що тут немає хеппі-енда.
Тому найважливе: зменшити кількість жертв на кількість громадян України. Це російська війна, незрозуміло чому повинні страждати іноземці?2002.10.25 | 123
Re: Підіть туди та загиньте як герой(їня)!
Л.К. пише:> Так, усі знають про своїх і усі переживають,усі посли докладаються, бо це їх обов"язок але ніхто не кричить, що наших випустять першими. Питання вирішувати можна не з тими, хто в Будинку культури, а з тими, хто в Кремлі.
Суперечите сама собі. Українські політики ЗОБОВ*ЯЗАНІ зробити все, щоб українські громадяни вийшли ПЕРШИМИ або ЯКОМОГО РАНІШЕ, що одне й те саме. З їх боку буде БЛАГОРОДНО піклуватися про те, щоб врятувати російських дітей -- так само, як буде благородно піклуватися про те, щоб в Чечні припинили вбивати чеченських дітей (бо ці діти абсолютно однакові). Але рятувати українців вони ЗОБОВ*ЯЗАНІ -- ці українці їх для цього наймали на службу государєву.
Українські урядовці мають заявляти протести діям російських колег, які заважають рятувати українців. Але тоді вони перестали б бути українськими урядовцями, на жаль...
2002.10.25 | Богдан
Путіно точно не віримо.
Л.К. пише:> Як можна людей, які опинилися в біді ділити і рятувати за національною приналежністю? Перших завжди захищали дітей, хворих, жінок і не зважаючи на те, якої вони національності.
Саме за признаком національності ділити і треба. Наші громадяни не обирали Путіна, який потопив Чечню в крові. Вони навіть опосередковано не винні у вбивстві тисяч чеченських дітей. Тому і вмирати їм нема резону. Вони знаходяться зараз в заручниках у кровожадних росіян, які швидше за все почнуть штурм. Я вважаю, що Путін має право розпоряжатися життями своїх виборців. Вони йому таке право вручили на виборах. А ми тут при чому?