Як може вбивство цивільних приносити ТОБІ щaстя? Ти що,"спєцназ"? Яке ти відношення маєш до всього, окрім того, що всцикаєшся від радості при виді трупів?
На НТВ вже починають розповідати як насправді поводились з заручниками. Традиційно для чеченів - як з худобою. Не сумніваюсь, що нещасні всі ці дні мочились під себе.:(
В мене є радість з приводу звільнення близько 750-ти чоловік.
Я жалкую за смертю всіх загиблих.
Ще трішки,-- і він власним язиком до кінця передачі весь світовий тероризм переможе.
2002.10.29 | Михайло Свистович
Re: Особливо ті дві дівчини, які вистрибнули з вікна туалету,
куди їх водили.
AST пише:
>
> Не сумніваюсь, що нещасні всі ці дні мочились під себе.:(
2002.10.26 | idea
если эт Вы ко мне, то "да".. в т.ч. и от этого..
так вот, если ко мне (да и вообще к кому бы то ни было в такой форме), то вы братишка/сестренка, а может и то и другое одновременно (вас хамов не разберешь :) просто хам, дорвавшийся "до эфиру".. И хамство ваше произростает не из политических убеждений..
пож не цепляйтесь к словам, знаток протокола&этикета..
Адвокат ... пише:
> Співчувати варто тим, хто живий си залишив, але "нанюхався" нервово- паралітчного професіоналізму ваших спецпідрозділів.
просто в ваших постингах кроме дремучей ненависти к людям (и к украинцам, и русским, и вообще окружающим) очень сложно найти что-то похожее на сочувствие... хотя поверьте, попытки у меня такие были...
> Нормальні люди за загиблими,-- сумують.
кто бы спорил..
никакая вы не опозиция... Возможно вот из-за таких вот неуклюжих "революцiонерiв-правозахисникiв" Кучманоиды до сих пор и у власти..
Адвокат ... пише:
> до Вашого менталітету: співчувати мертвим та плювати на живих.
не знаю.. я просто не знаю как еще сказать, что мне жаль погибших..
жаль, понимаете?
> Ку-чмо ще й досі президент завдяки сами через надлишок в Україні носіїв Вашого менталітету. Він, себто,-- Ку-чмо,-- сам такий.
и таких как я (и не клейте ко мне мерзавца Кучму), а их же ш "излишек" надо... ну? что надо? убивать? выгонять? перевоспитывать? исправлять? руссифицировать? украинизировать? просто унижать? сажать? обсмеивать?
ну? что, новая белая кость? Вы тоже, когда прийдете к власти будете всех вокруг считать гнилью?
БОЖЕ помоги оппозиции, спаси Украины от идиотов, дай же нам нормальную власть и политиков!
> не знаю.. я просто не знаю как еще сказать, что мне жаль погибших..
> жаль, понимаете?
Жаліти загиблих,-- це зрозуміло, природньо, людяно. Співчувати загиблим,-- ні.
> и таких как я (и не клейте ко мне мерзавца Кучму), а их же ш "излишек" надо... ну? что надо? убивать? выгонять? перевоспитывать? исправлять? руссифицировать? украинизировать? просто унижать? сажать? обсмеивать?
Не варто пащикувати! Людина може си змінювати, якщо має в собі сили. Треба лише допомагати тим, хто ще не остаточно є отруєний "прахвєсіоналимі".
> ну? что, новая белая кость? Вы тоже, когда прийдете к власти будете всех вокруг считать гнилью?
Дурня, перепрошую... Та й до влади я не ласий. Як і більшість українців, я хочу від влади не багато. Однак, зовсім не того, на що щедрий Ку-чмо. Люди є добрі, і є не добрі. Є симпатичні, і є не симпатичні.
> БОЖЕ помоги оппозиции, спаси Украины от идиотов, дай же нам нормальную власть и политиков!
Бог,-- не дасть. Я в нього вже прохав. А він і каже: "Самі зробіть!"
Згоден. Москалі показують свою дикість і самі цього не розуміють
Ніколи не забуду, як колись, коли я відпочивав в Криму поряд з нами жила старша жінка росіянка, внук якої був в той час в Чечні. В неї в номері не було телевізора і вона ходила до нас дивитися новини. В той час геніальний стратег Грачов послав сотні солдат прямо в паску чеченців в центрі Грозного. ЇЇ внук був там в оточенні, яке чеченці планомірно знищували. Я їй дуже співчував, адже вона могла в кожну хвилину втратити внука.
Якось я запитав її чи не здається їй ідіотизмом загибель тисяч російських солдат на чужій території в загарбницькій війні. Для чого вам та Чечня?
Її відповідь мене потрясла до глубини душі. Вона сказала, дослівно:
"Чєчню нада усміріть, так как іначє в регіонє усілітся вліяніє Пакістана".
Коментарі зайві. Я зрозумів, що цей народ ніколи не зможе спокійно жити в себе вдома. Вони будуть воювати постійно і зі всіма сусідами. При цьому їх анітрохи не зупиняють не лише той факт, що вони проливають ріки крові, але і не зупиняють загибель власних людей. Коли бабуся анітрохи не жаліє власного внука для завоювання чужих територій, то що говорити про озвірівших КГБистів. Цей народ унікальний і може тільки бути зупинений зарахунок поступового виродження від массового п'янства та наркоманії. Але це відбудеться не скоро і тому ми приречені ще дуже довго жити по сусідству з дикою ордою.
Зараз орда зайнята війною на Кавказі. Мені страшно думати, що буде коли війна на Кавказі закінчиться і орда посуне на захід.
Re: Ви знову плутаєте народ і його окремих представників.
Богдан пише:
>
> Я зрозумів, що цей народ ніколи не зможе спокійно жити в себе вдома. Вони будуть воювати постійно і зі всіма сусідами. При цьому їх анітрохи не зупиняють не лише той факт, що вони проливають ріки крові, але і не зупиняють загибель власних людей.
Навіть російські опитування крізь зуби говорять, що половина респондентів проти війни у Чечні.
2002.10.26 | idea
полное согласие с Вами (-)
2002.10.26 | Адвокат ...
Дещо раніш була цифра 5%.
Були оплески: який високий кляс!
Зараз стало відомо, що 9%. І Ви кажете про щастя.
Я тільки си дуже сподіваю, щоб 67,-- було остаточне число.
AST пише:
>
> Це щастя, бо шанси заручників на звільнення виглядали мізерними з умови нереальності вимог терористів та неадекватності їх поведінки.
Нереальність? А що, війська в Чечні вже 1000 років стоять, і ніколи не було такого, щоб їх звідти виводили?
Чомусь ніхто не каже про те, що ці террористи дещо незвичні тим, що вони вимагали. Справа в тому, що вони вимагають того ж самого, чого прагнуть і всі порядні люди в Росії -- припинення військових дій в Чечні, припинення громадянської війни. Виконання їхніх вимог -- це користь для суспільства. Тоді як виконання вимог звичайних терористів йде в розріз з інтересами суспільства. Тому їх і намагються не задовольняти.
Неадекватність? Неадекватність чому?
2002.10.26 | SpokusXalepniy
Втрати?
AST пише:
> Втрати - 9%.
> За умов що склались, це щастя.
Якi втрати ви маєте на увазi - невже людськi?
Так хiба це втрати для росiян? Хто їх рахує?
Ось кiлька "Макаровiв" зникло та "Калашниковiв" - оце лихо, оце рахується до 9%. А сотня-друга-третя, що в лiкарнях, то це нехай клєвещуть.
Вот и я о том: даже при отсутствии гражданской войны. 7 миллионов в течение 11 лет. Несопоставимо с российскими потерями.
Так ведь и Вы далеко от России, или не так?:-)
Россиянин пише:
> Вот и я о том: даже при отсутствии гражданской войны. 7 миллионов в течение 11 лет.
Откуда информация?
> Несопоставимо с российскими потерями.
А какие в России?
Вы, кстати, подумав чуть, поймете разницу между сокращением численности населения вследствие гражданской войны и эмиграции. На всякий случай поясню на примере: если Вашу маму убили сограждане в процессе гражданской войны, Вам это обиднее, чем если Ваши мама и папа уехали в Германию работать программистами или строителями. Вам обиднее в первом варианте, а сокращение численности населения в два раза выше -- во втором варианте. Улавливаете суть?
2002.10.26 | Адвокат ...
На щастя, я від Моськальщини далеко.
До речі, а Ви ваших втрат за останні 11 років порахували?
2002.10.26 | Lord
С 1992 по 2000 население России сократилось почти на 6.5 миллион
ЧИСЛЕННОСТЬ НАСЕЛЕНИЯ РОССИИ СОКРАЩАЕТСЯ
По данным Госкомстата, к началу 2001 года численность населения России сократилась по сравнению с 2000 годом более чем на 750 тыс. человек и составила 144,8 млн.
Всего же с 1992 по 2000 год россиян стало меньше почти на 6,6 млн. В соответствии с прогнозом численности населения, к 2015 году в России может остаться всего 130 млн. человек.
Re: С 1992 по 2000 население России сократилось почти на 6.5 миллион
А я не знаю откуда вы взяли инфу про то что в Украине на 7 миллионов уменьшилось. Тем более что ведь данные украинской переписи пока тоже не обнародованы. Вы тогда уже источник давайте.
2002.10.26 | Адвокат ...
Цифри жертв "прохвесіоналізму" ваших головорізів,-- теж. ;-( (-)
2002.10.26 | Andrij
З нуля цифра раптом виросла до 67, нагадаю, CNN сказав про 130
На привеликий жаль для російської влади, люди з протилежного будинку змогли побачити встелене трупами фоє театру. Єдине, що незрозуміло, навіщо так тупо та нахабно брехати. Справді, для російської влади що 130 загиблих, що 67, що 0, це може бути одне й теж.
Відповіді
2002.10.26 | Augusto
343 звільнених заручника в лікарні.
Головний лікар лікарні № 13 повідомив, щоhttp://maidan.org.ua/n/free/1035623507
в лікарні знаходиться 343 звільнених заручника. Стан їх здоров"я важкий. Ніхто з них сьогодні додому не піде.
2002.10.26 | AST
Звільнено більш ніж 750 чоловік
Втрати - 9%.За умов що склались, це щастя.
2002.10.26 | Augusto
Ти дійсно ідіот.
Як може вбивство цивільних приносити ТОБІ щaстя? Ти що,"спєцназ"? Яке ти відношення маєш до всього, окрім того, що всцикаєшся від радості при виді трупів?2002.10.26 | idea
Re: Ти дійсно ідіот.
Augusto пише:> Як може вбивство цивільних приносити ТОБІ щaстя?
Augusto! Вы че такой злой?! Черт возьми, радоваться надо, что весь кашмар закончен!
> Ти що,"спєцназ"? Яке ти відношення маєш до всього, окрім того, що всцикаєшся від радості при виді трупів?
ничего не понимаю... у Вас что-то к нему личное?
2002.10.26 | Адвокат ...
Радієш, придурку, що тя поміж 67 нема? (-)
2002.10.26 | AST
Почекайте, скоро будуть подробиці
На НТВ вже починають розповідати як насправді поводились з заручниками. Традиційно для чеченів - як з худобою. Не сумніваюсь, що нещасні всі ці дні мочились під себе.:(
В мене є радість з приводу звільнення близько 750-ти чоловік.
Я жалкую за смертю всіх загиблих.
2002.10.26 | Адвокат ...
Подробиці вже си почали.
Ось видатний політольоґ С. Марков вже почав...Ще трішки,-- і він власним язиком до кінця передачі весь світовий тероризм переможе.
2002.10.29 | Михайло Свистович
Re: Особливо ті дві дівчини, які вистрибнули з вікна туалету,
куди їх водили.AST пише:
>
> Не сумніваюсь, що нещасні всі ці дні мочились під себе.:(
2002.10.26 | idea
если эт Вы ко мне, то "да".. в т.ч. и от этого..
так вот, если ко мне (да и вообще к кому бы то ни было в такой форме), то вы братишка/сестренка, а может и то и другое одновременно (вас хамов не разберешь :) просто хам, дорвавшийся "до эфиру".. И хамство ваше произростает не из политических убеждений..марш к врачу короче
:))
2002.10.26 | Адвокат ...
Дивні ви люди:
ваші співгромадяни загинули,-- ви радієте, йде громадянська війна,-- то не горе, а "прєдмєт ґордості". Дикі ви. А ще кавказців дзвірям кличете.Горе ви для людства!
2002.10.26 | idea
погибшим сочувствую..
за живых и концу кошмара радуюсь... неужели здесь что-то неестественно?й дiйсно, що то дивно...
чi ви не розумiЭте тих хто ще живий та поряд з Вами?
2002.10.26 | Адвокат ...
Та не варто загиблим співчувати!!!
Співчувати варто тим, хто живий си залишив, але "нанюхався" нервово- паралітчного професіоналізму ваших спецпідрозділів.Нормальні люди за загиблими,-- сумують.
2002.10.26 | idea
пож не цепляйтесь к словам, знаток протокола&этикета..
Адвокат ... пише:> Співчувати варто тим, хто живий си залишив, але "нанюхався" нервово- паралітчного професіоналізму ваших спецпідрозділів.
просто в ваших постингах кроме дремучей ненависти к людям (и к украинцам, и русским, и вообще окружающим) очень сложно найти что-то похожее на сочувствие... хотя поверьте, попытки у меня такие были...
> Нормальні люди за загиблими,-- сумують.
кто бы спорил..
никакая вы не опозиция... Возможно вот из-за таких вот неуклюжих "революцiонерiв-правозахисникiв" Кучманоиды до сих пор и у власти..
да ну вас к бесу... смешной вы какой-то :)
2002.10.26 | Адвокат ...
Я Вас за язика не тяг. Ви се висловили у точній відповідности
до Вашого менталітету: співчувати мертвим та плювати на живих.Ку-чмо ще й досі президент завдяки сами через надлишок в Україні носіїв Вашого менталітету. Він, себто,-- Ку-чмо,-- сам такий.
2002.10.26 | idea
да я понимаю... :(
Адвокат ... пише:> до Вашого менталітету: співчувати мертвим та плювати на живих.
не знаю.. я просто не знаю как еще сказать, что мне жаль погибших..
жаль, понимаете?
> Ку-чмо ще й досі президент завдяки сами через надлишок в Україні носіїв Вашого менталітету. Він, себто,-- Ку-чмо,-- сам такий.
и таких как я (и не клейте ко мне мерзавца Кучму), а их же ш "излишек" надо... ну? что надо? убивать? выгонять? перевоспитывать? исправлять? руссифицировать? украинизировать? просто унижать? сажать? обсмеивать?
ну? что, новая белая кость? Вы тоже, когда прийдете к власти будете всех вокруг считать гнилью?
БОЖЕ помоги оппозиции, спаси Украины от идиотов, дай же нам нормальную власть и политиков!
Аминь :(
2002.10.26 | Адвокат ...
Re: да я понимаю... :(
idea пише:> не знаю.. я просто не знаю как еще сказать, что мне жаль погибших..
> жаль, понимаете?
Жаліти загиблих,-- це зрозуміло, природньо, людяно. Співчувати загиблим,-- ні.
> и таких как я (и не клейте ко мне мерзавца Кучму), а их же ш "излишек" надо... ну? что надо? убивать? выгонять? перевоспитывать? исправлять? руссифицировать? украинизировать? просто унижать? сажать? обсмеивать?
Не варто пащикувати! Людина може си змінювати, якщо має в собі сили. Треба лише допомагати тим, хто ще не остаточно є отруєний "прахвєсіоналимі".
> ну? что, новая белая кость? Вы тоже, когда прийдете к власти будете всех вокруг считать гнилью?
Дурня, перепрошую... Та й до влади я не ласий. Як і більшість українців, я хочу від влади не багато. Однак, зовсім не того, на що щедрий Ку-чмо. Люди є добрі, і є не добрі. Є симпатичні, і є не симпатичні.
> БОЖЕ помоги оппозиции, спаси Украины от идиотов, дай же нам нормальную власть и политиков!
Бог,-- не дасть. Я в нього вже прохав. А він і каже: "Самі зробіть!"
> Аминь :(
Навпаки,-- тільки початок.
2002.10.26 | idea
ok (-)
2002.10.26 | Богдан
Згоден. Москалі показують свою дикість і самі цього не розуміють
Ніколи не забуду, як колись, коли я відпочивав в Криму поряд з нами жила старша жінка росіянка, внук якої був в той час в Чечні. В неї в номері не було телевізора і вона ходила до нас дивитися новини. В той час геніальний стратег Грачов послав сотні солдат прямо в паску чеченців в центрі Грозного. ЇЇ внук був там в оточенні, яке чеченці планомірно знищували. Я їй дуже співчував, адже вона могла в кожну хвилину втратити внука.Якось я запитав її чи не здається їй ідіотизмом загибель тисяч російських солдат на чужій території в загарбницькій війні. Для чого вам та Чечня?
Її відповідь мене потрясла до глубини душі. Вона сказала, дослівно:
"Чєчню нада усміріть, так как іначє в регіонє усілітся вліяніє Пакістана".
Коментарі зайві. Я зрозумів, що цей народ ніколи не зможе спокійно жити в себе вдома. Вони будуть воювати постійно і зі всіма сусідами. При цьому їх анітрохи не зупиняють не лише той факт, що вони проливають ріки крові, але і не зупиняють загибель власних людей. Коли бабуся анітрохи не жаліє власного внука для завоювання чужих територій, то що говорити про озвірівших КГБистів. Цей народ унікальний і може тільки бути зупинений зарахунок поступового виродження від массового п'янства та наркоманії. Але це відбудеться не скоро і тому ми приречені ще дуже довго жити по сусідству з дикою ордою.
Зараз орда зайнята війною на Кавказі. Мені страшно думати, що буде коли війна на Кавказі закінчиться і орда посуне на захід.
2002.10.26 | Россиянин
Re: Згоден. Москалі показують свою дикість і самі цього не розуміють
Поток сознания. Почти по Джойсу:-)2002.10.26 | Augusto
Твій смайлик не майже, а за Гітлером.
Россиянин пише:> Поток сознания. Почти по Джойсу:-)<------<<<<
Ти бачиш сьогодня привід для сміху??? Ти дійсно канібал!
2002.10.26 | idea
Re: Згоден. Москалі показують свою дикість і самі цього не розум
Богдан пише:> Зараз орда зайнята війною на Кавказі. Мені страшно думати, що буде коли війна на Кавказі закінчиться і орда посуне на захід.
так может зря мы разоружались?...
2002.10.26 | Адвокат ...
Ся сподіваю, що Ваше питання,-- риторичне! (-)
2002.10.29 | Михайло Свистович
Re: Ви знову плутаєте народ і його окремих представників.
Богдан пише:>
> Я зрозумів, що цей народ ніколи не зможе спокійно жити в себе вдома. Вони будуть воювати постійно і зі всіма сусідами. При цьому їх анітрохи не зупиняють не лише той факт, що вони проливають ріки крові, але і не зупиняють загибель власних людей.
Навіть російські опитування крізь зуби говорять, що половина респондентів проти війни у Чечні.
2002.10.26 | idea
полное согласие с Вами (-)
2002.10.26 | Адвокат ...
Дещо раніш була цифра 5%.
Були оплески: який високий кляс!Зараз стало відомо, що 9%. І Ви кажете про щастя.
Я тільки си дуже сподіваю, щоб 67,-- було остаточне число.
2002.10.26 | AST
Не було такої цифри
Це щастя, бо шанси заручників на звільнення виглядали мізерними з умови нереальності вимог терористів та неадекватності їх поведінки.
Будем сподіватись що 67 - це остаточна цифра.
2002.10.26 | 123
Re: Не було такої цифри
AST пише:>
> Це щастя, бо шанси заручників на звільнення виглядали мізерними з умови нереальності вимог терористів та неадекватності їх поведінки.
Нереальність? А що, війська в Чечні вже 1000 років стоять, і ніколи не було такого, щоб їх звідти виводили?
Чомусь ніхто не каже про те, що ці террористи дещо незвичні тим, що вони вимагали. Справа в тому, що вони вимагають того ж самого, чого прагнуть і всі порядні люди в Росії -- припинення військових дій в Чечні, припинення громадянської війни. Виконання їхніх вимог -- це користь для суспільства. Тоді як виконання вимог звичайних терористів йде в розріз з інтересами суспільства. Тому їх і намагються не задовольняти.
Неадекватність? Неадекватність чому?
2002.10.26 | SpokusXalepniy
Втрати?
AST пише:> Втрати - 9%.
> За умов що склались, це щастя.
Якi втрати ви маєте на увазi - невже людськi?
Так хiба це втрати для росiян? Хто їх рахує?
Ось кiлька "Макаровiв" зникло та "Калашниковiв" - оце лихо, оце рахується до 9%. А сотня-друга-третя, що в лiкарнях, то це нехай клєвещуть.
2002.10.26 | Россиянин
Re: Втрати?
Посчитайте лучше людские утраты на Украине в мирное время. Результаты будут ошеломляющие.2002.10.26 | Адвокат ...
В Україні немає громадянської війни.
"Ошеломляйтєсь", ліпше,-- від ваши власних досягнень в галузі скорочення свого населення. Україні до вас,-- на щастя,-- далеко.2002.10.26 | Россиянин
Re: В Україні немає громадянської війни.
Вот и я о том: даже при отсутствии гражданской войны. 7 миллионов в течение 11 лет. Несопоставимо с российскими потерями.Так ведь и Вы далеко от России, или не так?:-)
2002.10.26 | 123
Re: В Україні немає громадянської війни.
Россиянин пише:> Вот и я о том: даже при отсутствии гражданской войны. 7 миллионов в течение 11 лет.
Откуда информация?
> Несопоставимо с российскими потерями.
А какие в России?
Вы, кстати, подумав чуть, поймете разницу между сокращением численности населения вследствие гражданской войны и эмиграции. На всякий случай поясню на примере: если Вашу маму убили сограждане в процессе гражданской войны, Вам это обиднее, чем если Ваши мама и папа уехали в Германию работать программистами или строителями. Вам обиднее в первом варианте, а сокращение численности населения в два раза выше -- во втором варианте. Улавливаете суть?
2002.10.26 | Адвокат ...
На щастя, я від Моськальщини далеко.
До речі, а Ви ваших втрат за останні 11 років порахували?2002.10.26 | Lord
С 1992 по 2000 население России сократилось почти на 6.5 миллион
ЧИСЛЕННОСТЬ НАСЕЛЕНИЯ РОССИИ СОКРАЩАЕТСЯПо данным Госкомстата, к началу 2001 года численность населения России сократилась по сравнению с 2000 годом более чем на 750 тыс. человек и составила 144,8 млн.
Всего же с 1992 по 2000 год россиян стало меньше почти на 6,6 млн. В соответствии с прогнозом численности населения, к 2015 году в России может остаться всего 130 млн. человек.
http://news.ng.ru/2001/07/16/995271626.html
От себя добавлю: данная тенденция продолжалается и в последние два года. Так что тут у России проблемы отнюдь не меньшие, чем у Украины.
2002.10.26 | Россиянин
Re: С 1992 по 2000 население России сократилось почти на 6.5 миллион
Относительно численности населения: в три раза.Результаты переписи пока еще не обнародованы, так что Ваши цифры приблизительны.
2002.10.26 | Lord
Re: С 1992 по 2000 население России сократилось почти на 6.5 миллион
А я не знаю откуда вы взяли инфу про то что в Украине на 7 миллионов уменьшилось. Тем более что ведь данные украинской переписи пока тоже не обнародованы. Вы тогда уже источник давайте.2002.10.26 | Адвокат ...
Цифри жертв "прохвесіоналізму" ваших головорізів,-- теж. ;-( (-)
2002.10.26 | Andrij
З нуля цифра раптом виросла до 67, нагадаю, CNN сказав про 130
На привеликий жаль для російської влади, люди з протилежного будинку змогли побачити встелене трупами фоє театру. Єдине, що незрозуміло, навіщо так тупо та нахабно брехати. Справді, для російської влади що 130 загиблих, що 67, що 0, це може бути одне й теж.