Деталі захоплення офісу Фундації Україна-США ченцями-сквотерами
03/05/2003 | Майдан-ІНФОРМ
Короткі деталі про події в київських офісах Фундації Україна-США та Інституту Пилипа Орлика.
8:30 ранку – охоронець відчиняє двері жініці-листоноші; після того, як вона увійшла, 8 чоловіків вриваються в будинок, відштовхуючи жінку, мають коротку бійку з охоронцем і рвуть йому одяг, і впускають цілу купу людей в приміщення. Викликано міліцію.
Монахи/священники Введенського монастиря (Українська [справді?!] православна церква Московського патріархата) молотком розбивають таблички Фундації та Інститута на будинку; міліція стоїть поруч і нічого не робить. Також нанесено матеріальну шкоду (потрощено речі) кав”ярні, яка розташована в цьому ж будинку.
Працівникам Фундації та Інституту не дають увійти в будинок, де вони працюють. Будинок є офіційно орендованим. При вході стоять 10 великих (фізично) церковнослужителів. Ченці і миряне заповнюють коридори і офіси на першому поверсі будинку, вносять в будинок ікони та інші предмети, які вживаються під час служби, починають читати молитви і проводити служіння.
Протягом дня працівників Фундації та Інституту починають впускати до їхніх офісів, по 2-3 працівники за раз, дозволяють забрати деякі особисті речі та дещо з офісних паперів. Ченці і миряне в цей час продовжують проводити службу.
Наскільки відомо, серед людей, які захопили будинок, багато священників і мирян не з Введенського монастиря.
Виглядає так (станом на 21:00 5 березня), що священники і миряне будуть перебувати в будинку вночі.
Міліція записує дані працівників Фундації і Інституту. Невідомо, чи такі дані було зібрано у тих, хто захопив будинок (можливо, це було зроблено так тихо, що ніхто не зміг побачити... вибачте за сарказм).
Протягом дня місце подій відвідують представники Посольства США в Києві, Аґенції США з Міжнародного Розвитку (USAID), та народні депутати Заєць, Т.Чорновіл, Костенко. У Верховній Раді мусить бути зроблена відповідна заява.
Непідтверджена інформація: будинок ніби-то належав церкві за часи російській імперії.
Далі буде.
8:30 ранку – охоронець відчиняє двері жініці-листоноші; після того, як вона увійшла, 8 чоловіків вриваються в будинок, відштовхуючи жінку, мають коротку бійку з охоронцем і рвуть йому одяг, і впускають цілу купу людей в приміщення. Викликано міліцію.
Монахи/священники Введенського монастиря (Українська [справді?!] православна церква Московського патріархата) молотком розбивають таблички Фундації та Інститута на будинку; міліція стоїть поруч і нічого не робить. Також нанесено матеріальну шкоду (потрощено речі) кав”ярні, яка розташована в цьому ж будинку.
Працівникам Фундації та Інституту не дають увійти в будинок, де вони працюють. Будинок є офіційно орендованим. При вході стоять 10 великих (фізично) церковнослужителів. Ченці і миряне заповнюють коридори і офіси на першому поверсі будинку, вносять в будинок ікони та інші предмети, які вживаються під час служби, починають читати молитви і проводити служіння.
Протягом дня працівників Фундації та Інституту починають впускати до їхніх офісів, по 2-3 працівники за раз, дозволяють забрати деякі особисті речі та дещо з офісних паперів. Ченці і миряне в цей час продовжують проводити службу.
Наскільки відомо, серед людей, які захопили будинок, багато священників і мирян не з Введенського монастиря.
Виглядає так (станом на 21:00 5 березня), що священники і миряне будуть перебувати в будинку вночі.
Міліція записує дані працівників Фундації і Інституту. Невідомо, чи такі дані було зібрано у тих, хто захопив будинок (можливо, це було зроблено так тихо, що ніхто не зміг побачити... вибачте за сарказм).
Протягом дня місце подій відвідують представники Посольства США в Києві, Аґенції США з Міжнародного Розвитку (USAID), та народні депутати Заєць, Т.Чорновіл, Костенко. У Верховній Раді мусить бути зроблена відповідна заява.
Непідтверджена інформація: будинок ніби-то належав церкві за часи російській імперії.
Далі буде.
Відповіді
2003.03.06 | Тінь
Re: Деталі про захват офісу Фундації Україна-США ченцями-сквотерами
Класс просто!Мені цікаво - чи хтось цю "шайку-лєйку" повикидає з приміщення?
А то так дійде до того, що до офісів на роботу буде якось ніяково ходити... раптом у московського православія якісь претензії з'являться.
2003.03.06 | Мертві Бджоли Загудуть
А де поділися славетні "Орли" Кравченки,"Беркути" й інші пернаті
Невже у вирій на зиму відлетіли?Замість того щоб українським журналістам голови відрубати, краще б вони тим москальським попам їхні порожні макітри повідкручували б!
Ми б тим усіляким пернатим тільки подякували б за це!
А де ж УНСО?! Хіба це не нагода для УКРАЇНСЬКОЇ САМО-ОБОРОНИ щоб САМО-ОБОРОНЯТИСЯ від скажених московських попів!
Чи вже чекатимемо, коли до нас прилетять з Іраку на гелікоптерах U.S. Marines і наведуть у нашій хаті порядок? Ганьба!
2003.03.06 | Vasyl'
А взагалі хто такі московські патріархати на Україні??? (-)
2003.03.06 | Мінор
А яка протилежна точка зору?
Доречі, ви написали, що будинок нібито належав РПЦ за часів Російської Імперії. А я б написав - належав Церкві до більшовицького перевороту:-(І одне, і друге є вкрай тенденційним.
Майдан, можете подати інформацію, бодай для сміху, як не заради об"єктивності, що про це захоплення думають офіційні речники УПЦ МП?
2003.03.06 | Мінор
Подаю протилежну точку зору. З посиланням.
http://www.radio.org.ua/news/?eid=6799...Біля входу в будинок стоять десятки людей з іконами та хрестами. Вони розбили вивіску організації і на її місце повісили ікону. Прихожани разом із отцями збираються залишатись в будинку допоки громадська організація “Україна-США” не виїде звідти.
Конфлікт між духівниками та фундацією “Україна-США” триває вже кілька місяців. Будинок, в якому винаймала приміщення фундація, до 60-х років минулого століття належав Свято-Веденському монастирю московського патріархату. Донедавна споруда знаходилась у власності корпорації “Укроагропромбуд”, яка в листопаді минулого року, згідно з розпорядженням кабінету міністрів , повернула будинок у власність церкви.
На цій підставі віруючі вирішили зайняти будинок і збираються зробити тут монастирські келії та канцелярію. Такі дії пастви у Фонді держмайна розцінюють як незаконні.
2003.03.06 | Мінор
Подаю текст розпорядження Кінаха про передання приміщення
http://www.rada.gov.ua/laws/pravo/new/cgi-bin/search.cgi?organs=КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 19 листопада 2002 р. N 673-р
Київ
Про передачу в безоплатне користування
Свято-Введенському чоловічому монастирю
Української православної церкви
колишньої будівлі монастиря у м. Києві
Підтримати пропозицію корпорації "Украгропромбуд" щодо
передачі в безоплатне користування Свято-Введенському чоловічому
монастирю Української православної церкви колишньої будівлі
монастиря по вул. Московській, 40а, у м. Києві.
Прем'єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 28
2003.03.06 | Vasyl
А взагалі хто такі московські патріархати на Україні? (-)
2003.03.06 | Мінор
Re: А взагалі хто такі московські патріархати на Україні? (-)
Я вам раджу скласти власну думку. Зайдіть на www.meta.com.ua і наберіть на пошук "Московський партріархат". Перечитаєте, а вже що не зрозумієте, запитаєте. А то ваше питання на кшталт "а хто такі українці".2003.03.06 | Vasyl'
НА ОСНОВІ ЯКИХ МОРАЛЬНИХ прав вони тут сидять і вимагають? (-)
2003.03.06 | Мінор
Ага. Так ви знаєте відповідь на своє запитання!
Так чого ото запитувати?Не раджу вам іти проти православної церкви і проти церкви взагалі. Не треба змішувати церкву і політику. Ті, хто так роблять чинять великий гріх, але то їх справа. Не торуйте за ними стежинки в пекло.
Московський патріархат так само нічого не зможе вдіяти з українцем як і римський "патріархат". Також в Україні є велика громада баптистів-євангелістів, що зростає з кожним днем. І це також не має жодного відношення до політики.
Не можна на догоду політичній кон"юктурі раптово ставати греко-католиком (одразу перепрошую тих, хто давно належить до такої церкви), римо-католиком, баптистом чи буддистом, бо завтра вам запропонують обрізатися натягти на голову ярмолку або тюрбан. А воно знаєте теє, назад не пришиєш.
2003.03.06 | Костя Порох
Слушно!!! :)
> Не раджу вам іти проти православної церкви і проти церкви взагалі. Не треба змішувати церкву і політику. Ті, хто так роблять чинять великий гріх, але то їх справа. Не торуйте за ними стежинки в пекло.*** давайте скажемо собі правду: МП не є церквою, тим більше христисянською, а оператором ринку нерухомості. Зараз! А раніше були інструменом тиранів типу царів і генсеків.
2003.03.06 | Мінор
Да шо ви кажете! А якби то була громада УГКЦ?
Панство, ще раз прошу не змішувати грішне з праведним. Ченці-мученики, які створили святиню православної Церкви - Києво-Печерську Лавру були українцями. Хоч і відправляли свої молитви Господу староболгарською. Козаки, які тисячами вмирали за віру православну були українцями. Гонта, який зарубав своїх синів-католиків був українцем.А манси Московського патріарха для православних мають значно менше значення, аніж для католиків слова Папи. Перед Богом - завжди наодинці. Запитайте себе чи ви об"єктивні? В цій гілці я наочно продемонстрував наскільки...
"Захоплення" того приміщення є наслідком юридичної проблеми. І під тим кутом її і треба розглядати. А політика тут ні до чого. Хіба-що вражає впертість і пихатість американців з інституту Пилипа Орлика. Чи демократія, яку вони пропагують означає ігнорування рішень уряду? Спробували б вони таке вчудити в США - вже б сиділи у в"язниці.
2003.03.06 | Мінор
Всім, хто любить політичний аспект.
Припиніть відділяти православ"я від України. Краще відділяйте його від Москви. Київ є матір"ю не тільки городів руських, але й руської віри - православ"я. І нічого віддавати культурне надбання, душу українського народу москалям. Досить уже, що в 19 сторіччі навіть свою назву "руський народ" московітам навіки віддали :-)2003.03.07 | Тінь
Re: Всім, хто любить політичний аспект.
До чого тут православ'я?Мова йде про хуліганські дії ченців та мирян.
Мене юридичний аспект цікавить:-)
2003.03.06 | DevRand
"Татку, татку - а що сильніше - пулємьот чи танк?"
Тобто Кінах чи ФДМУ, який безпосердньо опікується держмайном?Ченці Свято-Введенського монастиря, які захопили офіс Інституту демократії та представництва Фундації „Україна – США" в
Києві, погрожують винести майно Інституту та Фундації на вулицю.
Священики та вірні монастиря і далі утримують перший поверх приміщення. Працівники міліції, які чергують усередині, перешкоджають проникненню
учасників акції на другий поверх, де знаходиться переважна частина приміщень Фундації „Україна – США", однак група, яка утримує будівлю,
попередила, що має намір зайняти решту приміщень.
Підставою для зайняття приміщення представники Свято-Введенського монастиря вважають розпорядження Кабінету Міністрів України, підписане колишнім
прем`єр-міністром Анатолієм Кінахом про підтримку пропозиції корпорації „Украгропромбуд" про передачу будівлі у безоплатне користування УПЦ
Московського патріархату.
Керівництво Інституту демократії та Фундації „Україна – США" переконане, що можлива зміна балансоутримувача будівлі не означає припинення дії договору
оренди, термін якого передбачений до травня 2004 року. Цю позицію двічі підтверджено Фондом держмайна.
Керівництво Інституту та Фундації переконане також, що подібні спори необхідно вирішувати правовим шляхом, а не шляхом ультиматумів чи
самочинними силовими методами.
УНІАН
2003.03.06 | Мінор
То всьо кацапи:-(. Але я радий
що нарешті у нас починає проявлятися повна картина інцинденту.Так давайте запитаємо Кінаха, хто готував йому Розпорядження. Також давайте запитаємо юристів - чи в українському законодавстві передачено, що договір оренди не ліквідується після зміни власника приміщення. То може претензії у судовому порядку інститут Пилипа Орлика має виставити тому з ким підписаний Договір оренди?
А тепер давайте запитаємо себе чи винні ченці Свято-Веденського монастиря у тому, що орендар і орендодавець не змоггли домовитись. Що орендодавець виявився жадібним до чужих грошей, а орендар боязливим і не подав до суду?
А потім, нарешті, може нам стане соромно про те, як ми всує згадували якусь там москву.
2003.03.07 | Дуся
мінору -романтику: про середньовічне мракобісся в центрі Києва
Ті "ченці" з Введенської церкви на Божих слуг зовсім не схожі - підіть самі подивіться, якщо маєте охоту. Дуже хамуваті й цинічні хлопи; всі як один вгодовані - не те слово, аж лисніють від жиру. Паства - забиті бабки, чимало фанатично відданих, мало не зомбованих. Фірмовий стиль цієї, з дозволу сказати, інституції, що називає себе церквою Московського патріархату - видовищні масові ходи за участю юродивих, калік та людей у стані трансу чи глибокого афекту. Роззуйте очі! - це не церква, а суспільно небезпечний культ. І це не Дім Божий, а просто розплідник антисанітарії. І злочинності. Кілька років тому бомжиха-старчиня, що сиділа при вході, пирнула ножичком якусь парафіянку, ЩО ЙШЛА НА СЛУЖБУ (щось одна недоброзичливе сказала, а друга відповіла, і тут ножичок полетів) - лікарі не врятували... Це так - лише малесенький, але характерний, штрих до портрету московського православ"я.2003.03.07 | Мінор
В Україні московське православ"я існує лише в хворобливій уяві
політично стурбованих атеїстів. До православної церкви за винятком паломників з інших країн ходять українці та громадяни України. Відкрийте Біблію і подивіться, що віруючі розуміють під словом Церква і де там є якийсь "патріархат". Церква - це не політична партія, не фірма, не ворожа спецслужба і не патріотична організація, що працює на розбудову України.Нам пишатись треба, що Київ є колискою православ"я, що тут розташовані найвідоміші у православному світі монастирі і святині, що цій православній культурі понад 1000 років на нашій українській землі.
Щодо юродивих, то мабуть ви не знали, що в традиціях православної церкви допомагати убогим і вірити, що їхніми устами говорит Бог. До відомого юродивого Китаївської пустині, якого поважали не лише мешканці Києва, до якого на прощу приїздив навіть цар. Відома матушка з Голосіївської пустині (заснованої Петром Могилою, який створив і УКМА), яка пішла на подвиг юродства і лікувала людей, проживши до кінця 80-х років 20 сторіччя у дуплі дуба в Голосіївському лісі.
Кілька сот років існувала і Госпітальна пустинь, де монахи давали приют убогим. Радянська влада зруйнувала той монастир і тепер там госпіталь прикордонників. На жаль, Ви просто не знаєте цілого пласту нашої української культури. Треба бути толерантнішиими, чесне слово...
Все написане тут не має відношення до факту захоплення приміщення - то юридичне питання.
2003.03.07 | Mazhor
Re: То всьо кацапи:-(. Але я радий
Шановний мінор.Абсолютно безкоштовно для Вас маленька юридична консультація.
1. Одним з рудиментом совєтскої системи є поняття бути на балансі. Так от приміщення за адресою Московська 40А було на балансі у відомій вже конторі Шаражмонтажбуд. Власником був і є Фонд Держмайна. Договір оренди підписується тільки зі згоди Фонду Держмайна. Будь- які дії можна вчиняти тільки зі згоди фонду держмайна. Щодо листа і рішення кабміну. Кінах здійснив зміну балансоутримувача. Тобто ключником (жеківцем) щодо приміщення замість однієї шаражмонтаж стала інша. Власник при цьому не змінився. Як і не змінились договірні відносини. Реалізацію договірних відносин здійснює балансоутримувач. Відповідно до Закону про оренду державного та комунального майна (текст на сайті Верховної ради)у разі зміни балансоутримувача договір оренди не розривається. Натомість церква повинна звернутись до Інституту демократії з проханням переукласти договір. До речі в тому ж законі вказано що умови договору не можуть бути гіршими як до того. Відповідно Договір як був чинним так і залишається. Які права і обовязки церкви зараз. 1. Це переукласти договір. Друге забезпечити утримання приміщення (прибирання туалетів, забезпечення водопостачанням, теплом і т. д.) Що ж має робит Інститут демократії. 1. Далі платити орендну плату 2. Звернутись у райвідділ з заявою про проникнення в приміщення невідомих осіб. 3. Якщо церква офіційно підпишеться під цією заявою, то відповідно подати в суд на церкву за незаконне перешкоджання діяльності.
А щодо нерушучості. Десь у якісь наявній книжці я прочитав, про те що не варто противитись насильству. Дії працівників Інституту демократії є на відміну від працівнкиів церкви (на жаль, на жаль) християнськими. І якщо б не їхня однозначна ненасильницька позиція, цих хуліганів у рясах кияни давно виволокли за ноги з приміщень. але ж хтось має бути мудрішим.
2003.03.06 | Уляна
Re: Да шо ви кажете! А якби то була громада УГКЦ?
Перш ніж називати людей іменами треба знати про що йде мова, а вже тоді дописувати і висловлювати свою думку, панове.Проблема дійсно є юридичною і чесно кажучи, правда не на стороні «мирних» монахів, якщо їх такими можна назвати.
Чи так повинна «церква» вирішувати усі питання? Силою та образами?
2003.03.07 | Тінь
Re: Да шо ви кажете! А якби то була громада УГКЦ?
Хочу нагадати, що церква у нас відділена від держави.Але якби до мене на роботу увірвалося отака... м'яко кажучи, "бригада", та почала вимагати звільнити приміщення - чесно кажу, мало би їм не показалося.
2003.03.07 | Мінор
Мова йде лише про дві речі, але аж ніяк не про факт
захоплення приміщення.1. Майдану треба бути більш об"єктивним. Перегляньте перше повідомлення і завважте в ньому цілковиту відсутність протилежної точки зору.
2. У своїй необ"єктивності не варто впадати у маразм і чорнити вірних УПЦ тільки на тій підставі, що ценрква визнає патріарха в Москві. До юридичної проблеми з приміщенням приналежність до МП не має відношення.
Особисто я, після рішення уряду на мою користь, зробив би точно так само, як зробили ті ченці. Напевно це сталося через три місяця безуспішних спроб вирішити це питання з фундацією Пилипи Орлика мирним шляхом. Але, зрештою, повної інформації в нас немає.
2003.03.07 | Самбодь Іван
РУНВіра або Віра Предків Наших -
або Крішнаїтство, або (допишіть самі) - ось альтернатива смороду кривослав'я. Усяк хто бачив "піпл" коло київських церков, хто бачив, як вони дулі сучать тим, хто не так одягнений, не так стоїть, не так дивиться, хто бачив їхніх жирних батюшок з тупими запливлими жиром очицями - той, хто все це бачив, до ісусівців не піде.2003.03.08 | Дуся
ЮРИДИЧНИЙ АСПЕКТ: САМІ ЛИШЕ ФАКТИ (з прес-релізу Фундації)
Київський офіс Фундації «Україна – США»: історія оренди нерухомості
Виклад фактів
Фундація “Україна – США” (Далі – “Фундація”) орендує приміщення за адресою: Україна, Київ, вул. Московська 40а починаючи з 1992 року.
У травні 2001 р. Фундація поновила договір про оренду з 3-річним терміном дії.
Від імені Держави, а конкретніше – Фонду держмайна, управління власністю здійснювала корпорація “Украгропромбуд” (далі – “УАПБ”). Таким чином, Держава, через Фонд держмайна, дала УАПБ вказівку укласти з Фундацією вищезгаданий договір про оренду.
У липні 2002 р. УАПБ, не поставивши Фундацію до відома, розпочав лобіювання у Кабінеті Міністрів з метою передати будівлю в розпорядження Введенського монастиря Української православної церкви Московського патріархату (далі – “УПЦ МП”), аби церква могла фактично управляти цим майном від імені Держави. При цьому застосовувалася тенденційно відібрана і неточна інформація.
Фонд держмайна, який управляє державною власністю від імені уряду, у цій ситуації був обійдений. За законом, саме Фонд держмайна має прерогативу у вирішенні таких питань.
19 листопада 2002 р. тодішній уряд України видав Розпорядження, яке підтримало передачу УПЦ МП приміщення за адресою Московська 40а з тим, аби ця церква використовувала його на власний розсуд.
9 грудня 2002 р. священики УПЦ МП поставили перед Фундацією ультимативну вимогу звільнити приміщення до 25 грудня 2002 р. Фундація відмовилася, зазначивши, що УПЦ МП відтепер успадковує зобов‘язання попереднього розпорядника майном і повинна дотримуватися умов договору про оренду.
14 січня 2003 р. Фонд держмайна письмово підтвердив, що Фундація правильно тлумачить цю правову колізію.
УПЦ МП відмовилася поважати свої правові зобов‘язання і продовжувала погрожувати Фундації.
Переговори з УПЦ МП були неможливими, оскільки представники церкви постійно висували попередню умову для ведення будь-яких перемовин – письмового підтвердження від Фундації, що та звільнить приміщення до 1 квітня 2003 р., тобто на рік раніше, ніж вона повинна це зробити за законом.
УПЦ МП і далі відмовлялася виконувати свої передбачені законом обов‘язки і не надавала Фундації рахунків за комунальні послуги та електроенергію, таким чином сподіваючись, що електроенергію в офісі буде відключено за несплату і Фундація буде змушена покинути приміщення.
21 лютого 2003 р. Фонд держмайна України ще раз письмово підтвердив законність становища Фундації, а також те, що зміна розпорядника майна відбулася з суттєвими порушеннями процедурних норм. Фонд держмайна рекомендував Фундації у випадку продовження провокацій звернутися до суду.
Священики УПЦ МП, які протягом нетривалого часу були відсутні, повернувшись, із роздратуванням дізналися, що, попри їхню протидію, Фундація оплатила рахунки за комунальні послуги, і вирішили, що час показати, “хто в хаті господар”.
Приблизно о 7.30 ранку 5 березня 2003 р. група ченців, священиків та близько 40 вірних церкви увірвалися в приміщення за адресою Московська 40а, силою відсторонили вартового Фундації і рушили всередину з наміром захопити будівлю. Міліція, яка прибула на виклик, не дозволила групі вторгнення проникнути в усі приміщення будинку.
Коли працівники Фундації прийшли на роботу, то опинилися під потоком антиамериканських гасел, що стосувалися Іраку.
Міліція, хоча й каже, що дії УПЦ МП є незаконними, не може випровадити їх із будинку, поки якийсь вищий начальник з Міністерства внутрішніх справ не ухвалить рішення стосовно дій УПЦ Московського патріархату. Міліція приносить свої вибачення і демонструє співчуття, але просить Фундацію з розумінням поставитися до реалій ситуації, що склалася.
Один зі священиків за допомогою молотка розбив чималі за розміром скляні вивіски Фундації та Інституту демократії ім. Пилипа Орлика. Це було зроблено просто перед очима міліції, яка ніяк не реагувала на ці дії, а потім відкидала будь-які претензії на свою адресу, знов-таки закликаючи Фундацію з розумінням ставитися до українських реалій.
На час написання цього документа, будівля і далі залишається захопленою і Міністерство внутрішніх справ вирішило не випроваджувати з неї представників УПЦ МП, поки не буде ухвалено відповідного судового рішення.
Фундація збирає документи, необхідні для розгляду цієї справи в суді.
2003.03.10 | whoever
Re: Да шо ви кажете! А якби то була громада УГКЦ?
Хіба-що вражає впертість і пихатість американців з інституту Пилипа Орлика. Чи демократія, яку вони пропагують означає ігнорування рішень уряду? Спробували б вони таке вчудити в США - вже б сиділи у в"язниці.Логіка вбивча у Вас, Міноре...В чому, мені цікаво, Ви вбачаєте пихатість та впертість американців? Хіба це вони порушили спокій церкви? Чи може вони впрето наполягали на виконанні рішень, що протирічать діючому законодавству? Може вони вдалися до насильницьких дій?
Боже правий, невже не зрозуміло, що у політичну площину питання намагається перетягнути як раз Ваша улюблена "церква"?
2003.03.08 | Чучхе
Ненавиджу попів усих патріархатів, і ось моя думка
Церква за царизму займала те ж місце що й КПУ за радянських часів. Йшли обов"язкові державні податки безпосередньо на церкву, за які й зводилися ті приміщення, таким же методом народної стройки, як пізніше райкоми партії, або нині податкові інспекції. Із від"єднанням церкви від держави АБСОЛЮТНО СПРАВЕДЛИВО державі були повернуті побудовані за гроші її громадян споруди. Вимагати їх повернення УПЦ це така ж дурниця, як наприклад вимагати повернення приміщення АП в розпорядження ЦК КПУ.я вже мовчу про імідж церкви, яка займається єдине борнею за квадратні метри.
пропоную компроміс - віддати їм офіс ЮСАЇД, але відібрати відновлений за наш кошт Успенський собор. Це буде абсолютно справедливо.
а взагалі доводиться визнавати,Ю що права атеїстів у цій країні ніким не захищені...
2003.03.06 | Shooter
UMVOD: "захоплення", а не "захвату" (-)
2003.03.07 | Oryshka
Мінор а Ви віруючий взагалі-то??? (-)
2003.03.07 | Мінор
З певного часу - так. Але це особисте. (-)
2003.03.08 | Костя П.
Захоплення державної власності - це особисте?? (-)
2003.03.08 | Мінор
Ні. Особистою є нетерпимість до нівашування ярликів :-)
Костя П, ви справді хочете виглядати так, як виглядаєте зараз після свого постингу? Чи справедливість не входить до переліку ваших чеснот, бо ви визнаєте лише політичну доцільність?Дайте можливість сторонам розбиратись у суді. Але коли журналіст інформує інших про конфлікт, він зобов"язаний подати дві точки зору та історію питання, бо неповна інформація є брехня.
Я радий, що у цій гілці ми зрештою окрім тенденційного чтива побачили:
точку зору фундації;
точку зору Церкви;
історію питання (постанова уряду).
Бракує щоправда ще й коментаря незалежного (незадіяного у конфлікті) юриста.
Всі інші емоції - суєта. До них я відношу і ваш "геніальний" постинг. Особлива його геніальність у тому, що "державне майно" постановив передати Церкві найвищий у державі орган виконачої влади - уряд. А якщо приміщення належить ФДМ, який з цим не згоден, то тут є юридичний конфлікт, який треба вирішувати. І Фундація, і Церква опинилися залодниками цього конфлікту. Думаю, якби це була б не УПЦ МП, фундація б уже давно б переїхала в інший офіс. А так суцільне затьмарення і непоступливість.
Якщо комусь очі коле російська мова я можу перекласти на українську аби наші діаспоряни з Фундації могли прочитати прес-реліз УПЦ і дізнатись мотиви протилежної сторони.
Кажучи мовою емоцій, американці справді ведуть себе у Києві, як на території країни васала. Американська амбасада не дозволяє журналістам знімати свій будинок навіть з вулиці, хоча вулиця їм не належить. Вулиця Коцюбинського, де розташована амбасада, на догоду американцям перекрита кам"яними тумбами, що створює труднощі траснпорту. Але я ж не влаштовую з цього скандалу. Може й даремно...
Людей, які приходять до амбасади по приватну візу тримають годинами у непристосованому приміщенні навстоячки, як худобу. Може ми й худоба, бо безсловесні...
2003.03.08 | Прес-служба УПЦ
Майдан хоч колись дає правдиву інформацію???
7.03.2003. КИЕВ. Американский "Институт демократии" зубами вцепился в имущество репрессированной ЦерквиПродолжается конфликт вокруг знаменитого киевского Свято-Введенского монастыря, в котором находится всемирно известная святыня – чудотворная икона Божией Матери «Призри на смирение». Его предысторию рассказал игумен Вассиан (Кучерук). По словам о. Вассиана, Свято-Введенский монастырь, окончательно разгромленный атеистической властью в 1960 году, в свое время владел тридцатью семью зданиями на Печерске. В монастыре проживало около ста монахинь, которые содержали богадельню и школу для сирот. Судьба насельниц оказалась трагичной: после закрытия монастыря часть их была переведена в другие обители; другие - репрессированы. Все ценности святой обители были экспроприированы, а помещения переданы госучереждениям или уничтожены.
К настоящему времени сохранилось около десяти монастырских строений. В 1997 году Постановлением Кабинета министров Украины монастырю было передано одно храмовое помещение (по улице Московской, 42), а 19 ноября 2002 года распоряжением Кабинета министров ( №673-р) - бывший игуменский корпус (по улице Московской,40-а). В оставшихся монастырских помещениях до сих пор размещены станция скорой помощи, общеобразовательная школа, а также многочисленные коммерческие структуры.
Как известно, Правительством и Президентом Украины не единожды ( в 1989, 1993, 1995, 2002 годах) издавались Указы и распоряжения о возвращении Церкви экспроприированного имущества. Однако их исполнение всегда сопровождалось бешеным сопротивлением со стороны коммерческих структур, которые сумели захватить в аренду церковную собственность. В переданном 19 ноября 2002 года здании бывшего игуменского корпуса до последнего времени размещались фирма "Юлия", кафе "Верона" и два подразделения фундации "Украина-США" — украино-американский фонд имени Кеннеди и Институт демократии имени Филиппа Орлика.
5 декабря 2002 года, во исполнение правительственного распоряжения, государственная корпорация "Украгропромбуд" подписала с монастырем акт приема-передачи здания и переоформила на монастырь все коммунальные договора. Монастырь начал оплачивать коммунальные платежи.
9 декабря наместник монастыря архимандрит Дамиан письменно уведомил названные фирмы о том, что до 25 декабря они должны освободить монастырские помещения. Однако, идя на просьбы арендаторов повременить с выселением до конца зимы, монастырь продлил срок пребывания в этих зданиях до весны. Так что и уважение, и терпение монахи продемонстрировали в полной мере.
Через три месяца, 5 марта 2003 года, монастырь потребовал освободить помещения. Фирма "Юлия", кафе "Верона" и фонд "Кеннеди" без особых претензий начали выселение и практически освободили помещения. Однако "восстал" директор Института демократии имени Филиппа Орлика англичанин Маркиан Билинский, который вот уже несколько лет "учит" украинские власти демократии, законопослушанию и "западным стандартам". Предводимые им сотрудники Института вызвали милицию, народных депутатов и выступили с обвинениями в адрес прихожан монастыря. К тому же крайне высокомерно относились к православным монахам, угрожали судами и административными преследованиями. И это при том, что монастырь – законный наследник и владелец всего имущества, он своими силами возрождает памятник архитектуры, за собственные средства собирается восстановить разрушенные здания, в том числе и знаменитую колокольню. А среди монахов немало чернобыльцев, в частности, благочинный монастыря игумен Еразм (Правик) – брат знаменитого Героя Советского Союза Владимира Правика, героически погибшего при тушении пожара на четвертом реакторе Чернобыльской АЭС во время аварии.
Более того, оказалось, что упомянутый Институт демократии не брезгует и банальным мошенничеством. Так, в обход монастыря он заплатил за коммунальные услуги по монастырским договорам без ведома и согласия самого монастыря. К тому же Институт проявляет удивительное невежество в законодательстве Украины: монастырь не может сдавать свои помещения в аренду, так как он является неприбыльной организацией, не имеет права получать арендную плату (даже насильно!), а монастырское помещения должны использовать по назначению - в данном случае как келейный корпус. В распространенном Институтом заявлении явно прослеживается попытка перевести имущественный конфликт в политическую плоскость. Именно поэтому его боссы никак не могут юридически правильно назвать Церковь, против которой выступают. Для этих же целей ими были задействованы политики, принадлежащие к иной конфессии, ярые и давние противники Украинской Православной Церкви.
Очевидно, мало кому известная американская организация со странным названием "Институт демократии" пытается "раскрутить" свой имидж благодаря конфликту с монастырем, хранителем известной на весь мир чудотворной иконы Божией Матери " Призри на смирение". Поэтому говорить о порядочности, морали и нравственности руководителей "Института" уже вряд ли приходиться. Как и о крови тысяч православных мучеников, в имущество которых зубами вцепился вышеназванный "Институт".
2003.03.08 | Minderbinder
очень трогательный пресс-релиз
Про зубы и про мучеников - особенно!"""
9 декабря наместник монастыря архимандрит Дамиан письменно уведомил названные фирмы о том, что до 25 декабря они должны освободить монастырские помещения. Однако, идя на просьбы арендаторов повременить с выселением до конца зимы, монастырь продлил срок пребывания в этих зданиях до весны. Так что и уважение, и терпение монахи продемонстрировали в полной мере.
"""
Какого, извините, хера какой то Дамиан письменно о чем то там уведомляет? Для тех, хто в танке, повторяю то что здесь уже любезно было написано по поводу юридической стороны вопроса - а то у вас, судя по всему, привычка аппелировать к эмоциям, а никоим образом не к Праву.
"
07-03-2003 17:09, Mazhor
http://maidan.org.ua/n/free/1047049756
Шановний мінор.
Абсолютно безкоштовно для Вас маленька юридична консультація.
1. Одним з рудиментом совєтскої системи є поняття бути на балансі. Так от приміщення за адресою Московська 40А було на балансі у відомій вже конторі Шаражмонтажбуд. Власником був і є Фонд Держмайна. Договір оренди підписується тільки зі згоди Фонду Держмайна. Будь- які дії можна вчиняти тільки зі згоди фонду держмайна. Щодо листа і рішення кабміну. Кінах здійснив зміну балансоутримувача. Тобто ключником (жеківцем) щодо приміщення замість однієї шаражмонтаж стала інша. Власник при цьому не змінився. Як і не змінились договірні відносини. Реалізацію договірних відносин здійснює балансоутримувач. Відповідно до Закону про оренду державного та комунального майна (текст на сайті Верховної ради)у разі зміни балансоутримувача договір оренди не розривається. Натомість церква повинна звернутись до Інституту демократії з проханням переукласти договір. До речі в тому ж законі вказано що умови договору не можуть бути гіршими як до того. Відповідно Договір як був чинним так і залишається. Які права і обовязки церкви зараз. 1. Це переукласти договір. Друге забезпечити утримання приміщення (прибирання туалетів, забезпечення водопостачанням, теплом і т. д.) Що ж має робит Інститут демократії. 1. Далі платити орендну плату 2. Звернутись у райвідділ з заявою про проникнення в приміщення невідомих осіб. 3. Якщо церква офіційно підпишеться під цією заявою, то відповідно подати в суд на церкву за незаконне перешкоджання діяльності.
"
И вообще, пропагандисты у вас хорошие, а теперь наймите наконец хорошего адвоката, может быть дамианы перестануть пороть чушь и выдавать "на гора" подобные маразматические предписания. А там, глядишь, через некоторое время и все остальные ваши цивилизуются настолько, что перестануть захватывать не принадлежащие им здания (хотя насчет последнего - есть большие сомнения)
2003.03.08 | Тінь
Re: очень трогательный пресс-релиз
Слезы капают от умиления:-)Какое отношение наместник Дамиан имеет к "вышеуказанным фирмам"??
Еще раз повторяю для тех, кто в танке: Церковь у нас отделена от государства. И никакие наместники не вправе указывать людям, работать им в этом офисе или нет. Такие вопросы должно решать государство.
Или давайте признаем, что на Украине появилась государственная религия.
2003.03.09 | Чучхе
Державна релігія де-факто вже є. Це УПЦ МП
Той факт, що будь-який голімий архімандрит бере на себе функції розпоряджання майном, а міліція боїться перешкодити злочинцеві, якщо він одітий в рясу, свідчить, що церква у нас потроху зростається з державою і навіть в чомусь стає вище за неї.
Фактично у нас так - де побував Кучма, те й офіційне
Помолився в УПЦМП - це офіційна церква
а офіційний співак - шансоньє (не шевальє) Ян Табачник
офіційний часопис, очевидно, Бульвар...
Тінь пише:
> Или давайте признаем, что на Украине появилась государственная религия.
2003.03.09 | Співчуваю
Слабенький ти, Чучхе, аналітик, заангажований.
Чучхе пише:>
> Той факт, що будь-який голімий архімандрит бере на себе функції розпоряджання майном, а міліція боїться перешкодити злочинцеві, якщо він одітий в рясу, свідчить, що церква у нас потроху зростається з державою і навіть в чомусь стає вище за неї.
Вона де факто завжди була і буде вище держави. Настільки, наскільки вищим держави є Бог. т а що там де факто! Ви ж навіть де юре не в курсі, де її місце, тому не лізьте зі своїми "коментарями". І хто тут "голімий", а хто порядний - визначати не вам.
>
> Фактично у нас так - де побував Кучма, те й офіційне
>
> Помолився в УПЦМП - це офіційна церква
> а офіційний співак - шансоньє (не шевальє) Ян Табачник
> офіційний часопис, очевидно, Бульвар...
>
>
А то така церква, що туди ходять усі... і Кучма, і Мороз, і Юля, і наавіть Юш забігає. ЩОправда, останній більше з Філаретом лобизається, але то вже його діло. Добре, що "офіційне" в державі визначає не він.
2003.03.16 | Чучхе
А ще в церквах приймають в шевальє +
А бога нема. Це відомий медичний факт.Основна ж задача цих монахів з рясами поверх джинсів - лизати задницю президенту і боротися з паралельними патріархатами за квадратні метри.
І ніякий голімий архімандрид мені не указка
2003.03.09 | Співчуваю
А що це ви в один голос стьобаєтеся? - Група підтримки?
Тінь пише:> Слезы капают от умиления:-)
>
> Какое отношение наместник Дамиан имеет к "вышеуказанным фирмам"??
> Еще раз повторяю для тех, кто в танке: Церковь у нас отделена от государства. И никакие наместники не вправе указывать людям, работать им в этом офисе или нет. Такие вопросы должно решать государство.
Ваше "государство" вже рішило: передати приміщення Церкві. Нехай з "государством" і позиваються. Ще хай висунуть претензії до закону про неможливість здачі церковних приміщень в оренду.
> Или давайте признаем, что на Украине появилась государственная религия.
Давно пора.
2003.03.16 | Чучхе
Оскільки бог в Україні нині має конституційно-правовий статус
Оскільки бог в Україні нині має конституційно-правовий статус (це я натякаю на преамбулу Конституції) то може краще, щоб до суду звернувся безпосередньо старий єврей Саваоф-Яхве? А то якісь монахи з молотками... несолідно...А тим часом православ"я переможно шириться (нагадую, мова йде про того Аяцкова, який казав, що заздрить Монікі Левінські):
Вести РТР: 12 марта 2003 года
Саратовское правительство будет поститься вместе с губернатором
Губернатор Саратовской области на постоянно действующем совещании правительства области попросил прощения у всех присутствующих членов кабинета за свою излишнюю жесткость и суровость. Просьбу о прощении высшего должностного лица области можно считать из ряда вон выходящим случаем. Общеизвестно, что саратовский губернатор не любит признавать своих ошибок, тем более, публично, перед подчиненными, сообщает ГТРК "Саратов" .
Просьба о прощении, которую услышали из уст губернатора удивленные заместители губернатора и министры, несколько отступает от христианских традиций. Прощеное воскресенье было 9 марта, накануне заседания Правительства. Может быть, поэтому ни один чиновник не сказал традиционное "Бог простит" и в ответ у губернатора прощения не попросил.
Также Дмитрий Аяцков напомнил подчиненным о Великом посте и дал указание управляющему делами правительства области Станиславу Бойко исключить из меню правительственной столовой все мясные блюда. Губернатор неоднократно публично высказывался о том, что сам лично строго соблюдает все посты.
Пристрастие Дмитрия Аяцкова к Крещенским купаниям в проруби быстро стало пристрастием и членов правительства области. Теперь все правительство будет поститься вместе с губернатором.
.
>
> Ваше "государство" вже рішило: передати приміщення Церкві. Нехай з "государством" і позиваються. Ще хай висунуть претензії до закону про неможливість здачі церковних приміщень в оренду.
2003.03.09 | Співчуваю
Пане "юристе", навчіться читати!
у тексті ясно сказано, що за законами України:"монастырь не может сдавать свои помещения в аренду, так как он является неприбыльной организацией, не имеет права получать арендную плату (даже насильно!), а монастырское помещения должны использовать по назначению - в данном случае как келейный корпус."
Тому зарвалися не монахи, а ваші дорогоцінні "спонсори". І адвокатів треба наймати саме їм, при чому бажано з українською освітою, які хоч трохи читають українські закони.
2003.03.10 | whoever
Re: Пане "юристе", навчіться читати!
У тексті сказано!.... Дуже переконливий аргумент! Те, що сказано у тексті, до Ващого відома, абсолютно не відповідає реальності. За законом церква, як і будь-яка інша неприбуткова організація може й має право здавати у оренду нерухомість. Вивчайте законодавство, панове москвофіли від православ'я.2003.03.11 | Nemo
"Чорні ризи отців, біла паморозь болю -
пам"ять важко долає баюри й корчі...Через сто віковічч та на Косове поле,
Де над сербською тугою стогнуть сичі."
Б. Олійник
Ані Ви, пане римофіл, ані москалі не відберуть від нас нашої віри, нашої Церкви, яка не змінює обряду вже понад 1000 років. Перш ніж ставити тотожність між москофілами і православ"ям почитайте трохи книжок та приїдьте в Центральну та Північну Україну щоб дізнатися думку людей. Втім, лишатися у темряві власних помилок - то Ваш особистий вибір. Продовжуйте у тому ж дусі.
А щодо Америки, раджу не зачаровуватись, щоби потім не розчаровуватись.
whoever пише:
>панове москвофіли від православ'я.
2003.03.11 | Andriyko
Раджу те саме, пане неюристе
І взагалі, думка про те, що кожен може читати закони, є вірною, але не вірною є думка про те, що кожен може їх вірно тлумачити і розуміти. Юриспруденція - це складна наука, фактично гуманітарна математика, тому вимагає системного підходу і дуже обережного ставлення до термінології.Тепер до суті. Термін "неприбуткова організація" вживається виключно в цілях оподаткування. На цивільно-правові відносини щодо майнового найму (оренди) та правило про чинність договору оренди у разі змін власника орендованого майна відносини щодо оподаткування не впливають.
Більше за те, жодна норма чинного законодавства не забороняє релігійній організації здавати майно в оренду. Не існує і обмежень на одержання доходів від неосновної діяльності і щодо неприбуткових організацій - такі доходи просто не звільняються від оподаткування. Раджу ретельно ознайомитися з пунктом 7.11 статті 7 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", особливо з його підпунктами 7.11.7 та 7.11.9, щоб останні ваші сумніви розвіялися.
Все решта - з царини метафізики, оренда ж є явищем суто мирським.
2003.03.11 | Цікавий
Ой. А прес-служба "української" церкви українською не вміє?(-)
2003.03.16 | Чучхе
Анекдот в тему: попи та "хай-тех")))
Каганов Л.Письмо отца Серафимия.
© Леонид Каганов http://lleo.aha.ru/
ПИСЬМО ОТЦА СЕРАФИМИЯ
Уважаемый аpхимандpит Игнат! Hизко кланяется вам отец Сеpафимий, настоятель Hовой цеpкви всех скоpбящих дикой pадости в Чеpтаново. Слава Господy, дела в нашей обители идyт хоpошо, обживаем помаленькy с Божьей помощью. Пока более пахнет кpаской и известью, нежели фимиамом, но послyшник Hастасий сказал, что это всегда так в новых стpоениях и, даст Бог, выветpится. Молимся чтобы выветpилось. Молимся за здоpовье стpоителей, так скоpо сотвоpивших эти хоpомы из стекла и камня - хpани Бог тypков, финов и стpойбат.
Как помните, пеpвого янваpя сего года вы yпомянyли в своей pечи совpеменные технологии слyжения Господy, повелев мне обосновать в нашем хpаме Интеpнет, электpическyю почтy и домашнюю стpаницy как это заведено y отца Евлампия в Жyлебинской обители Пpесвятой Девы. Чеpез тpи дни, следyя вашемy повелению, я ополовинил кpyжкy пожеpтвований y входа и поехал по адpесy, что вы мне написали.
Пpесвятая Богоpодица, там хоpомы не хyже наших! А пpихожан толпилось и поболе. С Божьей помощью я отсчитал должное количество денег, теpпя насмешки кассиpш по поводy медяков и сеpебpа. И вот на мое имя выписали Интеpнет! Видит Бог - я пpосил написать имя на стаpославянском, но они ответили что сие невозможно и записали меня латинскими бyквами. Пpи этом меня походя обхамили, назвав безглазой собакою, но я стеpпел это смиpенно.
Веpнyвшись в хpам, я сpазy позвонил отцy Евлампию из жyлебинской обители в мобило и сообщил pадостнyю весть. Отец Евлампий немедля отпpавил две депеши из своего Интеpнета в наш Интеpнет, но мы их никоим обpазом не полyчили, хотя ждали смиpенно до пятницы. Тогда я вызвал послyшника Hастасия, и он сказал, что для Интеpнета попеpед всего нyжен компьютеp. Пpишлось полностью опyстошить кpyжкy пожеpтвований и с Божьей помощью отпpавиться за компьютеpом, взяв Hастасия с собою для pазyмения.
Уважаемый аpхимандpит Игнат! Компьютеp стоил такyю ценy, что никакоих денег нам не хватило, и пpишлось пyстить в ход с Божьей помощью мою каpтy Визy. Мы кyпили компьютеp и к немy в изобилии pазных деталей, что советовал отpок Hастасий. Веpнyлись в цеpковь и Hастасий наладил компьютеp за алтаpем, потомy что там много евpоpозеток, да и телефонная имеется. Hа заpе я вновь позвонил отцy Евлампию в мобило и тот спpавил в наш Интеpнет новyю депешy, но мы опять ничего не полyчили.
Послyшник. Hастасий сказал, что надо позвонить в слyжбy Интеpнет и yзнать почемy не pаботает электpическая почта. Hазначив Hастасию обживать компьютеp, я пошел во двоp звонить. Кстати я yже не pаз спpашивал Hастасия, почемy мобило в цеpкви pаботает плохо, а под чистым небом хоpошо, но он тоже не разyмеет. Дозвонился я не сpазy, а, дозвонившись, спpосил смиpенно как нам полyчать электpическyю почтy в цеpкви? Видит Бог - меня снова гpyбо обхамили, сказав что я поп, что y меня глаз нет и еще что-то пpо "точкy Рy", что я не понял. Смиpенно стеpпев оскоpбление, я подставил левyю щекy к мобилy, но они yже повесили тpyбкy.
Hепpиятности пpодолжались с того дня - с yтpа снова запил наш звонаpь Егоp, а послyшник Hастасий, хоть и yмен в миpских делах, но колокольномy делy не обyчен. Помолившись, я помчался сам в слyжбy Интеpнет, да так спешно, что меня дважды останавливало ГАИ, пpавда сpазy отпyскало с Богом. Пpиехав к ним в слyжбy, я отбpосил смиpение и пошел сpазy к начальникy. Увидев меня в pясе, начальник оказал pадyшный пpием, всячески меня пpивечал, поил кофием, дал свою визиткy и написал на ней для нашего Интеpнета много слов не pyсских и даже не гpеческих. А услышав мои смиpенные жалобы, долго yвеpял, что его pаботники не хамили, ибо, дескать "поп глаз нет точка Рy" означает на их языке совсем иное. "Глаз нет" - дескать, пишется в одно слово и это, якобы, название всей ихней фиpмы. "Точкой Рy" они именyют всю Рyсь, а поп - это пpотокол.
Слыханое ли дело чтоб на попов пpотоклы заводить? Hе стеpпев, я спpосил лyкаво, как тогда pасшифpовать ихние слова "Сеpафим собака", что были мне бpошены давече? Hачальник смyтился на миг и начал сходy лгать что, дескать, собака, это тоже такое слово, точнее бyква, и даже знак, что пишется, дескать, знак собаки после имени в адpесе, а Сеpафим - мое имя, а значит Сеpафим - собака. И еще много подобной еpеси он изpекал. Я не пеpебивал его и слyшал смиpенно, лишь твеpдо смотpел емy в глаза и беспpестанно осенял кpестным знамением. Hаконец сила Господня подействовала - смyтился бесстыдник под моим ясным взоpом, сбился и yмолк. Бог емy сyдья. Вижy в дyше его благое стpемление загладить винy своих подчиненных, но к чемy лгать невесть что бyдто я ничего не смыслю? Честно бы покаялся - я бы отпyстил гpех. Hе нpавится мне это место, чyю, что бесовщина, но обосновать не могy.
Возвpащаясь к цеpкви, я yслышал издали звон колокола, да такой искyссный, что дивy дался и съехал в кювет, чyть не задавив человека, что лежал там. Решил я, что Господь сотвоpил чyдо - пpотpезвил Егоpа и дал емy невиданное искyсство звонаpя. Hо оказалось что человек, на коего я чyть не наехал в кювете, это и есть меpтвецки пьяный Егоp. А звон пpоисходил от того, что послyшник Hастасий за это вpемя пpиладил на колокольню хитpое yстpойство, что именyется Сабфyвеp, и чеpез наш компьютеp игpает с лазеpного диска колокольный звон. Я велел емy немедля выключить бесовскyю техникy и стyпать на задний двоp замаливать гpех.
Затем позвонил в мобило отцy Евлампию пожаловаться, но тот сказал что сам давно кpyтит колокольный звон чеpез сабвyфеp и даже ведет слyжбы под фоногpаммy, когда не в голосе. Я поискал в словаpе живаго великоpyсскаго языка Владимиpа Даля слово "Сабвyфеp" и не нашел. Покpyтил слово в yме так и эдак и явилось мне пpозpение, что сие смесь слов "Сатана", "Вельзевyл" и "Люцифеp". Господи спаси и сохpани!
Пеpекpестившись и окpопив компьютеp святой водою, я вновь позвал послyшника Hастасия и велел емy пpодолжать чинить нам Интеpнет. Hастасий пpочел визиткy с неpyсскими словами, воскликнyл вслyх "как я сpазy не логадался что поп глаз нет" и yселся за компьютеp, не замечая моей yкоpизны. Отpок потpyдился y компьютьеpа дотемна и все сделал, после чего пpинес мне бyмагy с тpемя депешами от отца Евлампия, в котоpых было "тест", "тест" и "тест". Хоть бы слово Божье yпотpебил. Чyю я бесовщинy за отцом Евлампием, но обосновать не могy.
Hазавтpа после обедни послyшник Hастасий стал делать домашнюю стpаницy нашей цеpкви - снимал со стен иконы и yкладывал их в ящик, источающий меpтвенный зеленый свет. Говоpил, мол, сканиpyю. Я поискал это слово в словаpе живаго великаpyсскаго языка Владимиpа Даля и нашел только СКАHДОВАТЬ, СКАHЮЧИТЬ и СКАПУТИТЬ. Чyю что дело бесовское, но обосновать не могy.
Возился Hастасий дотемна, но y него ничего не вышло - сказал он, что новая беда с Интеpнетом и надо ехать снова в ихний "глазнет" pазбиpаться. Все yтpо он поpывался ехать со мною, но я pешил yбеpечь младyю дyшy от гpеха и не бpать отpока в бесовское место.
Уважаемый аpхимандpит Игнат! Воистинy нет слов описать, что пpоизошло там! Вышел ко мне волосатый мyж, пpедставился админом Александpом Hедоспасовым и сказал, что начальник говоpил обо мне и пpосил всяко оказать содействовие. И я, говоpит, сейчас лично все yлажy и покажy.Повел он меня к себе в задние комнаты, где стояло множество компьютеpов. Подвел он меня к своемy компьютеpy и я воочию yвидел чеpта! Чеpт с pогами и вилами скакал по экpанy компьютеpа! Истово пеpекpестившись, я спpосил гpозно волосатого мyжа что сие означает, но тот ответил тyманно, что это, дескать, "ноpмальный юниксовский скpинсейвеp", но чеpта пpовоpно yбpал. Затем подсел он к компьютеpy, набpал мое имя неpyсскими бyквами, поколдовал немного и заявил, наглец, что, дескать, не те y меня пpава! Я было возмyтился такой наглостью, но тот ответствовал что сейчас он мне немедля нyжные пpава выпишет, опосля чего все бyдет хоpошо.
Сейчас, - сказал он, - я сделаю чмод. Hе зная что такое "чмод" и опасаясь новой беды, я склонился над его плечом чтобы видеть, какие кнопки он нажимает. Господи спаси и сохpани, я ожидал всего, но не такого! Клянyсь всем святым, мне не помеpещилось! Сей волосатый мyж набpал мое имя и "chmod 666"...
Hемедля пpоклял я ихний "глазнет" и весь бесовский Интеpнет! Я бежал оттyда быстpее ветpа и до сих поp молюсь, чтобы Бог ниспослал мне пpощение за то, что yвидели мои глаза! Я запеp послyшника Hастасия, велев емy поститься и молиться. А компьютеp и все его детали мы с Егоpом скинyли в pечкy Чеpтановкy под лед. Деpжитесь Интеpнета подальше, аpхимандpит Игнат, ибо Сатана искyшает нас!
ПОСТСКРИПТУМ: В словаpе живаго великоpyсскаго языка Владимиpа Даля я искал слово "чмод", но нашел лишь: ЧЛЕHЪ, ЧМАРИТЬ, ЧМОКАТЬ, ЧМУРКА, ЧМЫКАТЬ, ЧМЯКАТЬ, ЧО, ЧОПОРHЫЙ, ЧОРHЫЙ, ЧОРТЪ! Спаси и сохpани нас, Господи!
Чyю что гpядет цаpствие диавола на Земле! Чyю, но обосновать не могy.
2003.03.11 | Бєлочка
Нарешті втрутилася міліція.
Міліція опечатала приміщення, де розташовано Інститут демократії ім.Пилипа Орлика та фундацію Україна-США[11.03.2003 19:08]
Сьогодні працівники Печерського райвідділу внутрішніх справ м.Києва звільнили від ченців Введенського монастиря Української православної церкви Московського патріархату та опечатали приміщення, де розташовано Інститут демократії ім.Пилипа Орлика та фундацію Україна-США-програма "Партнерство громад".
Про це в інтерв'ю УНІАН повідомив радник з питань зв'язків зі ЗМІ фундації Україна-США Олександр ЛОТОЦЬКИЙ.
За його словами, завтра Інститут та Фундація звернуться з позовом до Господарського суду міста Києва, де йтиметься про захист їх прав як орендарів. Відповідачем у цій справі буде Свято-Введенський монастир УПЦ МП.
Як повідомляв УНІАН, вранці 5 березня працівники Інституту демократії ім.Пилипа Орлика та представництва Фундації Україна-США не змогли потрапити на свої робочі місця. Будівлю по вул.Московській, 40-а було захоплено представниками сусіднього Свято-Введенського монастиря УПЦ Московського патрiархату.
Підставою для цього ченці вважають розпорядження Кабінету Міністрів України, підписане тодішнім прем`єр-міністром Анатолієм КІНАХОМ про підтримку пропозиції корпорації „Украгропромбуд" про передачу будівлі у безоплатне користування УПЦ МП.
Керівництво Інституту демократії та Фундації Україна-США переконане, що можлива зміна балансоутримувача будівлі не означає припинення дії договору оренди, термін якого передбачений до травня 2004 року. Цю позицію двічі підтверджено Фондом держмайна.
Керівництво Інституту та Фундації переконане також, що подібні спори необхідно вирішувати правовим шляхом, а не шляхом ультиматумів чи самочинними силовими методами.
UNIAN
2003.03.13 | Vasyl\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Re: Нарешті втрутилася міліція.
Вранці 11 березня, аби вивчити ситуацію на місці, прибули заступник голови Державного комітету України у справах релігій Микола Маломуж та начальник Управління організаційно-методичної роботи цього комітету Петро Савич2003.03.13 | Костя П.
Прибули і КГБісти.(-)