Вересень "здав" Кривенка так само, як Удовенко - Чорновола?(-)
04/09/2003 | dachau
Відповіді
2003.04.09 | LL.M.
Коментар і пояснення Вересня справді
викликають більше запитань, ніж дають відповідей.
Ймовірно, звичайно, що він нічого взагалі не бачив: їхав попереду, ззаду було видно лише світло фар Гольфа, тому він може про деталі самої катастрофи і не знати. Проте загальну картину мав би дати(може він це ще і зробить сьогодні в радіоетері).
А запитання залишаються:
чи справді Гольф зупиняли даїшники за 15-20хв. до аварії?
де в цей момент був Вересень?
куди це вони їхали такою цікавою компанією?
кому був відомий їхній маршрут?
чому не поїхали назад після того як позаду зникли фари,
Вересень каже, що пішов дзвонити - звідки дзвонити, чому не з мобіли? невже звязку не було через 39 км від міста? звідки можна було дзвонити на безлюдній трасі серед ночі? невже не простіше було поїхати назад?
Одним словом, як завжди - хтось знає деталі, але нічого не каже, а решта і не питають... Та громадськість має знати правду.
Однак від людей, що я маю довіру до інхвормації, що йде від них, знаю таке: Вересень: "Бе, ме,.. Ну поїхали... Ну поїхали куди сь... Ми попереду, вони позаду... Спочатку ми бачили їхні хвари, потім перестали бачити... Потім дзвонили, дзвонили... Потім трубку підняв міліціянт й каже: "Негайно їдьте сюди, вони мертві"... "
2003.04.09 | Остап!
Вересень - Ми поїхали без цілі, просто "на північ"....(-)
Це однозначно погано замасковане вбивство, аби спровокувати опозицію на жорсткі виступи. Подібне дає шанси ввести надзвичайний стан кучмівській банді - і цим зберегти свою владу. А Вересень очевидно звичайний собі сексот, як і його батечко.
Хібо що,-- запровадження таки надзвичайного стану,-- за для забезпечення демократичности усьнароднього адабрямсу?
Припущення, як припущення.
Тим більше, що ота платівка, що її весь час крутили після зникнення Ґії і до знахідки його тіла під Таращею,-- ну дуже си подобала сь тим, хто її зпродукував. "Душа, панімаєте лі,-- трєбуєт праздніка!"
2003.04.10 | jhgjhgjh
Це кучмівська вбивство-провокація
Це однозначно погано замасковане вбивство, аби спровокувати опозицію на жорсткі виступи. Подібне дає шанси ввести надзвичайний стан кучмівській банді - і цим зберегти свою владу. А Вересень очевидно звичайний собі сексот, як і його батечко.
2003.04.10 | Тестер
Re: Коментар і пояснення Вересня справді
Я бачив і чув. Вони пом"янули Тараса. Не так щоби сильно, як сказав Микола. Потім вирішили проїхатись. Куди поїдемо. Давайте на північ.
А тепер так. Друга година ночі. Підвипивші хлопці за кермом автомобілів... Вони що, гонки влаштовували по нічному шосе?
І не бачу тут ніякої політики. До болю жалко порядних людей.
Але сідати випившим за кермо, вночі, та з такою швидкістю. Вибачте...
не розумію. Хоч часом сам таке робив, але то було давно і неправда...
2003.04.10 | 123
Ви просто маньякі...
Як можна робити такі, перепрошую, дегенеративні висновки -- З НІЧОГО???
Може, й Шеварнадзе здав Кривенка? Як Горбачова?
Нема слів...
2003.04.10 | Вика
Да ладно вам пиарить на крови - имейте совесть!
Лучше бы помогли людям в стране решить те проблемы, которые решить в наших силах и добавили бы мужества вытерпеть то, что уже не в силах изменить.
Не надо уподобляться "пикейным жилетам" от журналистики и мешать политическое с человеческим!!!
Таким способом можно только пар в холостую выпустить (или туману напустить), что будет отвлекать от тех вопросов, где действительно есть вина власть имущих по отношению и к журналистам и к народу Украины вообще.
А по человечески ситуация понятна - дело молодое: помянули Процюка, выпили (чуть-чуть), поехали развеяться (благо средства, транспортные, позволяли), за рулем горячий кавказский парень - практически джигит (пару раз ездила по Кавказу - никогда не забуду это ралли - почти без правил), на дворе два ночи, относительно хорошая и пустынная дорога, наверняка скорость было значительно больше, чем Вересневские 90 км/час (также дипномера позволяют не перейматься гаишниками и ограничительными знаками) - все эти факторы и привели к аварии.
(Я сама пару раз был в подобных поездках-прогулках, по молодости - однако, повезло, как видите.)
Людей погибших жалко, и их родных.
2003.04.10 | Vadym Gladchuk
Re: Вересень "здав" Кривенка так само, як Удовенко - Чорновола?(-)
Не можна випившим сідати за кермо автомобіля! І перевіряти треба гайки на колесах :::((((
А Вересень нормальна людина. Нікого він не "здавав"!
2003.04.10 | jhgjhgjh
Це кучмівська вбивство-провокація
Це однозначно погано замасковане вбивство, аби спровокувати опозицію на жорсткі виступи. Подібне дає шанси ввести надзвичайний стан кучмівській банді - і цим зберегти свою владу. А Вересень очевидно звичайний собі сексот, як і його батечко.
Re: Дайся трохі на стримані. Остинь. І читай класиків...
Тестера і Гладчука. .
І друкуй і роповсюджуй листівки майданівські.10-20 за вечір.
Толку більше буде!
2003.04.10 | Лисий
Повна маячня...
І Кривенко, і Вересень не цуралися, навіть більше, полюбляли кудись поїхати випити, типу в Житомир, Одесу, Львів тощо. І нічого поганого в цьому немає. А тоді вони поминали Тараса, якого добре знали. Можливо, випили і поїхали проїхатися швидко по трасі — я сам так напругу знімаю. Вірніше, знімав. Або навпаки — поїхали десь за місто, щоб пом’янути. В Скибині якраз кільцьова довкола Броварів (там же й поворот на Бориспіль) сходиться з трасою до Чернігова. Вересень ні в чому не винен ІМХО — вони з Кривенком були великими друзями. І подібні розмови ні до чого, це все «інформаційний шум». Краще помолитися за Вересня і Процюка. Ну а от чи була пошкоджена машина, доки вони в кафе чи де там сиділи — от це питання.
Re: Вересень "здав" Кривенка так само, як Удовенко - Чорновола?(-)
Був на службі на Вонесенському узвозі у храмі. Багато розмов про трагічну загибель Кривенка. Але чи не всі погоджуються з тим, що це, перепрошую, банальна трагедія через пияцтво за кермом. Нема жодних причин "наїзджати" на Вересня (Ситника), який, як кажуть, хотів перед товаришами похизуватися нещодавно придбаним авто.
Треба вести тверезий спосіб життя, а то КАМАзи під час президентських виборів залишаться без роботи (((::::
Ваші б слова, пане Вадиме,-- та панові Богові в вуха!
І хоча я абсолютну підтримую Ваш заклик до здорового способу життя, все ж не можу погодити сь із Вами, що саме воно є найкращим захистом від КАМАЗ'ів. І тутечки маю підтримати добродія Буша ( молодшого ): кращий захист від КАМАЗ'у,-- танк "Ебрамс".
Re: Ваші б слова, пане Вадиме,-- та панові Богові в вуха!
Якась містика! Кілька тижнів тому під егідою НАТО пару чоловік-журналістів, ну і я скромненько пристроївся, злітало на кілька днів до турецько - іракського кордону і фіксували розгортку "періотів " і доставку АВАКСІВ! Все! Відзняли відраппортували по фірмах і прилітаємо назад в Нідерланди. І тут хтось з журналістів зробив , пробачте ,Ф-А-А-РТ! " Американи в .... стоять добу для перезаправки і можуть взяти з собою журналістів якщо у них папери в ажурі. Я зголосився в Кувейт щоб щось побачити й довідатись про український хімбат. Дуля ! Ви як журналіст? Так. Ну то давайте документи і чекайте відповіді! Другий тиждень чекаю!Чому так довго....? Ми зв"яжемось з вашою фірмою , отримаємо підтвердження і тоді...
А як довідались , що я українець , то вазагалі погасли. Але я там БУДУ.
Іхочу побувати в номері Тараса Процюка.
Бо виходить що ми в якійсь сатанекзальтації. Пом"янули Тараса , а ттут авта з його колєґами в дерева лупляться. Ви що думаєте що в мене мами немає? Та моя мама супер клас монінгатор. І як дзвонить то перше ,що " синочку ,будь обережнм, ще один з твїох товаришів загинув!!!" Ага!!! Мами не сплять!
Мамин синочок! (помійтеся!)
2003.04.13 | Roo
Підозрювати Вересня - кепський принцип!
У Вересня імідж, звичайно, не дуже приємний. Багато хто його не любить. Але не можна отак, керуючись чисто людською неприязню, звинувачувати людину, вішати всіх собак на неї. Тим паче бездоказово. Кепський принцип!
Типовий бандітський прийом. Виїзджає точило на зустрічну смугу і вмикає "дальні фари"! Шофер що на своїй смузі автоматично, рефлективно рве кермо вправо! Ну, а там самі знаєте....
Відповіді
2003.04.09 | LL.M.
Коментар і пояснення Вересня справді
викликають більше запитань, ніж дають відповідей.Ймовірно, звичайно, що він нічого взагалі не бачив: їхав попереду, ззаду було видно лише світло фар Гольфа, тому він може про деталі самої катастрофи і не знати. Проте загальну картину мав би дати(може він це ще і зробить сьогодні в радіоетері).
А запитання залишаються:
чи справді Гольф зупиняли даїшники за 15-20хв. до аварії?
де в цей момент був Вересень?
куди це вони їхали такою цікавою компанією?
кому був відомий їхній маршрут?
чому не поїхали назад після того як позаду зникли фари,
Вересень каже, що пішов дзвонити - звідки дзвонити, чому не з мобіли? невже звязку не було через 39 км від міста? звідки можна було дзвонити на безлюдній трасі серед ночі? невже не простіше було поїхати назад?
Одним словом, як завжди - хтось знає деталі, але нічого не каже, а решта і не питають... Та громадськість має знати правду.
2003.04.09 | Адвокат ...
Маєте рацію...
Схоже на пояснення ледь протверезілого алькоґоліка у ментівні.2003.04.09 | Максим
Re: А де він це говорив? По телевізору? (+)
Чи не можете переказати у кількох словах?2003.04.10 | Адвокат ...
Я особисто того не бачив.
Однак від людей, що я маю довіру до інхвормації, що йде від них, знаю таке: Вересень: "Бе, ме,.. Ну поїхали... Ну поїхали куди сь... Ми попереду, вони позаду... Спочатку ми бачили їхні хвари, потім перестали бачити... Потім дзвонили, дзвонили... Потім трубку підняв міліціянт й каже: "Негайно їдьте сюди, вони мертві"... "2003.04.09 | Остап!
Вересень - Ми поїхали без цілі, просто "на північ"....(-)
2003.04.10 | jhgjhgjh
Це кучмівська вбивство-провокація
Це однозначно погано замасковане вбивство, аби спровокувати опозицію на жорсткі виступи. Подібне дає шанси ввести надзвичайний стан кучмівській банді - і цим зберегти свою владу. А Вересень очевидно звичайний собі сексот, як і його батечко.2003.04.10 | Тестер
Re: Одні емоції! Бездоказово!
Ой не співай дівчинонько, як си не належи.Засунь голос під гузицу, най си трохі влежи.
Давайте без істерик...
2003.04.10 | Адвокат ...
А які Ви докази потребуєте?
Хібо що,-- запровадження таки надзвичайного стану,-- за для забезпечення демократичности усьнароднього адабрямсу?Припущення, як припущення.
Тим більше, що ота платівка, що її весь час крутили після зникнення Ґії і до знахідки його тіла під Таращею,-- ну дуже си подобала сь тим, хто її зпродукував. "Душа, панімаєте лі,-- трєбуєт праздніка!"
2003.04.10 | jhgjhgjh
Це кучмівська вбивство-провокація
Це однозначно погано замасковане вбивство, аби спровокувати опозицію на жорсткі виступи. Подібне дає шанси ввести надзвичайний стан кучмівській банді - і цим зберегти свою владу. А Вересень очевидно звичайний собі сексот, як і його батечко.2003.04.10 | Тестер
Re: Коментар і пояснення Вересня справді
Я бачив і чув. Вони пом"янули Тараса. Не так щоби сильно, як сказав Микола. Потім вирішили проїхатись. Куди поїдемо. Давайте на північ.А тепер так. Друга година ночі. Підвипивші хлопці за кермом автомобілів... Вони що, гонки влаштовували по нічному шосе?
І не бачу тут ніякої політики. До болю жалко порядних людей.
Але сідати випившим за кермо, вночі, та з такою швидкістю. Вибачте...
не розумію. Хоч часом сам таке робив, але то було давно і неправда...
2003.04.10 | 123
Ви просто маньякі...
Як можна робити такі, перепрошую, дегенеративні висновки -- З НІЧОГО???Може, й Шеварнадзе здав Кривенка? Як Горбачова?
Нема слів...
2003.04.10 | Вика
Да ладно вам пиарить на крови - имейте совесть!
Лучше бы помогли людям в стране решить те проблемы, которые решить в наших силах и добавили бы мужества вытерпеть то, что уже не в силах изменить.Не надо уподобляться "пикейным жилетам" от журналистики и мешать политическое с человеческим!!!
Таким способом можно только пар в холостую выпустить (или туману напустить), что будет отвлекать от тех вопросов, где действительно есть вина власть имущих по отношению и к журналистам и к народу Украины вообще.
А по человечески ситуация понятна - дело молодое: помянули Процюка, выпили (чуть-чуть), поехали развеяться (благо средства, транспортные, позволяли), за рулем горячий кавказский парень - практически джигит (пару раз ездила по Кавказу - никогда не забуду это ралли - почти без правил), на дворе два ночи, относительно хорошая и пустынная дорога, наверняка скорость было значительно больше, чем Вересневские 90 км/час (также дипномера позволяют не перейматься гаишниками и ограничительными знаками) - все эти факторы и привели к аварии.
(Я сама пару раз был в подобных поездках-прогулках, по молодости - однако, повезло, как видите.)
Людей погибших жалко, и их родных.
2003.04.10 | Vadym Gladchuk
Re: Вересень "здав" Кривенка так само, як Удовенко - Чорновола?(-)
Не можна випившим сідати за кермо автомобіля! І перевіряти треба гайки на колесах :::((((А Вересень нормальна людина. Нікого він не "здавав"!
2003.04.10 | jhgjhgjh
Це кучмівська вбивство-провокація
Це однозначно погано замасковане вбивство, аби спровокувати опозицію на жорсткі виступи. Подібне дає шанси ввести надзвичайний стан кучмівській банді - і цим зберегти свою владу. А Вересень очевидно звичайний собі сексот, як і його батечко.2003.04.10 | Тестер
Re: Дайся трохі на стримані. Остинь. І читай класиків...
Тестера і Гладчука. .І друкуй і роповсюджуй листівки майданівські.10-20 за вечір.
Толку більше буде!
2003.04.10 | Лисий
Повна маячня...
І Кривенко, і Вересень не цуралися, навіть більше, полюбляли кудись поїхати випити, типу в Житомир, Одесу, Львів тощо. І нічого поганого в цьому немає. А тоді вони поминали Тараса, якого добре знали. Можливо, випили і поїхали проїхатися швидко по трасі — я сам так напругу знімаю. Вірніше, знімав. Або навпаки — поїхали десь за місто, щоб пом’янути. В Скибині якраз кільцьова довкола Броварів (там же й поворот на Бориспіль) сходиться з трасою до Чернігова. Вересень ні в чому не винен ІМХО — вони з Кривенком були великими друзями. І подібні розмови ні до чого, це все «інформаційний шум». Краще помолитися за Вересня і Процюка. Ну а от чи була пошкоджена машина, доки вони в кафе чи де там сиділи — от це питання.2003.04.10 | Лисий
Перепрошую: «помолитися за КРИВЕНКА і Процюка»... (—)
фива2003.04.10 | dachau
Все вiрно, лисий - помолитися за Вересня
щоби вiн "несподiвано" не помер вiд серцевого нападу, як той водiй КАМАЗа з картоплею...2003.04.10 | Адвокат ...
Та Удовенко ж,-- буцімто,-- живий і досі. ( - )
2003.04.10 | Vadym Gladchuk
Re: Вересень "здав" Кривенка так само, як Удовенко - Чорновола?(-)
Був на службі на Вонесенському узвозі у храмі. Багато розмов про трагічну загибель Кривенка. Але чи не всі погоджуються з тим, що це, перепрошую, банальна трагедія через пияцтво за кермом. Нема жодних причин "наїзджати" на Вересня (Ситника), який, як кажуть, хотів перед товаришами похизуватися нещодавно придбаним авто.Треба вести тверезий спосіб життя, а то КАМАзи під час президентських виборів залишаться без роботи (((::::
2003.04.10 | Адвокат ...
Ваші б слова, пане Вадиме,-- та панові Богові в вуха!
І хоча я абсолютну підтримую Ваш заклик до здорового способу життя, все ж не можу погодити сь із Вами, що саме воно є найкращим захистом від КАМАЗ'ів. І тутечки маю підтримати добродія Буша ( молодшого ): кращий захист від КАМАЗ'у,-- танк "Ебрамс".2003.04.12 | СACTUS
Re: Ваші б слова, пане Вадиме,-- та панові Богові в вуха!
Якась містика! Кілька тижнів тому під егідою НАТО пару чоловік-журналістів, ну і я скромненько пристроївся, злітало на кілька днів до турецько - іракського кордону і фіксували розгортку "періотів " і доставку АВАКСІВ! Все! Відзняли відраппортували по фірмах і прилітаємо назад в Нідерланди. І тут хтось з журналістів зробив , пробачте ,Ф-А-А-РТ! " Американи в .... стоять добу для перезаправки і можуть взяти з собою журналістів якщо у них папери в ажурі. Я зголосився в Кувейт щоб щось побачити й довідатись про український хімбат. Дуля ! Ви як журналіст? Так. Ну то давайте документи і чекайте відповіді! Другий тиждень чекаю!Чому так довго....? Ми зв"яжемось з вашою фірмою , отримаємо підтвердження і тоді...А як довідались , що я українець , то вазагалі погасли. Але я там БУДУ.
Іхочу побувати в номері Тараса Процюка.
Бо виходить що ми в якійсь сатанекзальтації. Пом"янули Тараса , а ттут авта з його колєґами в дерева лупляться. Ви що думаєте що в мене мами немає? Та моя мама супер клас монінгатор. І як дзвонить то перше ,що " синочку ,будь обережнм, ще один з твїох товаришів загинув!!!" Ага!!! Мами не сплять!
Мамин синочок! (помійтеся!)
2003.04.13 | Roo
Підозрювати Вересня - кепський принцип!
У Вересня імідж, звичайно, не дуже приємний. Багато хто його не любить. Але не можна отак, керуючись чисто людською неприязню, звинувачувати людину, вішати всіх собак на неї. Тим паче бездоказово. Кепський принцип!2003.04.13 | SLAVKO
Re: Підозрювати Вересня - кепський принцип!
Типовий бандітський прийом. Виїзджає точило на зустрічну смугу і вмикає "дальні фари"! Шофер що на своїй смузі автоматично, рефлективно рве кермо вправо! Ну, а там самі знаєте....2003.04.13 | Roo
May be, may be! Дуже ймовірно (-)