Весна, Драчи о%уели...
05/19/2003 | Предсказамус
http://rus.for-ua.com/print.php?u=news/2003/05/18/182838.html
Политический блок Виктора Ющенко «Наша Украина» должен был с самого начала объединиться с блоком «За Единую Украину!» для формирования парламентского большинства. Об этом в воскресенье во Львове в ходе празднования Дня Украинской Народной Партии заявил член фракции УНП Иван Драч. Он назвал действия «Нашей Украины» по нежеланию войти в парламентское большинство ошибкой. Эта ошибка «сейчас нас заставляет работать в удивительном политическом пасьянсе банды четырех». Драч также отметил, что «из-за того, что мы ввязались в эту кашу нам достается от и до».
Инженер человеческих душ, мля...
Политический блок Виктора Ющенко «Наша Украина» должен был с самого начала объединиться с блоком «За Единую Украину!» для формирования парламентского большинства. Об этом в воскресенье во Львове в ходе празднования Дня Украинской Народной Партии заявил член фракции УНП Иван Драч. Он назвал действия «Нашей Украины» по нежеланию войти в парламентское большинство ошибкой. Эта ошибка «сейчас нас заставляет работать в удивительном политическом пасьянсе банды четырех». Драч также отметил, что «из-за того, что мы ввязались в эту кашу нам достается от и до».
Инженер человеческих душ, мля...
Відповіді
2003.05.19 | Роман ShaRP
Не будьте таким злим.
Негативні емоції -- то недобре. Крім того, що вони ЇМ зроблять?Здається, тема про "виживаніє в зонє .ua", яку ми колись згадували, стає все більш актуальною. Але такими, перепрошую, криками її не вирішити.
2003.05.19 | Предсказамус
Это нне злость
Это отвращение.2003.05.19 | Роман ShaRP
Мы забудем свою боль, мы сыграем свою роль.
Але я пропоную змінити театр. Розумііііііііііііііііііііііііієте ... Боюся, що сил, які я можу їм приділити не вистачить навіть на таку емоцію. І Вам рекомендую не витрачати на то свої сили.Що там було на стінці написано?
Mene, Mene, Tekel, Upharsin
2003.05.19 | Предсказамус
Думаете?
Тогда продолжим завтра, сегодня я уже пас.2003.05.19 | Смогитель Вадим \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Гей, Лозовий! Ти ж з сРачем працював, він і "Рухом" керував(-)
2003.05.20 | Роман ShaRP
Впевнений. Теми про голосування вже зоооовсім не такі цікаві (-)
2003.05.19 | пан Roller
Вас обуяло о%уенье(-).
2003.05.19 | Ромуальдыч
молчу (-)
2003.05.19 | Смогитель Вадим \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Re: Весна, Драчи о%уели...ще років 40 тому(-)
2003.05.19 | 123
От я не розумію таких людей...
Адже блокування з Єдою на умовах Єди (тобто підтримка уряду Кінаха, в який би ввели віце-прем*єром з гуманітарних питань Драча) -- це вже фактично стратегія, не просто тактичний крок. Як би проявилась альтернативність НУ, яку вона обіцяла виборцям, за таких умов?Більш того, це означало б неминучий розпад НУ, бо радикально налаштовані депутати не погодились б на такий крок.
Так чому Драч, який незгодний з офіційною стратегічною лінією своєї партії і з лінією НУ, не скаже: раз ви так, я з вами не граюсь, от ваш мандат, він мені не потрібний -- я з тією бандою справ мати не хочу, а буду писати вірші і мемуари. Це ж наш визначний моральний авторитет, геній української літератури, жива історія боротьби за незалежність! І він готовий на все, готовий топтатися по власним принципам -- аби втримати перепуску до дешевого буфету ВР... Отакий, блін, геній, авторитет, історія...
2003.05.19 | Смогитель Вадим \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Re: "Отакий, блін, геній" - довідка про ексгенія
На квартирі Али Горської збиралось багато людей, заходив і геній Іван Федорович, не густо, але заходив ...І зайшов одного (останнього, як згодом виявилося) разу і розповів, що його викликано було в KGB до генерала на розмову і він з,явився в призначений час.
За столом сидів худорлявий чоловік в цивільному одязі і ззовні нагадував українського вченого з АН, але не генерала сеї військовотерористичної організації.
" Іване Федоровичу, сідайте.Розмова буде короткою, бо справ у мене чимало ... Хочу поцікавитися чи чули ви такі рядки
"В день св.того весняного Юрія
до криниці по воду я йшла,
божевільною, білою бурею
за криницею вишня цвіла ..."
Вам подобається?"
"-Геніальні рядки, я ніколи не чув, а хто автор?"
"- Лада Могилянська"
-"Ніколи не чув цього імені"
-" Отож, Іване Федоровичу, якщо Ви продовжуватиме писати про
"ситу морду-костомаху
з кривавим прапором в руці ..."
то наступні покоління не лише творчості , а й імені справді великого поета не будуть знати ....
Отож ...
подумайте,
зробіть висновки і
визначитесь
хоча б сам перед собою ..."
Більше Івана Федоровича ніхто і ніколи не бачив у Али Горської.
Невдовзі Алу знайшли з проламленою головою з ліфчиком одягнутим не на груди , а на нічну сорочку ...
Потім прокотилася хвиля арештів ...
ексДрач отримав відрядження в Америку (разом із своїм новим наставником па-Дличком) ...
І вже 40 літ тому помер, помер яко зрадник, що відверто полишив поле бою ... великий паперомаратель Драч Іван, і нове животіння, і в новій іпостасі почав сРач Іван Хведорович, котрого згадана організація натравляла скаженим псом на все живе і де проходила вже нова постать Івана сРача (завшез па-Дличком Дімою) - там вже нічого не росло,
ні Рух,
ні Мова,
ні Держава ...
І се почалося десь років 40 тому, панове ...
"так чом ми плачемо тоді,
що вже століттями у рабстві " -дозвольте віч на віч запитати вас
Вадим Смогитель
2003.05.19 | Тестер
Re: Ну що тут скажеш...
"В день св.того весняного Юріядо криниці по воду я йшла,
божевільною, білою бурею
за криницею вишня цвіла ..."
Я думаю, що це не вірш, а зарифмована проза з натяком на поезію.
"В день святого весняного Юрія
я йшла до криниці по воду ,
за криницею вишня цвіла
божевільною, білою бурею..."
"Я йшла до криниці по воду
В день святого весняного Юрія,
за криницею вишня цвіла
божевільною, білою бурею..."
" На Івана, купала Івана
я ішла до криниці по воду,
за криницею вишня цвіла
божевільною, білою бурею..."
За криницею вишня цвіла
божевільною, білою бурею...
А молодість не вернеться
Не вернеться вона...
Розтерзаний вітрами захід сонця
Багряноликий і тривожний...
Я буду чекати світання
Золотистого і обнадійливого...
Вадим! Я також можу сказати пару "теплих слів" про згаданих хлопців... Як буде час і надхнення. З повагою!
2003.05.19 | Сергій
Отатак, чом ми плачемо тоді?
Все про що тут написано доводить -не можна мовчки, зігнуши голову йти на співпрацю з системою червоного державного терору. У якому віигляді б ця співпраця не була.
не можна мовчки спостерігати як знущаються і духовно грабують людей і твою країну...
не можна мовчати, коли людей тримають за бидло, зневажать і принижують, залякують і знищують їх...
не можна мовчати, коли перефарбовані ліцеміри і перелякані зрадники
ведуть антилюдську і антідержавну політику...
Про це не соромтесь казати голосно і навіть кричати!
Драч не єдиний приклад співпраці.
І се почалося, панове не вчора ...
"так чом ми плачемо тоді,
що вже століттями у рабстві " -дозвольте віч на віч запитати вас
2003.05.19 | Михайло Свистович
Re: Ви дійсно так ставились до Драча
123 пише:>
> Це ж наш визначний моральний авторитет, геній української літератури, жива історія боротьби за незалежність!
Ніколи він не був ні тим, ні другим, ні третім.
2003.05.19 | 123
Не те щоб дійсно, але ж претензії в нього були... (-)
2003.05.19 | Смогитель Вадим \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Драч пробував бути і1.2,3,тім -перші кроки були(-)
2003.05.19 | chytach
Bagato takyh bulo, jaki na pochatku nezalezhnosti gadaly,
shcho korytom teper budut' zapravliaty ruhivci. Otzhe i pidsujetylys'. A koly pobachyly, shcho lohanulys' - shukajut' pidhodiv do novyh haziajiv. Na zhal' patrioyiv koryta v Ukrajini znachno bil'she, nizh prosto patriotiv.2003.05.20 | Адвокат ...
Не все так просто.
Не все так просто...Людей штибу Драча не варто "зводити до корита". Дуже вже велика похибка.
Іван Драч,-- цікава постать. Цікава в сенсі досліджень діалектики українського менталітету під совєтами.
Швидко кажучи,-- з козаків у чиновники.
2003.05.19 | Правник
"О нем не скажешь ничего,
ни лести, ни хулы.Ума палата у него,
но засраны углы"
(c) Ігор Губерман
2003.05.19 | Смогитель Вадим \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Re:у ГуберМана чи у правника повна хата гімна?(-)
2003.05.19 | Правник
Тю (-)
2003.05.19 | Адвокат ...
Ви си помилили з ідентихвікацією.
Предсказамус пише:> Инженер человеческих душ, мля...
Бо Драч, товарішчь Драч,-- не інженер, він видатний діяч, громадський та політичний,-- що дуже скучив за кріслом держчиновника.
2003.05.20 | Мінор
Іван Драч назвав опозицію “бандою чотирьох”
http://www.gazeta.lviv.ua/2003/05/20/NewspaperArticle.2003-05-19.5641Іван Драч назвав опозицію “бандою чотирьох”
Костенківці “ревізують” позицію “Нашої України”
НАРОДНИЙ депутат України, член УНП Іван Драч вважає, що блок “Наша Україна” повинен був об’єднатися з блоком “За Єдину Україну!” для формування парламентської більшості, а не йти на співпрацю з опозицією. Під час святкування Дня УНП у Львові депутат зробив таку заяву: “Маючи в парламенті певні позиції, а також губернаторські посади, Віктор Ющенко міг би спокійно готуватися до президентських виборів”. Народний депутат назвав коаліцію “НУ”, СПУ, БЮТ та КПУ “бандою чотирьох”. “Через те, що ми вплуталися в цю кашу, отримуємо від і до”, – зазначив І.Драч.
Він також зазначив, що “Наша Україна” сама себе поставила в невигідну позицію, оскільки Юлія Тимошенко, Олександр Мороз і Петро Симоненко висуватимуть свої кандидатури на пост президента України всупереч усім домовленостям. І.Драч переконаний, що лідери опозиційної “трійки” використовують Віктора Ющенка. “Як Ющенко не старатиметься, все одно він залишиться сам на сам”, – заявив нардеп. – Після того, як вони (КПУ – “Газета”) порушили домовленості щодо голосування за Хартію мов і голодомор, з такими людьми не можна домовлятися”. І.Драч проте наголосив, що угоди з БЮТ та соціалістами є можливими.
За словами голови ЛОО УНП, народного депутата Олекси Гудими, ця заява є позицією партії. “Іван Драч є головою вищої ради партії і може робити такі заяви, – зазначив пан Гудима в коментарі “Газеті”. – І ми всі в УНП погоджуємося з його позицією. Адже сказано лише, що не буде узгодження позицій з КПУ. Ми маємо принципово різне бачення того, яку державу будувати, й останні голосування у парламенті це підтверджують. А з соціалістами і БЮТ ми будемо домовлятися”.
На думку Олекси Гудими, висунення узгодженого кандидата від “четвірки” на президентських виборах не можливе. “Ми домовилися про єдиного кандидата на виборах сумського мера, але це – тактичний момент. Стратегічно із комуністами домовленостей не буде”, – підкреслив Олекса Гудима.
У прес-службі “Нашої України” “Газету” повідомили, що офіційної позиції блоку щодо заяви І.Драча наразі немає. “Ми щойно повернулися з Канади, – повідомила прес-секретар Віктора Ющенка Ірина Геращенко. – Спочатку все з’ясуємо, а тоді зробимо офіційну заяву”.
Офіційний представник блоку “Наша Україна”, народний депутат Петро Олійник висловив здивування заявою Івана Драча. “По-перше, блоку “ЗаЄдУ” немає, тому немає з ким об’єднуватися. А щодо “банди чотирьох”... Я особисто цієї заяви не чув, але якщо це правда, то мені дуже сумно, що члени блоку роблять такі заяви, – зазначив він. – Ми обов’язково домовлятимемося з СПУ та БЮТ щодо висунення єдиного кандидата, як важко це не було б. Так само ми не відкидаємо тактичної співпраці з комуністами. Так, вони, очевидно, підуть на вибори окремо, але ми домовлятимемося щодо співпраці спостерігачів, членів виборчих комісій”. Петро Олійник також зазначив, що блок відкритий до співпраці з усіма, “хто хоче приєднатися”. “Ми – найпотужніша політична сила, співпрацюватимемо з усіма, хто готовий долучитися до підтримки нашого кандидата”, – наголосив він.
Олег Базар, Ярема Городчук
2003.05.20 | 123
Інтерв*ю в Поступі: здається, Драча вже трохи попустили
Принаймні, тон мені здався більш поміркованимhttp://postup.brama.com/dinamic/i_pub/usual.php?what=10094
2003.05.20 | Shooter
Для лінивих
Іван ДРАЧ: Хто буде президентом -- знає тільки БогПоступ
-- Пане Іване, ви заявили, що "Нашій Україні" необхідно було будувати співпрацю не з опозицією, а з провладними силами. Якими є Ваші аргументи?
-- Ми ж бачимо, що позиції "Нашої України" і опозиційної трійки часто призводять до суперечок. Наприклад, коли йдеться про підтримку української мови, то ми не можемо знайти спільної мови ні з Морозом, ні з комуністами. Блок Юлії Тимошенко частково то підтримує, то не підтримує в цьому питанні. Коли йдеться про голодомор, то тут активно проти виступають комуністи. Цей альянс комуністів, соціалістів, БЮТу та Ющенка часто з боку виглядає досить дивним.
І тепер, якщо роблю ретроспективний аналіз з усього, що відбувалося, то доходжу до висновку: краще було при формуванні Верховної Ради погодитись (була така можливість) на те, щоб Литвин став спікером, і "За Єду" тоді погодились би на те, щоб один чи два заступники Литвина були "нашоукраїнцями". Була також можливість домовитися з ними про частину губернаторів, комітетів і т. д. Тобто зараз у блоку Ющенка були би більші і реальні стартові можливості.
Розумію, що у союзу "НУ" -- "За ЄдУ" були би свої вади, але хіба не є дивним союз із комуністами? Був би дивний і союз із "Єдою", але все-таки у "За ЄдУ" є більше людей, ніж у комуністів, з якими можна було б відстоювати національні інтереси.
-- А Ви не вважаєте, що якщо опозиція не може дійти згоди у питанях мови, то у питанні узгодження єдиного кандидата на президентські вибори вона таки зможе домовитися?
-- Ніколи вони не об'єднаються і не домовляться. На скільки я розумію, Мороз буде висуватися, бо він завжди висувався і мав свою власну точку зору.
Тимошенко також буде висуватися. А про Симоненка і мови немає.
Так, Мороз дійсно заявляє, що для нього головне не президентські перегони, а зміна системи влади. Але це така хитра позиція, яка обов'язково в певний момент дасть привід Морозу вийти з опозиційного об'єднання.
Юлія Тимошенко також обов'язково використає шанс , щоб стати кандидатом у президенти. Така моя точка зору.
-- Що, на Вашу думку, потрібно зараз робити "Нашій Україні", щоб домогтися висунення єдиного кандидата від опозиції, хай навіть не враховуючи КПУ?
-- На мою думку, треба було б погодитися, щоб Юля стала прем'єром, а Мороз -- головою Верховної Ради. Якби такі домовленості були, тоді би можна ще було надіятися на єдиного кандидата і співпрацю між опозицією.
-- Тобто ініціатива зараз має йти від Ющенка?
-- Думаю, що вона мусить йти зі всіх сторін.
-- А от Юлія Тимошенко заявляла, що вона робить усе, щоб був єдиний кандидат, але Ющенко нібито не йде їй на зустріч.
-- Я думаю, що вона, як людина передбачлива, робить такі заяви, які згодом дадуть їй можливість самій вийти на президентські перегони.
Розумієте, це настільки захоплююче, що людині дуже важко відмовитись. Я пам'ятаю, коли висувалися в президенти Міхновський, Лук'яненко, тоді їм варто було підтримати В'ячеслава Чорновола. Але переконати їх зійти з дистанції було, практично, не можливо. Міхновський тоді казав, якщо я це зроблю, мої виборці мене не зрозуміють.
-- На Вашу думку, Тимошенко і Мороз із самого початку мали намір балотуватися, і лише гарно приховували свої наміри?
-- Для мене це безперечно. Інтуїція мені підказує, що вони обов'язково будуть висувати себе в кандидати.
-- Якщо Ви вважаєте, що необ'єднання "Нашої України" з "За ЄдУ" одразу після виборів -- помилка, то скажіть уже чия ця помилка?
-- Це була ілюзія перемоги, яка давала блоку Віктора Ющенка (я не кажу, що ця ілюзія була особисто в нього) враження, що можна і треба все виборювати самим. Не зовсім нормально тоді оцінили ситуацію.
Ми зараз можемо доказувати, що вистояли. Але блок не є у виграшній ситуації, а навіть у дуже тяжкій. Але, думаю, це все мобілізує "Нашу Україну" і ми вистоїмо.
-- І Ви гадаєте, що все ще можна повернути? Що зараз реально і взагалі потрібно розвертатися на 180 градусів і намагатися об'єднатися із представниками колишньої "За ЄдУ"?
-- Зараз вже виникла зовсім інша ситуація. Тепер можливо бавитися у все це. Здавалося б, можна було би чекати об'єднання Ющенко--Янукович проти Медведчука як ставленика Кучми. Але на це тяжко розраховувати. Зараз же Янукович підбадьорений тим, що він прем'єр, тим що стільки голосів проголосувало за програму його уряду. Він, крім того, при грошах донецького олігарха. Зрозуміло, що зараз він не зійде з дистанції. Також, мабуть, не зійде з дистанції і Медведчук. Можна очікувати серед них і Литвина та Тигипка. Але найреальнішим опонентом для нас наразі є Кучма. Його наступне президентство можливе, якщо Конституційний суд постарається все зробити, щоб Кучма легітимно зміг втретє балотуватися. Також це можливо при відповідній хитрій та мудрій грі Кучми із Заходом, Америкою, яка буде реально дивитися, наскільки для неї важитиме перемога Ющенка чи Кучми. Адже американці дуже хитрі і прагматичні люди, вони не дуже зважають на те наскільки кандидат на посаду президента демократично налаштований чи навпаки.
-- Але хіба є в Кучми шанси при такій великій, як показують результати соцопитувань, недовірі населення до нього?
-- Мені важко і самому повірити в реальність його премоги. Але я також знаю віртуозність гри Кучми в різноманітних ситуаціях. Він належить до хитрих і цікавих політичних гравців. І недооцінювати його не можна. Думаю, що він страшенно не хоче сходити з політичної арени і випробовує різні варіанти для того, щоб залишитися президентом або принаймні поставити на свою людину, як от Янукович, Медведчук чи Литвин.
-- Ви особисто вірите, що Ющенко стане президентом у 2004 році?
-- Я цього не скажу. Я повинен робити все, щоб він був президентом. Але брати на себе таку відповідальність і казати, що оця людина буде президентом, це означає просто кидати виклик самому Господу Богу. Тільки у Бога є віра і знання того, хто може бути президентом у 2004 році. Хоча я впевнено заявляю, що найбільші шанси на сьогодні, попри фальсифікації влади, є саме у Ющенка.
Розмовляла Мар'яна П'ЄЦУХ