Кучма: "Уряд має жити з хабарів, а не якоїсь там зарплати!"
12/02/2003 | Майдан-ІНФОРМ
1 грудня президент України Леонід Кучма підписав указ про скасування постанови Кабінету міністрів України № 1815 "Про умови праці вищих посадових осіб України".
Ця постанова передбачає суттєве підвищення заробітної платні вищим посадовим особам держави. Серед них: президент України, голова Верховної Ради України, голови Конституційного та Верховного суду України, прем’єр-міністр, віце-прем’єр-міністри, міністри.
В указі глави держави наголошується на тому, що подібне рішення є несвоєчасним та безвідповідальним. У цьому документі зазначено, що воно не враховує економічні можливості держави та значно випереджає загальний рівень підвищення доходів населення, повідомляє прес-служба президента.
Президент України звертає увагу на те, що цією постановою заробітна платня вищим посадовим особам з 1 вересня поточного року збільшується більше ніж у 2-4 рази, в той час коли мінімальна зарплата з 1 грудня 2003 року збільшується лише на 11 відсотків (з 185 до 205 грн.).
Крім того, нова заробітна платня вищим посадовим особам держави встановлюється без урахування передбаченого бюджетом збільшення загальних витрат на державне управління у 2004 році порівняно з 2003-м (9,2%).
Збільшення заробітної платні вищих посадових осіб держави в такий спосіб, в такому обсязі та в таких умовах порушує моральні засади державної політики, яка має на меті побудову справедливого суспільства та соціальної держави. Саме тому Леонід Кучма, за його словами, застосував своє право скасувати цю постанову Кабінету міністрів України.
Джерело Українська Правда.
=================
Коментар Майдану
=================
Заробітна плата членів Кабінета Міністрів, судей, державних службовців в Україні є мізерною. Так, український міністр і генеральний прокурор заробляють на службі близька 2000 гривень на місяць, що в принципі має вистачити на проїзні в метро. Кучмівська система відбору кадрів побудувала систему взаємного контролю корумпованих елементів, які навіть в теорії не мають права від"єднуватися від сітки злочину. Указ Кучми є рефлекторною реакцією на підсвідому спробу уряду Януковича зробити малесенький крок у напрямку від системи взаємної поруки крадіїв.
Ця постанова передбачає суттєве підвищення заробітної платні вищим посадовим особам держави. Серед них: президент України, голова Верховної Ради України, голови Конституційного та Верховного суду України, прем’єр-міністр, віце-прем’єр-міністри, міністри.
В указі глави держави наголошується на тому, що подібне рішення є несвоєчасним та безвідповідальним. У цьому документі зазначено, що воно не враховує економічні можливості держави та значно випереджає загальний рівень підвищення доходів населення, повідомляє прес-служба президента.
Президент України звертає увагу на те, що цією постановою заробітна платня вищим посадовим особам з 1 вересня поточного року збільшується більше ніж у 2-4 рази, в той час коли мінімальна зарплата з 1 грудня 2003 року збільшується лише на 11 відсотків (з 185 до 205 грн.).
Крім того, нова заробітна платня вищим посадовим особам держави встановлюється без урахування передбаченого бюджетом збільшення загальних витрат на державне управління у 2004 році порівняно з 2003-м (9,2%).
Збільшення заробітної платні вищих посадових осіб держави в такий спосіб, в такому обсязі та в таких умовах порушує моральні засади державної політики, яка має на меті побудову справедливого суспільства та соціальної держави. Саме тому Леонід Кучма, за його словами, застосував своє право скасувати цю постанову Кабінету міністрів України.
Джерело Українська Правда.
=================
Коментар Майдану
=================
Заробітна плата членів Кабінета Міністрів, судей, державних службовців в Україні є мізерною. Так, український міністр і генеральний прокурор заробляють на службі близька 2000 гривень на місяць, що в принципі має вистачити на проїзні в метро. Кучмівська система відбору кадрів побудувала систему взаємного контролю корумпованих елементів, які навіть в теорії не мають права від"єднуватися від сітки злочину. Указ Кучми є рефлекторною реакцією на підсвідому спробу уряду Януковича зробити малесенький крок у напрямку від системи взаємної поруки крадіїв.
Відповіді
2003.12.02 | Гура
Re: Кучма: "Уряд має жити з хабарів, а не якоїсь там зарплати!"
Майдан-ІНФОРМ пише:> 1 грудня президент України Леонід Кучма підписав указ про скасування постанови Кабінету міністрів України № 1815 "Про умови праці вищих посадових осіб України".
>
> Ця постанова передбачає суттєве підвищення заробітної платні вищим посадовим особам держави. Серед них: президент України, голова Верховної Ради України, голови Конституційного та Верховного суду України, прем’єр-міністр, віце-прем’єр-міністри, міністри.
>
> В указі глави держави наголошується на тому, що подібне рішення є несвоєчасним та безвідповідальним. У цьому документі зазначено, що воно не враховує економічні можливості держави та значно випереджає загальний рівень підвищення доходів населення, повідомляє прес-служба президента.
>
> Президент України звертає увагу на те, що цією постановою заробітна платня вищим посадовим особам з 1 вересня поточного року збільшується більше ніж у 2-4 рази, в той час коли мінімальна зарплата з 1 грудня 2003 року збільшується лише на 11 відсотків (з 185 до 205 грн.).
>
> Крім того, нова заробітна платня вищим посадовим особам держави встановлюється без урахування передбаченого бюджетом збільшення загальних витрат на державне управління у 2004 році порівняно з 2003-м (9,2%).
>
> Збільшення заробітної платні вищих посадових осіб держави в такий спосіб, в такому обсязі та в таких умовах порушує моральні засади державної політики, яка має на меті побудову справедливого суспільства та соціальної держави. Саме тому Леонід Кучма, за його словами, застосував своє право скасувати цю постанову Кабінету міністрів України.
>
> Джерело Українська Правда.
>
> =================
> Коментар Майдану
> =================
>
> Заробітна плата членів Кабінета Міністрів, судей, державних службовців в Україні є мізерною. Так, український міністр і генеральний прокурор заробляють на службі близька 2000 гривень на місяць, що в принципі має вистачити на проїзні в метро. Кучмівська система відбору кадрів побудувала систему взаємного контролю корумпованих елементів, які навіть в теорії не мають права від"єднуватися від сітки злочину. Указ Кучми є рефлекторною реакцією на підсвідому спробу уряду Януковича зробити малесенький крок у напрямку від системи взаємної поруки крадіїв.
Нічого собі "мізерна" - 400 баксів! (А хотіли, значить 800 - 1600 зелених???! Гарні апетити! ) Академіки отримують меньше, ніж $400, а старші наукові - $100. Правильно зробив, що відмінив цей нахабний "малесенький крок".
2003.12.02 | Анатолій
Re: Кучма: "Уряд має жити з хабарів, а не якоїсь там зарплати!"
Всіма руками підтримую Майдан!Так, знахабніла влада розв"язує руки чиновникам та ментам з питання пограбування народу. А розумний керівник збільшив би зарплату держслужбовцям і ввів би у кримінальний кодекс статтю, що за посадовий злочин, себто хабар, держслужбовець отримує термін у в"язниці у два рази більше, ніж пересічна людина.
Тут лунали заклики щодо того, що професори та науковці отримують від 400 до 100 у.о. Панове вченні, перш за все, якщо ви вченнні і чомусь навчені, Ви маєте собі заробляти самі, або вимагати у законодавців ДАТИ МОЖЛИВІСТЬ ЗАРОБЛЯТИ САМИМ. А от те, що в нас вчителі та лікарі отримують мізер, то це чітко спрямована акція на знищення освіти нації та її здоров"я. Дякуйте за це Пінчукам, Суркісам, Медведчукам, Абрамовичам і їхньому головному ребе - Кучмо...
Анатолій
2003.12.04 | Гура
бред сивой кобылы (-)
2003.12.02 | Ru
Вынужден опротестовать ваше мнение
> =================> Коментар Майдану
> =================
>
> Заробітна плата членів Кабінета Міністрів, судей, державних службовців в Україні є мізерною. Так, український міністр і генеральний прокурор заробляють на службі близька 2000 гривень на місяць, що в принципі має вистачити на проїзні в метро. Кучмівська система відбору кадрів побудувала систему взаємного контролю корумпованих елементів, які навіть в теорії не мають права від"єднуватися від сітки злочину. Указ Кучми є рефлекторною реакцією на підсвідому спробу уряду Януковича зробити малесенький крок у напрямку від системи взаємної поруки крадіїв.
Если депутаты и др. - взяточники, то их садить надо, а не поощрять повышением зарплаты.
Если понизить зарплату депутатам, снять с них все льготы, то денег должно хватить на повышение пенсии и минимальной зарплаты.
Указ Кучмы есть подсознательный акт самосохранения, так как даже полный имбицил должен понимать, что повысить зарплату чиновникам с одновременным отказом повысить минимальную зароботную плату это плевок в лицо народа. И заметьте Кучма назвал этот шаг "несвоевременным" намекая на повышение в будущем, а потом глупо разводя руками будем говорить "що маемо, те маемо" указывая на огромный дефицит бюджета и на недостаток денег для учебных заведений, лечебных заведений и других бюджетных организаций существующих на нищенском уровне. Ещё не стоит забывать о пенсионерах. А госрезерв, который в прошлом году можно было бы заполнить под завязку за копейки, а сейчас сбывать качественную пшеницу России, а не ждать когда российские поставщики выполнят свои обязательства и начнут поставлять пшеницу в Украину.
Неужели вам, как представителям народа, депутат дороже народа?
2003.12.02 | Костя Порох
Про "депутатів-взяточників"
Є різниця між політиками і державними службовцями.Депутати ВР = представники народа = політики.
Члени Кабінету Міністрів = державні службовці = найманці депутатів і президента.
Депутати можуть і мають бути фінансово незалежними і забезпечувати собе. При прийнятті рішень ВР існують механізми політичної компенсації, які є досить непрямими, і тут стають питання більше політичної етики ніж легальні. Етичні питання можуть і мають бути вирішені напів офіційним кодом етики, який забезпечував би, що депутат ставить інтереси виборців в пріоритет, а не власні політичні. Я вважаю, що депутату ВР треба бути повним ідіотом, щоб провести легально заборонену операцію. Поки що, особисті політичні інтереси ставлять як пріоритет ВСІ депутати кучмісти.
Державні службовці то інша справа. Якщо вони отримують коменсацію тільки як зарплату, бо вони мають надзвичайно вузькі рамки політичної компенсації. Зазвичай, д. службовець (хабарник) домовляється про компенсацію за роботу, яку він І ТАК має виконувати. Таким чином, практично вся винагорода, отримана д. службовцем поза зарплатою, є хабарем.
Тому, якщо депутатам ВР і можна платити низькі субсидії, то міністрам і іншим посадовцям типу судей і прокурорів треба платити ДУЖЕ велику зарплату, щоб вони добросовісно виконували обов"язки і не роздумували чи вистачить у них коштів для придбання додаткового комп"ютера.
2003.12.02 | Ru
Думаете таких нет?
> Є різниця між політиками і державними службовцями.> Депутати ВР = політики.
> Члени Кабінету Міністрів = державні службовці = найманці депутатів і президента.
я их иногда путаю
> Тому, якщо депутатам ВР і можна платити низькі субсидії, то міністрам і іншим посадовцям типу судей і прокурорів треба платити ДУЖЕ велику зарплату, щоб вони добросовісно виконували обов"язки і не роздумували чи вистачить у них коштів для придбання додаткового комп"ютера.
Пожалуй правильнее сказать взятки берут чиновники "средней руки". У мелких ещё нет опыта, а крупные ... депутаты они, а депутаты, как вы говорите, ...
Поверте мне если депутаты не берут открыто, то так или иначе они, взятку, всё-таки берут. Иначе какой смысл некоторым депутатам (не бизнесменам) поддерживть деятельность различных фирм и бороться с их конкурентами? Можно привести и другие примеры.
2003.12.02 | Мартинюк
популізм -форма, суть утриманн- не допустити
Використання моменту це голий популізм , зарплатою міністрів народ не нагодуєш - мінстрів мало, а народу багато."дешевий" і навіть "безплатний" чиновновник обходиться народу і державі набагато дорожче аніж добре оплачуваний. Якщо чиновнику не заплатити гроші, він не буде плакати і страйкувати - він заплатить собі сам.
Головна мета Кучми - в часі виборчої кампанії утримувати контроль на "годівничками" чиновників. Бо частина з них ,особливо дрібних та місцевих, діставши сяку-таку достатню для життя зарплату перестане "бруднити руки" принаймі тимчасово на період виборчої кампанії. А значить важче купити і неможливо залякати.
Я колись влетів у $1500 по вині особисто Леоніда Даниловича. Я відкривав торговий павільйон на Лівому березі (у Києві). Все вже було оплачено ( в тому числі і стандартні мзди начальствам). Але за тиждень до відкриття павільйону Кучма зустрівся з працівниками районних держадміністрацій і прямим текстом заявив , що вони повинні "активніше залучати кошти від бізнесу, який працює на їх території і розтолкував як це робити черз "фонди розвитку". От мені довелося всі гроші, призначені на закупівлю товару видати у "фонд розвитку" який поміщувався у кишені відповідного начальника.
Потім виявилося що Кучма, через СБУ та МВС все це спостерігав, складав у папки, які відкривалися перд кожними виборами, і напевно знову відкриються в часі виборчої кампанії Президента України.
2003.12.02 | Ru
Слыхали про "закон возрастания потребностей"?
Скажите если бы вы получали 1000$ в месяц вы бы отказались от надбавки в 500$? Повышение зарплаты, при той же системе наказания, всего лишь приведет к появлению ощущения важности и значимости персоны чиновника и, в свою очередь, к повышению его "тарифов".Избавиться от взяточничества можно карательными мерами в первую очередь, а повышением зарплаты во вторую. Потому как депутат/чиновник знает систему и знает кому дать, чтобы на него или закрыли или прикрыли глаза и поэтому, даже если его уволят, он всегда сможет избежать жёстких мер по отношению к себе.
Я, конечно, могу ошибаться, но, на, мой взгляд, повышение зарплаты чиновникам высшего ранга ничего не даст в плане изменения ситуации со взяточничеством.
2003.12.02 | Мартинюк
Заплата чиновнка повинна відповідати зарплаті бізнес-менеджера
Ви дійсно можете помилятися - і Ви це зараз зробили.На чиновників, які на собак діють дві сили - спокуса нажитися, і страх.
На жаль зараз це лише страх сісти у тюрму, який очевидно заставляє "красти по великому"
У чиновника зовсім немає страху втратити державну зарплату ( скажімо внаслідок звільнення з роботи) тому що ця зарплата є нікчемною, і нанеї він неживе хоча б тому що жити на неї неможливо.
Якщо у всій піраміді чиновників появиться реальний страх втратити роботу і зарплату, то це подіє надзвичайно ефективно і дисциплінуюче на всю державну машину. Страх щось втратити, повторюю, появляється лише тоді коли є що втрачати.
Тому всюди у світі чиновникам платять зарплату і , як свідчить життя більш менш успішних країн ця заплата піднімає чиновника доволі високо у суспільному рангу.
Лише чомусь в україні та сусідніх з нею нікчемних країнах вважається що чиновнику взаглі можна не платити - сам собі нагребе. От і гребуть.
До речі Путін почав своє правління з підняття заплати чиновникам, що дозволило порівняно з Україною покращити ефективність роботи держ- машини.
Тому я вважаю що для суспільства краще переплатити чиновнику, аніж недоплатити.
А рівень заплати вираховується дуже просто - береться середня по країні управлінсько-менджерська заплата, яку бізнесмени платять менеджерам, які виконують аналогічні функції і несуть аналогічну ( скажемо за рівнем контрольованих грошей і цінностей) відповідальність.
Повірте - бізнесмени не вороги собі, і ніколи не заплатять більше чим це потрібно. А раз вони платять 300-400 долларів якомусь посередньому клерку, то це означає що це в кінці кінців є вигідним для цього бізнесмена.
Тому берем ставку бізнес-менеджера відповідного рівня і для страхівки додаємо ще 25-30% зверху за "державну важливвість"
І вперед - розбудовувати державу.
2003.12.02 | Тестер
Re: Все одно будуть брати. Бо дають!
До пряника ще й батіг потрібен.Треба судити і садовити в тюрму. А хто посадить. Теперішні чиновники, судді та прокурори місцевого рангу і відповіднього рівня пов"язані спільним комсомольським, чи партійним минулим.
Ось і казочка вся, на жаль...
2003.12.04 | Костя Порох
Все одно будуть давати. Бо беруть! (-)
2003.12.04 | Мартинюк
Страх втратити заплату - наефективніше покарання
Дуже часто проблема полягає в тому що якого середнього чи дрібного чиновника просто неможливо звільнити з тіє причини що ніяка нормальна людина не згодить піти на ту нікчемну заплату, яка йому призначена. Вихід - міняти злодія на іншого злодія. Однак і ту є проблема - новий злодій не знає що і як можна вкрасти, а тому також не спішить. А чиновник потрібен - наприклад роздавати соціальну допомогу, ремонтувати водопровід і таке інше.От вимушене суспільство миритися з хмарами злодіїв, злодійчуків та злодюжок в держустановах.
Повторюю -першим кроком Путіна на посту Президента Росії було підняття заплати чиновникам - попри несприйняття путінської ідеології, ефект покращення адміністративної служби в Росії є очевидний.
2003.12.04 | Гура
Все пізнається в порівнянні, або СХАМЕНІТЬСЯ!
Якщо вчений (який вже МОГІКАН) отримує $100, а чиновник $400, то Ви вважаєте, що підняти АРМІЇ чиновників зарплату до $1200 - це нормально (типу, "щоб не крав")???Тут Кучма дійсно правий - це просто знущання над народом і злуздом!
2003.12.04 | Анатолій
Думки розділилися на -Кучма молодець і Кучма багно! Ну то як?(-)
2003.12.04 | Ru
Хто такий Кучмо ми знаємо, але на цей раз йому пощастило
з гомадською думкою про нього.2003.12.04 | Раціо
А тільки так і можливо.
Гура пише:> Тут Кучма дійсно правий - це просто знущання над народом і злуздом!
Поздоровляю з початком підтримки Кучми. Їхній із Януковичем трюк добре спрацював серед задавленої жабою інціліґєнції
Слідкуйте за пальцями. Якщо вчений отримує зарплату в $100, значить він не потрібен (одиниці з учених, які сьогодні потрібні в Україні, отримують тут цілком американську платню). Щоб учений був потрібен, необхідна нормальна держава. Нормальна держава неможлива з низькооплачуваними чиновниками. Отже висока зарплата чиновників є однією з необхідних передумов для високої зарплати вчених.
2003.12.04 | Гура
Звісно, що НІ
Раціо пише:> Гура пише:
> > Тут Кучма дійсно правий - це просто знущання над народом і злуздом!
>
> Поздоровляю з початком підтримки Кучми. Їхній із Януковичем трюк добре спрацював серед задавленої жабою інціліґєнції
>
> Слідкуйте за пальцями. Якщо вчений отримує зарплату в $100, значить він не потрібен
Кому? Суспільству? Ні. Тим, що граблять державу і народ? Звісно. Але до чого це тут?
>(одиниці з учених, які сьогодні потрібні в Україні, отримують тут цілком американську платню).
А що, такі вчені потрібні "крадіям у законі"? Ні. Знов "пальцем у небо". Вони просто виживають як можуть. Але до чого це тут?
>Щоб учений був потрібен, необхідна нормальна держава.
Кому? Тим, хто керує державою? Згоден.
>Нормальна держава неможлива з низькооплачуваними чиновниками.
Це тільки одна умова, причому 25-та по значенні та нагайності.
>Отже висока зарплата чиновників є однією з необхідних передумов для високої зарплати вчених.
Повторюю, ця умова - 25-та по значенні та нагайності. Не з цього треба починати "рехворми".
2003.12.04 | Мартинюк
Офіційно чиновник ніколи не має більше 500 гривень.
Як правило ще менше.Інша річ що чиновникам накручують спочатку напівофіційно -премії доплати, стажі (часто за партійну чи комсомольську роботу в часи СРСР) і таке подібне. Це вже дає незаконні важелі для впливу на чиновників.
Далі йдуть напівкримінальні джерела - різноманітні фонди, типу фонди допомоги міліції і правохоронним органом (фактично копія з кримінальних "общаків"), з яких "допомога" видається взагалі неконтрольовано і незроміло як.
Потім уже йдуть кримінальні доходи - хабарі, розкрадання державних коштів, використання службового положення і таке подібне. Слід сказати що ще Лазаренко "навів у цьому порядок" - по великому красти можуть тільки найвищі чиновники.
Вчений дістає лише 100 долларів виключно тому що чиновники не отримують 400 долларів , а крадуть набагато більше... Офіційно 400 долларів, як мені здається не отримує навіть сам Кучма.
Найкращим аргументом у цій суперечці , було б подання тут тексту урядового документу, який встановлює сітку зарплати різним категоріям держслубовців . Такий документ існує, я його колись сам бачив - він мене тоді просто вразив разючоб невідповідністю цифр "зарплат" і бізнес-екстерєру українських державних посадовців.
Фундамент української злодійократії побудований на державно-узаконеній нікчемності держслужбовця, його залежності від подачок, поборів і відповідно від шантажу кримінальним переслідуванням.
Псевдоурівняльна демагогія лише зміцнює торжество злодійократичного устрою в Україні.
2003.12.04 | Гура
Re: Офіційно чиновник ніколи не має більше 500 гривень.
Мартинюк пише:> Як правило ще менше.
>
> Інша річ що чиновникам накручують спочатку напівофіційно -премії доплати, стажі (часто за партійну чи комсомольську роботу в часи СРСР) і таке подібне. Це вже дає незаконні важелі для впливу на чиновників.
>
> Далі йдуть напівкримінальні джерела - різноманітні фонди, типу фонди допомоги міліції і правохоронним органом (фактично копія з кримінальних "общаків"), з яких "допомога" видається взагалі неконтрольовано і незроміло як.
>
> Потім уже йдуть кримінальні доходи - хабарі, розкрадання державних коштів, використання службового положення і таке подібне. Слід сказати що ще Лазаренко "навів у цьому порядок" - по великому красти можуть тільки найвищі чиновники.
>
>
> Вчений дістає лише 100 долларів виключно тому що чиновники не отримують 400 долларів , а крадуть набагато більше... Офіційно 400 долларів, як мені здається не отримує навіть сам Кучма.
>
>
> Найкращим аргументом у цій суперечці , було б подання тут тексту урядового документу, який встановлює сітку зарплати різним категоріям держслубовців . Такий документ існує, я його колись сам бачив - він мене тоді просто вразив разючоб невідповідністю цифр "зарплат" і бізнес-екстерєру українських державних посадовців.
>
> Фундамент української злодійократії побудований на державно-узаконеній нікчемності держслужбовця, його залежності від подачок, поборів і відповідно від шантажу кримінальним переслідуванням.
>
> Псевдоурівняльна демагогія лише зміцнює торжество злодійократичного устрою в Україні.
ОК
Але починати треба не з цього, погодьтесь, особливо враховуючи, що таке підвищення без змін самої суті кримінальної системи НІ ДО ЧОГО НЕ ПРИЗВЕДЕ. А от розігнати ПОЛОВИНУ чинуш таки треба.