МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Суд визнав, що програма “Казна держави” та НТКУ розповсюджували про Ти

05/19/2004 | Майдан-ІНФОРМ
Шевченківський районний суд Києва задовольнив позов Юлії Тимошенко до Національної телерадіокомпанії України та автора програми «Казна Держави». Визнано недостовірними відомості, розповсюджені на каналі УТ-1 про начебто незаконне перерахування за кордон Юлією Тимошенко близько мільярда доларів. Суд зобов’язав НТКУ надати Ю.Тимошенко ефірний час на УТ-1 для спростування недостовірних відомостей, які ганьблять її честь та гідність.

Суд зобов‘язав НТКУ та автора програми “Казна Держави” відшкодувати Ю.Тимошенко моральну шкоду, завдану поширенням недостовірної інформації.

Як повідомлялось раніше, Юлія Тимошенко звернулась до Шевченківського районного суду Києва з позовом про захист честі, гідності, ділової репутації та відшкодування моральної шкоди до НТКУ та програми «КАЗНА ДЕРЖАВИ», які з метою компрометації лідера опозиційної партії, поширювали брехливу інформацію.

Партія “Батьківщина”

Коментар і пропозиція від новинаря Майдан-ІНФОРМу: Це вже не перша подібна заява від партії “Батьківщина”. Варто було б партії “Батьківщина” анонсувати також час і дату подібних спростувань на телебаченні, коли всі зацікавлені зможуть ознайомитися з нецензурованим словом від опозиції.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2021. Сайт розповсюджується згідно GNU Free Documentation License.
Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua