Юлія Тимошенко, не їдьте в Москву!
04/13/2005 | Сергій Кабуд
http://maidan.org.ua/static/news/1113361383.html
Як повідомило Радіо Свобода, кримінальна справа, порушена у Росії проти Юлії Тимошенко, не закрита, глава українського уряду і далі перебуває у розшуку, заявив Генпрокурор Росії Володимир Устинов.
Стосовно приїзду прем'єр-міністра України до Росії, то, як сказав пан Устинов, вона може приїхати відповідно до протоколу й міжнародних норм.
Візит Юлії Тимошенко до Москви має відбутися 15-17 квітня.
Майдан Інформ пам'ятає якими методами режим Путіна розправляється з своїми політичними противниками на прикладі Ходорковського і щиро попереджає пані Юлію не ризикувати національними інтересами України через можливі підступні дії північного сусіда під час її запланованої подорожі до Москви.
Юліє Володиміровна, не їздіть до них. Вірити підступному режиму не можна. Вся історія взаємин між Україною і режимами Лєніна-Сталіна-Путіна є тому підтвердження.
Ви нам потрібні на своїй посаді в Київі а не в Лефортово в якості політичного в'язня.
Для тих хто по наївності вирішив що Москва переглянула своє ставлення до перемоги демократичних сил в Україні повідомляємо про чергову бредову заяву товариша Путіна:
Президент Росії Володимир Путін вважає, що вступ України до Шенгенської зони стане ударом по росіянах
Про це Путін заявив в інтерв'ю редакторам німецьких і російських ЗМІ у Ганновері, повідомляє російська газета “Комерсант”.
На запитання про вступ України до зони Євросоюзу Путін сказав, що у цієї проблеми є гуманітарний аспект. За його даними, в Україні живе 17% росіян, і це , сказав Путін, буде поділ народу, що нагадує поділ Німеччини на Східну і Західну.
З повідомлення Радіо Свобода.
Як повідомило Радіо Свобода, кримінальна справа, порушена у Росії проти Юлії Тимошенко, не закрита, глава українського уряду і далі перебуває у розшуку, заявив Генпрокурор Росії Володимир Устинов.
Стосовно приїзду прем'єр-міністра України до Росії, то, як сказав пан Устинов, вона може приїхати відповідно до протоколу й міжнародних норм.
Візит Юлії Тимошенко до Москви має відбутися 15-17 квітня.
Майдан Інформ пам'ятає якими методами режим Путіна розправляється з своїми політичними противниками на прикладі Ходорковського і щиро попереджає пані Юлію не ризикувати національними інтересами України через можливі підступні дії північного сусіда під час її запланованої подорожі до Москви.
Юліє Володиміровна, не їздіть до них. Вірити підступному режиму не можна. Вся історія взаємин між Україною і режимами Лєніна-Сталіна-Путіна є тому підтвердження.
Ви нам потрібні на своїй посаді в Київі а не в Лефортово в якості політичного в'язня.
Для тих хто по наївності вирішив що Москва переглянула своє ставлення до перемоги демократичних сил в Україні повідомляємо про чергову бредову заяву товариша Путіна:
Президент Росії Володимир Путін вважає, що вступ України до Шенгенської зони стане ударом по росіянах
Про це Путін заявив в інтерв'ю редакторам німецьких і російських ЗМІ у Ганновері, повідомляє російська газета “Комерсант”.
На запитання про вступ України до зони Євросоюзу Путін сказав, що у цієї проблеми є гуманітарний аспект. За його даними, в Україні живе 17% росіян, і це , сказав Путін, буде поділ народу, що нагадує поділ Німеччини на Східну і Західну.
З повідомлення Радіо Свобода.
Відповіді
2005.04.13 | Михайло Волошин
Дурниці - вони не самовбивці
... і добре розуміють, чого їм це буде коштувати. Особливо з такою народною підтримкою Юлі.2005.04.13 | Сергій Кабуд
ви помиляєтесь і небеспечно помиляєтесь
ходорковський був значно більш впливовим ніж Юля і де він тепер?Забули які параноїдальні заяви роблять росіяни в останні дні- про розпад росії зокрема, про зустрічі з рокмузікантами, про погрози імпресаріо ВеВе?
Забули про отруєння Ющенка?
Забули про візити Путіна вже під час виборів?
Забули про те що Путін витратив під міліард доларів щоб демократія в Україні не перемогла?
Забули про Нордост, Беслан, Чечню?
Так само як Ющенко заявив що не буде втручатися в слідство над колєсніковим, так і путін умиє руки якщо прокуратура заарештує Юлію
Вся кацапня підскоче від радощів а Путін підніме свій рейтінг до неба.
Ось це реальність.
Вони розглядають нас як колонію, в якої нема збройних сил протиставити їхнєму разбою.
Заарештують Юлю і НІХТО НЕ ПИКНЕ.
Ющ не воїн і ніколи їм не був. Він щетовод. А Юлія необережно може забути реальність життя бо вже рочків з 20 не їздила в трамваях і тролейбусах а лише за темним склом лімузінів. Там все легко забувається
Це може бути і паніка через те що візит Юлії підігріє громадянський рух в Росії.
Доречі- Юлія тепер популярніша за Ющенка, як стверджують опитування.
може москва в такій формі натякає щоб вона не їхала туди?
Ризик такої поїздки не виправданий
2005.04.13 | Михайло Волошин
off-topic
Сергій Кабуд пише:> Вони розглядають нас як колонію...
Пробачте, я настроєний сьогодні на позитив. Тому дозвольте запитати: вас - це Сполучені Штати?..
А що до серйозності: Путін показав зуби - Юля покаже язик. От так дружньо й живемо.
2005.04.13 | Михайло Волошин
Добре - відповім конструктивно
Сергій Кабуд пише:> ходорковський був значно більш впливовим ніж Юля і де він тепер?
Він російський громадянин, Юля - ні.
> Забули які параноїдальні заяви роблять росіяни в останні дні- про розпад росії зокрема, про зустрічі з рокмузікантами, про погрози імпресаріо ВеВе?
Так нехай лікуються...
> Забули про отруєння Ющенка?
Відкрито, під час офіційного візиту - не рішаться.
> Забули про візити Путіна вже під час виборів?
Жаль, що у них зараз не вибори - Юлин візит був би гарною відповіддю.
> Забули про те що Путін витратив під міліард доларів щоб демократія в Україні не перемогла?
Це його проблеми. Ну... може ще тих, хто давав гарантії.
> Забули про Нордост, Беслан, Чечню?
Не буде ж він Кремль підривати заради Юлі?
> Так само як Ющенко заявив що не буде втручатися в слідство над колєсніковим, так і путін умиє руки якщо прокуратура заарештує Юлію
Вона з офіційним візитов - таке не проканає.
> Вся кацапня підскоче від радощів а Путін підніме свій рейтінг до неба.
Рейтинг впаде повністю, а весь світ залише Росію в ізоляції.
> Ось це реальність.
Це страхи.
> Вони розглядають нас як колонію, в якої нема збройних сил протиставити їхнєму разбою.
Хай тішаться, поки ми ще не члени НАТО. З їхніми заявами це не довго. Путін допомогає нам прийняти рішення.
> Заарештують Юлю і НІХТО НЕ ПИКНЕ.
Ще й як пикнем - підем глотку гризти росіянам, або можливо разом з росіянами тим, хто буде захищати Путіна. Усі 48 млн. підуть...
> Ющ не воїн і ніколи їм не був. Він щетовод. А Юлія необережно може забути реальність життя бо вже рочків з 20 не їздила в трамваях і тролейбусах а лише за темним склом лімузінів. Там все легко забувається
Юля - розумниця!
> Це може бути і паніка через те що візит Юлії підігріє громадянський рух в Росії.
Хай бояться. А то вони там вже точно забули про реальність 21 тисячоліття. Все хочуть повернення до минулого.
> Доречі- Юлія тепер популярніша за Ющенка, як стверджують опитування.
Дехто пише - рівні рейтинги. Але в більший теж повірю.
> може москва в такій формі натякає щоб вона не їхала туди?
Москва зараз і сама не знає, чого бажає. Залізти під подушку та забути, що помаранчева революція дійсно була, а не привиділась...
> Ризик такої поїздки не виправданий
Та немає ніякого ризику. Вона їде як офіційна особа на запрошення президента.
2005.04.13 | капітан Немо
Да-а-а, пикнемо !!!! У-у-у-у-у-у !!!!!
Михайло Волошин пише:> > Заарештують Юлю і НІХТО НЕ ПИКНЕ.
> Ще й як пикнем - підем глотку гризти росіянам, або можливо разом з росіянами тим, хто буде захищати Путіна. Усі 48 млн. підуть...
Да-а-а-а !!
Всі повиходимо на Майдан ( в Києві) зі сміливими антипутінськими гаслами :
"Путін !!! Чмо !! Негайно !!! Чуєш ?-негайно , кому кажемо, випусти Юлю !!!!!"
Гринджоли напишуть нову пісню "Свободу Тимошенко !" і виконають її на Євробаченні.
Бабці перестануть возити до Москви сало і творожок.
Ющенко виговорить на міждержавних телефонних переговорах весь держбюджет України.
2005.04.14 | QuasiGiraffe
Re: Добре - відповім конструктивно
Михайло Волошин пише:> Сергій Кабуд пише:
> > ходорковський був значно більш впливовим ніж Юля і де він тепер?
> Він російський громадянин, Юля - ні.
Якщо опитати російських громадян про українське громадянство, думаю, відсоток тих, що вважають його нонсенсом, співпаде з відсотками рейтинга Путіна.
> Та немає ніякого ризику. Вона їде як офіційна особа на запрошення президента.
Запрошувати ввічливо - тричі.
Почекаємо повторного. Не найгірший варіант. М'яч, здається, на їхній стороні.
2005.04.13 | stefan
путін що зовсім кончений
путін що зовсім кончений, щоб дати згоду на арешт Юлі?це був би міжнародний скандал з невідомо якимм наслідками.
***
але віри 100% північному медведю нема.
і не було.
ніколи
2005.04.13 | Сергій Кабуд
путін заявить що прокуратура діє за законом
так само як Ющ про колєсніковаА як пояснити заяви їх прокурора напередодні візиту?
їм начхати шо вона прем'єр- вона для них особа що підлягає арешту
2005.04.13 | Михайло Волошин
Re: путін заявить що прокуратура діє за законом
Сергій Кабуд пише:> А як пояснити заяви їх прокурора напередодні візиту?
Як і наших - треба ж робити вигляд, що діла не стоять на місці.
2005.04.13 | Оk
Керівник МЗС РФ не бачить перешкод для в"їзду,а як з виїздом ?
Глава российского МИД «разрешил» Тимошенко приехать в МосквуПо словам Сергея Лаврова, никаких препятствий для приезда украинского премьера не существует.
Глава МИД России Сергей Лавров не видит препятствий для визита премьер-министра Украины Юлии Тимошенко в Москву.
«Каких-либо препятствий для визита премьер-министра Украины в Россию не существует. Мы готовы к самому широкому полномасштабному сотрудничеству», - сказал министр, отвечая на вопрос журналистов.
РИА Новости
2005.04.14 | QuasiGiraffe
Re: Керівник МЗС РФ не бачить перешкод для в"їзду,а як з виїздом ?
Прийом, відомий щонайменше з часів Яна Гуса.2005.04.13 | saha
По закону вона з ОФІЦІЙНИМ візитом(-)
2005.04.13 | Оk
Re: путін що зовсім кончений
Путін викликає в кабінет радника:— Як правильно пишеться «кунілінгус»?
— Через два «н».
— Дякую ...
Радник виходить і бурмоче собі під ніс:
— Напевно, запрошення Тимошенко пише...
2005.04.14 | stefan
кунілінгус
кунілінгус-що за слово латинського походження?подібне по етимології:
куні-від слова-вождь, цар,король
лінгус-від:мова
=королвівська мова?
2005.04.15 | Оk
Цікава версія (-)
2005.04.13 | Обережний герой
Ющисти зацікавлені в арешті Юлі
Бо вона набридла їм своїм високим рейтингом. Порошенкео буде аплодувати. Юля залишилася єдиною симпатичною людиною в стані керівництва помаранчевих. Всі інші перетворилися, на жаль, на зграю псів, які гризуться за кістки та й просто неприємні як люди. Подивіться тільки на перекошені пики Червоненка і Порошенка, які супроводжують Ющенка на тлі його візитів за кордон.2005.04.13 | Тестер
Прогноз Кабуда на вибори: в І турі Ющенко 60%. No cjoment(-)
2005.04.13 | Сергій Кабуд
а ви думаєте скільки насправді було без фальшування?(-)
2005.04.13 | Оk
Схоже, що вже ніхто нікуди не їде
Намеченный на 15-16 апреля визит премьер-министра Украины Юлии Тимошенко в Россию отменен, сообщил РИА "Новости" дипломатический источник в Москве. По его мнению, причиной отмены поездки могли стать высказывания генерального прокурора России Владимира Устинова.Накануне, выступая в Совете федерации, генпрокурор заявил, что Тимошенко по-прежнему находится в международном розыске. "Дело, возбужденное Главной военной прокуратурой в отношении премьер-министра Украины Юлии Тимошенко, не прекращено, и она по-прежнему находится в розыске", - сказал Устинов. "Что касается приезда премьер-министра Украины, то он будет осуществлен в соответствии с протоколом и международными нормами", - заявил генпрокурор.
Газета.ru
2005.04.13 | Хвізик
я переконаний, що це цілеспрямована провокація
а спрямована вона на те, щоб залякати нас і юлькутепер, якщо юлька скасує свого візита, москалі матимуть змогу проінтерпретувати скасування як непряме підтвердження своєї правоти
нехай тільки спробують її там зачепити! наступного дня всі 48 млн оранжових будуть у москві на красній площі
2005.04.13 | Оk
Терьохін підтвердив відміну
Росія спровоковує міжнародний скандал[13.04.2005 12:55]
Прем'єр-міністр України Юлія ТИМОШЕНКО виведена з усіх систем розшуку Інтерполу. Відповідно до цього, вона не може бути затримана за звинуваченням у скоєнні злочинів у справі, порушеній Головною військовою прокуратурою Росії.
Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні в Києві заявив в.о. начальника Національного центрального бюро Інтерполу в Україні Кирило КУЛИКОВ, коментуючи заяву генпрокурора Росії Володимира УСТИНОВА про те, що кримінальну справу щодо Ю.ТИМОШЕНКО в Росії не закрито.
К.КУЛИКОВ підкреслив, що 3-4 березня 2005 року в штаб-квартирі Інтерполу в Ліоні на міжнародній конференції глав керівників Інтерполу країн, які входять у систему міжнародної поліції, генеральним секретарем Інтерполу Рональдом НОУБЛОМ було ініційовано пропозицію про виведення всіх даних, які стосуються розшуку Ю.ТИМОШЕНКО, з міжнародної системи Інтерполу.
Ця пропозиція була підтримана, і у зв'язку з цим керівництвом Інтерполу про цей крок були направлені три листи на ім'я керівників російських Генпрокуратури, МВС і Російського бюро Інтерполу.
Таким чином, зазначив К.КУЛИКОВ, Ю.ТИМОШЕНКО виведена з усіх систем міжнародного розшуку і протягом місяця всі відомості про неї були вилучені з бази даних Інтерполу.
К.КУЛИКОВ також звернув увагу на те, що відповідно до Віденської конвенції 1961 року, прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО наділена дипломатичним імунітетом. У зв'язку з цим, сказав К.КУЛИКОВ, "Росія як держава, що ратифікувала цю конвенцію, зобов'язана припинити і запобігти будь-яким посяганням на честь, свободу і гідність особи, що користується імунітетом відповідно до вказаної конвенції".
Як повідомляв УНІАН, 12 квітня, виступаючи в Раді Федерації, генпрокурор РФ заявив, що Ю.ТИМОШЕНКО як і раніше знаходиться в міжнародному розшуку.
"Справа, порушена Головною військовою прокуратурою стосовно прем'єр-міністра України Юлії ТИМОШЕНКО, не припинена, і вона як і раніше, знаходиться в розшуку", - сказав В.УСТИНОВ.
Сьогодні з'явилася інформація, що запланований на 15-16 квітня візит Ю.ТИМОШЕНКО до Москви перенесено. Як повідомив міністр економіки України Сергій ТЕРЬОХІН, основною причиною відміни візиту прем'єр-міністра України Юлії ТИМОШЕНКО до Росії є заява генерального прокурора РФ Володимира УСТИНОВА.
За його словами, “коли перед першим візитом робляться такі цікаві заяви – це міжнародний скандал”. “Високим урядовцям Російської Федерації слід думати перед тим, як говорити”, - зазначив С.ТЕРЬОХІН.
Міністр економіки України також зазначив, що це мав бути перший, а тому знаковий візит прем'єр-міністра Ю.ТИМОШЕНКО в Російську Федерацію. За його словами, була підготовлена дуже інтенсивна програма питань, які мали вирішити українська і російська сторони, зокрема й питання щодо Єдиного економічного простору. Як зазначив С.ТЕРЬОХІН, тепер українська сторона “дипломатичними каналами чекатиме, як з цієї пікантної ситуації вийде російська сторона”. UNIAN
http://www.unian.net/ukr/news/print-73065.html
2005.04.13 | Хвізик
хто від скасування втрачає більше, ми чи москалі? (-)
2005.04.13 | Оk
Партнер О.Мороза про перенесення візиту
Рогозин: Россия не готова к приезду Тимошенко13.04.2005 17:05 | NewsInfo
Лидер фракции "Родина" Дмитрий Рогозин считает, что российская сторона не готова к приезду премьер-министра Украины Юлии Тимошенко в Россию. Такое заявление он сделал в среду, сообщает РИА "Новости" .
"Эта милая дама взяла паузу для сбережения собственного авторитета, понимая, что больше не готова к встрече российская сторона", - сказал Рогозин.
"Сейчас само российское правительство не готово всерьез договариваться о глобальных проблемах", - заявил он, пояснив, что речь идет о сближении с Европейским Союзом, политике в отношении ВТО и НАТО.
Напомним, что премьер-министр Украины планировала посетить Россию с визитом 16-17 апреля. Однако сегодня Юлия Тимошенко заявила, что ее визит в Москву переносится. По ее словам, это вызвано распоряжением Виктора Ющенко, в котором президент Украины рекомендовал премьер-министру страны перенести зарубежные поездки на 2-3 недели, чтобы проконтролировать проведение весенне-полевых работ на Украине.
2005.04.13 | Хвізик
влучно!
> президент Украины рекомендовал премьер-министру страны перенести зарубежные поездки на 2-3 недели, чтобы проконтролировать проведение весенне-полевых работ на Украине.2005.04.13 | Хвізик
кароче. Путин испугался грядущего подписания конкретных договоре
договоренностей по ЕЭП, вот и решил сорвать визит премьер-министра братского народа.а все потому, что Путин на самом деле есть агентом Моссада и ЦРУ, который сумел пробиться на президентский пост.
находясь на этом посту, он все время водит русских людей за нос, притворяясь, будто бы заботится о славянском единстве. На самом же деле, вся его деятельность начелена на разрушение братских уз связывающих украинский и русский народы
вот так
2005.04.13 | Оk
Re: інші версії
Отложенный блицкригВиталий РЯБОШАПКА [13.04.2005]
Визит премьер-министра Украины Юлии Тимошенко в Москву, намеченный на 15-16 апреля, переносится на неопределенное время. Как водится, эту новость украинское сообщество узнало не от открытой и прозрачной украинской власти, а из российских СМИ.
Они же, со ссылкой на источник в Кремле, сообщили и причину переноса визита: вчерашнее заявление российского генерального прокурора Владимира Устинова относительно дел Тимошенко. Которые в Москве, оказывается, никто не закрывал. Задержание, арест и прочие неприятности, сопровождающие человека, объявленного в розыск, Тимошенко не грозит - тотчас поправил источника глава российского МИД Сергей Лавров. Но насчет незакрытых дел Лавров скромно промолчал, косвенно подтвердив слова генпрокурора.
К обеду проснулись официальные и не очень лица Украины (на брифинге в МИД, кстати, никто об отмене визита Тимошенко и словом не обмолвился): сперва - тоже в виде «источников», затем - «натурализированные». Так, один из источников, близких к Кабмину сообщил, что настоящей причиной переноса визита является необходимость более точно сформулировать стратегию украино-российских отношений. Отчего ранее прежняя стратегия оказалась неточной, источник не сообщил.
После этого министр экономики Сергей Терехин (и, по совместительству, - главный по связям с ЕЭП) подтвердил кремлевско-устиновскую версию. "Когда перед первым визитом делаются такие интересные заявления - это международный скандал, - сказал Терехин. - Высоким чиновникам Российской Федерации следует думать перед тем, как говорить".
Наконец, агентства сообщили о якобы официальной ноте Украины, согласно которой визит отменяется из-за посевной кампании - Тимошенко желает принять в ней активное участие.
Подтвердить или опровергнуть все эти версии могла бы сама Юлия Владимировна, но она, к сожалению, отсутствовала на сегодняшнем заседании правительства. Хотя - журналистам это было точно известно со слов Тимошенко - должна была там быть.
Возможно, отмене визита и не придали бы столь большого значения, если бы не несколько предшествовавших этому моментов. Например, вчерашнее заявление президента России Владимира Путина относительно перспектив вступления Украины в ЕС и ВТО, на которое в среду жестко отреагировал украинский МИД. Вспоминается знаменитый поворот самолета с Примаковым над Атлантикой, надолго омрачивший американо-российские отношения.
Юлия Владимировна, благо, еще не взлетела, и аналогичного поворота в районе Смоленска удалось избежать. Чего избежать не удалось, так это вопросов о настоящей причине отмены первого визита нового премьера в белокаменную. А также о последствиях этой отмены - дипломатических экономических и пр. С этими вопросами «Трибуна» обратилась к экспертам.
Алексей Плотников, зав. отделом международных валютно-финансовых отношений Института мировой экономики и международных отношений НАН Украины:
-Достаточно сложно говорить, что там произошло. По крайней мере, я не думаю, что Юлия Владимировна испугалась быть арестованной. Скорее всего, это проблемы правительства, проблемы в сфере внутриправительственных личностных отношений. Кроме того, ситуация в экономике сегодня не такая уж радужная, учитывая проблему с нефтетрейдерами, проблему реприватизации, железножорожных тарифов.
Так что здесь и внутренние проблемы в правительстве, и проблемы в самой Украине. Но не думаю, что сыграли роль какие-то заявления Путина или действия России, например, то же подписание газового договора с Германией.
С точки зрения дипломатии, перенос логичен, учитывая, что сегодня Россия не является приоритетом для Украины, все усилия направлены на Запад, на ЕС. Поэтому такое отношение к России лежит абсолютно в рамках подхода нового украинского руководства к украино-российским отношениям.
Вадим Карасев, политолог, директор Института глобальных стратегий:
-Я бы выделил три версии отмены визита. Первая находится в Москве, вторая в Украине, третья - в совместном украино-российском бизнесе. Та, что находится в Москве - скорее повод, нежели глубинная причина. Это заявление генпрокурора Устинова о том, что дело Тимошенко не закрыто. Понятно, что оно создало не самый благоприятный дипломатический климат накануне первого визита премьера Тимошенко в Москву.
Вторая причина связана с невидимой, но достаточно острой борьбой за монополию на российский эксклюзив в украинской внешней политике. Становится все более очевидным, что президент концентрируется на западных партнерах Украины и полностью берет этот вектор на себя. На фоне все большего фокусирования президента на западном направлении в Киеве идет скрытая борьба между Тимошенко и Порошенко по поводу кураторства и активности на российском внешнеэкономическом и внешнеполитическом направлении. Мы помним, что президент в ходе визита Путина в Украину замкнул российское направление на президентские структуры, отодвинув премьер-министра. Но, скорее всего, этим будет заниматься секретарь Совбеза. Я бы не исключал такой вариант, что бурная активность Тимошенко на внутреннем направлении и претензии ее на эксклюзив на российском направлении подвигли президента настойчиво порекомендовать Юлии Владимировне отложить визит в Москву.
И третья причина находится в сфере присутствия российского бизнеса в Украине. Это и чувствительное повышение цен на нефтепродукты с последующим обвинением со стороны правительства российских бизнесменов в саботаже. И заявление ряда украинских чиновников о реприватизации, в том числе предприятий, принадлежащих российскому бизнесу. Очевидно, российский бизнес начинает активно лоббировать свои интересы с тем, чтобы вопрос был поставлен в повестку дня украино-российских переговоров. Поскольку Украина пока не готова ответить на эти возникшие проблемы, не готова отказаться от пересмотра ряда приватизационных сделок, визит был отложен.
Может быть причиной также и вчерашнее заявление Путина относительно вступления Украины в ЕС. Но все-таки это уровень больше президента, поэтому может быть поводом, но не причиной.
Андрей Окара, политолог, доцент Академии государственной службы при президенте России:
-Корни отмены визита, по моему мнению, лежат в Москве. В России, к большому сожалению, или, может быть, к счастью, не выработана стратегия позиционирования по отношению к Украине. И подход к украино-российским отношениям также не выработан. Есть голуби, есть ястербы. Есть Лебедев с идеей гармонизации российско-украинских отношений, есть Затулин с концепцией жесткого отстаивания российских экономичесиких и гуманитарных интересов в Украине. И пока ни одна из этих концепций не возобладала в российской власти, как себя вести с украинским вопросом, не ясно.
Кроме того, личность украинского премьер-министра слишком харизматичная и выдающаяся. Так что многое мужчины теряют в присутствии Тимошенко дар речи. И вполне может быть, кто-то из российских счиновников побоялся за свое личностное позиционирование. Это, во-первых. А во-вторых, неясно, как себя вести в отношении тех политических сюжетов, которые разыгрывала Россия на предыдущих президентских выборах. В том числе и по отношению к Тимошенко. Чтобы дать всему этому задний ход нужно иметь огромную политиечкую волю, поэтому многие засомневались. И заявление российского прокурора стало формальным поводом, чтобы получить время для отработки собственной позиции в переговорах с Тимошенко. Видимо в России подумали, что вести переговоры на таком уровне и с таким классом с Тимошенко в Москве пока никто не может. И они спровоцировали Тимошенко на отказ. Видимо, не все условия готовы, чтобы эта встреча была плодотворной, взаимовыгодной и укрепляющей дружбу между нашими великими государствами. По крайней мере, у меня возникло такое ощущение на основе информации, которая есть в СМИ.
http://tribuna.com.ua/politics/2005/04/13/26287.html
2005.04.13 | Сергій Кабуд
Якщо генпрокурори роблять такі заяви- це ЗНЕВАГА
і нашій пані прем'єру НЕ ЛІЧИТЬ втрачати гідність і їхати на теріторію сусідньої держави окупованої настільки безвідповідальним режимом який не вміє навіть додержуватися елементарної поваги доОДНОї З НАЙПОВАЖНІШИХ І НАЙВПЛИВОВІШИХ ЖІНОК-ПОЛІТИКІВ У СВІТОВІЙ ІСТОРІї
до того ж не забуваймо про історію нашіх з ними відносин, зухвале втручання Путіна в наші вибори і фінансування путіним відверто бандитських кіл в Україні які шляхом вбивств і рекету позахоплювали майже всі підприємства в нашій країні.
2005.04.13 | Оk
Коментар Бєлковського
Белковский: Угрозы безопасности Тимошенко в Москве не былоВ Киеве наиболее реальной причиной отмены визита считают угрозу Юлии Тимошенко со стороны органов безопасности России, а также неких провокаторов. Я убежден, что ни малейшей реальной угрозы безопасности Тимошенко в Москве не было бы. Владимир Путин по-своему психотипу не относится к лидерам, готовым арестовать на своей территории действующего премьер-министра другой страны, тем более такой, как Украина. Кроме того, Путин не может не понимать, что провокация против Тимошенко в Москве стала бы колоссальным ударом по его международной репутации.
Скорее всего, в данном случае хорошо поработали ответственные лица в Киеве и Москве, которые не хотели, чтобы Юлия Тимошенко установила хорошие отношения с руководством России и стала центром коммуникации между Кремлем и новой украинской властью. Не исключено, что генпрокурор РФ Устинов стал вольным или невольным инструментом внутриполитической борьбы на самой Украине.
2005.04.13 | Хвізик
Re: Коментар Бєлковського
> Не исключено, что генпрокурор РФ Устинов стал вольным или невольным инструментом внутриполитической борьбы на самой Украине.раз так то,
устинова - "на другую работу"
2005.04.13 | Оk
Пізно запропонували
Хвізик пише:> устинова - "на другую работу"
(12:52) 13.04.2005
Устинов получил пять лет
Совет Федерации избрал Владимира Устинова генеральный прокурором России на очередной пятилетний срок. За это решение проголосовали 149 депутатов, против нет, один воздержался. Кандидатура Устинова была внесена президентом Владимиром Путиным.
2005.04.13 | Хвізик
Re: Пізно запропонували
значить, путина на три буквы2005.04.13 | Михайло Волошин
Нічого дивного після таких заяв Путіна в Германії
... що в Україні проживає 17% РОСІЙСЬКИХ громадян і тому не вигідний її вхід до Шенгенської зони.2005.04.13 | VDom
журналистам глава МИД РФ Сергей Лавров
http://w2.obkom.net.ua/news/2005-04-13/1654.shtmlМосква и Киев определяют окончательные сроки визита премьер-министра Украины Юлии Тимошенко в РФ.
Сейчас идут контакты, в ходе которых, я надеюсь, мы сможем окончательно определить сроки визита Тимошенко в Россию, который намечен на 15-16 апреля», - сказал журналистам глава МИД РФ Сергей Лавров.
«Украинское руководство не подтвердило и не опровергло информацию об отказе от визита Тимошенко в Россию», - отметил глава МИД РФ.
РИА «Новости»
13 апреля 2005. 16:54
2005.04.14 | Михайло Волошин
Фактично, розпочалась дипломатична війна
В Германії Путін фактично майже відкрито заявив про початок дипломатичної війни з Україною і свою підтримку диструктивних сил в країні, якщо такі знайдуться. Це якщо говорити мовою дипломатії. Або точніше: мовою дипломатичних недомовок.Вважаю, що ця термінова нарада - була швидкою реакцією Ющенка. Він у нас молодчина! Жаль Росію: здається, Путін втягує її в дуже велике лайно. Це попри те, в якому вони й без того знаходяться разом з нами. Так ми хоч намагаємся вилізти...
А могли б і їх потягнути за собою. Видно - Путін не хоче. Як в тому старому анекдоту: "є таке слово "Родіна" (це анекдот про черв'яка в лайні).
2005.04.14 | Сергій Кабуд
Згадаймо шведського діпломата Рауля Валенберга і як його не зваж
не зважаючи на дипломатичний статут і діяльність по врятуванню від смерті сотен тисяч людейтакі само 'путіни' похитили і знищили без сліда
це Пані Юлії урок і нам всім теж.
2005.04.14 | Andrij
A la guerre com a la guerre
Юлія Тимошенко вчинила вірно. На тлі паливної війни проти України, зробити інакше було б зрадою інтересів України. Молодець! Росія мусить працювати над мовою Путіна. Вірніше, язиком. Нехай вчиться тримати язик за зубами.2005.04.14 | пан Roller
А его она боится? Это же не за изнасилование.
А чего она не едит, если не боится правосудия?Ну получит вторую судимость. И что? Янукович с двумя работал, и она сможет.Этож не за изнасилование.
Кстати, ее муж где? Там там где был Тигипко?
До сих пор на лыжах. Пора майдану объявлять розыск. Тигипко нашли и его найдем. То же мне колобок.
Brgds
2005.04.14 | Navigator
Росія не скасувала розшук Тимошенко по каналах Інтерполу
Росія не скасувала розшук Тимошенко по каналах ІнтерполуКореспондент.net
14 Квітня 2005, 12:49
Росія заявила, що розшук Юлії Тимошенко по каналах Інтерполу не скасовано, а лише призупинено і може бути поновлено, якщо вона залишить посаду прем’єр-міністра України.
Рішенням генерального секретаріату Інтерполу в Ліоні міжнародний розшук по каналах цієї міжнародної організації прем’єр-міністра України Юлії Тимошенко призупинено, заявив у четвер, 14 квітня, начальник Національного центрального бюро (НЦБ) Інтерполу в Росії Тимур Лахонін.
"Таке рішення прийняте на підставі норм міжнародного права. Такий механізм застосовується щодо керівників державного рівня, які мають імунітет", - сказав представник російського бюро Інтерполу.
"Це далеко не перше таке рішення Інтерполу – призупинення розшуку особи, яка має імунітет", - додав він.
"Тобто у разі, якщо Тимошенко втратить свій політичний статус, то розшук відновиться", - пояснив Лахонін.
Напередодні виконуючий обов’язки начальника Національного бюро Інтерполу України Кирило Куліков сказав, що на сьогоднішній день Тимошенко "виведена з інформаційної системи розшуку Інтерполу".
За словами Кулікова, генеральний секретаріат Інтерполу зняв Тимошенко з міжнародного розшуку, у який вона була оголошена головною військовою прокуратурою Росії, і повідомив про це російську сторону.
Однак представник Інтерполу в Росії Тимур Лахонін заявив, що "оскільки ініціатор розшуку Тимошенко – генеральна прокуратура Росії – не вважає закритою кримінальну справу, то й доручення на розшук не відкликалося зі структур Інтерполу".
"Наскільки мені відомо, Україна має намір направити відповідний лист до генпрокуратури Росії з проханням про зняття Тимошенко з розшуку. До прийняття прокуратурою такого рішення вона міститиметься в інформаційних базах Інтерполу", - додав він.
Тимошенко була оголошена в міжнародний розшук 23 вересня 2004 року після того, як вона двічі відмовилася їхати на допит до Москви за викликом головної військової прокуратури РФ.
Тимошенко проходила фігурантом у справі, порушеної за фактом давання хабара розміром більше 100 млн доларів двом чиновникам міноборони Росії. Наприкінці минулого року оголошення про розшук Тимошенко з’явилося на сайті Інтерполу, однак майже відразу було звідти знято. Як пояснили в штаб-квартирі цієї організації, Інтерполу потрібні були додаткові дані щодо Тимошенко.
Російською прокуратурою ці дані згодом були надані, однак оголошення на сайті так і не з’явилося.
Скасований візит
Юлія Тимошенко повинна була 15 квітня вирушити у свій перший закордонний візит – до Росії. Однак сьогодні стало відомо, що його скасовано з ініціативи української сторони.
Українська сторона мотивувала це проведенням весняно-польових робіт в Україні, заявляють російські дипломати в Києві. Нота відповідного змісту була направлена до МЗС РФ.
У Кабміні підкреслюють, що мова йде не про скасування, а про перенесення візиту.
Після інформації про те, що Тимошенко 15 квітня в Москву не поїде, джерело в Кремлі сказало, що це могло бути викликане висловленнями генерального прокурора РФ Володимира Устинова.
Таку саму думку висловив і міністр економіки України Сергій Терьохін.
Раніше Юлія Тимошенко казала, що готується до поїздки в Москву "із задоволенням і великим бажанням".
Вона планувала зустрітися з главою російського уряду Михайлом Фрадковим, президентом Росії Володимиром Путіним і підприємцями для обговорення перспектив взаємних інвестицій.
При цьому вона висловила впевненість у тому, що в Росії її не заарештують. "Ні в Україні, ні в іншій країні цього арешту ніколи не буде", - заявила Тимошенко, пояснивши, що всі репресії стосовно неї "пішли разом з виборами".
Аналогічну впевненість раніше висловив і посол Російської Федерації в Україні Віктор Черномирдін. На минулому тижні він заявив, що Юлії Тимошенко буде гарантована недоторканність під час її першого візиту до Росії.
2005.04.15 | Оk
Путін таки дописав запрошення
15.04.2005, 10:14Москва ожидает от Украины предложений по срокам визита Ю.Тимошенко, - МИД РФ
Москва ожидает от украинской стороны предложений по срокам визита Премьер-министра Украины Юлии Тимошенко в Россию, - заявил в четверг официальный представитель Министерства иностранных дел Российской Федерации Александр Яковенко.
"В Москве ждут Премьер-министра Украины Ю.Тимошенко. Исходим из того, что украинская сторона в ближайшее время определится с новыми сроками и выскажет свои предложения на этот счет", - сказал А.Яковенко. Об этом передает РИА "Новости".
Напомним, визит главы украинского правительства, запланированный на 15-16 апреля, был отложен.
ЛIГАБiзнесIнформ
______________________________
http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=0&key=1113409741&first=1113552962&last=1113469432
2005.04.15 | Navigator
Чи сходить Юля в баньку з генпрокурором Росії для любові?
Як в Кремлі "вчать" президентів сусідніх країн дружити.Похолки Путіна радять президентам і прем"єрам СНД так (це не жарт!):"У Путіна мало часу. Тому він з вами дружити часто не може. Але ви знайдіть собі когось приємного з путінського оточення - і дружіть з ним. Предзвонюйтесь, переписуйтесь, їздіть на полювання і в баньку."
Очевидно, дружити з Юлею поставли генпрокурора Росії Устинова. А "мужчини, схожі на генпрокурорів" дуже схильні саме до пікантних баньок з жінками. Чи пожертвує Юля собою (дивись звіроподібну зовнішність генпрокурора) ради любові між нашими народами?
2005.04.15 | Оk
А їхати доведеться
ВИЗИТ Ю.ТИМОШЕНКО В РОССИЮ НЕОБХОДИМПрезидент Украины, комментируя ситуацию относительно своего поручения, в котором он просит членов правительства временно воздержаться от зарубежных поездок, сообщил, что Премьер-министр Украины Юлия Тимошенко обращалась к нему с просьбой подписать соответствующий документ в связи с посевной кампанией и ситуацией в ТЭК. Об этом Виктор Ющенко сказал в четверг на пресс-конференции в Днепропетровске.
Как сообщили ЛІГАБізнесІнформ в пресс-службе В.Ющенко, глава государства подчеркнул, что визит Ю.Тимошенко в Россию необходим, и Президент убежден, что он состоится позже. "Он закрепит наши договоренности, достигнутые с Владимиром Путиным", – подчеркнул В.Ющенко.
По его словам, в ходе этого визита предметом переговоров, в частности, станет сотрудничество с Российской Федерацией в энергетической сфере и ряд других двусторонних вопросов.
Комментируя позицию относительно внешней активности новой команды власти, В.Ющенко заявил, что украинская власть должна быть очень активной в формировании новой международной политики Украины. "Сегодня тот момент, когда мы можем представить новую политику Украины во всех государствах, и я приверженец того, чтобы министры, Премьер-министр вели активную международную деятельность – осуществляли визиты, обменивались делегациями, так как сегодня Украина может получить от этого колоссальные дивиденды. Подготовленный и продуманный визит – это несколько сот миллионов новых инвестиций, новых инициатив. Сейчас время играет на Украину", – сказал В.Ющенко.
Источник :ЛIГАБiзнесIнформ
2005.04.15 | VDom
Прем'єр-міністр Ю.ТИМОШЕНКО наділена дипломатичним імунітетом
http://www.tymoshenko.com.ua/ukr/news/press/show/1746/Росія спровоковує міжнародний скандал
13.04.2005 13:41
Прем'єр-міністр України Юлія ТИМОШЕНКО виведена з усіх систем розшуку Інтерполу. Відповідно до цього, вона не може бути затримана за звинуваченням у скоєнні злочинів у справі, порушеній Головною військовою прокуратурою Росії.
Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні в Києві заявив в.о. начальника Національного центрального бюро Інтерполу в Україні Кирило КУЛИКОВ, коментуючи заяву генпрокурора Росії Володимира УСТИНОВА про те, що кримінальну справу щодо Ю.ТИМОШЕНКО в Росії не закрито.
К.КУЛИКОВ підкреслив, що 3-4 березня 2005 року в штаб-квартирі Інтерполу в Ліоні на міжнародній конференції глав керівників Інтерполу країн, які входять у систему міжнародної поліції, генеральним секретарем Інтерполу Рональдом НОУБЛОМ було ініційовано пропозицію про виведення всіх даних, які стосуються розшуку Ю.ТИМОШЕНКО, з міжнародної системи Інтерполу.
Ця пропозиція була підтримана, і у зв'язку з цим керівництвом Інтерполу про цей крок були направлені три листи на ім'я керівників російських Генпрокуратури, МВС і Російського бюро Інтерполу.
Таким чином, зазначив К.КУЛИКОВ, Ю.ТИМОШЕНКО виведена з усіх систем міжнародного розшуку і протягом місяця всі відомості про неї були вилучені з бази даних Інтерполу.
К.КУЛИКОВ також звернув увагу на те, що відповідно до Віденської конвенції 1961 року, прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО наділена дипломатичним імунітетом. У зв'язку з цим, сказав К.КУЛИКОВ, "Росія як держава, що ратифікувала цю конвенцію, зобов'язана припинити і запобігти будь-яким посяганням на честь, свободу і гідність особи, що користується імунітетом відповідно до вказаної конвенції".
Як повідомляв УНІАН, 12 квітня, виступаючи в Раді Федерації, генпрокурор РФ заявив, що Ю.ТИМОШЕНКО як і раніше знаходиться в міжнародному розшуку.
"Справа, порушена Головною військовою прокуратурою стосовно прем'єр-міністра України Юлії ТИМОШЕНКО, не припинена, і вона як і раніше, знаходиться в розшуку", - сказав В.УСТИНОВ.
Сьогодні з'явилася інформація, що запланований на 15-16 квітня візит Ю.ТИМОШЕНКО до Москви перенесено. Як повідомив міністр економіки України Сергій ТЕРЬОХІН, основною причиною відміни візиту прем'єр-міністра України Юлії ТИМОШЕНКО до Росії є заява генерального прокурора РФ Володимира УСТИНОВА.
За його словами, “коли перед першим візитом робляться такі цікаві заяви – це міжнародний скандал”. “Високим урядовцям Російської Федерації слід думати перед тим, як говорити”, - зазначив С.ТЕРЬОХІН.
Міністр економіки України також зазначив, що це мав бути перший, а тому знаковий візит прем'єр-міністра Ю.ТИМОШЕНКО в Російську Федерацію. За його словами, була підготовлена дуже інтенсивна програма питань, які мали вирішити українська і російська сторони, зокрема й питання щодо Єдиного економічного простору. Як зазначив С.ТЕРЬОХІН, тепер українська сторона “дипломатичними каналами чекатиме, як з цієї пікантної ситуації вийде російська сторона”. UNIAN