ненасильницький спротив переможе всіх доречі, без винятку
10/04/2005 | Сергій Кабуд
02-10-2005 19:05 Майдан-ІНФОРМ, Світ, Технології
"Сила ще потужніша" - нова "стратегія" на тему спротиву.
Версія до друку // Редагувати // Стерти // URL: http://maidan.org.ua/static/news/1128269130.html
Не виключено, що новий "Отпор/Зубр/Кмара/Пора" буде починати з тренувань у віртуальному просторі, під час гри на комп"ютері.
Авторитарні режими пост-совка - тремтіть!
"Сила ще потужніша" ("A force more powerful") - це про ненасильницький спротив, такий що його розпочинали Махатма Ганді, Мартін Л. Кінг та описав у своїх книжках Джін Шарп.
Отже, в грі у розважально-навчальній формі зібрані кращі зразки (як стверджують автори) та досвід успішних ненасильницьких кампанії по боротьбі з диктаторами, окупантами, корумпованими правителями.
Консультантами виступали реальні активісти таких рухів, в т. ч. люди з "Отпору" (Олександр Марович), в сценаріях використані реальні події, що відбулися нещодавно.
Гру планують випустити до кінця 2005 року, і в ній майбутні зірки ненасильницького спротиву зможуть навчитися методам впливу та методам зміни політичного середовища, не використовуючи насильства. Також, гра зможе ще краще ознайомити звичайних громадян та представників ЗМІ про те, які можуть бути форми протесту, та слугувати інструментом для наукових досліджень ненасильницького спротиву.
Встановлені сценарії гри будуть вчити стратегічному плануванню, формулюванню цілей (таких як проведення вільних виборів або відставка диктатора), а також вчити вибору тактики. що придатна у тому чи іншому випадку (страйки, протести, бойкотування тощо).
Гра буде продаватися зі значними знижками для тих, хто її найбільше потребує - активістів що залучені в різні конфлікти у різних частинах світу.
Інтерфейс гри виглядає як суміш симулятора міста (Simsity) та покрокової стратегії, і судячи з наявних скрін-шотів, виглядає достатньо "sexy".
Це - стратегічна гра, яка більше вчить формулюванню думок та плануванню, ніж швидкої реакції. Її реалізм складається не з "навороченого" графічного 3D середовища, але з акуратного та реалістичного моделювання внутрішних процесів, в яких бере участь будь-який активіст.
Гравець (активіст) грає проти режиму (комп"ютера). Є можливість редагувати сценарії та створювати нові.
Розвиток матеріальних та людських ресурсів, оцінка сильних та слабких сторін противника та своїх власних, обрання цілей для атаки, обрання стратегії та тактики - такою є лінія гри. В сценаріях діють як окремі персонажі так і мережі, групи, альянси, які взаємодіють або борються одні з одними, в залежності від рішення гравця, запрограмованих в сценарії подій, або в залежності від дій режиму.
Гра керована детальними інтерактивними моделями в яких враховано
- стратегічні та політичні фактори,
- етнічні моменти,
- релігія,
- освіта,
- матеріальний стан,
- мас-медіа та зв"язок,
- наявність ресурсів ,
- економічними фактори, ролі зовнішних сил, та багатьма іншими змінними.
До наявних тактик входять тренування, фанд-райзінг, організація, так само як розклейка листівок, протести, страйки, масові акції, громадянська непокора та відмова від співпраці - те у чому ми могли брати участь або просто спостерігати ще зовсім нещодавно у нас, в Україні.
Багато рішень під час гри включають в себе те, які персонажі та групи повинні брати участь у діях, та розгляд того, якими буде ціна акцій і що отримається у результаті.
CD-ROM, на якому буде поширюватись гра, включатиме у себе документацію та інструкції, додаткові матеріали про історію ненасильницьких конфліктів, керівництва з стратегії, та зразки робочих документів для діючих активістів.
"Сила ща потужніша" -результат співпраці фірми виробника BreakAway Games Ltd з International Center on Nonviolent Conflict (ICNC) та York Zimmerman Inc .
"Сила ще потужніша" - нова "стратегія" на тему спротиву.
Версія до друку // Редагувати // Стерти // URL: http://maidan.org.ua/static/news/1128269130.html
Не виключено, що новий "Отпор/Зубр/Кмара/Пора" буде починати з тренувань у віртуальному просторі, під час гри на комп"ютері.
Авторитарні режими пост-совка - тремтіть!
"Сила ще потужніша" ("A force more powerful") - це про ненасильницький спротив, такий що його розпочинали Махатма Ганді, Мартін Л. Кінг та описав у своїх книжках Джін Шарп.
Отже, в грі у розважально-навчальній формі зібрані кращі зразки (як стверджують автори) та досвід успішних ненасильницьких кампанії по боротьбі з диктаторами, окупантами, корумпованими правителями.
Консультантами виступали реальні активісти таких рухів, в т. ч. люди з "Отпору" (Олександр Марович), в сценаріях використані реальні події, що відбулися нещодавно.
Гру планують випустити до кінця 2005 року, і в ній майбутні зірки ненасильницького спротиву зможуть навчитися методам впливу та методам зміни політичного середовища, не використовуючи насильства. Також, гра зможе ще краще ознайомити звичайних громадян та представників ЗМІ про те, які можуть бути форми протесту, та слугувати інструментом для наукових досліджень ненасильницького спротиву.
Встановлені сценарії гри будуть вчити стратегічному плануванню, формулюванню цілей (таких як проведення вільних виборів або відставка диктатора), а також вчити вибору тактики. що придатна у тому чи іншому випадку (страйки, протести, бойкотування тощо).
Гра буде продаватися зі значними знижками для тих, хто її найбільше потребує - активістів що залучені в різні конфлікти у різних частинах світу.
Інтерфейс гри виглядає як суміш симулятора міста (Simsity) та покрокової стратегії, і судячи з наявних скрін-шотів, виглядає достатньо "sexy".
Це - стратегічна гра, яка більше вчить формулюванню думок та плануванню, ніж швидкої реакції. Її реалізм складається не з "навороченого" графічного 3D середовища, але з акуратного та реалістичного моделювання внутрішних процесів, в яких бере участь будь-який активіст.
Гравець (активіст) грає проти режиму (комп"ютера). Є можливість редагувати сценарії та створювати нові.
Розвиток матеріальних та людських ресурсів, оцінка сильних та слабких сторін противника та своїх власних, обрання цілей для атаки, обрання стратегії та тактики - такою є лінія гри. В сценаріях діють як окремі персонажі так і мережі, групи, альянси, які взаємодіють або борються одні з одними, в залежності від рішення гравця, запрограмованих в сценарії подій, або в залежності від дій режиму.
Гра керована детальними інтерактивними моделями в яких враховано
- стратегічні та політичні фактори,
- етнічні моменти,
- релігія,
- освіта,
- матеріальний стан,
- мас-медіа та зв"язок,
- наявність ресурсів ,
- економічними фактори, ролі зовнішних сил, та багатьма іншими змінними.
До наявних тактик входять тренування, фанд-райзінг, організація, так само як розклейка листівок, протести, страйки, масові акції, громадянська непокора та відмова від співпраці - те у чому ми могли брати участь або просто спостерігати ще зовсім нещодавно у нас, в Україні.
Багато рішень під час гри включають в себе те, які персонажі та групи повинні брати участь у діях, та розгляд того, якими буде ціна акцій і що отримається у результаті.
CD-ROM, на якому буде поширюватись гра, включатиме у себе документацію та інструкції, додаткові матеріали про історію ненасильницьких конфліктів, керівництва з стратегії, та зразки робочих документів для діючих активістів.
"Сила ща потужніша" -результат співпраці фірми виробника BreakAway Games Ltd з International Center on Nonviolent Conflict (ICNC) та York Zimmerman Inc .
Відповіді
2005.10.04 | BIO
Re: ненасильницький спротив переможе всіх доречі, без винятку
На сколько часов прохождения рассчитан этот виртуальныйненасильственный мастурбатор в нормальном режиме игры ?
До пенсии хватит посопротивляться ?
Или это бесконечная такая стратегия ?
Есть ли там опция выбора режима Кучмы-3 ?
...
Кабуд - Вы монстр мозгового саботажа.
И еще Мастер задавать глобальные вопросы.
Лучше сами лучше думайте.
2005.10.04 | QuasiGiraffe
Re: ненасильницький спротив переможе всіх доречі, без винятку
Це вже було в одному фільмі. Хлопець потренувався на компутерному тренажері, потім сів у Stealth і почав всіх мочити.Якщо наслідувати Вашу логіку, кращими політиками у нас скоро будуть пІдростки 14-16 років.
Вони ж - кращими військовими і спецназівцями (Doom, Козаки).
Вони ж - кращими міністрами (Civilization, Cleopatra)
2005.10.04 | Предсказамус
Решение есть, это сетевая RPG, их уже полно
В свое время я довольно долго играл в respublika.ru и могу сказать, что при нормальной организации это очень эффективный тренинг. Причем расходная часть мизерная, не вылезет и за пару тысяч баклей разово плюс пару сотен в месяц.