"Знаю!" сьогодні о 16-й годині пікетуватиме ЦВК
02/23/2006 | Знаю!
Сьогодні, 23 лютого, Громадянська ініціатива "Знаю!" о 16-й годині проводитиме пікетування ЦВК. Вимога - негайне оприлюднення біографій усіх кандидатів у народні депутати згідно до закону. Запрошуються усі небайдужі.
Відповіді
2006.02.23 | Костя Порох
В мене є набагато конструктивніша пропозиція -
За частину 850 000 доларів США, виділених USAID (тобто, урядом США) Фундації "Україна - США" (www.usukraine.org) на громадянську ініціативу "Знаю!" - САМИМ опублікувати дані про кандидатів!Всього за 5 доларів за ввод однієї біографії одного кандидата, можна було б ввести аж 160,000 біографій кандидатів (!!!), залишивши 50 000 доларів на управління проектом.
Натомість, 850 000 доларів буде виплачено на проведення пікету під ЦВК і рекламу на смітниках Києва.
Панове! погодьтеся, що це конструктивна пропозиція. Пишіть, якщо що. Ми готові взятися за ввод біографій кандидатів прямо зараз.
2006.02.23 | Бєлочка
Скока-скока?
Костя Порох пише:> За частину 850 000 доларів США, виділених USAID Фундації "Україна - США" (www.usukraine.org) на громадянську ініціативу "Знаю!"
Та я за такі гроші на всю ВРУ нарию вбивчого компромату, шо вистачить сісти до кінця літ!
2006.02.24 | Пані
Ви беретеся нарити компри на 7500 осіб за 100 баксів на рило?
І це за місяць до виборів? Я знаю, що ви дуже талановита людина, але щоб так... хіба що ви якусь об`єднану базу ЦРУ, Моссаду та ФСБ сперли і тепер на ній сидете....2006.02.24 | Юрій Шеляженко
Та ні, він просто проведе собі виділенку і купить принтер.
А потім надрукує новини з "Майдану", стосовні всіх ключових прізвищTested by Зінченко.
2006.02.24 | Пані
Хто він?
Причому тут Зінченко? Чи вважаєте Бєлочку Зінченком? Ні, це не Зінченко, це особа жіночої статі, знайома з багатьма майданівцями.2006.02.26 | Юрій Шеляженко
Нє, просто Зінченко видавав за компромат на Пороха роздруківки з
інтернет-газет. Це я і мав на увазі - метода така.А чому Ви Бєлочку згадали?
2006.02.23 | Roo
Re: В мене є набагато конструктивніша пропозиція -
Костя Порох пише:> За частину 850 000 доларів США, виділених USAID (тобто, урядом США) Фундації "Україна - США" (www.usukraine.org) на громадянську ініціативу "Знаю!" - САМИМ опублікувати дані про кандидатів!
Ну а як так виходить? Хто тут винний - "Знаю", що отримало ці гроші, чи американські бюрократи, які ці кошти виділили? Чому підтримують такі організації і не підтримують, скажімо, той таки "Майдан"?
2006.02.23 | Yoko
Re: В мене є набагато конструктивніша пропозиція -
Шановний незалежний експерт!Щоб ввести ці біографії їх спочатку треба отримати. Якщо б Ви уважніше слідкували за цією темою, ви б знали, що до ЦВК поступило вже 2 запити з проханням надати цю інформацію - біогарфії кандидатів та їх декларації. На запити було відмовлено.
Так само відмовляє на подібні запити більшість ТВК.
Костя Порох пише:
> За частину 850 000 доларів США, виділених USAID (тобто, урядом США) Фундації "Україна - США" (www.usukraine.org) на громадянську ініціативу "Знаю!" - САМИМ опублікувати дані про кандидатів!
>
> Всього за 5 доларів за ввод однієї біографії одного кандидата, можна було б ввести аж 160,000 біографій кандидатів (!!!), залишивши 50 000 доларів на управління проектом.
>
> Натомість, 850 000 доларів буде виплачено на проведення пікету під ЦВК і рекламу на смітниках Києва.
>
> Панове! погодьтеся, що це конструктивна пропозиція. Пишіть, якщо що. Ми готові взятися за ввод біографій кандидатів прямо зараз.
2006.02.23 | Tatarchuk
Треба надрукувати неофіційні доки ЦВК не надасть свї (-)
2006.02.23 | Костя Порох
Хай би партії та блоки надали біографії (-)
2006.02.23 | Пані
Якби ви самі спробували від партї або блоку...
... отримати хоч якусь інофрмацію, то оцих дурних пропозицій би не писали.Раджу звернутися до будь якого партійного офісу за будь якою інформацією СПОЧАТКУ, а потім з сепбе "незалежного експерта" представляти.
Зараз в нас в 10 регіонах йде проект "Усвідомлення Вибору" і до офісів партій звертаються з проханням дати офіційну відповідь на наші питання. Так от опис самого процесу отримання відповідей тягне на "12 стільців"...
А отримання даних від виборчих комісій то взагалі окрема історія, в яку "теоретичкам" краще не соватися. Бо це смішно читати тим, хто сам цим займається.
2006.02.23 | Костя Порох
Пробував і успішно отримував, в тому числі від ЦВК (-)
2006.02.23 | Пані
Наприклад яку і де?
І от навіщо цей цирк????2006.02.23 | Костя Порох
Відповіді
1) наприклад, яку: наприклад, інфомацію про результати виборів по дільницях.2) наприклад, де: в ЦВК
3) > І от навіщо цей цирк????
От і я хочу спитати!
2006.02.23 | Пані
Re: Відповіді
Костя Порох пише:> 1) наприклад, яку: наприклад, інфомацію про результати виборів по дільницях.
Ця інформація ДРУКУЄТЬСЯ на сайті ЦВК. Щоб її отримати не треба ніяких запитів нікуди.
>
> 2) наприклад, де: в ЦВК
>
> 3) > І от навіщо цей цирк????
>
> От і я хочу спитати!
А я і питаю. Навіщо цей цирк????
2006.02.23 | gavrilaf
Re: В мене є набагато конструктивніша пропозиція -
Є така штука, як незалежне розслідування. Я знаю багато чесних журналістів, що займаються ними майже безкоштовно, просто тому що душа болить за країну.А "Знаю" дійсно цікава організація. Особисто я не ЗНАЮ, що вони зробили корисного і до виборів і під час виборів. На дзвінки до них, зазвичай, жодної реакції не було. Майдан хоть щось намагався зробити.
2006.02.23 | Юрій Шеляженко
А де можна подивитись ксерокопії чи скан відмов?
Можу допомогти з медія-підтримкою. Тіки шось схоже на копії документів дайте.Може, відмовили в зв'язку з юридично хрєновою формою запитів?
До речі, хто балотується на місцеві ради - той знає, шо у згоді балотуватися є така фраза: "даю згоду на оприлюднення біографічних відомостей..."
І взагалі, через "своїх" членів ТВК ці біографії можна отримати на раз-два-три.
2006.03.07 | Yoko
Re: А де можна подивитись ксерокопії чи скан відмов?
Юрій, можу надати відксерені копії відмов, а також копії відмов в електронному вигляді(наші координатори надсилають так, як їм зручно). від формулювань сказитись можна просто, доречі. Мій телефон 80675971997. Зателефонуй з цього приводу завтра увечері - домовимось.2006.02.23 | Костя Порох
Дякую за пояснення!
Це дійсно проблема, якщо не дають. То ж публічні документи!Yoko пише:
> Шановний незалежний експерт!
> Щоб ввести ці біографії їх спочатку треба отримати. Якщо б Ви уважніше слідкували за цією темою, ви б знали, що до ЦВК поступило вже 2 запити з проханням надати цю інформацію - біогарфії кандидатів та їх декларації. На запити було відмовлено.
Може вони фізично не можуть надати інформацію по 7500 кандидатам до ВР? Може альтернатива - попрацювати в бібліотеці ЦВК?
> Так само відмовляє на подібні запити більшість ТВК.
ЦВК, не ТВК реєструє кандидатів до ВР. Це теж треба врахувати.
2006.03.07 | Yoko
Re: Дякую за пояснення!
Костя Порох пише:> Це дійсно проблема, якщо не дають. То ж публічні документи!
от-от. І депутати підписують папірець, що не мають нічого проти оприлюднення цієї інфи. В запитах, доречі, є вказівка і на те, що це є суспільноважливою інформацією і на те, що депутати дають згоду і пр. Наразі все виглядає, як якийсь зговір ТВК, ЦВК та партій.
>
> Yoko пише:
> > Шановний незалежний експерт!
> > Щоб ввести ці біографії їх спочатку треба отримати. Якщо б Ви уважніше слідкували за цією темою, ви б знали, що до ЦВК поступило вже 2 запити з проханням надати цю інформацію - біогарфії кандидатів та їх декларації. На запити було відмовлено.
>
> Може вони фізично не можуть надати інформацію по 7500 кандидатам до ВР? Може альтернатива - попрацювати в бібліотеці ЦВК?
Ми запропонували оприлюднити їм цю інфу нашими засобами - сайтом та гарчою лінією. А доступу до матеріалів просто не дають - ні ЦВК, ні ТВК. Хоча, деякі прогреси спостерігаються - горлівське ТВк(Донецьк обл!!) надала інфу загальним об*ємом 600(!!!) сторінок. Але це радше виключення з правила. В основному - відмови. Коли подаємо в суд на відмови - відмовляють суди.
>
> > Так само відмовляє на подібні запити більшість ТВК.
>
> ЦВК, не ТВК реєструє кандидатів до ВР. Це теж треба врахувати.
Ррррррррр, а я не тільки про вибори до ВР говорю!! Ми працюємо також по місцевих виборах у 15 областях.
2006.03.19 | Юрій Шеляженко
От би хто склав довідник місцевих кандидатів...
Yoko пише:> Ми працюємо також по місцевих виборах у 15 областях.
А рррезультати де? На вашому сайті база даних лише по Верховній Раді.
2006.02.23 | Юрій Шеляженко
Тепер я зрозумів, чому лише 11 тисяч $ йде на банерну рекламу
їх простенького сайту (а вебдизайнеру, б'юся об заклад, перепадають одні огризки - тре буде спитати).На укрнеті інтенсивність банерної реклами вражає. Б'юся об заклад, на опитуваннях в інеті, видаючи "Знаю!" за партію, можна отримати її рейтинг з десяток відсотків.
Скільки бабла на вітер..........
2006.02.23 | Сергій Кабуд
чому на вітер? чиновники сша,діаспори та київські авантюристи
мають глибокі кишені де вітер не гуляє)2006.02.23 | Юрій Шеляженко
Тре їм прозоро платити
і кошториси оприлюднювати. Тоді все буде ОК.А так - кидають шмат м'яса і дивляться, хто більше відгризе. Прямо євразійство якесь, їй-дядясему.
2006.02.23 | Костя Порох
Реклама коштує дорого
Реклама коштує дорого, від 20 доларів за 100 000 показів. Так що можна зрозуміти чому 11 тисяч доларів тільки на рекламу.2006.02.24 | Pashen
Re: Реклама коштує дорого
20 доларів за 100 000 показів?????вы ошибаетесь.... как минимум раз в 10-20 дороже
2006.02.23 | DADDY
Ініциатива "Знаю" робить багато корисних речей
І "Ганьба!" тим, кого душить жабаі хто полюбляє рахувати гроші у чужий кишені.
Це стосується і того, хто написав такий ганебний коментар "незалежного експерта", і того, хто додав цей коментар у "Новини".
Про Шеляженко я вже не кажу. Що, Юрко, у ЖоПи гроші скінчились, що ви зазіхаєте на дуже чесно і справедливо отриманий грант? Загальновідомо, що Кася теж ДУЖЕ хотів отримати копійчину (саме цей грант) від західних грантодавців, але ж отримав ДУЛЮ, бо перш ніж отримувати грант треба прозвітувати про витрати колишніх періодів, а звітувати немає чим, бо величезне БАБЛО 2004 пішло на просування себе коханого у радники Президента та на розбудову "грмадської" партії, як стартової платформи для стрибка у ВР.
Отримає Кася таку саму ДУЛЮ від виборців 26 березня, як отримав він її від грантодавців.
2006.02.23 | DADDY
Я особисто хочу вибачитись перед "Знаю"
за розміщення ганебного допису на першій сторінці сайту "Майдан".Хоч я не маю ніякого відношення до цієї "новини", але знаю (с), хто її поставив і засуджую вчинок цієї людини.
Ще раз щиро прошу вибачити.
Олександр DADDY Попов
2006.02.23 | Костя Порох
І я хочу теж особисто вибачитися
І подумати не міг, що моя раціоналізаторська пропозиція могла когось так образити!DADDY пише:
> за розміщення ганебного допису на першій сторінці сайту "Майдан".
> Хоч я не маю ніякого відношення до цієї "новини", але знаю (с), хто її поставив і засуджую вчинок цієї людини.
> Ще раз щиро прошу вибачити.
> Олександр DADDY Попов
2006.02.23 | Пані
А вам би до ноги дінаму прикрутити....
тобто до клави і стільки можна було б енергії отримати!!! Як від тої балерини в Райкіна.А що? Теж раціоналізаторська пропозиція. І тільки спробуйте образитися!!!!
2006.02.24 | Костя Порох
дійсно!
Пані пише:> тобто до клави і стільки можна було б енергії отримати!!! Як від тої балерини в Райкіна.
Так і спробую! Як я раніше не додумався!
2006.03.07 | Yoko
Re: Я особисто хочу вибачитись перед "Знаю"
Daddy, дякую за теплі слова, але не розумію, чому вибачаєшся, вже чиєї-чиєї, а твоєї провини точно немає. Ще раз велике дякую за розуміння.2006.02.23 | Костя Порох
Сто відсотків - так!
DADDY пише:> І "Ганьба!" тим, кого душить жаба
> і хто полюбляє рахувати гроші у чужий кишені.
> Це стосується і того, хто написав такий ганебний коментар "незалежного експерта", і того, хто додав цей коментар у "Новини".
То ви мене неправильно зрозуміли! Не дай Бог мені рахувати гроші у кишені! З іншого боку, я переконаний, що було би чудово самим опублікувати біографії кандидатів замість пікетувати ЦВК! Я не знаю, чому ви не згодні...
> Про Шеляженко я вже не кажу. Що, Юрко, у ЖоПи гроші скінчились, що ви зазіхаєте на дуже чесно і справедливо отриманий грант? Загальновідомо, що Кася теж ДУЖЕ хотів отримати копійчину (саме цей грант) від західних грантодавців, але ж отримав ДУЛЮ, бо перш ніж отримувати грант треба прозвітувати про витрати колишніх періодів, а звітувати немає чим, бо величезне БАБЛО 2004 пішло на просування себе коханого у радники Президента та на розбудову "грмадської" партії, як стартової платформи для стрибка у ВР.
> Отримає Кася таку саму ДУЛЮ від виборців 26 березня, як отримав він її від грантодавців.
Оце так так!
2006.02.23 | DADDY
Re: Сто відсотків - так!
Костя Порох пише:було би чудово самим опублікувати біографії кандидатів замість пікетувати ЦВК! Я не знаю, чому ви не згодні...
>
Одне не виключає іншого. Вимагати від ЦВК прискорити публікацію біографій можна та потрібно саме шляхом акцій Прмої дії, серед яких є і пікетування.
Справа в іншому: публікація офіційних біографій (а багато з них буде "підмарафечені") для боротьби за чистоту списків дасть цікаву можливість. Тут вже хтось згадував т.з. журналістське розслідування. Так от: у рамках проекту "Хто там?" ми і намагаємось зібрати "неформалні" біографії кандидатів. І не тільки біографії так би мовити "життєві", а й "майнові" та "фінасові" (до речі все це є на Майдан Вікі). Порівняння офіціозу та справжніх даних та публікація результатів порівняння може дати дуже цікаві результати.
Ну, і останнє: я не так був обурений Вашим дописом, як використанням цього допису у якості коментаря до повідомлення про акцію "Знаю!".
Ще раз кажу: ми робимо спільну справу. Ми з різних боків лупаємо скелю кучмізму.І "Знаю!" робить це не найгіршим способом.
Заздалегідь дякую за розуміння моєї позиції.
2006.02.23 | Костя Порох
Re: Сто відсотків - так!
> Одне не виключає іншого. Вимагати від ЦВК прискорити публікацію біографій можна та потрібно саме шляхом акцій Прмої дії, серед яких є і пікетування.Так хто ж знав: інформації про проблеми з ЦВК не було.
> Справа в іншому: публікація офіційних біографій (а багато з них буде "підмарафечені") для боротьби за чистоту списків дасть цікаву можливість. Тут вже хтось згадував т.з. журналістське розслідування. Так от: у рамках проекту "Хто там?" ми і намагаємось зібрати "неформалні" біографії кандидатів. І не тільки біографії так би мовити "життєві", а й "майнові" та "фінасові" (до речі все це є на Майдан Вікі). Порівняння офіціозу та справжніх даних та публікація результатів порівняння може дати дуже цікаві результати.
> Ну, і останнє: я не так був обурений Вашим дописом, як використанням цього допису у якості коментаря до повідомлення про акцію "Знаю!".
> Ще раз кажу: ми робимо спільну справу. Ми з різних боків лупаємо скелю кучмізму.І "Знаю!" робить це не найгіршим способом.
> Заздалегідь дякую за розуміння моєї позиції.
Розумію. Ціню. Поважаю.
2006.02.23 | DADDY
Дякую(-)
2006.02.23 | Костя Порох
І вам також(-)
2006.02.23 | Пані
Re: Сто відсотків - так!
Костя Порох пише:> > Одне не виключає іншого. Вимагати від ЦВК прискорити публікацію біографій можна та потрібно саме шляхом акцій Прмої дії, серед яких є і пікетування.
>
> Так хто ж знав: інформації про проблеми з ЦВК не було.
Ні "не було", а "я не бачив". Воно проходило в новинах. І не тільки від Знаю. З тими самими проблемами стикнулися і інші активісти.
2006.02.24 | Костя Порох
Re: Сто відсотків - так!
> З тими самими проблемами стикнулися і інші активісти.Ось рішення http://dovidka.com.ua/cgi-bin/uwhwh/aaa
2006.02.24 | Пані
Ви сайт ЧИТАЛИ?????
Я просто дурію від цієї самовпевненості...Там є біографії до сотні ЧІЛЬНИХ нардепів, набраних в хуізху і короткі в кілька рядків зведення з сайту ЦВК про всіх нових кандидатів чи тих, кого в хуізху нема.
Динаму крутити треба! В країні енергії не вистачає!
2006.02.24 | Д.Потєхін
Re: Ви сайт ЧИТАЛИ?????
> Там є біографії до сотні ЧІЛЬНИХ нардепів, набраних в хуізху і короткі в кілька рядків зведення з сайту ЦВК про всіх нових кандидатів чи тих, кого в хуізху нема.
який інший проект дає доступ до біографій хоча б якихось нардепів для тих, в кого немає інтеренету? - нагадайте, бо я не чув про такі.
давайте не чільних - поставимо.
2006.02.24 | Пані
Це саме те питання, яке і тут задаю
Так що репліка - не до мене.Я-то якраз дуже добре знаю, як воно - видирати інформацію з всякх офіційних установ.
2006.02.24 | Пані
Re: Сто відсотків - так!
Костя Порох пише:> DADDY пише:
> > І "Ганьба!" тим, кого душить жаба
> > і хто полюбляє рахувати гроші у чужий кишені.
> > Це стосується і того, хто написав такий ганебний коментар "незалежного експерта", і того, хто додав цей коментар у "Новини".
>
> То ви мене неправильно зрозуміли! Не дай Бог мені рахувати гроші у кишені! З іншого боку, я переконаний, що було би чудово самим опублікувати біографії кандидатів замість пікетувати ЦВК! Я не знаю, чому ви не згодні...
Тому що ви так і не дали відповідь на запитання - ДЕ ВЗЯТИ ті біографії? Ну і де?
Провести журналістське розслідування по кожному з тисяч кандидатів? Це не 850 тис. коштуватиме, а НАБАГАТО більше.
2006.02.24 | Костя Порох
Re: Сто відсотків - так!
> Тому що ви так і не дали відповідь на запитання - ДЕ ВЗЯТИ ті біографії? Ну і де?Тут http://dovidka.com.ua/cgi-bin/uwhwh/aaa
> Провести журналістське розслідування по кожному з тисяч кандидатів? Це не 850 тис. коштуватиме, а НАБАГАТО більше.
А сенс?
2006.02.24 | Пані
ТАМ НЕМА!!!!
Йоли ж пали!!!! Та хоч би пару біографій спробувалим подивитися!!!!Я давно з таким на Майдані не стикалася...
2006.02.24 | Юрій Шеляженко
Громадянська ініціатива ЖАБА!: за прозоре грантоїдство
DADDY пише:> І "Ганьба!" тим, кого душить жаба
Це кого?
> і хто полюбляє рахувати гроші у чужий кишені.
Йдеться начебто про кишеню українського народу, на благо якого начебто цілком прозоро виділяються гранти певних благодійників?
> Це стосується і того, хто написав такий ганебний коментар "незалежного експерта", і того, хто додав цей коментар у "Новини".
А шо за коментар? Га? Лінк плз.
> Про Шеляженко я вже не кажу. Що, Юрко, у ЖоПи гроші скінчились, що ви зазіхаєте на дуже чесно і справедливо отриманий грант?
DADDY, припиніть мене асоціювати з баблократами взагалі та якимись конкретними політичними партіями зокрема, крім сатиричного проекту "Партія Любителів Брехні". Я з "Порою" іноді співпрацюю. Але ні їм, ні будь-кому іншому не продавався і тим більше не віддавався безкоштовно Я непідкупний вільний гуманіст, крапка.
> Загальновідомо, що Кася теж ДУЖЕ хотів отримати копійчину (саме цей грант) від західних грантодавців, але ж отримав ДУЛЮ, бо перш ніж отримувати грант треба прозвітувати про витрати колишніх періодів, а звітувати немає чим, бо величезне БАБЛО 2004 пішло на просування себе коханого у радники Президента та на розбудову "грмадської" партії, як стартової платформи для стрибка у ВР.
Поділом. Підтримую ваше злорадство як активну громадянську позицію Чекаю на іншу громадянську позицію, шо "Знаю!" ще більш прольотне, оскільки піариться не те що без суттєвої користі для українського народу, а навіть без суттєвої користі для самих себе (грошовий аспект виношу за скобки - чи може, не ВАРТО? тоді взагалі капут...).
> Отримає Кася таку саму ДУЛЮ від виборців 26 березня, як отримав він її від грантодавців.
Цілком можливо. А може й ні. Я б не був таким категоричним. Не ВАРТО! видавати бажане за дійсне.
2006.02.24 | Сергій Кабуд
а ми це Знаю розслідуємо тут, в США, бо знаємо як(-)
2006.02.24 | Юрій Шеляженко
Бажаю успіху. Шліть апельсини *сенсації* бочками (-)
2006.02.26 | Д.Потєхін
Re: Громадянська ініціатива ЖАБА!: за прозоре грантоїдство
>"Знаю!" ще більш прольотне, оскільки піариться не те що без суттєвої користі для українського народу, а навіть без суттєвої користі для самих себе (грошовий аспект виношу за скобки - чи може, не ВАРТО? тоді взагалі капут...).
Шеляженко, на наступну подібну заяву ти відповідатимеш в суді.
2006.02.26 | Сергій Кабуд
суд - це завжди цікаво(-)
2006.02.26 | Юрій Шеляженко
У суді відповідають за факти, а не за припущення та натяки.
І я здивований. Просто не розумію, Дмитре, Вашої бурхливої емоційної реакції на мої дописи в цій гілці.Ну, висловив скепсис з приводу дієвості "Знаю!" - це не тільки моя особиста думка. При обговоренні результатів кампанії "2004 та планів кампанії "2006 ця думка цілком може змінитися, якщо у мене буде більше інформації.
Ну, розголосив інформацію з третіх рук про витрати на банерну рекламу. Мені чомусь завжди здавалося, що громадські організації менше турбуються про такі витоки інформації, ніж, скажімо, штаби партій. Хіба ні? Поясніть, чому я не повинен переповідати такі чутки, і я не буду їх переповідати...
Коротше, навіщо сваритися, якщо можна з'ясувати непорозуміння мирно і покінчити з недомовками в зародку?
2006.02.23 | Дмитро Потєхін
Re: В мене є набагато конструктивніша пропозиція -
Шановні майданівці!
Не можу не відволіктися від справ, аби прокоментувати пару речей:
"Знаю!" справді є однією з найбільших кампаній просвіти виборців. Наш бюджет справді складає 850 000 доларів США. Кампанії, як ви знаєте, коштують хороших грошей. Для тих, кого цікавлять „шокуючі” цифри, можу додати, що ці „величезні” гроші витрачаються протягом лише чотирьох місяців.
Але попри те, що середній вік центрального офісу, який адмініструє всі ці мільйони, становить 27 років, з ідей типу „скільки кого й куди за таке бабло можна було б відправити” сміється навіть 18-річний координатор 100 людей й 15-ти регіонів, де ми працюємо (між іншим, майданівець .
Переконаний, що значна частина майданівців займається реальними справами, тому здатна не тільки на такий „ацкій креатів”, але й на оцінку його доречності й реалістичності.
Всіх, кого хвилює тема „як київські прахадімци зі Знаю! дерибанить бабло американських платників податків через тупість американських бюрократів” запрошую розказати про це безпосередньо дивлячись мені та моїм друзям в очі – обіцяю знайти на це 60 хвилин.
Оскільки мій логін дивним чином більш-менш регулярно зникає з бази майдану й після декількох спроб його відновлення я обламався, пропоную це зробити у нас офісі –Межигірська 17, 12. Аби зловити мене, прохання попередньо зателефонувати на 331-59-32, або написати на dp@znayu.org.ua
Пане Шеляженко - якщо Ви досі ображаєтесь, що я Вас звільнив з проекту після випробовувального терміну - прошу свої образи висловити мені безпосередньо, а не приховувати їх за критокою проекту. Якщо Вам досі не зрозумілі підстави звільнення – можу їх пояснити особисто.
Пана Пороха прошу захопити перелік питань, на які він „переважно не отримав відповіді” на гарячій ліній, а також пригадати дати його дзвінків на гарячу лінію в 2004-му - я підніму архів. Відповім на його закиди безпосередньо (звісно, якщо з’явитися йому не завадить схильність ховатися за ніками).
Решті майданівців зичу вільних й справедливих виборів та особистого щастя.
Відкритий до співпраці,
Дмитро
2006.02.23 | Костя Порох
Помилка
Шановний Дмитро Потєхін!Дякую за пояснення про акції "Знаю".
> Кампанії, як ви знаєте, коштують хороших грошей.
Пан Порох не питав вас ні про які переліки і гаріячі лінії.
> Пана Пороха прошу захопити перелік питань, на які він „переважно не отримав відповіді” на гарячій ліній, а також пригадати дати його дзвінків на гарячу лінію в 2004-му - я підніму архів. Відповім на його закиди безпосередньо (звісно, якщо з’явитися йому не завадить схильність ховатися за ніками).
Відкритий до співпраці,
Костя Порох.
2006.02.23 | Пані
А оце, вибачте, фігня написана.
Дмитро Потєхін пише:> Оскільки мій логін дивним чином більш-менш регулярно зникає з бази майдану й після декількох спроб його відновлення я обламався, пропоную це зробити у нас офісі –Межигірська 17, 12. Аби зловити мене, прохання попередньо зателефонувати на 331-59-32, або написати на dp@znayu.org.ua
Нікуди ваш логін не зникав. Що за...?
Якщо в вас проблеми з логіном, паролем, користуванням сайтом чи чимось таким - пишіть мені, або дзвоніть навіть. Натиснувши на Пані на цьому поідомленні можна вийти на мій профіль - там мило є, а далі лінк на сторінку з телефонами і навіть мордофейсом.
2006.02.24 | Д.Потєхін
Re: А оце, вибачте, фігня написана.
ура! це справді була фігня! )
перепрошую Пані.
2006.02.24 | Юрій Шеляженко
Власне, у мене теж є конструктивна пропозиція до Дмитра Потєхіна
Конструктивна пропозиція.Хочу звернутися до керівника проекту "Знаю!" Дмитра Потєхіна із проханням показати мені, фрілансерові Юрію Шеляженко, звіти по ГК "Знаю!" за 2004 рік, особливо фінансовий звіт. Як відомо, тема матеріальної залежності від іноземних спонсорів є найбільшим хітом у критиці вельмишашановних НУО з боку деяких політичних сил, зокрема: Партії регіонів, Комуністичної партії, блоку Наталі Вітренко, блоку "Не так!". Тож оприлюднення вашого звіту, принаймні його ключових моментів, було б дуже корисним в якості демонстрації добрих намірів і прозорих форм менеджменту НУО тим нашим співгромадянам, які під впливом певних пропагандистів сумніваються в існуванні таких добрих намірів і прозорості найбільш щедро фінансованих з Європи та США українських НУО.
У разі надання звіту спробую забезпечити позитивний PR через провідні опозиційні медіа, з якими я зараз наводжу контакти...
Юрій Шеляженко
01042, Київ, Тверський тупик 9, кв. 82
(097) 3179326
(044) 5290435
happy at maidan.org.ua
----------------------------------------
> Пане Шеляженко - якщо Ви досі ображаєтесь, що я Вас звільнив з проекту після випробовувального терміну - прошу свої образи висловити мені безпосередньо, а не приховувати їх за критокою проекту. Якщо Вам досі не зрозумілі підстави звільнення – можу їх пояснити особисто.
Я на Вас не ображався тоді, не ображаюсь і зараз. А за "критикою проекту" (насправді це було лише кілька суб'єктивних вражень без претензії на повноцінний аналіз) нічого не приховую.
Якщо Вам є що мені розповісти додатково відносно припинення нашої співпраці рік тому - валяйте, маякніть, я, як завжди, цікавий до всього Дивно: як тільки шось не в похвалу скажеш, одразу шукають особисто-емоційні мотиви... Я ж просто написав те, про що подумав, от і все
Користуючись нагодою, між іншим, хочу подякувати Вам за цікаву статтю про зарплатню президентів СНД, яку я частково використав для аналізу податкової декларації нашого Президента (це було влітку).
2006.02.24 | Д.Потєхін
Re: Власне, у мене теж є конструктивна пропозиція до Дмитра Потєхіна
> Хочу звернутися до керівника проекту "Знаю!" Дмитра Потєхіна
Хочеш? - Звернись!
> із проханням показати мені, фрілансерові Юрію Шеляженко, звіти по ГК "Знаю!" за 2004 рік, особливо фінансовий звіт.
Як я вже написав, всі плани та звіти, які стосуються моєї відповідальності в проекті, готовий надати.
"Звіт" про власні статки також надав.
До арендованої квартири наразі не запрошую, бо дружина хворіє.
> Як відомо, тема матеріальної залежності від іноземних спонсорів є найбільшим хітом у критиці вельмишашановних НУО з боку деяких політичних сил.
Так, але в мене є сумніви, що розкриття бюджетів та звітності може змінити розкриття теми матеріальної залежності від іноземних спонсорів. Бо вони справді залежні, але в цьому немає нічого жахливого - після укладання контракту дві вільні й рівноправні сторони також стають залежними.
Проблема в тому, що більшість з них критично залежна з того моменту, як вирішує, що повинна отримати грант "за будь-яку ціну". Тому це не стільки проблема спонсорів, скільки грантоотримувачів.
> У разі надання звіту спробую забезпечити позитивний PR через провідні опозиційні медіа, з якими я зараз наводжу контакти...
Та ти шо?!!!!
> Я на Вас не ображався тоді, не ображаюсь і зараз.
Ну і чудово.
> А за "критикою проекту" (насправді це було лише кілька суб'єктивних вражень без претензії на повноцінний аналіз) нічого не приховую.
ну так нєфіг своїми "суб'єктивними враженнями" змушувати мене спростовувати дурниці.
> Користуючись нагодою, між іншим, хочу подякувати Вам за цікаву статтю про зарплатню президентів СНД, яку я частково використав для аналізу податкової декларації нашого Президента (це було влітку).
нічого такого не писав.
але - наздоровля. )
2006.02.26 | Юрій Шеляженко
Re: Власне, у мене теж є конструктивна пропозиція до Дмитра Потє
> > Хочу звернутися до керівника проекту "Знаю!" Дмитра Потєхіна> Хочеш? - Звернись!
Звернувся. Дякую за оперативну відповідь
> > із проханням показати мені, фрілансерові Юрію Шеляженко, звіти по ГК "Знаю!" за 2004 рік, особливо фінансовий звіт.
> Як я вже написав, всі плани та звіти, які стосуються моєї відповідальності в проекті, готовий надати.
Дякую. Взагалі, в російськомовному інформпросторі статей на тему "як фінансуються та управляються грантоїдські НДО" практично нема. Зрештою, в україномовному також. "Третій сектор" для простих людей є певною загадкою. Я був би радий просувати в ЗМІ детальнішу інфу про те, що у вас за кулісами, якщо б у мене було більше інсайдерської інформації. Бо навіть за місяць роботи волонтером в "Знаю!" я не зрозумів, як і навіщо це робиться - волонтерів, на жаль, не залучали до процесу прийняття рішень.
> "Звіт" про власні статки також надав.
> До арендованої квартири наразі не запрошую, бо дружина хворіє.
Гарний жест, але це мене мало цікавить. Хіба що як штрих до можливого інтерв'ю...
Чесно, після 11 років не люблю порпатися по чужим кишеням - лише по бухгалтерським книгам "общаків" та й то сприймаю як брудну, хоч і необхідну, роботу.
> > Як відомо, тема матеріальної залежності від іноземних спонсорів є найбільшим хітом у критиці вельмишашановних НУО з боку деяких політичних сил.
> Так, але в мене є сумніви, що розкриття бюджетів та звітності може змінити розкриття теми матеріальної залежності від іноземних спонсорів. Бо вони справді залежні, але в цьому немає нічого жахливого - після укладання контракту дві вільні й рівноправні сторони також стають залежними.
Питання в тому, в якій мірі залежні. Люди повинні знати, що західні меценати та уряд США платять вам за креативність та соціальні ініціативи, а не за шкідницьку діяльність, і не за порушення українських законів, а за їх... як би це сказати... популяризацію
> Проблема в тому, що більшість з них критично залежна з того моменту, як вирішує, що повинна отримати грант "за будь-яку ціну". Тому це не стільки проблема спонсорів, скільки грантоотримувачів.
Знов таки, якщо ця проблема існує, про неї теж варто написати.
> > У разі надання звіту спробую забезпечити позитивний PR через провідні опозиційні медіа, з якими я зараз наводжу контакти...
> Та ти шо?!!!!
Як варіант. Цікавість громадськості до інсайдерської інформації з різних помітних спільнот - це мій чесний хліб журналіста. В тому числі, мають бути якісно задоволені й інтереси "опозиційної" громадськості, бо зараз їх преса тупо годує людей брехнею про "грантоїдів", не відповідаючи на елементарні питання типу: а шо там всередині? а чи правильний чорно-білий погляд в даному випадку? і т.п.
> > А за "критикою проекту" (насправді це було лише кілька суб'єктивних вражень без претензії на повноцінний аналіз) нічого не приховую.
> ну так нєфіг своїми "суб'єктивними враженнями" змушувати мене спростовувати дурниці.
Які дурниці?
> > Користуючись нагодою, між іншим, хочу подякувати Вам за цікаву статтю про зарплатню президентів СНД, яку я частково використав для аналізу податкової декларації нашого Президента (це було влітку).
> нічого такого не писав.
> але - наздоровля. )
Ага. Вибачаюся, помилка вийшла. Однофамілець.
http://www.moldova.ru/index.php?tabName=articles&owner=58&id=788
2006.03.07 | Yoko
Re: В мене є набагато конструктивніша пропозиція -
> Але попри те, що середній вік центрального офісу, який адмініструє всі ці мільйони, становить 27 років, з ідей типу „скільки кого й куди за таке бабло можна було б відправити” сміється навіть 18-річний координатор 100 людей й 15-ти регіонів, де ми працюємо (між іншим, майданівець .
Дмитро!
19-річний координатор!!!=))))
2006.02.24 | Юрій Шеляженко
Між іншим, прес-реліз в тему. Справа серйозніша за піар "знайок"
ВИБОРИ-2006 - ЗМОВА ПРОТИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУабо
ЧОМУ КОТИ В МІШКАХ – З′ЯСУЄМ ВОСЕНИ
Прес-реліз
Правозахисної організації „Правове суспільство”
Парламентські вибори 2006 вже охарактеризували себе як закриті та непрозорі. Всі спроби
„Правового суспільства” та низки партнерських організацій звернути увагу Центральної
виборчої комісії та політичних партій на необхідність надати виборцям вичерпну інформацію
про кандидатів в депутати зустріли абсолютне, жорстке небажання ЦВК оприлюднювати ні
автобіографії, ні декларації про майно та доходи.
18 лютого 2006 року у відповідь на прохання „Правового суспільства” оприлюднити шляхом
розміщення на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії України
(http://www.cvk.gov.ua) та в офіційних друкованих засобах масової інформації, копії
автобіографій та декларацій про майно та доходи, заповнених кандидатами власноруч, - ми
отримали категоричну відмову ЦВК (за підписом М. Ставнійчук).
Попри те, що у відповідності до ч. 2 ст.13 Закону України „Про вибори народних депутатів”
виборчі комісії зобов’язані забезпечити можливість для ознайомлення виборців з відомостями
про кандидатів у депутати. Згідно до ст.ст. 11; 13; 58 Закону України „Про вибори народних
депутатів України”, ця інформація не є конфіденційною, оскільки кандидати надали згоду на її
оприлюднення, необхідна для реалізації принципу публічності та відкритості виборів та
закріплена законодавством України, як суспільно важлива.
Нам не залишається нічого іншого, крім як звернутися до суду з вимогою зобов’язати ЦВК
вчинити ці дії та розпочати кампанію громадянського опору.
Прес-конференція відбудеться 23 лютого 2006 року в УНІАН о 15-00
Запрошені:
Заст. Голови ЦВК Марина Ставнійчук
адвокат Олександр Данилюк (голова ПО „Правове суспільство”),
Дмитро Потєхін (координатор Громадянської ініціативи „Знаю!”),
Андрій Горбаль (медіа-директор Громадянської ініціативи „Знаю!”)
Контактна особа: Микола Вересень
2006.02.24 | Пані
Тю, а що одразу неясно було що це серйозно?
А не "піар знайок"? Ви б хоч трохи подумали до того, як стібатися тут про їхнє пікетування. Бо це пікетування було абсолютно доречним способом привертання уваги до цього ганебного явища.Ваші та Кості коменти в цій темі показували, що не усвідомлюєте всю серйозність актуалізованою "Знаю" теми.
2006.02.24 | Юрій Шеляженко
А ви усвідомлюєте важливість теми, яку ми з Костею підняли? (-)
2006.02.24 | Пані
Ви тупо прогнали на "Знаю"
Не розібравшися навіть в причинах їх протестів. І ніякої відповіді по суті ЯК ЇМ ОТРИМАТИ БІОГРАФІЇ кандидатів ані від вас, ані від Кості я ще не отримала.2006.03.06 | Юрій Шеляженко
В усякому разі, їм не вистачить коштів на боротьбу з ЦВК, якщо
вони і далі будуть кидати все бабло на рекламу.Бо банери - лише мала частина їхньої піарівської розкоші. Я просто прозрів, коли побачив біля УНІАНу смітничок з написом "Журналісти не брешуть" і логотипом "Знаю!". Погодьтеся, доволі спірне твердження як для більшості наших співгромадян, які насправді не знають, чим відрізняється журналіст від піарщика, публіциста або пропагандиста. Тож хоч би написали "Журналісти не брешуть *" і внизу маленькими літерами "* Журналіст - людина, яка збирає, систематизує і описує в популярній формі суспільно значущу інформацію і подає її громадськості за допомогою засобів масової інформації, з дотриманням принципів об'єктивності та врахування всіх суттєвих точок зору на підняту проблему."
А ще ж телереклама, замовні репортажі в новинах, всякі акції з чилохтами та алохлітами... Тут не до бігання в ЦВК за біографіями і податковими деклараціями.
2006.02.24 | Serhij Vasylchenko
Досить гратися в графів Монтекрісто
Може досить займатися мочиловом, витрачаючи на це час. Особливо смішно читати критику від тих, хто в свій час доклав максимум зусиль для позитивної розкрутки теперішніх об'єктів критики. Якщо комусь не подобається діяльність певних проектів, то створюйте власні, або пітримуйте реальною діяльністю конкурентів. І вже потім кажіть, що ті кращі.А на тему відкритості ЦВК, то від них інформації, окрім тієї що на сайті не діб'єшся. В мене знайомий науковець, що займається електоральною географією, в літку робив запит від університета Шевченка (йому потрібні були результати по дільницях, окрім тих, що є на сайті). То він відповідь чекав пару місяців і реально отримав відмову. А в телефонній розмові сказали, що б він перестав надоїдати. Тому мені, я теж займаюся електоральною географією, прихлдиться використовувати результати паралельних підрахунків та шукати в регіонах паперові зведені таблиці і вручну вбивати.
Тому готовий з радістю отрмати данні по дільницях від Кості Пороха
2006.03.18 | Юрій Шеляженко
Тепер Потєхін точно на мене в суд подасть. (/)
Продовжуючи потроху внєдрятися в біло-синє ссередовище, тиснув от в 2000 чергову статейку:http://2000.net.ua/print/svobodaslova/ktoplatitzamirazhi.html
========================================
общественные организации часто проводят кампании по социальной рекламе на выгодные для своих «спонсоров» темы. Например, фонд «Украина — США» в этом году выделил 850000 долл. на гражданскую инициативу «Знаю!», а именно на информационное обеспечение «честных выборов» в Украине. На эти деньги покупается эфирное время, рекламные площади (репортеры давно приметили мусорный ящик возле информагентства УНИАН с надписью: «Цей смітник — не виборча урна. Журналісти не брешуть. Громадянська ініціатива «Знаю!» Кто-то даже пошутил: «Им бы написать, что социологи тоже не врут!»), баннерная реклама в интернете — только на нее, по достоверным сведениям, потрачено больше 10тыс. долл.
Кстати, перед выборами президента в 2004 г. «Знаю!» распространяла буклеты «5 критериев избрания президента», наклейки с номерами «горячих линий против фальсификаций на выборах» — и хотя информационные материалы были выдержаны в нейтральном стиле, факт популяризации западных взглядов на выборы больше всего сыграл на руку президентской кампании Виктора Ющенко.
Интересно, что в акциях «Знаю!» принимали участие одни и те же люди, студенты, как и в мероприятиях более заполитизированной, несомненно «оранжевой», гражданской компании «Пора!» Да и сейчас координатором региональных членов «Знаю!» является Ольга Худецкая, известная активистка «Поры!»
=================