Ультиматум Лукашеску !!! (л)
04/07/2006 | Tatarchuk
Условия для Лукашенко
Резолюция, принятая Европарламентом по Белоруссии после доклада Милинкевича, была встречена овациями
Европарламент поставил шесть условий Александру Лукашенко, невыполнение которых повлечет санкции в отношении не только самого президента Белоруссии, но и всей страны. За резолюцию по Белоруссии проголосовали 524 евродепутата, против – только 17. Одно из основных условий – проведение в стране повторных президентских выборов, так как прошедшее 19 марта голосование не соответствует «демократическим нормам».
Рассказы об ужасающей ситуации в Белоруссии из уст бывшего кандидата на президентский пост от оппозиции Александра Милинкевича европейские парламентарии слушали в течение трех часов. Во время выступления докладчику стало плохо и ему была оказана медицинская помощь. «Я почувствовал крайнюю усталость, как покраснели мои щеки, и я решил, что мне необходимо измерить давление», - сказал после выступления бельгийским журналистам 58-летний Милинкевич. Но, как передает РИА «Новости», недомогание оппозиционера было вызвано простой усталостью. «В течение последних шести месяцев у меня не было ни одного дня для отдыха», - добавил Милинкевич.
Резолюция, принятая Европарламентом по Белоруссии после доклада Милинкевича, была встречена овациями, а самого Милинкевича депутаты провожали с трибуны стоя, аплодисментами. В документе Европа поставила Александру Лукашенко шесть условий, при выполнении которых к стране не будут применены санкции. Главным пунктом значится требование о проведении повторных президентских выборов. Как сообщает белорусское агентство «БелаПАН», Европарламент считает, что Александр Лукашенко «не может быть признан легитимным президентом, и должны быть проведены повторные выборы в соответствии с международными демократическими стандартами».
Помимо этого, парламентарии призвали ООН, Совет Европы и правительства стран - участниц ЕС организовать комиссию по расследованию исчезновений в Белоруссии Юрия Захаренко, Виктора Гончара, Анатолия Красовского и Дмитрия Завадского. А от белорусских властей потребовали освободить из СИЗО лидеров оппозиции Александра Козулина, Михаила Маринича, Валерия Левоневского, Александра Васильева и Никиту Сасима, которые, по мнению европарламентариев, были незаконно арестованы во время предвыборной кампании и акций протеста против результатов выборов.
Последним пунктом депутаты призвали ЕС «надавить» на Россию, чтобы Москва изменила свое отношение к политическому режиму в Минске.
В качестве одного из наказаний для Александра Лукашенко парламентарии придумали включение его в список невъездных в Европу лиц. Помимо этого, сам список лиц нон грата будет расширен за счет чиновников и местных и центральных органов власти Белоруссии, которые, по оценкам евродепутатов, участвовали в нарушении законодательства и прав человека в Белоруссии.
10 апреля резолюция Европарламента будет рассмотрена на заседании Совета министров стран ЕС, на котором будут утверждены санкции против белорусских чиновников. «Будут введены избирательные санкции, которые не затронут население, однако повлияют на тех, кто действительно причастен к фальсификациям во время выборов», - заявила Бенита Фереро-Вальднер. В то же время она добавила, что Евросоюз будет и в дальнейшем оказывать поддержку гражданскому обществу в Республике Беларусь.
Принятую резолюцию в России осудили. «Изоляция Белоруссии была бы ошибкой», - заявил накануне глава МИД России Сергей Лавров. «Мы считаем, что какие бы вопросы ни возникали к этой стране, они должны решаться путем вовлечения в диалог, а не путем изоляции. Это более перспективный путь», - пояснил он позицию России.
А в самой Белоруссии активно готовятся к завтрашней, третьей по счету инаугурации Александра Лукашенко. Национальная государственная телерадиокомпания Белоруссии планирует широко осветить в прямом эфире церемонию вступления Лукашенко в должность президента, сообщили РИА «Новости» в пресс-службе компании. Телевизионщики обещают, что зрители станут свидетелями всех подробностей церемонии. В показе будет задействовано пять передвижных телевизионных станций (ПТС), рассредоточенных по пути следования кортежа президента.
«Белорусские граждане смогут увидеть движение кортежа президента уже от стелы «Минск - город-герой», расположенной по пути следования президентского кортежа, до Октябрьской площади и всю дальнейшую церемонию в режиме прямого эфира», - сообщил собеседник агентства. Прямая трансляция церемонии начнется на всех трех национальных телеканалах страны 8 апреля в 14.45 (15.45 по московскому времени).
Впервые в истории национального радиовещания прямую трансляцию церемонии инаугурации будет вести также и Первый национальный канал Белорусского радио во всех диапазонах вещания, а также в режиме реального времени в сети Интернет.
http://www.vz.ru/politics/2006/4/7/29102.html
Резолюция, принятая Европарламентом по Белоруссии после доклада Милинкевича, была встречена овациями
Европарламент поставил шесть условий Александру Лукашенко, невыполнение которых повлечет санкции в отношении не только самого президента Белоруссии, но и всей страны. За резолюцию по Белоруссии проголосовали 524 евродепутата, против – только 17. Одно из основных условий – проведение в стране повторных президентских выборов, так как прошедшее 19 марта голосование не соответствует «демократическим нормам».
Рассказы об ужасающей ситуации в Белоруссии из уст бывшего кандидата на президентский пост от оппозиции Александра Милинкевича европейские парламентарии слушали в течение трех часов. Во время выступления докладчику стало плохо и ему была оказана медицинская помощь. «Я почувствовал крайнюю усталость, как покраснели мои щеки, и я решил, что мне необходимо измерить давление», - сказал после выступления бельгийским журналистам 58-летний Милинкевич. Но, как передает РИА «Новости», недомогание оппозиционера было вызвано простой усталостью. «В течение последних шести месяцев у меня не было ни одного дня для отдыха», - добавил Милинкевич.
Резолюция, принятая Европарламентом по Белоруссии после доклада Милинкевича, была встречена овациями, а самого Милинкевича депутаты провожали с трибуны стоя, аплодисментами. В документе Европа поставила Александру Лукашенко шесть условий, при выполнении которых к стране не будут применены санкции. Главным пунктом значится требование о проведении повторных президентских выборов. Как сообщает белорусское агентство «БелаПАН», Европарламент считает, что Александр Лукашенко «не может быть признан легитимным президентом, и должны быть проведены повторные выборы в соответствии с международными демократическими стандартами».
Помимо этого, парламентарии призвали ООН, Совет Европы и правительства стран - участниц ЕС организовать комиссию по расследованию исчезновений в Белоруссии Юрия Захаренко, Виктора Гончара, Анатолия Красовского и Дмитрия Завадского. А от белорусских властей потребовали освободить из СИЗО лидеров оппозиции Александра Козулина, Михаила Маринича, Валерия Левоневского, Александра Васильева и Никиту Сасима, которые, по мнению европарламентариев, были незаконно арестованы во время предвыборной кампании и акций протеста против результатов выборов.
Последним пунктом депутаты призвали ЕС «надавить» на Россию, чтобы Москва изменила свое отношение к политическому режиму в Минске.
В качестве одного из наказаний для Александра Лукашенко парламентарии придумали включение его в список невъездных в Европу лиц. Помимо этого, сам список лиц нон грата будет расширен за счет чиновников и местных и центральных органов власти Белоруссии, которые, по оценкам евродепутатов, участвовали в нарушении законодательства и прав человека в Белоруссии.
10 апреля резолюция Европарламента будет рассмотрена на заседании Совета министров стран ЕС, на котором будут утверждены санкции против белорусских чиновников. «Будут введены избирательные санкции, которые не затронут население, однако повлияют на тех, кто действительно причастен к фальсификациям во время выборов», - заявила Бенита Фереро-Вальднер. В то же время она добавила, что Евросоюз будет и в дальнейшем оказывать поддержку гражданскому обществу в Республике Беларусь.
Принятую резолюцию в России осудили. «Изоляция Белоруссии была бы ошибкой», - заявил накануне глава МИД России Сергей Лавров. «Мы считаем, что какие бы вопросы ни возникали к этой стране, они должны решаться путем вовлечения в диалог, а не путем изоляции. Это более перспективный путь», - пояснил он позицию России.
А в самой Белоруссии активно готовятся к завтрашней, третьей по счету инаугурации Александра Лукашенко. Национальная государственная телерадиокомпания Белоруссии планирует широко осветить в прямом эфире церемонию вступления Лукашенко в должность президента, сообщили РИА «Новости» в пресс-службе компании. Телевизионщики обещают, что зрители станут свидетелями всех подробностей церемонии. В показе будет задействовано пять передвижных телевизионных станций (ПТС), рассредоточенных по пути следования кортежа президента.
«Белорусские граждане смогут увидеть движение кортежа президента уже от стелы «Минск - город-герой», расположенной по пути следования президентского кортежа, до Октябрьской площади и всю дальнейшую церемонию в режиме прямого эфира», - сообщил собеседник агентства. Прямая трансляция церемонии начнется на всех трех национальных телеканалах страны 8 апреля в 14.45 (15.45 по московскому времени).
Впервые в истории национального радиовещания прямую трансляцию церемонии инаугурации будет вести также и Первый национальный канал Белорусского радио во всех диапазонах вещания, а также в режиме реального времени в сети Интернет.
http://www.vz.ru/politics/2006/4/7/29102.html
Відповіді
2006.04.07 | Боррачо
Такі різні диктатури
Шкода, що ви так і не відповіли на оце:Tatarchuk пише:
> 10:02, 5 Апреля | www.ucpb.org
> Новейшая история знает подобные случаи: достаточно вспомнить Северную Корею, или Гаити, где тамошнего «батьку» Дювалье (которого называли Папа Док) сменил его сын по прозвищу Бэби Док. После чего диктатура там была свергнута.
Ось тільки "вільний та демократичний" захід чомусь зовсім не хвилювало спадкове панування диктаторів Дювальє. Хоча Гаїті, на відміну від Білорусі, розташоване зовсім поруч із кордонами США. Та й режим там дещо відрізнявся від бацькового. Тонтон-макути, загони смерті, які підпрядковувалися особисто Дювальє, знищили чверть (!) населення країни, практикуючи канібалізм, некрофілію та садистські катування приречених на смерть людей. Економіка Гаїті була настільки зруйнована, що навіть зараз вона є найбіднішою країною у бідній Латинській Америці. Проте, все це не заважало міністрові оборони США Роберту Макнамарі ловити марлінів та тунців у Порт-о-Пренсі разом з Бебі Доком. "Вікіпедія" пише: "Дювалье пользовался существенной финансовой поддержкой США, особенно со стороны республиканской администрации Эйзенхауэра и демократической администрации Линдона Джонсона. Как утверждается, при подавлении попытки свержения режима Дювалье военными в 1970 году была использована американская авиация".
Нагадаю, що одночасно з тим США витрачало мільярди доларів на ворожі акції проти сусідньої "недемократичної" Куби, яка наразі послала до пекла Гаїті десять тисяч лікарів для бідних людей. І ще - як тільки президентом Гаїті став незалежний демократичний президент, священик Бертран Аристід, США без вагань зкинуло його шляхом державного перевороту та погано прихованої агресії. Слід ще загадати про іншу, не меньш легендарну династію проамериканських диктаторів-людожерів - клан Сомоса. Тих самих "нашіх сукіних синів", які десятиріччями панували у Нікарагуа, перетворивши її на філію "Юнайтед Фрут компані".
То що, любі друзі? Подивимося у чесні вічі історії, і визнаємо, що пан Лука є ангелом божім у порівнянні з режимами, що їх старанно підтримували ті, хто зараз повчає нас демократії.
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1144232833&first=1144278656&last=1144180911
2006.04.07 | Tatarchuk
Відповідаю:
Боррачо пише:> Шкода, що ви так і не відповіли на оце:
>
> Tatarchuk пише:
> > 10:02, 5 Апреля | www.ucpb.org
> > Новейшая история знает подобные случаи: достаточно вспомнить Северную Корею, или Гаити, где тамошнего «батьку» Дювалье (которого называли Папа Док) сменил его сын по прозвищу Бэби Док. После чего диктатура там была свергнута.
> Ось тільки "вільний та демократичний" захід чомусь зовсім не хвилювало спадкове панування диктаторів Дювальє. Хоча Гаїті, на відміну від Білорусі, розташоване зовсім поруч із кордонами США. Та й режим там дещо відрізнявся від бацькового....
А все просто до не знаю чого. Я за фахом історик, тож доповідаю: світові стандарти щодо демократії та меж втручання у справи стрімко зрастають.
Те що було "нормально" у 1970-х, те є нині абсолютно неприйнятним. Вам просто достатньо збагнути, що зараз находитесь в зовсім іншій епохі ніж коли всіх шокувала Йока Она.
> То що, любі друзі? Подивимося у чесні вічі історії, і визнаємо, що пан Лука є ангелом божім у порівнянні з режимами, що їх старанно підтримували ті, хто зараз повчає нас демократії.
Вчити історію треба, згоден, але нафіга ви втілюєте методику лже-історіка Покровського (1918 р.) - "історія це політика опрокинута в минуле".
Гітлєр мабуть був худший за Лукашенку? То що робити? А ви знаєте що давньогрецький цар Персєй вбивав дисидентів Медузою Горгоною? Який висновок ви маєте зробити з цього? З ким порівнювати?
2006.04.07 | Боррачо
Re: Відповідаю:
Tatarchuk пише:> А все просто до не знаю чого. Я за фахом історик, тож доповідаю: світові стандарти щодо демократії та меж втручання у справи стрімко зрастають. Те що було "нормально" у 1970-х, те є нині абсолютно неприйнятним.
Друже історику, це хто вам таке сказав? У 70-х, за стандартами світової демократії, було абсолютно прийнятне, коли морпехи масово вбивали та катували в`єтнамців. Наразі, абсолютно прийнятне, коли вони вбивають та катують іракських арабів.
Хіба режим сучасного "нашого сукіного сина" Альваро Урібе, який займає почесне перше місце в світі за вбивством профспілкових активістів, та торгує кокаїном під гаслами боротьби із наркоторгівлею, не користується відвертою підтримкою США - як свого часу Сомоса, Стреснер, Піночет, Дювальє, та інші? Хіба США чи ЄС воліють повалити цей режим, у порівнняні з яким лукіно царство - взірець миру, правозахисту та демократії? Чи може, США та ЄС виступають проти Туреччини, де політичних опозіціонерів ув`язнюють та вбивають в середньому по десяток на рік? Чи проти Саудівської чи непальскої монархічної диктатури? Список можна подовжити.
Я не люблю Лукашенко. Але ще більше не люблю ганебні подвійні стандарти, які нав`язують нам чужі люди, ворожі для України та всього світу.
> > То що, любі друзі? Подивимося у чесні вічі історії, і визнаємо, що пан Лука є ангелом божім у порівнянні з режимами, що їх старанно підтримували ті, хто зараз повчає нас демократії.
>
> Вчити історію треба, згоден, але нафіга ви втілюєте методику лже-історіка Покровського (1918 р.) - "історія це політика опрокинута в минуле".
Мені подобається як сам Покровський, так і ця його вельми правдива теза.
> Гітлєр мабуть був худший за Лукашенку? То що робити?
Не порівнювати Луку з Гітлером. Чи з Дювальє. Чи навіть з Бушем, який є значно біль небезпечним за Лукашенко диктатором.
2006.04.07 | Адвокат ...
ПраФФільно, таФФачішчь!
Хай живе хвеодально-комуняцька диктура! І Лкашеску,-- її пророк!!!2006.04.07 | Боррачо
Не так
Ні. Режим Луки має впасти. Але цого мусить змінити не інший, ще гірший "сукін син", а справді народна влада.Адвокат ... пише:
> Хай живе хвеодально-комуняцька диктура! І Лкашеску,-- її пророк!!!
2006.04.07 | Адвокат ...
Це в сенсі того, як оце словосполучення витрактовують
Боррачо пише:> Ні. Режим Луки має впасти. Але цого мусить змінити не інший, ще гірший "сукін син", а справді народна влада.
"коміки" у своїй пертєйній та передвиборчій проґрамах?
2006.04.07 | Боррачо
Це питання до Симоненка
або до інших членів КПУ. Відшукайте їх та спитайте.Адвокат ... пише:
> Боррачо пише:
> > Ні. Режим Луки має впасти. Але цого мусить змінити не інший, ще гірший "сукін син", а справді народна влада.
>
> "коміки" у своїй пертєйній та передвиборчій проґрамах?
2006.04.07 | Tatarchuk
"1961 р. Епізод з історії Афразії. Уточніть"
Боррачо пише:> Друже історику, це хто вам таке сказав? У 70-х, за стандартами світової демократії, було абсолютно прийнятне, коли морпехи масово вбивали та катували в`єтнамців. Наразі, абсолютно прийнятне, коли вони вбивають та катують іракських арабів.
Все ж мене дивує, що проміжок часу в 30-40 років для вас не є принциповим. Припускаю, що ви не є прихільником стадіальної теорії розвитку суспільства, а скоріш за все дотримуєтеся "екклезіастського" підходу, типа все було і все буде як завжди.
Але "хвакти" свідчать скоріш про зворотнє. Не тількі маштаби Вєтнамської епопеї та іракського бліцкрігу є незрівняльними.
Є незрівняльними кількість жертов, відсутність Другого Ігрока в "холодній війні" (вона до речі закінчилася, ви чули про це?).
Тобто як кажуть компаративісти, в даному випадку порівняння є некоректним, а некоректні порівняння є маніпулятивними. Не диво, що вєтнамські ознаки ірацької історії існують саме в "ЗМІ", де професійна етіика ажніяк не передбачує фахового володіння матеріалом, про який пишеш.
То ж просто нагадаю навімсно кричучі несуразнсті в такому зрівнянні:
1) Вєтнамскьий режим часів нападу США не був багатоліт існучим корумпованим режимом,
2) Вєтнамський лідер був революціонером не "на пенсії", а діючим борцем,
3) США до того як напасти не фінансувала режим Хошіміна та не гралася з ним у програми "бамбук в обмєн на продовольствіє",
4) - і головне - Ірак не підтримувала інша могутня іпмерія, а його защіта не стала модою та гренадою свого часу.
> Чи може, США та ЄС виступають проти Туреччини, де політичних опозіціонерів ув`язнюють та вбивають в середньому по десяток на рік? Чи проти Саудівської чи непальскої монархічної диктатури? Список можна подовжити.
Вже не знаю, мабуть точно здивуєтесь. США та ЄС за моїми спостереженнями щонеділі триндять на Турцію - саме з приводу курдів, третування жінок та переслідування неповнолітніх нарушителєй. А ще роблять величезні "Чорні списки", де турок є сусідом туркменбаші та того ж лукашенкі.
Про Саудовську Аравію теж мабуть здивуєтесь? Відносини між цією країною та Заходом є вкрай напружені. Знаєте чого на саудів ще досі не напали? Бо ті так не нахабніють та не арештовують послів, хоч якось (може роблять від) але співробітнічають з ловлі терористів, а також є РИНКОВИМИ державами, а не колхозами чи совхозами.
> Я не люблю Лукашенко. Але ще більше не люблю ганебні подвійні стандарти, які нав`язують нам чужі люди, ворожі для України та всього світу.
А мені здається, що ви не готові сприйняти точку зору Амеріки чи Європи навіть тоді, коли вони кажуть слушні і доречні думки. Так саме це і є "2-ні стандарти", навіть гірше - "двоємисліє". Бо не ЄС вспомінає поряд з Лукашем всіляких Урібов, а ви.
> Мені подобається як сам Покровський, так і ця його вельми правдива теза.
Ага, а ще в нього був достойний продолжатєль. Персонаж Дж Оруелла, такий собі Уїнстон, який кожного ранку отримував з Міністерства Правди записки: "1961 р. Епізод з історії Афразії. Уточніть"
> > Гітлєр мабуть був худший за Лукашенку? То що робити?
>
> Не порівнювати Луку з Гітлером. Чи з Дювальє. Чи навіть з Бушем, який є значно біль небезпечним за Лукашенко диктатором.
Отож - не порінювати. Ні з Урібою, ні з Садамом, ні з Хошіміном. Або подумки порівняти, знайти три відмінності та ... не порівнювати. Бо Лука є достатнім феноменом історії, а мемуар мабуть вже написати не встигне. (Ні, Ніяких паралелей з Чаушеску)
2006.04.07 | Боррачо
Реальність страшніше за антиутопію
Tatarchuk пише:> Боррачо пише:
> > Друже історику, це хто вам таке сказав? У 70-х, за стандартами світової демократії, було абсолютно прийнятне, коли морпехи масово вбивали та катували в`єтнамців. Наразі, абсолютно прийнятне, коли вони вбивають та катують іракських арабів.
>
> Все ж мене дивує, що проміжок часу в 30-40 років для вас не є принциповим. Припускаю, що ви не є прихільником стадіальної теорії розвитку суспільства, а скоріш за все дотримуєтеся "екклезіастського" підходу, типа все було і все буде як завжди.
Ні. Я відстоюю пріорітет кокретно-історичного аналізу.
> Але "хвакти" свідчать скоріш про зворотнє. Не тількі маштаби Вєтнамської епопеї та іракського бліцкрігу є незрівняльними.
Ви називаєте бліцкрігом ту важку, виснажливу боротьбу із масовим партизанським рухом іракського населення, у якій зав`язли зараз окупнити? Порівняльна статистика свідчить, що середньомісячні втрати самих лише військ США вдвічи збільшилися у 2005-му проти 2003 року. Таке положення справ, якщо ви не чули, визнали навіть Рамсфельд із Бушем.
> Є незрівняльними кількість жертов, відсутність Другого Ігрока в "холодній війні" (вона до речі закінчилася, ви чули про це?).
Так. Вона перейшла у "гарячу". У Югославії, Іраці, Афганистані, тощо.
> Не диво, що вєтнамські ознаки ірацької історії існують саме в "ЗМІ", де професійна етіика ажніяк не передбачує фахового володіння матеріалом, про який пишеш.
То Ви вважаєте, що Абу-Граіб та Гуантанамо вигадали журналісти? А Дані Пріст, яка вперше написала про таємні в`язниці ЦРУ, даремно дали премію за краще розслідування минулого року?http://che.in.ua/modules.php?name=News&file=article&sid=281 А бабуся Хелен Томас даремно нагадала Бушеві про брехливий привід для іракської агресії? http://www.newsru.com/world/01apr2006/rose.html
Цікавий погляд на вільні ЗМІ
> Вже не знаю, мабуть точно здивуєтесь. США та ЄС за моїми спостереженнями щонеділі триндять на Турцію - саме з приводу курдів, третування жінок та переслідування неповнолітніх нарушителєй. А ще роблять величезні "Чорні списки", де турок є сусідом туркменбаші та того ж лукашенкі.
У Вас вжито дуже точного терміна - вони дійсно про це "триндять". Не більше. Хіба ЄС хоч раз ухвалила ультиматум проти Туреччини, подібний до цієї резолюції проти Білорусі? Ні. Більш того, вона запрошує Туреччину до ЄС. Хоча ця країна (я її непогано знаю, як і РБ) є типовою тоталітарною диктатурою, нестерпною до політичної опозиції та національних меньшин.
> Про Саудовську Аравію теж мабуть здивуєтесь? Відносини між цією країною та Заходом є вкрай напружені.
Невже? Так як з Кубою, чи Білорусью?
>Знаєте чого на саудів ще досі не напали? Бо ті так не нахабніють та не арештовують послів, хоч якось (може роблять від) але співробітнічають з ловлі терористів
Стійте, стійте. Про послів та терористів. Хіба не не принць Бендер, саудівський амбасадор у США за часів 9/11, був особисто знайомий із Осамою бін Ладеном?
І хіба США вторглися після цього у тоталітарну, фундаменталістську С.Аравію? Яку не можна і порівняти із світською, європейською, промислово развитою Білорусью?
І хіба це не США виховали сучасний ісламістський тероризм, задля боротьби із "світовим комунізмом"?
Шановний Татарчуку. Не краще б було сказати те, про що й так всі знають - США підтримують саудівський диктаторський клан лише тому, що це "свої сукіни діти", які сидять на нафтовому багатстві, і вільно пускають до нього американські нафтові монополії.
>Бо не ЄС вспомінає поряд з Лукашем всіляких Урібов, а ви.
Тож і я кажу, що США та ЄС дивним чином не згадують про Урібе
> > Мені подобається як сам Покровський, так і ця його вельми правдива теза.
> Ага, а ще в нього був достойний продолжатєль.Персонаж Дж Оруелла,
Це Ваші особисті асоціації. Я поважаю Покровського зокрема за те, що він не впав у великоросійський шовінізм в українському питанні. А ще цікаво розкрив соціально-економічні передумови революційної Хмельниччини.
> Отож - не порінювати. Ні з Урібою, ні з Садамом,
Друже, порівняйте його з Бушем
2006.04.07 | Ghost
а что в этом страшном мире страшнее, чем коммунизм? (-)
2006.04.07 | Боррачо
Фашисти та невігласи (-)
2006.04.07 | Tatarchuk
Re: Реальність страшніше за антиутопію
Боррачо пише:> Ви називаєте бліцкрігом ту важку, виснажливу боротьбу із масовим партизанським рухом іракського населення, у якій зав`язли зараз окупнити? Порівняльна статистика свідчить, що середньомісячні втрати самих лише військ США вдвічи збільшилися у 2005-му проти 2003 року. Таке положення справ, якщо ви не чули, визнали навіть Рамсфельд із Бушем.
Я кажу що Вєтнам вони так і не захватили та Хошіміна не арештували в якісь ямі, а роками летали та бомбили. Отут умісно "бліц-кріг", бо ніякого серьозного опору корумпований режим Садаму не чинив, - це неможливо порівняти з "тропою хошіміна".
Партізанщіна зараз - це класно, це круто, але Садр та Систани не були при владі "до того як", і народ Іраку чомусь іде за ким завгодно, навіть сунніти можуть вобвати в армії Магді, - та тількі не за того С. Хусейна. Признайте хоч, що Ху не Хо. Це ж очевідно.
> Так. Вона перейшла у "гарячу". У Югославії, Іраці, Афганистані, тощо.
дякую що країни Конго не згадали. То з ким іде "гаряча війна"? (Ну якщо другого біку немає - то з ким по-вашому США воює? З гомосапіенсами?)
> > Не диво, що вєтнамські ознаки ірацької історії існують саме в "ЗМІ", де професійна етіика ажніяк не передбачує фахового володіння матеріалом, про який пишеш.
>
> То Ви вважаєте, що Абу-Граіб та Гуантанамо вигадали журналісти? А Дані Пріст, яка вперше написала про таємні в`язниці ЦРУ, даремно дали премію за краще розслідування минулого року?http://che.in.ua/modules.php?name=News&file=article&sid=281 А бабуся Хелен Томас даремно нагадала Бушеві про брехливий привід для іракської агресії? http://www.newsru.com/world/01apr2006/rose.html
Як вам це не спадало на думку. Тьотя Хелен - молодець, її б на наш Майдан. Блєр - мутдак, в якому є певні ознаки лукашізму. Ну. Це ж не значить, що Лука не мутдак. Мілінкевіч - такий же молодець як бабуся Хелен.
> Цікавий погляд на вільні ЗМІ
Не вловили? Я кажу про їх некомпететність, коли вони починають "глобаліть". ЗМІ які ведуть розслідування Абугрейба - це круто. Але ЗМІ які пишуть що араби якісь педофіли або карикатурофоби - це некруто. Ще хужєє, коли журіки починають глобаліти на тему "історія та сучасність: світовий заколот є, це доказано всємі учьоними".
> У Вас вжито дуже точного терміна - вони дійсно про це "триндять". Не більше. Хіба ЄС хоч раз ухвалила ультиматум проти Туреччини, подібний до цієї резолюції проти Білорусі? Ні. Більш того, вона запрошує Туреччину до ЄС. Хоча ця країна (я її непогано знаю, як і РБ) є типовою тоталітарною диктатурою, нестерпною до політичної опозиції та національних меньшин.
От. То відповісте сам собі: А Білорусь що, бомбують? Триндять. Як на Турцію, як на Саудів. Де тут подвійні стандарти? Якби лука почав виганяти поляків в Афріку, то бомбували б напевно. А так - роблять ОДНАКОВІ дипломатичні процедури.
> > Про Саудовську Аравію теж мабуть здивуєтесь? Відносини між цією країною та Заходом є вкрай напружені.
> Невже? Так як з Кубою, чи Білорусью?
Скоріше як з китаєм.
> Стійте, стійте. Про послів та терористів. Хіба не не принць Бендер, саудівський амбасадор у США за часів 9/11, був особисто знайомий із Осамою бін Ладеном?
> І хіба США вторглися після цього у тоталітарну, фундаменталістську С.Аравію? Яку не можна і порівняти із світською, європейською, промислово развитою Білорусью?
Після чого після того? Після того як дізналися від Мура що сауди мали відносини з бінладеном? Я наприклад не вважаю це достатнім привідом для нападіння на саудів. Я може білоруського тероріста знаю (за версією 2006). То що.
> І хіба це не США виховали сучасний ісламістський тероризм, задля боротьби із "світовим комунізмом"?
Докази де. Я з таким самим успіхом казатиму це на Ізраїль або Україну.
> Шановний Татарчуку. Не краще б було сказати те, про що й так всі знають - США підтримують саудівський диктаторський клан лише тому, що це "свої сукіни діти", які сидять на нафтовому багатстві, і вільно пускають до нього американські нафтові монополії.
Отут в вас не вистачає пасажа про те. що "А ОТ ЛУКАШЕНКА - ні! Вони його не люблять бо він їх не пустив, ворів посаджав, мафію не допустив"
А ще, сяйнула в мене думка знаєте чому амерікоси давали бабки мені та моїм друзям на нізверженіє Кучми? Так, так, ви мабуть здогадалися: бо Кучма теж був проти амеріканців. Не хотів їх грязних грошей брати. От ми з іншими продаванцями його й того.
2006.04.07 | Боррачо
Re: Реальність страшніше за антиутопію
Tatarchuk пише:> Я кажу що Вєтнам вони так і не захватили та Хошіміна не арештували в якісь ямі, а роками летали та бомбили.
Вони дуже старалися Але історична ситуація була зовсім іншою. Матеріальна, фінансова, військова підтримка СРСР заважала успішній демократичній агресії.
>серьозного опору корумпований режим Садаму не чинив, - це неможливо порівняти з "тропою хошіміна".
Слушно.
> Партізанщіна зараз - це класно, це круто, але Садр та Систани не були при владі "до того як", і народ Іраку чомусь іде за ким завгодно, навіть сунніти можуть вобвати в армії Магді, - та тількі не за того С. Хусейна.
А хто тут казав бодай одне добре слово про Хусейна? Це ще той перець. У Дамаску мені розповідали, як, у період найбільш теплої дружби з США, він раптово повісив усіх політв`язнів-комуністів. При чому, перед стратою їх тричи провели навколо радянського посольства в Багдаді.
Звісно, зараз там розгортається народний партизанський рух проти США, який не має жодного відношення до Садама чи Аль-Каїди, як це воліли б зобразити окупанти.
> > Так. Вона перейшла у "гарячу". У Югославії, Іраці, Афганистані, тощо.
>
> дякую що країни Конго не згадали. То з ким іде "гаряча війна"?
Прошу. Як я вже зазначав вище, агресії проти ціх країн були б неможливими за збереження військового паритету СРСР-США.
> Як вам це не спадало на думку. Тьотя Хелен - молодець, її б на наш Майдан.
Та ну? А якщо б вона раптом почала казати там правду про "любих друзів"?
> Блєр - мутдак, в якому є певні ознаки лукашізму.
Згоден. Факт.
> Ну. Це ж не значить, що Лука не мутдак.
Не значить. Мутдак, тільки калібром разів у десять меньше за Блера. Можливості не ті.
> Мілінкевіч - такий же молодець як бабуся Хелен.
Ви так гадаєте? Як на мене, звичайний грантоїд.
> Не вловили? Я кажу про їх некомпететність, коли вони починають "глобаліть". ЗМІ які ведуть розслідування Абугрейба - це круто. Але ЗМІ які пишуть що араби якісь педофіли або карикатурофоби - це некруто.
Теж факт.
> Ще хужєє, коли журіки починають глобаліти на тему "історія та сучасність: світовий заколот є, це доказано всємі учьоними".
Я не прихільник конспірологічних теорій. Все й так доволі зрозуміло.
>А Білорусь що, бомбують?
Ще ні Це не Югославія та не Ірак. І війська ППО підтримуються на дуже високому рівні
>А так - роблять ОДНАКОВІ дипломатичні процедури.
Ну де ж однакові? Білорусі - санкції, Турції - вступ до ЄС.
> Після того як дізналися від Мура що сауди мали відносини з бінладеном?
Чому саме від Мура? Мур лише систематизував досить відомі факти.
>Я наприклад не вважаю це достатнім привідом для нападіння на саудів.
А відомий "привід" для нападу на Ірак ввижається Вам достатнім?
> > І хіба це не США виховали сучасний ісламістський тероризм, задля боротьби із "світовим комунізмом"?
> > Докази де. Я з таким самим успіхом казатиму це на Ізраїль або Україну.
Я Вам більше скажу - США також активно сприяли становленню режиму Хусейна. Зокрема, озброювали його головорізів для війни проти Тегерану, шиїтів та курдів. І Дон Рамсфельд ніколи не намагався відхреститися від спогадів про його особисті дружні зустрічі із Саддамом. Хіба Ви не бачили милі світлини цієї солодкої парочки?
> > Шановний Татарчуку. Не краще б було сказати те, про що й так всі знають - США підтримують саудівський диктаторський клан лише тому, що це "свої сукіни діти", які сидять на нафтовому багатстві, і вільно пускають до нього американські нафтові монополії.
>
> Отут в вас не вистачає пасажа про те. що "А ОТ ЛУКАШЕНКА - ні! Вони його не люблять бо він їх не пустив, ворів посаджав, мафію не допустив"
Майкл Алмонд у "Гардіан" відповів Вам на це так:
"Защищая Белоруссию от разрушительных действий фундаменталистов свободного рынка, обеспечивая экономический рост и процветание народным массам белорусов, Лукашенко посеял семена плюралистического общества гораздо лучше, не отдав при этом государственной собственности в руки кучки олигархов и их западных советников.
Белоруссия далека от совершенства, но в этой стране массы простых людей ведут нормальную жизнь, и жизнь эта постепенно улучшается. Именно поэтому Лукашенко внушает страх и ненависть аналитическим центрам и министерствам иностранных дел западных стран. Спасая Белоруссию от массовой безработицы, он показал ужасный пример. Что, если этому примеру попытаются следовать ее соседи?"
http://www.contr.info/content/view/1516/39/
> А ще, сяйнула в мене думка знаєте чому амерікоси давали бабки мені та моїм друзям на нізверженіє Кучми? Так, так, ви мабуть здогадалися: бо Кучма теж був проти амеріканців. Не хотів їх грязних грошей брати. От ми з іншими продаванцями його й того.
Дякую за відвертість.
В Чечні я чув прислів`я: "Взял деньги шайтана - отдашь вдвойне".
2006.04.08 | толя дейнека
Re: настаящій диктатор (\)
от дуже приємний за змістом нарис про справжнього диктатора Первеза Мушарафа, одночасно визначного союзника в боротьбі з тероризмом, який до того дозволяє бомбувати деиократам власну територію.Час дії - наші дні.
http://www.voltairenet.org/article134771.html
2006.04.07 | Tatarchuk
В Гродно - уголовное дело о фальсификации подписей (л)
В Гродно возбуждено уголовное дело о фальсификации подписей за выдвижение Козулина кандидатомВ Гродно возбуждено уголовное дело о фальсификации подписей за выдвижение Александра Козулина кандидатом в президенты Беларуси, сообщает «Немецкая волна».
Свидетелем по уголовному делу о фальсификации проходит студентка 4 курса исторического факультета Гродненского университета Юлия Каспер – координатор по сбору подписей в штабе Козулина. Оперуполномоченный Ленинского района внутренних дел увел ее на допрос прямо из аудитории. В милиции Юлии сообщили, что якобы есть свидетельства студентов о том, что их подписи за Козулина фальшивые. Юлии Каспер посоветовали сотрудничать с милицией и дать правдивые показания о фальсификации, в противном случае ей грозят проблемы с успеваемостью и исключение из вуза. Один из милиционеров сказал, что из свидетеля она может превратиться в обвиняемую.
С санкции прокурора в комнате студентки в общежитии был проведен обыск, потому что там, как сказано в документе, могут находиться материалы, свидетельствующие о фальсификации.
У Каспер изъяли прошлогодние заявления 12 человек о вступлении в несуществующую сегодня организацию «Молодые социал-демократы», а также конспекты лекций, как считает студентка, для исследования ее почерка. Как показалось Каспер, милиционеры хорошо ориентировались, где находятся ее вещи. А вахтерша общежития рассказала Юлии, что накануне во время ее отсутствия к ней в комнату заходили два человека в штатском, которые представились сотрудниками милиции. После их ухода дверь в комнате осталась незапертой.
Юлия Каспер сообщила, что она подготовила жалобу в Гродненскую областную прокуратуру на действия прокурора Ленинского района и сотрудников милиции, которые угрожали ей заключением в изолятор.
«Они знали, чем пугать, - считает Юлия. – Для меня попасть в тюрьму это кошмар». Недавно она отбывала 7 суток административного ареста в минской тюрьме на Окрестина за участие в акции на Октябрьской площади.
Юлии 21 год, ее мама живет в Барановичах и поддерживает активную гражданскую позицию дочери. «Мама знает о моем аресте в Минске, но одно дело, когда посадили на сутки, а другое, - когда угрожают уголовным делом», - говорит Юлия Каспер. Ей кажется, что за эти дни она повзрослела на десять лет.
В областном штабе Козулина пока отказываются давать комментарии на эту тему.
http://afn.by/news/default.asp?newsid=73180#data