Пізнаєте себе, українці? (не тільки для Луценко).
09/25/2006 | vujko
Такий собі Джефрі Бурд з Північносхідного Університету, що в Бостоні, вивчає уже більше 10 років історію придушення післявоєнного спротиву в Західній Україні (див. http://www.history.neu.edu/fac/burds/burds.html). Одна з тем, які особливо цікавлять автора, є аналіз причин виникнення насильства (політичних, соціальних, гендерних).
Декілька місяців тому він написав статтю "Україна: що розуміємо під переслідуванням?", у якій ідеться про речі дуже навіть сучасні. Перший абзац його твору:
"До буйних подій Помаранчевої революції, що розгорнулися навколо президентських виборів 2004 року, усі західні експерти майже без винятку прославляли пост-радянску трансформацію України як великий успіх, хвалили явну політичну стабільність та мирні етнічні стосунки."
Далі автор пропонує свій погляд на розвиток міжетнічних стосунків в Україні, що базується на аналізі звернень біженців з України з просьбами про політичий притулок. У статті описуються конкретні випадки. Особливо мене вразила історія про місцеву українську націоналістичну банду в Харкові, що вдирається до приміщень своїх жертв і нищить там майно і з якою не може, або не хоче, розібратися доблесна Харківська міліція (т. зв. справа О.З та І.З). Пізнаєте себе, харків'яни?
З огляду на те, що, як випливає із статті, закон про політичий притулок буде застосовуватись тепер інакше, автор очікує значне збільшення кількості наданих притулків українським росіянам та євреям. Це виправдовується нездатністю, або небажанням, української міліції ефективно розслідувати подібні випадки, що трактується тепер як ознака переслідування за ознакою етнічного походження.
Зараз, на жаль, не маю часу перекласти. Може хтось допоможе? (всього 5 сторінок) Адреса: http://www.history.neu.edu/fac/burds/Burds-Transitions.pdf
Щиро прошу утриматися від узагальнень-ярликів, демонстрації міжетнічної ненависті та конспіраційних теорій. Опонентів Бурда прошу брати до уваги, що ідеться не про газетну публікацію.
Декілька місяців тому він написав статтю "Україна: що розуміємо під переслідуванням?", у якій ідеться про речі дуже навіть сучасні. Перший абзац його твору:
"До буйних подій Помаранчевої революції, що розгорнулися навколо президентських виборів 2004 року, усі західні експерти майже без винятку прославляли пост-радянску трансформацію України як великий успіх, хвалили явну політичну стабільність та мирні етнічні стосунки."
Далі автор пропонує свій погляд на розвиток міжетнічних стосунків в Україні, що базується на аналізі звернень біженців з України з просьбами про політичий притулок. У статті описуються конкретні випадки. Особливо мене вразила історія про місцеву українську націоналістичну банду в Харкові, що вдирається до приміщень своїх жертв і нищить там майно і з якою не може, або не хоче, розібратися доблесна Харківська міліція (т. зв. справа О.З та І.З). Пізнаєте себе, харків'яни?
З огляду на те, що, як випливає із статті, закон про політичий притулок буде застосовуватись тепер інакше, автор очікує значне збільшення кількості наданих притулків українським росіянам та євреям. Це виправдовується нездатністю, або небажанням, української міліції ефективно розслідувати подібні випадки, що трактується тепер як ознака переслідування за ознакою етнічного походження.
Зараз, на жаль, не маю часу перекласти. Може хтось допоможе? (всього 5 сторінок) Адреса: http://www.history.neu.edu/fac/burds/Burds-Transitions.pdf
Щиро прошу утриматися від узагальнень-ярликів, демонстрації міжетнічної ненависті та конспіраційних теорій. Опонентів Бурда прошу брати до уваги, що ідеться не про газетну публікацію.
Відповіді
2006.09.25 | Navigator
Пізнаю авторів "Історії громадянської війни в Україні"
різали всі.Списали на українців.
2006.09.25 | vujko
Немає чому дивуватися
Таке враження, що наша ціла академія наук не помітила і цю статтю.2006.09.25 | Чучхе
А що ви хотіли від європейця з Північного Лондону
поки в Україні був прозахідний Ющенко, країна була хорошаколи прийшов проросійський Янукович, стала погана
до речі це той Північнолондонський університет, де навчався Павленко, чи павленко був у центральному філіалі Лондонсього південно-східного?
2006.09.25 | vujko
Бурд - американець з Бостону(-)
2006.09.25 | Чучхе
Пардон, сплутав. Але алгоритми однакові
2006.09.25 | Englishman
ви в двох місцях облажалися
ви ще не звернули увагу на те, що "статтю" було написано у травні 2006-го.2006.09.25 | Englishman
цікаво
тобто, для отримання статусу біженця достатньо лише заявити про факти утиску від гіпотетичних ультранаціоналістів, без надання будь-яких доказів і без підтвердження про подібні випадки з незалежних джерел? Для мене це відкриття.До Бурда питань нема- він проявив себе не як дослідник.
2006.09.25 | Хвізик
Re: цікаво
Englishman пише:> тобто, для отримання статусу біженця достатньо лише заявити про факти утиску від гіпотетичних ультранаціоналістів, без надання будь-яких доказів і без підтвердження про подібні випадки з незалежних джерел? Для мене це відкриття.
треба привести свідків, які підтвердять факти.
люди домовляються, роблять заяви і стають біженцями в сша
для мене це теж колись було відкриттям - але цим методом багато хто скористався, у т.ч. я маю таких знайомих
2006.09.25 | Englishman
але ж,
на державному рівні американці вже давно не визнають ксенофобію як серйозну проблему в Україні, при цьому даючи статус біженця на основі фактів національних утисків? Щось тут не в"яжеться.2006.09.25 | Хвізик
Re: але ж,
чесно кажучи, я не знаю як це робиться в деталях, але вони якось роблять. Розказувати сильно тоже не хочуть. мій однокласник - єврей якось так отримав статус біженця зі всією своєю сім"єю. Не хоче подробиць говорити. Каже, слід довести, що Вас там переслідували з яких-небуть (неважно яких) мотивів.Я думаю, якщо цікаво, поїдь на Брайтон до котрогось з тамтешніх лойерів - вони влаштовують подібні речі. Вони навіть в емігрантських газетах іноді об"яви дають. Так і пишуть, що "поможуть отримати статус біженця".
2006.09.26 | Михайло Свистович
Re: цікаво
Хвізик пише:> Englishman пише:
> > тобто, для отримання статусу біженця достатньо лише заявити про факти утиску від гіпотетичних ультранаціоналістів, без надання будь-яких доказів і без підтвердження про подібні випадки з незалежних джерел? Для мене це відкриття.
> треба привести свідків, які підтвердять факти.
> люди домовляються, роблять заяви і стають біженцями в сша
Я навіть одного разу став таким "свідком" Знайомий поїхав у турпоїздку до Іспанії, телефонує і дуже просить поставити на Майдан фотку, де він допомагає ставити намет акції "Повстань, Україно". Причому, після акції вже минув місяць. Але так просив, що я поставив. Вже потім виявилось, що на той час він був у Бельгії і просив політичного притулку. Йому дали
2006.09.26 | Nemesis
А це ще чому?
Englishman пише:> До Бурда питань нема- він проявив себе не як дослідник.
Він зібрав, звірив, поставив у контекст та зробив висновок. Я не бачу ніякої помилки в його діях.
Якщо (якщо!) первинні данні є поганими в таких великих машстабах, то як не роби дослідження, a все одне зпрацює принцип SISO (shit in, shit out).
2006.09.27 | Englishman
Re: А це ще чому?
Nemesis пише:> Englishman пише:
>
> > До Бурда питань нема- він проявив себе не як дослідник.
>
> Він зібрав, звірив, поставив у контекст та зробив висновок. Я не бачу ніякої помилки в його діях.
Vin ne zviryv cu informaciju z danymy z nezalezhnyh dzherel (vid neurjadovyh organizaciji scho monitorjat' sytuaciju z pravamy ludyny, a takozh oficijnoju urjadovoju informaciju zi svojeji zh krajiy). Ves' cej masyv informacijuji nikoly ne pidtverdzhuvav masshtabnyh utyskiv na nacionalnomu grunti v post-radjans'kij Ukrajini.
Vin zhe prosto zrobyv dalekogljadni vysnovky na osnovi zajav vid zacikavlenyh osib, znajuchy scho bazhannja otrymaty status bizhencja vidkryvaje grunt dlja zlovzhyvan', i nijak ne obgovoryvshy vplyv cijeji zacikavlenosti na jakist' svidchen'. Ce ob'ektyvno?
2006.09.25 | Correct
Це як розуміти?
Заголовок:>Пізнаєте себе, українці?
Епілог:
>Щиро прошу утриматися від узагальнень-ярликів...
Як це зрозуміти, що ви по національному признаку собі залишили право на узагальнення, а всім українцям за національною ознакою відмовили?
2006.09.25 | vujko
пояснюю
Correct пише:> Заголовок:
> >Пізнаєте себе, українці?
> Епілог:
> >Щиро прошу утриматися від узагальнень-ярликів...
>
> Як це зрозуміти, що ви по національному признаку собі залишили право на узагальнення, а всім українцям за національною ознакою відмовили?
Питання - не твердження, узагальнень не може містити.
2006.09.25 | Correct
Звідки ви це взяли
Українці це не узагальнення?2006.09.25 | vujko
Re: Звідки ви це взяли
Correct пише:> Українці це не узагальнення?
Ні. Українці - це іменник. Може бути узагальненням, коли стоїть в стверджувальному реченні. У мене - в запитальному.
І взагалі: полемізуйте з Бурдом, вплив його статей помітно більший, ніж моїх дописів тут.
2006.09.25 | Correct
Цікаво
виходячи з вашої логіки слово "українці" є одниною а "українець" множиною. І то в тому випадку, що це не складно-підряно-заперечно-сверджувальне речення.Невже ви не не поясните, на якій підставі ви кажете про те що "українці" в питаннях - це не узагальнення?
2006.09.26 | Koala
Цікаво, а може, деякі вуйки розумніші? Це - питання(-)
2006.09.25 | Correct
Пізнаєте себе, росіяни?
Группа на пяти мотоциклах «МТ» с колясками, в каждом из которых было по пять-шесть человек, из России ночью пересекла украинскую границу в районе заставы «Троицкое» Луганской области, сбив пограничника и затем устроив потасовку на дискотеке в сельском клубе.Как сообщает в среду отдел по связям с СМИ и общественностью Госпогранслужбы, одного из двух украинских пограничников, который в составе пешего наряда пытался остановить нарушителей, мотоциклист на полном ходу сбил ударом ногой в грудь. При этом остальные кружили вокруг и выкрикивали угрозы.
После этого колонна отправилась в направлении украинского пограничного села Сиротино, куда была выслана оперативно-поисковая группа.
Как сообщают правоохранители, выкрикивая грубости в адрес пограничников и всех украинцев в целом, злоумышленники во время задержания оказывали отчаянное сопротивление. Пограничникам удалось задержать семерых граждан России и два мотоцикла «МТ». На место события вызвали председателя сельсовета, старшего участкового инспектора и офицера ППС РВ УМВС Троицкого района.
Щиро прошу утриматися від узагальнень-ярликів...
Не звертайте уваги на цей пост. Це лише спроба за допомогою доведеної до абсурду аналогії пояснити одному з дописувачів, що вимагати від всіх українців, щоб вони впізнали себе в якійсь харківській банді, по меншій мірі - забавно.
2006.09.25 | Мартинюк
Це також цікаво, але спробуйте прочитати те що написав цей Бурд
Мова йде про псевдо респектабельну і псевдонаукову писанину, халтурність якої незрозуміла пересічному західному обивателю( навіть з освітою).2006.09.25 | Correct
А також цікаво навіщо це він написав.
In this way, immigration courts would open an escaperoute to hundreds of thousands of Ukrainian Jewish and Russian refugees even as most western
pundits and learned scholars would fail to notice that such violence was even taking place.
У нас тут щось на зразок Косова з сотнями тисяч біженців навіть якщо цього ніхто не помічає.
2006.09.26 | Мартинюк
Гадаю крім всього є інтерес контори по "контрабанді" людей
Завезення і легалізація незаконнних мігрантів за даними Інтерполу приносить прибуток не менший від торгівлі наркотиками. То чому б не замовити псевдонауковий текстик для заморочення провінційних канадських та американських судів і створення прецендентів на яких можна потім заробити мільйони.А євреї в цьому відношенні звичайно більш вигідні "клієнти" аніж мексиканці чи пакистанці.
2006.09.25 | Чучхе
Ukrainian Jewish and Russian refugees
Це він, мабуть, прийняв за гебрейських біженців хасидів у БорисполіШана това
2006.09.25 | толя дейнека
Re: докладніше (/)
Шалом, Умань!Коли мені сказали, що Умань під час святкування єврейського нового року Рош-а-Шана нагадує маленький Ізраїль, я, вже озброєний статданими, звісно, вірив. Але, коли потрапив туди вперше, зрозумів, що навіть і не підозрював, наскільки це правда.
Щоби потрапити на місце події – туди, де знаходяться могила цадика рабина Нахмана, кілька синагог і де безпосередньо мешкають хасиди, довелося звернутися до відділу охорони громадського порядку місцевої міліції, де видали перепустку в «зону компактного проживання та перебування паломників-хасидів».
Що таке ця «зона» і що в ній особливого, що треба мати спецперепустку? Уявіть собі провінційний український базар. Перенесіть його на схід (найкраще в Єрусалим, поближче до Стіни Плачу), перемішайте з місцевим ринком та українським Майданом з його багатотисячними скандуваннями, співами тощо. А після спробуйте розташувати це все (вкупі з 15-ма тисячами народу) у невеличкому кварталі з понурого вигляду радянськими дев`ятиповерхівками з написами на івриті. Ще не забудьте розставити серед сільських напівзавалених хат кілька спортзалів і павільйонів-ангарів і наректи їх синагогами.
З перших секунд перебування тут відчуваєш якийсь не зовсім зрозумілий дискомфорт. Такий, приблизно, як буває, коли уперше потрапляєш на Близький Схід. Водночас і цікаво, і страшно. Не розумієш, що насправді відбувається, і від того – ще цікавіше.
Звичайна українська вуличка, що веде сюди, до центру хасидського паломництва, раптом (ні, не раптом - після міліцейського посту, практично останнього нагадування про те, де насправді знаходишся) перетворюється на вуличку на підході до Стіни Плачу.
Жінок сюди не пускають. Практично всі чоловіки, що перебувають тут, – у традиційних хасидських чорних сюртуках або балахонах, у єрмолках або кепках. Виняток - українські правоохоронці, журналісти та місцеві, які обслуговують територію. Всі решта – хасиди.
Хасиди приїхали з Ізраїлю (близько 13 тисяч), США (до 2 тисяч), Франції, Австрії, Німеччини, Голландії, Швеції та Швейцарії, Литви, навіть з Ірану та Австралії. Усього – близько 16 тисяч із 25 країн. Усіх мастей і видів. Є хасиди, справді, щирі євреї: з довгими рудими пейсами та характерними носами. Є хасиди – араби, негри, є типові вікінги. Є хасиди-хіппі і хасиди-растамани, які після молитви взялися до гри на гітарі й збирання грошей з одновірців. Траплялися хасиди, схожі на Моше Даяна і схожі на Усаму бен Ладена. Уся ця людська маса, яка унеможлювлює більш-менш нормальне пересування не причетних до свята людей, перебуває в повному хаосі. Вона входить і виходить з/на територію, купує єрмолки і продає їх, рахує долари і збирає шекелі, спить з Торою в руках або розбиває стіну лобом під час молитви, їсть локшину, сидячи на колінах на асфальті, п`є розчинну каву і заїдає її крихтами печива, зібраними на столі, ходить під себе, смітить під ноги, пригощається святковими цукерками, молиться і засинає у синагозі, кричить, співає і слухає музику, робить ставки, пише записки Богові, молиться, готується до шабату, голиться, знову торгується, перевдягається у білі халати, шукає кастрюлю і купує горілку.
Останні дії хасиди виконують уже перед наближенням шабату й Нового року, того самого, п`ять тисяч енного хасидського Нового року, який зветься Рош-а-Шана. Ця новорічна ніч, кажуть, єдина протягом року, коли їм можна напитися. Тому під вечір кожен другий несе в кульку парочку літрових пляшок «на березових бруньках». «Ти б бачив, які черги по горілку в магазинах», - каже знайомий з підрозділу «Сокіл», що стоїть тут на стражі.
Гендель тут взагалі непоганий, як для містечка районного масштабу. Причому – для всіх. Тут, у «зоні компактного проживання» вже не ходить гривня. Місцева валюта «ван доллар», цю фразу добре опанували місцеві мешканці, серед яких, до речі, немало гебреїв – так історично склалося. Бабці, які переважно продають городину на підходах до хасидського містечка, здається, пройшли експрес-курс вивчення бізнес-англійської. На звичне запитання «хау мач?», що стосуєтся півкілограмової купки картоплі, звучить звична відповідь: «Ван доллар». Так само коштує і купка лимонів (у купці, як водиться, усього два лимони). Стільки ж коштує пляшка мінералки або маленька «кола». Ортодокси, які ніколи не ходять з непокритою головою, активно купують у місцевих будь-які шапки, капелюхи й тому нерідко ходять у старих вушанках і теплих, але найдешевших китайських куртках, які продаються тут по 35 доларів.
Місцеві мають неоднозначне ставлення до ортодоксальної нації з довгими пейсами. З одного боку, вже звикли до їх традицій, за 13 років прочанства стали толерантніше ставитися до їх релігії і наслідків святкування. Хоча б тому, що це приносить чималенькі кошти. Неофіційно, прочани залишають тут щороку близько 1,5 млн доларів. Ціни на квартири в будинках, прилеглих до «єврейського» кварталу, піднялися в окремих випадках до 80 тисяч доларів. Але в більшості випадків житло вже орендоване на десятки років. А господарі його в більшості вже давно виїхали зі своїх квартир і будинків. Ті, хто здає разово, на тиждень переселяються у гаражі та сараї. Ставлять на подвір`ї намети – скільки влізе. Таке проживання коштує до 50 доларів протягом кількох днів святкування. Зняти куток з ліжком дорожче – близько 300 доларів. Кажуть, господар квартири виручає за один хасидський Новий рік до 1,5 тисячі "зелених". Хоча й нерідко жаліються – кілька днів тому в одному з помешкань квартиранти просто на газовій плиті розклали вогнище на дровах – збиралися готувати шашлик. Довелося викликати міліцію і пожежних. "Кулінари" після цього перемістилися на балкон.
Жаліються, що й квартири залишаються після них у страшному стані. Зокрема через те, що у шабат ортодокси можуть ходити в туалет де прийдеться – їм заборонено навіть розстібати ширінку. Сморід, каже знайомий міліціонер, стоїть страшний по всій окрузі. Він накопичується вже зараз, напередодні святкування. Бригади місцевих сміттярів, працюючи цілий день, не встигають прибирати квартал від сміття. Раніше такого не було, каже баба Галя, що за 600 доларів здає в оренду увесь свій двір під імпровізовану хасидську їдальню, де ті отримують гарячі напої та солодке. «Раніше і дешевше для них усе було, але й порядку було більше. Тепер гірші за циган», - каже вона, дивлячись, як прочанин, допиваючи каву, викидає стаканчик і недопалок просто під ноги, не бачачи перед собою смітника. Баба Галя розводить руками. Але поруч п’є каву боєць «сокола». «Ей, містер!»- гукає. «Містер» не звертає уваги. «Ей, містер! А ну підніми бичок і вали звідси, ... мать!». Поки той розгублено прибирає сміття, «сокіл» штурхає його в бік: «Іди, йди до своїх!».
Прочани неакуратні в усьому. Смітять вони і справді де прийдеться («от ти, синок, з Ізраїлю? Ні? А бачив по телевізору, як там усе чисто? Чому ж вони там не смітять?», - продовжує тітка). Сюртуки та взуття – ніби кожен другий вивалявся в багнюці. Це не подобається багатьом місцевим, що, зрештою, створює негативну характеристику приїжджої публіки. Ще більше, зрозуміло, їм не подобається ставлення до орендованих помешкань. Але продавати житло хочуть не всі – здавати у оренду вигідніше.
Дещо інше ставлення до події правоохоронців. Офіцери міліції, що з’їжджаються сюди на тиждень з усієї області, скаржаться більше на втому і, оглядаючи манжети форменних сорочок, обговорюють, коли б знайти трохи вільного часу й нарешті випрати речі – службу тут несуть цілодобово. З області сюди стягують близько 400 міліціонерів та бійців спецпідрозділів. На КПП один із них пожартував: «Зараз ми вам виділимо офіцера для охорони. Для вашої безпеки... Та жартую», - каже він. - «Тут наших більше, ніж хасидів».
На порушення порядку міліціонери майже не скаржаться. Лише, кажуть, трапляються побутові конфлікти між прочанами та місцевими мешканцями на кшталт історії з кулінарами. Лише торік, розповів майор із Черкас, тут був конфлікт, який не одразу вдалося владнати. Хасиди мало не забили на вулиці камінням жінку, яка висувала їм претензії з приводу користування ними винайманого житла. Потім чинили опір правоохоронцям, які намагалися їх затримати. Зібралося навколо кілька сотень, двох порушників довелося відпустити.
«Робота тут за тиждень страшенно втомлює», - каже майор. «І кожен раз, вже протягом восьми років я зарікаюся сюди їхати знову. Але щоразу вирушаю. Бо тут цікаво, якось урізноманітнюєш буденну службу».
І справді не сумно тут у передостанній тиждень вересня. Усім знаходиться заняття. А цього року тут навіть з’явилися перші іноземні туристи. Жінки, замотані в одяг, щоби не дратувати ортодоксів, спостерігали за таким зовсім неукраїнським святкуванням Нового року.
Дмитро Стаховський
http://www.unian.net/ukr/news/news-167409.html
2006.09.25 | Чучхе
Лінк на фото "єврейських біженців"
http://pk.kiev.ua/foto/country/2006/09/22/140400-4468.htmlА якби ще бостонський професор побував тиждень тому в Борисполі...
Я випадково потрапив в той аеропорт - хасидів було не менше половини всіх прибуваючих і це при тому, що автобуси рвали на Умань один за одним.
До речі, більш доброзичливих людей я не зустрічав. Зробив чудову фотосесію і не відчув ні від кого якогось грубого слова, що я їх фотографую. А що являв собою інтернет-клюб Борисполя з хасидами за моніторами - то окрема історія...
2006.09.26 | Максим'як
Re: Толя, а знаєш чому Рош!
І що це означає?Езикіль пророкує: "і ти князю Рош...", що означає: і ти руський князю.
Назва перших поселенців на пізніших іудейських землях була рош. Вони так себе називали рус, а юдеї їх - рош.
Рош чи рус увійшов у єврейську мову з поняттям "перший", тобто, той, хто перший прийшов.
Отже, рош для євреїв означає перший день року, а для нас руське і те, що руські на тих землях сінайських і галілейських були першими.
Це добра підказка Каганцю для дальшого її розвитку.
2006.09.27 | Михайло Свистович
Тому що маячня
Максим'як пише:>
> Езикіль пророкує: "і ти князю Рош...", що означає: і ти руський князю.
Звідки такий висновок? Бо слово схоже?
>
> Назва перших поселенців на пізніших іудейських землях була рош. Вони так себе називали рус, а юдеї їх - рош.
Звідки така інформація? Бо дуже хочеться?
>
> Рош чи рус увійшов у єврейську мову з поняттям "перший", тобто, той, хто перший прийшов.
Маячня
>
> Отже, рош для євреїв означає перший день року, а для нас руське і те, що руські на тих землях сінайських і галілейських були першими.
Ахінея
2006.09.25 | Kozinec
Це також цікаво - Бурд
Даю голову на відсіч, що цей бурд - єврей.А це багато чого пояснює...
2006.09.26 | Nemesis
А що пояснює те, що Бурдс - єврей?
Kozinec пише:> Даю голову на відсіч, що цей бурд - єврей.
> А це багато чого пояснює...
Типу він тихо поїхав в Україну та загітував євреїв бігти з націоналістичного рая (їм держава дала всі блага, а вони його послухали)?
Чи те, що його треба за це бити (хоча він від того стане хіба лише побитим євреєм)?
Чи те, що він випив воду з крана?
2006.09.25 | толя дейнека
що базується на аналізі звернень біженців з України з просьбами
бачив я таких "біженців". Вони перед співбесідою в консульстві навмисно діляться між собою різним брудом, який можна вилити на співгромадян. Не дуже висока ціна, яку цілком собі може дозволити совість чималої частини тих, хто ладен проміняти батьківщину на перепустку в Америку.2006.09.25 | Correct
Згоден
2006.09.25 | Хвізик
це так. а потім вони повторюють свої побрехеньки іміграційним вл
властям тута, в америці2006.09.25 | Сахаров
Re: Пізнаєте себе, українці? (не тільки для Луценко).
У пана Бурда, вочевидь, записаний в історії насильства в Україні і наступний випадок. Десь у 92 році одна пані з Дніпропетровська, єврейка за національністю, виїхала до США. Щоб отримати статус біженців, вона перед самим від'їздом натовкла пику своєму синові так, що синці і за два тижні не зійшли і заявила, що хлопця побили однокласники у школі за те, що він єврей. Статус був отриманий бо хлопець те підтверджував. Це, власне, поодинокий відомий мені випадок, але скільки євреїв, католиків, протестантів (чи людей, які оголошували себе католиками та протестантами) отримали статус біженців на подібній брехні? А панове Бурди чесно це нотують і роблять висновки.2006.09.26 | Михайло Свистович
Re: Пізнаєте себе, українці? (не тільки для Луценко).
Сахаров пише:> У пана Бурда, вочевидь, записаний в історії насильства в Україні і наступний випадок. Десь у 92 році одна пані з Дніпропетровська, єврейка за національністю, виїхала до США. Щоб отримати статус біженців, вона перед самим від'їздом натовкла пику своєму синові так, що синці і за два тижні не зійшли і заявила, що хлопця побили однокласники у школі за те, що він єврей. Статус був отриманий бо хлопець те підтверджував. Це, власне, поодинокий відомий мені випадок, але скільки євреїв, католиків, протестантів (чи людей, які оголошували себе католиками та протестантами) отримали статус біженців на подібній брехні? А панове Бурди чесно це нотують і роблять висновки.
А не можна якось повідомити американську наукову спільноту та/або іміграційні служби, що цей Бурд- брехло, і що всі ці біженці - липові?
2006.09.26 | Nemesis
І повідомити всім, що він - єврей.
Михайло Свистович пише:> А не можна якось повідомити американську наукову спільноту та/або іміграційні служби, що цей Бурд- брехло, і що всі ці біженці - липові?
Бурдс не збрехав не те що одного слова, він навіть коми не збрехав. Не судіть всіх по собі.
А про те, що треба переслідувати євреїв за "брехню"... Послухайте пораду Саши Когана з Англії (а.к.а Алі Джі, а також Борат) та співайте пісню "Кинь жида в колодязь, в колодязь".
2006.09.27 | Михайло Свистович
Ні, це не стосується суті справи.
Nemesis пише:>
> Бурдс не збрехав не те що одного слова, він навіть коми не збрехав.
Збрехав. Бо розповсюдив брехливу інформацію, не вказавши, що вона - брехлива.
> А про те, що треба переслідувати євреїв за "брехню"... Послухайте пораду Саши Когана з Англії (а.к.а Алі Джі, а також Борат) та співайте пісню "Кинь жида в колодязь, в колодязь".
Не приписуйте мені своєї маячні.
2006.09.25 | mytrofan
Re: Пізнаєте себе, українці? (не тільки для Луценко).
Цей постинг Америки не відкрив.Якщо хтось вважає, що в Америці живуть і працюють професори, котрі дошукуються правди в історіїї, то це не зовсім так, або зовсім не так.
Вони мають свої бздики із яких виходять як люблять казати у Львові "бздури".
Той проффффффффффесор із Масачусетса напевно ніколи й в українському архіві не бував. І вже точно українських текстів не читав. Бо там це не вимагається. Колись Веткрофт полемізував із Мейсом, але при цьому відмовився відповісти на питання, чи відвідав хоч один архів в Україні коли заперечував штучно організований голод 1933 року.
Щодо цьог Бурдса, то він належить до покоління "науковців", вихованих так званими "ревізіоністами", тобто тими, хто вбачав у совіцькій системі і кремлівській політиці "только хорошеє" і "нєкоториє нєдостаткі".
Абсолютна більшість "фахівців" із Совєтських та пост-совєтськіх студій у США до України ставиться у кращому випадку із холодною стриманістю.
Тому плюньте і не переймайтеся.
Більшість американців - непрофффесорів не переймаються.
2006.09.26 | Свiдомий
Про полiтичний притулок в США
Справдi, не слiд беззастережно вiрити всьому тому, про що пишуть в своїх петицiях прохачi полiтичного притулку в США. Петицiя бiженця - широко вiдомий найпростiший та найшвидший спосiб отримання американського громадянства для жителiв колишнього "совка". Тому багато з них в цих петицiях просто-напросто "сочiняют" - i чим страшнiше звучить, тим бiльшими є їхнi шанси.2006.09.26 | Nemesis
Я що, єдиний який запросив притулок за виходки проти українців?
vujko пише:> У статті описуються конкретні випадки. Особливо мене вразила історія про місцеву українську націоналістичну банду в Харкові, що вдирається до приміщень своїх жертв і нищить там майно і з якою не може, або не хоче, розібратися доблесна Харківська міліція (т. зв. справа О.З та І.З). Пізнаєте себе, харків'яни?
Якщо ця банда складається з російських шовіністів та ті шовіністи ще і служать в міліції, то тоді так, пізнаю.
Я зараз дивлюся на все це і думаю, ото в Європі афуєлі коли на тлі всього того потока "жертв звірячого українського нацизма" приперся скромний я - звірячий український нацик, та запросив політичного притулка за фактами переслідування з боку влади!
2006.09.26 | Nemesis
Описи звірств українських націоналістів наведені Бурдсом
Перший випадок етничної росіянки та єврейки (так в документі) Іріни Щетiниної, яка виграла справу в 1997 році. Щетiнина була свідком того, як група ультранаціоналістів во Львові напала на її сусідів та під впливом побаченого жаху збігла разом з її чоловіком та трьома дітьми. Двоє її російсько-єврейських сусідів підвергалися тортурам: чоловіка припалювали гарячою праскою, дружині вирвали око. Все це робилося з вигуками антиросійських та антисемітських гасел. Місцева міліція відмовилася навіть прийняти заяву про злочин.Другий випадок: 1998 рік, Вєра Корабліна, напівросіянка, напівєврейка з Київа виграла справу. Вона свідчила, що ультранаціоналістична група тероризувала її протягом року. Ще в 1990 році вона втратила роботу на машинобудівному заводі (28 років трудового стажа) після того як старих совіцьких керівників замінили дуже націоналістичним українцем, який звільнив всіх єврейських робітників її відділа. В жовтні 1993, коли Корабліна працювала в іншому місці, вона бачила як троє бандюг-націоналістів увірвалися в примішення, били начальника та вимагали сплатити особливий податок на жидів та москалів, що працюють в Україні. Міліцію викликали, але вона не приїхала. Корабліна свідчить, що вона почала отримувати погрози телефоном та електронною поштою, їй загрожували вбивством та казали, що вона може зникнути, як зник один з її друзів. Навесні 1994 року двоє чоловіків зайшли в її кабінет коли вона була там одна, прив'язали до стільця, надягли зашморг на шию та били по голові з криками, що паспорт з російським прізвищем не скриє того, що вона "жидівка". В вересні 1994 примішення де вона працювала було розгромлено та по стінах і меблях було понаписувано повно антиросійських та антиєврейських гасел. скоро після цього випадка один з єврейських колег Корабліної просто зник. Вона вирішила втекти до США, а її чоловік та донька, які залишилися в Київі, були побиті з коментарем "ми твою жидовку все одне знайдем".
Згадується три випадка біженців з Харкова. Про один випадок з 1994 року (сім'я Крайтманів) лише кажеться, що їм погрожували та били. Хоче це було спрямовано проти євреїв, але це не було визнано "офіційною політикою держави", лише "вуличним антисемітизмом" (хоча притулок Крайтмани отримали).
Випадок з 1998 року (тато та син яких називають лише О.З. та І.З.) показали, що їх багато разів били та погрожували усно та письмено вбити (за допомогою листів та написів на стінах) члени української націоналістичної банди
2006.09.26 | Предсказамус
Плакалъ
Nemesis пише:> Згадується три випадка біженців з Харкова. Про один випадок з 1994 року (сім'я Крайтманів) лише кажеться, що їм погрожували та били. Хоче це було спрямовано проти євреїв, але це не було визнано "офіційною політикою держави", лише "вуличним антисемітизмом" (хоча притулок Крайтмани отримали). Випадок з 1998 року (тато та син яких називають лише О.З. та І.З.) показали, що їх багато разів били та погрожували усно та письмено вбити (за допомогою листів та написів на стінах) члени української націоналістичної банди
Украинская националистическая банда в Харькове - это особенно впечатлило.
2006.09.26 | Nemesis
А що не так? В Донецьку є, а в Харкові нема?
Це те, що я сам чув, без Бурдса:Одна жінка з Донецька розповідала, що банда українських націоналістів в 1993 розгромила їм квартиру за те, що вона єврейка. Хотіли вбити її чоловіка за те що він мало того що москаль, та ще і одружений з єврейкою.
Одного підприємця з Черновців, за його словами, тероризувало в 1994 році УНА-УНСО при повній підтримці нісцевої міліції (начальник міліції сказав "це мої люди").
2006.09.26 | Предсказамус
Боюсь, в Донецке тоже нет
Nemesis пише:> Це те, що я сам чув, без Бурдса:
>
> Одна жінка з Донецька розповідала, що банда українських націоналістів в 1993 розгромила їм квартиру за те, що вона єврейка. Хотіли вбити її чоловіка за те що він мало того що москаль, та ще і одружений з єврейкою.
Она это Вам в Донецке рассказывала, или уже в Голландии?
> Одного підприємця з Черновців тероризувало в 1994 році УНА-УНСО при повній підтримці нісцевої міліції (начальник міліції сказав "це мої люди").
Черновцы - не совсем Харьков. Точнее говоря, совсем не Харьков.
В Харькове национальный вопрос стоИт на таком последнем месте, что Вы и представить себе не можете. Причем не первую сотню лет.
2006.09.26 | Nemesis
Що, кажете не повідомили?
Предсказамус пише:> Она это Вам в Донецке рассказывала, или уже в Голландии?
А яка різниця? Ви громили її квартиру?
> В Харькове национальный вопрос стоИт на таком последнем месте, что Вы и представить себе не можете. Причем не первую сотню лет.
Я бачив, спасибі. Я колись був в прямому ефірі на одному харківських телеканалів, так мені прямо на екрані дзвонили та питали "когда ви наканєц поєдєтє в калхоз пахать?", "откуда ви понаєхалі?" та просто радили "убіраться".
2006.09.26 | Предсказамус
Говорю, что врать некрасиво
Nemesis пише:> Предсказамус пише:
>> Она это Вам в Донецке рассказывала, или уже в Голландии?
> А яка різниця? Ви громили її квартиру?
Разница такая, что дама уже заполучила заграничное проживание и теперь будет гнать эту пургу всем, кому ни лень.
>> В Харькове национальный вопрос стоИт на таком последнем месте, что Вы и представить себе не можете. Причем не первую сотню лет.
> Я бачив, спасибі. Я колись був в прямому ефірі на одному харківських телеканалів, так мені прямо на екрані дзвонили та питали "когда ви наканєц поєдєтє в калхоз пахать?", "откуда ви понаєхалі?" та просто радили "убіраться".
Может, Вы вели себя, как колхозник?
2006.09.26 | Nemesis
Тоді не брешить.
Предсказамус пише:> Разница такая, что дама уже заполучила заграничное проживание и теперь будет гнать эту пургу всем, кому ни лень.
Не треба було громити квартири. Або ретельно розслідувати всі випадки.
> Может, Вы вели себя, как колхозник?
Звичайно, це я сам винний. Я неподумав та "балакал колхозною мовою". Так в Харкові називають українську.
2006.09.26 | Предсказамус
Толстый полярный лис
Уже не в первый раз встречаю людей, которые, проживая за тысячи километров от Харькова, рассказывают мне, как здесь обстоят дела, и все никак не привыкну.Полный песец, короче.
2006.09.26 | Nemesis
Час.
Предсказамус пише:> Уже не в первый раз встречаю людей, которые, проживая за тысячи километров от Харькова, рассказывают мне, как здесь обстоят дела, и все никак не привыкну.
Якщо я в Харкові особисто переконався, що національне питання не таке вже і непопулярне, то якщо я про це напишу з іншого місця, то все буде брехнею... Мені треба було не сходіти з того місця, де все сталося? Вчепитися в стілець та казати "сидитиму тут, а то мені чувак з інтернета не повірить!"?
2006.09.26 | Свiдомий
Re: Що, кажете не повідомили?
Nemesis пише:> Предсказамус пише:
> > В Харькове национальный вопрос стоИт на таком последнем месте, что Вы и представить себе не можете. Причем не первую сотню лет.
>
> Я бачив, спасибі. Я колись був в прямому ефірі на одному харківських телеканалів, так мені прямо на екрані дзвонили та питали "когда ви наканєц поєдєтє в калхоз пахать?", "откуда ви понаєхалі?" та просто радили "убіраться".
Це Вам часом не члени тiєї "ультранацiоналiстичної банди" дзвонили?
2006.09.26 | Nemesis
І я про те ж саме!
Свiдомий пише:> Це Вам часом не члени тiєї "ультранацiоналiстичної банди" дзвонили?
Не побоялися падли в прямому ефірі вигукувати націоналістичні та шовіністські гасла, значить знають, що безкарні!Вони з України, значить...
2006.09.26 | Свiдомий
Re: І я про те ж саме!
Nemesis пише:> Свiдомий пише:
>
> > Це Вам часом не члени тiєї "ультранацiоналiстичної банди" дзвонили?
>
>
> Не побоялися падли в прямому ефірі вигукувати націоналістичні та шовіністські гасла, значить знають, що безкарні!Вони з України, значить...
Якась та ваша "харкiвська ультранацiоналiстична банда" непослiдовна дуже. То євреям та росiянам погрожують, то на українську мову так негативно реагують. Вони що - марсiани?
2006.09.26 | Nemesis
Вона насправді не моя, а харківська
Свiдомий пише:> Якась та ваша "харкiвська ультранацiоналiстична банда" непослiдовна дуже. То євреям та росiянам погрожують, то на українську мову так негативно реагують. Вони що - марсiани?
Вони всі - харків'яне. Я думаю, що часто це може служити пом'якшуючою обставиною (гріх ображатися).
2006.09.26 | Свiдомий
Re: Вона насправді не моя, а харківська
Nemesis пише:> Свiдомий пише:
>
> > Якась та ваша "харкiвська ультранацiоналiстична банда" непослiдовна дуже. То євреям та росiянам погрожують, то на українську мову так негативно реагують. Вони що - марсiани?
>
> Вони всі - харків'яне. Я думаю, що часто це може служити пом'якшуючою обставиною (гріх ображатися).
А я думаю, що харкiв'яни - нормальнi люди, а те, про що Ви пишете, - пiдла брехня.
2006.09.26 | Nemesis
Думай далі.
2006.09.27 | Михайло Свистович
Гадаю, що Предсказамус правий
Всім тикаючий Немезис, мабуть, дійсно поводив себе так, що його телеглядачі намагалися відправити до колгоспу. Вони також не мали повної рації, бо серед колгоспників, як і серед міщан, є як виховані люди, так і хами.2006.09.27 | Михайло Свистович
Боюсь, що і в Чернівцях також
Предсказамус пише:> Черновцы - не совсем Харьков. Точнее говоря, совсем не Харьков.
Це так.
> В Харькове национальный вопрос стоИт на таком последнем месте, что Вы и представить себе не можете.
В Чернівцях також далеко не на першому. Та навіть у Львові чи Тернополі нікого не переслідують, а описані випадки уголовщини - винятки, які є і в США чи в Європі, але ж ніхто не стверджує, наприклад, що там - розгул расизму.
Коротше, люди заради шматка гнилої ковбаси серуть на свою країну.
2006.09.26 | Зверопупс
Re: Укрнациковая банда в Харькове не жила бы и 5 минут
Я живу в Харькове всю жизнь и могу засвидетельствовать, что просто говорящий на улице города на украинском языке человек - это редкость. Тем более смешат жуткие страшилки про кровавую банду украинских националистов , держащих в трепете город и милицию))Придумавшие эти истории люди - просто негодяи.
2006.09.26 | Nemesis
А банда націоналістів з України?
Зверопупс пише:> Я живу в Харькове всю жизнь и могу засвидетельствовать, что просто говорящий на улице города на украинском языке человек - это редкость. Тем более смешат жуткие страшилки про кровавую банду украинских националистов , держащих в трепете город и милицию))
А банда російських націоналістів з України? Може таке блюдо бути в Харкові?
> Придумавшие эти истории люди - просто негодяи.
Нааа. Щось там майже завжди було. Вони зазвичай лише перцю додають. Типа "ультранаціоналістів". Могли бути просто бандити. Могли просто бандити казати "жид"?
2006.09.26 | Свiдомий
Re: Описи звірств українських націоналістів наведені Бурдсом
Переший раз про щось подiбне читаю. Думаю, якщо б такi випадки справдi мали мiсце, то наша преса пiдняла б нехилий шум.А фраза "ультранацiолiстична банда в Харковi" звучить приблизно так само, як "чемпiон Зiмбабве з хокею".
IМХО, просто чергова дебiльна спроба проплаченого америкоса обiсрати Україну в очах мiжнародної спiльноти. Якщо вже зайшла мова про расизм та нацизм, то нехай на свої пiвденно-схiднi штати подивляться (та ж Алабама, наприклад). А щодо України, то як казав мiй дiд, "не треба шукати в с...цi меду".
2006.09.26 | Nemesis
Це ваші земляки розповідають
Свiдомий пише:> IМХО, просто чергова дебiльна спроба проплаченого амрикоса обiсрати Україну в очах мiжнародної спiльноти.
Проплачений дебільний америкос (він, як в цій гілці мітко підмітив Козинець, ще і єврей) лише навів фрагменти з свідчень реальних людей, ваших земляків, які не прячуться за інтернетівськими кличками.
>Якщо вже зайшла мова про расизм та нацизм, то нехай на свої пiвденно-схiднi штати подивляться (та ж Алабама, наприклад).
А шо там? Невже знов згадали "а у ніх нєгров лінчуют"?
>А щодо України, то як казав мiй дiд, "не треба шукати в с...цi меду".
Дійсно, якщо визнати, що Україна це "с...ка" то звідки ж там мед?
2006.09.26 | Свiдомий
Re: Це ваші земляки розповідають
Nemesis пише:> Свiдомий пише:
>
> > IМХО, просто чергова дебiльна спроба проплаченого амрикоса обiсрати Україну в очах мiжнародної спiльноти.
>
> Проплачений дебільний америкос (він, як в цій гілці мітко підмітив Козинець, ще і єврей) лише навів фрагменти з свідчень реальних людей, ваших земляків, які не прячуться за інтернетівськими кличками.
Чому я повинен їм вiрити? Ви вiрите всьому, що Вам кажуть?
Та й до чого тут мої земляки? Я ж не з Харкова, i тим бiльше, не з Iзраїлю.
> >Якщо вже зайшла мова про расизм та нацизм, то нехай на свої пiвденно-схiднi штати подивляться (та ж Алабама, наприклад).
>
> А шо там? Невже знов згадали "а у ніх нєгров лінчуют"?
Расизм там i досi ще "на рiвнi". В 2003 роцi мав нагоду переконатися особисто.
> >А щодо України, то як казав мiй дiд, "не треба шукати в с...цi меду".
>
> Дійсно, якщо визнати, що Україна це "с...ка" то звідки ж там мед?
Це я до того, що расизм та нацизм (не путати з нацiоналiзмом) нiколи не були та не є типовими для України i тим паче, не є частиною української державної полiтики.
2006.09.26 | Nemesis
Опа-на! І не з Украини і не з Ізраїля...
Свiдомий пише:> Чому я повинен їм вiрити? Ви вiрите всьому, що Вам кажуть?
Ні, не завжди, але я серйозно, з фактами в руках, відповідаю.
> Та й до чого тут мої земляки? Я ж не з Харкова, i тим бiльше, не з Iзраїлю.
А що, Харків це не в Україні? Чи Ви не українець, та не маєте ніякого звязку з Україною? Неясно, при чому тут Ізраїль, але Ви серйозно думаєте, що вони нa Вас там чекали?
> > А шо там? Невже знов згадали "а у ніх нєгров лінчуют"?
> Расизм там i досi ще "на рiвнi". В 2003 роцi мав нагоду переконатися особисто.
Ви шо, негр?
> Це я до того, що расизм та нацизм (не путати з нацiоналiзмом) нiколи не були та не є типовими для України i тим паче, не є частиною української державної полiтики.
І антисемітизма в Україні ніколи не було і нема?
2006.09.26 | Свiдомий
Re: Опа-на! І не з Украини і не з Ізраїля...
Nemesis пише:> Свiдомий пише:
>
> > Чому я повинен їм вiрити? Ви вiрите всьому, що Вам кажуть?
>
> Ні, не завжди, але я серйозно, з фактами в руках, відповідаю.
Вашi "факти" є щонайменше дуже сумнiвними.
> > Та й до чого тут мої земляки? Я ж не з Харкова, i тим бiльше, не з Iзраїлю.
>
> А що, Харків це не в Україні? Чи Ви не українець, та не маєте ніякого звязку з Україною? Неясно, при чому тут Ізраїль, але Ви серйозно думаєте, що вони нa Вас там чекали?
Не плутайте поняття "земляк" та "спiввiтчизник".
> > > А шо там? Невже знов згадали "а у ніх нєгров лінчуют"?
> > Расизм там i досi ще "на рiвнi". В 2003 роцi мав нагоду переконатися особисто.
>
> Ви шо, негр?
Для того, щоб стати свiдком проявiв расизму, не обов'язково бути негром.
> > Це я до того, що расизм та нацизм (не путати з нацiоналiзмом) нiколи не були та не є типовими для України i тим паче, не є частиною української державної полiтики.
>
> І антисемітизма в Україні ніколи не було і нема?
Взагалi-то я писав про нацизм. Щодо антисемiтизму, то вiн був в усiх країнах, де були євреї. Однак антисемiтизм аж нiяк не можна вважати болючою проблемою України.
2006.09.26 | Nemesis
А ви спробуйте таке.
Свiдомий пише:> Вашi "факти" є щонайменше дуже сумнiвними.
Спробуйте відрізнити те, що насправді написане, від того, що Ви собі нафантазували. Оце і буде перший крок. Якщо написано: громадянин Х. сказав "Щось", то це не значить автоматично, що все, що сказав Х. є правдою. Хоча не значить, що це автоматицно є неправдою. Факт такий: громадянин Х. сказав "Щось".
> Не плутайте поняття "земляк" та "спiввiтчизник".
Я великоукраїнець. Для мене всі земляки. Я ніякі місця спеціально не виділяю.
> Для того, щоб стати свiдком проявiв расизму, не обов'язково бути негром.
ПроявІВ. Їх було більше ніж один? Порадьте жертвам страшного расизма попросити політичний притулок в Україні.
> Однак антисемiтизм аж нiяк не можна вважати болючою проблемою України.
Для євреїв це може бути болючою проблемою.
2006.09.26 | Свiдомий
Re: А ви спробуйте таке.
Nemesis пише:> Свiдомий пише:
>
> > Вашi "факти" є щонайменше дуже сумнiвними.
>
> Спробуйте відрізнити те, що насправді написане, від того, що Ви собі нафантазували. Оце і буде перший крок. Якщо написано: громадянин Х. сказав "Щось", то це не значить автоматично, що все, що сказав Х. є правдою. Хоча не значить, що це автоматицно є неправдою. Факт такий: громадянин Х. сказав "Щось".
Вибачте, але я дурницями не займаюся.
> > Не плутайте поняття "земляк" та "спiввiтчизник".
>
> Я великоукраїнець. Для мене всі земляки. Я ніякі місця спеціально не виділяю.
Перший раз таке чую - "великоукраїнець". А хiба є ще якiсь "малоукраїнцi"?
Поняття "земляки" та "спiввiтчизники" є так само рiзними, як i поняття "земляцтво" та "вiтчизна". Наприклад, стрияни (жителi та вихiдцi з мiста Стрий Львiвської областi) є для мене земляками, а всi жителi та вихiдцi з України - спiввiтчизниками.
> > Для того, щоб стати свiдком проявiв расизму, не обов'язково бути негром.
>
> ПроявІВ. Їх було більше ніж один? Порадьте жертвам страшного расизма попросити політичний притулок в Україні.
Гадаю, що вони моїх порад не потребують - зрештою, i Ваших також.
> > Однак антисемiтизм аж нiяк не можна вважати болючою проблемою України.
>
> Для євреїв це може бути болючою проблемою.
Може. Тому з цим потрiбно боротися. Не думаю, що якби згаданi Вами "жертви" справдi звернулися в правоохороннi органи та пресу, то це залишилося б поза увагою громадськостi.
2006.09.26 | Nemesis
Займаєтесь.
Свiдомий пише:> Вибачте, але я дурницями не займаюся.
І далі:
> Може. Тому з цим потрiбно боротися. Не думаю, що якби згаданi Вами "жертви" справдi звернулися в правоохороннi органи та пресу, то це залишилося б поза увагою громадськостi.
Я нічого не згадував, це стаття професора з США де він наводить приклади з справ проти міністерства іміграції. Я жодної оцінки не дав, лише в одному випадку переклав, в іншому сказав, що я чув таке теж.
> Перший раз таке чую - "великоукраїнець".
Великоукраїнець. Це буде другий раз.
>А хiба є ще якiсь "малоукраїнцi"?
Є. Є малороси, а ще є малоукраїнці.
> Поняття "земляки" та "спiввiтчизники" є так само рiзними, як i поняття "земляцтво" та вiтчизна. Наприклад, стрияни (жителi та вихiдцi з мiста Стрий Львiвської областi) є для мене земляками, а всi жителi та вихiдцi з України - спiввiтчизниками.
А для мене - ні.
> Гадаю, що вони моїх порад не потребують - зрештою, i Ваших також.
Я член прогресивного людства і я обурююсь. Я вважаю, що кожна людина має право на життя без расизма. Навіть американці.