Найкращі ВНЗ планети
10/07/2006 | Майдан-ІНФОРМ
Як повідомив "Освітній Портал", The Tіmes Hіgher Educatіon Supplement опублікував щорічно проведене рейтингове дослідження кращих ВНЗ планети.
Усього в першій сотні 33 університети США, 15 Великої Британії, по 7 університетів Австралії та Нової Зеландії, по 5 - Швейцарії та Франції, і по три - Гонконгу, Японії, Канади та Німеччини.
Дві найбільш населені країни світу - Китай та Індія - увійшли до рейтингу лише з двома ВНЗ кожний. Данія, Південна Корея, Мексика, Ірландія, Австрія та Росія мають лише один університет, відзначений честі ввійти до сотні кращих. З російських ВНЗ до рейтингу увійшов Московський державний університет імені Ломоносова. Його "котирування" у порівнянні з минулим роком істотно знизилося - з 79 до 93 місця.
Усього в першій сотні 33 університети США, 15 Великої Британії, по 7 університетів Австралії та Нової Зеландії, по 5 - Швейцарії та Франції, і по три - Гонконгу, Японії, Канади та Німеччини.
Дві найбільш населені країни світу - Китай та Індія - увійшли до рейтингу лише з двома ВНЗ кожний. Данія, Південна Корея, Мексика, Ірландія, Австрія та Росія мають лише один університет, відзначений честі ввійти до сотні кращих. З російських ВНЗ до рейтингу увійшов Московський державний університет імені Ломоносова. Його "котирування" у порівнянні з минулим роком істотно знизилося - з 79 до 93 місця.
Відповіді
2006.10.08 | jean-valjean
Чудова новина! (пишу це, як особисто зацікавлена людина :)
07-10-2006 20:35 - Світ - ]Найкращі ВНЗ планети
До трійки кращих вищих навчальних закладів світу ввійшли Гарвард, Кембридж та Оксфорд. >>
2006.10.08 | damoradan
Ніяка це не новина
2006.10.09 | jean-valjean
Re: Ніяка це не новина
Ну... - чому ніяка?Звичайно, українських універів в рейтингу перших ста поки що немає, будемо сподіватися на те, що незабаром будуть.
Але те, що українці вже тепер є в Кембріджі (який тільки на три "відсотки" відстає від Гарварда:) - гарантую! - адже сам щойно вчора звідти!
2006.10.09 | ОРИШКА
Re: Ніяка це не новина
Помню, видела факты - из 20 лучших ун-тетов 17 - в США.Интересно, какой расклад сейчас, не только колич-й, но и кач-й.
2006.10.09 | jean-valjean
А Освітній Портал хіба про це не пише?
http://osvita.org.ua/news/?news_id=22835&lang=uk&from=subscribeОРИШКА пише:
> Помню, видела факты - из 20 лучших ун-тетов 17 - в США.
>
> Интересно, какой расклад сейчас, не только колич-й, но и кач-й.
Опубліковано список ста кращих ВНЗ планети
The Tіmes Hіgher Educatіon Supplement опублікував щорічно проведене рейтингове дослідження кращих ВНЗ планети. До трійки кращих вищих навчальних закладів світу ввійшли Гарвард, Кембридж та Оксфорд.
Відповідно до дослідження, Кембридж та Оксфорд зуміли за рік підвищити свої рейтинги, пересунувшись, відповідно, на одне місце нагору та змістивши вниз Массачусетський технологічний інститут. Що стосується Гарварду, то він хоч і зберіг за собою лідерство, але його відрив від Кембриджу за рік скоротився з 13% до 3%. До десятку кращих увійшов ще один британський ВНЗ - Лондонський імператорський коледж, що також поліпшив свої показники за минулий рік і підійнявся з 13 на 9 місце. Інші місця в "десятку" займають університети США.
Усього в першій сотні 33 університети США, 15 Великої Британії, по 7 університетів Австралії та Нової Зеландії, по 5 - Швейцарії та Франції, і по три - Гонконгу, Японії, Канади та Німеччини.
Дві найбільш населені країни світу - Китай та Індія - увійшли до рейтингу лише з двома ВНЗ кожний. Данія, Південна Корея, Мексика, Ірландія, Австрія та Росія мають лише один університет, відзначений честі ввійти до сотні кращих. З російських ВНЗ до рейтингу увійшов Московський державний університет імені Ломоносова. Його "котирування" у порівнянні з минулим роком істотно знизилося - з 79 до 93 місця.
У ході дослідження 3703 вчених з усього світу просили назвати 30 кращих університетів, що проводять дослідження в їхній галузі. Також були опитані 736 роботодавців, які наймають на роботу осіб із вищою освітою.
Top-25:
1. Harvard Unіversіty (США)
2. Unіversіty of Cambrіdge (Велика Британія)
3. Unіversіty of Oxford (Велика Британія)
4. Massachusetts Іnstіtute of Technology (США)
5. Yale Unіversіty (США)
6. Stanford Unіversіty (США)
7. Calіfornіa Іnstіtute of Technology (США)
8. Unіversіty of Calіfornіa at Berkeley (США)
9. Іmperіal College London (Велика Британія)
10. Prіnceton Unіversіty (США)
11. Unіversіty of Chіcago (США)
12. Columbіa Unіversіty (США)
13. Duke Unіversіty (США)
14. Beіjіng Unіversіty (Китай)
15. Cornell Unіversіty (США)
16. Australіan Natіonal Unіversіty (Австралія)
17. London School of Economіcs (Велика Британія)
18. Ecole Normale Superіeure (Франція)
19. Natіonal Unіversіty of Sіngapore (Сінгапур)
20. Unіversіty of Tokyo (Японія)
21. McGіll Unіversіty (Канада)
22. Unіversіty of Melbourne (Австралія)
23. Johns Hopkіns Unіversіty (США)
24. Swіss Federal Іnstіtute of Technology (Швейцарія)
25. Unіversіty College London (Велика Британія).
2006.10.09 | Раціо
Можу Вас заспокоїти: українців і в Гарварді немало
Але це не проблема, адже вони не в Україні. Наскільки я зрозумів висловлювання Азарова, то тільки люди з вищою освітою, які в Україні, становлять загрозу для розвитку. Мабуть тому проффесура так ревно слідкує, щоб такі люди до уряду не прослизнули. Ті, які поза Україною, мабуть не є небезпечні.2006.10.09 | jean-valjean
Re: Можу Вас заспокоїти: українців і в Гарварді немало
І слава богу!Справа в тому, що особисто я знав лише про Кембрідж, тому про це і написав.
Цікаво, коли вони почнуть повертатися в Україну, як дехто обіцяв?
2006.10.09 | damoradan
Дехто з Гарварду вже повернувся
2006.10.09 | Раціо
А навіщо? Україна опиниться під загрозою
Вам же Азаров ясно сказав: "у нас забагато людей із вищою освітою". Азаров же демократично обраний віце-прємєр, ілі ґдє? Ми ж за демократичні цінності, або як?А цікаво, хто що кому обіцяв?
jean-valjean пише:
> Цікаво, коли вони почнуть повертатися в Україну, як дехто обіцяв?
2006.10.09 | jean-valjean
Re: А цікаво, хто що кому обіцяв?
Рибачук, здається обіцяв (чи ще Зінченко?). Кому - важко сказати, вони ж це "в телевізорі" говорили.2006.10.09 | Раціо
Аааа, он воно що!
Ви вже мені сьогодні так настрій підняли, дякую. Ну, якщо сам Рибачук обіцяв, то точно так і буде. Колись. Може. Ну не самих же випускників питати, справді.2006.10.09 | jean-valjean
Re: Аааа, он воно що!
Не впевнений, що саме означає Ваш "смайл".Наскільки пам"ятаю,Рибачук також "гнав порожняк" стосовно того, що його дочка ніби-то вчиться в престижному англійську ВУЗі в Греції (що неможливо за визначенням).
2006.10.09 | Раціо
Ага, мабуть треба було отакий смайл поставити
jean-valjean пише:> Не впевнений, що саме означає Ваш "смайл".
Ну, я раніше наївно думав, що обіцяти повернення випускників Гарварду можуть лише випускники Гарварду. Але виглядає, що Вам таке може пообіцяти й Рибачук. Цікаво, скільки випускників Гарварду йому належить?
2006.10.09 | stefan
Re: Ніяка це не новина
jean-valjean пише:> Але те, що українці вже тепер є в Кембріджі (який тільки на три "відсотки" відстає від Гарварда:) - гарантую! - адже сам щойно вчора звідти!
***
В Кембріджі українці студики чи вчителі студиків?
2006.10.09 | jean-valjean
Мені відомо тільки про студентів. Про вчителів поки не чув.
Ось лінк:http://www.cam.ac.uk/societies/ukr/
stefan пише:
> В Кембріджі українці студики чи вчителі студиків?
2006.10.09 | Хвізик
Re: Ніяка це не новина
> В Кембріджі українці студики чи вчителі студиків?"вчителі студиків" бувають різні.
стати асистентом - штука відносно нехитра. сам був таким (teaching assistant) - вів лабораторні роботи, а потім і семінари з загальної фізики, коли вчився в аспірантурі. Правда, не в Кембріджі, але гадаю, що і в Кембріджі таких хватає.
стати повноправним професором - справа значно складніша, але я знаю чимало українців-професорів. Правда, не в Кембріджі.
2006.10.09 | jean-valjean
Ви в АнгліЇ? Давайте кави поп"ємо під час наступної оказії.
Я тепер час від часу там буватиму (Кембрідж і околиці .2006.10.09 | Хвізик
я у Флориді. А кави при нагоді неодмінно поп"ємо
2006.10.09 | jean-valjean
Аллєс клар. Ви,значить, говорили про той Кембрідж, де Гарвард :)
2006.10.09 | Хвізик
ні. я мав на увазі Кембрідж у Англії
З загальних міркувань.Я мав нагоду відвідати купу різних університетів, і всюди стрічав українців. Був би дуже здивований, якби у Кембріджі їх не було
2006.10.09 | Ukropithecus (robustus)
тотальне домінування англосаксів
33 США, 15 Велика Британія, 7 Австралія, 7 Нова Зеландія, 3 Канада. Тобто в першій сотні 65 університетів, що репрезентують англо-саксів. Фактично те, що ми називаємо людською цивілізацією, треба завдячувати англо-саксам.2006.10.09 | Хвізик
Re: тотальне домінування англосаксів
Ukropithecus (robustus) пише:> 33 США, 15 Велика Британія, 7 Австралія, 7 Нова Зеландія, 3 Канада. Тобто в першій сотні 65 університетів, що репрезентують англо-саксів. Фактично те, що ми називаємо людською цивілізацією, треба завдячувати англо-саксам.
Не сперечаючись проти Вашого загального висновку, хочу сказати, що в таких рейтингових списках місце університету залежить від критеріїв відбору. Тобто, при бажанні можна створити систему критеріїв, яка би винесла нагору якісь інші університети.
2006.10.09 | Ukropithecus (robustus)
Re: тотальне домінування англосаксів
Хвізик пише:> Не сперечаючись проти Вашого загального висновку, хочу сказати, що в таких рейтингових списках місце університету залежить від критеріїв відбору. Тобто, при бажанні можна створити систему критеріїв, яка би винесла нагору якісь інші університети.
ну якщо, наприклад, добробут населення вимірювати в тоннах виплавлено чавуну, то мабуть Швейцарія буде бідненькою країною.
2006.10.09 | jean-valjean
Про критерії відбору
Хвізик пише:> Ukropithecus (robustus) пише:
> > 33 США, 15 Велика Британія, 7 Австралія, 7 Нова Зеландія, 3 Канада. Тобто в першій сотні 65 університетів, що репрезентують англо-саксів. Фактично те, що ми називаємо людською цивілізацією, треба завдячувати англо-саксам.
> Не сперечаючись проти Вашого загального висновку, хочу сказати, що в таких рейтингових списках місце університету залежить від критеріїв відбору. Тобто, при бажанні можна створити систему критеріїв, яка би винесла нагору якісь інші університети.
Не заперечуючи проти жодного з попередніх тверджень, хочу навести приклад з життя: цього року довелося спостерігати, як міжнародна спільнота "голосує рубльом". Мав дитину у випускному класі однієї з міжнародних шкіл (більше ста учнів, майже сто національностей). Так от, всі ті, про кого я знаю (немає підстав вважати, що вибірка ця "нерепрезентативна" - сподіваюся, що зробив не більше трьох помилок в попередньомк слові намагалися поступити саме в Університети США і Великобританії. Публіка там така, що має можливість вибору. Жоден, скажімо, росіянин, який в повсякденному житті буде вам казати про "прєімущєства рассійскаво абразаванія" не віддав дитину в МГУ чи МГІМО при наявності вибору.
Думаю, це десь підтверджує приблизну "правильність" рейтингу.
2006.10.09 | Раціо
Так вони ж для вибору саме цим рейтинґом і користувалися
jean-valjean пише:> Думаю, це десь підтверджує приблизну "правильність" рейтингу.
> Жоден, скажімо, росіянин, який в повсякденному житті буде вам казати про "прєімущєства рассійскаво абразаванія" не віддав дитину в МГУ чи МГІМО при наявності вибору.
Концепція "віддавати дитину" (випускника) до універстиету -- цікава сама по собі, не знаходите? Ви свою дитину також "віддавали"?
2006.10.09 | jean-valjean
Re: Так вони ж для вибору саме цим рейтинґом і користувалися
Раціо пише:> >
> Концепція "віддавати дитину" (випускника) до універстиету -- цікава сама по собі, не знаходите? Ви свою дитину також "віддавали"?
Я давно не живу ні "в мовному середовищі", ні навіть в "язиковой срєдє", тому використовую допотопні "терміни" ("Віддавати дитину до універа" - не звертайте уваги ) . Ось так і вироджується мова в діаспорі
Стосовно своєї дитини - мабуть таки не "віддавав", але "понапрягав мозгі" в процесі не менше за неї. Про що не шкодую.
2006.10.09 | Хвізик
Re: Про критерії відбору
> Не заперечуючи проти жодного з попередніх тверджень, хочу навести приклад з життя: цього року довелося спостерігати, як міжнародна спільнота "голосує рубльом". Мав дитину у випускному класі однієї з міжнародних шкіл (більше ста учнів, майже сто національностей). Так от, всі ті, про кого я знаю (немає підстав вважати, що вибірка ця "нерепрезентативна" - сподіваюся, що зробив не більше трьох помилок в попередньомк слові намагалися поступити саме в Університети США і Великобританії. Публіка там така, що має можливість вибору. Жоден, скажімо, росіянин, який в повсякденному житті буде вам казати про "прєімущєства рассійскаво абразаванія" не віддав дитину в МГУ чи МГІМО при наявності вибору.>
> Думаю, це десь підтверджує приблизну "правильність" рейтингу.
або навпаки: начитались рейтингів і зробили вибір.
крім того, важливу роль відіграє не тільки рейтинг університету, але й загальна суспільна обстановка у відповідній країні. Краще вчитися в низькорейтинговому університеті в демократичних США, ніж у високорейтинговому ВУЗі фашистської Росії. Для життя безпечніше.
2006.10.09 | jean-valjean
Re: Про критерії відбору
Хвізик пише:>
> або навпаки: начитались рейтингів і зробили вибір.
в будь якому випадку, закономірність - "наліцо". На моїх очах більше ста чоловік при найменшій можливості "ломонулися" в Британію-США.
> крім того, важливу роль відіграє не тільки рейтинг університету, але й загальна суспільна обстановка у відповідній країні. Краще вчитися в низькорейтинговому університеті в демократичних США, ніж у високорейтинговому ВУЗі фашистської Росії. Для життя безпечніше.
Так, але - Австрія, скажімо, набагато безпечніша за Британію і США + навчання безкоштовне. Але вища освіта австрійська зовсім не така популярна, як англо-сакська.
2006.10.10 | Хвізик
Re: Про критерії відбору
> Так, але - Австрія, скажімо, набагато безпечніша за Британію і США + навчання безкоштовне. Але вища освіта австрійська зовсім не така популярна, як англо-сакська.Австрійці і німці самі винуваті. Нічого їм було плодити гітлера та до влади ставити.
А таланти і в США вчаться безплатно
2006.10.09 | Хвізик
щоб проілюструвати відносність критеріїв
ось список US News and World Report про універи СШАhttp://www.usnews.com/usnews/edu/college/rankings/brief/t1natudoc_brief.php
на першому місці Прінстон. Гарвард на другому.
І взагалі, універи розставлено у абсолютно іншому порядку
2006.10.09 | Englishman
Ce reityng bakalavrats'kyh program
Times robyt' akcent an vsebichnij jakosti (tobto pryjmajuchy do uvagy graduate school). Porinjajte z rejtyngom Shanghajs'kogo universytetu - pobachyte bagato spilnogo.http://ed.sjtu.edu.cn/rank/2006/ARWU2006_Top100.htm
2006.10.09 | jean-valjean
Re: щоб проілюструвати відносність критеріїв
Хвізик пише:> ось список US News and World Report про універи США
>
> http://www.usnews.com/usnews/edu/college/rankings/brief/t1natudoc_brief.php
>
> на першому місці Прінстон. Гарвард на другому.
> І взагалі, універи розставлено у абсолютно іншому порядку
Звичайно, то - фотофініш. В США занадто багато університетів, щоб строго їх розмістити на щабелях. В Британії ж різко виділяються два, як вони кажуть, "топ юнівесітіз".
2006.10.09 | Ukropithecus (robustus)
top-25
з 25 найкращих, англо-саксонських 19, слов'янскіх нема взагалі.Top-25:
1. Harvard Unіversіty (США)
2. Unіversіty of Cambrіdge (Велика Британія)
3. Unіversіty of Oxford (Велика Британія)
4. Massachusetts Іnstіtute of Technology (США)
5. Yale Unіversіty (США)
6. Stanford Unіversіty (США)
7. Calіfornіa Іnstіtute of Technology (США)
8. Unіversіty of Calіfornіa at Berkeley (США)
9. Іmperіal College London (Велика Британія)
10. Prіnceton Unіversіty (США)
11. Unіversіty of Chіcago (США)
12. Columbіa Unіversіty (США)
13. Duke Unіversіty (США)
14. Beіjіng Unіversіty (Китай)
15. Cornell Unіversіty (США)
16. Australіan Natіonal Unіversіty (Австралія)
17. London School of Economіcs (Велика Британія)
18. Ecole Normale Superіeure (Франція)
19. Natіonal Unіversіty of Sіngapore (Сінгапур)
20. Unіversіty of Tokyo (Японія)
21. McGіll Unіversіty (Канада)
22. Unіversіty of Melbourne (Австралія)
23. Johns Hopkіns Unіversіty (США)
24. Swіss Federal Іnstіtute of Technology (Швейцарія)
25. Unіversіty College London (Велика Британія).
2006.10.09 | jean-valjean
7 Австралія, 7 Нова Зеландія
Ukropithecus (robustus) пише:> 33 США, 15 Велика Британія, 7 Австралія, 7 Нова Зеландія, 3 Канада. Тобто в першій сотні 65 університетів, що репрезентують англо-саксів. Фактично те, що ми називаємо людською цивілізацією, треба завдячувати англо-саксам.
У Австралії і Новій Зеландії є аж 14 університетів і всі вони рейтингові?
2006.10.09 | Ukropithecus (robustus)
Re: 7 Австралія, 7 Нова Зеландія
jean-valjean пише:> У Австралії і Новій Зеландії є аж 14 університетів і всі вони рейтингові?
вони в першій сотні. В top-25 два австралійські
16. Australіan Natіonal Unіversіty (Австралія)
22. Unіversіty of Melbourne (Австралія)
2006.10.09 | stefan
Re: 7 Австралія, 7 Нова Зеландія
Коли прочитав про високий рейтинг універів з Австралії та Н.Зеландії,мені аж трохи смішно стало.
Чомусь.
2006.10.10 | толя дейнека
Re: колись на ВФ я писав тему "рейтинги і гарбургери""
загалом інструкція така: подивився трохи в рейтинг, відкусив гамбургер, подивився трохи в рейтинг, відкусив гамбургер, подивився трохи в рейтинг, відкусив гамбургер, запив кока-колою.так легше перетравлювати.
2006.10.09 | толя дейнека
те, що список укладали англо-сакси - просте співпадіння
принцип "хто що укладає, той те і має" в данному випадку не діє.нова зеландія, як навчальна величина, переважає францію з німеччиною, разом узяті.
п.с. від себе додам: найбільше щастя для українця, якщо він влаштується чистити чоботи англо-саксу.
2006.10.09 | Englishman
Neba bilshyh anglosaksiv vid kytajciv ;)
http://ed.sjtu.edu.cn/rank/2006/ARWU2006_Top100.htm2006.10.09 | толя дейнека
Re: що це за список?
китайський сайт передрукував його лайк osvita.org.ua ?2006.10.09 | Englishman
cej rejtyng ne maje nijakogo vidnoshennja do osvita.org.ua
Nihto nichogo ne peredrukovuvav. Rejtyng bulo skladeno u Shanhajs'komu universyteti.2006.10.10 | толя дейнека
Re: то є добре. Хоч позбавилися від диктату Нової Зеландії
Інглішмане, а звідки ви розкопали цей китайський рейтинг? Спроби найти супрроводній коментар мені не вдалися.в принципі азіати схильні позичати якщо навіть не не рейтинг, то методику і данні на основі яких він складається. Тож вийде той самий хрін. Не думаю, що шанхайці проінспектували тисячу вузів по всьому світі. Скоріше пішли якимсь легшим путем.
2006.10.10 | jean-valjean
Шанхайський рейтинг ВУЗів - досить відомий і авторитетний
2006.10.10 | Englishman
то що, вас вже і китайці не влаштовують?
кому ж вірите? рейтингам від МАВП, найкращого вузу Східної Європи?толя дейнека пише:
> Інглішмане, а звідки ви розкопали цей китайський рейтинг? Спроби найти супрроводній коментар мені не вдалися.
> в принципі азіати схильні позичати якщо навіть не не рейтинг, то методику і данні на основі яких він складається. Тож вийде той самий хрін. Не думаю, що шанхайці проінспектували тисячу вузів по всьому світі. Скоріше пішли якимсь легшим путем.
я б сказав, що ви схильні до пустобріхства, знавець всього на світі. Методику викладено на їх сайті, про рейтинг цей відомо вже багато років. не вірите- шукайте в гуглі
2006.10.10 | толя дейнека
Re: ні, я знайшов
методика - обрахунок кількості нобелів серед випускників і викладачів, кількість наукових робіт, ще там щось. Загалом, я б сказав що методика небезспірна і значна частка чинників просто позичена в західних аналогів. Тож і результат корелює.При чому я не заперечую, що якість освіти західних університетів на рівні. На власні очі бачив, скільки ненайгірших викладачів поїхало на захід протягом 90х. Витік мізків - тотальне явище, і має свої наслідки. Але укладачі не втрималися від перекосів. Ставити 7 новозеландських університетів - це очевидний перебір, гра м'язами англо-саксонських укладачів, може небезкорислива.
2006.10.10 | толя дейнека
Re: проблема трохи в іншому
бачте, люди схильні до підлеглості, на основі таких рейтингів роблять висновки на кшталт "Фактично те, що ми називаємо людською цивілізацією, треба завдячувати англо-саксам."Звісно, це дурниці, якщо володіти хоч якимись знаннями на рівні поза читанням і глибокомудрим тлумаченням таких от рейтингів. Тим не менше, такі дурниці лунають, тобто люди не знають нічого, крім таких рейтингів.
2006.10.10 | Ukropithecus (robustus)
щоб мізки витікали спочатку треба їх мати
наскільки я знаю, цей китайський рейтинг який Вас шокував, був першим з подібних рейтингів. З перших 50 університетів, я нарахував у ньому 40 американських.толя дейнека пише:
> бачте, люди схильні до підлеглості, на основі таких рейтингів роблять висновки на кшталт "Фактично те, що ми називаємо людською цивілізацією, треба завдячувати англо-саксам."
> Звісно, це дурниці, якщо володіти хоч якимись знаннями на рівні поза читанням і глибокомудрим тлумаченням таких от рейтингів. Тим не менше, такі дурниці лунають, тобто люди не знають нічого, крім таких рейтингів.
у мене хоча б вистачає розуму зрозуміти те, що жиди і англо-сакси це різне. Ці рейтинги не пусте, як може Вам видаватися, бо, наприклад, США виробляють 3/4 світових технологій, де ж ви візьмете для цього освічених людей? Тому мені і не дивно, що в top-50 вони мають 30-40 університетів.
2006.10.10 | толя дейнека
Re: я не казав, що вони пусті
я кажу, що ці рейтинги на 20% чи навіть 40% дискримінують інші країни на свою користь. Що зрештою, вносить свою корекцію.чи ви очете сказати, шо Нова Зеландія дає світу більше за Німечину, цю майстерню світу?
поняття мафії ще ніхто не відміняв, в тому числі і мафії освітньої.
2006.10.10 | Ukropithecus (robustus)
Re: я не казав, що вони пусті
толя дейнека пише:> я кажу, що ці рейтинги на 20% чи навіть 40% дискримінують інші країни на свою користь. Що зрештою, вносить свою корекцію.
Я писав про загальну картину, а саме домінування англо-саксів і їхньої системи в освіті, науці і технологіях, по суті зараз людство живе за рахунок англо-саксів. Який сенс китайцям дискредувати весь світ на користь англо-саксів я не бачу.
> чи ви очете сказати, шо Нова Зеландія дає світу більше за Німечину, цю майстерню світу?
Буде давать, бо з часом за рахунок більш якісної освіти відбудеться і якісний перехід. А Німеччина перейти на більш прогресивну модель не зможе.
2006.10.09 | stefan
треба так не любити Україну, щоб
щоб так писати.толя дейнека пише:
> принцип "хто що укладає, той те і має" в данному випадку не діє.
> нова зеландія, як навчальна величина, переважає францію з німеччиною, разом узяті.
>
> п.с. від себе додам: найбільше щастя для українця, якщо він влаштується чистити чоботи англо-саксу.
2006.10.10 | толя дейнека
Re: стефане, ваше сприйняття видно спаморочене пізнім часом або
або якимись наркоподібними речовинами.спокійної ночі.
2006.10.09 | Volodymir
Методика: наукова діяльність + анкетування роботодавців
На заході система фінансування науки інша, ВУЗ - не отстойник (як УАН), а один із ключових мехінізмів сприяння проведення експериментів та створення наукових школ. Тупе штампування дисертацій карманними ВАКами не сприяє залученню комерційних грошей на науку і др. і пр. (цікаво, що МІФІ або МФТІ також втратили позіції).В результаті у наших вузів: перший критерій - 0; другий - роботодавці із якогось переважно топ-500 відмічають наших, але беруть зазвичай, якщо ті випускники Гарварду. Тож скоріше справа не у тому, що погано вчать, а у тому, що треба позбутися провінційності по відношенню до технологічних цивілізацій. На жаль, під закликом "дружби" Україну постійно товкають назад у обійми ще одного відстійника із особливим шляхом.
2006.10.10 | Сергій Вакуленко
тотальне домінування англосаксів... і враження майданівця (+л)
> Яка зараз освіта в Україні, я детально не знаю - чую звідусіль, що стає все гіршою і гіршою. Але і в США вона паршива, окрім кількох надзвичайно дорогих елітарних університетів.http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_osvita&trs=-1&key=1160420246&first=&last=
2006.10.09 | Ukropithecus (robustus)
чому ж там нема Північної Кореї чи Пакистану?
ядерна бомба у них є, отже і всі ознаки вєлічія на ліцо.