Кусаються, як справжні служителі церкви!
02/06/2005 | Вільнодум
Читайте, як церковники дбають про душі людей і подають власний приклад християнської поведінки. Вчіться юдео-християни! Це ваша церква!
http://maidan.org.ua/static/news/1107598193.html
http://maidan.org.ua/static/news/1107598193.html
Відповіді
2005.02.07 | Анатолій
Це Ви про клопів, Вільнодуме, чи комарів?!
2005.02.07 | Георгій
Люди просто дикі, некультурні, от і все
... і ніяка церква чи релігія тут ні до чого.2005.02.08 | Анатолій
А Ви, Георгію, кажете: "християнська мораль"!(-)
2005.02.08 | Георгій
А чому б і не казати.
Християнська мораль є, вона викладена в Євангеліях. Просто люди, на жаль, ідуть не за Христом, а за своїми власними амбіціями, пихою, і також часто звірячими інстинктами. Знову ж таки, християнська релігія та церква тут ні до чого.2005.02.08 | Анатолій
Пане Георгію, Ви вважаєте, що...
українська звичаєва мораль (звичай не є звичкою) є гіршою ніж юдо-християнська мораль?І якщо вважаєте, то чому?
Анатолій
2005.02.08 | Георгій
Ні, не вважаю її гіршою
Я не думаю, що народна звичаєва мораль є чимось гіршою за специфічно християнську мораль. Так само як Христос учив людей любити людей, і народна мораль теж цьому вчить. Так зване "золоте правило," "роби іншим так, як хочеш, щоби інші робили тобі," - у тому чи іншому вигляді присутнє в моральних кодексах найрізноманітніших народів, від китайців до ескимосів. Я впевнений, що коли людина живе за цим золотим правилом, вона чинить добре, незалежно від того, вважає вона себе християнином (християнкою), чи ні. Але от мені особисто легше жити, коли я знаю, що Христос любить мене (взагалі всіх людей, але також і ОСОБИСТО мене!), і хоче, щоби я жив вічно.2005.02.09 | Анатолій
Re: Ні, не вважаю її гіршою
Георгій пише:Але от мені особисто легше жити, коли я знаю, що Христос любить мене (взагалі всіх людей, але також і ОСОБИСТО мене!), і хоче, щоби я жив вічно.
Дякую за відповідь. Дякую, що у Вас ще зберглася повага до української звичаєвої моралі.
Але от що цікаво - те, що Вам жити легше, коли Вас любить Христос не є чимось поганим та брудним. А от чому тільки Христос? Адже Вас також любить і Абрам, і Сара, і Мойсей, і Яків-Ізраїль, і Мордехай, і Естер, і багато багато біблійних героїв. Чому Ви зациклені ТІЛЬКИ на Христосові? І чому Ви вважаєте, що Христос ХОЧЕ щоб Ви жили вічно? Може як раз Христос хоче щоб саме Ви, пане Георгію, і не жили вічно, бо комусь (гіпотетично) перейшли дорогу?
Чекаю на відповіді.
Анатолій
2005.02.09 | Георгій
Христова любов
Анатолій пише:> Дякую за відповідь. Дякую, що у Вас ще зберглася повага до української звичаєвої моралі.
(ГП) А чому тільки "збереглася?" Вона просто є. Ніхто її, цю повагу, не руйнував.
> Але от що цікаво - те, що Вам жити легше, коли Вас любить Христос не є чимось поганим та брудним. А от чому тільки Христос? Адже Вас також любить і Абрам, і Сара, і Мойсей, і Яків-Ізраїль, і Мордехай, і Естер, і багато багато біблійних героїв. Чому Ви зациклені ТІЛЬКИ на Христосові?
(ГП) Поясню. Ті люди, яких Ви перерахували, є біблійними персонажами, характерами звичайних, смертних, грішних людей, точно таких самих, як Ви і я. Вони народилися і вмерли. Вони мали в собі хороше і погане. Погане часто брало в них верх над хорошим. А Христос - зовсім інша річ. Моя християнська віра, яка побудована і будується не тільки на Біблії, але також і на всій 2000-річній церковній християнській традиції, стоїть на тому, що Христос - це людина, але ТАКОЖ і абсолютно безсмертний, вічний, розпростертий через усі галактики і метагалактики Бог всесвіту і людей. І при цьому Він є ВТІЛЕННЯМ абсолютної, безсмертної, вічної і всесильної любові. Він ніколи не народжувався (його народження в людському тілі було, за нашою вірою, тільки воплощенням, але не початком Його існування), і Він ніколи не помре, і нема у всесвіті і поза всесвітом такої сили, яка б Його перемогла.
>І чому Ви вважаєте, що Христос ХОЧЕ щоб Ви жили вічно? Може як раз Христос хоче щоб саме Ви, пане Георгію, і не жили вічно, бо комусь (гіпотетично) перейшли дорогу?
(ГП) Оцього як раз і не може бути. Ми, християни, віримо, що Бог безмежно добрий і не хоче помсти, чи будь-якого зла, чи тим більше смерті ЖОДНІЙ людині (2 Петра 3:9). Він не силує людей, і тому - за нашою вірою - ті люди, які самі не хочуть вічного життя, не одержать його; але всі люди, які самі бажають добра, любові, вічного життя у щасті, гармонії, єдності одне з одним і з Ним, матимуть це.
2005.02.09 | Анатолій
Re: Христова любов! А чи тільки Христова?
> (ГП) Поясню. Ті люди, яких Ви перерахували, є біблійними персонажами, характерами звичайних, смертних, грішних людей, точно таких самих, як Ви і я. Вони народилися і вмерли. Вони мали в собі хороше і погане. Погане часто брало в них верх над хорошим. А Христос - зовсім інша річ. Моя християнська віра, яка побудована і будується не тільки на Біблії, але також і на всій 2000-річній церковній християнській традиції, стоїть на тому, що Христос - це людина, але ТАКОЖ і абсолютно безсмертний, вічний, розпростертий через усі галактики і метагалактики Бог всесвіту і людей.Пане Георгію! Але ж Євангеліями й Іван Предтеча прийшов тим же шляхом, як й Ісус, і його мати Єлизавета зачала так само, як і Марія, але ЧОМУСЬ ні Єлизавета, ні Іван не мають таких почестей, як Ісус. Адже й Іван вмер насильницькою смертю, як й Ісус. Адже в Євангеліях написано, що Іван то втілення Іллі. Чому ж тоді Іван та Єлизавета не мають таких почестей, як Ісус?
Поясніть, чому Ваш релігійний догмат є таким вибірковим?
Анатолій
2005.02.10 | Георгій
Re: Христова любов! А чи тільки Христова?
Анатолій пише:> > (ГП) Поясню. Ті люди, яких Ви перерахували, є біблійними персонажами, характерами звичайних, смертних, грішних людей, точно таких самих, як Ви і я. Вони народилися і вмерли. Вони мали в собі хороше і погане. Погане часто брало в них верх над хорошим. А Христос - зовсім інша річ. Моя християнська віра, яка побудована і будується не тільки на Біблії, але також і на всій 2000-річній церковній християнській традиції, стоїть на тому, що Христос - це людина, але ТАКОЖ і абсолютно безсмертний, вічний, розпростертий через усі галактики і метагалактики Бог всесвіту і людей.
>
> Пане Георгію! Але ж Євангеліями й Іван Предтеча прийшов тим же шляхом, як й Ісус, і його мати Єлизавета зачала так само, як і Марія, але ЧОМУСЬ ні Єлизавета, ні Іван не мають таких почестей, як Ісус.
(ГП) Поясню, як знаю. Дійсно, про Івана Христителя Св. Письмо теж говорить, що він проповідував скорий прихід Божого Царства (як трохи пізніше Христос), і що він закликав людей розкаятися у їх гріхах і пом'якшити свої "закам'янілі" серця (теж як Христос), і що він загинув мученицькою смертю (теж як Христос). Але річ у тому, що і до Івана були такі пророки. Був Ілля, був Ісайя (якого, за легендою, розпиляли пилкою навпіл за його проповіді), був Йона (якого риба проковтнула), і багато інших. Усі вони проповідували один і той самий лейтмотив: покайтеся, люди, зрозумійте нарешті, що ви грішні, очистіть себе, змініть ваше життя, і вам стане краще, і Бог радітиме. І Христова проповідь у принципі теж має саме цей лейтмотив. Проте ні про кого з цих людей-пророків - ні про Іллю, ні про Йону, ні про Ісайю - Новий Завіт не говорить, що хтось з них є головою нашої Церкви, а про Христа Св. Письмо це говорить. Ні про кого з них не сказано, що вони "на початку були з Богом і були Бог," а про Христа це сказано. Ні про кого з них не сказано, що їм "дана ВСЯКА влада на небі і на землі," а про Христа це сказано. І самі про себе ці люди-пророки ніде не говорять, що ВОНИ Є "дорога, правда, і життя," а Христос САМ ПРО СЕБЕ ЦЕ КАЖЕ. Таким чином, ми маємо дві можливості: або вважати, що Христос був самозванцем чи абсолютно міфічною фігурою, вигадкою якихось шахраїв - або, якщо щось у нашій душі заважає нам так от взяти і відкинути Його, прийти до висновку, що Він був, і є, дійсно кимось зовсім особливим, більшим, ніж усі люди-пророки, які були перед Ним і служили як Його "передтечі," ГОТУЮЧИ людство до Його проповіді.
>Адже й Іван вмер насильницькою смертю, як й Ісус. Адже в Євангеліях написано, що Іван то втілення Іллі.
(ГП) Так, Христос дійсно каже, що "Ілля вже прийшов," маючи на увазі саме свого двоюрідного брата Івана. Див. вище. І Ілля, і інші пророки, і, нарешті, Іван Христитель були Божим знаряддям для підготовки людства до Христової місії, до Його проповіді.
> Чому ж тоді Іван та Єлизавета не мають таких почестей, як Ісус?
(ГП) Люди, за нашою християнською вірою, не повинні мати особливих почестей. Ми не молимося людям. Христос - інша річ, Він і людина, і Бог водночас, тому Йому ми молимося і на Нього наша надія.
> Поясніть, чому Ваш релігійний догмат є таким вибірковим?
(ГП) Він є монотеїстичним. Ми віримо, що Бог один. Христос - це Його явлення людям.
2005.02.11 | Анатолій
Re: Христова любов! А чи тільки Христова?
(ГП)Проте ні про кого з цих людей-пророків - ні про Іллю, ні про Йону, ні про Ісайю - Новий Завіт не говорить, що хтось з них є головою нашої Церкви, а про Христа Св. Письмо це говорить. Ні про кого з них не сказано, що вони "на початку були з Богом і були Бог," а про Христа це сказано. Ні про кого з них не сказано, що їм "дана ВСЯКА влада на небі і на землі," а про Христа це сказано. І самі про себе ці люди-пророки ніде не говорять, що ВОНИ Є "дорога, правда, і життя," а Христос САМ ПРО СЕБЕ ЦЕ КАЖЕ. Таким чином, ми маємо дві можливості: або вважати, що Христос був самозванцем чи абсолютно міфічною фігурою, вигадкою якихось шахраїв - або, якщо щось у нашій душі заважає нам так от взяти і відкинути Його, прийти до висновку, що Він був, і є, дійсно кимось зовсім особливим, більшим, ніж усі люди-пророки, які були перед Ним і служили як Його "передтечі," ГОТУЮЧИ людство до Його проповіді.Гадаю, пане Георгію, що люди описують, як правило, свій власний погляд на події. Інколи, правда, описують і погляди інших, коли писанина замовлена. Таким чином, то не Ісус каже, то про Ісуса кажуть. Ну а я, вибачайте, не вірю у це бездоказове письмо. Не вірю, тому що не хочу бути прстофілею. Є багато ДОКАЗОВИХ моментів у діяльності Ісуса, але ці моменти ну ніяк не збігаються з Євангеліями. Таким чином, я б не хотів вірити чужим поглядам на проблему. Ви інший, бо Ви вірите будь-кому, навіть невігласам. Вірте...
>
> >Адже й Іван вмер насильницькою смертю, як й Ісус. Адже в Євангеліях написано, що Іван то втілення Іллі.
> (ГП) Так, Христос дійсно каже, що "Ілля вже прийшов," маючи на увазі саме свого двоюрідного брата Івана. Див. вище. І Ілля, і інші пророки, і, нарешті, Іван Христитель були Божим знаряддям для підготовки людства до Христової місії, до Його проповіді.
Ну, по-перше, це доказ про реінкарнацію і Ви маєте вірити в цей доказ!!!
> > Чому ж тоді Іван та Єлизавета не мають таких почестей, як Ісус?
> (ГП) Люди, за нашою християнською вірою, не повинні мати особливих почестей. Ми не молимося людям. Христос - інша річ, Він і людина, і Бог водночас, тому Йому ми молимося і на Нього наша надія.
Шкода, але Ви творите бога і ніхто інший...
> > Поясніть, чому Ваш релігійний догмат є таким вибірковим?
> (ГП) Він є монотеїстичним. Ми віримо, що Бог один. Христос - це Його явлення людям.
Монотеїстичним, повна дурня! Як мінімум триїстичним. І про це говорять Ваші ж книжки...
Анатолій
2005.02.11 | Георгій
Re: Христова любов! А чи тільки Христова?
Анатолій пише:> (ГП)Проте ні про кого з цих людей-пророків - ні про Іллю, ні про Йону, ні про Ісайю - Новий Завіт не говорить, що хтось з них є головою нашої Церкви, а про Христа Св. Письмо це говорить. Ні про кого з них не сказано, що вони "на початку були з Богом і були Бог," а про Христа це сказано. Ні про кого з них не сказано, що їм "дана ВСЯКА влада на небі і на землі," а про Христа це сказано. І самі про себе ці люди-пророки ніде не говорять, що ВОНИ Є "дорога, правда, і життя," а Христос САМ ПРО СЕБЕ ЦЕ КАЖЕ. Таким чином, ми маємо дві можливості: або вважати, що Христос був самозванцем чи абсолютно міфічною фігурою, вигадкою якихось шахраїв - або, якщо щось у нашій душі заважає нам так от взяти і відкинути Його, прийти до висновку, що Він був, і є, дійсно кимось зовсім особливим, більшим, ніж усі люди-пророки, які були перед Ним і служили як Його "передтечі," ГОТУЮЧИ людство до Його проповіді.
>(А.) Гадаю, пане Георгію, що люди описують, як правило, свій власний погляд на події. Інколи, правда, описують і погляди інших, коли писанина замовлена. Таким чином, то не Ісус каже, то про Ісуса кажуть. Ну а я, вибачайте, не вірю у це бездоказове письмо. Не вірю, тому що не хочу бути прстофілею. Є багато ДОКАЗОВИХ моментів у діяльності Ісуса, але ці моменти ну ніяк не збігаються з Євангеліями. Таким чином, я б не хотів вірити чужим поглядам на проблему. Ви інший, бо Ви вірите будь-кому, навіть невігласам. Вірте...
(ГП) Так само і я можу сказати, що це Ви вірите невігласам (або шахраям).
> > >(А.) Адже й Іван вмер насильницькою смертю, як й Ісус. Адже в Євангеліях написано, що Іван то втілення Іллі.
> > (ГП) Так, Христос дійсно каже, що "Ілля вже прийшов," маючи на увазі саме свого двоюрідного брата Івана. Див. вище. І Ілля, і інші пророки, і, нарешті, Іван Христитель були Божим знаряддям для підготовки людства до Христової місії, до Його проповіді.
> (А.) Ну, по-перше, це доказ про реінкарнацію і Ви маєте вірити в цей доказ!!!
(ГП) Ось Вам і приклад того, як ВИ легко купуєтеся на "докази." Ну де ж це "доказ?" Вам просто хочеться вірити у те, що Христос був орійським (чи оратанським, чи гімалайським, чи ще якимось отаким) брахманом-знахарем, який розповідав людям про подорожі душ з одного тіла до другого. Можна, звичайно, подумати над цим, але хіба можна отак на підставі тільки однієї фрази негайно робити висновок, що Ви вже маєте ДОКАЗ???
> > > Чому ж тоді Іван та Єлизавета не мають таких почестей, як Ісус?
> > (ГП) Люди, за нашою християнською вірою, не повинні мати особливих почестей. Ми не молимося людям. Христос - інша річ, Він і людина, і Бог водночас, тому Йому ми молимося і на Нього наша надія.
>(А.) Шкода, але Ви творите бога і ніхто інший...
(ГП) Так, нам це завжди закидають. Не знаю. Іноді таки дійсно творимо. Але знову ж таки, коли я помиратиму, я дуже серйозно замислюся (хоча б на мить) - а що далі. І Ви так само, і всі люди, навіть найзатятіші атеїсти. Значить, Бог все-таки існує об'єктивно...
> > > (А.) Поясніть, чому Ваш релігійний догмат є таким вибірковим?
> > (ГП) Він є монотеїстичним. Ми віримо, що Бог один. Христос - це Його явлення людям.
> (А.) Монотеїстичним, повна дурня! Як мінімум триїстичним. І про це говорять Ваші ж книжки...
(ГП) Ні, вони цього не говорять. Жодна християнська книжка не каже, що існує три боги. Всі вони кажуть, що Бог один. Трійця - це не три окремих Боги, а один Бог, який існує у трьох Особах. Для того, щоби дістати дуже приблизну "земну" уяву про Трійцю, уявіть собі трьох людей, які міцно обнімають одне одного і танцюють певний дуже складний танок. Усі їх рухи в цьому танці є рухами чогось одного. Вони не можуть розірвати обійми і робити кожний свою справу. Тоді вже танцю не буде.