mmykh пише:
> просто БЮТ приєднав Нашу Україну -- згідно закону про опозицію опозиція має бути одна.
Закону про опозицiю як такого на даний момент взагалi нема (його редакцiя була прийнята лише в першому читаннi), i невiдомо коли буде.
Єдина справжня користь, яка може бути вiд цього об'єднання, - це якщо щонайменше 151 нардеп вiд БЮТ та НУ складуть повноваження, i таким чином, парламент саморозпуститься. Однак, якщо чесно, менi в це не вiриться (а Вам?) - то ж i радiти особливо нема чого.
Свiдомий пише:
>
> Єдина справжня користь, яка може бути вiд цього об'єднання, - це якщо щонайменше 151 нардеп вiд БЮТ та НУ складуть повноваження, i таким чином, парламент саморозпуститься.
Чому саморозпуститься? Наступні за списком 151 стануть депутатами.
Abbot пише:
>
> А вообще решение правильное.
Рішення не вірне. Співпрацювати можна і без офіціозу. Тепер із-за цієї дохлої клячі гарному хлопцю немає місця в возі.
2007.02.06 | Svitlana
Re: Юлефану Уколову
Я розумію, чому ви весь час повторюєте за Юлею дурніці на кшталт : чому Президент підписав 8 грудня 2004 року зміни до Констутуції - ви не були на Майдані. А якщо і були, то дуже епізодично .
Так, сука Мороз чекав і таки дочекався зручного моменту, щоби підсунути зміни до Конституції на голосування у Раді. А момент був як раз таким. Люди на Майдані вже втомились від невизначеності. Юля закликала до штурму державних установ, а значить до фізичного протистояння. І в цій ситуації треба було прийняти рішення яке би поставило крапку над і. Так це було не найкраще рішення. Але що би ви запропонували на той момент Президентові? На вулицях стояли люди, які вже довгий час не були вдома, не ходили на роботу, а значить втрачали можливість заробляти на життя.
Затягування часу могло би призвести врешті-решт до стихійних дій. А цього не можна було допустити.
Але все це я пишу навіть не вам. Ви будете з піною у рота ваідстоювати свого ФЮРЕРА Юлю, як ви то рообили у Чайки на 5 копійках.
Я сподіваюсь, що люди, які дійсно були на Майдані прочитають, згадають свої відчуття у той час і погодяться зі мною.
А Нашій Україні дійсно ні за яких умов не треба об"єднуватись з такою авторитарною фракцією, як БЮТ.
Svitlana пише:
> Я розумію, чому ви весь час повторюєте за Юлею дурніці на кшталт : чому Президент підписав 8 грудня 2004 року зміни до Констутуції - ви не були на Майдані. А якщо і були, то дуже епізодично .
В жодній моїй статті і у жодному моєму постингу такої фрази не було. Освіжіть пам"ять - дайте лінк.
>Так, сука Мороз чекав і таки дочекався зручного моменту, щоби підсунути зміни до Конституції на голосування у Раді. А момент був як раз таким. Люди на Майдані вже втомились від невизначеності. Юля закликала до штурму державних установ, а значить до фізичного протистояння. І в цій ситуації треба було прийняти рішення яке би поставило крапку над і. Так це було не найкраще рішення. Але що би ви запропонували на той момент Президентові? На вулицях стояли люди, які вже довгий час не були вдома, не ходили на роботу, а значить втрачали можливість заробляти на життя.
Ну і я там стояв. Не тільки стояв, а ще й діяв. І дуже радів, коли була прийнята Конституційна реформа за яку вже кілька років агітував. Мені подобалась парламентська модель і я не розумів, чому Ющенко називав її у 2004 році реформою Медведчука.
Це стало зрозуміло після зради Мороза і численних дрібних зрад НУ.
> Але все це я пишу навіть не вам. Ви будете з піною у рота ваідстоювати свого ФЮРЕРА Юлю, як ви то рообили у Чайки на 5 копійках.
Дівчино, у Вас в голові не паморочиться від емоцій? Бігом до психоаналітика - він допоже.
2007.02.06 | Daisy
Тепер чекатимемо, хто кого першим кине
Об"єднання суто ситуативне, отже користі від цього об"єднання - як з козла молока.
Нестор пише:
> 09:58 на УП було повідомлення про об"єднання
> 10:04 несуни вже повідомили, що спільно працювати не будуть
У них вже давно діє тактика роздвоєння: і нашим, і вашим, щоб не прогадать.
2007.02.06 | 100%
Нє, НУ кому-завгодно фору дасть
2007.02.06 | Mykyta
А що, їх вже збирались розстрілювати?
2007.02.06 | Нестор
Угу. А через годину після об"єднання НУ почала атаку ... на БЮТ
Лідер УРП "Собор" Анатолій Матвієнко ініціює збір підписів серед депутатів під поданням до Конституційного Суду з метою визнання закону про імперативний мандат неконституційним.
Головна мета цієї затії - черговий раз заморочити голову наївній частині виборців, та змусити їх забути про злягання БЮТу та з Регіонами, в наслідок якого появився більшовицький варант Закону про Кабмін і фактично скасовано посаду Президента.
Юля вчора щось там наобіцяла Ющенку і вициганила в нього підпис під законом про імпер-мандат.
Від цієї нібито єдності ніякої користі - бо голосів у них не вистарчає ні на що, окрім звичайно піарення Юльки як опозиції.
Як на мене Кириленко вчора зробив дурницю, за яку напевно вже шкодує.
Єдиний позитив від цього - поганеньке блефування щодо регіонів, але гадаю Шуфрич їм скоро пояснить що кризовій коаліції Юлечки боятися зовсям не варто. Її повинен боятися Президент.
Якщо б це були політичні сили із західноєвропейським складом мислення, і Тимошенко, і Безсмертний (Єхануров, Ющенко) мали б скласти повноваження лідерів на другий день після приходу до влади Януковича. Поразки у демократіях пожвавлюють кадрово-політичну еволюцію. Але у нас феодальна демократія. "Дім Ю" пообіцяв щось "Дому Т", але на війну не з*явився.
Гавдаю домовленість зводилася до спільного голосування
Можливо домовленість зводилася до спільного голосування щодо трубопроводів.Тоді Кириленко зробив правильно.Однак під це Юля розкрутила шаленний піар, аби знову "намалюватися" в помаранчевому таборі і поновити ілюзію "союзниці" Ющенка. Це після зради ( не Ющенка а власних виборців) яку вона вчинила 12 січня долаючи разом з Януковичем вето і минулого тижня, коли закликала негайно публікувати цей закон.
Натах Вітренко можна ситуативно використовувти , але "дружити" з ними є ознакою поганого тону і відсутності здорового глузду.
2007.02.06 | 100%
Re: Правильно - нічого грати в Юльчиному балагані.
Scubo пише:
>> Єдиний позитив від цього - поганеньке блефування щодо регіонів, але гадаю Шуфрич їм скоро пояснить що кризовій коаліції Юлечки боятися зовсям не варто. Її повинен боятися Президент.
А чого Президент не боїться ? Таким удався.
2007.02.06 | Svitlana
Re: Нарешті!!! БЮТ і Наша Україна об'єднались
Я думаю, що спільна Заява БЮТ та НУ - це ще не об"єднання. А НУ я би радила взагалі ніколи не об"єднуватись із БЮТ. Я послухала вчора у Піхви меседжи Юлі і тільки утвердилась у думці, що вона або хвора, або виконує чийсь сценарій. Насьогодні Юля - більше зло для України ніж навіть ПР.
Если воспринимать БЮТ не как ЮВТ и компанию ее "любих друзів", а как партию, силу, знамя - то я никак не могу считать их злом. Даже таких как Нестор:) Многие стремятся к той же цели, что и остальные экс-помаранчевые, только методы достижения этой цели - другие.
А вот про саму ЮВТ... я мог бы согласиться со Светланой. Ибо тут речь идет о волке в овечьей шкуре.
Но все равно: любые объединения - это позитив. точка.
> А вот про саму ЮВТ... я мог бы согласиться со Светланой. Ибо тут речь идет о волке в овечьей шкуре.
>
> Но все равно: любые объединения - это позитив. точка.
Святые,демоны и пр. это в церквях,сказках и тд.
ЮВТ обычный человек со своими достоинствами и недостатками а потому писать с нее иконы или демонизировать просто глупо. Тем более что оценки ставят не лично ей а тому что она предлагает.Предлагает дело соглашаемся,предлагает пургу проводим диалог,если продолжает нести ахинею дальше "посылаем" подальше.
А тому кто заглядывает в рот предводителю не имея собственного мнения прямая дорога в ... СССР с общим одобрямс.
ПС. В вышесказанном вместо ЮВТ можно подставить любого другого политика.Суть не изменится.
Вперед. Зараз з Ющенка залишився один лише огризко. Дуже хочеться побачити, як об"єднавшись з ПР Ющенко доб"ється того, що янучари догризуть навіть того огризка
Нестор пише:
> Вперед. Зараз з Ющенка залишився один лише огризко. Дуже хочеться побачити, як об"єднавшись з ПР Ющенко доб"ється того, що янучари догризуть навіть того огризка
>
> Впєрьод і с пєснєй
Да не нужен Ющенко регионам,хоч с огрызком хоч без.
Самое грустное что не нужен он некоторой части НУ.Им нужна его табуретка,ну шоб на терках ею помахать
alekskuz пише:
> Да не нужен Ющенко регионам,хоч с огрызком хоч без.
Потрібен. Платити социка і комунікам за кожне голосування стає накладно. Тому прихильники об"єднання з Ющенком в ПР таки є. Хоча їх потроху відстрілюють на полюваннях
> Самое грустное что не нужен он некоторой части НУ.Им нужна его табуретка,ну шоб на терках ею помахать
Угу. Вони тільки не розуміють, що своїми тьорками обезцінюють цю табуретку.
Нестор пише:
>
> Потрібен. Платити социка і комунікам за кожне голосування стає накладно. Тому прихильники об"єднання з Ющенком в ПР таки є. Хоча їх потроху відстрілюють на полюваннях
>
А спрогнозируем ситуацию в случае ШИРки
1- раскол НУ
2- (Христос воскрес ) Полностью "развязываются" руки у Мороза где он в любую минуту кидает коалицию с тыканьем пальцами хто конкретно развалил демкоалицию (Мороз такие мансы любит) и выезжает на "белом коне"
3- Бют получает мощную поддержку "оранжевого" лектората (вечный вопрос кто виноват становится очевидным)
4- В воздухе могет запахнуть "майданом-2" с непредсказуемыми последствиями.
И оно ПР нужно? Дешевле показать социкам кулак в виде того шо мол они не против досрочных выборов (чего отдельные регионалы периодически заявляют) мол тогда вообще в парламент не попадеш.
alekskuz пише:
> А спрогнозируем ситуацию в случае ШИРки
> 1- раскол НУ
Так. Але для формування коаліції з ПР без Мороза Ющенку штиків вистарчить.
> 2- (Христос воскрес ) Полностью "развязываются" руки у Мороза где он в любую минуту кидает коалицию с тыканьем пальцами хто конкретно развалил демкоалицию (Мороз такие мансы любит) и выезжает на "белом коне"
Так Мороз тоді виходить третій - лишній. Цього він боїться найбільше. Плакало спікерство.
> 3- Бют получает мощную поддержку "оранжевого" лектората (вечный вопрос кто виноват становится очевидным)
З 6 % теперішнього рейтингу НУ половина перейде до БЮТ. Не велика втрата.
> 4- В воздухе могет запахнуть "майданом-2" с непредсказуемыми последствиями.
Навряд чи. Народ лише матюкає політиків на кухнях.
> И оно ПР нужно? Дешевле показать социкам кулак в виде того шо мол они не против досрочных выборов (чего отдельные регионалы периодически заявляют) мол тогда вообще в парламент не попадеш.
Ну Мороз не перший раз замужем. Кулака не злякається. Він поки що з регіонами в одній лодці і може завжди показати кулак у відповідь про вихід з коаліції. А тратити ще один мільярд на перевибори Ахмєтову навряд чи схочеться.
А об"єднання з НУ для ПР дає:
1) Економія бабла на голосуваннях, бо Ющу достатньо, що його президентом оберуть в парламенті на наступний строк.
2) Відсутність вето президента на любий закон.
3) Реверанс Заходу
Нестор пише:
> alekskuz пише:
> > А спрогнозируем ситуацию в случае ШИРки
> > 1- раскол НУ
>
> Так. Але для формування коаліції з ПР без Мороза Ющенку штиків вистарчить.
Согласен
>
> > 2- (Христос воскрес ) Полностью "развязываются" руки у Мороза где он в любую минуту кидает коалицию с тыканьем пальцами хто конкретно развалил демкоалицию (Мороз такие мансы любит) и выезжает на "белом коне"
>
> Так Мороз тоді виходить третій - лишній. Цього він боїться найбільше. Плакало спікерство.
Вот тут собака и зарыта.Это самое "больное" место не только СРаКи но и виртуальной ШИРки.
>
> > 3- Бют получает мощную поддержку "оранжевого" лектората (вечный вопрос кто виноват становится очевидным)
>
> З 6 % теперішнього рейтингу НУ половина перейде до БЮТ. Не велика втрата.
Ради "справедливости" шоб насолить "предателям" могут подключится неопределившиеся
>
> > 4- В воздухе могет запахнуть "майданом-2" с непредсказуемыми последствиями.
>
> Навряд чи. Народ лише матюкає політиків на кухнях.
Я не имею ввиду массовые протесты ,просто на кухнях определится список кого УЖ ТОЧНО НУЖНО матюкать,и мы возвратимся в 2004 год где не будет доверия ВСЕМ ветвям власти.В такой ситуации аппазиция получит некоторые лекторальные преференции.
>
> > И оно ПР нужно? Дешевле показать социкам кулак в виде того шо мол они не против досрочных выборов (чего отдельные регионалы периодически заявляют) мол тогда вообще в парламент не попадеш.
>
> Ну Мороз не перший раз замужем. Кулака не злякається. Він поки що з регіонами в одній лодці і може завжди показати кулак у відповідь про вихід з коаліції. А тратити ще один мільярд на перевибори Ахмєтову навряд чи схочеться.
Значит опыт имеет Выход вполне может означать перевыборы а он не самоубийца.Его свои однопартийцы за такой поступок подвесят.
>
> А об"єднання з НУ для ПР дає:
>
> 1) Економія бабла на голосуваннях, бо Ющу достатньо, що його президентом оберуть в парламенті на наступний строк.
Не факт в получении 300 голосов при см.выше создавшейся ситуации с НУ и социками.
>
> 2) Відсутність вето президента на любий закон.
см.п1
> 3) Реверанс Заходу
тут честно не знаю
2007.02.06 | Анатоль
НУ обєднуватись з БЮТ не можна.
Координувати дії - так.
Координувати дії з президентом - обовязково.
Обєднуватись - ні.
Обєднуватись з Юлею - значить лягати під неї.
Інших форм "обєднання" вона не знає.
Далеко не всі з НУ на таке можуть піти. Значить - розкол.
Думаю, в НУ хватить і розуму і амбіцій і інстинкту самозбереження з Юлею не "обєднуватись".
А співробітничати, координувати дії проти наступаючих янучар - треба обовязково.
Re: тут играем тут не играем тут рыбу заварачивали ...
Анатоль пише:
> Координувати дії - так.
> Координувати дії з президентом - обовязково.
Аппазиция в нормальной стране существует для того чтоб контролировать ВСЕ ветви власти.
А к позиции "наш парень хай робить що хоче" осталось добавить "тому-що"
2007.02.07 | 100%
Re: НУ обєднуватись з БЮТ не можна.
Анатоль пише:
> Обєднуватись з Юлею - значить лягати під неї.
Звичайно, Ви за умови об"єднання, висунуті Ющенком.
Відповіді
2007.02.05 | Z1912
Відео у Піхви: Нарешті!!! БЮТ і Наша Україна об'єднались
Подивитися відео про це можна тутhttp://www.expert.org.ua/statias/?st=2&id=55635
2007.02.06 | mmykh
Re: Нарешті!!! БЮТ і Наша Україна об'єднались
просто БЮТ приєднав Нашу Україну -- згідно закону про опозицію опозиція має бути одна.2007.02.06 | Свiдомий
Re: Нарешті!!! БЮТ і Наша Україна об'єднались
mmykh пише:> просто БЮТ приєднав Нашу Україну -- згідно закону про опозицію опозиція має бути одна.
Закону про опозицiю як такого на даний момент взагалi нема (його редакцiя була прийнята лише в першому читаннi), i невiдомо коли буде.
Єдина справжня користь, яка може бути вiд цього об'єднання, - це якщо щонайменше 151 нардеп вiд БЮТ та НУ складуть повноваження, i таким чином, парламент саморозпуститься. Однак, якщо чесно, менi в це не вiриться (а Вам?) - то ж i радiти особливо нема чого.
2007.02.06 | Бурлака
Re: Нарешті!!! БЮТ і Наша Україна об'єднались
Свiдомий пише:>
> Єдина справжня користь, яка може бути вiд цього об'єднання, - це якщо щонайменше 151 нардеп вiд БЮТ та НУ складуть повноваження, i таким чином, парламент саморозпуститься.
Чому саморозпуститься? Наступні за списком 151 стануть депутатами.
2007.02.06 | Віктор Уколов
Заява НУ та БЮТ (л)
http://www.pravda.com.ua/news/2007/2/6/54072.htmЯк на мене, треба бути справжнім християнином, щоб об"єднуватися з НУ. Без коментарів.
2007.02.06 | Faargenwelsh
стадо нужників вже зреагувало - частина фракції проти угоди (л)
http://maidan.org.ua/static/news/2007/1170750927.html2007.02.06 | Abbot
Re: Заява НУ та БЮТ (л)
Замените в своем месседже НУ на БЮТ:)А вообще решение правильное. И свидетельствует о том, что у обеих фракций остатки мозгов в голове еще способны "варить".
Теперь посмотрим на конкретные дела.
2007.02.06 | 100%
Re: Заява НУ та БЮТ (л)
Abbot пише:>
> А вообще решение правильное.
Рішення не вірне. Співпрацювати можна і без офіціозу. Тепер із-за цієї дохлої клячі гарному хлопцю немає місця в возі.
2007.02.06 | Svitlana
Re: Юлефану Уколову
Я розумію, чому ви весь час повторюєте за Юлею дурніці на кшталт : чому Президент підписав 8 грудня 2004 року зміни до Констутуції - ви не були на Майдані. А якщо і були, то дуже епізодично .Так, сука Мороз чекав і таки дочекався зручного моменту, щоби підсунути зміни до Конституції на голосування у Раді. А момент був як раз таким. Люди на Майдані вже втомились від невизначеності. Юля закликала до штурму державних установ, а значить до фізичного протистояння. І в цій ситуації треба було прийняти рішення яке би поставило крапку над і. Так це було не найкраще рішення. Але що би ви запропонували на той момент Президентові? На вулицях стояли люди, які вже довгий час не були вдома, не ходили на роботу, а значить втрачали можливість заробляти на життя.
Затягування часу могло би призвести врешті-решт до стихійних дій. А цього не можна було допустити.
Але все це я пишу навіть не вам. Ви будете з піною у рота ваідстоювати свого ФЮРЕРА Юлю, як ви то рообили у Чайки на 5 копійках.
Я сподіваюсь, що люди, які дійсно були на Майдані прочитають, згадають свої відчуття у той час і погодяться зі мною.
А Нашій Україні дійсно ні за яких умов не треба об"єднуватись з такою авторитарною фракцією, як БЮТ.
Віктор Уколов пише:
> http://www.pravda.com.ua/news/2007/2/6/54072.htm
>
> Як на мене, треба бути справжнім християнином, щоб об"єднуватися з НУ. Без коментарів.
2007.02.06 | Віктор Уколов
Перепрошую, у Вас паморочиться в голові?
Svitlana пише:> Я розумію, чому ви весь час повторюєте за Юлею дурніці на кшталт : чому Президент підписав 8 грудня 2004 року зміни до Констутуції - ви не були на Майдані. А якщо і були, то дуже епізодично .
В жодній моїй статті і у жодному моєму постингу такої фрази не було. Освіжіть пам"ять - дайте лінк.
>Так, сука Мороз чекав і таки дочекався зручного моменту, щоби підсунути зміни до Конституції на голосування у Раді. А момент був як раз таким. Люди на Майдані вже втомились від невизначеності. Юля закликала до штурму державних установ, а значить до фізичного протистояння. І в цій ситуації треба було прийняти рішення яке би поставило крапку над і. Так це було не найкраще рішення. Але що би ви запропонували на той момент Президентові? На вулицях стояли люди, які вже довгий час не були вдома, не ходили на роботу, а значить втрачали можливість заробляти на життя.
Ну і я там стояв. Не тільки стояв, а ще й діяв. І дуже радів, коли була прийнята Конституційна реформа за яку вже кілька років агітував. Мені подобалась парламентська модель і я не розумів, чому Ющенко називав її у 2004 році реформою Медведчука.
Це стало зрозуміло після зради Мороза і численних дрібних зрад НУ.
> Але все це я пишу навіть не вам. Ви будете з піною у рота ваідстоювати свого ФЮРЕРА Юлю, як ви то рообили у Чайки на 5 копійках.
Дівчино, у Вас в голові не паморочиться від емоцій? Бігом до психоаналітика - він допоже.
2007.02.06 | Daisy
Тепер чекатимемо, хто кого першим кине
Об"єднання суто ситуативне, отже користі від цього об"єднання - як з козла молока.2007.02.06 | Faargenwelsh
відкриваємо тоталізатор?
2007.02.06 | Свiдомий
Знаємо ми їхнi "об'єднання". Ставлю на неуспiх. Кине НУ.
2007.02.06 | Faargenwelsh
це очевидно :)мене більше цікавить,скільки в них на це піде часу
2007.02.06 | Свiдомий
Пару тижнiв - поки Юлька про достроковi вибори не заговорить.
2007.02.06 | Нестор
Про достроковi вибори в заяві сказано
Чи несуни не бачили, що підписували?2007.02.06 | Свiдомий
Вони кажуть, що не пiдписували - пiдписував Кириленко.
2007.02.06 | Нестор
Цирк
2007.02.06 | 100%
Не згоден
НУ вчепилось мертвою хваткою. Воно ще поп"є рейтингу із здорового організму.2007.02.06 | Нестор
Цього разу 6 хвилин
09:58 на УП було повідомлення про об"єднання10:04 несуни вже повідомили, що спільно працювати не будуть
2007.02.06 | Faargenwelsh
!
2007.02.06 | 100%
Re: Цього разу 6 хвилин
Нестор пише:> 09:58 на УП було повідомлення про об"єднання
> 10:04 несуни вже повідомили, що спільно працювати не будуть
У них вже давно діє тактика роздвоєння: і нашим, і вашим, щоб не прогадать.
2007.02.06 | 100%
Нє, НУ кому-завгодно фору дасть
2007.02.06 | Mykyta
А що, їх вже збирались розстрілювати?
2007.02.06 | Нестор
Угу. А через годину після об"єднання НУ почала атаку ... на БЮТ
http://www.pravda.com.ua/news/2007/2/6/54078.htmЛідер УРП "Собор" Анатолій Матвієнко ініціює збір підписів серед депутатів під поданням до Конституційного Суду з метою визнання закону про імперативний мандат неконституційним.
Нічортасобі об"єдання
2007.02.06 | Scubo
Правильно - нічого грати в Юльчиному балагані.
Головна мета цієї затії - черговий раз заморочити голову наївній частині виборців, та змусити їх забути про злягання БЮТу та з Регіонами, в наслідок якого появився більшовицький варант Закону про Кабмін і фактично скасовано посаду Президента.Юля вчора щось там наобіцяла Ющенку і вициганила в нього підпис під законом про імпер-мандат.
Від цієї нібито єдності ніякої користі - бо голосів у них не вистарчає ні на що, окрім звичайно піарення Юльки як опозиції.
Як на мене Кириленко вчора зробив дурницю, за яку напевно вже шкодує.
Єдиний позитив від цього - поганеньке блефування щодо регіонів, але гадаю Шуфрич їм скоро пояснить що кризовій коаліції Юлечки боятися зовсям не варто. Її повинен боятися Президент.
2007.02.06 | mmykh
варварський піф-паф
Якщо б це були політичні сили із західноєвропейським складом мислення, і Тимошенко, і Безсмертний (Єхануров, Ющенко) мали б скласти повноваження лідерів на другий день після приходу до влади Януковича. Поразки у демократіях пожвавлюють кадрово-політичну еволюцію. Але у нас феодальна демократія. "Дім Ю" пообіцяв щось "Дому Т", але на війну не з*явився.2007.02.06 | Мартинюк
Гавдаю домовленість зводилася до спільного голосування
Можливо домовленість зводилася до спільного голосування щодо трубопроводів.Тоді Кириленко зробив правильно.Однак під це Юля розкрутила шаленний піар, аби знову "намалюватися" в помаранчевому таборі і поновити ілюзію "союзниці" Ющенка. Це після зради ( не Ющенка а власних виборців) яку вона вчинила 12 січня долаючи разом з Януковичем вето і минулого тижня, коли закликала негайно публікувати цей закон.Натах Вітренко можна ситуативно використовувти , але "дружити" з ними є ознакою поганого тону і відсутності здорового глузду.
2007.02.06 | 100%
Re: Правильно - нічого грати в Юльчиному балагані.
Scubo пише:>> Єдиний позитив від цього - поганеньке блефування щодо регіонів, але гадаю Шуфрич їм скоро пояснить що кризовій коаліції Юлечки боятися зовсям не варто. Її повинен боятися Президент.
А чого Президент не боїться ? Таким удався.
2007.02.06 | Svitlana
Re: Нарешті!!! БЮТ і Наша Україна об'єднались
Я думаю, що спільна Заява БЮТ та НУ - це ще не об"єднання. А НУ я би радила взагалі ніколи не об"єднуватись із БЮТ. Я послухала вчора у Піхви меседжи Юлі і тільки утвердилась у думці, що вона або хвора, або виконує чийсь сценарій. Насьогодні Юля - більше зло для України ніж навіть ПР.2007.02.06 | alekskuz
Re: Нарешті!!! БЮТ і Наша Україна об'єднались
Svitlana пише:> Насьогодні Юля - більше зло для України ніж навіть ПР.
ШИРка косит наши ряды
2007.02.06 | Abbot
Re: Нарешті!!! БЮТ і Наша Україна об'єднались
Здесь правы оба аффтара:)Если воспринимать БЮТ не как ЮВТ и компанию ее "любих друзів", а как партию, силу, знамя - то я никак не могу считать их злом. Даже таких как Нестор:) Многие стремятся к той же цели, что и остальные экс-помаранчевые, только методы достижения этой цели - другие.
А вот про саму ЮВТ... я мог бы согласиться со Светланой. Ибо тут речь идет о волке в овечьей шкуре.
Но все равно: любые объединения - это позитив. точка.
2007.02.06 | alekskuz
Re: Лично не знаком
И женится на ней не собираюсьAbbot пише:
> А вот про саму ЮВТ... я мог бы согласиться со Светланой. Ибо тут речь идет о волке в овечьей шкуре.
>
> Но все равно: любые объединения - это позитив. точка.
Святые,демоны и пр. это в церквях,сказках и тд.
ЮВТ обычный человек со своими достоинствами и недостатками а потому писать с нее иконы или демонизировать просто глупо. Тем более что оценки ставят не лично ей а тому что она предлагает.Предлагает дело соглашаемся,предлагает пургу проводим диалог,если продолжает нести ахинею дальше "посылаем" подальше.
А тому кто заглядывает в рот предводителю не имея собственного мнения прямая дорога в ... СССР с общим одобрямс.
ПС. В вышесказанном вместо ЮВТ можно подставить любого другого политика.Суть не изменится.
2007.02.06 | Abbot
Полностью согласен
2007.02.06 | Нестор
Ну так ласкаво просимо. Хто тримає?
Вперед. Зараз з Ющенка залишився один лише огризко. Дуже хочеться побачити, як об"єднавшись з ПР Ющенко доб"ється того, що янучари догризуть навіть того огризкаВпєрьод і с пєснєй
2007.02.06 | alekskuz
Re: Ну так ласкаво просимо. Хто тримає?
Нестор пише:> Вперед. Зараз з Ющенка залишився один лише огризко. Дуже хочеться побачити, як об"єднавшись з ПР Ющенко доб"ється того, що янучари догризуть навіть того огризка
>
> Впєрьод і с пєснєй
Да не нужен Ющенко регионам,хоч с огрызком хоч без.
Самое грустное что не нужен он некоторой части НУ.Им нужна его табуретка,ну шоб на терках ею помахать
2007.02.06 | Нестор
Re: Ну так ласкаво просимо. Хто тримає?
alekskuz пише:> Да не нужен Ющенко регионам,хоч с огрызком хоч без.
Потрібен. Платити социка і комунікам за кожне голосування стає накладно. Тому прихильники об"єднання з Ющенком в ПР таки є. Хоча їх потроху відстрілюють на полюваннях
> Самое грустное что не нужен он некоторой части НУ.Им нужна его табуретка,ну шоб на терках ею помахать
Угу. Вони тільки не розуміють, що своїми тьорками обезцінюють цю табуретку.
2007.02.06 | alekskuz
Re: лучше синица в руках или
висит груша низя скушатьНестор пише:
>
> Потрібен. Платити социка і комунікам за кожне голосування стає накладно. Тому прихильники об"єднання з Ющенком в ПР таки є. Хоча їх потроху відстрілюють на полюваннях
>
А спрогнозируем ситуацию в случае ШИРки
1- раскол НУ
2- (Христос воскрес ) Полностью "развязываются" руки у Мороза где он в любую минуту кидает коалицию с тыканьем пальцами хто конкретно развалил демкоалицию (Мороз такие мансы любит) и выезжает на "белом коне"
3- Бют получает мощную поддержку "оранжевого" лектората (вечный вопрос кто виноват становится очевидным)
4- В воздухе могет запахнуть "майданом-2" с непредсказуемыми последствиями.
И оно ПР нужно? Дешевле показать социкам кулак в виде того шо мол они не против досрочных выборов (чего отдельные регионалы периодически заявляют) мол тогда вообще в парламент не попадеш.
2007.02.06 | Нестор
Re: лучше синица в руках или
alekskuz пише:> А спрогнозируем ситуацию в случае ШИРки
> 1- раскол НУ
Так. Але для формування коаліції з ПР без Мороза Ющенку штиків вистарчить.
> 2- (Христос воскрес ) Полностью "развязываются" руки у Мороза где он в любую минуту кидает коалицию с тыканьем пальцами хто конкретно развалил демкоалицию (Мороз такие мансы любит) и выезжает на "белом коне"
Так Мороз тоді виходить третій - лишній. Цього він боїться найбільше. Плакало спікерство.
> 3- Бют получает мощную поддержку "оранжевого" лектората (вечный вопрос кто виноват становится очевидным)
З 6 % теперішнього рейтингу НУ половина перейде до БЮТ. Не велика втрата.
> 4- В воздухе могет запахнуть "майданом-2" с непредсказуемыми последствиями.
Навряд чи. Народ лише матюкає політиків на кухнях.
> И оно ПР нужно? Дешевле показать социкам кулак в виде того шо мол они не против досрочных выборов (чего отдельные регионалы периодически заявляют) мол тогда вообще в парламент не попадеш.
Ну Мороз не перший раз замужем. Кулака не злякається. Він поки що з регіонами в одній лодці і може завжди показати кулак у відповідь про вихід з коаліції. А тратити ще один мільярд на перевибори Ахмєтову навряд чи схочеться.
А об"єднання з НУ для ПР дає:
1) Економія бабла на голосуваннях, бо Ющу достатньо, що його президентом оберуть в парламенті на наступний строк.
2) Відсутність вето президента на любий закон.
3) Реверанс Заходу
2007.02.06 | alekskuz
Re: лучше синица в руках или
Нестор пише:> alekskuz пише:
> > А спрогнозируем ситуацию в случае ШИРки
> > 1- раскол НУ
>
> Так. Але для формування коаліції з ПР без Мороза Ющенку штиків вистарчить.
Согласен
>
> > 2- (Христос воскрес ) Полностью "развязываются" руки у Мороза где он в любую минуту кидает коалицию с тыканьем пальцами хто конкретно развалил демкоалицию (Мороз такие мансы любит) и выезжает на "белом коне"
>
> Так Мороз тоді виходить третій - лишній. Цього він боїться найбільше. Плакало спікерство.
Вот тут собака и зарыта.Это самое "больное" место не только СРаКи но и виртуальной ШИРки.
>
> > 3- Бют получает мощную поддержку "оранжевого" лектората (вечный вопрос кто виноват становится очевидным)
>
> З 6 % теперішнього рейтингу НУ половина перейде до БЮТ. Не велика втрата.
Ради "справедливости" шоб насолить "предателям" могут подключится неопределившиеся
>
> > 4- В воздухе могет запахнуть "майданом-2" с непредсказуемыми последствиями.
>
> Навряд чи. Народ лише матюкає політиків на кухнях.
Я не имею ввиду массовые протесты ,просто на кухнях определится список кого УЖ ТОЧНО НУЖНО матюкать,и мы возвратимся в 2004 год где не будет доверия ВСЕМ ветвям власти.В такой ситуации аппазиция получит некоторые лекторальные преференции.
>
> > И оно ПР нужно? Дешевле показать социкам кулак в виде того шо мол они не против досрочных выборов (чего отдельные регионалы периодически заявляют) мол тогда вообще в парламент не попадеш.
>
> Ну Мороз не перший раз замужем. Кулака не злякається. Він поки що з регіонами в одній лодці і може завжди показати кулак у відповідь про вихід з коаліції. А тратити ще один мільярд на перевибори Ахмєтову навряд чи схочеться.
Значит опыт имеет Выход вполне может означать перевыборы а он не самоубийца.Его свои однопартийцы за такой поступок подвесят.
>
> А об"єднання з НУ для ПР дає:
>
> 1) Економія бабла на голосуваннях, бо Ющу достатньо, що його президентом оберуть в парламенті на наступний строк.
Не факт в получении 300 голосов при см.выше создавшейся ситуации с НУ и социками.
>
> 2) Відсутність вето президента на любий закон.
см.п1
> 3) Реверанс Заходу
тут честно не знаю
2007.02.06 | Анатоль
НУ обєднуватись з БЮТ не можна.
Координувати дії - так.Координувати дії з президентом - обовязково.
Обєднуватись - ні.
Обєднуватись з Юлею - значить лягати під неї.
Інших форм "обєднання" вона не знає.
Далеко не всі з НУ на таке можуть піти. Значить - розкол.
Думаю, в НУ хватить і розуму і амбіцій і інстинкту самозбереження з Юлею не "обєднуватись".
А співробітничати, координувати дії проти наступаючих янучар - треба обовязково.
2007.02.07 | alekskuz
Re: тут играем тут не играем тут рыбу заварачивали ...
Анатоль пише:> Координувати дії - так.
> Координувати дії з президентом - обовязково.
Аппазиция в нормальной стране существует для того чтоб контролировать ВСЕ ветви власти.
А к позиции "наш парень хай робить що хоче" осталось добавить "тому-що"
2007.02.07 | 100%
Re: НУ обєднуватись з БЮТ не можна.
Анатоль пише:> Обєднуватись з Юлею - значить лягати під неї.
Звичайно, Ви за умови об"єднання, висунуті Ющенком.