ВР обмежить свободу мирних зборів
02/21/2007 | Пані
Ось проект закону, який може зробити неможливими мітинги в принципі. Читайте виділені жовтим місця і насолоджуйтеся.
Як на мене найбільш кричущим є таке
3) Заборона проведення мирного зібрання в терміни (день, місяць, рік, час), визначені його організаторами.
Підставою для такої заборони є наявність обмежень щодо проведення публічних масових заходів в певні терміни, які встановлені законом або на підставі закону рішеннями органів державної влади та місцевого самоврядування, а також наявність обґрунтованих доказів того, що проведення мирних зібрань в терміни, запропоновані організаторами, може ображати почуття людей, принижувати їх гідність на основі їх належності до певних конфесій, національно-етнічних, соціальних груп, раси, статі тощо, викликати порушення громадського порядку.
Будь який антивладний мітинг принижує гідність представників влади. навіть я можу за секунду надати обгрунтовані докази такого.
Особливо я плакала від розчулення з прізвища автора закоопроекту.
Люди, це НЕГАЙНО треба валити!
ПС. новину з коментарями вже готують.
Як на мене найбільш кричущим є таке
3) Заборона проведення мирного зібрання в терміни (день, місяць, рік, час), визначені його організаторами.
Підставою для такої заборони є наявність обмежень щодо проведення публічних масових заходів в певні терміни, які встановлені законом або на підставі закону рішеннями органів державної влади та місцевого самоврядування, а також наявність обґрунтованих доказів того, що проведення мирних зібрань в терміни, запропоновані організаторами, може ображати почуття людей, принижувати їх гідність на основі їх належності до певних конфесій, національно-етнічних, соціальних груп, раси, статі тощо, викликати порушення громадського порядку.
Будь який антивладний мітинг принижує гідність представників влади. навіть я можу за секунду надати обгрунтовані докази такого.
Особливо я плакала від розчулення з прізвища автора закоопроекту.
Люди, це НЕГАЙНО треба валити!
ПС. новину з коментарями вже готують.
Відповіді
2007.02.21 | Sean
Так, це треба валити
це вихід за червоні прапорці2007.02.21 | AxeHarry
Re: ВР обмежить свободу мирних зборів
Ce, sorry, jakas fignya chasiv sovka. Tam majzhe kozhen punkt robyt nemozhlyvym bud-jake myrne zibrannya.PS. Z insoi storony, jaksho cu x*nu prymut i unemozhlyvlyat myrni zibrannya, todi avtomatychno stanut jedynoju formoju zakonnogo protestu nemyrni zibrannya.
2007.02.21 | Сергей ГРУЗДОВ
Это очень серьезный признак, очень. Степень опасности высокая!
2007.02.21 | Сергей ГРУЗДОВ
Re: Серьезный признак,
Необходимо поднять общественность, не дать провести закон втихаря от общественного обсуждения и разъяснения последствий.Однако должен признать, что не исключен и проигрыш. Увы, так складывается обстановка в нашем государстве.
2007.02.21 | igorg
Шановні, це у Вас просто напад Ксенофобії :)
Мені особливо терміни сподобалися . З такого тексту можна будь-якого чорта виліпити. Треба буде спеціальні юридичні контори відкривати. Фельдман нам допоможе .Хороша справа для Захарова і К.
2007.02.21 | Пані
Почніть з себе, покажіть приклад.
Для початку хоча б розповсюдьте цю новину.2007.02.21 | 123
Юля може завалити. Це ж її депутат вніс
ОРИШКА пише:> А кто сможет завалить это чудо?
Думаю, що це не спланований наступ на демократію, а дурість пана Фельдмана
2007.02.21 | Пані
Так. В даному випадкові справді варто апелювати до БЮТ
Бо якраз тільки їм зараз саме цього і не вистачало. Причому законопроект поданий аж... місяць тому. Цікаво, як це взагалі з "лінією партії" в них узгоджується?2007.02.21 | Shooter
Де радєтєль за демократію ілля-25?
Мав би в черговий раз порадіти "розвитку демократії в Україні".2007.02.21 | Хвізик
я неодноразово писав, що слід брати курс на збройне повстання -
мирними мітингами нічого добитися не вдасться2007.02.21 | igorg
Майдану пора виходити на рівень організованої спільноти, що
здатна якось негайно, активно і масово реагувати на такі речі. Тим більше що слід далі очікувати дечого більшого.Тут курилка, навіть на сотню людей, мало допоможе.
2007.02.21 | Пані
Пора. Виходьте
Всім, хто тут заламує руки в істериці, нагадую.А звідки ви взагалі про це дізналися, а???7 І скількі хвилин тому????
Щось УСІ організовані спільноти вам про це не повідомили.... І на сполох не забили.
Реакція, безперечно буде.
Що ви можете зробити, крім як розводити істерику ТУТ - так взяти цю новину і рознести інтернетом.
2007.02.21 | igorg
Ну до чого тут істерика :) Це навіть не критика. Сприйміть за
конструктивну пропозицію, що скоріше всього потребує обговорення для пошуку і оцінки можливостей. До того ж у мене руки значно коротші ніж в адміністраторів Майдану. Це знову ж не скарга і не критика, а констатація факту. Зі свого боку можу поставити власний підпис під зверненням та зібрати ще десяток-два підписів. Можу й сам започаткувати таке на сайті петицій, але самі розумієте наскільки краще якщо це буде започатковано Майданом. Можу спробувати сконтактувати з громадськими організаціями і партіями на місці, але результат дуже не передбачуваний .А стосовно мітингів і т.д., то щоб вони не написали то все до того місця на якому зазвичай сидять. Принаймні треба змінити Конституцію, а там ще є дуже цікаве розяснення КС, у 2004 довелося вивчити . Все залежить від того скільки народу вийде і куди . Але охоту до таких речей у них треба відбивати .
PS
На ФРД з теми, що інтенсивно обговорювалася про права меншин отець Олег розмістив вельми цікаве дослідження. Цікаво познайомитися. Не сприйміть як пораду .
З великою повагою до Вашої й Майданівських адмінів праці.
2007.02.21 | ilia25
Не обмежить
Це вже не перший випадок, коли з"являється контроверсійний законопроект. Шанси на цого прийняття нульові. Це по-перше.А по друге, навіть прийняття такого закону нічого по суті не змінить. Якщо влада захоче обмежити права громадян на збори та демонстрації, вона і без закону обійдеться -- так, як це намагалась робити влада за часів Кучми, і так, як це робиться зараз у Росії.