З таким підходом БЮТ далеко зайде
04/18/2007 | Майдан-ІНФОРМ
Сьогодні заступник координатора Київської обласної «Народної самооборони» Віктор Ткаченко під час пікетування Конституційного Суду підійшов до заступника голови партії «Батьківщина» Йосипа Вінського і спитав, чи збирається Блок Юлії Тимошенко якось реагувати на дострокове припинення БЮТівськими депутатами вкупі з нашоукраїнцями та регіоналами повноважень Ірпінського міського голови Мирослави Свистович.
Відповідь одного з лідерів опозиції була вражаючою: «Нехай віддасть землю, а тоді будемо реагувати».
Цікаво, хто вніс до вух заступника Юлії Тимошенко таку інформацію? Адже жодного документу, який би підтверджував слова Й. Вінського, в природі існувати не може, оскільки в Ірпені за час перебування на посаді міського голови М. Свистович були здійснені лише шість землевідводів. Три з них (кожен по 10 соток) відбулись за ініціативою міського голови, і всі ділянки були надані звичайним мешканцям міста, чого давно не було в Ірпені, де при старій владі земля цілими гектарами віддавалася немісцевим мешканцям, які могли за це добре заплатити (не в бюджет). Одна ділянка була надана родині без даху над головою, яка стала жертвою квартирного шахрайства, друга – багатодітній родині, третя – для будівництва благодійної їдальні громадському активісту, який власними силами утримує два притулки для дітей-сиріт, бездомних дітей та дітей, позбавлених батьківського догляду.
Інші три були за ініціативи депутатів. Депутату Київської обласної ради від Блоку Юлії Тимошенко, директору обласного Центру зайнятості Василю Якобінчуку, який вже має в Ірпені трикімнатну квартиру та земельну ділянку у власності, вони надали в оренду 9 соток лісу, який жє єдиним місцем відпочинку місцевих мешканців того мікрорайону. Матері заступника завідуючого секретаріату Комітету з питань бюджету Верховної Ради України Євгена Суліми, який вже має пристойну квартиру у Києві та земельну ділянку в Ірпені у власності, отриману від старої влади, депутати надали 8 соток. А Національній академії податкової служби України, яку очолює голова Київської обласної організації Партії регіонів Петро Мельник, що незаконно суміщає посади ректора вузу і народного депутата України, депутати надали 1,5 га під будівництво гуртожитків.
На перші два «депутатських» землевідведення Мирослава Свистович наклала «вето». По Якобінчуку депутати його подолали двома третинами голосів, а по Сулимі навіть не стали долати, стверджуючи, що ні про яке зупинення рішення ради вони не знали і вважають землю такою, що виділена. І навіть вимогу прокурора винести це питання на сесію та розглянути, щоб голосуванням або подолати «вето», або погодитись з рішенням міського голови, депутати вперто ігнорують.
Землю ж під гуртожитки Податковій академії депутати взагалі виділили всупереч регламенту. На одній з сесій несподівано встав депутат від Партії регіонів Андрій Гачков і з голосу запропонував розглянути це питання, а голова земельної комісії В’ячеслав Ващенко (Блок Юлії Тимошенко) розповів, що за день до сесії це питання «зайшло на комісію», і комісія (три з шести її членів є депутатами від БЮТ, один від НУ, один від УНП і один від СПУ) зробила позитивний висновок. При цьому В. Ващенко скромно промовчав щодо мотивів такого швидкого розгляду питання земельною комісією, яка по кілька тижнів, а то й місяців не може розглянути значно менш складні або більш важливі для міста питання.
Мирослава Свистович та кілька депутатів від БЮТ виступили проти виділення Академії 1,5 га, мотивуючи це зовсім не регіональною приналежністю її ректора, як декому б хотілося це висвітлити, а тим, що неможливо розглядати питання, про яке як міський голова, так і переважна більшість депутатів дізнаються безпосередньо на сесії, не маючи змоги його вивчити. До того ж були й інші причини додаткового вивчення цього питання. Свого часу при старій владі місто передало для потреб Академії біля 4 га землі, але ректор Академії Петро Мельник продав їх за безцінь комерційній структурі, яку очолює його рідна сестра Олена Мельник (нині – депутат Ірпінської міської ради від Партії регіонів). Тепер на тій вкритій лісом землі О. Мельник всупереч протестам місцевих мешканців хоче будувати хмарочоси, а для гуртожитків П. Мельник вимагає інші ділянки.
Після голосування секретар ради БЮТівець Анатолій Мороз прилюдно закликав усіх, хто проголосував за, їхати на обід до Академії, підкреслюючи, що ті, хто був проти, не запрошуються. І тут же влаштував прилюдну виволочку першому номеру списку БЮТ до міськради депутату Галині Соколовій, яка за виділення Академії 1,5 га не голосувала. Це було настільки огидно, що навіть Олена Мельник зупинила його і змусила вибачитися.
Чисто «випадково» невдовзі після цього проживаючий у гуртожитку Анатолій Мороз отримує від Академії квартиру.
Але найцікавіше інше. Під час того, як Юлія Тимошенко їздила по регіонах та знижувала тарифи, вона закликала людей інформувати БЮТ про дії депутатів місцевих рад від Блоку Юлії Тимошенко, обіцяючи, що кожен сигнал буде уважно вивчений і розглянутий. Але якщо сигнали розглядаються таким чином (очевидно, що Йосип Вінський повірив комусь із зацікавлених осіб на слово), то Блоку Юлії Тимошенко гарантований на Київщині такий самий провал, як «Нашій Україні» у 2006 році.
До речі, ірпінчани, серед яких поширилися вищенаведена інфоримація, інтерпретують її зовсім інакше. Вони впевнені, що слова Йосипа Вінського означають вимагання землі від Мирослави Свистович, оскільки, за їх словами, не може людина такого масштабу не мати можливості отримати достовірну інформацію (до того ж Й. Вінському передавали документи по Ірпеню) або хоча б не знати, що будь-яке землевідведення може здійснюватись лише Ірпінською міською радою, де БЮТ має більшість (спочатку 20, а нині – 19 депутатів з 36).
Відповідь одного з лідерів опозиції була вражаючою: «Нехай віддасть землю, а тоді будемо реагувати».
Цікаво, хто вніс до вух заступника Юлії Тимошенко таку інформацію? Адже жодного документу, який би підтверджував слова Й. Вінського, в природі існувати не може, оскільки в Ірпені за час перебування на посаді міського голови М. Свистович були здійснені лише шість землевідводів. Три з них (кожен по 10 соток) відбулись за ініціативою міського голови, і всі ділянки були надані звичайним мешканцям міста, чого давно не було в Ірпені, де при старій владі земля цілими гектарами віддавалася немісцевим мешканцям, які могли за це добре заплатити (не в бюджет). Одна ділянка була надана родині без даху над головою, яка стала жертвою квартирного шахрайства, друга – багатодітній родині, третя – для будівництва благодійної їдальні громадському активісту, який власними силами утримує два притулки для дітей-сиріт, бездомних дітей та дітей, позбавлених батьківського догляду.
Інші три були за ініціативи депутатів. Депутату Київської обласної ради від Блоку Юлії Тимошенко, директору обласного Центру зайнятості Василю Якобінчуку, який вже має в Ірпені трикімнатну квартиру та земельну ділянку у власності, вони надали в оренду 9 соток лісу, який жє єдиним місцем відпочинку місцевих мешканців того мікрорайону. Матері заступника завідуючого секретаріату Комітету з питань бюджету Верховної Ради України Євгена Суліми, який вже має пристойну квартиру у Києві та земельну ділянку в Ірпені у власності, отриману від старої влади, депутати надали 8 соток. А Національній академії податкової служби України, яку очолює голова Київської обласної організації Партії регіонів Петро Мельник, що незаконно суміщає посади ректора вузу і народного депутата України, депутати надали 1,5 га під будівництво гуртожитків.
На перші два «депутатських» землевідведення Мирослава Свистович наклала «вето». По Якобінчуку депутати його подолали двома третинами голосів, а по Сулимі навіть не стали долати, стверджуючи, що ні про яке зупинення рішення ради вони не знали і вважають землю такою, що виділена. І навіть вимогу прокурора винести це питання на сесію та розглянути, щоб голосуванням або подолати «вето», або погодитись з рішенням міського голови, депутати вперто ігнорують.
Землю ж під гуртожитки Податковій академії депутати взагалі виділили всупереч регламенту. На одній з сесій несподівано встав депутат від Партії регіонів Андрій Гачков і з голосу запропонував розглянути це питання, а голова земельної комісії В’ячеслав Ващенко (Блок Юлії Тимошенко) розповів, що за день до сесії це питання «зайшло на комісію», і комісія (три з шести її членів є депутатами від БЮТ, один від НУ, один від УНП і один від СПУ) зробила позитивний висновок. При цьому В. Ващенко скромно промовчав щодо мотивів такого швидкого розгляду питання земельною комісією, яка по кілька тижнів, а то й місяців не може розглянути значно менш складні або більш важливі для міста питання.
Мирослава Свистович та кілька депутатів від БЮТ виступили проти виділення Академії 1,5 га, мотивуючи це зовсім не регіональною приналежністю її ректора, як декому б хотілося це висвітлити, а тим, що неможливо розглядати питання, про яке як міський голова, так і переважна більшість депутатів дізнаються безпосередньо на сесії, не маючи змоги його вивчити. До того ж були й інші причини додаткового вивчення цього питання. Свого часу при старій владі місто передало для потреб Академії біля 4 га землі, але ректор Академії Петро Мельник продав їх за безцінь комерційній структурі, яку очолює його рідна сестра Олена Мельник (нині – депутат Ірпінської міської ради від Партії регіонів). Тепер на тій вкритій лісом землі О. Мельник всупереч протестам місцевих мешканців хоче будувати хмарочоси, а для гуртожитків П. Мельник вимагає інші ділянки.
Після голосування секретар ради БЮТівець Анатолій Мороз прилюдно закликав усіх, хто проголосував за, їхати на обід до Академії, підкреслюючи, що ті, хто був проти, не запрошуються. І тут же влаштував прилюдну виволочку першому номеру списку БЮТ до міськради депутату Галині Соколовій, яка за виділення Академії 1,5 га не голосувала. Це було настільки огидно, що навіть Олена Мельник зупинила його і змусила вибачитися.
Чисто «випадково» невдовзі після цього проживаючий у гуртожитку Анатолій Мороз отримує від Академії квартиру.
Але найцікавіше інше. Під час того, як Юлія Тимошенко їздила по регіонах та знижувала тарифи, вона закликала людей інформувати БЮТ про дії депутатів місцевих рад від Блоку Юлії Тимошенко, обіцяючи, що кожен сигнал буде уважно вивчений і розглянутий. Але якщо сигнали розглядаються таким чином (очевидно, що Йосип Вінський повірив комусь із зацікавлених осіб на слово), то Блоку Юлії Тимошенко гарантований на Київщині такий самий провал, як «Нашій Україні» у 2006 році.
До речі, ірпінчани, серед яких поширилися вищенаведена інфоримація, інтерпретують її зовсім інакше. Вони впевнені, що слова Йосипа Вінського означають вимагання землі від Мирослави Свистович, оскільки, за їх словами, не може людина такого масштабу не мати можливості отримати достовірну інформацію (до того ж Й. Вінському передавали документи по Ірпеню) або хоча б не знати, що будь-яке землевідведення може здійснюватись лише Ірпінською міською радою, де БЮТ має більшість (спочатку 20, а нині – 19 депутатів з 36).
Відповіді
2007.04.18 | saha
Тю так я такоже само інтерпретував після перших же слів
До речі, ірпінчани, серед яких поширилися вищенаведена інформація, інтерпретують її зовсім інакше. Вони впевнені, що слова Йосипа Вінського означають вимагання землі від Мирослави Свистович, оскільки, за їх словами, не може людина такого масштабу не мати можливості отримати достовірну інформацію (до того ж Й. Вінському передавали документи по Ірпеню) або хоча б не знати, що будь-яке землевідведення може здійснюватись лише Ірпінською міською радою, де БЮТ має більшість (спочатку 20, а нині – 19 депутатів з 36).2007.04.18 | igorg
Та як же вона віддасть, якщо вона вже не Голова?
Адже ж уже і Ірпінь і земля вже їхня. Вся власть у совєтов! Він що прикалується . Чи має на увазі, що повернуть, як буде віддівати . А смисл повертати Мирославу.Гарна там місцина!
2007.04.18 | alx_1904
А как-же любовь и вера в Юлю? Начали учиться на своих ошибках
Правда умные учатся на чужих.2007.04.18 | Михайло Свистович
Любов в мене є до жінки, а віра у принципи, а не в людей
Ніхто ніде не знайде, щоб я засвідчував свою любов чи віру будь-якому політику.2007.04.19 | Taras-ods
Ви тільки вішаєте позначки хто кого нелюбить :-)
Михайло, насправді поки небуде балансу у владі ладу небуде, одноосібна влада разбещує.Якщо Юля зараз закидає гівном луценка та правицю, то вийде правий пітарасік зі своїм прощенням кучми...
2007.04.19 | eume
Re: Ви тільки вішаєте позначки хто кого нелюбить :-)
Taras-ods пише:> Юля зараз закидає гівном луценка та правицю
З Юлею треба "око за око, а зуб за зуб". Іншого вона не сприймає.
До ВР вона все одно пройде, і то добре, але скромніший за теперішній відсоток не завадив би - зменшив надмірні амбіції. Заразом і "чистіше" стало, бо в неї найгірший список з усіх "помаранчевих"...
2007.04.19 | Taras-ods
Так! ідеально було би
щоб всі чотири колони мали порівну мандатів, тоді був би баланс на померанчовому крилі. цього доречі(балансу сил) бояться у першу чергу як "рагулі" так і "біле братство".2007.04.20 | Михайло Свистович
Re: Ви тільки вішаєте позначки хто кого нелюбить :-)
eume пише:>
> З Юлею треба "око за око, а зуб за зуб"
З усіма треба. Тому і просять її прямо засвідчити позицію. Щоб випадково не виколоти ока чи не видерти зуба невинній людині.
2007.04.20 | Михайло Свистович
Ні, я роблю іще купу інших справ
Taras-ods пише:> Михайло, насправді поки небуде балансу у владі ладу небуде, одноосібна влада разбещує.
Ну є баланс сьогодні у владі, ніхто не править одноосібно, а толку?
2007.04.18 | samopal
Дострокові вибори ВР можливі лише за однієї умови:
якщо буде відмінено дострокові вибори ірпіньського мера.2007.04.18 | Михайло Свистович
Re: Дострокові вибори ВР можливі лише за однієї умови:
samopal пише:> якщо буде відмінено дострокові вибори ірпіньського мера.
А по суті можете щось сказати? Бо Ви, як наші ірпінські БЮТівці, які ніколи прямо не скажуть, що насправді думають
2007.04.19 | samopal
Re: Дострокові вибори ВР можливі лише за однієї умови:
Пане Свистович, Ви навряд чи можете мені закинути, що я з Вами не пробував балакати відверто. Але не думаю, що саме зараз саме це і саме тут є найбільш потрібним. Якось я вже писав про те, що не заздрю Вашій дружині. І про те, що неможливо "пастроіть камунізм в адном атдєльна взятам Ірпєнє". А надто - в Ірені, де пересікається так багато потужних "інтересів"... І Ви ніяк від них не відіб'єтесь, доки поряд пацани будуть оттакенними лантухами тягати все, що погано лежить (і навіть те, що вже, ніби-то, лежить добре). Ви подивіться, що робиться в КС... І питання тре вирішувать усім загалом і на самому високому рівні. Без цього ні в яких Ірпенях нічого змінити не вдасться. Мабуть вже знов пора... Хоча б правильно розставляти акценти.2007.04.19 | Михайло Свистович
Re: Дострокові вибори ВР можливі лише за однієї умови:
samopal пише:> Пане Свистович, Ви навряд чи можете мені закинути, що я з Вами не пробував балакати відверто
можу
> Але не думаю, що саме зараз саме це і саме тут є найбільш потрібним
Відвертість потрібна завжди і всюди.
> Якось я вже писав про те, що не заздрю Вашій дружині. І про те, що неможливо "пастроіть камунізм в адном атдєльна взятам Ірпєнє". А надто - в Ірені, де пересікається так багато потужних "інтересів"... І Ви ніяк від них не відіб'єтесь, доки поряд пацани будуть оттакенними лантухами тягати все, що погано лежить (і навіть те, що вже, ніби-то, лежить добре). Ви подивіться, що робиться в КС... І питання тре вирішувать усім загалом і на самому високому рівні. Без цього ні в яких Ірпенях нічого змінити не вдасться. Мабуть вже знов пора... Хоча б правильно розставляти акценти.
А де про Вінського? І на чию користь вирішувать усім загалом і на самому високому рівні якщо виявиться, що всі приблизно однакові?
2007.04.19 | samopal
Re: Дострокові вибори ВР можливі лише за однієї умови:
Михайло Свистович пише:можу
Ну то вперед
Михайло Свистович пише:
І на чию користь вирішувать усім загалом і на самому високому рівні якщо виявиться, що всі приблизно однакові?
На свою. Як ми з Вами можемо домовитись, якщо Ви в Ірпені, а я у Львові?
Мені не тре далеко ходити: звичайніcінький гаражний кооператив, менше гектара землі. А сRачка така, в яку замішані усі - від дільничного міліціонера до регламентного комітету ВР. І мер тут не допоможе, бо у нього свої проблеми (і свої інтереси). А що робити "простим виборцям", коли начальник жеку - хамло рідкісне, а "за сімейним сумісництвом" ще й депутат райради? А коли лікар, переглядаючи численні записи у медичній картці паралізованого, на запитання про інвалідність каже: "а зачєм?" А коли...
Бігти "жалавацца в райком"? Чи наліпки розклеювати?
Може є якийсь більш простий та зрозумілий спосіб розібратися, ніж прикладати лакмусовий папірець до кожної дупи?
А якщо усі такі однакові, то може його того, танунах? За "стабільність"? Ви на Майдан у 2004-му чого виходили, - "за когось"?
2007.04.20 | Михайло Свистович
Re: Дострокові вибори ВР можливі лише за однієї умови:
samopal пише:>
> На свою
І як саме на свою на вищому рівні?
> Мені не тре далеко ходити: звичайніcінький гаражний кооператив, менше гектара землі. А сRачка така, в яку замішані усі - від дільничного міліціонера до регламентного комітету ВР. І мер тут не допоможе, бо у нього свої проблеми (і свої інтереси). А що робити "простим виборцям", коли начальник жеку - хамло рідкісне, а "за сімейним сумісництвом" ще й депутат райради? А коли лікар, переглядаючи численні записи у медичній картці паралізованого, на запитання про інвалідність каже: "а зачєм?" А коли...
> Бігти "жалавацца в райком"? Чи наліпки розклеювати?
> Може є якийсь більш простий та зрозумілий спосіб розібратися, ніж прикладати лакмусовий папірець до кожної дупи?
Продовжуйте шукати цей спосіб. Знайдете - повідомте.
>
> Ви на Майдан у 2004-му чого виходили, - "за когось"?
Ні, за щось.
2007.04.18 | Skapirus
То Ви невірно зрозуміли Вінського
Йосип Вінський каже:> «Нехай віддасть землю, а тоді будемо реагувати».
Перекладаю на зрозумілу всім мову: нехай Мирослава пообіцяє не ставити палки в колеса у вирішенні земельних питань для "нужних людєй", а тоді ми може подумаємо, щоб...
2007.04.18 | Михайло Свистович
Re: То Ви невірно зрозуміли Вінського
Skapirus пише:>
> Перекладаю на зрозумілу всім мову: нехай Мирослава пообіцяє не ставити палки в колеса у вирішенні земельних питань для "нужних людєй", а тоді ми може подумаємо, щоб...
Я не думаю, щоб Вінський, навіть, якщо б так думав, промовив це вголос незнайомій йому людині, яка з великою імовірністю сказала б це іншим.
2007.04.19 | дідусь
Re: То Ви невірно зрозуміли Вінського
До речі, подібну "інформацію" донесли не лише Вінському, але "доносять" і до вух мешканців ірпеня.У мене є знайома з Ірпеня. Питаю як там справи із Свистович, що нового чути.
Каже: - "вона ні з ким не хотіла ділитись, от її і поперли", а собі землю отвела і квартиру чотирикімнатну купила.
Питаю, аде землю, коли рішення приймалось, де квартира? Каже не знаю.
Питаю - то чого ж віриш, а ти не думала. що це людину обріхують. Що є такі (рідкісні) люди, які не гребуть.
Бачу - не може зрозуміти (як це була при владі і не гребла).
От такий у нас менталітет - поперли, бо не хотіла ділитись, це "наш чєловєк" сприймає, але щоб і сама не хапала і щоб за це поперли - такого свідомість не сприймає.
І як я зрозумів із розмови з нею, хтось в ірпені активно поширює чутки - що зняли "бо не хотіла ділитись".
Хоча конкретних фактів ніхто не наводить, але багато хто вірить, напевно тому, що наші люди звикли - "що у владі інших людей НЕБУВАЄ".
Для наших людей, хапуги у владі - це вже норма, це нормально!!!
2007.04.20 | Михайло Свистович
Re: То Ви невірно зрозуміли Вінського
дідусь пише:> До речі, подібну "інформацію" донесли не лише Вінському, але "доносять" і до вух мешканців ірпеня.
Тю, звичайно доносять. Такого чорного брехливого піару не мав жоден мер в історії України
> У мене є знайома з Ірпеня. Питаю як там справи із Свистович, що нового чути.
> Каже: - "вона ні з ким не хотіла ділитись, от її і поперли", а собі землю отвела і квартиру чотирикімнатну купила.
> Питаю, аде землю, коли рішення приймалось, де квартира? Каже не знаю.
> Питаю - то чого ж віриш, а ти не думала. що це людину обріхують. Що є такі (рідкісні) люди, які не гребуть.
> Бачу - не може зрозуміти (як це була при владі і не гребла).
Я таким людям пропоную показати нашу хату, землю чи квартиру та написати, що ми дозволяємо їм робити з власністю, яку вони вважають нашою, все, що завгодно. Але з обов"язковою умовою - дійсно робити. Наприклад, зірвати в "нашій" хаті замок і жити там. І не пред"являти претензій, якщо справжні господарі цієї хати їх не зрозуміють і якось не так з ними поведуться.
>
> І як я зрозумів із розмови з нею, хтось в ірпені активно поширює чутки - що зняли "бо не хотіла ділитись".
Не хтось, а конкретно нашоукраїнці та бютівці.
2007.04.19 | Taras-ods
треба розуміти
Михайло, я не знаю кому вінський що казав, але в Одесі при цУшко саме він розрулював грошові питання.2007.04.19 | S4ur
А чи була взагалі така розмова?
Є коментарі самих учасників?Несер'йозно, панове, обговорювати плітки.
2007.04.19 | Taras-ods
Ви до мене питання?
2007.04.20 | Михайло Свистович
Була
S4ur пише:> Є коментарі самих учасників?
Які мають бути коментарі? Віктор Ткаченко передав мені цю розмову дослівно. Йосип Вінський, якщо захоче, може прокоментувати (я був би тільки радий).
> Несер'йозно, панове, обговорювати плітки
Це - не плітки, а звичайнісінька правда.
2007.04.19 | eume
"товариш Коба нічого не знав" ?
Майдан-ІНФОРМ пише:> Але найцікавіше інше. Під час того, як Юлія Тимошенко їздила по регіонах та знижувала тарифи, вона закликала людей інформувати БЮТ про дії депутатів місцевих рад від Блоку Юлії Тимошенко, обіцяючи, що кожен сигнал буде уважно вивчений і розглянутий. Але якщо сигнали розглядаються таким чином (очевидно, що Йосип Вінський повірив комусь із зацікавлених осіб на слово), то Блоку Юлії Тимошенко гарантований на Київщині такий самий провал, як «Нашій Україні» у 2006 році.
>
> До речі, ірпінчани, серед яких поширилися вищенаведена інфоримація, інтерпретують її зовсім інакше. Вони впевнені, що слова Йосипа Вінського означають вимагання землі від Мирослави Свистович, оскільки, за їх словами, не може людина такого масштабу не мати можливості отримати достовірну інформацію (до того ж Й. Вінському передавали документи по Ірпеню) або хоча б не знати, що будь-яке землевідведення може здійснюватись лише Ірпінською міською радою, де БЮТ має більшість (спочатку 20, а нині – 19 депутатів з 36).
БЮТівська верхівка добре поінформована про події в Ірпені, і все відбувається за її згодою. Просте пояснення.
2007.04.20 | Ірпінчанин
Re: "товариш Коба нічого не знав" ?
Слова Вінського - це дуже красномовний сигнал для Мирослави. Керівництво БЮТ вона не влаштовує. Бютівські пахани теж не проти взяти участь в дерибані Ірпеня, тому будуть на боці свого місцевого осередку проти "корупціонерки Свистович".