Не можу не погодитись із Даниловим (л)
11/08/2007 | observer
До питання по Грузії
На превеликий жаль ніхто з наших політиків не розуміє всю небезпеку, яка сьогодні несе на собі ситуація в Грузії.
Звичайно, можна відхреститися заявами, що це особиста справа Грузії і до нас не має ніякого значення, але, на мій погляд, це трошки не так.
В грудні, Косово може отримати свою незалежність, тоді всі домовленості та зобов'язання, які були досягнуті в 1991 році, втрачають свою вагу. Наступну незалежність буде вимагати Абхазія та Осетія, а там не далеко і до Криму. Події на горі Ай – Петрі, які співпали з виступами грузинських опозиціонерів в часі може і випадково, а може і ні. Хотілося би помилятися. На жаль, наші політики продовжують політичне шоу під назвою "Створи коаліцію" зовсім не звертаючи увагу на загрозу, яка вже дихає нам в спину.
P.S. Рішення Росії про вихід з договору по озброєнню багато про що говорить.
http://blogs.pravda.com.ua/authors/danilov/4732f05b9e732/
Говерла, Катерина - з цієї ж опери.
На превеликий жаль ніхто з наших політиків не розуміє всю небезпеку, яка сьогодні несе на собі ситуація в Грузії.
Звичайно, можна відхреститися заявами, що це особиста справа Грузії і до нас не має ніякого значення, але, на мій погляд, це трошки не так.
В грудні, Косово може отримати свою незалежність, тоді всі домовленості та зобов'язання, які були досягнуті в 1991 році, втрачають свою вагу. Наступну незалежність буде вимагати Абхазія та Осетія, а там не далеко і до Криму. Події на горі Ай – Петрі, які співпали з виступами грузинських опозиціонерів в часі може і випадково, а може і ні. Хотілося би помилятися. На жаль, наші політики продовжують політичне шоу під назвою "Створи коаліцію" зовсім не звертаючи увагу на загрозу, яка вже дихає нам в спину.
P.S. Рішення Росії про вихід з договору по озброєнню багато про що говорить.
http://blogs.pravda.com.ua/authors/danilov/4732f05b9e732/
Говерла, Катерина - з цієї ж опери.
Відповіді
2007.11.08 | пан Roller
+1
В эту же линию хорошо вписывается Турция, Курды, Ирак, короче Североатлантические друзи.А также Россия, вышедшая из договора о простых вооружениях.2007.11.08 | Woodstock generation
То що, велика ширка? Задля врятування Батьківщини. Або як
мінімум палке кохання з опозицією.Хрєново це все. Коли є зовнішня загроза (явна чи уявна) - не до очищення авгієвих стаєнь у владі буде.
2007.11.08 | Abbot
Парочка комментариев
Согласен с тем, что угроза существует.В то же время, уверен, что все переговорщики по Косово отлично понимают: прецедент нельзя создавать.
Да, албанцы-косовары не могут и не хотят жить вместе с сербами. В то же время, дать им независимость безоговорочно - значит, подогреть еле-еле потушенные костры на тех же Балканах. В Боснии, Македонии...я уже и не говорю о курдах в Турции, басках в Испании...
Так что скорее всего, если Косово и получит независимость, то будут сделаны оговорки о том, что это единичный случай и исключение из правил.
А в Крыму нужно наводить порядок для того чтобы порядок был, а не с оглядкой на международное сообщество.
2007.11.08 | eume
Re: Косово
Abbot пише:> Согласен с тем, что угроза существует.
>
> В то же время, уверен, что все переговорщики по Косово отлично понимают: прецедент нельзя создавать.
>
> Да, албанцы-косовары не могут и не хотят жить вместе с сербами. В то же время, дать им независимость безоговорочно - значит, подогреть еле-еле потушенные костры на тех же Балканах. В Боснии, Македонии...я уже и не говорю о курдах в Турции, басках в Испании...
Курди, баски мають повне й незаперечне право на створення національних держав згідно з принципом самовизначення народів.
Натомість албанці ВЖЕ мають державу, хоч і без Косова. Тож якщо Косово зроблять незалежною державою, жодні "оговорки" вже не врятують. Тут і Придністров'я вилізе, і всі-всі-всі, а курди з басками в першу чергу, як скривджені. (і матимуть рацію)
З цього погляду, найрозумніше було б передати край до складу Албанії, але ж таке навіть не розглядається.
2007.11.08 | Abbot
Re: Косово
Ніяких Албаній. Ідеальний варіант - дотримання принципу недоторканості кордонів попри басків з курдами. Інакше отримаємо третю світову:(2007.11.08 | eume
Re: Косово
Abbot пише:> Ніяких Албаній. Ідеальний варіант - дотримання принципу недоторканості кордонів попри басків з курдами. Інакше отримаємо третю світову:(
Ого, які ми статечні! Подібно мабуть і Буш-старший міркував, коли в Києві за цілісність совка агітував
Живу енергію національно-визвольного руху не спинити кордонами, і Косово - це доказ.
2007.11.08 | Abbot
Re: Косово
Тоді, на жаль, чекайте проблем у Криму.2007.11.08 | eume
Re: Крим
В Криму право на незалежність мають тільки кримські татари. І якби вони там становили більшість, і мали таке бажання відокремитися - вперед. Я б не заперечував, бо це святе право нації мати свою державу.Але такого права не має російське населення Криму! Бо по-перше, в росіян є своя держава (Саме з цієї причини надання _незалежності_ Косово, а не пряме приєднання до Албанії за фактом ВЖЕ ІСНУЮЧОЇ окремішності його від Сербії, є небепечним прецедентом для Криму), по-друге, є корінне населення краю!
Нмд, проблеми Криму на майбутнє можуть бути вирішені тільки в один спосіб: офіційне визнання прав корінного населення, кримсько-татарського народу, який не має іншої Батьківщини, і відповідне надання йому прав, зокрема права ветувати (але не інціативно визначати, бо він не є більшістю) будь-які зміни в державно-адміністративному статусі краю.
2007.11.09 | Михайло Свистович
Знову подвійні стандарти? Нам можна, а іншим ні?
Abbot пише:> Тоді, на жаль, чекайте проблем у Криму
2007.11.08 | Woodstock generation
+широ-о-о-о-о-ка автономія - така, що від незалежності і не
відрізниш без лупи. Але формально у складі Сербії.Правда, боюсь що обидві сторони цього не приймуть.