QuasiGiraffe пише:
> Так, це хід. Єдине пояснення, що міністерство доведеться перейменовувати. Міністерство оборони України від Тимошенко.
Хіба це квота Тимошенко?
Це ющенковська страховка від реформування армії.
Я про те, що єдине, з чим не міг впоратися - це з Тимошенко.
Єдине, з чим тут зможе впоратися Єхануров - це Тимошенко.
Зрештою, могли і Плюща призначити. Той ще більш стійкий.
2007.12.11 | Сергей ГРУЗДОВ
Бах! Технічна помилка...
2007.12.11 | Людмила
а Гриценко страховку не дає?
2007.12.12 | cartes
Пропустили слово "Президента"
QuasiGiraffe пише:
> Так, це хід.
> Єдине пояснення, що міністерство доведеться перейменовувати.
> Міністерство оборони України від Тимошенко.
Міністерство оборони Президента України від Тимошенко.
2007.12.11 | Сергей ГРУЗДОВ
Re: Єхануров - міністр оборони
А я вот никак не понимаю таких финтов. Если с позиции компетенции в поручаемом деле, то одни выводы, если с иной позиции, то с какой именно - делаются такие назначения?
ем дальше в лес, тем ближе своя рубашка к телу...
Президент все дальше скатывается, увы. Думаю, что это в пику Юле, с ее отменой призыва...
2007.12.11 | Taras-ods
Мабуть вечеря у лісі пригадалась.
2007.12.11 | Pavlo
Які ж вони гниди, ці ющенки з балогами та януковичами.
Паскудні і сикливі. Ненавижу таких людей, ні щоб ясно сказати - манали ми всі обіцянки-цяцянки, треба нам об"єднатись, бо ми сповідуємо єдину ідеологію візантійского феодалізму. Тоді б я їх зрозумів.
Нєт, курва, влаштували цей спектакль з поламаною кнопкою.
Ще ж вчора комуняки з ригіоналами казали, що голосування має відбутися чим швидше.
Ненавижу. Придурки жлобські.
Pavlo пише:
> Паскудні і сикливі. Ненавижу таких людей, ні щоб ясно сказати - манали ми всі обіцянки-цяцянки, треба нам об"єднатись, бо ми сповідуємо єдину ідеологію візантійского феодалізму. Тоді б я їх зрозумів.
> Нєт, курва, влаштували цей спектакль з поламаною кнопкою.
> Ще ж вчора комуняки з ригіоналами казали, що голосування має відбутися чим швидше.
> Ненавижу. Придурки жлобські.
Ні, не було. Я чекав або зрив домовленностей, або їх виконання.
А тут випало "ребро" - ніби й всі проголосували, але результата нема.
Таке враження, що хтось хоче і рибку з"їсти ....
2007.12.13 | Pavlo
І в четвер ні. У вівторок ?
2007.12.11 | Дядя Вова
А по-моему, Огрызко - глава МИД - ещё глупее.
«Зачем наступать на одни и те же грабли дважды», - сказал на это мой отец. Цитирую его, а не себя, потому что я запросто могу быть предвзят, а мой папа всегда голосовал за НУ (нет, кажется, один раз - не в этот - таки за Литвина).
Действительно, Огрызко уже почти персонаж анекдотов: когда кому-то в интернете нужно быстро привести собеседникам пример неуклюжего хода, пример хода напыщенного и проигрышного для своего дела, то вспоминают вызов переводчика с русского на украинский.
Я понимаю, если бы его хотели назначить главою МПС или там МЧС, там тонкость и изящество ходов никого не интересуют, возможно даже вредны. Но ДИПЛОМАТОМ, даже ГЛАВОЮ дипломатов… простите меня… есть же даже бытовое выражение «дипломатичный человек» - т.е. тонкий тактик, изощрённый стратег, но никак не упёртый самовлюблённый топорщик.
А.А.Громыко, который нeсмотря на никнeйм "Господин НЕТ" считался всeми (и совками и копeталистами) высококлассным пeрeговоршиком, всeгда брал сeбe пeрeводчика с английского (причeм нeсинхрониста) нeсмотря на то что в совeршeнствe владeл английским. Маленький нюанс в пeрeговорах - выигрыш врeмeни на обдумывание отвeта во врeмя пeрeвода.
А ми тут повіримо, що сказане Ющенком - це так, понарошку.
До речі, Гриценко цю заяву коментував і сказав, що якщо запропонують РНБО - не піде.
Єхануров, я так розумію, весь цей час спить.
Єдине, що приходить до голови і може викликати позитивну реакцію, принаймні у мене.
Ющенко виводить Гриценка з уряду, якого чекає можлива світова криза.
Ющенко формує для Гриценка імідж ображеного (причому, всерйоз).
Ющенко планує створити альтернативу Тимошенко на майбутні президентські.
Так, це робиться ціною викликання вогню на себе, засуванням армії на пару років в попу, але, можливо, мета все ж таки світліша.
троль ak1001 пише:
> Гриценко - не особо публичный политик
> не оратор, на митингах не выступал
> четкой политической позиции по огромному спектру вопросов не высказывал
И слава Богу, что не особенно к кому-то привязывался. Через год-два это будет дерьмом на ботинках.
>
> вокруг Гриценко нет группы депутатов для зачатка организационных потугов к выборам, ФПГ для финаснового обеспечения также под вопросом
Я же не говорю, что он сам это задумал, он сам может еще об этом не догадывается (это вообще если мое предположение верно), а тот, кто задумал, ресурс планирует наверняка. Луценко ж раскрутили в отдельности от НУ, что мешает раскрутить Гриценко?
>
> далее,
>
> в "демократическом" электорате имеет минусы
загадочная фраза, требует пояснения
>
> у померанчевых - разговоры с послом о погоде после ночных посиделок в лесу с юлей
Да кто об этом помнит? пять тысяч человек по всей Украине, из них 4 это минусом не считают.
>
> в "белом" - развал популистских обещаний тюльки о контрактной армии с 1 января 2008
Дык это Ющенко развалил, своим Указом, а Гриценко занял очень правильную позицию - это я Вам как юлефан говорю.
>
> ---
>
> вобщем чего кто-то должен боятся непонятно
Просто Вы так резко и без обьяснений отрицнули, что я и предположил
2007.12.13 | Linx
Re: Єдине достойне пояснення, що таки може бути.
QuasiGiraffe пише:
> Операція "Прєємнік.ua"
>
> Єдине, що приходить до голови і може викликати позитивну реакцію, принаймні у мене.
> Ющенко виводить Гриценка з уряду, якого чекає можлива світова криза.
> Ющенко формує для Гриценка імідж ображеного (причому, всерйоз).
> Ющенко планує створити альтернативу Тимошенко на майбутні президентські.
> Так, це робиться ціною викликання вогню на себе, засуванням армії на пару років в попу, але, можливо, мета все ж таки світліша.
>
> А я б за Гриценко - президента проголосував би...
Конкретний кандидат!
Навіть шкарпетками не зумів армію забезпечити, хоча обіцяв і почав "закупляти" ще фіґ знає коли.
Аце лише дрібничка, хоча і дуже показова. Навіть справа принципу і честі.
Про співпрацю з НАТО я взагалі мовчу, а про вступ навіть не згадую
...За словами Ю.ЄХАНУРОВА, незабаром буде оголошено Всеукраїнський конкурс на кращі літературні твори, публікації на військово-патріотичну тематику, про життя української армії загалом. Також будуть відзняті кінострічки про вітчизняне військо.
”У цьому плані ми не повинні відставати від наших сусідів – росіян. Створюватимемо умови, щоб бізнесмени були зацікавлені вкладати в це кошти. Моє завдання – вирішення економічного блоку питань війська. Нікому не дозволимо втягувати армію у політику”, - додав він.
2007.12.25 | Михайло Свистович
Більш дебільним ходом є хіба що призначення Богатирьової
Відповіді
2007.12.11 | QuasiGiraffe
Re: Ого! Єхануров - міністр оборони...вот ет я панімаю хід :)
Так, це хід.Єдине пояснення, що міністерство доведеться перейменовувати.
Міністерство оборони України від Тимошенко.
2007.12.11 | Shooter
Re: Ого! Єхануров - міністр оборони...вот ет я панімаю хід :)
QuasiGiraffe пише:> Так, це хід.
> Єдине пояснення, що міністерство доведеться перейменовувати.
> Міністерство оборони України від Тимошенко.
Проста порада: не потрібно бути агресивним - зникне потреба в обороні.
Як і пам'ятати, що уряд, де ПМ-ом (може стати) Тимошенко, не є урядом БЮТ, а коаліції БЮТ - НС-НУ.
2007.12.11 | QuasiGiraffe
Це порада мені?
2007.12.11 | Shooter
Від Вас також потрібно обороняти?
2007.12.11 | QuasiGiraffe
Ну Ви радили в постінгу, що відповідав на мій,
і адресата додатково не вказалиА як все-таки бути з обороною власне України?
2007.12.11 | SpokusXalepniy
Ющенко: застрахерте меня.
QuasiGiraffe пише:> Так, це хід. Єдине пояснення, що міністерство доведеться перейменовувати. Міністерство оборони України від Тимошенко.
Хіба це квота Тимошенко?
Це ющенковська страховка від реформування армії.
2007.12.11 | QuasiGiraffe
Чому виникло питання про квоту?
Я про те, що єдине, з чим не міг впоратися - це з Тимошенко.Єдине, з чим тут зможе впоратися Єхануров - це Тимошенко.
Зрештою, могли і Плюща призначити. Той ще більш стійкий.
2007.12.11 | Сергей ГРУЗДОВ
Бах! Технічна помилка...
2007.12.11 | Людмила
а Гриценко страховку не дає?
2007.12.12 | cartes
Пропустили слово "Президента"
QuasiGiraffe пише:> Так, це хід.
> Єдине пояснення, що міністерство доведеться перейменовувати.
> Міністерство оборони України від Тимошенко.
Міністерство оборони Президента України від Тимошенко.
2007.12.11 | Сергей ГРУЗДОВ
Re: Єхануров - міністр оборони
А я вот никак не понимаю таких финтов. Если с позиции компетенции в поручаемом деле, то одни выводы, если с иной позиции, то с какой именно - делаются такие назначения?2007.12.11 | Большой Брат
Re: Єхануров - міністр оборони
ем дальше в лес, тем ближе своя рубашка к телу...Президент все дальше скатывается, увы. Думаю, что это в пику Юле, с ее отменой призыва...
2007.12.11 | Taras-ods
Мабуть вечеря у лісі пригадалась.
2007.12.11 | Pavlo
Які ж вони гниди, ці ющенки з балогами та януковичами.
Паскудні і сикливі. Ненавижу таких людей, ні щоб ясно сказати - манали ми всі обіцянки-цяцянки, треба нам об"єднатись, бо ми сповідуємо єдину ідеологію візантійского феодалізму. Тоді б я їх зрозумів.Нєт, курва, влаштували цей спектакль з поламаною кнопкою.
Ще ж вчора комуняки з ригіоналами казали, що голосування має відбутися чим швидше.
Ненавижу. Придурки жлобські.
2007.12.11 | Taras-ods
Хм, у Вас мабудь завсім дах поїхав...
Pavlo пише:> Паскудні і сикливі. Ненавижу таких людей, ні щоб ясно сказати - манали ми всі обіцянки-цяцянки, треба нам об"єднатись, бо ми сповідуємо єдину ідеологію візантійского феодалізму. Тоді б я їх зрозумів.
> Нєт, курва, влаштували цей спектакль з поламаною кнопкою.
> Ще ж вчора комуняки з ригіоналами казали, що голосування має відбутися чим швидше.
> Ненавижу. Придурки жлобські.
2007.12.11 | Pavlo
В середу буде зрозуміло, хто придумав всю цю байду з кнопкою.
2007.12.12 | Pavlo
Поправочка : в четвер.
2007.12.12 | 123
Та Вам же це було ясно ще за тиждень до того як трапилось
2007.12.12 | Pavlo
Ні, не було. Я чекав або зрив домовленностей, або їх виконання.
А тут випало "ребро" - ніби й всі проголосували, але результата нема.Таке враження, що хтось хоче і рибку з"їсти ....
2007.12.13 | Pavlo
І в четвер ні. У вівторок ?
2007.12.11 | Дядя Вова
А по-моему, Огрызко - глава МИД - ещё глупее.
«Зачем наступать на одни и те же грабли дважды», - сказал на это мой отец. Цитирую его, а не себя, потому что я запросто могу быть предвзят, а мой папа всегда голосовал за НУ (нет, кажется, один раз - не в этот - таки за Литвина).Действительно, Огрызко уже почти персонаж анекдотов: когда кому-то в интернете нужно быстро привести собеседникам пример неуклюжего хода, пример хода напыщенного и проигрышного для своего дела, то вспоминают вызов переводчика с русского на украинский.
Я понимаю, если бы его хотели назначить главою МПС или там МЧС, там тонкость и изящество ходов никого не интересуют, возможно даже вредны. Но ДИПЛОМАТОМ, даже ГЛАВОЮ дипломатов… простите меня… есть же даже бытовое выражение «дипломатичный человек» - т.е. тонкий тактик, изощрённый стратег, но никак не упёртый самовлюблённый топорщик.
2007.12.12 | AxeHarry
Re: А по-моему, Огрызко - глава МИД - ещё глупее.
Ув. Дядя В.А.А.Громыко, который нeсмотря на никнeйм "Господин НЕТ" считался всeми (и совками и копeталистами) высококлассным пeрeговоршиком, всeгда брал сeбe пeрeводчика с английского (причeм нeсинхрониста) нeсмотря на то что в совeршeнствe владeл английским. Маленький нюанс в пeрeговорах - выигрыш врeмeни на обдумывание отвeта во врeмя пeрeвода.
2007.12.12 | Раціо
Якби Вовочка подумав, то й сам би до того допер
Але ж в умовному рефлексі "доколє" великі півкулі участи не беруть.2007.12.12 | samopal
Мдя... Щось не чути тих, хто так переживав за "обороноздатність"
та шкідливість непрохвесійного популістського втручання у цю тонку сферу компетенції головнопольового камандіра Збройних Сил.2007.12.13 | привид Романа ShaRP'а
+ 100
2007.12.12 | Нестор
Ще одна публічна брехня Єханурова зафіксована (л)
Таким чином в уряді Юлії Тимошенко я не працюватиму за жодних обставин. Усеhttp://www.yekhanurov.info/ua/archieve/comments/id410/
Коментарі, як то кажуть, зайві. Брехло - воно і є брехло.
2007.12.12 | 123
Угу, мав би відмовитися...
2007.12.12 | samopal
Ну, тут він ще не збрехав.
2007.12.12 | Раціо
А що, вже працює?
2007.12.12 | QuasiGiraffe
А що, Ющенко і з ним теж не порадився?
2007.12.12 | Раціо
А що, хіба склад уряду офіційно представлений?
2007.12.12 | QuasiGiraffe
Так, ця кандидатура проголошена з високої трибуни.
Посадовцем, який має цю кандидатуру висувати.Цього мало? Будемо вважати, що пожартував?
2007.12.12 | Раціо
Тади ой! За партію Єханурова не голосуватиму, бо БНГ
2007.12.12 | 123
А що саме проголошено?
Що надійшло подання?Має бути питання внесене у порядок денний, мабуть має бути доповідь кандидата, питання до нього, і потім голосування.
2007.12.12 | QuasiGiraffe
Це Ви Ющенкові поясніть.
А ми тут повіримо, що сказане Ющенком - це так, понарошку.До речі, Гриценко цю заяву коментував і сказав, що якщо запропонують РНБО - не піде.
Єхануров, я так розумію, весь цей час спить.
2007.12.12 | Раціо
Єханурову вже й поспати не можна? Може в нього виснаження?
2007.12.12 | samopal
Угу. Він стільки вже усього наговорив...
2007.12.14 | samopal
Єханурів і досі не збрехав. Цікаво, чи вдасться йому це зробити?
2007.12.20 | samopal
Ось тепер збрехав! Але ж не за власним бажанням - його змусили
2007.12.20 | QuasiGiraffe
Оце й буде наш власний український Піночет!
2007.12.12 | QuasiGiraffe
Єдине достойне пояснення, що таки може бути.
Операція "Прєємнік.ua"Єдине, що приходить до голови і може викликати позитивну реакцію, принаймні у мене.
Ющенко виводить Гриценка з уряду, якого чекає можлива світова криза.
Ющенко формує для Гриценка імідж ображеного (причому, всерйоз).
Ющенко планує створити альтернативу Тимошенко на майбутні президентські.
Так, це робиться ціною викликання вогню на себе, засуванням армії на пару років в попу, але, можливо, мета все ж таки світліша.
А я б за Гриценко - президента проголосував би...
2007.12.12 | Pavlo
А я - ні.
QuasiGiraffe пише:> А я б за Гриценко - президента проголосував би...
А я - ні.
2007.12.12 | троль ak1001
не розумію що сталося
блядьска демократична відкрітість кадрової політики так званої "демократичної коаліції"....але Гриценко президент - ні...
2007.12.13 | QuasiGiraffe
Ага, страшна?!
троль ak1001 пише:> але Гриценко президент - ні...
2007.12.13 | Torr
Re: Ага, страшна! Бо Ющ вже відвертий кучміст.
2007.12.13 | троль ak1001
нет, просто не вижу никаких шансов
Гриценко - не особо публичный политикне оратор, на митингах не выступал
четкой политической позиции по огромному спектру вопросов не высказывал
вокруг Гриценко нет группы депутатов для зачатка организационных потугов к выборам, ФПГ для финаснового обеспечения также под вопросом
далее,
в "демократическом" электорате имеет минусы
у померанчевых - разговоры с послом о погоде после ночных посиделок в лесу с юлей
в "белом" - развал популистских обещаний тюльки о контрактной армии с 1 января 2008
---
вобщем чего кто-то должен боятся непонятно
2007.12.13 | QuasiGiraffe
Кто знает, еще ж не выборы
троль ak1001 пише:> Гриценко - не особо публичный политик
> не оратор, на митингах не выступал
> четкой политической позиции по огромному спектру вопросов не высказывал
И слава Богу, что не особенно к кому-то привязывался. Через год-два это будет дерьмом на ботинках.
>
> вокруг Гриценко нет группы депутатов для зачатка организационных потугов к выборам, ФПГ для финаснового обеспечения также под вопросом
Я же не говорю, что он сам это задумал, он сам может еще об этом не догадывается (это вообще если мое предположение верно), а тот, кто задумал, ресурс планирует наверняка. Луценко ж раскрутили в отдельности от НУ, что мешает раскрутить Гриценко?
>
> далее,
>
> в "демократическом" электорате имеет минусы
загадочная фраза, требует пояснения
>
> у померанчевых - разговоры с послом о погоде после ночных посиделок в лесу с юлей
Да кто об этом помнит? пять тысяч человек по всей Украине, из них 4 это минусом не считают.
>
> в "белом" - развал популистских обещаний тюльки о контрактной армии с 1 января 2008
Дык это Ющенко развалил, своим Указом, а Гриценко занял очень правильную позицию - это я Вам как юлефан говорю.
>
> ---
>
> вобщем чего кто-то должен боятся непонятно
Просто Вы так резко и без обьяснений отрицнули, что я и предположил
2007.12.13 | Linx
Re: Єдине достойне пояснення, що таки може бути.
QuasiGiraffe пише:> Операція "Прєємнік.ua"
>
> Єдине, що приходить до голови і може викликати позитивну реакцію, принаймні у мене.
> Ющенко виводить Гриценка з уряду, якого чекає можлива світова криза.
> Ющенко формує для Гриценка імідж ображеного (причому, всерйоз).
> Ющенко планує створити альтернативу Тимошенко на майбутні президентські.
> Так, це робиться ціною викликання вогню на себе, засуванням армії на пару років в попу, але, можливо, мета все ж таки світліша.
>
> А я б за Гриценко - президента проголосував би...
Конкретний кандидат!
Навіть шкарпетками не зумів армію забезпечити, хоча обіцяв і почав "закупляти" ще фіґ знає коли.
Аце лише дрібничка, хоча і дуже показова. Навіть справа принципу і честі.
Про співпрацю з НАТО я взагалі мовчу, а про вступ навіть не згадую
2007.12.13 | QuasiGiraffe
Ну, Ви не проголосуєте, Вас вичорківаєм...
2007.12.13 | привид Романа ShaRP'а
О нєт! Нашоукраїнці - всє покіньтє кабінєт!
Мені абсолютно пофігу - гриценко, кириленко, луценко, яценюченко чи мастдаєнко.Я за гНУНСних курв не голосую.
2007.12.13 | Linx
Аха, а Луцик - главний Мєнт!!!
Бандитам тюрми?Чи ворюгам і корупціонерам міліцією рулити?
Поки що другий варіант.
Кажуть обіцяного 3 роки чекають. Так третій рік уже тю-тююю!
Чи не пора атамана мінять?!
Закон один для всіх?!
2007.12.14 | observer
пиздуватий вчінок закомплексованого чоловіка
2007.12.21 | шкіпер
прямая речь (л)
Из всех исскуств для нас важнейшим является распил бюджетаhttp://unian.net/ukr/news/news-227502.html
http://unian.net/ukr/news/news-227783.html
2007.12.25 | Михайло Свистович
Більш дебільним ходом є хіба що призначення Богатирьової
на посаду секретаря РНБОУ.2007.12.25 | Sean
100%