С.Притула про тур "З Юлею в серці" всім читати :) (/)
10/04/2009 | Ukrpatriot(patriot)
[Єхалі на тройкє с бубєнцамі...]
Український шоу-бізнес на службі в політики
Притула Сергій
Перечитавши низку інет-повідомлень на тему всеукраїнського туру «З Україною в серці», вирішив залізти з головою в дебати. 2004 рік залишив у свідомості пересічного українця не тільки поділ України на Схід і Захід (аж ніяк не разом), помаранчевих та біло-блакитних, тих, кому «тюрми», й тих, хто туди запроторить «бандитів». Поділ пройшов і по українському шоу-бізу як по невіддільній частинці політичного агітресурсу. Пригадую, скільки тоді у «свідомих» українців було «лайна» в руках, яким вони закидали Кузьму «Скрябіна», Наталку Могилевську, Віктора Павліка за участь в агітаційному турі за Януковича. Як людина, котра простояла по коліна в «сніговій каші» на Майдані-2004, я б нібито теж мусив би нагавкати на колег по «цеху». Проте ставився до ситуації толерантно. І справді, чому ті, хто їздить за ВАЮ, хороші, а ті, хто за ВФЯ, погані?
Здавалося, після того, як у вітчизняному політикумі біло-блакитні змішалися з помаранчевими, червоні з чорними, а сіро-буро-малинові з срачкобурячковими, суспільство мало б «попуститись» і сприймати все доволі прозаїчно. А дзуськи! Пересічний юзер почав таврувати українських виконавців за участь у турі на підтримку ТигрЮлі. Й головна претензія стосується не самого факту участі в агітаційному «чьосі», а в конкретній агітації за ЮВТ зі сцени. Мовляв, а де моральні принципи?
Я, відверто кажучи, й сам часом питаю себе, чому саме такий підбір виконавців у турі за леді Ю? Ну, зрозуміло, Руслана, Пономарьов, ТНМК, вони й так стояли з вітчизняною Жанною д’Арк на Майдані. Але ось залучення Могилевської, котра 5 років тому відзначилася фразою «я не сука і не криса» в контексті того, чому їздить за Януковича, викликає запитання. Але то справа технологів. Інша річ, загальне ставлення людей до зірок-агітаторів.
Вже ніхто не «ведеться» на історію про безкоштовне катання країною в цьому турі. Якщо «зірки» отримують за виступи якісь гроші, то я не бачу тут великої трагедії. Повертаючись до згаданого вище 2004 року, наведу власний приклад. Хлопці, які в той час представляли кандидата ВФЯ, пропонують поїздити по регіону з концертами на його підтримку. Відмовляю. Хлопці від кандидата ВАЮ теж пропонують поїздити, називаю конкретну цифру за послуги. У відповідь чую: «Сергію, ви що?! Країну дерибанять олігархічно-мафіозні клани. Державність у небезпеці. Ми єдина сила, котра може це зупинити, а ви нам тут про гроші!?» На аргумент, що мені для туру треба так чи інакше звільнитися на півтора місяця з п’яти робіт і, бажано, компенсувати недоотриманий прибуток, бо агітки з зображенням кандидата їсти я не люблю, патріоти розвели руками й, підозрюю, трохи затаврували. Я знову не поїхав у жоден тур.
У США зірки кіно- та шоу-бізу дозволяють собі відкрито агітувати за того чи іншого кандидата, й це ніяк не відображається на касових зборах їхніх фільмів чи концертів. Люди чітко поділяють «мухи й котлети». У нас, на жаль, суспільство настільки заполітизоване, що після участі того чи іншого виконавця в агіттурі його музика для пересічного виборця звучить уже якось «не так». І це сумно, панове. Адже робота артиста – дарувати творчість своїй аудиторії. А якщо за це заплатив хтось інший, то це взагалі оптимальний варіант для публіки.
Я, можливо, дещо цинічно, але проводжу аналогію між рекламою шампуню й агітацією за політика. «Зірка» рекламує шампунь. Вам усе одно його купувати. Й ваш вибір – купити той, який вам подобається, чи рекомендований «зіркою». «Зірка» агітує за політика. Вам усе одно голосувати. Й ваш вибір – проголосувати за того політика, який вам подобається, чи за рекомендованого «зіркою».
Народ каже, що принципи не шампунь. Частково погоджуся. Проте аудиторія перебуває з одного боку агітаційних барикад, а шоу-бізнес – із іншого. Не забуваймо, що за тим чи іншим виконавцем стоїть продюсер. Це не стосується «мамонтів», таких як Могилевська, Лорак, Пономарьов, але решта «меншоваговиків» усе-таки люди підконтрактні. Тож варто враховувати насамперед не прямі домовленості артист – замовник, а продюсер – замовник. І варто наголосити, що таке застаріле поняття як «адмінресурс» у шоу-бізнесі існує й до сьогодні, й то серйозно. Наприклад... е-е-е-е... ну, ви й ваша творчість прямо залежите від присутності ваших кліпів та інтерв’ю на одному з вітчизняних музичних каналів, конкурентів якому в принципі немає. І ось власник цього каналу лагідно просить вас підтягнутись у тур за певну політичну структуру. А зважаючи на те, що власник каналу є дуже близьким другом і порадником лідера тієї політичної сили, то ти ТУПО НЕ МОЖЕШ НЕ ПОЇХАТИ.
Тому, панове, прошу не засуджувати тих, хто працює на сцені насамперед для вас. У всіх є голова на плечах, і кожен сам вирішує, кому й за кого голосувати. А ось пропустити виступ улюбленого гурту чи співака, тим більше «на шару» – то гріх. Гарного вам настрою, панство, про хліб дбайте самі, видовища вже їдуть у ваше місто.
P. S. А ще, мені видається, нехай ліпше наші катають по країні, аніж знову приїде Коля Басков і вивезе з України торбу з грішми.
http://www.ut.net.ua/art/164/0/3080/
Український шоу-бізнес на службі в політики
Притула Сергій
Перечитавши низку інет-повідомлень на тему всеукраїнського туру «З Україною в серці», вирішив залізти з головою в дебати. 2004 рік залишив у свідомості пересічного українця не тільки поділ України на Схід і Захід (аж ніяк не разом), помаранчевих та біло-блакитних, тих, кому «тюрми», й тих, хто туди запроторить «бандитів». Поділ пройшов і по українському шоу-бізу як по невіддільній частинці політичного агітресурсу. Пригадую, скільки тоді у «свідомих» українців було «лайна» в руках, яким вони закидали Кузьму «Скрябіна», Наталку Могилевську, Віктора Павліка за участь в агітаційному турі за Януковича. Як людина, котра простояла по коліна в «сніговій каші» на Майдані-2004, я б нібито теж мусив би нагавкати на колег по «цеху». Проте ставився до ситуації толерантно. І справді, чому ті, хто їздить за ВАЮ, хороші, а ті, хто за ВФЯ, погані?
Здавалося, після того, як у вітчизняному політикумі біло-блакитні змішалися з помаранчевими, червоні з чорними, а сіро-буро-малинові з срачкобурячковими, суспільство мало б «попуститись» і сприймати все доволі прозаїчно. А дзуськи! Пересічний юзер почав таврувати українських виконавців за участь у турі на підтримку ТигрЮлі. Й головна претензія стосується не самого факту участі в агітаційному «чьосі», а в конкретній агітації за ЮВТ зі сцени. Мовляв, а де моральні принципи?
Я, відверто кажучи, й сам часом питаю себе, чому саме такий підбір виконавців у турі за леді Ю? Ну, зрозуміло, Руслана, Пономарьов, ТНМК, вони й так стояли з вітчизняною Жанною д’Арк на Майдані. Але ось залучення Могилевської, котра 5 років тому відзначилася фразою «я не сука і не криса» в контексті того, чому їздить за Януковича, викликає запитання. Але то справа технологів. Інша річ, загальне ставлення людей до зірок-агітаторів.
Вже ніхто не «ведеться» на історію про безкоштовне катання країною в цьому турі. Якщо «зірки» отримують за виступи якісь гроші, то я не бачу тут великої трагедії. Повертаючись до згаданого вище 2004 року, наведу власний приклад. Хлопці, які в той час представляли кандидата ВФЯ, пропонують поїздити по регіону з концертами на його підтримку. Відмовляю. Хлопці від кандидата ВАЮ теж пропонують поїздити, називаю конкретну цифру за послуги. У відповідь чую: «Сергію, ви що?! Країну дерибанять олігархічно-мафіозні клани. Державність у небезпеці. Ми єдина сила, котра може це зупинити, а ви нам тут про гроші!?» На аргумент, що мені для туру треба так чи інакше звільнитися на півтора місяця з п’яти робіт і, бажано, компенсувати недоотриманий прибуток, бо агітки з зображенням кандидата їсти я не люблю, патріоти розвели руками й, підозрюю, трохи затаврували. Я знову не поїхав у жоден тур.
У США зірки кіно- та шоу-бізу дозволяють собі відкрито агітувати за того чи іншого кандидата, й це ніяк не відображається на касових зборах їхніх фільмів чи концертів. Люди чітко поділяють «мухи й котлети». У нас, на жаль, суспільство настільки заполітизоване, що після участі того чи іншого виконавця в агіттурі його музика для пересічного виборця звучить уже якось «не так». І це сумно, панове. Адже робота артиста – дарувати творчість своїй аудиторії. А якщо за це заплатив хтось інший, то це взагалі оптимальний варіант для публіки.
Я, можливо, дещо цинічно, але проводжу аналогію між рекламою шампуню й агітацією за політика. «Зірка» рекламує шампунь. Вам усе одно його купувати. Й ваш вибір – купити той, який вам подобається, чи рекомендований «зіркою». «Зірка» агітує за політика. Вам усе одно голосувати. Й ваш вибір – проголосувати за того політика, який вам подобається, чи за рекомендованого «зіркою».
Народ каже, що принципи не шампунь. Частково погоджуся. Проте аудиторія перебуває з одного боку агітаційних барикад, а шоу-бізнес – із іншого. Не забуваймо, що за тим чи іншим виконавцем стоїть продюсер. Це не стосується «мамонтів», таких як Могилевська, Лорак, Пономарьов, але решта «меншоваговиків» усе-таки люди підконтрактні. Тож варто враховувати насамперед не прямі домовленості артист – замовник, а продюсер – замовник. І варто наголосити, що таке застаріле поняття як «адмінресурс» у шоу-бізнесі існує й до сьогодні, й то серйозно. Наприклад... е-е-е-е... ну, ви й ваша творчість прямо залежите від присутності ваших кліпів та інтерв’ю на одному з вітчизняних музичних каналів, конкурентів якому в принципі немає. І ось власник цього каналу лагідно просить вас підтягнутись у тур за певну політичну структуру. А зважаючи на те, що власник каналу є дуже близьким другом і порадником лідера тієї політичної сили, то ти ТУПО НЕ МОЖЕШ НЕ ПОЇХАТИ.
Тому, панове, прошу не засуджувати тих, хто працює на сцені насамперед для вас. У всіх є голова на плечах, і кожен сам вирішує, кому й за кого голосувати. А ось пропустити виступ улюбленого гурту чи співака, тим більше «на шару» – то гріх. Гарного вам настрою, панство, про хліб дбайте самі, видовища вже їдуть у ваше місто.
P. S. А ще, мені видається, нехай ліпше наші катають по країні, аніж знову приїде Коля Басков і вивезе з України торбу з грішми.
http://www.ut.net.ua/art/164/0/3080/
Відповіді
2009.10.05 | BROTHER
Серьожа, не бреши
Я подивлюсь на каси концертів будь-якого співака у Штатах, коли той співатиме за кандидата, який пообіцяє зробити російську мову другою державною, отримуватиме прямі вказівки з Москви і намагатиметься політично і фізично відокремити від країни великий шматок землі на користь Фіделя Кастро.Скажи краще, що у Штатах таких політиків нема, бо вони не дурні і намагаються задовольнити бажання якнайбільшого числа американців, а не Москви. У Штатах просто неможливий політик накшталт Януковича, який дивиться закордон більше, ніж у середину Країни. Такого дурня ФБР арештує ще у животі матері. А от ми терплячі дуже!
Ну і останнє, співаки у Штатах, які співають за того чи іншого кандидата, роблять це за гроші, але через свої власні політичні переконання. Тобто, там неможлива ситуація, коли співачка каже щось типу: "Я взагалі то нейтральна чи біла, але за гроші працюю на червоних. Пробачте і зрозумійте, мені просто гроші вконче потрібні." Тому спів у Штатах за того чи іншого кандидата, НМД, більш моральний, а в Україні нерозбірливість деяких виконавців просто жахає.
"Гроші не пахнуть"? Так Серьожа?
2009.10.05 | Hadjibei
Серьожа, не бреши +!
За рідкісними винятками, сучасним українським і неукраїнським виконавцям в Україні бракує елементарної гідності.Звідси - "я не сука, я нє криса", а просто продажна дівка ,або ж
"курва-блядь Ольонушка" як називав подібну публіку великий російський класик.
2009.10.05 | Адвокат ...
Ну, что Ви так ополчілісь на Моґільовскую?
Єдиний ї талант,-- напрочуд сильний голос, який успішно "гармонізується із оточуючим середовищем" звичайною бабською заздрісністю та відсутністю навіть реліктових залишків інтелехту в гольові. Власне, від теґо,-- ВОНА "нє сука, нє криса", а просто "артісточька/пєвічька по визову".2009.10.05 | Ukrpatriot(patriot)
Бу-бу-бу
У США і партії є нормальні, а у нас нема, тільки проекти. Тому і співають там, де хочеться. До речі, про мову. Якби хотіли, то давно б ввели, а так тільки говорять. Бо не хочуть другої державної. І взагалі, регіонам, з бізнесової точки зору невігда Росія, бо там конкуренти.2009.10.05 | omela
Re: Серьожа, не бреши
BROTHER пише:> Я подивлюсь на каси концертів будь-якого співака у Штатах, коли той співатиме за кандидата, який пообіцяє зробити російську мову другою державною, отримуватиме прямі вказівки з Москви і намагатиметься політично і фізично відокремити від країни великий шматок землі на користь Фіделя Кастро.
>
> Скажи краще, що у Штатах таких політиків нема, бо вони не дурні і намагаються задовольнити бажання якнайбільшого числа американців, а не Москви. У Штатах просто неможливий політик накшталт Януковича, який дивиться закордон більше, ніж у середину Країни. Такого дурня ФБР арештує ще у животі матері. А от ми терплячі дуже!
Чого Ви хочете? Народ (ну принаймні значна частина його) саме цього хоче. І взагалі зараз ситуація така, що реальні кандидати усі так чи інакше домагаються приязні Москви. І населення це схвалює, чого свідченям відносно високі рейтинги цих кандидатів.
Зрештою, якщо долею через умонастрої населення визначено, що Україна в тій чи іншій формі мусить бути протекторатом Москви, воно так буде.
Тож проблема не в Януковичу. На це є запит народний, і то великий. Зворотня сторона медалі під назвою Демократія, якщо хочете.
2009.10.05 | ziggy_freud
ким це визначено і в якій формі?
просто мойсейові скрижалі якісь...omela пише:
> Чого Ви хочете? Народ (ну принаймні значна частина його) саме цього хоче. І взагалі зараз ситуація така, що реальні кандидати усі так чи інакше домагаються приязні Москви. І населення це схвалює, чого свідченям відносно високі рейтинги цих кандидатів.
яка саме частина хоче під протекторат, а якій лише приємно чути звичні коливання звуку про вічну дрючьбу з Росією та -язичіє? Але щоб жодних реальних рухів в тому напрямку
2009.10.05 | ziggy_freud
для товарісча відсутня різниця між
шампунем, музоном і політєґою. До речі, сам він чим з того займається? Мабуть, професійно на майданах мерзне...Єдине з чим можу погодитись:
> нехай ліпше наші катають по країні, аніж знову приїде Коля Басков і вивезе з України торбу з грішми.
але ж приїде і Кол.Басков теж. Без нього нєканонічно...
2009.10.05 | Ukrpatriot(patriot)
Бо він правий в одному
Якщо народ настільки тупий, що буде обирати співаків, то він вартий таких керівників. Чомусь колись Суркіс теж робив концерти, а голосували за омельченка. Якщо ж нема мозгів, то треба їсти то, що кажуть у рекламі, закушувати мезимом. Головне, щоб потрібна зірка сказала.2009.10.05 | omela
+1
2009.10.05 | karpo
Re: Бо він правий в одному
Ukrpatriot(patriot) пише:> Якщо народ настільки тупий, що буде обирати співаків, то він вартий таких керівників. Чомусь колись Суркіс теж робив концерти, а голосували за омельченка. Якщо ж нема мозгів, то треба їсти то, що кажуть у рекламі, закушувати мезимом. Головне, щоб потрібна зірка сказала.
Народ ні до чого, він такий яким завжди був і мабуть ще довго буде. Здається Кант висловив думку (філософи хай виправлять,якщо щось не так) про те що завданням культури є гуманізація людства. І тому кожен хто вилазить на сцену повинен відчувати відповідальність за те що він робить.
2009.10.06 | Ukrpatriot(patriot)
Якщо якийсь баран готовий проголосувати, бо перед ним поскала на
сцені якась коза, то чому в цьому винен співак, який просто заробляє гроші.2009.10.06 | karpo
Згадайте історію з Лені Ріфеншталь, вона
також просто заробляла, чи не змогла відмовити, чи дуже слави хотіла - потім все життя промучилась.А народ - який є, такий і є.
2009.10.05 | ziggy_freud
нічітайтє кніжеґ, бо ето снобізьмъ
Ukrpatriot(patriot) пише:> Якщо народ настільки тупий, що буде обирати співаків, то він вартий таких керівників. Чомусь колись Суркіс теж робив концерти, а голосували за омельченка. Якщо ж нема мозгів, то треба їсти то, що кажуть у рекламі, закушувати мезимом. Головне, щоб потрібна зірка сказала.
але який з того логічний висновок? Діячі маскульту, які виходять з того, що народ однаково тупий, поступово роблять його в середньому ще тупішим. Бути тупим не соромно, і навіть не "нормально". За їх версією, останні 30 років це модно. Нічітайтє кніжеґ, бо ето снобізьм
хтось з давніх греків (Аристотель?) казав, що раб є рабом, бо має рабську природу. Коли цей стан природній, рабовласництво теж є природнім. І за що тоді ображають, наприклад, рабовласника Лозинського - за порчу власного двоногого майна?
2009.10.05 | Slavix
Re: С.Притула про тур "З Юлею в серці" всім читати :) (/)
Ukrpatriot(patriot) пише:>
> Хлопці від кандидата ВАЮ теж пропонують поїздити, називаю конкретну цифру за послуги. У відповідь чую: «Сергію, ви що?! Країну дерибанять олігархічно-мафіозні клани. Державність у небезпеці. Ми єдина сила, котра може це зупинити, а ви нам тут про гроші!?»
Жудожник должен быть голодным!
Як це по нанайськи...
2009.10.05 | Olexandra
Скрипка зробив Тимошенко зустрічну пропозицію
http://www.pravda.com.ua/news/2009/10/5/102696.htmАле ж за які гроші БЮТ надає спонсорську підтримку? Тимошенко ж каже, що зайвих грошей в бюджеті нема?
2009.10.06 | Linx
коментарі - ппц
тігрюля бабла не шкодуєот тільки б ще розуму "коментаторам" частіше ніки змінювати, або фантазії...
2009.10.06 | Ukrpatriot(patriot)
Давайте почнемо з того, якою ж все таки
виявився Скрипка. А ми всі на нього сподівалися2009.10.06 | Linx
на що саме сподівались?
це лише у Леніна кухарки керують державою2009.10.06 | Ukrpatriot(patriot)
Я ні на що, я про решту свідомих
що поливали брудом тут одних митців і вихваляли інших.2009.10.06 | Isoлято
Я, здається, знаю, аткуда дзєньґі...
На наступний рік на діяльність Національної космічної аґенції України в юліному "праєкцє бюджету" передбачено 0 (нуль) гривень і стільки ж копійок.Цього року хоча б 25 млн. нашкребли...
2009.10.05 | Уляна
В США, кажете, співають?
В США Барбара Стрейзанд співала за Клінтона не за гонорар, а тому що є переконаною демократкою. На додаток вона ще й мільйони власних своїх коштів видає на програми Демократичної партії.Тому я теж не проти, якщо наші зірки від душі поспівають за Тимошенко та ще й власними коштами підтримають програму партії Батьківщина. Слабо нашим зіркам здатися хоча б по 20 тисяч доларів?
Ukrpatriot(patriot) пише:
>
> У США зірки кіно- та шоу-бізу дозволяють собі відкрито агітувати за того чи іншого кандидата
2009.10.05 | Чучхе
У чувака є одна велика логічна нестиковка
Ukrpatriot(patriot) пише:> > Вже ніхто не «ведеться» на історію про безкоштовне катання країною в цьому турі. Якщо «зірки» отримують за виступи якісь гроші, то я не бачу тут великої трагедії.
Проблема автора в тому, що він розглядає це, як "тур". В той час як перед нами неприкрита передвиборча агітація, яка ведеться з порушенням всіх законодавчих термінів та вимог до її проведення, та ще й не виключено за державні гроші
2009.10.05 | Мартинюк
Притула, як і Данилко - його агітація лише висміє того за кого
він нібито агітує. Так би мовити специфіка жанру і образу.Я б їм обом рекомендував би заробити на Януковичі. Ото б народ нареготався
2009.10.06 | Чучхе
Re: Притула, як і Данилко - його агітація лише висміє того за кого
Мартинюк пише:> він нібито агітує. Так би мовити специфіка жанру і образу.
>
> Я б їм обом рекомендував би заробити на Януковичі. Ото б народ нареготався
Народ з агітації за Януковича ще в 2004-му так нареготався...
2009.10.05 | Lexa62
а давайте певного штибу артистів називати "циганами"
тільки будь ласка, без образ для справжніх ромів.Просто як символ такого-собі співучого, танцюючого племені ( а можуть і ведмедя поводити). Їм платять - вони танцюють і співають Все просто.
А все інше - то до біса. У них своє життя.
А українських співаків будемо шукати в інших місцях.
2009.10.05 | ziggy_freud
саме це для ромів і є образливим.
коли були ті танці з мєдвєдом та етнічна мафія з обслуговування кабаків. А досі згадують їм всім. Навіть тим, хто чесно гадає по руціон Френк Заппа був циганом. Хендрікс мав циганську кров, звідки назва "Бенд оф джипсіз" (поправка - то сінті, а не роми). Гудзь з Гоголь Бордело трохи циган (ром). І що в них спільного з малошановним афтуром?
2009.10.05 | ziggy_freud
виникає питання щодо редакційної політики
http://www2.maidan.org.ua/n/culture/125473665205-10-2009 12:57, ziggy_freud
навколомузичний дискурс Укр.Тиждня сходить на пси?
зокрема, хто і куди послав Криштоповича з його музичним додатком? Як на мене, заміна вийшла вкрай фіґова.
2009.10.05 | Ghost
цель бизнеса - не "дарувати творчість", а получить прибыль
поэтому не надо вешать лапшу про "дарувати творчість", где там творчество, обыкновенная попса, поющие трусы.2009.10.05 | Адвокат ...
... і нацицьники,-- те ж.
Ghost пише:> поэтому не надо вешать лапшу про "дарувати творчість", где там творчество, обыкновенная попса, поющие трусы.
2009.10.05 | АlеxDomosedov
Схоже, їм лячно виступати на пустих майданах. Нічого, звикнуть
2009.10.05 | Адвокат ...
Та чьо там,-- лячно? За всьо заплочєно!!!
2009.10.05 | АlеxDomosedov
Воно то так. Але ж засвітитись у новинах співаючи в пустоту -
ґєта карьєрі навіть не дупа - а саме "ж..." Це ж скількі має коштувати карьєра в цілому? Чомусь мені здається - їм недоплатили2009.10.05 | Адвокат ...
І я,-- тієї ж думки!
АlеxDomosedov пише:> ґєта карьєрі навіть не дупа - а саме "ж..." Це ж скількі має коштувати карьєра в цілому? Чомусь мені здається - їм недоплатили
Хам-сей,-- зажидив сь. А Хам-са,-- "кінула на дєньґі". Намана,-- як для попа-жопа-зв`йоздушек...