...оскільки всі згіршилися
10/19/2009 | о. Олександр (Чумаков)
Чому закон наказує побивати камінням, тобто карати на смерть без досудового розслідування та суду, особу, яку вхопили під час здійснення перелюбу? Бо є невідвертально стверджуваний доконаний факт порушення закону, який задля обставин викриття не потребує доведення і судової дискусії.
Чому Ісус Христос на заклик "ось жінка, яку взято у здійсненні перелюбу, - Закон каже побивати таких каміннями, а Ти що скажеш?" - чому Ісус на той заклик відповідає: "Хто з вас без гріха, хай першій кидає камінь"?
Бо звісно, щоби схопити когось під час здійснення перелюбу, треба протягом якогось відтинку часу спостерігати крадькома той самий процес. Натурально, що той, хто спостерігає, збуджується не менш, а навіть більш за того, хто вчиняє перелюб, - бо ідентифікується з обома перелюбниками. Якщо би так не було, тоді б не було і порнухи.
Порнуха, кажуть, буває відео, ауді та словесна. В моральному сенсі різниці між ними нема ніякої, бо її наміром і метою є осягнення одного й того ж самого ефекту - ментальної мастурбації.
Отож, оскільки в Україні триває мас-медійне порно-шоу з приводу недоведеного факту сексуального злочину, оскільки завдяки потузі мас-медіїв сотні тисяч "пересічних" обсмоктують та прокручують, обговорюють та уявляють собі... Оскільки нічого вже не поробиш, бо вжевсрало сталося і дотепний фарисей на нічному шоу вже поставив питання "А ви що скажете?" - і непричетних вже нема...
Позостається одна тільки відповідь: "Хай розв'язують справу ті, хто не спокусився спостерігати, хто відсторонився і не дав себе вхопити емоційному збудженню, кому старчило тямки не влазити у всеукраїнське обсмоктування недоведеної справи та дрочитися з чужої біди та побудливо уявляти собі можливі обставини чужого гріха..."
Чи ви забули, що чужим гріх не буває? Що так само, як святість одного багатьох освячує, так само в єдиному народі гріх одного плямить весь нарід?
Чи ви забули, що розмови та осудження тільки поширюють гріх, але не знищують його?
Чи ви забули, що єдине, чим гріх є знищений, - це Кров Христова і особисте каяття за себе і за гріхи світу?
Чи ви забули, що моральність прадідів полягала у тому, щоби не допустити гріх до своєї оселі, - не у тому, щоби зловтішно карати, коли вже сталося? Бо якщо ворог вдерся до дитинця фортеці - то вже всі програли і всі у полоні. А той, хто цурається визнати себе серед тих, що переможені та й у полоні ворожому, - той найгірший зрадник.
Чого ж ви тішитеся, споглядачі та споживачі рабської "свободи слова" обмови та наклепу? Кому даєте себе за язик тягнути - тому ж самому "аристократичному" фарисейству, яке і Сина Божого намагалося так само спокушувати?
Не про злочин йдеться: якщо злочин доведений, то хай ім'ям народу буде належно покараний. Але тоді карайся і ти, котрий став співпричетним злочинові, коли долучився до нього брудними очима, вухами та язиком під час пліткувань та обговорювань, на які ти не мав жодного доручення та уповноваження.
І не питайся, за ким дзвонить дзвін... Бо коли б'ють на сполох - всі мають горе!
Чому Ісус Христос на заклик "ось жінка, яку взято у здійсненні перелюбу, - Закон каже побивати таких каміннями, а Ти що скажеш?" - чому Ісус на той заклик відповідає: "Хто з вас без гріха, хай першій кидає камінь"?
Бо звісно, щоби схопити когось під час здійснення перелюбу, треба протягом якогось відтинку часу спостерігати крадькома той самий процес. Натурально, що той, хто спостерігає, збуджується не менш, а навіть більш за того, хто вчиняє перелюб, - бо ідентифікується з обома перелюбниками. Якщо би так не було, тоді б не було і порнухи.
Порнуха, кажуть, буває відео, ауді та словесна. В моральному сенсі різниці між ними нема ніякої, бо її наміром і метою є осягнення одного й того ж самого ефекту - ментальної мастурбації.
Отож, оскільки в Україні триває мас-медійне порно-шоу з приводу недоведеного факту сексуального злочину, оскільки завдяки потузі мас-медіїв сотні тисяч "пересічних" обсмоктують та прокручують, обговорюють та уявляють собі... Оскільки нічого вже не поробиш, бо вже
Позостається одна тільки відповідь: "Хай розв'язують справу ті, хто не спокусився спостерігати, хто відсторонився і не дав себе вхопити емоційному збудженню, кому старчило тямки не влазити у всеукраїнське обсмоктування недоведеної справи та дрочитися з чужої біди та побудливо уявляти собі можливі обставини чужого гріха..."
Чи ви забули, що чужим гріх не буває? Що так само, як святість одного багатьох освячує, так само в єдиному народі гріх одного плямить весь нарід?
Чи ви забули, що розмови та осудження тільки поширюють гріх, але не знищують його?
Чи ви забули, що єдине, чим гріх є знищений, - це Кров Христова і особисте каяття за себе і за гріхи світу?
Чи ви забули, що моральність прадідів полягала у тому, щоби не допустити гріх до своєї оселі, - не у тому, щоби зловтішно карати, коли вже сталося? Бо якщо ворог вдерся до дитинця фортеці - то вже всі програли і всі у полоні. А той, хто цурається визнати себе серед тих, що переможені та й у полоні ворожому, - той найгірший зрадник.
Чого ж ви тішитеся, споглядачі та споживачі рабської "свободи слова" обмови та наклепу? Кому даєте себе за язик тягнути - тому ж самому "аристократичному" фарисейству, яке і Сина Божого намагалося так само спокушувати?
Не про злочин йдеться: якщо злочин доведений, то хай ім'ям народу буде належно покараний. Але тоді карайся і ти, котрий став співпричетним злочинові, коли долучився до нього брудними очима, вухами та язиком під час пліткувань та обговорювань, на які ти не мав жодного доручення та уповноваження.
І не питайся, за ким дзвонить дзвін... Бо коли б'ють на сполох - всі мають горе!
Відповіді
2009.10.20 | cleaner
Збочення як метод контролю і управління постсовецкой системою(л)
Як можна ЖОРСТКО І ЕФЕКТИВНО контролювати владні структури у недемократичній системі за відсутністтю зворотнього звязку від виборців до керівництва?
Існує лише ТРИ принципові методи:
1.шантаж;
2.алкоголь і наркотичні речовини;
3.погрози розправи над ФІГУРАНТОМ чи дорогими йому людьми.
З різних джерел ми знаємо що статева розпуста і зловживання наркотичними речовинами та алкоголем є нормою постсовкової еліти в Росії і Україні
також відомо що ще за советских часів новопризначені функціонери ВЛКСМ залучалися до добровільно-примусoвих п'яних оргій, що знімалося на камери і використовувалося старшіми товарищами з КПСС і КГБ, як метод контролю за молодою порослю чинуш ВЛКСМ
Що ж є ІДЕАЛЬНИМ шантажом?
Це без сумніву ПЕДОФІЛІЯ:
найогидніший злочин, який не стануть прикривати 99% навіть найцинічніших советских і пост-советских правоохоронців, бо мають сім'ї і дітей теж.
крім конешно ж тих, хто і сам "страждає на педофілію" і зав'язан в кільце педофілів.
З огляду на
- скандал в Україні, де ВЖЕ прозвучали імена мінімун трьох ДЕПУТАТІВ і діректора АРТЕКУ, доречі онука ПОЛКОВНИКА НКВД(!)
- а також дещо забутих нами, але СЕРЬОЗНИХ І ГРУНТОВНИХ звинувачень широковидомої особи В.В. Путіна саме в ПЕДОФІЛІЇ ,
висунутих :
1.екс-прокурором Скуратовим
2.Екс генералом ФСБ Трофимовим(розстріляний біля власного будинку у 2005р)
3.Артемом Боровиком(відомим журналістом, який загинув через ТИЖДЕНЬ після публікації статті щодо ПЕДОФІЛІЇ Путіна(березень 2000р)
4.Покійним Олександром Литвиненко, отруєним радиактивним полонієм восени 2006 року
МИ МОЖЕМО СТВЕРДЖУВАТИ ТЕПЕР, ЩО НАРЕШТІ РОЗУМІЄМО ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЕЛЕМЕНТ, НА ЯКОМУ ТРИМАЄТЬСЯ СОВОК В РОСІЇ І ЗАЛИШКИ СОВКА І В ЛИТВІ, І В УКРАЇНІ, І ДАЛІ ПО СПИСКУ::
цей механізм
-ПЕДОФІЛІЯ,
-ПЕДОФІЛИ НА КЛЮЧОВИХ ПОСАДАХ
-КОМПРОМАТ НА ПЕДОФІЛІВ НА КЛЮЧОВИХ ПОСАДАХ ,
ЯКИЙ ЗНАХОДИТЬСЯ В ЛАПАХ РЕАЛЬНОЇ ВЛАДИ КРЕМЛЯ:
ТАК ЗВАНИХ ВИЩІХ КУКЛОВОДІВ
Також важливо розуміти, що саме педофіли на високих посадах є найбільш небеспечними серед усіх убивць і злочинців, тому що для педофіла немає ціни, яку б він не заплатив за приховування його ганебної пристрасті: отже: і ВБИВАЮТЬ і, не виключаю, що можуть почати війну чи замутити ТЕРАКТ. Матеріали до теми:
1.
Кремлевский чикатило
(англійською тут: http://www.chechenpress.co.uk/english/news/2006/07/05/01.shtml )
Александр Литвиненко, Лондон, для CHECHENPRESS, 05.07.06г.( 5 липня 2006, Литвиненко загине через 3 місяці )
«Я молю Бога, чтобы такие, как я, больше не рождались на свет» (предсмертная мольба маньяка Чикатило). Президент России Владимир Путин неформально пообщался с туристами, осматривавшими Кремль. Президент шел из Большого Кремлевского дворца в свою резиденцию через Соборную и Ивановскую площади. По дороге он решил остановиться, чтобы поговорить с туристами. Среди них был и мальчик четырех-пяти лет, который на вопрос Путина сказал, что его зовут Никита. Путин приподнял на мальчике футболку и поцеловал его в живот. Мировая общественность в шоке, никто не в состоянии объяснить, почему Путин перед первым встречным мальчишкой опустился на колени и поцеловал его в живот. Ответ на этот вопрос можно найти, если внимательно изучить так называемые «темные пятна» в истории жизни российского президента. Главное из которых: почему после окончания Краснознаменного института им. Андропова (КАИ) – где готовят кадры для службы в разведке, Путина не взяли в первое главное управление КГБ СССР (ПГУ КГБ-внешняя разведка), а отправили обратно в Ленинградское УКГБ на нижестоящую должность. Любой, кто имел хоть какое то отношение к спецслужбам бывшего СССР, знает, что поступить в КАИ было практически невозможно, и если офицеру контрразведки удавалось пройти жесткий отбор и попасть на учебу в КАИ, святая святых КГБ, то это, как говорят чекисты, до конца жизни. Как об этом писал Виктор Суворов: «Вход рубль, выход два!» И для того, чтобы выпускник КАИ, свободно владеющий немецким языком, оказался за бортом ПГУ, нужны были очень веские причины. После того, как никому не известный Путин совершенно непонятным образом оказался на вершине российской власти, я начал очень тщательно и досконально исследовать каждый шаг его карьерного роста. И вот что мне удалось разузнать от тех, кто хорошо знал Путина во время его учебы в КАИ. Оказалось, что Путина не взяли во внешнюю разведку из-за того, что было установлено что он страдает ПЕДОФЕЛИЕЙ. Как рассказали знающие люди, об этом его половом недуге узнали не сразу, а незадолго до окончания КАИ. Естественно, что времени на изучение Путина было не достаточно, а доложить на самый верх о том, что кадровики не досмотрели, и в недрах советской разведки завелся ПЕДОФИЛ руководство КАИ побоялось. Как принято в спецслужбах под благовидным предлогом от командировки в ФРГ Путина отвели и вернули его туда откуда он прибыл в Ленинградское УКГБ, как говорится дело с концом. Сразу же после того, как Путин был назначен директором ФСБ, он начал выискивать собранный на него в спецслужбах компромат и уничтожать его, тем самым готовя себя к будущему президентству. Понятно, что, будучи директором ФСБ у него особых проблем с уничтожением компромата на самого себя не возникло. В то время Путиным были найдены в управлении собственной безопасности ФСБ видеозаписи, где чекистам удалось записать своего будущего шефа в то время, когда он занимается сексом с несовершеннолетними мальчиками. Причем Путина записали в той же самой конспиративной квартире на улице Полянка, в которой был записан с двумя проститутками и Генеральный прокурор России Юрий Скуратов. Позже, когда Путин по приказу Абрамовича снимал Скуратова с должности генерального прокурора, шантажируя и уговаривая его добровольно покинуть свой пост, он в сердцах пожаловался Скуратову, что его, Путина, тоже засняли в этой же самой койке, при этом он, правда, умолчал о том, что его чекисты поймали за занятием педофилией. О том, что Путин засветился в той же самой квартире на Полянке, Скуратов написал в своей книге «Вариант дракона» на страницах 153-154. Кроме этого, о видеозаписи Путина с мальчиками знал и расстрелянный у подъезда своего дома заместитель директора ФСБ генерал-полковник Анатолий Трофимов, который в узком кругу доверенных лиц частенько сокрушался о том, что ФСБ попало в руки к педофилам. О том, что Путин страдает половым извращением, за неделю до таинственной гибели писал и главный редактор газеты «Совершенно секретно» Артем Боровик. Так почему Путин целует мальчиков в живот? Ответ на этот вопрос достаточно банальный и простой, – потому что президент РОССИИ страдает ПЕДОФЕЛИЕЙ. Конечно, мне можно не верить и заявлять, что Путин педофилом быть не может, потому как он примерный семьянин и его любят жена и дети. Однако, если вспомнить кровавую историю одного из самых жестоких маньяков современности Андрея Чикатило, который в угоду своей похоти убил 53 ребенка, то жена маньяка Чикатило, так же как и жена российского президента, всегда заявляла о том, что ее муж был примерным семьянином, любил и заботился о своих детях. 2. http://apocalypse-2012.com/miscellaneous/pedophile.html Путин заявил буквально следующее: «Он показался мне таким невинным, нежным, беззащитным, захотелось помять его». Заявляя это, Путину было явно невдомек, что в средине восьмидесятых точно такое же, почти дословное совпадающее с путинским, объяснение своим поступкам, как писала советская пресса, в ходе допросов давал арестованный маньяк Сливко, на кровавом счету которого было одиннадцать до смерти замученных мальчиков.. Мировая общественность в шоке, никто не в состоянии объяснить, почему Путин перед первым встречным мальчишкой опустился на колени и поцеловал его в живот.Этот поступок становится понятным, если внимательно изучить так называемые «темные пятна» в истории жизни российского президента.
Главное из которых: почему после окончания Краснознаменного института им. Андропова (КАИ) – где готовят кадры для службы в разведке, Путина не взяли в первое главное управление КГБ СССР (ПГУ КГБ-внешняя разведка), а отправили обратно в Ленинградское УКГБ на нижестоящую должность. Любой, кто имел хоть какое то отношение к спецслужбам бывшего СССР, знает, что поступить в КАИ было практически невозможно, и если офицеру контрразведки удавалось пройти жесткий отбор и попасть на учебу в КАИ, святая святых КГБ, то это, как говорят чекисты, до конца жизни. Как об этом писал Виктор Суворов: «Вход рубль, выход два!» И для того, чтобы выпускник КАИ, свободно владеющий немецким языком, оказался за бортом ПГУ, нужны были очень веские причины. После того, как никому не известный Путин совершенно непонятным образом оказался на вершине российской власти, я начал очень тщательно и досконально исследовать каждый шаг его карьерного роста. И вот что мне удалось разузнать от тех, кто хорошо знал Путина во время его учебы в КАИ.2009.10.21 | Хвізик
наша влада і справді побудована на таких принципах
2009.10.21 | cleaner
ця теорія ще й дозволяє виявити ворогів як свідомих
так і ідіотівякі це відкидають
ще невідомо хто небеспечніший
2009.10.20 | Арій.
Незрозуміло, що хотів сказати автор статті.
2009.10.20 | Георгій
Re: ...оскільки всі згіршилися
Я дужe згодeн з отцeм Олeксандром по суті, алe нe по формі. Так, звичайно, нe годиться обсмоктувати обставини чужого гріха, цe нe по-християнськи і навіть нe по-людськи. Протe мeні нe зрозуміло, чому свящeник користується у своїй статті такими слівцями, як "всралося" і "дрочитися." По-пeршe, цeй лeксикон є є лeксиконом культурної людини. По-другe, прeсвітeрові Всeлeнської Цeркви, гадаю, трeба бути вдeсятeро обeрeжнішим у контролі свого язика, ніж пeрeсічному мирянинові...2009.10.20 | cleaner
то ще питання чи він справжній священик і чи він це писав
он наприклад в новинах в інтернеті написано що діти не опізнали блад-хату в Київіа насправді ОПІЗНАЛИ і дуже навіть чітко.
2009.10.20 | Убітий Єнот
Re: то ще питання чи він справжній священик і чи він це писав
ггг "а насправді".Ви там свічку держали?
2009.10.20 | AK
Звідки це відмомо?
cleaner пише:> он наприклад в новинах в інтернеті написано що діти не опізнали блад-хату в Київі
І Луценко те саме сказав.
>
> а насправді ОПІЗНАЛИ і дуже навіть чітко.
Сабж.
2009.10.20 | cleaner
луценко це конешно авторитет
вам на смішно?відомо бо є джерела.
2009.10.20 | Убітий Єнот
А хто авторитет, Ви?
Це дійсно смішно.2009.10.20 | cleaner
вам сюдой(л)
http://www2.maidan.org.ua/n/free/12560701092009.10.20 | Убітий Єнот
Ржав
Монтян - адвокат однієї із сторін. Людина заангажвана абсолютно.Про моральність адвокатів давайте не будемо. А на цій тьоті взагалі проби нема де ставити.
2009.10.20 | cleaner
лінія Монтян в справі педофілів з БЮТ - ідеальна
нема до чого причепитисяале саме це і викликає вороже оскаженіння прокремлівських кіл!
і це ЩЕ РАЗ ПІДТВЕРДЖУЄ ЮВЕЛІРНУ ВИМІРЯНІСТЬ ЛІНІЇ МОНТЯН
Величезний їй ріспект
2009.10.20 | Убітий Єнот
Шановний, це Ви бабкам Параскам розказуйте
А тут не треба.Рішення щодо вини людини приймає суд, грунтуючись на результатах слідчих дій. Слідчих дій, а не прес-конференцій якіхось клікуш.
2009.10.21 | cleaner
це ваші слова: рішеня про винних
саме так, лише суднаші і Монтян розмови- це лише патякання
Монтян внесок в слідство- регулюється нормативами
її публічна діяльність-
не суперечить нормам слідства
так що я з вами повністтю згоден
--------
Але цікаво чому ви обрали такий тон:
КЛІКУШІ, інші образливі слова?
Здатні пояснити це цивільно і відповісти за слова?
2009.10.21 | Михайло Свистович
Re: лінія Монтян в справі педофілів з БЮТ - ідеальна
cleaner пише:> нема до чого причепитися
>
> але саме це і викликає вороже оскаженіння прокремлівських кіл!
>
> і це ЩЕ РАЗ ПІДТВЕРДЖУЄ ЮВЕЛІРНУ ВИМІРЯНІСТЬ ЛІНІЇ МОНТЯН
>
> Величезний їй ріспект
Ні фіга не розумію. Так Монтян агент ФСБ чи не агент? А що ж робити з її руйнівною для держави антиукраїнською діяльністю проти патріотичного президента?
2009.10.21 | Михайло Свистович
Re: луценко це конешно авторитет
cleaner пише:>
> відомо бо є джерела
Брехати негарно
2009.10.21 | AK
Які?
cleaner пише:> відомо бо є джерела.
2009.10.21 | Михайло Свистович
Справжній. Він писав. А от постити те саме повідомлення у кілька
гілок - спам є.2009.10.20 | AK
"Дрочитися" тут вжито в цілком літературному значенні:
дражнитися.2009.10.21 | Георгій
Я розумію, алe всe-таки відгонить чимось вульгарним
2009.10.21 | Микола Гудкович
Може «згрішилися»?
2009.10.21 | Odesa
Добра стаття.Нормальна реакція нормальної людини.
Дивно, що не надійшло посутніх коментарів і схвальних відгуків. Обидва "дражливі" слова було вжито бездоганно точно. Вважати їх неприпустимими для священника (мовляв, має бути моралістом) немає підстав: моральність - не в словах, а у змісті. Майстерно обіграно подвійний сенс слова "дрочитися", і це мало б "зірвати оплески", але...Мабуть, таки заскладна річ для сучасної людини та етика.
2009.10.21 | Георгій
Добрe, можe Ви праві...
Я всe-таки маю дeщо інший "ідeал" свящeника - людину з виважeними рeакціями, культурну. Протe згодeн з Вами, що по суті о. Олeксандр висловлює абсолютно слушну точку зору, з якою я згодeн.2009.10.21 | Георгій
Re: Може «згрішилися»?
Так, самe "згрішили." Рим. 3:23.