Ритуальні танці україножерів (л)
03/02/2010 | MV
Ритуальні танці україножерів
Березень
02
10:58
201010:58
Хто і для чого хоче, аби наших Марічок кликали Машами, а Наталочок – Наташами
Про що насправді говорила Ірина Фаріон з малюками у День рідної мови.
«Россия представляет собой ужасное зрелище страны, где люди самые себя называют не именами, а кличками: Ваньками, Васьками, Стеньками, Палашками».
В. Бєлінський.
«Кожна піч українська – фортеця міцна, там на чатах лежать патріоти».
В. Самійленко.
Леонтій Мартинюк, Галина Миць
http://www.zik.com.ua/ua/news/2010/03/02/219062
Березень
02
10:58
201010:58
Хто і для чого хоче, аби наших Марічок кликали Машами, а Наталочок – Наташами
Про що насправді говорила Ірина Фаріон з малюками у День рідної мови.
«Россия представляет собой ужасное зрелище страны, где люди самые себя называют не именами, а кличками: Ваньками, Васьками, Стеньками, Палашками».
В. Бєлінський.
«Кожна піч українська – фортеця міцна, там на чатах лежать патріоти».
В. Самійленко.
Леонтій Мартинюк, Галина Миць
http://www.zik.com.ua/ua/news/2010/03/02/219062
Відповіді
2010.03.02 | Сахаров
Re: Ритуальні танці україножерів (л)
І Фаріон і Колесниченко - дві сторони одної медалі, назва якій - провокація. Провокація не у емоційному розумінні деякого негативно оцінюваного дійства, а провокація як метод, як спосіб привернути увагу. Чи існує проблема з транскрибуванням імен, у тому числі російських, українською мовою? Існує. Російський Пётр у транскрибованому вигляді буде Пьотр, Михаил - Міхаїл. Чому ми пишемо Дмитро Медведєв або Дмітрій Медведєв там, де за усіма правилами, якщо їх дотримуватись, треба писати Дмітрій Мєдвєдєв? Чому ми російську Ксєнію часом пишемо Оксаною? Хиба що від власної невибагливості щодо дотримання правил.Фаріон правильно поставила питання про те, що не слід плутати імена українські і російські. І слід розділяти уживання цих імен. І хай би собі росіяни у українських паспортах писали собі Пьотр, Алєксєй, Ксєнія, бо мають на те право - до речі, ось як може бути реалізована мрія адептів повернення графи "національність" до паспортів без тої графи. Бо писалося б і пишеться у тих же паспортах Джон, Жанна (як дочку Фаріон звуть?), це теж іншомовні імена, хай би євреї собі писали, якщо забажають, Борух, а не Борис, проблем тут як таких не видно. І хай українці пишуть Оксана, Михайло, Микола. Слід просто впровадити таку практику. І хай тоді ці проблеми самі собою вирішуються.
У випадку ж з дитячим садком Фаріон засуджують не за українську позицію - позиція у неї за великим рахунком правильна (Колесниченко - то інше, це теж хвороба) - а за те, що влаштувала показову акцію (показову, бо під відеокамерою, на публіку), акцію провокативного плану (щоб збурити думку, підняти проблему), акцію з політичним забарвленням (бо як не з політичним, нащо пристьобувати до того "Свободу"?) з залученням і використанням дітей.
Використання дітей у політичних цілях - ганебні дії у будь-якій ситуації, чи то "піонерів" комуністами, чито гітлерюгенда нацистами чи то в'язання гірлянд і букетів з дітей на площі Тяньаньмень. Фаріон і "Свобода" тут пішли тою протоптаною стежкою, нажаль,шляхом вищезгаданих. І то є ганебне попри поставлену мету. Мета хороша, засоби паскудні. І отой вчинок Фаріон - подвійне паскудство, якими б благими намірми це не було викликане. Подвійне, бо малих дітей цинічно використано (чи не на шкоду їхній психіці?), і незграбність Фаріонівської акції дає поживу справжнім україножерам і привід для нового накручування ними антиукраїнської істерії. Чим гірше, тим краще, чи що? Але так можна зайти хиба що у глухий кут. "Свободі" б хоч одну людину у керівництві, здатну критично оцінювати дії і організації і її членів. Повторюю - це паскудство. І хай фаріонівські захисники окошаться на мене, повторюю ще раз - це паскудство.
2010.03.02 | Olenka
Ну так може взагалі не дратувати росіян і розмовляти російською?
> Російський Пётр у транскрибованому вигляді буде Пьотр, Михаил - Міхаїл. Чому ми пишемо Дмитро Медведєв або Дмітрій Медведєв там, де за усіма правилами, якщо їх дотримуватись, треба писати Дмітрій Мєдвєдєв? Чому ми російську Ксєнію часом пишемо Оксаною? Хиба що від власної невибагливості щодо дотриманя правил... І хай тоді ці проблеми самі собою вирішуються.Додадуться нові. Бо наприклад як утворювати ім'я по батькові для 'Пьотр'? За якими правилами? Як має бути "Пьотровіч", "Пьотрович" чи "Пєтровіч"? А як бути з українцями, що обов'язково захочуть, аби і на російській сторінці їхнє ім'я писалося українською. Але як то воно має писатися? "Микола" чи "Мыкола"? Теж саме справедливо і для утворення імен по батькові. І тільки можна уявити, який буде рейвах у всіх документах.
Москалі з цими іменами роблять банальну іриденту. Критикувати усе українське за усе українське. Щоб не робила Фаріон, це однозначно подаватиметься як вияв українського фашизму та нацизму.
Саме тому це небезпечно, що до свого антиукраїнського походу вони останнім часом долучають значну кількість українців. Про це в статті і йдеться.
2010.03.02 | Сергій Вакуленко
Re: Ну так може взагалі не дратувати росіян і розмовляти російською?
Olenka пише:> Бо наприклад як утворювати ім'я по батькові для 'Пьотр'? За якими правилами? Як має бути "Пьотровіч", "Пьотрович" чи "Пєтровіч"?
А навіщо його утворювати?
> А як бути з українцями, що обов'язково захочуть, аби і на російській сторінці їхнє ім'я писалося українською. Але як то воно має писатися? "Микола" чи "Мыкола"?
А навіщо в пашпорті російська сторінка?
2010.03.02 | Сахаров
Російська сторінка у українському паспорті - абсурд
І чого треба вимагати - так це її вилучення. За великим рахунком і сам внутрішній паспорт - тоталітарний пережиток. Час ті паспорти скасувати і запровадити посвідчення особи у вигляді картки.І що означає "не дратувати росіян"? А яке їхнє діло до українських паспортів? А етнічні росіяни в Україні мусять знати українську і не "вийожуватися".
Оленка пише "Щоб не робила Фаріон, це однозначно подаватиметься як вияв українського фашизму та нацизму."
А як Ви хочете, щоб це подавалося? Бо тут гра у піддавки. Це не фашизм (треба принаймні знати що таке фашизм) і не нацизм (теж варто знати що це таке). Але це найпримітивніша і печерна форма націоналізму, на яку світ перехворів ще на початку і усередині минулого сторіччя (не про поставлену проблему, а про примітивність самої ідеології "Свободи" йдеться). Якщо Тягнибок і Фаріон не хочуть учитися - то було б виключно їхньою справою якби це не шкодило у першу чергу тому ж українському націоналізму і не було намаганнями повернути його у минуле. Машини часу немає. Є лише ретрогради і маргінали.
2010.03.02 | Володимир
Re: Російська сторнка у українському паспорті - абсурд
По-перше, Україна і досі знаходиться - ментально, принаймні - навіть не в 19, а у 18 сторіччі. Феодалізм руліт.По-друге, в чому ж конкрентно проявляється маргінальність та ретроградність "Свободи"? Невже втратили значення такі поняття, як здатність нації до обстоювання власних інтересів, здатність до самозахисту взагалі? Народу не потрібні герої які взірець самоповаги та віданості справі? Наведіть, блск, іншу життєву сисетму цінностей - а я послухаю. Інша справа, що зерна, кинуті Свободою, часто падають на асфальт зросійщення - це так. Але їхньої провини в цьому немає. Як немає зараз ЖОДНОЇ, крім Свободи, організованої української сили.
2010.03.02 | Сахаров
Про націоналізм
Володимир пише:> По-перше, Україна і досі знаходиться - ментально, принаймні - навіть не в 19, а у 18 сторіччі. Феодалізм руліт.
> По-друге, в чому ж конкрентно проявляється маргінальність та ретроградність "Свободи"? Невже втратили значення такі поняття, як здатність нації до обстоювання власних інтересів, здатність до самозахисту взагалі? Народу не потрібні герої які взірець самоповаги та віданості справі? Наведіть, блск, іншу життєву сисетму цінностей - а я послухаю. Інша справа, що зерна, кинуті Свободою, часто падають на асфальт зросійщення - це так. Але їхньої провини в цьому немає. Як немає зараз ЖОДНОЇ, крім Свободи, організованої української сили.
Обстоювання нацією власних інтересів і самозахист від посягань на її цілісність і саме існування притаманні будь-якій нації, у якій збереглося здорове коріння. Це стосується і української нації. Але спосіб існування нації і спосіб її виживання залежать від умов, у яких нація знаходиться. Одна справа - бездержавна нація, інша- нація, яка виборола свою державність. Перед державоутворюючою нацією постають нові завдання і на місце боротьби за самостійність і державність приходить задача збереження і розвитку держави, становлення її як повноцінного державного утворення. Зміна завдань об'єктивно призводить до зміни форми самого націоналізму - з націоналізму, що бореться, він перетворюється на націоналізм, який захищає і розвиває здобуте. На спосіб дій при цььому впливають об'єктивні умови існування нації. Однією з цих умов є багатоетнічність сучасних держав. І державна нація опиняється перед необхідністю вирішити проблему співіснування націоналізмів різних етносів у межах одної держави. Найкращим способом це вирішити без втрат і самої держави і частин її території є суспільна угода між націоналізмами про мирне співіснування з визначенням умов такого співіснування. Власне, таким шляхом пішли всі успішні сучасні державні нації - прикладів більше, ніж достатньо. Ця проблема постає навіть перед майже моноетнічними націями, такими, наприклад, як норвезька (97% норвежців). І тут є два шляхи - або націоналізм консервується як етнічний, або він набирає форми політичного націоналізму, з основним критерієм приналежності до нації -громадянством. На обох цих шляхах є свої загрози. На першому - майже неминуче перетворення етнічного націоналізму на великодержавний шовінізм з усіма наслідками - провокованою боротьбою інших етносів за власну незалежність і неминучими репресивними заходами для стримування тої боротьби. Держава має великий шанс перетворитися при тому на тоталітарну. Це історичний глухий кут, виходом з якого стає чергова революція, наслідки якої можуть бути і непередбачуваними.
Основною загрозою другого шляху є можливість втрати державоутворюючою нацією своїх національних ознак, розмивання етносів у плавильному казані з усередненням і втратою усіма ними своєї самобутності. Тут багато залежить від відсоткового співвідношення між кількістю носіїв етнічних ознак і від умов суспільної угоди між етнічними громадами. Український етнос (у складі політичної нації) має чисельну перевагу, є державоутворюючим, і, відтак, має і змогу і право на визначення таких атрибутів державності як назва держави, державна мова тощо. Відтак, як державоутворююча частина нації, українська етнічна спільнота має всі можливості збереження своїх етнічних ознак, не поступаючись ними і водночас не обмежуючи права етнічних меншин. Це непростий шлях, який вимагає постійної творчої роботи і збереження рівноваги, але це шлях, на якому мінімізуються загрози для держави, а, відтак, і для нації в цілому як і для кожного, у тому числі і державоутворюючого, етносу. Світ не знайшов інших способів існування сучасних націй, при яких загрози мінімізуються і етнічні націоналізми кожного етносу приводяться до рівновги і мирного співіснування.
Саме тому маргінальність і ретроградність "Свободи" полягає, НМД, у тому, що, не розуміючи зміни умов існування нації, свободівці вдаються до дій, які спрямовані на консервацію суто етнічного націоналізму,та ще й у досить примітивній формі (Свободі ще рости й рости до ОУН) а, відтак, ведуть у глухий кут. Не провина свободівців у тому, а нещастя, яке полягає у сліпоті і небажанні бачити очевидне.
Що ж стосуєтьс російської етнічної спільноти в Україні, то її існування обтяжене імперським комплексом, який штучно підтримується сусідньою державою, що наявно взяла курс на відновлення імперії. Це хибний і програшний шлях, у першу чергу для етнічних росіян, котрі проживають у новоутворених незалежних державах. І чим швидше вони це зрозуміють як і те, що вони є звичайною національною меншиною, яка не має жодних переваг над іншими, тим буде краще у першу чергу для них.
2010.03.02 | Пан Коцький
+1
Сергій Вакуленко пише:> Olenka пише:
>
> > Бо наприклад як утворювати ім'я по батькові для 'Пьотр'? За якими правилами? Як має бути "Пьотровіч", "Пьотрович" чи "Пєтровіч"?
>
> А навіщо його утворювати?
>
>
> > А як бути з українцями, що обов'язково захочуть, аби і на російській сторінці їхнє ім'я писалося українською. Але як то воно має писатися? "Микола" чи "Мыкола"?
>
> А навіщо в пашпорті російська сторінка?
До цього ще можна додати: а навіщо нам "внутрішні" пашпорти - ще один совєцький атавізм?
2010.03.02 | Сергій Вакуленко
Re: +1
Пан Коцький пише:> До цього ще можна додати: а навіщо нам "внутрішні" пашпорти - ще один совєцький атавізм?
Якийсь документ так чи так потрібен. Чи він називатиметься пашпортом, чи ідентифікаційною карткою, чи посвідченням особи, чи ще якось — то вже деталі.
2010.03.02 | selu
Фаріон знущалася з дітей, тому роздратувала українців.
2010.03.02 | GreyWraith
ВО "Свобода" вважае, що то неправильнi украiнцi
2010.03.02 | rais
Re: Ну так може взагалі не дратувати росіян і розмовляти російською?
Все вірно. Віртуальна боротьба окраїнців з українцями повинна фінансуватися росіянами і знаходити підтримку у недолугих холуїв.Зачекайте изолятора, зараз сюди підтягнеться.
2010.03.02 | selu
А поясніть мені, українцю, хто таки окраїнці.
Чомусь я таке лише від російських березовських чую.2010.03.02 | rais
Re: Хто такі? Незгодні із визначенням Б.Березовського ? Чому ?
2010.03.02 | selu
Тому, що вважаю його шахраєм. Правди не скаже.
2010.03.03 | один_козак
Йивгєній Плющінка. Такі імена теж заброняється "українізувати",
Чули проект радіо Ера на замовлення москалів - гебельс-радіо "Голас Рассіі"? Там, в україномовній програмі, українські прізвища громадян Росії старанно вимовляються в російській фонетиці. "Івгєній Плюшьшінка" і т.п.2010.03.02 | Natalkakosh
Починається етап фарсу (л)
http://www.lenta.ru/news/2010/03/02/picket/Російські "Нашисти" провели біля української амбасади в Москві пікет на захист прав російськомовних дітей в Україні...
2010.03.02 | GreyWraith
Цi горе-пiкети в Росii знову та знову нагадують...
... менi безсмертний анекдот про "Геть Нiксона!"А слабО цим захищати права росiйськомовних дiтей в Росii?
2010.03.02 | Мартинюк
Про дітей в Росii
Мати ( бабуся) перед навчального року початком продає старі підручники аби збрати гроші своїй дитині хоча б на частину нових. Росія, Ростов-на-Дону.