Поінвестували - та й годі, можете бути вільними ....(/)
01/11/2012 | Мартинюк
УНН
Китай відмовиться від залучення іноземних інвестицій у виробництво автомобілів
Автор: Олена Кедич
10 січня | 03:56
ПЕКІН. 10 січня. УНН. Нові правила відносно іноземних інвестицій, згідно з якими складальні автомобільні виробництва в Китаї виключаються зі списку "заохочуваних" галузей для іноземних інвесторів, наберуть чинності 30 січня, повідомляє у вівторок газета "Чайна дейлі".
В той же час, згідно з цими правилами, розробленим Китайським комітетом із розвитку і реформ і міністерством комерції КНР, виробництво автодвигунів, науково-дослідницькі, дослідно-конструкторські і технологічні роботи у галузі автопромисловості залишаються у списку "заохочуваних" для інвесторів з-за кордону.
Вперше в цей список додані такі напрями, як виробництво акумуляторів і електричних двигунів.
На думку офіційних осіб, проблемою китайського автопрома є недостатня кількість власних розробок і національних брендів, особливо у середньому і верхньому ціновому сегменті. Продажі автомобілів китайських марок складають менше 30% від загальних продажів седанів, свідчать останні дані Китайської асоціації автовиробників.
Джерело: УНН
Китай відмовиться від залучення іноземних інвестицій у виробництво автомобілів
Автор: Олена Кедич
10 січня | 03:56
ПЕКІН. 10 січня. УНН. Нові правила відносно іноземних інвестицій, згідно з якими складальні автомобільні виробництва в Китаї виключаються зі списку "заохочуваних" галузей для іноземних інвесторів, наберуть чинності 30 січня, повідомляє у вівторок газета "Чайна дейлі".
В той же час, згідно з цими правилами, розробленим Китайським комітетом із розвитку і реформ і міністерством комерції КНР, виробництво автодвигунів, науково-дослідницькі, дослідно-конструкторські і технологічні роботи у галузі автопромисловості залишаються у списку "заохочуваних" для інвесторів з-за кордону.
Вперше в цей список додані такі напрями, як виробництво акумуляторів і електричних двигунів.
На думку офіційних осіб, проблемою китайського автопрома є недостатня кількість власних розробок і національних брендів, особливо у середньому і верхньому ціновому сегменті. Продажі автомобілів китайських марок складають менше 30% від загальних продажів седанів, свідчать останні дані Китайської асоціації автовиробників.
Джерело: УНН
Відповіді
2012.01.11 | Арій.
Логічно. В Китаї панують націократи, тож ВОНИ використовують іноземців (і їхні інвестиції),
а не навпаки.2012.01.11 | Боббі
Вони там і під час Культурної революції та Стрибка вперед також панували?
2012.01.11 | Мартинюк
Я би все таки зосередився на особливостях автобізнесу
Більшість експертів солідарні в тому що чи не найбільша складова прибутків автобізнесу це те що отримується в якості "націнки" на бренд. Навіть якщо ця націнка не дуже велика внаслідок нерозкрученості і новизни бренду вона все одно залишається найменш затратною частиною вартості авто - фактично це реклама. З другого боку право власності на бренд дисциплінує автовиробника і стимулює його вкладати у технології та служби сервісу.Що зробили китайці - вони зараз вельми елегантно "застрибують" на вершину "харчового циклу" автопрому, монополізуючи за собою перспективи володіння кінцевими брендами того що буде вироблятися і експортуватися з Китаю, залишаючи в тім відкриті двері для подальшого імпорту технологій в галузі запчастин, моторів ( тобто найважливішого).
Гадаю у китайських митців технологічних воєн варто повчитися .
В Україні на жальт до недавнього часу робилося все окрім кінцевого бренду .
Своє було цілеспрямовано знищено. ("Славута" - розробка перших років незалежності - не пізніше 1992 року).
Як це не дивно але на обкатаній та добре відрегульваній Таврії можна кататися із витратою 4,5 літра на трасі. Однак все це було знято з виробництва оскільки конкурувало із "збиральними" Ланосами, Опелями та Шевроле на які Автозаз отримував ті самі пільги що й на повністю вітчизняні марки.
2012.01.11 | Арій.
Тоді в них був маоїзм, а зараз - денсяопінізм. Не плутайте ці речі.
2012.01.11 | Боббі
То у них деньсяопізм чи націократія чи бюрократія?
2012.01.11 | Мартинюк
Я б радив цю проблему розглядати не макроекономічно а так би мовити мікроекономічно.
З погляду макроекономіки , а особливо макроекономіки великих розвинутих країн будь яка інвестиція це добре, а будь яка спроба країни що розвивається цим покерувати це погано.З другого боку економічно розвинуті держави самі активно втручаються і регулюють економічні та інвестиційні процеси і в себе і вкраїнах куди інвестується...
Просто це не кидається у вічі бо робиться більш фахово і делікатно, хоча за масштабами , наприклад грошовими, ці втручання на порядки перевершують те, про що могли б помріяти найцентралізованіші і "найдержавніші" національні економіки.
Я абсолютно не мав наміру заперечувати значення і роль зарубіжних інвестицій . Я лише звернув увагу що у тій "музичці" яку зараз грають провідні китайські економічні стратеги помінялися деякі тональності та інструменти оркестру, і що це на мою думку звучить досить непогано. Звісно "добре звучить" не для провідних світових автовиробників, а для самих китайців.
2012.01.11 | Боббі
та до вас у мене зауважень немає, я до Арія
бо у нього що звучить добре — то націократія, а що погано — то вже що завгодно, але не націократія.Трохи нагадує світогляд Шутера. Тільки в того замість націократії є вічна мудрість соціал-демократів з країн золотого мільярду, які, на відміну від українських ультра-лібералів встановили справедливі високі податки.
2012.01.11 | Shooter
маладца! типова метода "ультра"-щось
На городі Бузина, а язик чешеться.Боббі пише:
> вічна мудрість соціал-демократів з країн золотого мільярду, які, на відміну від українських ультра-лібералів встановили справедливі високі податки.
От як поясните -
а) чому в країнах з найвищими в світі податками (Данія, Швеція) справи йдуть суттєво краще ніж в країнах з найжичими в світі податками (наприклад, Чад, Ангола)
та
б) чому ті ж згадані дві країни входять в десятку найліберальніших економік світу (нагадаю - Ви сам колись наводили ці дані)
- тоді приходьте - поговоримо.
Поясните, звісно, для себе.
2012.01.11 | Мартинюк
Найцікавіше що я вважаю наприклад Данію чи Канаду не соціал-демократіями
а прикладами дуже успішної розбудови сучасного капіталізму . Так би мовити розвинутий капіталізм з людським обличчям .Як на мене капіталізм це не виключно ринок , а головним чином витончена корпоративна форма організації виробництва і розподілу - в Данії громадяни без "жаби" платять нехилі податки тому що бачать, що це все ж таки не вкидання грошей в бездонну і безадресну грошову бочку, а в 60% виплати в конкретні цільові фонди і програми, які приносять користь цьому громадянину майже негайно.
Решта 40 % абсолютно прозоро і раціонально розподіляється та витрачається на якісь спільні національні витрати , такі як оборона, освіта чи підтримання порядку.
Досих пір не можу забути лекції одного канадського професора ( до речі українця за походженням ) в якій той наглядно і покроково продемонстрував як можна абсолютно ринковими методами ( акціями, позиками, облігаціями) втілити в конкретне будівництво моста через ріку, конкретну користь від побудови якого, котру потім отримають місцеві жителі і підприємці.
2012.01.11 | Shooter
Ну це вже "лексика". З арґументами ж я погоджуюся.
Не забуваючи нагадати, у принципі, що каптіалізм також в Латинській Америці чи Африці.Але є, звісно, капіталізм - і капіталізм.
2012.01.11 | Арій.
Денсяопінізм - це така в них форма націократії
2012.01.11 | Боббі
а не партократії випадково?
цікаве поєднання теоретично інтернаціоналістичної комуністичної ідеології в умовах наскрізь корумпованої однопартійної авторитарної системи з "НАЦІОкратією"...2012.01.11 | Shooter
Не побачив цього
Побачив лише зняття пільгового режиму для галузі яка "стала на ноги".Зовсім інша річ в порівняння з Вашим описом.
2012.01.11 | Мартинюк
Не можна було побачити те, чого не було
Опису не було - була більш менш суха і професійна журналістська інформація. Погоджуватися чи не погоджуватися з тим що "в Китаї грім вбив корову" просто безглуздо.Певні роздуми щодо цього ( які втім також не можна назвати описом ) викладені мною ось тут http://www2.maidan.org.ua/n/free/1326285549 . Якщо Ви не згодні з чимось із цього (підозріваю що -1 це Ваша оцінка ) то прошу висловитися більш конкретно ...
2012.01.11 | Shooter
-2 вже.
можу вточнити "претензію": назва Вашого заглавного повідомлення не відповідає змісту тексту.2012.01.11 | Мартинюк
Добре - а що Ви можете сказати щодо тексту?
В тексті збережено і заголовок вихідного повідомлення. ((-1) мався на увазі той, що проставлений до мого коментаря трохи вище )2012.01.11 | Shooter
до тексту я вже сказав
тут:http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1326287558&trs=-1
абсолютно стандартна практика для відсталих країн.
А мінус до Вашого попереднього повідомлення появився вже ПІСЛЯ того як Ви пожалілися на мінус у Вашому повідомленні...Ви шаман?
2012.01.11 | Мартинюк
Ми напевно з різним періодом поновлюємо екран
2012.01.12 | Оk
а нада так Re: Поінвестували - та й годі, можете бути вільними ....(/)
2012.01.12 | Pest Control
Проекція блакитних мрій Мартинюка
Він би теж із задоволенням повизначав, куди кому інвестувати, а не дають.А комуняцькі чиновники безсумнівно знають, куди треба і куди не треба інвестувати - доведено хоча б новенькими містами-мільйонниками, які стоять порожні, та швидкісними потягами, які їздять порожні й приносять багатомільярдні збитки щорічно. Але простим китайцям ті гроші все-одно не потрібні, то ж хай хоч бюрократи потішаться.
2012.01.12 | Мартинюк
Звичайний "вошизм"
Те що Ви пропагуєте називається "вошизм" , тобто ідеологія що аби щось виникло потрібно абсолютно нічого не робити. Але від цього чомусь заводяться виключно воші.Наші комуністи до речі з великим задоволення практикували цей "вошизм" у 90 роках і пізніше зворушливо поєднуючи запеклу боротьбу за збереження памятників ленінізму з всебічним заохоченням хаотичного дерибану і занепаду державної власності (як умови і стимулу до згаданого дерибану).
Як це не дивно але філософія "недіяння", тобто даосизм це інтелектуальний продукт Китаю. Однак китайці , навіть даосисти вельми діяльні - для того аби в майбутньому зекономити зусилля на ліквідацію наслідків деяких бвидів бездіяльності в теперішньому.
Звісно Китай це погано, але не тому що утискає демократію, а тому що не дозволяє собою керувати МВФ і намагається це робити сам.
От Малі чи Ліберія це круто ... Полігон ліберал-більшовицького вошіанства
2012.01.12 | Pest Control
Воші - це далеко не настільки шкідливо, як бюрократи, які "щось роблять"
Проти вошей є ефективні хімзасоби, а проти бюрократів поки не винайшли.