zmej_gorynych пише:
> > ... бо є наші кримінальні авторитети, а є закордонні.
>
> Це Ви вже точно мислите так, як і донбасівський трамадольщик: "пусть бандіт, зато наш бандіт" :-/
Ні, не точно, бо донбасівський трамадольщик мислив регіональними чи корпоративними цінностями, а не державними. В умовах вибору наш бандит чи московський - безумовно краще наш бандит. Бо він працює лише на свою кишеню, а не на Москву. А так, як Ви, мислили деякі люди в 1991-му. Мій тато (він досі член КУНу) розповідав, що були люди, українські націоналісти за поглядами, які виступали проти проголошення Україною незалежності, бо їм були краще чесні антикомуністи-москалі, ніж нечесні українські комуністи. Серед Ваших однодумців були Головатий і Скорик (закінчили вони тим, що підтримали Яника на президента). А розумні люди їм пояснювали, що краще мати погану, але свою державу, ніж територію з хорошими окупантами в Москві. Бо зі своєї поганої держави легше зробити хорошу, ніж звільнитися від окупанта. А завтра хороший окупант зміниться на поганого (так і сталося в Москві), і втратиться все.
Ні, не дуже. І навіть взагалі "не". Re: Я дуже правильно мислю
mala пише:
> zmej_gorynych пише:
> > > ... бо є наші кримінальні авторитети, а є закордонні.
> >
> > Це Ви вже точно мислите так, як і донбасівський трамадольщик: "пусть бандіт, зато наш бандіт" :-/
>
> Ні, не точно, бо донбасівський трамадольщик мислив регіональними чи корпоративними цінностями, а не державними. В умовах вибору наш бандит чи московський - безумовно краще наш бандит. Бо він працює лише на свою кишеню, а не на Москву.
Та ну?!
Та всі ж ці "ваші/наші" бандити маму рідну Москві продадуть за 30 срібників! Аякже, безумовно собі в кишеню. (Що з успіхом вже давно й роблять). І їм абсолютно пох звідки йде це бабло.
Тому я й стверджую, що великої різниці між "нашими" та "їхніми" бандитами нема. Це як різниця між генетично зумовленим та набутим діабетом. Чи януковичем та тимошенко
До речі, а чому це Ви такою полум"яною любов"ю до "наших/своїх" бандитів палаєте? Що у Вас з ними спільного?
Далі все - imho лірика. Особливо порадували приписані мені думки про ніби-то дорогих моєму серцю "чесних москалів"
Дякую, повеселили .
Ну і спочатку ще подумував, було, прилюдно образитися на порівняння мене із підором головатим та кінченою баблолюбкою скорик, але потім заспокоївся . По-перше, свято велике сьогодні, а по-друге, зрозумів, що Ви просто добре не подумали, коли вибудовували ці аналогії
> А так, як Ви, мислили деякі люди в 1991-му. Мій тато (він досі член КУНу) розповідав, що були люди, українські націоналісти за поглядами, які виступали проти проголошення Україною незалежності, бо їм були краще чесні антикомуністи-москалі, ніж нечесні українські комуністи. Серед Ваших однодумців були Головатий і Скорик (закінчили вони тим, що підтримали Яника на президента). А розумні люди їм пояснювали, що краще мати погану, але свою державу, ніж територію з хорошими окупантами в Москві. Бо зі своєї поганої держави легше зробити хорошу, ніж звільнитися від окупанта. А завтра хороший окупант зміниться на поганого (так і сталося в Москві), і втратиться все.
zmej_gorynych пише:
> Та всі ж ці "ваші/наші" бандити маму рідну Москві продадуть за 30 срібників!
Зовсім не обов"язково. Бо з мами рідної можна висмоктати набагато більше грошей.
>
> Тому я й стверджую, що великої різниці між "нашими" та "їхніми" бандитами нема.
На щастя, є. Якби її не було, ми б вже були малоросійським округом Путіністану.
>
> До речі, а чому це Ви такою полум"яною любов"ю до "наших/своїх" бандитів палаєте? Що у Вас з ними спільного?
Нічого спільного, тому не палаю. Це Вам привиділось.
>
> Далі все - imho лірика. Особливо порадували приписані мені думки про ніби-то дорогих моєму серцю "чесних москалів"
Це - умовно. Але при Єльцині Україні було безпечніше, нідж при Путіні, а москалі, які були проти комунізму й за демократію, краще ставились до українського визвольного руху, ніж путінці.
>
> Ну і спочатку ще подумував, було, прилюдно образитися на порівняння мене із підором головатим та кінченою баблолюбкою скорик, але потім заспокоївся
І правильно зробили. Бо порівнювати можна все, що порівнюється. Наприклад, мене можна порівняти у ставленні до Табачника з Герман чи в оцінці Юліних контрактів з Богословською, хоча я ні ту, ні другу не люблю. А от порівняння з Лілією Гриневич мені б полестило, її підходи до реформування освіти мені багато в чому подобаються, та наші підходи до того, чи може іноземець бути ректором українського вишу в сучасній ситуації - різні.
2012.01.19 | Мірко
Re: зі своєї поганої держави легше зробити хорошу, ніж звільнитися від окупанта
2012.01.19 | Woodstock generation
100%Re: Я дуже правильно мислю
2012.01.19 | Evgen.I
Re: Влодко Рокитський наш чи "москаль" - ніхто зараз не знає. Покаже час яким буде... Янукович.
Відповіді
2012.01.19 | Sakharov
Риг
2012.01.19 | Hadjibei
Шо ви переймаєтеся тим СБУ? То така собі гоп-контора
яка лише може кримінальним автортитетам прислужувати.2012.01.19 | mala
Він правильно переймається, бо є наші кримінальні авторитети, а є закордонні.
2012.01.19 | zmej_gorynych
Ні, Ви imho неправильно мислите
> ... бо є наші кримінальні авторитети, а є закордонні.Це Ви вже точно мислите так, як і донбасівський трамадольщик: "пусть бандіт, зато наш бандіт" :-/
2012.01.19 | Мірко
Дякую за уточнення запиту
Запит - чи Влодко бандит чи ні, чи Влодко якийсь таки українець чи ні, а якщо бандит то чи наш чи поплічник Кремля?2012.01.19 | Майстер
Етнічно
- москаль.2012.01.19 | mala
Я дуже правильно мислю
zmej_gorynych пише:> > ... бо є наші кримінальні авторитети, а є закордонні.
>
> Це Ви вже точно мислите так, як і донбасівський трамадольщик: "пусть бандіт, зато наш бандіт" :-/
Ні, не точно, бо донбасівський трамадольщик мислив регіональними чи корпоративними цінностями, а не державними. В умовах вибору наш бандит чи московський - безумовно краще наш бандит. Бо він працює лише на свою кишеню, а не на Москву. А так, як Ви, мислили деякі люди в 1991-му. Мій тато (він досі член КУНу) розповідав, що були люди, українські націоналісти за поглядами, які виступали проти проголошення Україною незалежності, бо їм були краще чесні антикомуністи-москалі, ніж нечесні українські комуністи. Серед Ваших однодумців були Головатий і Скорик (закінчили вони тим, що підтримали Яника на президента). А розумні люди їм пояснювали, що краще мати погану, але свою державу, ніж територію з хорошими окупантами в Москві. Бо зі своєї поганої держави легше зробити хорошу, ніж звільнитися від окупанта. А завтра хороший окупант зміниться на поганого (так і сталося в Москві), і втратиться все.
2012.01.19 | zmej_gorynych
Ні, не дуже. І навіть взагалі "не". Re: Я дуже правильно мислю
mala пише:> zmej_gorynych пише:
> > > ... бо є наші кримінальні авторитети, а є закордонні.
> >
> > Це Ви вже точно мислите так, як і донбасівський трамадольщик: "пусть бандіт, зато наш бандіт" :-/
>
> Ні, не точно, бо донбасівський трамадольщик мислив регіональними чи корпоративними цінностями, а не державними. В умовах вибору наш бандит чи московський - безумовно краще наш бандит. Бо він працює лише на свою кишеню, а не на Москву.
Та ну?!
Та всі ж ці "ваші/наші" бандити маму рідну Москві продадуть за 30 срібників! Аякже, безумовно собі в кишеню. (Що з успіхом вже давно й роблять). І їм абсолютно пох звідки йде це бабло.
Тому я й стверджую, що великої різниці між "нашими" та "їхніми" бандитами нема. Це як різниця між генетично зумовленим та набутим діабетом. Чи януковичем та тимошенко
До речі, а чому це Ви такою полум"яною любов"ю до "наших/своїх" бандитів палаєте? Що у Вас з ними спільного?
Далі все - imho лірика. Особливо порадували приписані мені думки про ніби-то дорогих моєму серцю "чесних москалів"
Дякую, повеселили .
Ну і спочатку ще подумував, було, прилюдно образитися на порівняння мене із підором головатим та кінченою баблолюбкою скорик, але потім заспокоївся . По-перше, свято велике сьогодні, а по-друге, зрозумів, що Ви просто добре не подумали, коли вибудовували ці аналогії
> А так, як Ви, мислили деякі люди в 1991-му. Мій тато (він досі член КУНу) розповідав, що були люди, українські націоналісти за поглядами, які виступали проти проголошення Україною незалежності, бо їм були краще чесні антикомуністи-москалі, ніж нечесні українські комуністи. Серед Ваших однодумців були Головатий і Скорик (закінчили вони тим, що підтримали Яника на президента). А розумні люди їм пояснювали, що краще мати погану, але свою державу, ніж територію з хорошими окупантами в Москві. Бо зі своєї поганої держави легше зробити хорошу, ніж звільнитися від окупанта. А завтра хороший окупант зміниться на поганого (так і сталося в Москві), і втратиться все.
2012.01.20 | mala
Дуже і дуже
zmej_gorynych пише:> Та всі ж ці "ваші/наші" бандити маму рідну Москві продадуть за 30 срібників!
Зовсім не обов"язково. Бо з мами рідної можна висмоктати набагато більше грошей.
>
> Тому я й стверджую, що великої різниці між "нашими" та "їхніми" бандитами нема.
На щастя, є. Якби її не було, ми б вже були малоросійським округом Путіністану.
>
> До речі, а чому це Ви такою полум"яною любов"ю до "наших/своїх" бандитів палаєте? Що у Вас з ними спільного?
Нічого спільного, тому не палаю. Це Вам привиділось.
>
> Далі все - imho лірика. Особливо порадували приписані мені думки про ніби-то дорогих моєму серцю "чесних москалів"
Це - умовно. Але при Єльцині Україні було безпечніше, нідж при Путіні, а москалі, які були проти комунізму й за демократію, краще ставились до українського визвольного руху, ніж путінці.
>
> Ну і спочатку ще подумував, було, прилюдно образитися на порівняння мене із підором головатим та кінченою баблолюбкою скорик, але потім заспокоївся
І правильно зробили. Бо порівнювати можна все, що порівнюється. Наприклад, мене можна порівняти у ставленні до Табачника з Герман чи в оцінці Юліних контрактів з Богословською, хоча я ні ту, ні другу не люблю. А от порівняння з Лілією Гриневич мені б полестило, її підходи до реформування освіти мені багато в чому подобаються, та наші підходи до того, чи може іноземець бути ректором українського вишу в сучасній ситуації - різні.
2012.01.19 | Мірко
Re: зі своєї поганої держави легше зробити хорошу, ніж звільнитися від окупанта
2012.01.19 | Woodstock generation
100%Re: Я дуже правильно мислю
2012.01.19 | Evgen.I
Re: Влодко Рокитський наш чи "москаль" - ніхто зараз не знає. Покаже час яким буде... Янукович.
2012.01.19 | Оk
Re: Влодко Рокитський наш чи "москаль"
http://nehrebeckyj.livejournal.com/171764.html2012.01.19 | Pavlo
Відповідь за посиланням. (л)
http://nehrebeckyj.livejournal.com/171764.html#comments