МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Гра Лібєрасти vs. Тоталітарасти або Лакмусовий папірець

02/15/2012 | Sych
Давайте пройдемося по дуже простому логічному ланцюжку. А задам питання, а ви будь-ласка відповідайте в підгілках.

Відповіді

  • 2012.02.15 | Sych

    Чи вважаєте ви, що людина може з чимось не погодитись та не має бути за це покарана?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2012.02.15 | Анатоль

      А ця незгода виразилась в якихось діях, чи лишилась в "душі"? Ісус, наприклад, казав, що

      навіть той, хто в думці згрішив є грішником (а значить буде пакараний).
      Сучасне право передбачає кару за вчинки.
      Але висловлена думка теж може вважатись вчинком.
      Наприклад модератори цього форуму карають за висловлення деяких думок.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2012.02.15 | Kohoutek

      Ви пишете про мислезлочин. "Не погодитися" - це думка, а не дія. Цікаво, де карають за думки?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2012.02.15 | killer-thinker

        В Україні карають не лише за думки, а й за саму спробу щось ПОДУМАТИ!

      • 2012.02.15 | Sych

        Скоріше питання про права. Чи має людина право не погодитись та не бути за це покараною?

    • 2012.02.15 | Арій.

      Дивлячись що він (воно) стверджує.

      Якщо це питання є образливим для Українців, нашої історичної пам"яті, наших Пращурів, чи може зашкодити Українській державі (в сенсі Держави Українців) - то не тільки може, а й має бути покараний.
      Наприклад - за відмову визнавати Голодомор геноцидом або за заперечення існування Українського народу взагалі.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2012.02.16 | Sych

      Ну от моя відповідь наприклад: абсолютно так. Як ще ж може бути?

      Інакше 1984 здасться квіточками.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2012.02.16 | Koala

        Тобто якщо хтось не погоджується із вироком суду, який зобов’язує його зробити якісь дії,

        то за невчинення цих дій людину не можна карати, на вашу думку?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2012.02.17 | Sych

          Суд, вироки, це післяконфліктні ситуації. Питання про доконфліктний принцип.

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2012.02.17 | Koala

            А вам не буде важко ПОВНІСТЮ поставити питання? А то вже третя деталь з’ясовується.

            Можете відредагувати перше питання, щоб всім було зрозуміло, про що мова?
          • 2012.02.17 | Koala

            А взагалі - якщо конфлікту нема, то і карати не треба. В будь-якому разі.

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2012.02.17 | Sych

              Це вважати як відповідь 'так'? Нарешті. Дякую.

              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2012.02.17 | Koala

                Це вважати як відповідь на перше формулювання - може бути покарана,

                на друге("немає конфлікту") - не може бути покарана.
                Визначайтеся - є конфлікт (незгода) чи немає.
    • 2012.02.17 | Koala

      Ви не відповідаєте на уточнення. Яка форма незгоди?

      Якщо незгода глибоко в душі - то звісно, право є. Якщо ж незгода дією (наприклад, людина не погоджується на заборону красти) - то нема.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2012.02.17 | Sych

        Ненасильницька та яка не порушує права власності.

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2012.02.17 | Анатоль

          Чому тільки права власності? А право на правду? За публічне висловлення незгоди з тим, що був

          геноцид, наприклад, теж можуть карати.

          А взагалі про що Ви питаєте?
          Про закон природи?
          Нема такого.
          Як люди вирішать, такі права і є (в суспільстві).
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2012.02.17 | Sych

            Ну, право на правду поняття дещо абстрактне.

            Анатоль пише:
            > геноцид, наприклад, теж можуть карати.

            Так, можуть, і карають, але ж в тому й питання чи мають.

            > А взагалі про що Ви питаєте?

            Про право людини бути вільною, фактично.

            > Про закон природи?
            > Нема такого.

            Це ви про який саме закон природи? Останній раз я перевіряв, гравітація ще є...

            > Як люди вирішать, такі права і є (в суспільстві).

            От я тут і намагаюся визначити що люди вирішать. Бо зараз кричать що там якісь права порушують, але коли весь цей цвіт нації дорвецця до корита, які будуть принципи? Ті ж самі? Тобто в кого дрючок той і дрючить тих у кого дрючка нема?
        • 2012.02.17 | Koala

          З оригінального формулювання цього не випливало. І чому тільки власності?

          Втім, прошу: я когось обрехав. Він подав на мене до суду, суд зобов’язав мене спростувати брехню. Я відмовляюся - ненасильно, не порушуючи права власності. Все, я можу йти?
          Ось ще: поліцейський затримує вбивцю, є можливість його затримати, але треба застосувати силу. Поліцейський відпускає вбивцю. Чи треба карати поліцейського за невиконання обов’язків? Він же насильства не застосовував, права власності не порушував.
          Ще приклад: суддя засуджує негра до 10 років у в’язниці за колір шкіри, причому за законами такого покарання нема. Негр погоджується не опиратися силою. Чи можна карати суддю за це? Нема насильства, немає порушення права власності.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2012.02.17 | Sych

            Вже випливає. А ви не можете собі уявити безконфліктне середовище? Може в цьому проблема?

            Я ж не питав чи має право людина яка сидить пожиттєво бути вільною? Не питав.


            Koala пише:
            > Втім, прошу: я когось обрехав. Він подав на мене до суду, суд зобов’язав мене спростувати брехню. Я відмовляюся - ненасильно, не порушуючи права власності. Все, я можу йти?
            > Ось ще: поліцейський затримує вбивцю, є можливість його затримати, але треба застосувати силу. Поліцейський відпускає вбивцю. Чи треба карати поліцейського за невиконання обов’язків? Він же насильства не застосовував, права власності не порушував.
            > Ще приклад: суддя засуджує негра до 10 років у в’язниці за колір шкіри, причому за законами такого покарання нема. Негр погоджується не опиратися силою. Чи можна карати суддю за це? Нема насильства, немає порушення права власності.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2012.02.17 | Koala

              А ви можете врешті-решт сформулювати свою думку?

              Безконфліктне суспільство - це або кладовище, або люди поза досяжністю один від одного (щільність значно нижче 1 людини на км²). Якщо є дві людини - то десь буде перетин інтересів, а отже, і конфлікт.

              Sych пише:
              > Я ж не питав чи має право людина яка сидить пожиттєво бути вільною? Не питав.
              І до чого тут це? Ви краще прокоментуйте мої приклади.

              > Koala пише:
              > > Втім, прошу: я когось обрехав. Він подав на мене до суду, суд зобов’язав мене спростувати брехню. Я відмовляюся - ненасильно, не порушуючи права власності. Все, я можу йти?
              > > Ось ще: поліцейський затримує вбивцю, є можливість його затримати, але треба застосувати силу. Поліцейський відпускає вбивцю. Чи треба карати поліцейського за невиконання обов’язків? Він же насильства не застосовував, права власності не порушував.
              > > Ще приклад: суддя засуджує негра до 10 років у в’язниці за колір шкіри, причому за законами такого покарання нема. Негр погоджується не опиратися силою. Чи можна карати суддю за це? Нема насильства, немає порушення права власності.
    • 2012.02.17 | Koala

      Ну, якщо ви не хочете, то я сам переформулюю з посиланнями на ваші заяви

      Отже, якщо (1)існує конфлікт (двоє людей в чомусь не погоджуються - дійсно, ви ж не могли мати не увазі, що людина не погоджується із, скажімо, каменем чи законом фізики) (2) в безконфліктному середовищі (неухильне дотримання взаємовиключних параграфів - наше все), причому (3)в конфлікті немає насильства і не порушено право власності (інші права цілком можуть порушуватися), то чи може статися так, що (4) до однієї зі сторін конфлікту буде потрібно застосовувати примус ("карати")?
      Я правильно все зібрав, нічого не забув? Може, тепер самі зможете відповісти на це питання - бо в мене вже перші два пункти відбивають бажання відповідати?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2012.02.17 | Sych

        Знаєте, як ваше 'перефразування' називається?

        Демагогія.

        Питання було насправді дуже просте. Але вам таки треба паґаваріть.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2012.02.17 | Koala

          У нас просто якесь різне сприйняття однакових слів. Всі у вас вимагають пояснити,

          в чому саме виразилася незгода, бо без цього на питання відповісти неможливо. А ви розводите демагогію, вводите умови, яких явно не було в першому питанні і які йому навіть прямо суперечать.
          Ну і знову ж таки - а де ваше формулювання?
          Sych пише:
          > Демагогія.
          > Питання було насправді дуже просте. Але вам таки треба паґаваріть.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2012.02.17 | Sych

            Ну, по-перше, не 'всі' а тим, кому паґаваріть. По-друге, вираз незгоди я вже описав:

            ненасильницький та не порушуючий прав власності.

            Яке вам треба формулювання? Чого? Вас просять відповісти на контретне питання. Ви вже навіть вициганили всі можливі умови. І, до речі, вже фактично дали свою відповідь. Таки паґаваріть, га?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2012.02.17 | Koala

              Ну гаразд, я вище не тільки фактично, а й формально дав відповідь. Що далі?

    • 2012.02.18 | Мірко

      Re: Чи вважаєте ви, що людина може з чимось не погодитись та не має бути за це покарана?

      Мусів передумати.
      Правильна відповідь це НЕ має бути покарана.
      Подумав про українську ситуацію - 42%московськомовних, 38% україномовних (це в повсякденному вжитку) 75% ефіру й преси московськомовної. Зрозумів що за умов свободи (лібертаріянства) продовжиться ця повзуча московизація. Отже треба референдум Або-або щоби поставити кордони там де природно (по бажанні певної мови) українські кордони мали би бути. А тоді, коли буде Україна а не СССР у меншому виданню, тоді і лише тоді можна дати на запит правильну відповідь не ризикуючи існуванням України.
      Тому я шість років тому поставив пропозицію Або-або. http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_arch2006&trs=-1&key=1148695715
      Щоби мати можливісь бачити вільну лібертаріянську Україну треба поперше мати таки Україну, а не пост-ґеноцидну суміш в одній державі катів чи їх правонаступниклів із решткою потерпілої нації .
  • 2012.02.15 | Мартинюк

    Гостроконечники і тупоконечники .

    Куди належить крутити руль доброму водію - вправо чи вліво?

    Дуже хороші інтелектуальні ігри для пацієнтів психлікарні ... Зразу стає видно кого з тієї дурки випускати ще надто рано.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2012.02.16 | Sych

    Зіґґі, тре ваша допомога: з чим пов'язаний такий ступор

    коли народ не може відповісти на просте питання? Бояться опинитися в таборі лібєрастів чи тоталітарастів? І, цікаво, чого бояться більше? ;)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2012.02.16 | Kgasoil

      з жлобством і беззмістовністтю, починаючи з бидлячого сленгу

      Лібєрасти Тоталітарасти
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2012.02.16 | Sych

        Сірожа, іди всмокчи косячка та прокляни кремлядів. Може попустить.

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2012.02.16 | Kgasoil

          що гірше жлобство чи відсутність змісту?

          я думаю перше бо бздить
    • 2012.02.16 | Koala

      А зверніть увагу на кількість плюсів на коментарях. Може, спробуєте розлогіше відповісти?

    • 2012.02.17 | ziggy_freud

      я би дуже сильно переформулював питання

      Бо тут їх виходить десь три в одному. Людина кожного дня робить декілька малозначущих виборів. І отримує різні форми нормативного впливу. Це десь від "зроби бо всі так роблять" до "зроби сцуко бо тобі так сказано".

      Не погодитись, коли вас змушують робити дурницю - нормальна людська поведінка. Боротись проти цього примусу - мужність. Дурити того, хто примушує - хитрість. Погоджуватись - конформізм, і це теж не є патологією; бо кожний з нас більш чи менш конформіст. Але іноді конформізм суто по-людські огидний.

      Далі. Той хто вас соціально нормує, тобто просить чи вимагає - він посадова особа, родич, друг чи просто Х з бугра? За ним стоїть здоровий глузд, сила чи просто інерція?

      Ще далі. Навіть будучи суперконформістом, людина не може погодитись з усіма одночасно. Бо один каже стояти, другий бігти. Тоді лишається чи підстрибувати, чи бігти на місці :cry:

      Отже, як би ви вточнили, про яку саму незгоду йде мова, присутнім було б легше відповідати. І це був би цікавіший для мене маленький дослід...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2012.02.17 | Sych

        Звузити дефініцію в цьому випадку означало б розширити можливість здемагогувати питання або

        або не вилізти з мушлі. Вся ідея підійти до базового розділу: чи людина дійсно за ненасильницьке вирішення проблем ('лібєраст') чи просто має мету нагнути інших заради мети яку він/вона вважає правильною('тоталітараст').

        Ми тут з Коалою вже з'ясували, що питання належить до некофліктних (досудових) ситуацій. Знову ж, це питання прав людини, ніж контретної ситуації.

        Але добре, привиду таку дуже просту аналогію.

        Уявіть у нас є суспільство, я, ви і Коала; ми всі маємо по 1 гривні. Ми ще не судилися, не сперечалися етц. Ось мені приходить в голову якась дуже добра нам мій погляд ідея, на яку треба 3 гривні. Коала зі мною погоджується, а ви - ні. Так от, чи маєте ви право не дати на нашу добру справу свою гривню та не отримати за це від нас по пиці(пардон ;) ).
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2012.02.17 | Koala

          За умови, що ніщо нам не загрожує, якщо віддамо чи не віддамо - звісно, це ваше право.

        • 2012.02.18 | nykyta

          Re: Звузити дефініцію в цьому випадку означало б розширити можливість здемагогувати питання або

          Sych пише:

          > Уявіть у нас є суспільство, я, ви і Коала; ми всі маємо по 1 гривні. Ми ще не судилися, не сперечалися етц. Ось мені приходить в голову якась дуже добра нам мій погляд ідея, на яку треба 3 гривні. Коала зі мною погоджується, а ви - ні. Так от, чи маєте ви право не дати на нашу добру справу свою гривню та не отримати за це від нас по пиці(пардон ;) ).

          А якщо 3 гривні були Вам потрібні, ну, наприклад, на ліки для того, щоб надати термінову медичну допомогу постраждалому? І внаслідок ненадання допомоги він помер?
          Існує стаття за ненадання допомоги, хтось повинен буде понести покарання - той, хто не дав гривню чи Ви (тому що не забрали в нього гривню силою).
          Я думаю, що немає однозначної відповіді на Ваше запитання, і це не демагогія - це життя.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2012.02.18 | Koala

            Якщо терміново не продати вашу квартиру і не передати гроші на лікування, помре дитина

            І це, як ви розумієте, не жарт - від раку помирає багато дітей, яких можна було б вилікувати, якби були гроші. Вартість вашої квартири - цілком підходить.
            То як, примушувати вас продавати квартиру?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2012.02.18 | nykyta

              Re: Якщо терміново не продати вашу квартиру і не передати гроші на лікування, помре дитина

              Я думаю, це вже інший тест (дійсно трохи демагогічний). А приклад про три гривні був дуже конкретний. НМД він яскраво ілюструє, що не можна однозначно відповісти на запитання старттопіку.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2012.02.18 | nykyta

                Re: Якщо терміново не продати вашу квартиру і не передати гроші на лікування, помре дитина

                Тобто цей приклад (про 3 гривні) показує: відповідь на питання залежить від наслідків того, що людина з чимось не погодилась.
              • 2012.02.18 | Sych

                Ні, відповідь на це питання чітко виявляє безпринципність. Через це й 'маємо те, що маємо'.

                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2012.02.18 | nykyta

                  Re: Ні, відповідь на це питання чітко виявляє безпринципність. Через це й 'маємо те, що маємо'.

                  Перепрошую, а Ви не могли б прокоментувати мій приклад (про ненадання допомоги через брак однієї гривні) по суті? У чому тут Ви бачите безпринципність?
                  Ви запитали: Чи вважаєте ви, що людина може з чимось не погодитись та не має бути за це покарана?
                  Я відповідаю: Все залежить __від наслідків__, спричинених непогодженням людини. Якщо людина з чимось не погодилась, і її непогодження спричинило негативні наслідки (для іншої людини, для суспільства чи для навколишнього середовища) - людина може бути покарана за своє непогодження.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2012.02.18 | Sych

                    Безпринципність у тому, що ви вдаєтесь до примусу коли ви вважаєте це необхідним.

                    'Мій' принцип саме в тому що людина не має бути покарана/примушена якщо не підтримає навіть найкращу та найшляхетнішу ініціативу.

                    Я вважаю що інструментом вирішення проблем має бути переконання, а не примус. ПРИ БУДь-ЯКИХ ОБСТАВИНАХ. Ну а якщо людина каже ні, то це значить ні.

                    Тому це й називаю лакмусовий папірець на 'тоталітарастів' які за де-якіх обставин примусять інших робити що вважають за потрібне(або навіть дійсно потрібне), і 'лібєрастів' (як я), які вважають що людину не можна примушувати за будь-яких обставин (поправка Коали щодо досудовості в силі).

                    nykyta пише:
                    > Перепрошую, а Ви не могли б прокоментувати мій приклад (про ненадання допомоги через брак однієї гривні) по суті? У чому тут Ви бачите безпринципність?
                    > Ви запитали: Чи вважаєте ви, що людина може з чимось не погодитись та не має бути за це покарана?
                    > Я відповідаю: Все залежить __від наслідків__, спричинених непогодженням людини. Якщо людина з чимось не погодилась, і її непогодження спричинило негативні наслідки (для іншої людини, для суспільства чи для навколишнього середовища) - людина може бути покарана за своє непогодження.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2012.02.18 | Koala

                      У вас вище дуже швидко "будь-які обставини" обросли купою уточнень.

                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2012.02.18 | Sych

                        Ви до цих пір не можете збагнути різницю між конфліктом і безконфліктною ситуацією?

                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2012.02.18 | Koala

                          Я не можу зрозуміти значення, яке ви вкладаєте в ці поняття.

                          http://sum.in.ua/s/konflikt
                          КОНФЛІКТ, у, ч. Зіткнення протилежних інтересів, думок, поглядів; серйозні розбіжності; гостра суперечка. По селах де-де почали прориватися різні місцеві конфлікти (Іван Франко, VIII, 1952, 70); В душі я нишком радію, що конфлікт., розв'язався для мене щасливо (Михайло Коцюбинський, II, 1955, 235);
                          // Ускладнення в міжнародних відносинах, що може призвести до збройної сутички. Втішало також, що Швеція обіцяла зберігати нейтралітет і не втручатись у конфлікт між Росією і Францією (Панас Кочура, Зол. грамота, 1960, 68); На Близькому Сході вибухнув воєнний конфлікт (Радянська Україна, 7.УІ 1967, 1);
                          // Суперечність, сутичка, покладена в основу сюжету художнього твору. Наявність дії, гострого конфлікту — обов'язкова умова для драматичного твору (Деякі пит. поет, майстерн., 1956, 152).
                          ---
                          http://sum.in.ua/s/bezkonfliktnyj
                          БЕЗКОНФЛІКТНИЙ, а, е. Який не має в собі конфлікту, відбувається без конфлікту (конфліктів). Процес становлення нового в соціалістичному суспільстві, незважаючи на те, що воно вільне від класових і національних антагонізмів, зовсім не є плавним, безконфліктним (Комуніст України, 8, 1965, 37).
                          ---
                          Тобто незгода - це і є конфлікт. Якщо у вас інша українська, чи ви просто використовуєте слово "конфлікт" як замінни слова "насильство", то так і скажіть. Досі ви цього не сказали.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2012.02.18 | Sych

                            Ок, то ж яка є цивілізована форма вирішення конфлікту?

                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2012.02.18 | Koala

                              Якби вона була одна-єдина, то так і звалася б: цивілізована.

                              Але їх багато. Якщо є можливість - то ненасильницька. Але якщо наслідком ненасильства буде більше насильство - то менше насильство виправдане.
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2012.02.18 | Sych

                                Та ну, слабо ви з'їхали з теми. Правильна відповідь: через суд.

                                Не законом, кийком, а через суд. От я був не проти, щоб кожен раз коли з мене хотять зтягнути гривню, це робилося б через суд.
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2012.02.18 | Koala

                                  Та не дай Боже, щоб кожен конфлікт через суд вирішувався.

                                  Коли необхідно порушути чиїсь права, то дійсно, рішення має приймати суд (і все ще лишається питання, хто буде суддею). Але ж не всі конфлікти стосуються прав.
                            • 2012.02.18 | Koala

                              І ви не відповіли - а яке ваше визначення конфлікту?

                              Бо ви вперто наполягали, що у вас там якась "безконфліктна незгода". Можете пояснити, що ви мали на увазі?
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2012.02.21 | Koala

                                Агов, вже третя доба пішла! Ви все ще не можете придумати, що мали на увазі?

                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2012.02.21 | Sych

                                  Ні, я не можу зрозуміти що вам не зрозуміло.

                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2012.02.22 | Koala

                                    Незгода - одна з причин конфлікту, якщо не синонім.

                                    Ви пишете, що є незгода, але ситуація безконфліктна. Як таке може бути? Може, ви якось не так визначаєте поняття "конфлікт"? Як саме?
                    • 2012.02.18 | nykyta

                      На світі дуже мало істин і принципів, які діють ЗА БУДЬ-ЯКИХ ОБСТАВИН

                      Sych пише:
                      > 'Мій' принцип саме в тому що людина не має бути покарана/примушена якщо не підтримає навіть найкращу та найшляхетнішу ініціативу.
                      >
                      > Я вважаю що інструментом вирішення проблем має бути переконання, а не примус. ПРИ БУДь-ЯКИХ ОБСТАВИНАХ. Ну а якщо людина каже ні, то це значить ні.
                      >
                      > Тому це й називаю лакмусовий папірець на 'тоталітарастів' які за де-якіх обставин примусять інших робити що вважають за потрібне(або навіть дійсно потрібне), і 'лібєрастів' (як я), які вважають що людину не можна примушувати за будь-яких обставин (поправка Коали щодо досудовості в силі).
                      >
                      (тобто абсолютних істин і абсолютних принципів).
                      І, безумовно, названий Вами принцип ( інструментом вирішення проблем має бути переконання, а не примус) - це дуже гарний принцип, але не абсолютний. тому що в реальному житті є купа обставин, коли примус не тільки можливий, але й життєво необхідний. Коли мова йде про життя або здоров"я людини - треба діяти швидко і рішуче, застосовуючи, якщо необхідно, примус.
                      Ви ніяк не прокоментували моє продовження Вашої ситуації про три гривні. Чому?
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2012.02.18 | Sych

                        Як я вже й сказав, тому й 'маємо те, що маємо'. Сьогодні ви когось примусили дрючком дати гривню

                        на ліки, а завтра ваш наступник ПРИМУСИТь ТИМ ЖЕ ДРЮЧКОМ цілу країну жрати баланду на параші. Пардон.

                        Тому й вважаю, що принцип ненасильництва має бути універсальним.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2012.02.18 | Koala

                          Основний недолік принципу ненасильства - що єдиний, хто застосовує насильство, має беззаперечну

                          перевагу перед іншими.
                          А я вважаю, що насильство має бути мінімальним, і тому застосовувати його можні тільки з метою запобігання більшому насильству.
                          Вбити терориста, щоб не дати йому вбити 1000 людей - правильно. Але краще захопити і ув'язнити - як буде можливість.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2012.02.18 | Sych

                            Ось саме тому справжні пацифісти носять зброю.

                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2012.02.18 | Koala

                              Слухайте, купіть собі словника.

                          • 2012.02.18 | Sych

                            Іншими словами: Si vis pacem, para bellum писалося не з бухти-барахти.

                • 2012.02.18 | Koala

                  А ви всі принципи, відмінні від ваших особистих, вважаєте безпринципністю?

                  Чи все ж ВИЗНАЄТЕ ПРАВО інших мати принципи, відмінні від ваших?
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2012.02.18 | Sych

                    А чому я маю визнавати насильницькі принципи?

                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2012.02.18 | Koala

                      А я не прошу вас визнавати ці принципи - я прошу вас визнати право інших на інші принципи.

                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2012.02.18 | Sych

                        Ви хочете щоби я визнав ваше право мене пиздити?

                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2012.02.18 | Koala

                          Ні, моє право не погодитися із тим, що ваші принципи - єдино правильні.

                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2012.02.18 | Sych

                            Аргумент не про 'єдиноправильнисть моїх принципів'; аргумент про конкретний принцип ненасильства

                            Якщо ви його не дотримуєтесь, то ви дотримуєтесь протилежного принципу, насильницького.
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2012.02.18 | Koala

                              Дивіться вище, я там виклав свій принцип щодо насильства.

                              І не треба думати, що ви в змозі навіть придумати всі можливі принципи - не те, щоб повністю скласти картинку всіх принципів іншої людини. Зараз ви намагаєтеся нав'язати мені якийсь вигаданий вами "насильницький принцип". А принципів застосування насильства достобіса, і далеко не всі з них схожі на закон джунглів.
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2012.02.19 | Sych

                                Взагалі то я нічого не вигадував. Все що кажу - давно відоме.

                                І вам я нічого не нав'язую. Я просто пропоную визначитися: або ви визнаєте принцип ненасильництва, або визнаєте свою безпринципність щодо примусу.
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2012.02.19 | Koala

                                  Я із вами зовсім заплутався. Може, вже сформулюєте свій принцип ненасильства?

                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2012.02.20 | Sych

                                    http://en.wikipedia.org/wiki/Voluntaryism

                                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                    • 2012.02.20 | Sviatoslav D

                                      А можете назвати принципову різницю між волюнтаризмом, анархізиои та лібертаріанством? (/)

                                      Voluntaryists believe that consensual and volunteer-based action itself should be the means to achieve the goal of a stateless society, rather than the initiation of force. Voluntaryist movements are distinct in their rejection of both electoral politics and initiative violence as means by which to bring about a voluntary society. Because voluntaryists consider electoral politics to be counterproductive or immoral, they prefer to dismantle the state by non-political means such as secession, self-defense, counter-economics, civil disobedience and education, rather than voting.

                                      Як волюнтаристи відноситься до націоналізму, патріотизму та боротьби за державну самостійність України?
                                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                      • 2012.02.20 | Sych

                                        В широкому сенсі це все течії лібертаріанства. У вузькому

                                        - лібертаріанці (мінархісти) є етатистами на відміну від анархо-капіталістів та волюнтаристів. Останні дві течії є фактично одне те саме, просто волюнаристи роблять трохи правильніши акценти щоби було зрозуміліше для сторонньої публіки. Анархо-капіталістів переслідує самоназва, яка визиває страхітливі почуття у середнього громадянина у якого промиті мізки совковою дурнею про жахливість як анархізму, так і капіталізму.

                                        Щодо вашого останнього питання, волюнтаристи не мають нічого проти всього що ви навели.

                                        Власне лібертаріанство і особливо волюнтаризм може зробити Україну дійсно вільною країною, а не концтабором під прапором того хто заразі знаходиться біля корита.

                                        Sviatoslav D пише:
                                        > Voluntaryists believe that consensual and volunteer-based action itself should be the means to achieve the goal of a stateless society, rather than the initiation of force. Voluntaryist movements are distinct in their rejection of both electoral politics and initiative violence as means by which to bring about a voluntary society. Because voluntaryists consider electoral politics to be counterproductive or immoral, they prefer to dismantle the state by non-political means such as secession, self-defense, counter-economics, civil disobedience and education, rather than voting.
                                        >
                                        > Як волюнтаристи відноситься до націоналізму, патріотизму та боротьби за державну самостійність України?
                                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                        • 2012.02.20 | Pest Control

                                          Ви спочатку зробіть Канаду "дійсно вільною країною", а ми повчимося

                                          Навіть якщо у вас нічого не вийде, то американська окупаційна адміністрація ймовірно зробить Канаду вільнішою, ніж та є зараз. Що вам втрачати?

                                          Sych пише:
                                          > особливо волюнтаризм може зробити Україну дійсно вільною країною
                                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                    • 2012.02.20 | Koala

                                      Це чудово... поки не приходять монголи, більшовики, фашисти, рабовласники etc.

                                      І не зганяють силою в свою армію/заводи всіх волюнтаристів, до кого встигнуть дістатися - доки інші волюнтаристи сперечаються, як саме краще боронитися, і чи не краще буде побігти до орди на поклон.
                                      А залишаються ті, хто знайшов певний компроміс між свободою окремої людини і свободою суспільства.
                                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                      • 2012.02.21 | Мірко

                                        Тому в українських умовах пасує лібертаріянство-мінархізм а не цілковитий волунтарізм

                                        Цікаво що наука сьогодні припускає що двадцять тисяч (чи скільки там) років тому перші державні структури створювали не мирні люди для само-оборони перед бандами, а таки банди для того щоби зберегри накрадене від сусідних банд-конкурентів.

                                        Отже сьогоднішня Україна від найпримітивніших принципів державотворення далеко не відбилася.
                                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                        • 2012.02.21 | Sych

                                          Та хоч би класичний лібералізм з Центральним Банком.

                                          Проблема в тому, що у людей немає розуміння що державна мопонолія це однозначне зло, яке й можна було мати, але завжди це пам'ятати та тримати Державу у їжакових рукавицях.

                                          А не так як зараз, коли 99.99% українців моляться на Державу.
                                      • 2012.02.21 | Sych

                                        Ну про неможливість захисту без Держави це як вилами по воді.

                                        А от що цікаво, що таке 'свобода суспільства'? Найближче що мені приходить на думку це 'право натовпу'...
                                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                        • 2012.02.21 | Koala

                                          Вам не важко буде навести приклад оборони без держави?

                                          Sych пише:
                                          > А от що цікаво, що таке 'свобода суспільства'?
                                          Середня температура по палаті.
                                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                          • 2012.02.22 | Sych

                                            Ага, значить по-вашому 'свобода суспільства' це 'середня температура по палаті'?

                                            А докладніше можна?
                                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                            • 2012.02.22 | Koala

                                              Що докладніше?

                                              Десь так: 90 вільних+10 рабів краще, ніж 1 пан і 99 кріпаків, які хоч і не раби, але все ж не вільні.
                                              Краще примусово загнати тих 10 в армію, аніж мати азіатську державу.
                                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                              • 2012.02.23 | Sych

                                                Чи не є ваше пояснення прикладом рабського менталітету?

                                                Чому за основу не взяти що всі мають бути вільними?

                                                Koala пише:
                                                > Десь так: 90 вільних+10 рабів краще, ніж 1 пан і 99 кріпаків, які хоч і не раби, але все ж не вільні.
                                                > Краще примусово загнати тих 10 в армію, аніж мати азіатську державу.
                                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                                • 2012.02.23 | Koala

                                                  Бо за основу можна взяти тільки реальний стан речей.

                                                  І, до речі, стан, коли всі вільні - звісно кращий за два названих. Але на практиці так вдається не завжди.
                                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                                  • 2012.02.24 | Sych

                                                    'вдається не завжди' саме тому що ви (і інші) вигадуєте усякі 'свободи суспільства'

                                                    а не дотримуєтесь принципів індивідуальної свободи.


                                                    Koala пише:
                                                    > І, до речі, стан, коли всі вільні - звісно кращий за два названих. Але на практиці так вдається не завжди.
                                                  • 2012.02.24 | Pest Control

                                                    Насправді, стан, коли всі вільні може бути й гірший за названі

                                                    Коли вільні убивці й злодії. Тобто воно не "на практиці виходить", воно й теоретично не може виходити інакше, якщо теорія не про сферичних людей у вакуумі.

                                                    Навіть така чудова штука як гарантії прав власності є як мінімум погрозою насильства над будь-ким, хто не визнає прав власності.
                                          • 2012.02.22 | Sych

                                            Щодо прикладів: Запоріжська січ, УПА... продовжувати?

                                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                            • 2012.02.22 | Koala

                                              І що, довго вони боронилися без держави? Напади не зараховуються, мова саме про оборону.



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".