Посол Данії: Люди взагалі не платять податків (л)
03/02/2012 | loup-garou
http://www.pravda.com.ua/articles/2012/03/1/6959829/
- Есть ли вообще машины "Бентли" в Королевстве Дания? Я не думаю. Для меня было шоком увидеть на улицах Киева те же машины, что и в Челси. Я жил и работал в самом богатом квартале Лондона, я был там самым бедным человеком и видел там те же машины, что и здесь, где такая бедность среди населения! Как это может быть?
- Коррупция?
- Не только это. Это значит, что люди вообще не платят налогов.
---------------------------
Черговий грязний навєт і покльоп від єврокомісарів. Всі ж знають, як тєжко жиється українському капіталісту від величезного, непомірного податкового навантаження.
- Есть ли вообще машины "Бентли" в Королевстве Дания? Я не думаю. Для меня было шоком увидеть на улицах Киева те же машины, что и в Челси. Я жил и работал в самом богатом квартале Лондона, я был там самым бедным человеком и видел там те же машины, что и здесь, где такая бедность среди населения! Как это может быть?
- Коррупция?
- Не только это. Это значит, что люди вообще не платят налогов.
---------------------------
Черговий грязний навєт і покльоп від єврокомісарів. Всі ж знають, як тєжко жиється українському капіталісту від величезного, непомірного податкового навантаження.
Відповіді
2012.03.02 | 123
Re: Посол Данії: Люди взагалі не платять податків (л)
loup-garou пише:> http://www.pravda.com.ua/articles/2012/03/1/6959829/
>
> - Есть ли вообще машины "Бентли" в Королевстве Дания? Я не думаю. Для меня было шоком увидеть на улицах Киева те же машины, что и в Челси. Я жил и работал в самом богатом квартале Лондона, я был там самым бедным человеком и видел там те же машины, что и здесь, где такая бедность среди населения! Как это может быть?
>
> - Коррупция?
>
> - Не только это. Это значит, что люди вообще не платят налогов.
>
> ---------------------------
>
> Черговий грязний навєт і покльоп від єврокомісарів. Всі ж знають, як тєжко жиється українському капіталісту від величезного, непомірного податкового навантаження.
Це не навєт і покльоп, а підміна понять та заплутування.
По-перше, в Данії інша культура. Депутати їздять на лісапедах не від бідності.
По-друге, в Україні всі чиновники починаючи від середнього штибу і далі їздять на гламурних автах. Вони отримують платню в касі - тобто платять всі 50% податків зі своїх 500 євро на місяць. Але вони мають корупційні доходи. В Данії нема таких категорій людей, в нас їх дуже багато.
Далі, якщо йдеться про дійсно дуже дорогі автівки (умовно - від 100 тис; дешевші в Данії напевно є) - то бізнесмени які їх купують, напевно купили б їх навіть якби вони сплатили трішки більші податки. Це питання престижу, і тут за цєной не пастаім, див. п. 1 про культуру. До того ж великі бізнесмени напевно платять податки більш-менш пристойно.
2012.03.02 | Kohoutek
Re: Посол Данії: Люди взагалі не платять податків (л)
123 пише:> До того ж великі бізнесмени напевно платять податки більш-менш пристойно.
Если речь идёт об Украине, то вы ошибаетесь. Вообще, чем богаче человек, тем легче ему уйти от налогов - он может нанять себе профессионалов в этом деле. Все крупные украинские бизнесы уводят деньги через собственные компании в оффшорах, а кто помельче - через отработанные схемы нелегальной конвертации.
До смешного доходит - у меня был знакомый, мелкий бизнесмен, который жил со мной в одном подъезде, пока не постоил себе дом, так он принципиально не платил никаких коммунальных платежей, а раз в пару лет решал все вопросы по задолженностям с помощью взяток. Выходило куда дешевле, чем честно платить по счетам.
2012.03.02 | 123
Re: Посол Данії: Люди взагалі не платять податків (л)
Kohoutek пише:> 123 пише:
> > До того ж великі бізнесмени напевно платять податки більш-менш пристойно.
> Если речь идёт об Украине, то вы ошибаетесь. Вообще, чем богаче человек, тем легче ему уйти от налогов - он может нанять себе профессионалов в этом деле. Все крупные украинские бизнесы уводят деньги через собственные компании в оффшорах, а кто помельче - через отработанные схемы нелегальной конвертации.
Нагадую слова посла: - "Это значит, что люди вообще не платят налогов".
Як це - дивіться на прикладі Тимошенко чи Януковича. Це приклад того, як "вообще не платять" - декларуються кількасот тисяч гривень на рік, при тому що ведеться спосіб життя мультімільйонера.
Натомість великі бізнесмени, які декларують мільйони, не так і мало - у пресі були такі повідомлення. Ви можете обурюватися, що Колесніков декларує 80 мільйонів, а не 800 мільйонів, але це цілком нормальна практика для будь-якої країни. Й не потрібні нікому доходи 80 мільйонів, насправді.
2012.03.04 | Хвізик
я також таких людей знаю
Kohoutek пише:> До смешного доходит - у меня был знакомый, мелкий бизнесмен, который жил со мной в одном подъезде, пока не постоил себе дом, так он принципиально не платил никаких коммунальных платежей, а раз в пару лет решал все вопросы по задолженностям с помощью взяток. Выходило куда дешевле, чем честно платить по счетам.
2012.03.02 | BROTHER
Новий Бентлі навіть на депутатські зарплати не купиш. До чого тут каса?
Пан Шутер зібрався відправляти українців на пенсію, виймаючи бідолашних чоловіків з труни. А реально в країні платять більш-менш законні податки тіки невдахи.По-перше, податкова система і розміри податків м'яко кажучи дивовижні.
По-друге, історично нас навчали нехтувати більшістю законів, найобувать і красти. Бо інакше на нормальне життя було не заробити. Це ми, українці кажемо: не наєбеш, не проживеш.
2012.03.02 | Koala
Досвід Грузії показує, що перевчити нескладно. Але починати має держава.
2012.03.02 | 123
в тому й річ - їх купляють за корупційні гроші. проблема не в податках, а в корупції
є й інші аспекти, частину яких я назвав.2012.03.02 | Shooter
проблема не в податках, а в корупції
2012.03.02 | 123
так це журналістка одразу ж і сказала
в нас кожен полковник міліції, або податкової, або митниці, або пожежної, або або або вважає за западло їздити не на люксовій автівці. до податків це не має стосунку.2012.03.02 | Shooter
Re: так це журналістка одразу ж і сказала
123 пише:> в нас кожен полковник міліції, або податкової, або митниці, або пожежної, або або або вважає за западло їздити не на люксовій автівці. до податків це не має стосунку.
з цієї точки зору - таки має. бо "середній" чувак також хоче їздити на Панамері Порші - відповідно, він "за!" будь-які заходи які знижують його податки, хоч до нуля.
Власне, посол абсолютно правий в тому що "вся країна не платить податки" - ані верхи, ані низи.
P.S. І про податки на, скажімо, люксові автівки в Данії. Податок на авто при купівлі приватного авта - 180% базової ціни, якщо не помиляюсь. Одним словом - "тотальні ніщєброди"
2012.03.02 | BROTHER
Корупція і несплата податків годують один одного.
Бюрократи або депутати спеціально створюють закони, щоб було можливо і вигідно найобувать. Тому підприємці є на своєрідному податково-ліцензійному гачку у корумпованих законотворців: законний бізнес вести важко і невигідно.Спрощення податкової системи і системи ліцензування полегшує ситуацію. А прозорість та конкурентність розподілу коштів держбюджету зменшить навантаження на бюджет, що призведе до додаткового зменшення податкового пресу на підприємців.
2012.03.02 | Shooter
Re: Новий Бентлі навіть на депутатські зарплати не купиш. До чого тут каса?
BROTHER пише:> Пан Шутер зібрався відправляти українців на пенсію, виймаючи бідолашних чоловіків з труни.
Не пересмикуйте, будь-ласка.
> А реально в країні платять більш-менш законні податки тіки невдахи.
>
> По-перше, податкова система і розміри податків м'яко кажучи дивовижні.
>
> По-друге, історично нас навчали нехтувати більшістю законів, найобувать і красти. Бо інакше на нормальне життя було не заробити. Це ми, українці кажемо: не наєбеш, не проживеш.
А от тут - усе вірно.
2012.03.02 | BROTHER
Вже й пожартувати неможна, яка Ви сурьозна людина, пан Шутер
Shooter пише:> BROTHER пише:
> > Пан Шутер зібрався відправляти українців на пенсію, виймаючи бідолашних чоловіків з труни.
>
> Не пересмикуйте, будь-ласка.
Це був жарт, ми ж все з'ясували.
>
> > А реально в країні платять більш-менш законні податки тіки невдахи.
> >
> > По-перше, податкова система і розміри податків м'яко кажучи дивовижні.
> >
> > По-друге, історично нас навчали нехтувати більшістю законів, найобувать і красти. Бо інакше на нормальне життя було не заробити. Це ми, українці кажемо: не наєбеш, не проживеш.
>
> А от тут - усе вірно.
Дякую, за розуміння.
2012.03.02 | Боббі
то датському бздуну заздрісно чи що?
ну є в Києві багаті машини, і багатих машин більше, аніж у тих ніщебродів ззакордону. То що тепер?2012.03.02 | loup-garou
Во-во, я якраз не міг підібрати слово [ніщєброди]. Плюс від мене
2012.03.03 | Боббі
він ніщий духом і розумом — справжній західноєвропейський социк-поцик ніщеброд
> Я жил и работал в самом богатом квартале Лондона, я был там самым бедным человеком и видел там те же машины, что и здесь ... Как это может быть?да так і може бути, що датське чмо є рафінованим західноєвропейським подорожнім країни пролетарів — социком-поциком з тамтешнього комсомолу.
влітку приїдуть до нас гості з соціалістичного раю, й побачать тут багаті машини та полиці магазинів, повні товарів за доступну ціну, а їхні заздірсні социки-поцики вже зараз вимушені вигадувати безглузді побрехеньки для виправдання власної нікчемності.
2012.03.04 | Shooter
ніщий духом і розумом
Боббі пише:> > Я жил и работал в самом богатом квартале Лондона, я был там самым бедным человеком и видел там те же машины, что и здесь ... Как это может быть?
> влітку приїдуть до нас гості з соціалістичного раю, й побачать тут багаті машини та полиці магазинів, повні товарів за доступну ціну, а їхні заздірсні социки-поцики вже зараз вимушені вигадувати безглузді побрехеньки для виправдання власної нікчемності.
Гарна ілюстрація печерної параної. В голові буяє яскрава картинка "ніщі комуністи данці заздрять багатим українцям".
P.S. (правда, абсолютно невпевнений що допоможе).
Так от, знав добре одну родину двох ніщєбродів - він датчанин, вона голандка. Місячний дохід "чистими" - 25 тис. євро.
Він їздив на пасаті, вона - на маленькому "японці". Правда, при цьому в них вдома стояв якісний рояль, арфа, альт, віолончель, дві скрипки (так, між іншим - якісна скрипка починається десь від 10 тис. євро) - вони полюбляли на пару з дітьми квартети грати (це було далеко від їхніх професій). В підвалі - кілька "професійних" токарних верстатів, на яких ніщеброд-датчанин "душу відводив". Етс.
А, доречі, ніщєброд-власник IKEA їздить на 15-річному Вольво та літає в економ-класі...от лошара, блін, нє?
2012.03.04 | loup-garou
омг, навіть раби на велосипедах - це не було настільки круто. Козаки, не зупиняйтесь, прошу
Боббі пише:> > Я жил и работал в самом богатом квартале Лондона, я был там самым бедным человеком и видел там те же машины, что и здесь ... Как это может быть?
> да так і може бути, що датське чмо є рафінованим західноєвропейським подорожнім країни пролетарів — социком-поциком з тамтешнього комсомолу.
>
> влітку приїдуть до нас гості з соціалістичного раю, й побачать тут багаті машини та полиці магазинів, повні товарів за доступну ціну, а їхні заздірсні социки-поцики вже зараз вимушені вигадувати безглузді побрехеньки для виправдання власної нікчемності.
Вони побачать тут не тільки "багаті машини" під засраними під'їздами і по-жлобськи припарковані на тротуарах. Коли будуть їхати на Чайку (ночувати в палатці за 70 євро/ніч), вони також звернуть увагу на обідраних беззубих пенсіонерів, що торгують кошенятами, порічками і шкарпетками у переході на Святошино. На майже повну відсутність громадських туалетів і банкоматів, розгачені в хлам дороги, кількість бич'я з пивом о 10-й ранку, гандонів-таксистів у Борисполі, приліплений скотчем список станцій з латинською транскрипцією на ст. м. Хрещатик... Їхні заздрісні социки тремтять від страху.
btw як Ви думаєте, в яких місцях соціалістичного раю у Вас буде найбільше шансів наткнутись на круту-прекруту тачку? Ай віл гів ю е хінт. Через лісок, де я дочку вигулюю - найбагатше по доходах на душу населення французьке село.
Так от - не там, уви. Там рассєкают ніщєброди на роверах.
2012.03.04 | Боббі
європейські ніщєброди не побачать тут такого
європейські ніщєброди не побачать тут такого:культура поведінки, знаєте, трохи інша:
2012.03.04 | Shooter
ну так: два міра - два способа жізні
судчи з Ваших прийомів "аґітації та пропаґанди" в мене з*являється цілком твереза підозра, що в свій час Ви пройшли добру практику в якомусь райкомє камсамола.2012.03.05 | Хвізик
той факт, що цей посол є социком, надає його словам пристойної форми, бо міг би сказати й щось н
таке:"примітивні аборигени охоче обмінюють своє золото й коштовності на наші брязкальця з заліза та скла"
2012.03.02 | Арій.
Бо "українці" багатші данців.
2012.03.02 | Sych
Ну у д'Аццкіх послів ручкі відомо-загрєбущі. Початковий персональний податок 40%...
Заздрісні комунарскі сцуки.2012.03.02 | loup-garou
І Вам плюс. Так і запишемо: данці - заздрісні комунарські суки-ніщєброди
2012.03.03 | Sych
Ні, вони просто раби за переконанням яким вистачає грошей тільки на велосипед.
2012.03.03 | Shooter
і про велосипеди. та печерних дятлів
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_Human_Development_IndexHuman Development Index, 2011
Rank, country, index
Very high human development
16 Denmark 0.895
27 Czech Republic 0.865
High human development
76 Ukraine 0.729
Отаке.
2012.03.03 | Koala
Пане, ви б мої лінки не перепощували, а відповідали б там, де я їх повісив.
http://www2.maidan.org.ua/n/free/1330580946Перший десяток країн по індексу людського розвитку і рівні збирання податків в них (взяв 11, щоб були дані по 10-и):
1 Norway 43,6
2 Australia 30,8
3 Netherlands 39,8
4 United States 26,9
5 New Zealand 34,5
6 Canada 32,2
7 Ireland 30,8
8 Liechtenstein ?
9 Germany 40,6
10 Sweden 47,9
11 Switzerland 29,4
Особливої кореляції вашого улюбленого рівня збору податків із HDI непомітно - є значення і в 26,9, і в 47,9 (до речі, не на користь Швеції).
Про соцдемних печерних дятлів.
2012.03.04 | Shooter
Ой вибачте - не знав я що це Ваш патєнт, на лінк-то
Koala пише:> http://www2.maidan.org.ua/n/free/1330580946
> Перший десяток країн по індексу людського розвитку і рівні збирання податків в них (взяв 11, щоб були дані по 10-и):
> 1 Norway 43,6
> 2 Australia 30,8
> 3 Netherlands 39,8
> 4 United States 26,9
> 5 New Zealand 34,5
> 6 Canada 32,2
> 7 Ireland 30,8
> 8 Liechtenstein ?
> 9 Germany 40,6
> 10 Sweden 47,9
> 11 Switzerland 29,4
>
> Особливої кореляції вашого улюбленого рівня збору податків із HDI непомітно - є значення і в 26,9, і в 47,9 (до речі, не на користь Швеції).
> Про соцдемних печерних дятлів.
Так-так, про них, про печерних: мінімальний рівень в 27% "дещо більший" ніж 4% в Чаді - чи не так?. Та й, виявляється, при рівні податків в 10 разів вищих - економіка тої ж Швеції та Данії - в десятці найліберальніших економік світу.
Власне, з точки зору відверто печерних дятлів весь "золотий мільярд" - комуністи. Які не відають, що їхнє щастя - у відміні податків, скасуванні держави та озброєння кожного, до їдного, печерного М16 або, на худой канєц, АК-74
Ну і, звісно, рівень в податків (що я терпеливо пояснюю пернатим який рік) - НЕ Є мірилом ліберальности економіки.
А далі, знову ж таки вкотре, настійливо рекомендую для початку дізнатися що таке LME, СME, та, наприклад, якою є економіка все тієї ж Данії.
Ну і заодне можна також звернути увагу на відмінність соціальних контрастів в подібних економіках ЮК, Франції та Німеччини, наприклад. Хоча би на прикладі системи охорони здоров*я.
А вже потім можете проголошувати свої трєпєтні претензії на лінки про HDI.
2012.03.04 | Koala
Претензія була не щодо лінку, а щодо відповідей.
І якщо рівень податків ви не вважаєте показником (і навіть корелюючим фактором) із ліберальністю економіки, то можна вас запитати:- як визначається ліберальність економіки?
- які саме показники в якій бік треба змінювати, щоби економіка стала ліберальною, і чи взагалі ліберальна економіка потрібна?
На вашу думку, звісно.
2012.03.04 | Shooter
Cамопретензії - ет карашо
Koala пише:> І якщо рівень податків ви не вважаєте показником (і навіть корелюючим фактором) із ліберальністю економіки, то можна вас запитати:
> - як визначається ліберальність економіки?
легкістю регулювальної сфери.
і тому, скажімо, економіка Данії, де збирається більше/суттєво більше податків, є ліберальнішою ніж економіка Франції. і навіть більш ліберальною ніж економіка ЮК.
http://www.heritage.org/index/ranking
> - які саме показники в якій бік треба змінювати, щоби економіка стала ліберальною,
див. вище
>чи взагалі ліберальна економіка потрібна?
Може бути.
Може бути LME, може бути CME (вже знаєте - що то таке?), часом суміш - як в тій же Данії.
Залежить від суми факторів, власне.
Але от що точно не працює - так це печерна економіка третього світу. Доведено практикою.
2012.03.03 | Sych
Ціни в Данії середньому на 60% вищі ніж в Штатах
Кеш після тасків в Данії майже в два рази нижчий ніш в Штатах (Штати ~$25К)$15-тисячна досить гівняна машина коштує $40000 після всіх податків.
Страховки, податки (на вагу машини(!), зелений, за річний пробіг(!!!) етц) десь в районі $500 щомісяця
Бензин до $3 за літр.
Увага, питання: яким гуєм середня людина в Данії може мати дозволити собі машину, навіт саму вшиву?
От і їздять всі на велосипедах.
2012.03.03 | Koala
Виглядає так, що їм так зручно.
2012.03.03 | Sych
Ну, так. "Зручно" as in "немає іншого виходу".
2012.03.04 | Koala
Які у вас аргументи щодо незручності, окрім абстрактної цифри податків?
Скільки народу втекло з Данії до благословенних країв, а скільки данські володарі пригнали рабів?2012.03.04 | Sych
Шутерівький GDP є річчю дійсно абстрактною.
Якщо ви зможете відповісти як людина, яка отримує в Данії $1200-1500 чистими на місяц може дозволити а) купити машину за $40000, б) заплатити $500+ щомісяця за її утримання, в) прокормитися в одній з найдорожчих країн після цього, дайте мені знати.Звичайно це можна звести до 'зручно'. В концтаборах всім теж було 'зручніше' спати на нарах ніж у ліжках...
Щодо того скільки втікло... А куди тікати? Штати, Канада громадянство 'просунутим' датчанам не дають. Куди ще? В решту комуністичної Єуропи?
Ну а раби й самі в Данію прибувають. Думаю ви з цим сперечатися не будете.
2012.03.04 | oze
Господи, навіщо щасливим і мудрим людям Бентлі?..
2012.03.05 | Shooter
щасливим та мудрим людям Бентлі непотрібен.
Бентлі потрібен лоху с дєньгамі - як правило2012.03.05 | Sych
А що, Бентлі коштує $15000?
2012.03.04 | Shooter
угу. а печерні дятли - конкретніше не буває
Sych пише:> Якщо ви зможете відповісти як людина, яка отримує в Данії $1200-1500 чистими на місяц може дозволити а) купити машину за $40000,
дєманстрірую:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_vehicles_per_capita
549 машин на 1000 населення - настаящіє ніщєброди, панімаєшь...
Ну і про брехню щодо 1200-1500 баксів:
http://www.ditdanmark.com/article.82.html
Compared to other countries the direct salary in Denmark is high. After the subtraction of social contribution, labour marked contribution, the Danish salary level equals the salary level in other European countries like Belgium, Sweden and the Netherlands.
Але усім ж (дятлам) відомо, що і Швеція, і Бельгія, і Голландія, як і Данія, - суцільні ніщєброди.
2012.03.04 | Shooter
GDP per capit в Данії на 25% вищий ніж в США
А в Норвегії ціни ще вищі. І економіка - менш ліберальна ніж в Данії чи в США.І нчого - ніби не чути щоби скаржилися.
І це все, звісно, при тому, що, згідно печерних дятлів, всі ці три країни - комуністічєскіє.
2012.03.04 | Sych
Засунь собі той ДжіДіПі у дзінтарс та прочисть вуха(л,в,англ):
http://www.youtube.com/watch?v=bBgfK9NQmKwІ, до речі, не відхиляйся від теми: яким гуєм середній датчанин може собі дозволити мати машину?
2012.03.04 | Shooter
так, так - істінно по-пєчєрскі! GDP - в дзінтарс, а кожному в руки - гавтомата!
Sych пише:> І, до речі, не відхиляйся від теми: яким гуєм середній датчанин може собі дозволити мати машину?
Та канєшна - де там в Данії машини, - пішки ходять.
Комуністи-ніщєброди ж.
Cars per 1000 capita:
Denmark - 549
Ukraine - 140
Одним словом - печери заждалісь. І то давно.
2012.03.03 | Sych
заздрісні комунарські суки - це представники Держави типу цього вшивого (п)осла.
Ну він то точно не ніщеброд, бо при кориті.2012.03.02 | НеСправжнійПатріот
не платять. і?
loup-garou пише:> http://www.pravda.com.ua/articles/2012/03/1/6959829/
>
> - Есть ли вообще машины "Бентли" в Королевстве Дания? Я не думаю. Для меня было шоком увидеть на улицах Киева те же машины, что и в Челси. Я жил и работал в самом богатом квартале Лондона, я был там самым бедным человеком и видел там те же машины, что и здесь, где такая бедность среди населения! Как это может быть?
>
> - Коррупция?
>
> - Не только это. Это значит, что люди вообще не платят налогов.
>
> ---------------------------
>
> Черговий грязний навєт і покльоп від єврокомісарів. Всі ж знають, як тєжко жиється українському капіталісту від величезного, непомірного податкового навантаження.
переважна більшість бізнесів, якби сплачувало 100% прописаних в законі податків, не вижив би. тому закони обходяться, а бізнеси сплачують корупційний податок. на цьому побудована вся система
то що Ви власне сказати хотіли?
2012.03.02 | loup-garou
ась? так платять чи не платять?
от 123 говорить, що платять. І місцевий олєнєвод з телятника вєщав, шо платять. Інакше би він через губу ощасливив півсела, положивши їм по 1000 грн зарплати.Так кому вірить, їм чи Вам із датським ніщєбродом?
Бізнеси можуть і з нульовими податками прогоріти. Особливо коли це з розряду вчорашнього привокзального бариги, який різко вирішує відкрити аптеку, бо "щас самий мамєнт заніматься фармацевтікай". Було б чого плакать.
2012.03.02 | НеСправжнійПатріот
що за манера питанням на питання?
loup-garou пише:> от 123 говорить, що платять. І місцевий олєнєвод з телятника вєщав, шо платять. Інакше би він через губу ощасливив півсела, положивши їм по 1000 грн зарплати.
>
> Так кому вірить, їм чи Вам із датським ніщєбродом?
> Бізнеси можуть і з нульовими податками прогоріти. Особливо коли це з розряду вчорашнього привокзального бариги, який різко вирішує відкрити аптеку, бо "щас самий мамєнт заніматься фармацевтікай". Було б чого плакать.
то що Ви власне сказати хотіли?
2012.03.02 | loup-garou
Подібні питання я зазвичай чемно ігнорую
2012.03.02 | НеСправжнійПатріот
конкретні питання чемно ігнорують ті, кому немає що сказати по суті
посол констатував факт, що в україні компанії не платять всі податки. Ви це скопіпейстили без коментарів. і?2012.03.02 | loup-garou
Який знайомий полковничий стиль! в минулій інкарнації Ваш нік не на "обсер" починався?
2012.03.03 | НеСправжнійПатріот
?? та відповзайте вже їй Бо'
2012.03.02 | Kgasoil
Бентлі купують ті хто отримав в москви дозвіл на гроші: це номенклатура цк кпсс і подібна нечист
в Україні ONLY ці тварі мають гроші рівня бентлі2012.03.04 | Хвізик
Re: Бентлі купують ті хто отримав в москви дозвіл на гроші: це номенклатура цк кпсс і подібна не
Kgasoil пише:> в Україні ONLY ці тварі мають гроші рівня бентлі
гроші можуть мати й не лише вони, але й просто спритні люди, але без ДОЗВОЛУ від Кремля в Україні Бентлі навряд чи хто посміє купити - Бенті спалять, а власника, якщо вийобуватися почне, то вб‘ють і його, і його сім‘ю
2012.03.02 | Shooter
Ті ж, тільки збоку (л)
http://www.gazeta.ru/science/2012/02/28_a_4014717.shtml2012.03.02 | BROTHER
Просто потрапило під руки FYI (л)
http://www.bunews.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=679:west-ukraines-danish-dominance-&catid=10:economy&Itemid=4Це стаття про датські інвестиції в Україну. В цій статті йдеться про надзвичайне представництво ДБА (Датської Бізнесової Асоциації) виключно на заході України. Зверніть увагу на дату публікації.
2012.03.03 | Shooter
4 рядочки в тему (л)
Я власть словами непечатными кляну,И торгашей еще периодически.
Ворчу: "Ворюги... Довели страну...",
Отматывая счетчик электрический.
2012.03.04 | rais
А давайте вимагати для цiеi сучелiти ще й амнiстii капiталу
2012.03.04 | Pest Control
Посол очевидно перебуває під враженням щойно прочитаного українського податкового кодексу
loup-garou пише:> - Коррупция?
>
> - Не только это. Это значит, что люди вообще не платят налогов.
Необхідно терміново подвоїти зусилля корупціонерів з оподаткування корупції.
> Всі ж знають, як тєжко жиється українському капіталісту від величезного, непомірного податкового навантаження.
По перше, не всі знають: більшість, завдяки ворожому до бізнесу середовищу в країні, занадто зайняті боротьбою за виживання, щоб цікавитися такими абстрактними речами.
А по друге, багатьом, хто знає (наприклад, вітчизняним бюрократам чи закордонним соціалістам) на це глибоко начхати.
2012.03.04 | Боббі
Країні потрібно більше Бентлі, Майбахів, та шикарних вілл
країні потрібно більше багатих людей.бідні мають стати багатшими, а багаті ще багатшими. І нехай заздрісні західноєвропейські ніщеброди вдавляться від своєї соціалістичної нікчемності.
2012.03.04 | Pest Control
Це очевидно. Так само, як те, що країні не потрібні нероздовбані дороги, незасрані тротуари,
і ще дуже багато з того, через що звиклі до цивілізації і не звиклі до аналізу люди можуть помилково вирішити, ніби в Україні занизькі податки.2012.03.04 | Хвізик
А на фіга тії дороги? Та й Бентлі то є повний ацтой. Найстоящіє пацани літають на гвинтокрилах
2012.03.04 | Shooter
і в Міжгір*ї живуть. Маладца! ;) ))
2012.03.04 | Kgasoil
Міжгір*є це прикольна заліпуха. по ідіотичності 'межгіря' переплюнуло 'Ющенко нацист'
2012.03.04 | Хвізик
Міжгір‘я - то є ДЕРЖАВНА резиденція Президента
2012.03.04 | Shooter
не гоніть пургу - Міжгір*я є приватною власністю. Вкраденою, причому.
2012.03.04 | Хвізик
вже не раз писалося що державна (л)
http://uainfo.censor.net.ua/news/2866-vsya-pravda-o-mezhigore-zapreschennoe-video.html#452012.03.04 | Koala
Тоді в кого орендує там кабінет АП?(л)
http://www.pravda.com.ua/news/2012/03/2/6959909/"Однією зі сторін договору є інша юридична особа. Відтак зазначений договір стосується її прав та охоронюваних законом інтересів, однак письмовий дозвіл на доступ до інформації про її діяльність Вами не надано", - сказано в листі.
2012.03.04 | Shooter
Це такі ж "знавці" як і Ви писали
Міжгір*я - приватна власність.Яку в держави вкрав, через підставних осіб, тов. ялинкович.
А тепер ще сам собі в аренду здає - і держава йому це оплачує.
2012.03.04 | Хвізик
Re: Це такі ж "знавці" як і Ви писали
Shooter пише:> Міжгір*я - приватна власність.
>
> Яку в держави вкрав, через підставних осіб, тов. ялинкович.
>
> А тепер ще сам собі в аренду здає - і держава йому це оплачує.
маєте докази, чим довести, а чи так просто?
2012.03.04 | Kgasoil
так просто лише коти народжуються )). а це - 'система' підриву державної влади в Україні. і
2012.03.04 | Shooter
Не будьте таки дятлом - вже вибачте.
http://www.pravda.com.ua/articles/2011/11/21/6773868/Ще щось розжувати?
2012.03.04 | Хвізик
УП багато чого вже такого писала, чого в дійсності немає. То ж з її репутацією, я би обережніше
ставився до цієї статті і не поспішав з висновками.Переконаний, що якби дійсно існували переконливі докази незаконної діяльності людей з оточення Президента, то вони були би вже давно предметом судового слухання
2012.03.04 | Kgasoil
великий червоний аркестр : хто сере на Януковича хто на Ющенка , на Преза США обовязково і т.д.
один серне з пози націоналістінший раком, тіпа камуніст-лівак гуманіст
ще один сексменшинство розігрує а може й не розігрує
вже й не маленкий а добрячий такий симфонічний аркестр камуністів
2012.03.04 | Хвізик
точне визначення. і не так важливо, хто саме сере, головне, щоб укр Президент був весь у лайні
2012.03.04 | Shooter
Гм....в мене для Вас одна порада:
подвійна: Вам або в цирк тре, або до лікаря.вже не гнівайтеся.
2012.03.04 | Хвізик
Дякую. Навзаєм
Shooter пише:> подвійна: Вам або в цирк тре, або до лікаря.
>
> вже не гнівайтеся.
2012.03.04 | Kgasoil
ми не визнали канонічне джерело ПРАВДА від цк кпсс)) отже нам або в цирк тре, або до лікаря
Хвізик пише:> Shooter пише:
> > подвійна: Вам або в цирк тре, або до лікаря.
> >
> > вже не гнівайтеся.
2012.03.04 | Kgasoil
а може комуніст НЕ посилатися на ПРАВДУ 'від цк кпсс' ? питаня риторичне
2012.03.04 | Shooter
Куди ж більше-то? вже ж ніби данських ніщєбродів - догнали та перегнали
К слову:Cars per 1000 capita:
Denmark - 549
Ukraine - 140
2012.03.04 | Pest Control
Та не перебільшуйте, є ще куди більше (/)
http://www.athensnews.gr/portal/9/495032012.03.04 | Shooter
Очєнь правільний атвєт!
Власне, Греція в глибокій дупі саме тому, що менталітет її людей найближчий в Західній Європі до менталітету країн з печерними економіками.Рєзультат - наліцо.
А за лінка - дякую.
2012.03.04 | Pest Control
Значно правильніший, ніж Вам поки вдалося зрозуміти
Shooter пише:> Власне, Греція в глибокій дупі саме тому, що менталітет її людей найближчий до менталітету країн з печерними економіками.
Ні, вона в глибокій думі саме тому, що попри відомий менталітет її людей їх узялися ощасливлювати канонічним соціалізмом.
2012.03.04 | Shooter
Та куди мені до вашого "глибокого розуміння"
Pest Control пише:> Shooter пише:
> > Власне, Греція в глибокій дупі саме тому, що менталітет її людей найближчий до менталітету країн з печерними економіками.
>
> Ні, вона в глибокій думі саме тому, що попри відомий менталітет її людей їх узялися ощасливлювати канонічним соціалізмом.
во як! то в Києві - сіціалізьм, виявляється?
а в Чаді? чи в ЦАР? де податків - ґулькін хвост?
А жопа Греції прийшла, насамперед, тому що\
а) ніхто не хоче платити податки, натомість - всі хочуть купувати Каєни (один до одного - класичний постсовок)
б) правий уряд, перед кризою, керуючись мудрими нео-ліберальними теоріями, активно знижував податки (а хулі - і так не платять), натомість активно позичаючи гроші на зовнішніх ринках.
і жопа прийшла - не забарилась. причому, в глибині її мерехтітимуть якраз ті, хто більш-менш справно платив податки - найбідніші. натомість, "цвіт нації" і далі рассєкатиме на Кайєнах - їм пох. бо тільки лохи платять податки, а не круті парні.
Заодне, розкажіть мені, будь-ласка, - як же так случілось, що в "комуністєічєкєй Данії", (де, до слова, - standard of living is average among the Western European countries - and for many years the most equally distributed as shown by the Gini coefficient - in the world http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Denmark) - профіцит бюджету? і цілком жива ЛІБЕРАЛЬНА економіка?
2012.03.04 | Pest Control
Ви хочете, щоб я розказав, чому греки не є данцями? З якого століття починати?
Shooter пише:> а) ніхто не хоче платити податки, натомість - всі хочуть купувати Каєни
Проте, замість того, щоб визнати цю нову й абсолютно несподівану обставину і діяти відповідно, лівацький уряд продовжував будувати соціалізм
> б) активно позичаючи гроші на зовнішніх ринках.
і тут знову трапилося щось нове й абсолютно несподіване:
The combined length of period under which Greece was in default during the modern era totaled 90 years, or approximately 50% of the total period that the country has been independent. http://www.forbes.com/sites/investor/2011/09/28/debt-defaults-have-greek-history/
2012.03.04 | Shooter
Ні - я хочу щоб Ви мені розказали чому...
..."комуністично-соціалістична" Скандинавія живе суттєво краще ніж чемпіони по Кайєнах - греки, а "ліберальні" Чад та ЦАР - суттєво гірше ніж навіть Греція.Це якщо погодитися з тим (ідіотизмом), що ліберальність економіки визначається величиною податків: низькі податки - ліберальна економіка, високі податки - "сіціалізьм".
2012.03.04 | Pest Control
Хіба ж я колись погоджувався з цим нав’язливо пропагованим Вами ідіотизмом?
Shooter пише:> Це якщо погодитися з тим (ідіотизмом), що ліберальність економіки визначається величиною податків.
2012.03.04 | Shooter
Маладца - слів защітан
2012.03.04 | Pest Control
Тобто Ви перемогли Вами ж пропагований ідіотизм? Вітаю.
2012.03.04 | Shooter
в саду, парніша, в саду.
2012.03.04 | НеСправжнійПатріот
саме так, головна проблема києва - социківський популізм
Shooter пише:> Pest Control пише:
> > Shooter пише:
> > > Власне, Греція в глибокій дупі саме тому, що менталітет її людей найближчий до менталітету країн з печерними економіками.
> >
> > Ні, вона в глибокій думі саме тому, що попри відомий менталітет її людей їх узялися ощасливлювати канонічним соціалізмом.
>
> во як! то в Києві - сіціалізьм, виявляється?
саме
> А жопа Греції прийшла, насамперед, тому що\
>
> а) ніхто не хоче платити податки, натомість - всі хочуть купувати Каєни (один до одного - класичний постсовок)
що є неможливим в ліберальній економіці
2012.03.04 | Shooter
головна проблема
НеСправжнійПатріот пише:> Shooter пише:
> > Pest Control пише:
> > > Shooter пише:
> > > > Власне, Греція в глибокій дупі саме тому, що менталітет її людей найближчий до менталітету країн з печерними економіками.
> > >
> > > Ні, вона в глибокій думі саме тому, що попри відомий менталітет її людей їх узялися ощасливлювати канонічним соціалізмом.
> >
> > во як! то в Києві - сіціалізьм, виявляється?
>
> саме
саміше нікуди.
розкажи, будь-ласка, про київське солодке життя на, скажімо, українській допомозі по безробіттю чи середній же українській пенсії.
> > А жопа Греції прийшла, насамперед, тому що\
> >
> > а) ніхто не хоче платити податки, натомість - всі хочуть купувати Каєни (один до одного - класичний постсовок)
>
> що є неможливим в ліберальній економіці
Так, в ліберальній економіці Данії всі платять податки, та ще й одні з найвищих в світі - і мало хто має Кайєни.
Тут я абсолютно погоджуюся.
2012.03.05 | Хвізик
Так! - Re: Країні потрібно більше Бентлі, Майбахів, та шикарних вілл
Але Бентлі та Майбахи мають виготовлятися на Україні з українських комплектуючих за унікальними українськими технологіями, а вілли мають будуватися з українських матеніалівЛишень тоді Ваша схема призведе до бажаних Вами результатів
2012.03.05 | Боббі
Україна запускає сотні супутників на орбіту щороку. Виготовити машину, думаю, тут також можливо
Суспільства, які зосереджують увагу на перерозподілі, а не створенні багатства — неодмінно занепадають.Нам потрібно менше та менші "Социальные ассигнования", але більше і більші можливості заробляти власною працею, не "социальная солидарность" а особиста ініціатива та більше можливостей цю ініціативу проявляти: "нині нам потрібні набагато вищий ступінь особистої відповідальності та рішучості, значно більша незалежність від уряду й відносне зменшення ролі уряду."
Соціалізм має стерти три слова з фасадів наших громадських будинків — три слова гасла Республіки —
* Свободу, оскільки соціалізм — це влада тиранії та поліції
* Рівність, бо соціалізм означає владу класів
* Братерство, оскільки його політика — політика класової війни.
Політика соціалістів це політика руїни та убозтва: вона протиставляє вільній праці для отримання прибутку примусову працю нав'язану силою. Ідеалом соціалістів є рабська праця, каторжна праця, жебрацька праця та примусова праця — єдина можлива доля працівника. Що стосується економічних наслідків, Містер Лео Страчі в своїй чудовій книжці наводить серед інших наступний приклад. В 1893 році, Містер Шоу Лєфевр, будучи комісаром з громадських робіт, займався розбиранням в'язниці Мільбан силами безробітних. Коли ці люди працювали усвідомлюючи, що їхня зарплата залежатиме від виконаної роботи, ними було зроблено вдвічі більше, аніж тоді, коли зарплата мала бути фіксованою не залежною від того, чи вони працювали, чи байдикували.
Економічне невігластво куди потужніша риса соціалізму, аніж підступність. Через це невігластво, багато дорослих дітей, які вдають з себе зрілих громадян, вірять, що держава здатна ефективно визначати зарплати та робочий час, звільнити підприємця та замінити його інспектором, захистити ринок для товарів і в той же час підняти на них ціни за вимогою парламентської більшості.
* Ів Гуйо, Socialistic Fallacies. Вересень 1909 року.
2012.03.05 | Shooter
...божа роса
Боббі пише:> Суспільства, які зосереджують увагу на перерозподілі, а не створенні багатства — неодмінно занепадають.
Так-так. Золотий мільярд занепав по самоє нємагу.
Плюс, звісно, протиставлення - абсолютно штучне. Можливе і те, і те. І саме тому середній датський "ніщєброд" - найбагатша людина у світі, власне.
2012.03.04 | Koala
А я спробував пошукати в Гуглі. Отже, на якій автівці їздить Королева Данії?(л)
http://www.madwhips.com/the-queen-of-denmark-s-bentley-arnage-rl/Мабуть, податків не платить.
> - Есть ли вообще машины "Бентли" в Королевстве Дания? Я не думаю.
> ... Это значит, что люди вообще не платят налогов.
І це не хтось заявив, а посол!
2012.03.04 | Kgasoil
партнер один брав в ліз бентлі це. їде як танк, дійсно враження прикольне- важкий шматок металу
хуяче по дорозі ти кермом тааак поворачуєш ))а у Київі я бачив якусь блядь за кермом чи то зеленого чи подібного бентлі ще й розмальованого
парнери- не королі а всього лише контора нерухомості плюс адвокатська
2012.03.04 | Pest Control
Дванайчать балів! Але інформація застаріла, якщо вірити вікіпедії (/)
https://en.wikipedia.org/wiki/Official_state_car#DenmarkThere was also a Bentley Arnage which has been replaced by a Bentley Mulsanne in 2012
2012.03.04 | Koala
Ото жирує! Податкової на неї нема!
2012.03.04 | Хвізик
Можливо, що й не платить. Але все у відповідності з Данськими законами, яких ми не знаємо
Думаю, цілком логічно припустити, що Королева утримується Державою коштом платників податків. Якщо це так, то було б дивно, якби така персона мала платити податкиУ США, наприклад, люди, які працюють на федеральний уряд (federal employees), не платять федерального податку.
2012.03.04 | Koala
Та цілком можливо. От тільки чому Королева Данії живе, за вашими словами, за законами Датії?
І де та Датія на мапі? Я не знайшов.2012.03.04 | Хвізик
виправив, дякую
2012.03.05 | Боббі
головна ідея статті: українцям має бути соромно за багаті машини на дорогах
нав'язувати ідею національної меншовартості та одвічної провини — основне кредо вітчизняної дурналістики.то нам має бути соромно за велику кількість бідних, то тепер має бути соромно за велику кількість багатих, то за щось ще.
отак от будь-яке чмо приїздить сюди і починає срати в душу, нав'язувати свої збочені комплекси.
В Україні має бути більше, на багато більше багатих людей, багатих машин, і багатих осель. Кожен українець має стати набагато заможнішим за закомплексованих соціалістичних ніщебродів.
Чому ми маємо рівнятись на країни, де навіть найбагатші не можуть дозволити собі пристоїних машин?
2012.03.05 | Shooter
на фоні загальної розрухи в Україні (нагадаю - найбідніша в Європі після України...)
... - лише Молдова) - таки якщо не соромно, то принаймі є причиною задуматися - як же ж так, що одним доводитья по 25 в трьохкімнатній квартирі "перебиватися", а іншим в той же час - на Бентлі возитися? по вбитих дорогах, з наскрізь корумпованою ДАЇ - етс?Боббі пише:
> Чому ми маємо рівнятись на країни, де навіть найбагатші не можуть дозволити собі пристоїних машин?
Не намагайтеся так настійливо здаватися ідіотом: кількість автомобілів в Данії на душу населення - вчетверо вища ніж в Україні.
Це про бідні та багаті країни.
Взагалі-то, саме Данія є Вашою мічтою - де всі багаті. Один з найвищих в світі GDP per capita, один з найвищих рівнів життя та найменша майнова нерівність, принаймі в "золотому мільярді".
Багатше вже просто не буває.
Але все дно - ніщєброди-комуінсти, і всьо тут.
2012.03.05 | Хвізик
Я би погодився із Вами, якби ті розкішні авта були українського виробництва. А так...
Наші багатії годують західних ніщебродів. А для того, щоб Ваша концепція спрацювала, багатії мали би платити гроші своїй національній голоті. А без того, розкішні вілли українських корупціонерів працюють на покращення життя не у нас а на ЗаходіБоббі пише:
> нав'язувати ідею національної меншовартості та одвічної провини — основне кредо вітчизняної дурналістики.
>
> то нам має бути соромно за велику кількість бідних, то тепер має бути соромно за велику кількість багатих, то за щось ще.
>
> отак от будь-яке чмо приїздить сюди і починає срати в душу, нав'язувати свої збочені комплекси.
>
> В Україні має бути більше, на багато більше багатих людей, багатих машин, і багатих осель. Кожен українець має стати набагато заможнішим за закомплексованих соціалістичних ніщебродів.
>
> Чому ми маємо рівнятись на країни, де навіть найбагатші не можуть дозволити собі пристоїних машин?
2012.03.05 | Хвізик
Лише сто тисяч українців отримують зарплату, близьку до європейської (\)
http://www.unian.net/ukr/news/489957-lishe-sto-tisyach-ukrajintsiv-otrimuyut-zarplatu-blizku-do-evropeyskoji.html100 000 українців отримують легальну зарплату, що перевищує 17 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (18,241 тис. грн), заявив в інтерв`ю інформагентству Укрінформ директор Департаменту надходження доходів Пенсійного фонду України Василь Литвиненко.
"Зараз в Україні офіційні заробітки понад 18,241 тис. грн отримують майже 100 тис. осіб", - констатував директор департаменту ПФ.
У той же час, за його даними, на кінець минулого року 700 тис. осіб отримували зарплату в межах мінімальної, а 1,3 млн - ще менше.
На його переконання, це досить тривожні цифри з огляду на те, що в соціальному страхуванні введений страховий принцип. "Виплати з усіх фондів залежать від розміру заробітної плати, періоду сплати внесків і тривалості страхового стажу, який обчислюється в місяцях. Чим більша зарплата і період сплати внесків, тим більші суми виплат гарантовані людині з системи соцстрахування, зокрема із солідарного рівня пенсійного забезпечення", - пояснив представник ПФ.
Раніше повідомлялося, що в січні 2012 року середня заробітна плата знизилася порівняно з груднем 2011 року на 10,8%, або на 332 грн до 2722 грн на місяць.
2012.03.05 | Боббі
мала офіційна зарплата існує через непрацюючий, паралізований іржою держ. аппарат
Це можна виправити лише впровадженням неоліберальних реформ, зменшення податкових ставок на зарплати та створенням гнучких державно-соціальних установ: реальної страхової медицини (ака "модель Бісмарка"), приватних пенсійних фондів, адресної соціальної допомоги.2012.03.05 | Хвізик
згоден- Re: мала офіційна зарплата існує через непрацюючий, паралізований іржою держ. аппарат
Боббі пише:> Це можна виправити лише впровадженням неоліберальних реформ, зменшення податкових ставок на зарплати та створенням гнучких державно-соціальних установ: реальної страхової медицини (ака "модель Бісмарка"), приватних пенсійних фондів, адресної соціальної допомоги.
геть від совка
2012.03.05 | Мартинюк
Інтервю вражає, але аж ніяк не летом думки і аж ніяк не глибиною аналізу.
Щось у мене появилася підозра що цей данський фрік "зачарований Москвою", де він колись служив у посольстві Типовий хіппуватий лівак на кшталт маоїста Баррозу, касирки КДБ Ештон. Вони чогось дуже ведуться на Юлю. Якась "духовна" спорідненість ...Звісно його закиди цілком серйозні, але він очевидно розглядає систуацію в Україні через "окуляри з дірками". Зокрема через ці окуляри зовсім не видно що реальні податки в Україні насправді більші ніж в Данії - він робить вигляд що не помічає тіньової напівдержавної системи збору корупційних податків на всіх рівнях, і зокрема не помічає активної причетності до розбудови і посилення цієї системи осбисто пані Юлії Тимошенко.( І пасивної - Луценка)
Дійсно "ні за що" запакованого і посадженого Юрія Луценка використовують для виправдання тимошенківської псевдоопозиції, якій абсолютно плювати на неподобства які чиняться проти української культури чи скажімо дрібного підприємництва, а вся демократія зводиться до питання - сидить Юля чи не сидить.