миколаївські реалії (UPD) (\)
03/13/2012 | kotygoroshko
https://www.facebook.com/groups/411731385509215/
http://www.everyday.in.ua/?p=2717
репортаж "1+1" - http://tsn.ua/video/video-novini/dva-misyaci-v-sizo.html?page=1&items=47347&type=0
стаття на цензор-нет, де говориться що дівчина була знайома з одним з них - http://censor.net.ua/news/200187/novye_podrobnosti_tragedii_v_nikolaeve_devushka_poshla_s_izvergami_poskolku_horosho_znala_odnogo_iz
Відповіді
2012.03.14 | Хвізик
жах
2012.03.14 | atlant
Re: миколаївські реалії (\) (UPD)
Народний самосуд -єдина адекватна відповідь.2012.03.14 | Пані
Слабонервним не читати!
Elena Kabashnaya"Груз-200" был такой ужасный перестроечный фильм, события которого один в один напоминают жуткую историю несчастной Оксаны Макар. Так вот, сегодня девушку осматривали гениколог и практолог Видяпин. Картина открылась страшная - рваные внутренности и рваные кишки. Изверги засовывали бутылки в задний проход. Вероятно после таких издевательств они решили, что девушка мертва. Доктор Видяпин шокирован, за свой длинный век такой ужас он видет впервые - вместо кишек живое кровавое месиво. Как жизнь держится в этом искромсанном теле - большая загадка!
2012.03.14 | dntsk
-
-2012.03.14 | kotygoroshko
гугль його телефон бачить, а сторінки вже нема...
https://www.google.com.ua/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3+%D0%B8+%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3+%D0%92%D0%B8%D0%B4%D1%8F%D0%BF%D0%B8%D0%BDОтделение проктологии и гнойно-септической хирургии, Видяпин Валерий Александрович, 23-30-68 ...
2012.03.15 | пан Roller
Re:Изверги засовывали бутылки в задний проход. . Вероятно ?
Пані пише:> Elena Kabashnaya
> "Груз-200" был такой ужасный перестроечный фильм, события которого один в один напоминают жуткую историю несчастной Оксаны Макар. Так вот, сегодня девушку осматривали гениколог и практолог Видяпин. Картина открылась страшная - рваные внутренности и рваные кишки. Изверги засовывали бутылки в задний проход. Вероятно после таких издевательств они решили, что девушка мертва. Доктор Видяпин шокирован, за свой длинный век такой ужас он видет впервые - вместо кишек живое кровавое месиво. Как жизнь держится в этом искромсанном теле - большая загадка!
Странное дело, в интервью матери ничего не говорится о бутылках. О них ничего не говорит и подозреваемый Краснощеков. Может вы что-то спутали? О бутылках говорилось в нашумевшем деле в Татарстане. Потерпевший погиб. О бутылках упоминались еще пострадавшие в связи с делом в Татарстане. Это типа новая полицейская дыба.
Странным выглядит и версия того, как пострадавшая оказалась в компании с тремя подонками, почему в кафе она была одна?
Представить девочку, которая согласилась одна поехать на хату с тремя не знакомыми хуями, на 8-е марта, как-то не вяжется. Вы бы поехали? Если да, то за для чего?
Судя по спокойствию Краснощекова ему не впервой сжигать трупы.Скажимо, в Одессе.
А ведь все могло обойтись много проще, не пей водку в чужой компании...
Кроме всех жахов в деле в Татарстане и в деле в Николаеве прослеживается одно общее, запугать общественность.
2012.03.14 | roman_r
Для таких випадків треба мати зброю.
В таких випадках працює не юриспруденція а природне право на захист життя та гідності всіма засобами.2012.03.14 | Арій.
Зброя не допоможе, коли напад несподіваний. Не будеш же весь час тримати
пістолет в руці зі зведеним курком.Для таких випадків покарання має бути значно страшнішим за злочин. Та й батьків, які виховали цих виродків (я так розумію, вони проживають з батьками) покарати - конфіскувати все майно, в тому числі житло - поселити в бараках.
2012.03.14 | Koala
Покарання не може бути страшнішим за злочин
Втім, убезпечити суспільство від цих покидьків точно треба. До кінця їхнього паскудного життя.2012.03.14 | Арій.
Має Re: Покарання не може бути страшнішим за злочин
Koala пише:> Втім, убезпечити суспільство від цих покидьків точно треба. До кінця їхнього паскудного життя.
Якщо їх поселити десь на шахті без права виходу на поверхню і отримувати будуть їжу й воду тільки в обмін на видобуде вугілля (за подвійною нормою), то, думаю, таке життя буде їм гірше пекла.
2012.03.14 | Хвізик
може Re: Покарання не може бути страшнішим за злочин
2012.03.14 | roman_r
Божа кара має мати своїх виконавців.
Я знаю родину в яких син був розтрощений прямим лобовим наїздом накуреним мажором . Міліція все робила самі знаєте на яку сторону.Спасла солідарність таксистів які заставили міліцію затримати злочинця.
Він до речі постійно сміявся -йому було надзвичайно весело. Все ж таки мажора судили і очевидно неадекватно лагідно.Деякі члени родини дуже жаліють що не було зброї. В таких випадках пристрілюють на місці.
2012.03.14 | Арій.
На жаль, в такому випадку ще й їх би посадили.
roman_r пише:> .Деякі члени родини дуже жаліють що не було зброї. В таких випадках пристрілюють на місці.
2012.03.14 | roman_r
Re: На жаль, в такому випадку ще й їх би посадили.
А це вже не має значення.2012.03.14 | Арій.
Смертна кара має бути відновлена.
Це тільки один з випадків, коли було привернуто увагу широкого загалу. Але, на жаль, таке звірство стається у нас постійно.2012.03.14 | Koala
І чим вона тут допоможе?
Якби покидьки усвідомлювали, що йдуть на пожиттєве, чи хоча б на 15 років, того не робили б того. Гадаєте, те, що вони б не усвідомлювали, що йдуть на смертну кару, їх би зупинило?2012.03.14 | Арій.
В 90% випадків допоможе.
Коли дають 10-15 років - ці покидьки сподіваються на амністію, які в нас часто бувають. Крім того, оскільки вони - діти багатих батьків - шанси на їх дочасне визволення набато більші, та й сидять вони в комфортних умовах.А смертна кара - то вже всьо.
2012.03.14 | Koala
Скасування/введення смертної кари не змінює кількість тяжких злочинів в 10 разів
Подивіться будь-яку статистику. Наприклад, порівняйте рівень корупції в Швеції і Китаї.Бо злочинець розраховує не на амністію (якої для тяжких злочинів нема), а на те, що не спіймають.
2012.03.14 | Арій.
Невідомо в скільки, погоджуюсь, але взнати можна тільки зробивши це.
Порівнювати Швецію й Китай є невірним, є ще тисячі інших факторів. Треба порівнювати Швецію з і без і Китай з і без см. кари.2012.03.15 | Sakharov
Вже робили. І статистика є. Жодних змін у структурі злочинности не відбувається
ані за наявности смертної кари ані за умови її скасування. Жодного ефекту "виховання" злочинців смертна кара не дає. Понад те - структура тяжких злочинів майже не міняється у часі від середньовіччя до наших днів. Бувають коливання, викликані соціальнми збуреннями та війнами, але за багатолітні періоди не змінюється ані структура ані частота тяжких злочинів.Очевидно це коріниться у людській природі і стабільності психічниїх та соціопатичних відхилень.
2012.03.15 | ak1001
мабуть так. але я замислився над "синдромом Абу-Грейб"
себто коли у охорони рве дах і вони перетворюються на злочинцівчи є сенс тримати велику кількість асоціальних злодіїв?
новоприбулі з легкими злочинами проходять в тюрмі університети
охоронники претворюються на корумпованих гестапівців
імхо система не працює
2012.03.15 | Арій.
А смертна кара не стільки для виховання майбутніх злодіїв, як для
встановлення Справедливості.Попитайте у будь-якої жертви чи їх родичів (чи у 90% населення) - чи вважають вони її справедливою за такі злочини.
Sakharov пише:
>> Очевидно це коріниться у людській природі і стабільності психічниїх та соціопатичних відхилень.
Оце з цим згоден, з невеликим уточненням щодо "людської природи" - цих виродків не можна вважати людьми.
Крім того є іще один аспект - майже гарантовано ці виродки після відсидки (максимум років по 10 отримають) не змінять свою нелюдську сутність і обов"язково й надалі будуть давити (в тому чи ыншому значенны цього слова) нормальних людей, хіба що робитимуть це більш обережно - щоби не попадатись.
То, відтак, така "доброта" програмує на майбутнє нові людські страждання.
Більш того - скоріш за все їх діти-внуки теж будуть такі.
2012.03.15 | roman_r
Це нічого не дасть
Просто треба усвідомити що гнила анти-людська сталінська система еволюціювала в олігархічно-кримінальну ракову пухлину-де всі життєві цінності спотворені.2012.03.14 | dntsk
Cтало відоме прізвище хто відпускав під підписку
І зараз намагається довести що згвалтування не було (зі слов матерій):Николай Куса
2012.03.14 | E-st
Це більше, ніж жах
Це ознаки повного п...ця державі.2012.03.14 | kotygoroshko
репортаж "1+1" (\)
http://tsn.ua/video/video-novini/dva-misyaci-v-sizo.html?page=1&items=47347&type=0 питання: чі не могли нагнути барменшу за підпільне казино через стіну від кафе? і таким чином примусити оббрехати дівчину?2012.03.15 | kotygoroshko
стаття на цензор-неті, пише що були знайомі (\)
http://censor.net.ua/news/200187/novye_podrobnosti_tragedii_v_nikolaeve_devushka_poshla_s_izvergami_poskolku_horosho_znala_odnogo_iz2012.03.15 | roman_r
МИРЫ ВОЗМЕЗДИЯ
http://vk.com/album-36541867_154150210http://www.proza.ru/2011/03/27/652
Разумеется, услышав об этих ужасных мирах, многие могут сказать: «Перестаньте пугать людей!».
А людям, привыкшим ко всему на свете подходить только с мерой материальной, естественно, не может нравится мысль о том, что за прожитую жизнь нужно будет «платить», то есть нести этическую ответственность. Так отчего же эти люди пугаются? Уж не потому ли, что им гораздо удобнее жить в незнании об этом железном законе и не обременять себя размышлениями о том, достойны или недостойны их поступки?
Закон Возмездия оттого и пугает, что люди привыкли жить в слепой уверенности, что предупреждение о загробном ответе за себя и свою жизнь, которое звучит в религиях — это мол, сказка.
Но видите ли, незнание о существующих законах Вселенной не спасает нас от действия этих законов. Наивно думать, что законы на тебя не распространяются, если ты о них ничего не знаешь. Кто до Ньютона знал о всемирном тяготении? Никто. Закон всемирного тяготения был открыт только Нью¬тоном, но подчинялись этому закону все и всегда, как до Ньютона, так и после. Также и закон Возмездия. Он есть, он действует, хотим мы этого или нет.
Седьмое чистилище называется Шим-Биг. Этот слой представляет собой медленный поток, движущийся по невыразимо мрачному миру под высоким сводом. Неизвестно откуда исходящий серый полусвет сочится на поверхность этого потока. И сверху на поток сеется мелкий дождь без остановки. В этом чистилище эфирные тела жертв настолько деградированы, что полностью теряют свое человекоподобие. Они кажутся бесформенными клочьями. В жутком ужасе мечутся души взад и вперед по этому тоннелю, и хватаются за что попало, лишь бы не упасть в поток.
Мука этого чистилища — ужас, стыд и жгучая тоска по мягкому и теплому миру наверху. Здесь воспоминания о жизни на Земле обретают небывалую ранее остроту. В конце чистилища этот тоннель обрывается в ничто. То есть в серую беспредметную и беспредельную пустыню. Так начинается восьмое чистилище или Дромн.
2012.03.15 | 123
сподобалася біографія мами одного з персонажів (л)
http://www.mykolayiv-oda.gov.ua/publication/content/920Ключові етапи:
Освіта
вища, Одеський державний університет, 1976 рік, історія, історик, викладач історії та суспільствознавства
Після вишу працювала за фахом (вчителем) 1,5 роки, згодом
з 12.1977 по 09.1984
секретар - завідувач відділу, другий секретар, перший секретар Єланецького райкому ЛКСМУ, Миколаївська область
Після того - керувала в цьому районі чим завгодно, спочатку РАГСом, потім податковою, потім - районною адміністрацію.
2012.03.15 | kotygoroshko
мачухи Re: сподобалася біографія мами одного з персонажів (л)
2012.03.15 | Чучхе
І я чомусь певен, що всі гвалтівники російськомовні
2012.03.15 | Арій.
Якби були україномовні - то тим більше тре" було б розстріляти, щоб народ не ганьбити
2012.03.15 | Koala
Цікава у вас система
Коли порівнюються два злочини, вчинені, скажімо, азербайджанцями і українцями - то ви за тяжкіше покарання для азербайджанців (бо чого вони сюди їдуть? а українців захищати треба, а не карати).Коли порівнюються два злочини, вчинені росіянами і українцями - то ви за тяжкіше покарання для українців (щоб не ганьбили Україну).
Ви точно певні, що є українським націоналістом?
2012.03.15 | Арій.
А ви впевнені, що правильно прочитали написане мною?
На національність я ж ніде не вказував, а тільки на мовність.Але, крім того, я дійсно за те, щоби українці очищували свої ряди від такої наволочі навіть шляхом смертного покарання.
Бо паразити всередині організму приносять більше шкоди ніж зовнішні вороги.
Koala пише:
> Коли порівнюються два злочини, вчинені, скажімо, азербайджанцями і українцями - то ви за тяжкіше покарання для азербайджанців (бо чого вони сюди їдуть? а українців захищати треба, а не карати).
>
Звідки Ви взяли?
2012.03.15 | Koala
Як і дівчина.
2012.03.15 | Kulish
Жахливий "бонус" у Симферополі...
По звірячому познущались над дівчиною та віддали собакам..http://crimea.comments.ua/news/2012/03/15/150347.html
Якось в голові не вкладається.
Напевно, так і повинні розвиватись події.
В країні відсутні органи правопорядку.
Це в кінці кінців відчули як злочинці, так і інший непотріб. В тому числі "еліта", її синки та інші збоченці.
Взагалі-то, в Америці для таких ситуацій цілком законно існував кольт.
2012.03.15 | Арій.
Лікарі швидкої допомоги констатують подвоєння подібних випадків за останні пару років...
2012.03.15 | Sakharov
Re: миколаївські реалії . Регіонали розірвали мітинг у Миколаєві надвоє (л)
Фактично була організована і створена перешкода мітингу городян, котрі вимагали покаання злочинців.http://www.pravda.com.ua/news/2012/03/15/6960723/
2012.03.15 | Hadjibei
Інтерв"ю із нещасною дитиною
http://www.gazeta.ua/articles/np/_pochala-molitisya-meni-zdalosya-scho-ya-vzhe-vmerla-zgvaltovana-oksana-makar/426846Оксано, Ви пам'ятаєте те, що з Вами сталося?
Оксана: Так. Я пам'ятаю бар і як ми йшли в гості. Потім я відключилася. Провал... Пам'ятаю, як мене душили. І коли отямилася. Коли всю ніч лежала пам'ятаю. Я думала, що не переживу. Тіла не відчувала. Спочатку гукала на допомогу. Але там нікого не було. Почала молитися. Мені здалося, що я вже вмерла. Все пам'ятаю, як в тумані
2012.03.15 | dntsk
В Києві учасників пікету "паслі" мєнти
Ось так нас супроводжувало МВС після мітингу у Києві.Vitaly Manko
Можете меня поздравить. Впервые в моей жизни меня остановила милиция в метро под предлогом проверки документов. Но после этого я обратил внимание, что меня сопроводжает эскорт из «тихарей» (служба наружного наблюдения). Я был не один, с Сергеем, и, в общем, возвращался со стихийного митинга в поддержку Оксаны Макар, который проходил под МВД. Вы бы видели, как «тихари» выскакивали синхронно с нами из метро, когда мы имитировали посадку в вагон и возвращались назад на перрон! Это до какой же степени нужно было развалить МВД, чтобы из спецподразделения наружного наблюдения, сделать стадо баранов, которые лезут в глаза, неуклюже имитируют озабоченность, разговоры по телефону... Позже выкладу фото доблестных улиционеров, которым было поручено нас «вести». Как вы думаете, если мы, добропорядочные граждане, можем видеть этих кретинов невооруженным глазом, настоящий преступник их заметит? И за этот детский сад платим мы, налогоплательщики!. Нахрена оно нам?! Пусть лучше идут в колхоз работать, здоровые быки.
https://www.facebook.com/groups/411731385509215/
2012.03.15 | Sakharov
Нєправільно
Якщо уздріли топтунів то краще не входити і виходити з вагону щоб вони скакали а поїхати, стати біля дверей і на наступній станції в останній момент вискочити з вагону. "Обережно, двері зачиняються" і вся бригада котиться до наступної зупинки. А вас вже нема там де були. Я так у Москві тихарів на електричках катав.