72% українців згідні на суд "Лінча"()
03/25/2012 | stryjko_bojko
Опрос
Считаете ли вы допустимым самосуд?
Считаю допустимым, так как украинские суды не обеспечивают стране правосудие-28%
Считаю допустимым в некоторых случаях, когда вина человека очевидна, но ему удалось уйти от ответственности-22%
В исключительных случаях люди имеют право на жестокость по отношениям к преступникам - вроде тех, которые изнасиловали и подожгли девушку в Николаеве-18%
Я за самосуд, но сам не стал бы в нем участвовать-9%
Я против самосудов, так как они будут не более справедливы, чем обычные суды-4%
Я не хотел бы брать на себя такую ответственность - судить другого человека и расправляться с ним на улице-5%
Самосуд ничуть не моральнее, чем убийства по другим мотивам-10%
Голосов:33598
Источник: http://lb.ua/news/2011/09/27/116497_mchs_sokratit_kolichestvo_pravil_p.html
Считаете ли вы допустимым самосуд?
Считаю допустимым, так как украинские суды не обеспечивают стране правосудие-28%
Считаю допустимым в некоторых случаях, когда вина человека очевидна, но ему удалось уйти от ответственности-22%
В исключительных случаях люди имеют право на жестокость по отношениям к преступникам - вроде тех, которые изнасиловали и подожгли девушку в Николаеве-18%
Я за самосуд, но сам не стал бы в нем участвовать-9%
Я против самосудов, так как они будут не более справедливы, чем обычные суды-4%
Я не хотел бы брать на себя такую ответственность - судить другого человека и расправляться с ним на улице-5%
Самосуд ничуть не моральнее, чем убийства по другим мотивам-10%
Голосов:33598
Источник: http://lb.ua/news/2011/09/27/116497_mchs_sokratit_kolichestvo_pravil_p.html
Відповіді
2012.03.25 | ziggy_freud
але дуже рідко і тільки в бойових умовах (upd)
по-перше, 72% не українців, а учасників опитування на сайті Лівого Берега.по-друге, питання сформульовані у спосіб, який сприяє вибору самосуда як рішення проблем. Навіть в цьому випадку маємо 10%, які переконано проти, і десь 20%, які коливаються. Про це добре написано в Ремарка, "Тіні в раю". Коли імігранти з Німеччини розповідають, що вони б зробили з наці, серед них є один учасник бойових дій. Він вточнює: "А якщо прямо зараз вам дати автомат, і наказати розстріляти одного наці, ви це зробите?"
те, що розповідають в опитуваннях стосовно таких складних матерій, як вбивство і самосуд, не відповідає тому, що люди завтра робитимуть в реалі. Більш того, вони часто самі не можуть передбачити свою поведінку в таких ситуаціях. Хто поведе себе як жертва, хто завбачливо втече і сховається, а хто перетвориться на берсерка.
отже, 72% можуть бути згідні на сферичний самосуд в вакуумі, але його не буде. А може бути лише 10% згідних. І когось порвуть.
stryjko_bojko пише:
> Опрос
> Считаете ли вы допустимым самосуд?
2012.03.25 | stryjko_bojko
ziggy_freud іs right - а я за що купив, за те продав
ziggy_freud іs right> Re: але дуже рідко і тільки в бойових умовах
2012.03.25 | ziggy_freud
нічого особистого. До автора з сайтеґа Лівого Берега теж.
В чому я дійсно певний - коли самосуд вже почався, бажаючих дати копняка більше, ніж бажаючих врятувати від самосуду.В мажорів в цьому сенсі типово відсутній нюх. Думають, що батьки однаково розрулять. Як і в деяких посадовців. Думають, що ксіва захищає від всього на світі. Подивимось, чи надовго вистачить стабільності від Хвьодорича...
2012.03.25 | stryjko_bojko
Це між іншим - охлократія, один із її проявів, і один з "найдикіших".
ziggy_freud пише:> Re: нічого особистого. До автора з сайтеґа Лівого Берега теж.
> В чому я дійсно певний - коли самосуд вже почався, бажаючих дати копняка більше, ніж бажаючих врятувати від самосуду.
-------
До речі, про "охлократію" при совєцькій владі майже нічого в вузах не вивчали, не рахуючи "спец-факультети"...
Більшість народонаселення з верхньою освітою почули(побачили) цей
термін лише після розпаду СССР.
2012.03.26 | Мартинюк
В продовження Вашого посту (л)
http://www2.maidan.org.ua/n/free/13327515922012.03.25 | ziggy_freud
в тему від Миколи Поліщука: Мажоры на прицеле (/)
http://weekly.ua/pulse/theme/2012/03/22/120306.htmlПрактику самосуда не могла остановить даже советская власть. Не удается это и украинской
2012.03.25 | BROTHER
Брейвік вбив багато і за ідею Re: в тему від Миколи Поліщука: Мажоры на прицеле (/)
ziggy_freud пише:> http://weekly.ua/pulse/theme/2012/03/22/120306.html
>
> Практику самосуда не могла остановить даже советская власть. Не удается это и украинской
*******************************************************************
Миколаївські події та Норвезька стрілянина дуже різні за суттю. Всім відома "істина" про вбив одного - вбивця, вбив сотню - герой.
Думки Брейвіка близьки певній частині норвезького суспільства, решті вони не зрозумілі. А методи і бажання миколаївських дебілів і зрозумілі, і не поділяються суспільством.
До речі, і Україна не Норвегія, а українці не норвежці. Там монокультура і моноідеологія, а тут - ні.
Взагалі то, миколаївський випадок не просто жахливий. Він розкриває нам очі на те, що ми всі знали чи відчували: ми ще дикуни і суспільство наше хворе на дикунство. І нам від цього знання дуже погано...
P. S. Пробачте, але я допишу... "Кончена" за версією озвірілих кобелів дівчина заслуговує на подібне до неї відношення. Слідчі - такі ж брудні звіри за їхніми думками, тому і відпустили, бо допускають подібне що до "нєблагапалучнай дєвушки". Погана - значить заслужила або сама винна. А насправді всі ті фігуранти із слідаками разом просто закомплексовані сексуально-затурбовані збочинці без навіть тіні співчуття та людяністі.
Жорстоке суспільство наше і дуже несправедливе. Особливо, що до людей, яких ми вважаємо поганими.
2012.03.25 | ziggy_freud
я би теж заперечив аналогію з Брейвіком ;-
ще одна важлива деталь: він вбивав відпочиваючих у таборі молодих активістів правлячої партії. Які виявились настільки... пацифістами, що один їх вбив аж 70. На відміну від норвезьких молодих політиків, младориги самі когось можуть і згвалтувати, і вбити. Шапкокрадство Двічі Несудимого не єдиний приклад правильної поведінки, який він подає молоді.про довіру до судів в Україні і Норвегії теж можна згадати. Брейвіка відмазувати за хабарі не будуть. А будуть лише захищати в суді.
BROTHER пише:
> До речі, і Україна не Норвегія, а українці не норвежці. Там монокультура і моноідеологія, а тут - ні.
щодо монокультури скоріше погоджусь. Щодо моноідеології - ні.
> Взагалі то, миколаївський випадок не просто жахливий. Він розкриває нам очі на те, що ми всі знали чи відчували: ми ще дикуни і суспільство наше хворе на дикунство. І нам від цього знання дуже погано...
найгірше те, що тих юних некрофілів почали відмазувати. При тому не тільки родичі і функціонери ПР. Ті більше відмазують себе. Пішов галімий піар, що дівчина повія, а мати в неї бухає. Звідси висновок: кожного, в кого батьки бухають, можна згвалтувати і спалити живцем. Куди ми зайдемо з таким довбаним "гуманізмом"?
2012.03.25 | BROTHER
Отож бо. Пробачте ще раз, але ж ми наскрізь такі. Справедливість тільки по відношенню до себе
і то, з перебільшенням. А до інших, поганих на нашу думку, упередженість, дискримінація та беззаконня. Бо заслужили...2012.03.26 | Мартинюк
В перекладі - "72% українців вимагають американського варіанту суду присяжних"
Те що є в зараз в США це і є результатом правової еволюції народних самосудів Англії та Європи. До речі таке було і на Русі до монголів.Суд присяжних при всіх своїх недоліках є судом народу і найголовнішим його ефектом є те що він повінстю звільнює тамтешню державу від відповідальності за неправедливість яка стається в суспільстві, і дає їй можливість займатися іншими, більш важливим для суспільства справами.
З другого боку суд присяжних (в американському, але аж ніяк не в російському, варіанті ) блокує можливості правлячої верхівки паратизувати на гаслах справедливості і наведення порядку, змушує їх у виборчих програмах акцентувати увагу виборців на більш реальних речах.
Різниця між американським і російським варіантами суду присяжних - у США право вибирати між марудним і довгим судом присяжним та швидким "звичайним" судами фактично належить позивачу, в Росії лише стороні звинуваченого і лише у в ситуаціях загрози смертної кари чи довічного увязнення . В перекладі на нормальну мову це означає що право на Суд присяжних у Росії є виключним привілеєм великих мафіозі, вбивць, маніяків та педофілів.
2012.03.26 | ziggy_freud
так, це один з виходів. Недолік американської моделі -
це прийняття рішення консенсусом. Не тому що консенсус 12 людей - це погано. Просто для США воно скоріше підходить, а для України - навряд.Спостерігав багато ситуацій, коли консенсус свідомо ламає одна людина. Із принципа, або ж із спортивного інтереса. Синдром вахтера. Один такий "вахтер", і суд не винесе жодного рішення.
В фаховому середовищі домовитись реальніше. Але ж присяжних обрають жеребкуванням...
Скільки я спілкувався з правниками, переважна більшість пітримує введення суду присяжних. Звичайно, за винятком прокурорів. Бо їх роль в суді присяжних сильно міняється
Мартинюк пише:
> В перекладі на инормальну мову це означає що право на Суд присяжних у Росії є виключним привілеєм великих мафіозі, вбивць, маніяків та педофілів.
позитивна дискримінація мафіозі і маньяків нам напевне зайва.
2012.03.26 | Мартинюк
Ги - "позитивна дискримінація" ...
Треба запамяти2012.03.27 | Чучхе
Ти бачив, до речі, свій коментар у мене в журналі?
Ось текст http://weekly.ua/pulse/theme/2012/03/22/120306.html2012.03.27 | ziggy_freud
стаття загалом гарна;
корисно нагадати свіжі історичні приклади тим, хто думає, що в Україні самосуду бути не може.Хіба що пасаж про Брейвіка викликав питання. Так як його надрукували, виходить, що останні два абзаци - пряма мова запрошеного експерта. НМД, варто було або розширити про "зарубіжний досвід", або взагалі його не чіпати...
і щодо України як не-Кавказу. В Чечні кревна помста це досі практично легітимний звичай; те саме кодифіковане "понятіє". В сусідній Грузії таке лишилось переважно в горах, і органами сильно не схвалюється.
Аналогічно, я чув про різні дурниці, які робили київські злісні хулігани і бандюки. Але щоб втрьох збочено згвалтувати і підпалити, то вже зовсім справа відморозків...
2012.03.26 | AxeHarry
Re: В перекладі - "72% українців вимагають американськогог варіанту суду присяжних"
Нe забуваємо щe 1 важливу штуку - на додаток до суду присяжних у них щe є право на озброєну самооборону від посягань на власнність і життя.Кагбe баланс тоді є - згадайтee відомий вираз амeриканів щодо можливого застосування зброі для самооборони - "хай кращe судять 12 ніж нeсуть 4"
2012.03.26 | ziggy_freud
Обор-зєватєльноє: чому жінок варто гвалтувати, душити і спалювати живцем (/)
що вони курять? Спочатку Шарій поїхав дахом. Потім отакоє от...автора треба відправити на перевиховання. Хай проведе хоча б пару тижднів в камері з садонекрофілами, яких він захищає.
http://obozrevatel.com/crime/59280-oksana-makar-za-god-trizhdyi-privlekalas-za-prostitutsiyu-smi.htm
2012.03.27 | Мартинюк
Альтернативна пропозиція - обрати Оксану Макар до Верховної Ради.
Я аж ніяк не фанатію від Шарія, одначе якщо наведений ним "фактаж" є дійсно фактажем ане вигадкою, то вказана ситуація варта уваги, принамні ласих до шарового сексу молодих придурків, як приклад до чого може довести їхнє намагання "по дорослому" зайнятися "блядством і розпустою".А ще зверну увагу на очевидну користь від долучення молоді до українського пісенного фольклору - схоже Оксана ніколи не чула відомої пісні про Галю-молодую, яку "підманули і забрали з собою".
Ну там де до сосни привязалиі підпалили ...
2012.03.27 | ziggy_freud
Віктимна поведінка жертви не є виправданням вбивці.
звичайно, є певна межа між звичайним сексом і платним групняком 3+1. Але межа між групняком і садо-некрофілією з спробою вбивства значно серйозніша. Це збочене статеве вдоволення, і називати його просто "дорослим" якось надто м'яко. Персонаж з Обор-зєватєля відчув споріднену душу?Кожного вечора пара мільйонів людей займається сексом без людських жертв. Деякі з них не перебувають у шлюбі і збираються в кількості більше двох. Де в тому кримінал?
Шарій теж людина не зовсім адекватна. Принаймні декілька його статей вказують на психічні проблеми аффтура. Аффтур обговорюваної статті в Обор-Зєватєлє напевне має параноїдальні риси особистості і, гіпотетично, схильність до некрофілії. Я не використовую словосполучення "психічні проблеми" або "параноїдальні риси" як лайку. Для лайки в мене є інші вирази.
Мартинюк пише:
> Ну там де до сосни привязалиі підпалили ...
а ще є пісня з мультика "Не ходите дети в Африку гулять". Що з того?
2012.03.27 | zmej_gorynych
Re: 72% українців згідні на суд "Лінча"()