>>якби петиція вимагала б доступу адвокатів, недопущення тортурів,
>1) Перевірити факти, завдання тортур Завадському І.Б. з боку співробітників Шевченківського РУ УМВС України в м. Києві, викладені в даній заяві і в засобах масової інформації, та порушити кримінальну справу проти причетних до цього осіб.
>> чесного розслідування,
>2) Перевірити версію замовлення кримінальної справи, порушеної проти Завадського І.Б. і умисної фабрикації доказів в цій справі, та порушити кримінальну справу проти причетних до цього осіб.
>>я б міг підписати
Що вас утримує?
2012.04.01 | Пані
Ну звісно він педофіл. Менти сказали. Надійне 100% джерело.
Там навіть заявника нема в справі!!!! Тобто потерпілого.
ak1001 пише:
> повторюю
> тільки суто процедурні права на захист можу підписати
> а відбілювати незнайому мені людину не можу, тим більше з такими звинуваченнями
Так вас ніхто і не просить. Почитайте кого закликають підписати цю заяву.
давно вже я колективних заяв не підписував. Цього разу вирішив підписати.
2012.04.02 | Боббі
шо цікаво, принцип дії мусорів типовий для української мусарні
і що ще цікавіше, такий підхід — фабрикування справ, катування, знущання, безлімітне утримання в СІЗО — вітчизняна "правоохоронна" мусарня залюбки застосовує і до повнолітніх гетеросексуалів.
і ніякого "поліпшення … вже сьогодні" не відбулось...
Це добре ілюструє, чому міністри мають бути не професіоналами, а політиками.
Бо якщо МВС очолює хоч Луценко, хоч Цушко - вони реагуватимуть на подібне (хоч і скурвлюються швидко). А як реагуватиме на таку новину людина, яка починала слідчим і чоботами вибивала зізнання з обвинувачених, потім начальником відділку демонструвала "основи роботи з затриманими" новим слідчим (і била їх по морді за недостатню ревність) і т.д.? Що Могильов, що Захарченко - "професіонали". Як вони будуть перешкоджати цьому, якщо самі на цьому і виїхали нагору?
стаття не тримається купи, та й незрозуміло, навіщо було її публікувати.
Якщо в них дійсно є серйозна доказова база, то мали би не патякати, а передати справу до суду і доводити свої твердження.
Але видно, що з доказами в них тугувато. Потерпілого жодного немає,
А оці два речення цілком протирічать одне одному:
> "Слідчі у справі встановили, що з дітьми ці особи знайомилися на вулицях, у кафе, тобто серед них немає дітей, які б навчалися у І.Завадського чи брали консультації щодо гри на акордеоні."
> "користуючись своєю популярністю акордеоніст, ім’я якого вона не уточнила, входив у довіру до неповнолітніх"
Бо Завадський не настільки популярний, щоб заманювати до себе дітей на вулицях і в кафе, "користуючись популярністю". Його ім"я відоме лиш вузькому прошарку інтелігенції
отак як у цьому мувіку, то я в це охоче вірю
на мене тими самими словами "наїжджали", коли я газетами у Києві торгував
я боявся, міняв місця
вважав, що це звичайні рекетири і дураки
зараз думаю, що весь наш рекет організовано з москви
знищують все українське
в україні неможливо молодій людині піднятися
ВВ, щоб піднятися, мусіли сперш заробити собі популярність на Заході і в Росії
а якщо хто хоче заробити собі ім"я працею на україні, то його неодмінно задавлять
2012.04.04 | Kohoutek
Я підписав петицію першого ж дня.
Знаючи нашу міліцію... Але мушу зауважити: Завадський таки може бути педофілом.
Люди в більшості випадків невірно уявляють собі педофілів і педофілію. Це - інша будова психіки. Скоріш за все, педофілія скоро буде визнана окремою сексуальною орієнтацією - не в законодавчому, але в науковому смислі. Це не робить її легальною, дозволеною, прийнятною, але це відповідає реальності. Я не хочу довго розводитися на цю тему, це дуже непроста розмова і я заздалегідь розумію, що більшість буде не слухати і думати, а лише обурюватися і засуджувати. Але варто розуміти: повсякденні очевидні побутові моральні якості людини НЕ МАЮТЬ ЖОДНОГО СТОСУНКУ до її сексуальності. Будь-яка сексуальність аморальна. Не антиморальна, але аморальна.
Тому я би не став робити ніяких передчасних висновків.
Kohoutek пише:
> Знаючи нашу міліцію... Але мушу зауважити: Завадський таки може бути педофілом.
>
> Люди в більшості випадків невірно уявляють собі педофілів і педофілію. Це - інша будова психіки. Скоріш за все, педофілія скоро буде визнана окремою сексуальною орієнтацією - не в законодавчому, але в науковому смислі. Це не робить її легальною, дозволеною, прийнятною, але це відповідає реальності. Я не хочу довго розводитися на цю тему, це дуже непроста розмова і я заздалегідь розумію, що більшість буде не слухати і думати, а лише обурюватися і засуджувати. Але варто розуміти: повсякденні очевидні побутові моральні якості людини НЕ МАЮТЬ ЖОДНОГО СТОСУНКУ до її сексуальності. Будь-яка сексуальність аморальна. Не антиморальна, але аморальна.
>
> Тому я би не став робити ніяких передчасних висновків.
кожен може бути педофілом
сексуальна орієнтація - на молодість
молода дівчина з гладенькою шкірою і наївним світоглядом значно цікавіша за стару зморшкувату і розбещену бабу
Хвізик пише:
> кожен може бути педофілом
Ні, не може. Той, хто може — далеко не кожен.
Якщо Ви можете, це не означа, що будь-хто інший теж може
> сексуальна орієнтація - на молодість …
> молода дівчина з гладенькою шкірою і наївним світоглядом …
Крім тваринних інстинктів, існують (культивуються, діють) суто людські чинники — традиції, виховання, система цінностей. У звичайної дорослої людини немає статевого потягу до дітей, натомість вона має до них батьківські почуття. Зауважте — не пересилює себе, не глушить, не давить сексуальну орієнтацію на малят, а просто її не відчуває. Крім свого власного Я (так хочу), людина має в собі частину колективного Я (так добре, так треба, так прийнято), яке за умови особистого схвалення (мені подобається, що так добре, так треба, так прийнято) одночасно стає і частиною її власного Я. І стається маленьке диво — прищеплена система цінностей надійно приборкує окремі прояви стихійної природи.
jz99 пише:
> … або Вам здається, що правду кажете
>
> Хвізик пише:
> > кожен може бути педофілом
> Ні, не може. Той, хто може — далеко не кожен.
> Якщо Ви можете, це не означа, що будь-хто інший теж може
>
>
> > сексуальна орієнтація - на молодість …
> > молода дівчина з гладенькою шкірою і наївним світоглядом …
> Крім тваринних інстинктів, існують (культивуються, діють) суто людські чинники — традиції, виховання, система цінностей. У звичайної дорослої людини немає статевого потягу до дітей, натомість вона має до них батьківські почуття. Зауважте — не пересилює себе, не глушить, не давить сексуальну орієнтацію на малят, а просто її не відчуває. Крім свого власного Я (так хочу), людина має в собі частину колективного Я (так добре, так треба, так прийнято), яке за умови особистого схвалення (мені подобається, що так добре, так треба, так прийнято) одночасно стає і частиною її власного Я. І стається маленьке диво — прищеплена система цінностей надійно приборкує окремі прояви стихійної природи.
з якого віку на Україні легально починати займатися сексом?
Хвізик пише:
> з якого віку на Україні легально починати займатися сексом?
До речі, добре питання.
Чітко прописаного "віку згоди" в українському законодавстві немає, але правовий аналіз показує, що безумовний вік згоди - 18 років, коли у людини настає юридичне повноліття і вона починає повністю відповідати за свої вчинки. Умовний вік згоди - 16 років.
Це означає, що в 18 років ніхто, крім самої людини, вже не може діяти від її імені - наприклад, батьки не можуть подавати заяву в міліцію. З 16 років людина вже може самостійно вирішувати, чи займатися сексом, і якщо вона заперечує батьківську незгоду, то остання не має значення, але якщо не заперечує, то кримінальну справу порушать за заявою батьків.
Щодо педофілії треба розуміти, що педофілія - не злочин. Злочином є розбещення неповнолітніх (до 16 років), а педофілія - це постійний статевий потяг до дітей, себто людей, які ще не досягли статевої зрілості. Ця зрілість настає у різних людей в різному віці, педофілів же приваблює не паспортний вік, а саме фізичні риси незрілості. Потяг до молодих, але статево зрілих, людей в сучасному суспільстві вважається нормальним і не є педофілією (що очевидно хоча би з обкладинок журналів та подіумів модних показів). В різних державах "вік згоди" коливається, але в західних країнах не буває менше, ніж 12 років.
Re: тобто, Ви погоджуєтеся, що існує велика "сіра зона" яку можна використовувати для вчинення т
Не знаю, яка там "сіра зона". Якщо потерпілому менше 16 років, а звинувачуваному - більше, ніякої "сірої зони" немає, це однозначно незаконні дії.
Різниця між 16 роками і 18 полягає в тому, що після 18 років кримінальну справу можуть відкрити лише за заявою потерпілого, а до 16 років - і за заявою його батьків. І тут мова буде йти не про розбещення неповнолітніх (яке можливо лише до 16 років), а про зґвалтування чи насильницьке задоволення неприродним способом (якщо потерпілий покаже, що він не погоджувався на секс). Міліція каже про розбещення неповнолітніх - себто, вони вважають, що сексуальні дії були за добровільної згоди потерпілих, але з особами, які не досягли 16 років.
Я би не звертав особливої уваги на звинувачення, якби не запевнення міліції, що у них є відповідні відео таємної камери стеження. Ось це - дуже серйозна заява. Подивимося, що ж там насправді є у звинувачення. Поки що ніяких термінів закінчення досудового слідства не називалося.
2012.04.05 | Хвізик
скільки часу його можна утримувати за ґратами без відповідного судового рішення?
за великого бажання, він сидітиме в СІЗО довічно. Якщо йому реально поталанить, то кілька років. Зараз так десятки тисячів там сидять, за сфабрикованими справами, в очікуванні суду, бо не мають грошей відкупитись від … .
Ну то мабуть вже набридло бідолагу тримати за ґратами
Але я не чув, щоб у нас було якесь накладене законом обмеження на тривалість утримання в СІЗО. Тобто, за нашими мірками можна говорити, що Луценку-Тимошенко ще поталанило — їхні справи розглядаються та були швидко розглянути в судах. А от проли можуть сидіти в СІЗО роками, десятиліття навіть, і ніхто і оком не змигне.
Відповіді
2012.04.01 | Koala
Цікаво, які аргументи в того, хто замінусував...
2012.04.01 | ak1001
поки захист педофілів і "збагачення високодуховної культури та розвитку мистецтва"
для мене різні речіякби петиція вимагала б доступу адвокатів, недопущення тортурів, чесного розслідування, я б міг підписати
а цю агітку на захист пєдофіла нехай підписуюь ті кому "збагачення високодуховної культури та розвитку мистецтва" дорожчі за дітей
2012.04.01 | Koala
А ви взагалі читали, про що там мова?
Чи у вас прізвище Завадський в заголовку вже невтримні рефлексії викликає, і далі прочитати вже не можете?2012.04.01 | ak1001
читав
2012.04.01 | Пані
Не схоже. Може мови не розумієте заяви?
2012.04.01 | Koala
точно? Re: читав
>>якби петиція вимагала б доступу адвокатів, недопущення тортурів,>1) Перевірити факти, завдання тортур Завадському І.Б. з боку співробітників Шевченківського РУ УМВС України в м. Києві, викладені в даній заяві і в засобах масової інформації, та порушити кримінальну справу проти причетних до цього осіб.
>> чесного розслідування,
>2) Перевірити версію замовлення кримінальної справи, порушеної проти Завадського І.Б. і умисної фабрикації доказів в цій справі, та порушити кримінальну справу проти причетних до цього осіб.
>>я б міг підписати
Що вас утримує?
2012.04.01 | Пані
Ну звісно він педофіл. Менти сказали. Надійне 100% джерело.
Там навіть заявника нема в справі!!!! Тобто потерпілого.2012.04.01 | ak1001
ага. а космічна версія замовлення Табачником дуже з надійного джерела
повторюютільки суто процедурні права на захист можу підписати
а відбілювати незнайому мені людину не можу, тим більше з такими звинуваченнями
2012.04.01 | Пані
В нас десь є хоч слово про Табачника?
ak1001 пише:> повторюю
> тільки суто процедурні права на захист можу підписати
> а відбілювати незнайому мені людину не можу, тим більше з такими звинуваченнями
Так вас ніхто і не просить. Почитайте кого закликають підписати цю заяву.
2012.04.01 | Koala
Більш детальна заява(л)
http://infoporn.org.ua/materials/articles/Zayava_Zavadskogo_mentivske_svavillya_katuvannya_ta_privit_vid_Yana_Tabachnika/49707Вступ від редакції сайту рекомендую ігнорувати
2012.04.01 | Пані
У нас від пятниці є всі ті файли, але просили поставити як поставили
Чому - я уявлення не маю. До речі для ЗМІ - даю телефон адвоката, кому треба. За умов підтвердження особи, звісно2012.04.01 | Koala
Я тільки не зрозумів, до чого там Табачник - чи я неуважно читав?
2012.04.01 | Пані
Це питання до відомого адвоката, а не до файлів
2012.04.01 | Хвізик
давно вже я колективних заяв не підписував. Цього разу вирішив підписати.
2012.04.02 | Боббі
шо цікаво, принцип дії мусорів типовий для української мусарні
і що ще цікавіше, такий підхід — фабрикування справ, катування, знущання, безлімітне утримання в СІЗО — вітчизняна "правоохоронна" мусарня залюбки застосовує і до повнолітніх гетеросексуалів.і ніякого "поліпшення … вже сьогодні" не відбулось...
2012.04.02 | Koala
Це добре ілюструє, чому міністри мають бути не професіоналами, а політиками.
Бо якщо МВС очолює хоч Луценко, хоч Цушко - вони реагуватимуть на подібне (хоч і скурвлюються швидко). А як реагуватиме на таку новину людина, яка починала слідчим і чоботами вибивала зізнання з обвинувачених, потім начальником відділку демонструвала "основи роботи з затриманими" новим слідчим (і била їх по морді за недостатню ревність) і т.д.? Що Могильов, що Захарченко - "професіонали". Як вони будуть перешкоджати цьому, якщо самі на цьому і виїхали нагору?2012.04.03 | Пані
Англомовна новина. Хто хоче - поширюйте
http://world.maidan.org.ua/2012/world-famous-ukrainian-accordion-player-tortured-in-custody-to-extract-confession-of-child-molesting2012.04.03 | sama
Батьки дітей, що брали уроки у Завадського, впевнені у його невинності(л)
http://ua.korrespondent.net/kyiv/1336274-batki-ditej-shcho-brali-uroki-u-zavadskogo-vpevneni-u-jogo-nevinnosti2012.04.03 | ГРАД
Шевченківське РУГУ давно перетворилось на ОЗУ. Підписую.
2012.04.03 | Хвізик
от чим більше публікують таких от статей, тим певніше я думаю, що справа замовлена
http://www.unian.net/ukr/news/495908-u-militsiji-zapevnyayut-scho-zavadskogo-i-paltsem-ne-chipali.htmlстаття не тримається купи, та й незрозуміло, навіщо було її публікувати.
Якщо в них дійсно є серйозна доказова база, то мали би не патякати, а передати справу до суду і доводити свої твердження.
Але видно, що з доказами в них тугувато. Потерпілого жодного немає,
А оці два речення цілком протирічать одне одному:
> "Слідчі у справі встановили, що з дітьми ці особи знайомилися на вулицях, у кафе, тобто серед них немає дітей, які б навчалися у І.Завадського чи брали консультації щодо гри на акордеоні."
> "користуючись своєю популярністю акордеоніст, ім’я якого вона не уточнила, входив у довіру до неповнолітніх"
Бо Завадський не настільки популярний, щоб заманювати до себе дітей на вулицях і в кафе, "користуючись популярністю". Його ім"я відоме лиш вузькому прошарку інтелігенції
2012.04.03 | Хвізик
отута цікаве відео (л)
http://play.ukr.net/videos/show/key/5c891322f170891131f991888918187d/promo/1/отак як у цьому мувіку, то я в це охоче вірю
на мене тими самими словами "наїжджали", коли я газетами у Києві торгував
я боявся, міняв місця
вважав, що це звичайні рекетири і дураки
зараз думаю, що весь наш рекет організовано з москви
знищують все українське
в україні неможливо молодій людині піднятися
ВВ, щоб піднятися, мусіли сперш заробити собі популярність на Заході і в Росії
а якщо хто хоче заробити собі ім"я працею на україні, то його неодмінно задавлять
2012.04.04 | Kohoutek
Я підписав петицію першого ж дня.
Знаючи нашу міліцію... Але мушу зауважити: Завадський таки може бути педофілом.Люди в більшості випадків невірно уявляють собі педофілів і педофілію. Це - інша будова психіки. Скоріш за все, педофілія скоро буде визнана окремою сексуальною орієнтацією - не в законодавчому, але в науковому смислі. Це не робить її легальною, дозволеною, прийнятною, але це відповідає реальності. Я не хочу довго розводитися на цю тему, це дуже непроста розмова і я заздалегідь розумію, що більшість буде не слухати і думати, а лише обурюватися і засуджувати. Але варто розуміти: повсякденні очевидні побутові моральні якості людини НЕ МАЮТЬ ЖОДНОГО СТОСУНКУ до її сексуальності. Будь-яка сексуальність аморальна. Не антиморальна, але аморальна.
Тому я би не став робити ніяких передчасних висновків.
2012.04.04 | Хвізик
Re: Я підписав петицію першого ж дня.
Kohoutek пише:> Знаючи нашу міліцію... Але мушу зауважити: Завадський таки може бути педофілом.
>
> Люди в більшості випадків невірно уявляють собі педофілів і педофілію. Це - інша будова психіки. Скоріш за все, педофілія скоро буде визнана окремою сексуальною орієнтацією - не в законодавчому, але в науковому смислі. Це не робить її легальною, дозволеною, прийнятною, але це відповідає реальності. Я не хочу довго розводитися на цю тему, це дуже непроста розмова і я заздалегідь розумію, що більшість буде не слухати і думати, а лише обурюватися і засуджувати. Але варто розуміти: повсякденні очевидні побутові моральні якості людини НЕ МАЮТЬ ЖОДНОГО СТОСУНКУ до її сексуальності. Будь-яка сексуальність аморальна. Не антиморальна, але аморальна.
>
> Тому я би не став робити ніяких передчасних висновків.
кожен може бути педофілом
сексуальна орієнтація - на молодість
молода дівчина з гладенькою шкірою і наївним світоглядом значно цікавіша за стару зморшкувату і розбещену бабу
2012.04.05 | jz99
мені здається, що Ви помиляєтеся
… або Вам здається, що правду кажетеХвізик пише:
> кожен може бути педофілом
Ні, не може. Той, хто може — далеко не кожен.
Якщо Ви можете, це не означа, що будь-хто інший теж може
> сексуальна орієнтація - на молодість …
> молода дівчина з гладенькою шкірою і наївним світоглядом …
Крім тваринних інстинктів, існують (культивуються, діють) суто людські чинники — традиції, виховання, система цінностей. У звичайної дорослої людини немає статевого потягу до дітей, натомість вона має до них батьківські почуття. Зауважте — не пересилює себе, не глушить, не давить сексуальну орієнтацію на малят, а просто її не відчуває. Крім свого власного Я (так хочу), людина має в собі частину колективного Я (так добре, так треба, так прийнято), яке за умови особистого схвалення (мені подобається, що так добре, так треба, так прийнято) одночасно стає і частиною її власного Я. І стається маленьке диво — прищеплена система цінностей надійно приборкує окремі прояви стихійної природи.
2012.04.05 | Хвізик
Re: мені здається, що Ви помиляєтеся
jz99 пише:> … або Вам здається, що правду кажете
>
> Хвізик пише:
> > кожен може бути педофілом
> Ні, не може. Той, хто може — далеко не кожен.
> Якщо Ви можете, це не означа, що будь-хто інший теж може
>
>
> > сексуальна орієнтація - на молодість …
> > молода дівчина з гладенькою шкірою і наївним світоглядом …
> Крім тваринних інстинктів, існують (культивуються, діють) суто людські чинники — традиції, виховання, система цінностей. У звичайної дорослої людини немає статевого потягу до дітей, натомість вона має до них батьківські почуття. Зауважте — не пересилює себе, не глушить, не давить сексуальну орієнтацію на малят, а просто її не відчуває. Крім свого власного Я (так хочу), людина має в собі частину колективного Я (так добре, так треба, так прийнято), яке за умови особистого схвалення (мені подобається, що так добре, так треба, так прийнято) одночасно стає і частиною її власного Я. І стається маленьке диво — прищеплена система цінностей надійно приборкує окремі прояви стихійної природи.
з якого віку на Україні легально починати займатися сексом?
2012.04.05 | Kohoutek
Re: мені здається, що Ви помиляєтеся
Хвізик пише:> з якого віку на Україні легально починати займатися сексом?
До речі, добре питання.
Чітко прописаного "віку згоди" в українському законодавстві немає, але правовий аналіз показує, що безумовний вік згоди - 18 років, коли у людини настає юридичне повноліття і вона починає повністю відповідати за свої вчинки. Умовний вік згоди - 16 років.
Це означає, що в 18 років ніхто, крім самої людини, вже не може діяти від її імені - наприклад, батьки не можуть подавати заяву в міліцію. З 16 років людина вже може самостійно вирішувати, чи займатися сексом, і якщо вона заперечує батьківську незгоду, то остання не має значення, але якщо не заперечує, то кримінальну справу порушать за заявою батьків.
Щодо педофілії треба розуміти, що педофілія - не злочин. Злочином є розбещення неповнолітніх (до 16 років), а педофілія - це постійний статевий потяг до дітей, себто людей, які ще не досягли статевої зрілості. Ця зрілість настає у різних людей в різному віці, педофілів же приваблює не паспортний вік, а саме фізичні риси незрілості. Потяг до молодих, але статево зрілих, людей в сучасному суспільстві вважається нормальним і не є педофілією (що очевидно хоча би з обкладинок журналів та подіумів модних показів). В різних державах "вік згоди" коливається, але в західних країнах не буває менше, ніж 12 років.
2012.04.05 | Хвізик
тобто, Ви погоджуєтеся, що існує велика "сіра зона" яку можна використовувати для вчинення тиску
корочє, нехай мєнти доводять звинувачення, а не патякають про них у пресі.коли судове слухання?
2012.04.05 | Kohoutek
Re: тобто, Ви погоджуєтеся, що існує велика "сіра зона" яку можна використовувати для вчинення т
Не знаю, яка там "сіра зона". Якщо потерпілому менше 16 років, а звинувачуваному - більше, ніякої "сірої зони" немає, це однозначно незаконні дії.Різниця між 16 роками і 18 полягає в тому, що після 18 років кримінальну справу можуть відкрити лише за заявою потерпілого, а до 16 років - і за заявою його батьків. І тут мова буде йти не про розбещення неповнолітніх (яке можливо лише до 16 років), а про зґвалтування чи насильницьке задоволення неприродним способом (якщо потерпілий покаже, що він не погоджувався на секс). Міліція каже про розбещення неповнолітніх - себто, вони вважають, що сексуальні дії були за добровільної згоди потерпілих, але з особами, які не досягли 16 років.
Я би не звертав особливої уваги на звинувачення, якби не запевнення міліції, що у них є відповідні відео таємної камери стеження. Ось це - дуже серйозна заява. Подивимося, що ж там насправді є у звинувачення. Поки що ніяких термінів закінчення досудового слідства не називалося.
2012.04.05 | Хвізик
скільки часу його можна утримувати за ґратами без відповідного судового рішення?
2012.04.05 | Боббі
довічно, або кілька років
за великого бажання, він сидітиме в СІЗО довічно. Якщо йому реально поталанить, то кілька років. Зараз так десятки тисячів там сидять, за сфабрикованими справами, в очікуванні суду, бо не мають грошей відкупитись від … .2012.04.05 | Пані
В Україні рекорд - 13 років
2012.04.05 | Боббі
Ну то мабуть вже набридло бідолагу тримати за ґратами
Але я не чув, щоб у нас було якесь накладене законом обмеження на тривалість утримання в СІЗО. Тобто, за нашими мірками можна говорити, що Луценку-Тимошенко ще поталанило — їхні справи розглядаються та були швидко розглянути в судах. А от проли можуть сидіти в СІЗО роками, десятиліття навіть, і ніхто і оком не змигне.2012.04.05 | Конструктор
Очередные комментарии (л)
http://www.pravda.com.ua/news/2012/04/5/6962171/