Тина Кароль на Евровидении:Халтура а-ля Дикі танці.(-)
05/21/2006 | Дед Мазай
Відповіді
2006.05.21 | samopal
Однак найбільшою халтурою на телеекрані був коментатор УТ
Зазвичай, певну "заангажованість" пробачають. коли коментатор уболіває за свою країну на міжнародних зиаганнях. Але коли коментатор футбольного поєдинку, скажімо, "Шахтар"-"Динамо", в ефірі однозначно вболіватиме за якийсь із клубів - це, принаймні, непрофесійно.
У даному ж випадку коментатор явно хвилювався не за бали для представниці своєї країни, а за перемогу зовсім іншої. Вдома на дивані чи у пабі за стооликом він міг би це робити без проблем, але не перед багатомільйонною аудиторією для котрої він є "голосом країни".
Міг би притримати язика і щодо оцінки "вкусав", бо про них, як відомо, не сперечаються, тим більше - у його випадку, коли він не є ані відомим "музикознавцем", ані просто фахівцем своєї справи. Мовою він теж не володіє. Нестримні натяки на "упередженість" голосування наводять на думку, що цей конкурс він бачить уперше в житті.
Але найбільшим його "досягненням" є натяк на підстави за якими Ізраїль мав би підтримати "Тіну Кароль":)
Щодо моєї оцінки її виступу - він був не найгіршим на конкурсі, але явно "не тягнув". А надто - на той рівень "понтів", котрий демонструвала сама виконавиця. З огляду на цьогорічний конкурс можу сказати, що "Гринджоли". як виявляється, були не такими вже й "дровами"...
А от УТ-1, ну просто... "день Європи".
На хутарє Міхайлавскам.
"Якщо виграють фіни - ніколи в житті не буду коментувати ЄБ"...
"Якщо виграють фіни - ніколи в житті не буду коментувати Євробачення" - оцим мене найбільше порадував коментатор. Дуже сподіваюся, що він і його керівництво - люди принципові. Авжеж?
Хоча порівняно із коментарем двох "майстрів слова й перфомансу" в прямому ефірі дня Європи в Києві - коментар ЄБ - майстерклас
Re: "Якщо виграють фіни - ніколи в житті не буду коментувати ЄБ"
Паша дуже добре коментував.
Хто чув виступ Тіни і коли пропав сигнал з Афін і поставили коментатора в студії УТ то різниця так різала вухо що просто не можна передати.
Що до того за кого вболівав він під час виставляння оцінок.
Він переживав за Тіну але коли побачив що Тіна вибула з борьби за перше місце то переживав за Вітю Білана і тут я не бачу нічого поганого.
Хоч деякі націоналісти мені скажуть, москаль...
2006.05.22 | jz99
то ж DJ Паша
samopal пише:
> У даному ж випадку коментатор явно хвилювався не за бали для представниці своєї країни, а за перемогу зовсім іншої.
НМД занадто несправедлива оцінка. Він явно переживав за її виступ і у відбірковому турі, і за її бали у першій половині голосування, коли шанси ще були. Чи переживав він під час її виступу у фіналі, ми не знаємо, бо зв’язок перервався. Може, тому й перервався (на дріт наступив від хвилювання, і струм передавило )
Та й за Росію він, як на мене, не так переживав, як просто констатував факт (точніше, оцінював імовірність). Мені особисто це теж не сподобалося, як і вам, але не тому, що інша країна, а просто тому, що не тягнув виступ Білана на щось видатне. У 2004, приміром, щиро шкода було Желька Йоксимовича. Якби його виступ був цього року і він наближався до фінів під час голосування, гадаю, ви теж були б не проти, щоб Паша під кінець почав переживати за таку класну пісню.
> Міг би притримати язика і щодо оцінки "вкусав"
От цим Паша, справді, ну діста-а-ав. (за винятком коментів щодо "монстробачення" — тут я повністю його підтримую)
> бо про них, як відомо, не сперечаються, тим більше - у його випадку, коли він не є ані відомим "музикознавцем", ані просто фахівцем своєї справи.
Як же ж так же ж, він же ж діджей же ж
> Мовою він теж не володіє.
Так, просто жах якийсь. Не знаю, хто коментував на УТ-1 ЄБ-2004, тоді було значно пристойніше, за всіма параметрами.
> Нестримні натяки на "упередженість" голосування
А ось тут якраз він абсолютно правий. Тут вже дістав не Паша, а традиція голосування "за сусідів". Яка там упередженість, це прогнозованість. Я аж почав уболівати за Пашу, вгадає - не вгадає. І постійно вгадував же ж! Тобто, це до непристойності легко. Втім, що доволі кумедно, ця регіональна солідарність взаємно компенсується (оскільки ритуал застосовують всі) і не впливає на визначення переможця, бо він збирає решту високих балів після обов’язкових "сусідських". Найвищі бали можна було би безболісно відкидати, як у фігурному ковзанярстві.
> наводять на думку, що цей конкурс він бачить уперше в житті.
Невже ви не бачили минулорічного київського Євробачення, Паша+Маша його якраз вели Про що він не забував повсякчас нагадувати, чим теж трохи дістав (особливо привітами "Маші").
> Але найбільшим його "досягненням" є натяк на підстави за якими Ізраїль мав би підтримати "Тіну Кароль":)
Якщо чесно, я теж трохи сподівався
> Щодо моєї оцінки її виступу - він був не найгіршим на конкурсі, але явно "не тягнув". А надто - на той рівень "понтів", котрий демонструвала сама виконавиця.
Чесно кажучи, до початку голосування деякі сподівання все ж таки були... Втім, чомусь без особливих переживань.
НМД у її номері (так, на ЄБ вже не пісні, а естрадні номери) не було якоїсь цілісності. Повна каша. У Руслани була чітка струнка концепція на фольклорній основі, а тут калейдоскопічна суміш балалайок, шароварів, якихось дивних татаромонгольських кіс у танцюристів, незрозумілих стрибалок через канат. Ну, і фіча — білі трусики напоказ О, як вже дістала оця дешевизна прицілу на стриптиз серед половини учасників, і Європу, очевидно, також. І пісня — дивний і незрозумілий клон минулорічної пісні-переможиці (до речі, жахливої, як на мій смак).
> З огляду на цьогорічний конкурс можу сказати, що "Гринджоли". як виявляється, були не такими вже й "дровами"...
Паша при згадці про Гринджоли картинно закашлявся... Я б йому допоміг, трохи постукав по спині. Торік було лише два варіанти — Ані Лорак або Ґринджоли. Лорак взагалі немає чого ловити на Євробаченні, вона ж нудна й ніяка. А з Ґринджолами хоч був епатаж Плюс якби була Лорак саме того року, велика частина України взагалі плюнула б і не дивилася Євробачення. "Голосуй за Кучму, будеш ты спокойно спать по утру". Кашляй, Паша. Ну, і до речі, тоді вже про цьогорічний відбір кандидатів. Не знаю, чи впливало те, що його проводили Олега Мозгова, Едуард Клім, Ірина Білик (взяти хоча б виключно російськомовну атмосферу всієї роботи, і це неприховано, на камеру), але враження знов ті ж самі песимістичні, що й торік Переважна (і дуже переважна) частина кандидатів уособлюють космополітичну за формою, російську по суті культуру. А на альтернативних FM-станціях (вже й така категорія окреслилася, це на непопулярних частотах, нижньому діапазоні УКХ) досить звичним явищем є, коли заряджають нон-стоп на цілу годину на диво цікавої сучасної україномовної музики , виконавців, котрих не знаєш навіть, хто вони такі і чому більше ніде їх не чути
Але, що стосується монстробачення... Якщо Паша пообіцяв більше не коментувати Євробачення, то я ось думаю, що навряд чи зможу тепер серйозно вболівати там за наших чи взагалі за когось! Європі, як тепер ясно, треба не пісню як таку, котру потім ще довго приємно було би слухати в ротаціях чи з диска, а шоу на один вечір, не більше й не менше. Ось, зокрема, друге місце Росії я розумію лише так, що Європі сподобався, вибачайте, "червивий рояль" (перепрошую, якщо ображаю величезну армію фанів Білана, але, як на мене, це просто несмак, і саме таке кумедне враження на мене цей трюк справив). Несподівано успішний дебют вірменів — теж, мені здається, багато в чому саме завдяки зовнішній складовій, іграм з чорними ременями. Не можна сказати, звичайно, що цирком все і визначається, але зовнішня складова, "картинка" грає дуже значну роль. (До речі, Тіна Кароль саме це і казала. Щось там не вийшло в неї з постановкою. Якесь серце не привезли з Америки, та й мізансцена, як вона її раніше описувала, мала бути якась зовсім інша, насиченіша, з якимись уроками танців. Підозрюю, що вона її просто не витягала дихалкою, то й спростили максимально).
Ну, а хто відкрив цього ящика Пандори, випустив джина з пляшки? Ми, тобто Руслана. Принаймні, складається таке враження. До 2004 року теж завжди були елементи постановок, але Руслана дала цьому напрямку новий потужний поштовх. Ну ось і добре, ми розколупали справжню сутність явища, встигли вхопити свою зорю. Розгрібай тепер, Європа Пізнавай себе. А нам не треба калічити психіку своїх виконавців і чекати від них перемоги саме пісенної. Виявляється, треба просто розважатися, епатувати Європу, з гумором. Ось литовці вже це зрозуміли http://www.eurovision.tv/english/475.htm
Шкода Желька Йоксимовича, в нього, схоже, незагоєна рана Ось за нього ще буду вболівати.
2006.05.23 | Сергій Кабуд
УВМОД!!!Евро-видениє має бути перенесене в безправил
Яка це культура? Ви б ще нові сорти кокАколи тут обговорювали чи бігмакі - все ж більше культурності в тих темах ніж в цій
Відповіді
2006.05.21 | samopal
Однак найбільшою халтурою на телеекрані був коментатор УТ
Зазвичай, певну "заангажованість" пробачають. коли коментатор уболіває за свою країну на міжнародних зиаганнях. Але коли коментатор футбольного поєдинку, скажімо, "Шахтар"-"Динамо", в ефірі однозначно вболіватиме за якийсь із клубів - це, принаймні, непрофесійно.У даному ж випадку коментатор явно хвилювався не за бали для представниці своєї країни, а за перемогу зовсім іншої. Вдома на дивані чи у пабі за стооликом він міг би це робити без проблем, але не перед багатомільйонною аудиторією для котрої він є "голосом країни".
Міг би притримати язика і щодо оцінки "вкусав", бо про них, як відомо, не сперечаються, тим більше - у його випадку, коли він не є ані відомим "музикознавцем", ані просто фахівцем своєї справи. Мовою він теж не володіє. Нестримні натяки на "упередженість" голосування наводять на думку, що цей конкурс він бачить уперше в житті.
Але найбільшим його "досягненням" є натяк на підстави за якими Ізраїль мав би підтримати "Тіну Кароль":)
Щодо моєї оцінки її виступу - він був не найгіршим на конкурсі, але явно "не тягнув". А надто - на той рівень "понтів", котрий демонструвала сама виконавиця. З огляду на цьогорічний конкурс можу сказати, що "Гринджоли". як виявляється, були не такими вже й "дровами"...
А от УТ-1, ну просто... "день Європи".
На хутарє Міхайлавскам.
2006.05.21 | Дед Мазай
Комментатора не видел.Смотрел по БеларусьТВ.
2006.05.21 | Льоня
Ага, коментатор - супер!!!!!(-)
2006.05.22 | Харцизяка
"Якщо виграють фіни - ніколи в житті не буду коментувати ЄБ"...
"Якщо виграють фіни - ніколи в житті не буду коментувати Євробачення" - оцим мене найбільше порадував коментатор. Дуже сподіваюся, що він і його керівництво - люди принципові. Авжеж?Хоча порівняно із коментарем двох "майстрів слова й перфомансу" в прямому ефірі дня Європи в Києві - коментар ЄБ - майстерклас
2006.05.22 | saha
Re: "Якщо виграють фіни - ніколи в житті не буду коментувати ЄБ"
Паша дуже добре коментував.Хто чув виступ Тіни і коли пропав сигнал з Афін і поставили коментатора в студії УТ то різниця так різала вухо що просто не можна передати.
Що до того за кого вболівав він під час виставляння оцінок.
Він переживав за Тіну але коли побачив що Тіна вибула з борьби за перше місце то переживав за Вітю Білана і тут я не бачу нічого поганого.
Хоч деякі націоналісти мені скажуть, москаль...
2006.05.22 | jz99
то ж DJ Паша
samopal пише:> У даному ж випадку коментатор явно хвилювався не за бали для представниці своєї країни, а за перемогу зовсім іншої.
НМД занадто несправедлива оцінка. Він явно переживав за її виступ і у відбірковому турі, і за її бали у першій половині голосування, коли шанси ще були. Чи переживав він під час її виступу у фіналі, ми не знаємо, бо зв’язок перервався. Може, тому й перервався (на дріт наступив від хвилювання, і струм передавило )
Та й за Росію він, як на мене, не так переживав, як просто констатував факт (точніше, оцінював імовірність). Мені особисто це теж не сподобалося, як і вам, але не тому, що інша країна, а просто тому, що не тягнув виступ Білана на щось видатне. У 2004, приміром, щиро шкода було Желька Йоксимовича. Якби його виступ був цього року і він наближався до фінів під час голосування, гадаю, ви теж були б не проти, щоб Паша під кінець почав переживати за таку класну пісню.
> Міг би притримати язика і щодо оцінки "вкусав"
От цим Паша, справді, ну діста-а-ав. (за винятком коментів щодо "монстробачення" — тут я повністю його підтримую)
> бо про них, як відомо, не сперечаються, тим більше - у його випадку, коли він не є ані відомим "музикознавцем", ані просто фахівцем своєї справи.
Як же ж так же ж, він же ж діджей же ж
> Мовою він теж не володіє.
Так, просто жах якийсь. Не знаю, хто коментував на УТ-1 ЄБ-2004, тоді було значно пристойніше, за всіма параметрами.
> Нестримні натяки на "упередженість" голосування
А ось тут якраз він абсолютно правий. Тут вже дістав не Паша, а традиція голосування "за сусідів". Яка там упередженість, це прогнозованість. Я аж почав уболівати за Пашу, вгадає - не вгадає. І постійно вгадував же ж! Тобто, це до непристойності легко. Втім, що доволі кумедно, ця регіональна солідарність взаємно компенсується (оскільки ритуал застосовують всі) і не впливає на визначення переможця, бо він збирає решту високих балів після обов’язкових "сусідських". Найвищі бали можна було би безболісно відкидати, як у фігурному ковзанярстві.
> наводять на думку, що цей конкурс він бачить уперше в житті.
Невже ви не бачили минулорічного київського Євробачення, Паша+Маша його якраз вели Про що він не забував повсякчас нагадувати, чим теж трохи дістав (особливо привітами "Маші").
> Але найбільшим його "досягненням" є натяк на підстави за якими Ізраїль мав би підтримати "Тіну Кароль":)
Якщо чесно, я теж трохи сподівався
> Щодо моєї оцінки її виступу - він був не найгіршим на конкурсі, але явно "не тягнув". А надто - на той рівень "понтів", котрий демонструвала сама виконавиця.
Чесно кажучи, до початку голосування деякі сподівання все ж таки були... Втім, чомусь без особливих переживань.
НМД у її номері (так, на ЄБ вже не пісні, а естрадні номери) не було якоїсь цілісності. Повна каша. У Руслани була чітка струнка концепція на фольклорній основі, а тут калейдоскопічна суміш балалайок, шароварів, якихось дивних татаромонгольських кіс у танцюристів, незрозумілих стрибалок через канат. Ну, і фіча — білі трусики напоказ О, як вже дістала оця дешевизна прицілу на стриптиз серед половини учасників, і Європу, очевидно, також. І пісня — дивний і незрозумілий клон минулорічної пісні-переможиці (до речі, жахливої, як на мій смак).
> З огляду на цьогорічний конкурс можу сказати, що "Гринджоли". як виявляється, були не такими вже й "дровами"...
Паша при згадці про Гринджоли картинно закашлявся... Я б йому допоміг, трохи постукав по спині. Торік було лише два варіанти — Ані Лорак або Ґринджоли. Лорак взагалі немає чого ловити на Євробаченні, вона ж нудна й ніяка. А з Ґринджолами хоч був епатаж Плюс якби була Лорак саме того року, велика частина України взагалі плюнула б і не дивилася Євробачення. "Голосуй за Кучму, будеш ты спокойно спать по утру". Кашляй, Паша. Ну, і до речі, тоді вже про цьогорічний відбір кандидатів. Не знаю, чи впливало те, що його проводили Олега Мозгова, Едуард Клім, Ірина Білик (взяти хоча б виключно російськомовну атмосферу всієї роботи, і це неприховано, на камеру), але враження знов ті ж самі песимістичні, що й торік Переважна (і дуже переважна) частина кандидатів уособлюють космополітичну за формою, російську по суті культуру. А на альтернативних FM-станціях (вже й така категорія окреслилася, це на непопулярних частотах, нижньому діапазоні УКХ) досить звичним явищем є, коли заряджають нон-стоп на цілу годину на диво цікавої сучасної україномовної музики , виконавців, котрих не знаєш навіть, хто вони такі і чому більше ніде їх не чути
Але, що стосується монстробачення... Якщо Паша пообіцяв більше не коментувати Євробачення, то я ось думаю, що навряд чи зможу тепер серйозно вболівати там за наших чи взагалі за когось! Європі, як тепер ясно, треба не пісню як таку, котру потім ще довго приємно було би слухати в ротаціях чи з диска, а шоу на один вечір, не більше й не менше. Ось, зокрема, друге місце Росії я розумію лише так, що Європі сподобався, вибачайте, "червивий рояль" (перепрошую, якщо ображаю величезну армію фанів Білана, але, як на мене, це просто несмак, і саме таке кумедне враження на мене цей трюк справив). Несподівано успішний дебют вірменів — теж, мені здається, багато в чому саме завдяки зовнішній складовій, іграм з чорними ременями. Не можна сказати, звичайно, що цирком все і визначається, але зовнішня складова, "картинка" грає дуже значну роль. (До речі, Тіна Кароль саме це і казала. Щось там не вийшло в неї з постановкою. Якесь серце не привезли з Америки, та й мізансцена, як вона її раніше описувала, мала бути якась зовсім інша, насиченіша, з якимись уроками танців. Підозрюю, що вона її просто не витягала дихалкою, то й спростили максимально).
Ну, а хто відкрив цього ящика Пандори, випустив джина з пляшки? Ми, тобто Руслана. Принаймні, складається таке враження. До 2004 року теж завжди були елементи постановок, але Руслана дала цьому напрямку новий потужний поштовх. Ну ось і добре, ми розколупали справжню сутність явища, встигли вхопити свою зорю. Розгрібай тепер, Європа Пізнавай себе. А нам не треба калічити психіку своїх виконавців і чекати від них перемоги саме пісенної. Виявляється, треба просто розважатися, епатувати Європу, з гумором. Ось литовці вже це зрозуміли
http://www.eurovision.tv/english/475.htm
Шкода Желька Йоксимовича, в нього, схоже, незагоєна рана Ось за нього ще буду вболівати.
2006.05.23 | Сергій Кабуд
УВМОД!!!Евро-видениє має бути перенесене в безправил
Яка це культура? Ви б ще нові сорти кокАколи тут обговорювали чи бігмакі - все ж більше культурності в тих темах ніж в цій