Я дуже вибачаюся за офтоп, але потрібна допомога
02/26/2010 | mala
Я ставлю виставу в театрі Івана Франка - і мені потрібні деякі речі для реквізиту.
Чи ні в кого немає непотрібного самовару випуску до 1910 року? Він може бути нефункціонуючим, розпалювати на сцені його ніхто не буде, але головне, щоб він не тік. На антикварному ринку він коштує біля 1000 грн, я його купити не можу, бо всі гроші, які маю, і так пускаю на різні дрібниці, які тягнуть в сукупності чимало. Самовар потрібен назавжди, бо невідомо, скільки ця вистава буде офіційно в репертуарі театру, а там такі правила, що реквізит має зберігатися в спеціально відведеносу приміщенні весь час, поки йде вистава. А цей час може скласти роки (тобто час від часу вона може йти протягом кількох років, якщо вийде вдалою).
Також потрібна людина з деревообробним верстатом. На ньому треба виточити кістяшки для рахівниці, які були тоді.
Ще бажано фарфоровий чайник без малюнків і дві чашки, схожі на ті, що були тоді, але то вже таке, це легше знайти.
І ще, можливо, треба людина, яка на синтезаторі могла б зробити варіації двох відомих мелодій під різні інструменти. Це - неважко для тих, хто має справу з синтезатором. А може лише одної, бо одну мені вже зробив знайомий, а от друга в нього не виходить через поганий синтезатор, гітара через це неприродньо звучить.
Дякую. І ще раз вибачте.
Чи ні в кого немає непотрібного самовару випуску до 1910 року? Він може бути нефункціонуючим, розпалювати на сцені його ніхто не буде, але головне, щоб він не тік. На антикварному ринку він коштує біля 1000 грн, я його купити не можу, бо всі гроші, які маю, і так пускаю на різні дрібниці, які тягнуть в сукупності чимало. Самовар потрібен назавжди, бо невідомо, скільки ця вистава буде офіційно в репертуарі театру, а там такі правила, що реквізит має зберігатися в спеціально відведеносу приміщенні весь час, поки йде вистава. А цей час може скласти роки (тобто час від часу вона може йти протягом кількох років, якщо вийде вдалою).
Також потрібна людина з деревообробним верстатом. На ньому треба виточити кістяшки для рахівниці, які були тоді.
Ще бажано фарфоровий чайник без малюнків і дві чашки, схожі на ті, що були тоді, але то вже таке, це легше знайти.
І ще, можливо, треба людина, яка на синтезаторі могла б зробити варіації двох відомих мелодій під різні інструменти. Це - неважко для тих, хто має справу з синтезатором. А може лише одної, бо одну мені вже зробив знайомий, а от друга в нього не виходить через поганий синтезатор, гітара через це неприродньо звучить.
Дякую. І ще раз вибачте.
Відповіді
2010.02.26 | stryjko_bojko
дерев"яні кістяшки для рахівниці можна виточити на
> Також потрібна людина з деревообробним верстатом. На ньому треба виточити кістяшки для рахівниці, які були тоді.=========
звичайному токарному верстаті для металу, який є на кожному заводі і
механічній майстерні.
2010.02.26 | ziggy_freud
а що тут вибачатись...
mala пише:> І ще, можливо, треба людина, яка на синтезаторі могла б зробити варіації двох відомих мелодій під різні інструменти. Це - неважко для тих, хто має справу з синтезатором. А може лише одної, бо одну мені вже зробив знайомий, а от друга в нього не виходить через поганий синтезатор, гітара через це неприродньо звучить.
у режисера є три базових варіанти отримати саундтрек:
- сам собі композитор. Наприклад, пісні Ельдара Рязанова. Душевно і доречно в контексті, але як музика дуже занудно
- залучати до справи тих, хто дійсно розбирається у музиці. Наче в театрі Франка зараз працює п.Путятін. Мені не завжди подобається його музика сама по собі, але він однозначно може зробити саундтрек. Інший гарний приклад - співпраця режисера Богомазова з композиторами Кохановським і Пєрцовим. Також для довідок: інтерв*ю Гії Канчелі у Дз.Тиждня. Гія - один з моїх улюблених композиторів.
http://www.dt.ua/3000/3680/68598/
- звукавоє аформлєніє чєрєз лєвую ноґу. Режисер бере шо попало з домашньої фонотеки і просить звукотехніка запускати це в певні моменти з мінідіска або компутера. Чув навіть виставу, де під "Записки божевільного" Гоголя грало... італійське діско 80х. Цей третій шлях дуже не раджу
профі треба або платити, або мотивувати їх якось інакше. Коли кажуть: мені потрібен власник автентичного самовара, тесля і можливо хтось з синтезатором, це дуже погана мотивація для митця. Хоча власнику самовара може бути приємно, що його об*єкт фігурує на сцені.
вибачте, що даю поради, а не баранів (хлопців з синтезаторами)
2010.02.26 | mala
Дуже вдячна за поради
З музикою вже все гаразд.Насправді є більше варіантів ніж Ви написали, але річ у тому, що для мене можливий лише один з них, оскільки в мене вже є ідея, і досить детальна і продумана, щодо музики, її лишилось тільки втілити