хто знає, підкажіть
12/19/2002 | Абу
зустрів такі дані:
Сегодня подавляющее большинство крымских татар считают себя мусульманами. По данным социологического исследования, проведенного социологической службой "Крымсоцис", две трети крымских татар относят себя к приверженцам ислама (27 % регулярно соблюдают религиозные обряды).
хто може їх прокоментувати - буду вдячним, але головне - де вони були опубліковані, в рамках якого проекту (замовлення? контракту?) проводилися ці соціологічні дослідження. взнати щось путнє в самому Крим соціс поки що не вдається - то телефон мовчить, то зайнято. зіро реплай.
Дякую
Сегодня подавляющее большинство крымских татар считают себя мусульманами. По данным социологического исследования, проведенного социологической службой "Крымсоцис", две трети крымских татар относят себя к приверженцам ислама (27 % регулярно соблюдают религиозные обряды).
хто може їх прокоментувати - буду вдячним, але головне - де вони були опубліковані, в рамках якого проекту (замовлення? контракту?) проводилися ці соціологічні дослідження. взнати щось путнє в самому Крим соціс поки що не вдається - то телефон мовчить, то зайнято. зіро реплай.
Дякую
Відповіді
2002.12.19 | line305b
не подсказка...
Абу пише:> зустрів такі дані:
> Сегодня подавляющее большинство крымских татар считают себя мусульманами. По данным социологического исследования, проведенного социологической службой "Крымсоцис", две трети крымских татар относят себя к приверженцам ислама (27 % регулярно соблюдают религиозные обряды).
Чепуха какая-то. Остальная 1\3 себя к кому относит? Еще не встречал крымского татарина, который на вопрос "вы мусульманин" ответил бы "нет".. А по этим дослидникам получается таким должен быть каждый третий.. не верю.
2002.12.20 | Абу
згоден, фігня
але збентежило те, що Соціс наче не туфтова кантора. а як Ви прокоментуєте 27% практикуючих мусульман? До речі, якщо це відповідає дійсності, то це досить високий показник. Наприклад, серед французських мусульман ходять до мечеті максимум 15%, а в середньому 8%*. Хоча поняття "практикуючий мусульманин" (обзервер муслім) досить не визначене і тому погано піддається інтерпретації. Прийнято вважати що це ті, хто регулярно відвідує мечеть, але ж таке означення не вичерпує всіх варіацій і всієї множини змістів*А.В.Кудрявцев, Мусульмане во Франции// Мусульмане на Западе (сбороник), Москва, 2002. С.32
2002.12.20 | line305b
Ре: згоден, фігня
Абу пише:> але збентежило те, що Соціс наче не туфтова кантора. а як Ви прокоментуєте 27% практикуючих мусульман?
Черт его знает, как они считали. Правда 27% практикующих воспринимается как-то реальнее чем 33% не мусульман - я бы сказал, довольно реально.
> До речі, якщо це відповідає дійсності, то це досить високий показник. Наприклад, серед французських мусульман ходять до мечеті максимум 15%, а в середньому 8%*. Хоча поняття "практикуючий мусульманин" (обзервер муслім) досить не визначене і тому погано піддається інтерпретації. Прийнято вважати що це ті, хто регулярно відвідує мечеть, але ж таке означення не вичерпує всіх варіацій і
всієї множини змістів
В Крыму "практикующий" наверное и будет "регулярно посещающий мечеть. Правда можно молиться и без мечети. Те кто старше обычно также регулярно читают Коран без какого-либо куда хождения. Но для большинства критерий наверное джума-намаз - раз в неделю и на людях. Правда, опять же, женщины обычно в мечеть не ходят, т.е. цифра получится преимущественно мужская по содержанию.