Чи всі чули про злочин?
08/21/2003 | Станіслав Потоцький
Чи всі чули про злочин?
У колишньому сімферопольському кінотеатрі ім. Шевченка з фоє винесли пам"ятник Шевченку та сховали його до льоху!!!
Чи всі бачили світлину в "Голосі Криму", де аванґард кримського українства стоїть перед дверима колишнього кіна з украй переконуючими транспарантами? Чи всі чули про незламних українських звитяжців на Кримі, котрі до смерті стоять за пам"ятку Шевченкові?
Усі бачили. Усі чули.
Отож.
Незабаром ми їх побачмо та почуймо знов. Бо є кілька адрес, де повстала велика потреба в негайному десанті рятівників-патріотів:
- за першою адресою мухи попсували портрет українського письменника N. в Nській середній школі;
- за другою адресою миши погризли вкраїнського рушника в тарасовій світличці Хського дитячого садочку;
- за третьою адресою (в Rській міській бібліотеці) книжка вкраїнського поети D. стоїть на полицях не після С. та перед Е., а між Ы. та Ъ., що є навмисною дискримінацією української літератури попри всі міжнародні алфавітні норми.
Адреси місць злочинів знаходять ся в редакції ґазети "Y". Похвитати мух, потруїти мишей, навести лад по полицях!!!
Ще й пилюку витерти ганчіркою.
---
Ми бачимо героїв-рятівників на сторожі кам"яних чи гіпсових голів у кінових фоях, але на важливіших ділянках політичного фронту їх не чутно.
Ширшому колу посполу лишаєть ся невідомою їхня позиція з усіх інших, спеціфічно кримських, квестій:
- Чи вважає кримське українство українців корінним народом Криму, а якщо вважає, то як арґументує це - так саме, як арґументують свою "автохтонність" російські шовіністи, чи якось інакше?
- Що мислить кримське українство з питання встановлення національної автономії кримських татар?
- Чи хоче кримське українство перевчити всіх на Кримі на українську мову?
- Чи вважає кримське українство нинейшу київську владу справді українською владою? А якщо не вважає - чому не наголошує про своє дистанціонування від неї (мовляв, - брати по Кримському дому, ця совєцька спадщина в державному житті що трива вже 12 років, - це не від нас, не від українців, це від маларосів та хахлів, що залишили ся на посадах од совєцьких часів!)?
- Як ся відносить кримське вкраїнство до зрадницької перяславської злуки Хмельницького з Москвою? І якщо відносить погано - то чому не знаходить кращіх історичних засад приязні з кримцями ніж ганебний аліянс Богдана з Іслямом ІІІ, що скінчив ся катастрофічно для обох країн?
- Чи ма кримське українство намір наслідувати звички та прийоми колишніх совєцьких колонізаторів Криму, радіючи з перейменування "лоховок" на "лохівки"?
- Що каже кримське українство решті українства про ситуацію на Кримі? Що воно розповідає кримчанам та кримцям про решту вкраїнства?
- Які політичні сили на півострові кримське українство підтримує та радить підтримувати своїм прибічникам та партнерам?
Є ще сотні інших питань, з котрих кримське українство повинно б висловити ся, видаючи яку-ніяку але власну ґазету, будучи бажаними гостями в кримськотатарських редакціях та маючи ґарантований законом доступ до інших видів ЗМІ.
Але - куди ж там.
За найважливішу справу вважаєть ся публічний захист гіпсових, олов"яних та дерев"яних голів.
Притаманна риса всіх комплексів та маній (зокрема, манії переслідування та комплексу неповноздатності) є вбачання загрози там де її не існує та поминання справжніх джерел небезпеки. Тараса в кині заховали з фоя до льохи, звісно, підступні москалі. Хто ж ще!
Цілком упевнений, що конкретно до цього випадку "москалі" непричетні. Треба ж колись оновлювати інтер"єри! Не навіки ж ставляться декоративні скульптури в фоях кін та вокзалів! (До речи, хто барельєф Спартака захищатиме в кіні на Пушкінській??). Кам"яна голова - це не вівтар, котрий неможна переносити. Є сотні інших - справжніх! - загроз, більш вартих демонстрацій та пікетів.
Але ціх загроз наші герої, мабуть, не всвідомлюють. Бо якщо їх така дрібниця виводить обурених на вулиці, то що ж буде як вони дізнають ся про НЕДРІБНИЦІ!.. Певно, вони виставлять у Сімферополі з сотню пікетів - скрізь, по всіх рогах міста!
Поки вони замість справжніх політичних акцій вовтузять ся як миши, поки вони замість ідейно-політичної пропаганди влаштовують полювання на голови та решті кловнади (котрі, до речи, не збільшують авторитету патріотів серед пересічних спостерігачів їхніх "акцій") - ворог не спить. Він діє. Причому діє не в стилі шапіто, а значно тверезіше та ефективніше.
Чуваймо, панство!
У колишньому сімферопольському кінотеатрі ім. Шевченка з фоє винесли пам"ятник Шевченку та сховали його до льоху!!!
Чи всі бачили світлину в "Голосі Криму", де аванґард кримського українства стоїть перед дверима колишнього кіна з украй переконуючими транспарантами? Чи всі чули про незламних українських звитяжців на Кримі, котрі до смерті стоять за пам"ятку Шевченкові?
Усі бачили. Усі чули.
Отож.
Незабаром ми їх побачмо та почуймо знов. Бо є кілька адрес, де повстала велика потреба в негайному десанті рятівників-патріотів:
- за першою адресою мухи попсували портрет українського письменника N. в Nській середній школі;
- за другою адресою миши погризли вкраїнського рушника в тарасовій світличці Хського дитячого садочку;
- за третьою адресою (в Rській міській бібліотеці) книжка вкраїнського поети D. стоїть на полицях не після С. та перед Е., а між Ы. та Ъ., що є навмисною дискримінацією української літератури попри всі міжнародні алфавітні норми.
Адреси місць злочинів знаходять ся в редакції ґазети "Y". Похвитати мух, потруїти мишей, навести лад по полицях!!!
Ще й пилюку витерти ганчіркою.
---
Ми бачимо героїв-рятівників на сторожі кам"яних чи гіпсових голів у кінових фоях, але на важливіших ділянках політичного фронту їх не чутно.
Ширшому колу посполу лишаєть ся невідомою їхня позиція з усіх інших, спеціфічно кримських, квестій:
- Чи вважає кримське українство українців корінним народом Криму, а якщо вважає, то як арґументує це - так саме, як арґументують свою "автохтонність" російські шовіністи, чи якось інакше?
- Що мислить кримське українство з питання встановлення національної автономії кримських татар?
- Чи хоче кримське українство перевчити всіх на Кримі на українську мову?
- Чи вважає кримське українство нинейшу київську владу справді українською владою? А якщо не вважає - чому не наголошує про своє дистанціонування від неї (мовляв, - брати по Кримському дому, ця совєцька спадщина в державному житті що трива вже 12 років, - це не від нас, не від українців, це від маларосів та хахлів, що залишили ся на посадах од совєцьких часів!)?
- Як ся відносить кримське вкраїнство до зрадницької перяславської злуки Хмельницького з Москвою? І якщо відносить погано - то чому не знаходить кращіх історичних засад приязні з кримцями ніж ганебний аліянс Богдана з Іслямом ІІІ, що скінчив ся катастрофічно для обох країн?
- Чи ма кримське українство намір наслідувати звички та прийоми колишніх совєцьких колонізаторів Криму, радіючи з перейменування "лоховок" на "лохівки"?
- Що каже кримське українство решті українства про ситуацію на Кримі? Що воно розповідає кримчанам та кримцям про решту вкраїнства?
- Які політичні сили на півострові кримське українство підтримує та радить підтримувати своїм прибічникам та партнерам?
Є ще сотні інших питань, з котрих кримське українство повинно б висловити ся, видаючи яку-ніяку але власну ґазету, будучи бажаними гостями в кримськотатарських редакціях та маючи ґарантований законом доступ до інших видів ЗМІ.
Але - куди ж там.
За найважливішу справу вважаєть ся публічний захист гіпсових, олов"яних та дерев"яних голів.
Притаманна риса всіх комплексів та маній (зокрема, манії переслідування та комплексу неповноздатності) є вбачання загрози там де її не існує та поминання справжніх джерел небезпеки. Тараса в кині заховали з фоя до льохи, звісно, підступні москалі. Хто ж ще!
Цілком упевнений, що конкретно до цього випадку "москалі" непричетні. Треба ж колись оновлювати інтер"єри! Не навіки ж ставляться декоративні скульптури в фоях кін та вокзалів! (До речи, хто барельєф Спартака захищатиме в кіні на Пушкінській??). Кам"яна голова - це не вівтар, котрий неможна переносити. Є сотні інших - справжніх! - загроз, більш вартих демонстрацій та пікетів.
Але ціх загроз наші герої, мабуть, не всвідомлюють. Бо якщо їх така дрібниця виводить обурених на вулиці, то що ж буде як вони дізнають ся про НЕДРІБНИЦІ!.. Певно, вони виставлять у Сімферополі з сотню пікетів - скрізь, по всіх рогах міста!
Поки вони замість справжніх політичних акцій вовтузять ся як миши, поки вони замість ідейно-політичної пропаганди влаштовують полювання на голови та решті кловнади (котрі, до речи, не збільшують авторитету патріотів серед пересічних спостерігачів їхніх "акцій") - ворог не спить. Він діє. Причому діє не в стилі шапіто, а значно тверезіше та ефективніше.
Чуваймо, панство!
Відповіді
2003.08.26 | line305b
Однако правильно ли вы ругаетесь?
очень статья понравилась, но неужели сторонники "украинизации" настолько плоско воспринимают проблему - как вопрос перевода русских, или даже лучше советских названий, на украинский? Что-то не вериться... С другой стороны, "а какая разница"? Все равно проблема будет стоять, и решаться, между крымскими татарами и украинскими/крымскими администрациями разных уровней и парламентами. Активных крымских украинцев не так много, их политическое присутствие не так значительно чтобы сколько-нибудь кардинально влиять не ситуацию.С другой стороны - в чем причина отличия позиции крымских украинцев от позиции крымских татар (которые тоже украинцы, но я сейчас в этнических терминах), если такая разница действительно есть?
В слабой взаимной информированности? Что-то не верится, что политически-активные украинцы не представляют себе позиций Меджлиса, скажем. Или сознательное продвижение "альтернативной позиции", которая за неимением воображения скатывается до предложений по простому переводу?
Но это кажется довольно нерациональным - противопостовляться крымским татарам в Крыму, да еще и с такой малопривлекательной позиции, как легитимизация советской наследственности путем перевода ее на государственный язык. Вот только если эти "украинцы" вообще-то не украинцы, а кто-то, кому до смерти неохота, чтобы "Тепловка" стала вдруг "Кунтувгъан", и поэтому ее лучше заранее переименовать в "Тепливку"... Как в 91-ом появилась Крымская АССР, чтобы вдруг не появилась Крымскотатарская АССР. Вот только кто бы такой мудрый в Крыму мог бы быть, что-то не особенно себе представляю? Да и вопрос отнюдь не жизненный, чтобы вдруг какая-то полит. группировка могла бы заинтересоваться..
В общем, надо в мотивах разобраться.
2003.08.27 | Станіслав Потоцький
Правильно!
Не скрою, приятно, что Вы идеализируете украинцев и в абзаце о "Къунтувгъане" пытаетесь даже отвести от них ответственность за происходящее.Но идеализировать, уверен, не надо никого. И украинцев в том числе.
Великая трагедия нашего народа - в том, что слово "украинец" до сих пор не стало синонимом слов "демократ", "антиколониалист", "непримиримый борец с наследием советской заразы".
Вы считаете, что
> эти "украинцы" вообще-то не украинцы, а кто-то, кому до смерти неохота, чтобы "Тепловка" стала вдруг "Кунтувгъан", и поэтому ее лучше заранее переименовать в "Тепливку"
Эти "кто-то", как ни больно признавать, являются не "клятыми москалями", которых, очевидно, подразумеваете вы, а именно украинцами. Есть не столь уж и мало украинцев, которые вполне разделяют позиции "клятых". Естественно, переведя их на свой язык (а иногда и не переведя). Нет смысла сваливать на кого-то другого. Сваливаем уже 12 лет. Эта проблема существует среди нас - и с ней надо бороться. Иначе за следующие 12 лет многие сами превратятся в "клятых".
> в чем причина отличия позиции крымских украинцев от позиции крымских татар, если такая разница действительно есть?
Понятие "украинец" не равнозначно понятию "руховец". У руховцев разницы с вами, действительно, нет. Но Рух пока что еще не представляет весь украинский народ.
А вот среди народа позиции встречаются разные. Очень разные. Не только руховские, к великому сожалению. Немало украинцев (причем не только денационализированнных малороссов, но и патриотичных, сознательных украинцев!),особенно на материке, порою склонны рассуждать о Крыме, как о месте, в котором москали с татарами, живя "на украинской земле", вконец уже зарвались - пора возвращать Крыму статус области и приводить инородцев к национальному знаменателю.
А в чем причина, спрашиваете? Циклично вернусь к первоначальному тезису: причина в том, что слово "украинец" до сих пор еще не стало синонимом слов "демократ" и "антиколониалист".
А сласть почувствовать себя колонизатором - это очень сильное искушение. Не всякий с ним справится и вообще захочет справляться.
Особенно при эпидемии комплекса национальной неполноценности.