МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Трохи фоток з Мангупу (+3 частина)

10/15/2006 | Пані
Як тут вже писали місцеві :) ми в кніці вересня були на Мангупі. Я почала потроху викладати фоторепортажі.

Мангупські враження. Частина 1. Монтян в труні.
http://community.livejournal.com/maidan_org_ua/13350.html

Мангупські враження. ч.2. Мангуп-Кале. Панорама
http://community.livejournal.com/maidan_org_ua/13699.html

Мангупські враження. ч.3. Ходжи-Сала
http://community.livejournal.com/maidan_org_ua/13842.html

Далі точно буде. І не тільки з Мангупу, а також з Ялти, Масандри та Сімеїза.

Відповіді

  • 2006.10.15 | Аспід

    Мангуп, облитий сечею...

    Як зворушливо!

    І про клозет, і звідки хто куди сцяв у старовину, і звідки та з якої височини сцяла персонально пані Монтян та як вона виглядає, посцявши.

    Немає сумніву: про це мала взнати якщо не вся країна, то принаймні, вся демократична спільнота Криму.

    За кого ви тримаєте нашу авдиторію, панство?
    Чи не соромно пропонувати нам таку візію нашого улюбленого Мангупу, облитого сечею з височини 600 м?
    Всі, хто буває там, сцють - навіть демократи з демократів - але не всі вважають це веселим, гідним згадки та цікавим для інших.

    Кажучи улюбленим сленгом пані Монтян: "аффтар, убєйся ап стєнку, намазаную сцяками".
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.15 | Пані

      Це ще що... один там і гірше робив з того кустика

      Але я не скажу хто, бо мене точно вбьють :)

      Для вточнення - вони дійсно це робили вниз. Можливо - на голову "мангупського мальчика", але... хто ж знає насправді...

      А про туалет в замку - то ви даремно так. Нас всіх це вразило - що в середньовіччі така висока культура гігієни була, на відміну від того, як це робилося в Єворпі та північніше. Туалети багато що кажуть про тогочасну культуру, насправді.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.16 | Аспід

        Гірше вже немає куди. Хиба що телетранслювати.

        Пані, шановна, я ж не про туалет у замку і не про стародавню гігіену!
        Я про безсоромне публічне похваляння своїми сцяками перед кримським загалом.

        Не знаю, як хто (комусь, може, буде й байдуже), але я сприймаю запрошення до цих кримських туалетних одкровінь як навмисну демонстрацію зневаги до Криму та його мешканців.
        Бо якщо для когось з гостів Мангуп та Крим - це великий суцільний туалет, де можна весело посцяти та радісно посрати під тим чи іншим кустиком, то для когось - це батьківщина чи найдорожчій душі край.
        Який нечемно публічно обсцікати з піднебесних висот.

        То що ж трапилося, що нам випала честь відвідати ваше туалетне фотошоу?
        Чи то "проводарі патріотичної громадськості" стали такі поважні, що навіть сцяки їх є вже суспільно значущі та варті публічних фоторепортажів?
        Чи то культура така в них, в проводарів, на рівні туалетного очка?
        Чи то революція скінчилася, і від нудьги почалися публічні збоченства?

        Схиляюся до другого варіанта відповіді.
        З котрого витікає жовтим струмом і третій.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.16 | Пані

          Та не будьте ж ви таким серьйозним!

          Яка неповага? Ми не нацарапали і не намалювали жодного напису на руїнах і ніде не вирізали "Кіса і Ося тут були". І навіть не пов`язали жодної тряпки на дерева. І не кинули жодної пляшки чи бляшанки. А чи вам не знати, яка це кошмарна проблема в місцях скупчення туристів в Криму...

          А продукт вторічний - це природнє і воно відновлюється. А для Майдану ніколи не було закритих тем :) Ну нема на Мангупі общественного туалету - що ж тут поробиш. І навіть з точки зору функціонально-пам`ятної... зверніть увагу, що обрали не базіліку, не дім чийсь, не замок, не цервку, не винодавільну..., а тюрягу!!!!

          Я мрію дожити, щоб на Мангупі, як в Альпах, посеред безлюдного плато були громадські туалети, і за державний кошт здійснювалося прибирання сміття та власне туалетів, як там відбувається. І я думаю, що можу і дожити...

          Насправді там все дуже було класно і всім дуже сподобалося. І щось ви нічого, крім туалетної теми не коментуєте, хоча там ще два абсолютно не туалетних репортажі. І навіть в"туалетному" не тільки про "ето".
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.16 | Аспід

            Re: Та не будьте ж ви таким серьйозним!

            Пані пише:
            > Насправді там все дуже було класно і всім дуже сподобалося. І щось ви нічого, крім туалетної теми не коментуєте, хоча там ще два абсолютно не туалетних репортажі. І навіть в"туалетному" не тільки про "ето".

            Так а решта репортажів цілком нормальна, що ж її коментувати: ну, побували добрі люди в Криму, ну відвідали хороші місця, тож і чудово, що побували... Ніц дивного, ніц особливого, що було б вартим спеціального коментарю. Саме так і мають нормальні люди по Криму їздити - природу не засмічувати, написів не писати тощо.
            А ось те, що ці люди навмисно привертають мою увагу до їхніх туалетних процесів, я сприймаю як особисту образу. Бо вважаю це непристойним, а надто в декораціях дорогого мені Мангупу. Тому саме це й кинулося в очі і залишилося єдиним враженням від усього переглянутого матеріалу.
            Я був значно кращої думки про культурний рівень учасників поїздки, розчарувався, це теж запам'яталося...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.10.16 | Лозина-Лозинский

              но все же:

              Аспид в очередной раз демонстрирует обостренную моральность и замечательный стиль постов.

              но все же:
              Та не будьте ж ви таким серьйозним!
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.10.17 | Аспід

                Нє буду

                Лозина-Лозинский пише:
                > Аспид в очередной раз демонстрирует обостренную моральность и замечательный стиль постов.
                > но все же:
                > Та не будьте ж ви таким серьйозним!

                Хорошо, нє буду я такім серьйозним...
                (ушол пріглашать живих легенд Крима для отвєтной акції публічного пісяння в Дніпро з дніпровських круч)
            • 2006.10.17 | MentBuster

              Re: Та не будьте ж ви таким серьйозним!

              Аспід пише:

              > Я був значно кращої думки про культурний рівень учасників поїздки, розчарувався, це теж запам'яталося...

              Навіть не знаю, як інші учасники поїздки переживуть Ваше в них розчарування... Особисто я, мабуть, негайно вб'юсь об стіну :) :) :)
    • 2006.10.17 | Mentbuster

      Re: Мангуп, облитий сечею...

      Аспід напевно не справляє природніх потреб: він - ефемерне створіння ;)
      Навіть не знаю, пане Аспід, як ви і досі витримуєте на форумах товариство таких некультурних людей як майданівці? Раджу негайно пошукати собі більш прийнятне товариство :)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.17 | Аспід

        Високо на горі...

        Mentbuster пише:
        > як ви і досі витримуєте на форумах товариство таких некультурних людей як майданівці?
        Широке яке узагальнення: одразу все товариство "майданівців"!
        Може, там, високо на горі, вже поширена візія, що "майданівці - це я"? Якщо й так, то тут, у глибинці, вона ще не поширена.

        > Раджу негайно пошукати собі більш прийнятне товариство :)
        Дякую за пораду. Навзаєм раджу не вихвалятися на людях власним пісянням. Бо, як бачите, виникають зайві конфлікти смаків.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.17 | MentBuster

          Re: Високо на горі...

          Аспід пише:
          > Mentbuster пише:
          > > як ви і досі витримуєте на форумах товариство таких некультурних людей як майданівці?
          > Широке яке узагальнення: одразу все товариство "майданівців"!
          > Може, там, високо на горі, вже поширена візія, що "майданівці - це я"? Якщо й так, то тут, у глибинці, вона ще не поширена.
          >
          Так, я - майданівка. Що стосується Вас, то особисто я про Вас вперше чую. Поки що Ви здалися мені параноїком, повністю позбавленим почуття гумору та таким, що хизується власною (чи не награною?) тіпа моральністю. Можливо, ви зробили щось, що зробило світ хоч трохи кращим? Пишіть, ми оцінимо ;)

          > > Раджу негайно пошукати собі більш прийнятне товариство :)
          > Дякую за пораду. Навзаєм раджу не вихвалятися на людях власним пісянням. Бо, як бачите, виникають зайві конфлікти смаків.

          Я залишаю за собою право вихвалятись всім, чим мені тільки заманеться. Не подобається - не читайте :) Ви мені теж надзвичайно огидні, ну той що?;)
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2006.10.17 | Аспід

            Фонтан

            > Ну той що
            Той ніщо.
            Якщо виставили будьщо (чи квіти, чи сцяки) на розгляд будь-якої аудиторії - то передбачайте можливість будь-якої реакції з аудиторії. Якщо моя реакція не така, на яку ви чекали - то це вже не моя справа, яких очікувань ви були сповнені та до яких відгуків звикли. Не в усіх "гумор" на рівні туалетного очка. Мене запросили подивитися - я подивився і висловився.

            А те, що отримав цілий фекальний фонтан у відповідь на свою реакцію - є дуже показовим. Фонтануйте далі: з цього й будується портрет героя.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2006.10.17 | MentBuster

              Re: Фонтан

              Аспід пише:
              > > Ну той що
              > Той ніщо.
              > Якщо виставили будьщо (чи квіти, чи сцяки) на розгляд будь-якої аудиторії - то передбачайте можливість будь-якої реакції з аудиторії. Якщо моя реакція не така, на яку ви чекали - то це вже не моя справа, яких очікувань ви були сповнені та до яких відгуків звикли. Не в усіх "гумор" на рівні туалетного очка. Мене запросили подивитися - я подивився і висловився.
              >
              МЕНІ_НАЧХАТИ_НА_ВАС_ТА_НА_ВАШУ_РЕАКЦІЮ :) Чесне слово. Бо я не бачу в Вас нічого цікавого для себе. Ви для мене - ніхто, і ім'я Ваше ніяк, а тому Ви ЗА_ВИЗНАЧЕННЯМ не можете бути мені цікавим з Вашими реакціями.
              Ви мені ВЗАГАЛІ нецікаві ;) Тому що Ви - недалека та невихована людина, як на мене. А фотки поставила Пані, а зовсім не я. На відміну від неї, я уникаю спілкування з неадекватними людьми на кшталт Вас, за винятком особливих обставин ;)

              > А те, що отримав цілий фекальний фонтан у відповідь на свою реакцію - є дуже показовим. Фонтануйте далі: з цього й будується портрет героя.

              МЕНІ_ГЛИБОКО_НАСЦЯТИ, який там "портрет" у Вас "будується" :) :) :)

              Ні, ну це ж треба мати таку грандіозну манію величі - вважати, що Ваше схвалення/несхвалення якихось моїх вчинків може мене якось зачіпати! :) :) :)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2006.10.17 | Аспід

                Вулкан

                Ну нарешті!
                Отож і я про це: якщо нецікаво, не чіпає, насцяти, начхати, насрати, якщо уникаєте спілкування - то ж і уникайте за словом своїм. Сціть там собі, чхайте, чи які там ще улюблені справи ви згадували. Але поки що замість чхання та уникання бачимо цілий словесно-фекальний вулкан, ажно капслоком вже б'є
  • 2006.10.17 | Alessandro

    небольшой комментарий

    По поводу разгоревшегося тут спора, хочу заметить, что лично мне, например, подобного рода юмор тоже _крайне_ не понравился, но я, в отличие от Аспида, не усматриваю в этом попытка оскорбить меня лично, жителей Крыма или кого бы то ни было ещё. Поэтому я и держал свои соображения при себе: мало ли чего ещё мне не нравится.

    Но я, собственно, пишу не за этим. У меня кой-какие комментарии по поводу последнего поста про Ходжа-Салу.

    1). Название это традиционно пишется или Коджа-Сала, или Ходжа-Сала, или Хаджи-Сала но никак ни "Ходжи-Сала".

    2). Всі заклади харчування там, звичайно, чайхани - тобто традиційні татарські.
    Вот тут меня поправят крымские татары, если я ошибаюсь, но здесь нужно сказать вот что. Чайхана - это действительно традиционное заведение, вот только не крымское (не "татарское"), а узбекское. И блюда там тоже продают традиционные, но тоже по большей части узбекские. Зелёный чай №95 Самаркандской чайной фабрики - это не крымский национальный напиток, а узбекский. И самса - это узбекское блюдо. И плов там делают по узбекским рецептам: самаркадский (светлый) и ферганский (тёмный).
    Не было до войны в Крыму чайных. Были кофейни (къавехане), были мейханы (мейхане), а вот чаен не было. В Крыму пили в основном кофе, а не чай. А многих действительно крымских национальных вещей вы там не встретите. Например бузу. До войны в Крыму бузу пили все: и крымцы, и русские, и армяне, и греки. Её даже на фабриках делали. А теперь вот вам в "татарских" "национальных" чайханах её не подадут. Ну, кое-что безусловно сохранилось. Те же чебуреки, например. Но всё же тенденция нехорошая. Так что то, что показывается сейчас туристам - это по большей части не исконно крымское, к сожалению.

    Об этом была хорошая статья Мамута Чурлу в одном из августовских номеров "Полуострова". Называлась "Это мерс, а не ишак" или как-то в этом роде. О том, что нужно возрождать "крымский стиль". К сожалению в сети этой статьи нигде нету, как я понял.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2006.10.17 | Пані

      Re: небольшой комментарий

      Alessandro пише:

      > 1). Название это традиционно пишется или Коджа-Сала, или Ходжа-Сала, или Хаджи-Сала но никак ни "Ходжи-Сала".

      Дякую, зараз вправлю!

      >
      > 2). Всі заклади харчування там, звичайно, чайхани - тобто традиційні татарські.
      > Вот тут меня поправят крымские татары, если я ошибаюсь, но здесь нужно сказать вот что. Чайхана - это действительно традиционное заведение, вот только не крымское (не "татарское"), а узбекское. И блюда там тоже продают традиционные, но тоже по большей части узбекские. Зелёный чай №95 Самаркандской чайной фабрики - это не крымский национальный напиток, а узбекский. И самса - это узбекское блюдо. И плов там делают по узбекским рецептам: самаркадский (светлый) и ферганский (тёмный).

      Дуже дякую за виправлення. Я цього дійсно не знала!


      > Не было до войны в Крыму чайных. Были кофейни (къавехане), были мейханы (мейхане), а вот чаен не было. В Крыму пили в основном кофе, а не чай. А многих действительно крымских национальных вещей вы там не встретите. Например бузу. До войны в Крыму бузу пили все: и крымцы, и русские, и армяне, и греки. Её даже на фабриках делали. А теперь вот вам в "татарских" "национальных" чайханах её не подадут. Ну, кое-что безусловно сохранилось. Те же чебуреки, например. Но всё же тенденция нехорошая. Так что то, что показывается сейчас туристам - это по большей части не исконно крымское, к сожалению.

      З того, що я їла, мені найбільше сподобалися янтики. Це - кримське?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.18 | Alessandro

        Re: небольшой комментарий

        Пані пише:
        > З того, що я їла, мені найбільше сподобалися янтики. Це - кримське?

        Так, кримське. Наскільки мені відомо... :)
    • 2006.10.18 | Лозина-Лозинский

      Re: небольшой комментарий

      Alessandro пише:
      > Но всё же тенденция нехорошая. Так что то, что показывается сейчас туристам - это по большей части не исконно крымское, к сожалению.

      Да, но представляют и воспроизводят эти среденеазиатские элементы именно крымские татары и никто иные.
      НМД, мы можем наблюдать сейчас некий новый этап трансформации (обогащания/обеднения) крымскотатарской культуры при участии среднеазиатских элементов. (В чайханах пьют чай, гостям подают кофе)Что само по себе интересно.

      А начет возраждения крымского стиля... в национальной культуре ничего нежизнеспособного развиваться не может. Если культура (в том числе кулинарная) крымского стиля востребованна и есть ее приверженцы, распространители, реализаторы если угодно - она будет. Нет их - не будет, и об этом надо забыть.

      (но бузу жалко.)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2006.10.18 | Исмаил

        Re: небольшой комментарий

        Я не вижу изменения крымскотатарской культуры под влиянием среднеазиатской! Мы не могли что-то брать в смысле культуры от узбеков хотя бы уже потому, что жили мы не в узбекской среде! Большинство крымчан переехали в большие или малые города (не на хлопковых же плантациях корячиться- с какой стати?)и жили в окружении носителей квази-европейской культуры русскоязычного населения. И до депортации значительная часть населения у нас переняла от русских (русскоязычных) этот близкий к европейскому образ жизни, а в ссылке даже бывшие жители крымских сел стали городскими по быту.
        Слово "чайханЕ" в нашем обиходе было всегда, но не было актуальным. Чай мы раньше пили из чашек и даже стаканов, сейчас иногда пользуемся пиалами - но это очень незначительный элемент, чтобы говорить об изменении нашей культуры под влиянием азиатской.
        Что касается азиатской кухни, то мы обогатились ею, да! Великолепен узбекский плов (вариант ферганской долины, ибо самаркандский плов совсем другой). Манты очень хороши. Самса не вполне, но для торговли подходит. Очень удачное блюдо лагман. Вариант же торговых точек в виде чайханы - удобен для коммерции.
        Жаль, что янтык стал редкостью в торговле.
        А бузу настоящую никто из моих знакомых делать не умеет. А я умею!
        Так что в ссылке мы значительно об-европеились, а не об-азиатились.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.18 | Пані

          Re: небольшой комментарий

          Исмаил пише:
          > Жаль, что янтык стал редкостью в торговле.

          Чому ж? Ми янтики їли і в Хаджи-Сала, і в Ялті (той самий "Гарем", там здається, чис та кримсько-татарська кухня).

          І ще називали якийсь відомий ресторан недалеко від Бахчисарая (хтось тут має пам`ятати назву), де теж дуже смачні янтики.

          Мені це блюдо подобається набагато більше за чебуреки.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2006.10.18 | Alessandro

          Re: небольшой комментарий

          Исмаил пише:
          > Я не вижу изменения крымскотатарской культуры под влиянием среднеазиатской!
          > ...
          > Чай мы раньше пили из чашек и даже стаканов, сейчас иногда пользуемся пиалами - но это очень незначительный элемент, чтобы говорить об изменении нашей культуры под влиянием азиатской.
          Всё же мне кажется, что вы слишком оптимистичны. Ну вот для примера:
          Крымские татарки старшего возраста предпочитают носить чёрные с яркой вышивкой платки "на узбекский манер", а не крымские марама. А старики чаще носят узбекские "складывающиеся" тюбетейки чёрные с белым узором, а не круглые бархатные такъие.

          > Что касается азиатской кухни, то мы обогатились ею, да! Великолепен узбекский плов (вариант ферганской долины, ибо самаркандский плов совсем другой). Манты очень хороши. Самса не вполне, но для торговли подходит. Очень удачное блюдо лагман. Вариант же торговых точек в виде чайханы - удобен для коммерции.
          Обогатились это хорошо. Но при этом не нужно терять своё. Почему самсу продают везде, а тот же янтык далеко не везде? Почему "заведения общепита" называются чайхане (а то и вообще кафе-бар), хотя можно было бы назвать его мейхане или къавехане? Почему слойки с сыром пенирли называются по-грузински хачапури? Почему на вывесках пишут чаще всего "восточная кухня"? Чем ферганский "тёмный" палов лучше традиционного крымского пилява? Непонятно...

          Хотел сейчас сам сесть и набрать статью Чурлу, но как раз этого номера у меня нет. Может кто не поленится, а? ;) Полуостров от 21 июля.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2021. Сайт розповсюджується згідно GNU Free Documentation License.
Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua