Китай - країна атеїстів
07/27/2002 | Карло
Мільйярд китайців не вірить у богів. Та у них і ніколи їх не було у нашому розумінні. І живуть потроху, не скиглять. І оріїв ніяких теж у них не було :-)
Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".
Відповіді
2002.07.27 | Георгій Пінчук
Re: Китай - країна атеїстів
Так, наскільки я знаю, головна релігія Китаю - конфуціанство - не визнає поняття Бога, який існував до створення Всесвіту і створив Всесвіт. Але конфуціанці мають пантеон богів, тобто істот, вищих за людину і таких, які нібито можуть впливати на долю людини. Це духи їх предків. Конфуціанці вірять, що дух людини живе після її смерті в її родині. Нащадки повинні пам'ятати про існування ього духу, поважати його, віддавати йому честь, звіряти з ним свою поведінку тощо. Люди, які не поважають духів своїх предків, ризикують їх розгнівати і бути покараними різноманітними нещастями. Щось подібне лежить також в основі стародавньої (до-буддистської) релігії японців, сінто або шінто. --ГП2002.07.28 | Карло
От бачите
Це нагадує доказ одного філософа, що рух таки є. Коли здається Зенон став йому викладати свої хитромудрі докази, що руху нема, що він неможливий, цей філософ просто став ходити по кімнаті. Так і тут, більшість людства таки не визнає Христа зокрема і Бога біблії. Як на Вашу думку скільки відсотків людства визнає їх. Христа істотно менше, тому що наприклад іудеї і мумульмани визнають Бога, але Христа чи не визнають, чи знижають його статус. І живуть собі любесенько і ходять. Навпаки, народи які познайомилися разом з європейськими колонізаторами з християнством не знаю випадково чи ні, але вимерли - це індіанці та австралійські аборигени. Нічого гарного їм християни не принесли, навпаки.2002.07.28 | Гура
Христос - "обыкновенный революционер" :-)
Об этом даже какой-то исследователь книгу написал.Но дело не в этом, кто он был и кем он хотел казаться.
Дело в том, что почему я должен ВЕРИТЬ и не задавать вопросов? Как только мне предлагается очередная "истина в последней инстанции", которой я обязан поверить, мне становится смешно и скушно, я встаю и ухожу...
P.S.
Верующие - это в какой-то степени зомбированные или просто невежественные люди с ущербной логикой или психикой. Мне они напоминают детей.
2002.07.29 | Anatoliy
Re: Христос - "обыкновенный революционер" :-)
Пане Гура!Щодо віруючих, котрі нагадують Вам дітей, я частково згоден. Справа в тому, що треба поставити питання, у що ці діти вірять? А вірять вони у байки, котрі розказують їм наші попи-п"яниці, або західні попи-педерасти. Вірити в ці байки є насправді впадання в дитинство, або навіть у маразм. Але без віри людина жити не може, без віри людина перетворюється в тварину. Нажаль, це так і прикладів цього дуже багато.
А що Ви скажете, якщо Вам покажуть справді високофілософське духовне вчення з допомогою якого людина поступово перетворюється на бога.
Що Ви можете сказати на слова Саї-Баби (Індія), котрий каже-
Є тільки одна релігія - релігія любові,
Є тільки одна мова - мова серця,
Є тільки одна раса на Землі- людство,
Є тільки один Бог і він всюдисущий.
Вдумайтеся в ці слова. Нажаль, бачачи навкруги тільки Християнський маразм, Ви не бачите високодуховного. Я пропоную Вам відкрити очі.
З повагою, Анатолій
2002.07.29 | Гура
Ну чому Ви вирішили, що я "не бачу"?
Згоден з тим, що Ви сказали.Але це тільки одна сторона "людини-Бога" (духовна).
А є ще й розум - дуже корисна річ, скажу Вам "по секрету" :-)
2002.07.31 | Anatoliy
Re: Ну чому Ви вирішили, що я "не бачу"?
Пане Гора (не по польськи)!Щодо розуму.
Я гадаю, що Вашому розуму відомо, що слов"янські мови мають санскритський базис. Це, між іншим, банальна істина.
Так от, слово РАЗУМ тлумачиться з санскриту як "Господь РА з твоїм Умом".
РА- Господь (головний Бог) Фізичного світу за Відами та Бог Сонця.
УМ - це те що дала мамка.
Подумайте, а чи Господь Ра з Вашим Умом в ладах. Між іншим, про це має думати кожний. Я також. Якщо в ладах, я Вас поздоровляю, якщо ні -співчуваю.
З повагою, Анатолій
2002.07.31 | Гура
Без комментариев (-)
2002.07.31 | Георгій Пінчук
Санскритський базис
Пане Анатолію,ВСІ так звані індоєвропейські мови (не тільки слов'янські, але й романські, германські, латишська, литовська, грузинська, вірменська, таджицька, перська і інші) мають санскритський базис.
--ГП
2002.08.01 | Anatoliy
Re: Санскритський базис
Пане Пінчук, так то воно так, але ж саме слов"янські мови, а найбільше українська, зберегли саме санскритських слів.Це таки про щось та говорить.
З повагою, Анатолій
2002.07.31 | Сашко
Одна віра ...
Anatoliy писав(ла):> А що Ви скажете, якщо Вам покажуть справді високофілософське духовне вчення з допомогою якого людина поступово перетворюється на бога.
> Що Ви можете сказати на слова Саї-Баби (Індія), котрий каже-
> Є тільки одна релігія - релігія любові,
> Є тільки одна мова - мова серця,
> Є тільки одна раса на Землі- людство,
> Є тільки один Бог і він всюдисущий.
> Вдумайтеся в ці слова. Нажаль, бачачи навкруги тільки Християнський маразм, Ви не бачите високодуховного. Я пропоную Вам відкрити очі.
Не для дискусії а в доповненя.
Ісус проповідував те ж саме.
Та не тільки він. В наш час це зрозуміло багатьом.
І не ним закладалась церковна організація, а людьми.
Він хотів щоб не було церкви як організації а кожна людина мала у собі віру у істинного Бога.
А церковних діячів Ісус також не дуже шанував і за ті ж вади, за які в наш час їх не поважають.
На жаль я не знайомий із наведеними джерелами але читав інших індійських діячів, котрі казали те ж саме.
Олександр
2002.07.31 | Георгій Пінчук
Re: Одна віра ...
Христос дійсно проповідував це. Щодо церкви і її діячів - перші християнські конгрегації не робили нічого такого, що протирічило б цим принципам. Проблема виникла пізніше, коли церква стала одержавленою. --ГП2002.07.29 | Anatoliy
Re: Китай - країна атеїстів
Пане Карпо!Як я казав уже раніше, Ви себе відносите до мавполюдей, прошу.
Мене та інших українців не треба, тому що ми Є нащадки оріїв.
Щодо оріїв в Китаї, то Ви як завжди, попали пальцем в ... небо.
Учитися, учитися і ще раз учитися, так заповідав один. Так от, який би цей один не був, але заповіт вірний.
Для того, щоби так казати про Китай, трема вивчати, принаймні, історію. Я вже не кажу духовні практики.
В історії написано, що першим імператором Китаю був Хуан-Дао. Сліпий в цій назві нічого не побачить, а історія каже, що це був Іван-другий. Перші династії Китаю саме були орійські. Так-так. Між іншим, перші чотири династії Єгипту також були орійські і перші чотири Єгипетські фараони були білі. Це теж факт історії.
Я вже казав Вам, що Ви умілий провокаторчик. Самі провокуєте, а в обговоренні, як правило, участі не приймаєте. Так от, з оріями Ваша провокація є не вдалою. Я зрозумів, що крім пана Пінчука цим Ви хотіли спровокувати мене. О.К.
Тепер щодо релігії Китаю. В Китаї зараз існує -
Конфуціанство- це більше філософія ніж релігія (Від Конфуція-філософа)
Даосизм - це більше релігія ніж філософія. (дао- шлях, приніс з Індії в Шаолінь Дамо)
Буддизм- це релігія створена Гоатамою-Буддою.
Перші дві - це трохи спрощене різновидності древнє-слов"янського відо-вестійського Православ"я. Буддизм- це дуже спрощене відо-вестійське Православ"я, котре сьогодні у Індії існує як Відизм.
Виходячи з цього, назвати Китай країною атеїстів ніяк не можна. Я би назвав Китай скарбницею древніх знань. Китай для нас зберіг-
Цигун- практики духовного зростання та фізичного цілительства.
Фен-шуй -практики духовної взаємодії з природою.
Конг-фу - практики єдиноборств. В Україні це гопак.
А що дало Україні Християнство?
1. Винищило волхвів як носителів древніх знань.
2. Посіяло розбрат у слов"янські народи.
3. Поділило Велику слов"янську імперію (Русь) на маленькі, іноді карликові, держави.
5. Знизило загальний духовний рівень народу на декілька порядків, посіявши зло.
І т.д. Я гадаю, що українцям пора прозрівати, відкидати шори і дивитися на світ ясними очима, а не через Християнство та через попів-п"яниць у нас, та попів-педерастів на заході.
З повагою, Анатолій
2002.07.29 | Гура
Все було б добре, якщо б не
Ваша жага до гігантоманіі.Думати, що ми - предки "великої раси" і тим тішитися - це сценарій для "палати N 5", вибачте.
А розрознені "хвакти" ліпити один до одного - це не наука, а міфотворчість та "конспірологія" :-(
2002.07.30 | Anatoliy
Re: Все було б добре, якщо б не
Пане Гура.Давайте домовимося-
КОЖЕН МОЖЕ ВІДПОВІДАТИ САМЕ ЗА СЕБЕ.
Зі своєю палатою розбирайтесчя самі, для якої Ви годитеся.
А я розбируся зі своєю. Я розказую про себе, а Ви розкажіть про себе, від якої мавпи Ви походите. Чи це мавпа була біли чи чорна і т.д.
А я знаю точно від кого походжу я. І я дуже щасливий, що я походжу від древніх оріїв. Ну а Ви- то ваша приватна справа.
З повагою, Анатолій
2002.07.31 | Гура
Та хоч би й від інопланетянина - аби здоров"я не поменьшало (-)
2002.07.30 | Anatoliy
Re: Все було б добре, якщо б не
Пане Гура.Давайте домовимося-
КОЖЕН МОЖЕ ВІДПОВІДАТИ САМЕ ЗА СЕБЕ.
Зі своєю палатою розбирайтесчя самі, для якої Ви годитеся.
А я розбируся зі своєю. Я розказую про себе, а Ви розкажіть про себе, від якої мавпи Ви походите. Чи це мавпа була біли чи чорна і т.д.
А я знаю точно від кого походжу я. І я дуже щасливий, що я походжу від древніх оріїв. Ну а Ви- то ваша приватна справа.
З повагою, Анатолій
2002.07.31 | Volhv Zhydobor
Faraon ----Perun
Ty pravylno ce pidmityv na rahunok Faraoniv Ariyiv.Prosto v "mudryh" grekiv nema deyakyh bukv v alfaviti, oto i vyyshlo z Peruna faraon.2002.07.31 | Георгій Пінчук
Re: Faraon ----Perun
Я думаю, що схожість звучання слів "фараон" і "Перун" не має ніякого відношення до букв грецького алфавіту (який, до речі, має і "п," і "ф"). Слово "фараон" означає на давньоєгипетській мові "великий будинок." Так прийнято було називати верховних володарів Єгипту. Ієрогліф, яким позначалося слово "фараон," дійсно нагадував величезний палац. У гебрейських манускриптах Старого Завіту це слово дається без перекладу. Грецький текст Нового Завіту містить або слово "Фарао" (наприклад, в Діях Апостолів 7:10 і 13), або його грецький перклад "басілевс" (тобто цар) (напр. в Діях 7:18). Стародавні єгиптяни дійсно були білі (принаймні багато з них), і, можливо, мали спільне коріння з північноіндійськими аріями, але чи молилися вони Перуну, невідомо.2002.07.31 | Viy
Re: Faraon ----Perun
De ty Georgiy Takoyi beliny ob'yivsia.Yaki ariyi z pivnicnoyi Indiyi.Ty podyvys skiliky sliv Greky perekrutyly -sotni.Pid chas druhoyi svitovoyi nimecka "anenorbe" shukala Ariyiv yakraz na Hortyci.Z reshtoyu pochytay istoriyu Irlandiyi ,yak Skyty nashi predky proyshly vsiu pivnichnu Afryku i opynylys v Irlandiyi i v Scotland .Do rechi nichoho ne nahadue tobi Skuty ======Skotland.Ty mozhesh navodyty kupu "naukovyh argumentiv",ale podyvys skiliky odnakovyh sliv v Anhliysikiy i Ukrayinsikiy.Z reshtoyu yak cikavo zaydy na yazychnycki sayty.Vchy drevniu istoriyu UKRAYINY!!!!!!!!!!!!!2002.08.01 | Георгій Пінчук
Re: Faraon ----Perun
Viy писав(ла):> De ty Georgiy Takoyi beliny ob'yivsia.
(ГП) А де Вас ввічливості вчили?
> Yaki ariyi z pivnicnoyi Indiyi.
(ГП) Наскільки мені відомо, згідно з дослідженнями багатьох вчених, арії були групою "яфетичних" племен, які кочували між південно-східним узберезжям Каспійського моря і долиною ріки Інд. Приблизно у 1500 р. до н.е. вони завоювали північний схід Індії, поступово асимілювавши землеробську цивілізацію Гараппан. Між 1500 і 1000 р. до н.е. аріями були створені Веди (або Віди). Мова Від (санскрит) є базисом багатьох сучасних європейських мов (романських, германських, латиської, литовської, слов"янських, грецької, вірменської, грузинської і інших), які прийнято називати "індоєвропейськими мовами." Але чи це так тому, що арії кочували по всій Європі, невідомо. Можливо, були ще більш стародавні "яфетичні" племена, які були спільними предками аріїв і деяких народів Європи.
> Ty podyvys skiliky sliv Greky perekrutyly -sotni.
(ГП) Приклади?
> Pid chas druhoyi svitovoyi nimecka "anenorbe" shukala Ariyiv yakraz na Hortyci.
(ГП) А що це за "аненорбе?" І чому вони шукали аріїв на Дніпрі?
> Z reshtoyu pochytay istoriyu Irlandiyi ,yak Skyty nashi predky proyshly vsiu pivnichnu Afryku i opynylys v Irlandiyi i v Scotland .Do rechi nichoho ne nahadue tobi Skuty ======Skotland.Ty mozhesh navodyty kupu "naukovyh argumentiv",ale podyvys skiliky odnakovyh sliv v Anhliysikiy i Ukrayinsikiy.
(ГП) Так, багато, але так само багато спільних слів і коренів і між іншими індоєвропейськими мовами!
> Z reshtoyu yak cikavo zaydy na yazychnycki sayty.Vchy drevniu istoriyu UKRAYINY!!!!!!!!!!!!!
(ГП) З радістю, але за умови, що це професійно написана історія, підкріплена фактами, а не міфотворчість.
2002.08.01 | Viy
Re: Faraon ----Perun
Anenorbe -ce bula taka arheolohichna sluzhba v 3 Reihu.Radzhu prochytaty Sylenka Mahaviru bez emociy.Tam e bahato i istoriyi/ des storinok 700/, i pro yudohrystyyanizm duzhe bahato materialu /Odyn buvshyy propovidnyk z p'yadesiatnykiv /Borovyk/ dav to Sylenky/.Knyha napiv ateyistychna ale cinnoho bahato. Mozhesh zakazaty yak ty v USA na www.runvira.org<<<<<<згорнути/розгорнути гілку відповідей2002.08.01 | Георгій Пінчук
Re: Faraon ----Perun
Я пробував читати "Мага-Віру" проф. Л. Силенка, але мене відштовхнув його негативізм. Він не стільки будує щось нове, скільки намагається зруйнувати юдео-християнську концепцію, причому часто дуже неграмотно. Його критика християнства в цілому, а також історії розповсюдження християнства на Русі дуже тенденційна; він навмисне підбирає тільки негативні факти і зручно "забуває" про позитивні. Також, я знаю кількох дуже професійних, поважних українських істориків з діаспори (наприклад, проф. Романа Сербина з Монреалю, проф. Юрія Книша з Манітоби і інших), які не визнають теорій Силенка - не тому, що вони "не патріоти," а тому, що вони не вважають Силенка достатньо компетентним і професійним. Нарешті, я чув, що й мовознавці-індологи теж мають претензії до його лінгвістичних праць. --ГП2002.08.01 | Viy
Re: Faraon ----Perun
Todi nepohano Shayana "Vira predkiv nasyh".Mozhna distaty v Kanadi abo na Hreshchatyku v Kyevi .Ya dumayu dosyt pochytaty Bibliyu uvazhno shob vynykla stiyka vidraza do hrystyyanizmu.2002.08.01 | Георгій Пінчук
Навпаки
Якщо взагалі не читати Біблію, а висмикувати з неї якісь шматки без розуміння контексту, тоді вже існуюча відраза до "християнізму" (на грунті антисемітизму і ксенофобії) "підкріплюється."2002.08.02 | Viy
Hovoryly balakaly.........
Kruhom tyh zhydiv prykleyat.2002.08.02 | Георгій Пінчук
Re: Hovoryly balakaly.........
Так Ви ж самі їх і "приклеюєте."2002.08.02 | Anatoliy
Мага-Віра
Шановні панове!Справа в тому, що будь-яке штучно створена течія не є основною рікою. Як раніше ми говорили, це є елементарне сектанство. Мага-Віра це є штучно зкомпільоване вчення, побудоване на базі деяких Ведичних знань та на негативному ставленні до Християнства. А будь-яка сектанська течія, котра побудована для використання інших, це, як правило, дурниця. Як можна компілювати Віру для українського народу, коли ти не є часткою цього народу. Так, пан Силенко українець за національністю, але він не є сучасною частиною українського народу. Це дуже схоже на те, як пан Ульянов створював комуністичну ідеологію для людей царської Росії, проживаючи за кордоном 17 років.
Щодо релігійного негатевізму, то це, нажаль, наша спільна хвороба. Будь-яка секта себе рахує за центрову, будь- яка релігія себе рахує за центрову, будь-який патріарх себе рахує за центрового. І, нажаль, від цього нікуди не дінеся, бо це працює вже не світогляд людини, а його ЕГО. Так і пан Силенко гадає, що він облагородив український народ, створивши Силенкіянство. Мабуть йому не дають спокою лаври Савеліянства. А він, нажаль, не відчуває навіть чим цей народ сьогодні живе, що їсть, якому Богу молиться. А якби відчував, то знав, що сьогодні український народ у своїй більшості АТЕЇСТ, їсть натуральні, а не пластмасові як він харчі, і молиться щоби хтось щвидше прибрав би його, народного Гаранта.І з цим треба також рахуватися.
З повагою, Анатолій
2002.08.03 | Viy
Za ne imeniem nichoho i zhopa salavey!
YA NE SYLENKIYANYN!Ale radzhu prochytaty knyhu Mahavira yaku ne tiliky Sylenko pysav ale kolektyv liudey.Naydesh bahato rozumnoho.A yak ni to pochytay Bibliyu UVAZHNO.2002.08.05 | Anatoliy
Re: Za ne imeniem nichoho i zhopa salavey!
По-перше, я з Вами на бродершафт не пив, то чому Ви звертаєтеся до мене на ТИ?По-друге, щодо того у кого що САЛАВЄЙ, краще розберіться зі своїм солов"єм, що і якою мовою він Вам співає і де Ви з тим солов"єм знаходитеся.
Всього найкращого, Анатолій