Отці Християнської Церкви- хто вони?
08/30/2002 | Anatoliy
АМОРАЛЬНІСТЬ ОТЦІВ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЦЕРКВИ.
Описати документовану історію щодо злодійств та розпусти кожного з отців Християнської Церкви можливо, але для цього необхідно видавати багатотомний твір. Я гадаю, розумному читачеві досить і декілька прикладів.
Перші сім дияконів Єрусалима, на чолі котрих стояв Миколай, прославилися тим, що проголосивши жінку виплодком пекла, відверто займалися зі своїми прихожанами гомосексуалізмом. Це відомо всім і записано в аналах історії. Вони та їх послідовники ввійшли в історію Християнства як “николаїти”. Через те, що не всі прихожани чоловічої статі погодилися відмовитися від прекрасної статі і звернути погляд на своїх братів, та й жіночу частину пастви також треба було зайняти служінням не Всевишньому Богу а Дияволу, за деякий час николаїтів у Християнстві витіснили “гностики”. На відміну від своїх конкурентів, вони рекомендували християнам іншу крайність у сексуальному житті- об”явили всіх жінок колективною власністю.
Але дуже за короткий термін юдейськими засновниками нової релігії будь які обмеження показалися лишніми, тому буквально за десятиріччя николаїти і гностики були витіснені “валентинианами”, котрі дуже мудро з”єднали обидві точки зору і затвердили- допустимі всі види сексуальних спотворень.
На початку світська Римська влада забороняла суперцинізм послідовників “Апостола Павла”, із середовища котрих уже кувалися і псевдосвятоші. В результаті цього ще один Павло із Фіванди, пустельної древнєєгиперської провінції, був зловлений коли займався розпустою з власною сестрою.
Наголошую, що це не чутки, а документи з архіву папського двору у Ватікані.
У часи Святого Корнелія ціла ватага юдо-християнських священників була засуджена за гвалтування монахинь одного монастира.
Один з перших Християнських Першосвященників Лев-1 (440-461р.р.) видав булу, в котрій від імені Церкви давав право кожному батькові продавати свою дочку в сексуальні рабині всякому, хто захоче і може заплатити. Багато його наступників, не переобтяжуючи себе законотворчістю, виховували паству своїм особистим прикладом. Пересічний приклад - Папа Вігілій (537-555р.р.). Все його життя –це ланцюг важких злочинів. Під час правління цього злочинця духовенство впало в розпусту. Більшість жіночих монастирів перетворилися у відверті платні будинки розпусти. Крім того, Вігілій особисто був відомий як кваліфікований содомит. Якось навіть він убив своїм папським посохом хлопчика, котрий посмів йому опиратися. Тоді народ не втерпів і витягнув папу на мотузку на вулицю і покарав його батогами. Прийшлось бідного папу терміново замінити на іншого. Нажаль, так свідчать архіви Ватикану.
Пелагій ІІ (579-590 р.р.) був великим гуманістом і тому видав булу, в котрій запропонував своїм єпископам не вбивати дітей своїх невільних сексрабинь, а віддавати на “виховання” в монастирі, щоби вони у майбутньому також стали священниками. Нажаль, цей педагогічний експеримент спрацював тільки частково через смерть папи Пелагія від венеричної хвороби.
На зміну Пелагію прийшов Григорій І Великий (590-604 р.р.). Він прекрасно розумів, що влада злочинців може грунтуватися тільки на безглузді мас, тому половину своєї енергії направив на винищення античних книг, манускриптів, скульптур та пам”ятників багатійшої Відо-Вестійської спадщини. Другу ж свою половину енергії він, як і всі його попередники, він направив на організацію “забав”.
Від наслідків своїх “духовних забав” авторитети церкви позбавлялися просто. Тому, коли за папу Григорія І Великого, для ремонту головного басейна жіночого монастира в папській резиденції з нього спустили воду, на дні знайшли декілька тисяч мертвих тіл дітей. За такою, офіційно записаною в літописах, цифрою послідовників Християнства легко розібратися у їх статевих відносинах з монашками.
За папи Мартина І (649-655 р.р.) протиприродна розпуста була за норму церковного життя і священні отці не задовольнялися тільки хлопчиками. В пошуках пікантного сексу вони зайнялися скотолозтвом. Не дарма, подібне притягується до подібного.
Шановні панове, Французький король Карл Великий (768-814 р.р.) гадаю є для нас як поважний свідок. Так от, цей Карл Великий під час візиту до Риму доніс папі Адріану І (772-795 р.р.) таку інформацію:
“... священники своєю розпустою ганьблять християнство; вони торгують рабами, продають дівчат сарацинам, утримують ігорні та розпустні будинки, самі ж при цьому займаються тим, чим займалися жителі Содому”. Але папа є папа. Він таки зміг умовити короля що це і є християнська мораль.
У 855 році на папський престол була посаджена, або поставлена в пікантну позу, молода мама під виглядом чоловіка. Колективна коханка всього єпіскопату покуражилася в ролі папи більше року, але нежданно, негадано завагітніла. Згодом, за дев”ять місяців, як раз на свято Святого Вознесіння, в папському вбранні їдучи верхи і очолюючи хрестну ходу, почала пологи. Природа є природа. Фінал, нажаль, трагічний. Загородивши маму собою від багатотисячного натовпу, єпископи забили ногами її та дитину на смерть. От так. Не дарма, у “Талмуді” записано, що чоловік-єврей може робити з жінкою що завгодно, як з куском м”яса” Все- це значить: хочу-саджу на престол, хочу-забиваю ногами в живіт.
Ну а тепер ближче до сучасності. Папа Олександр VІ (1492-1503 р.р.) Намісник Бога Ізраїлева на землі тільки но був вибраний і надів папську тіару, як навіть Медичі (член конклаву, що його обирав) не втримався і сказав: “Ми попали в пащу до вовка і він з”їсть усіх нас, якщо ми не зможемо позбавитися від нього”. Так, вони знали рівень “святості” один одного. Крім стандартного для всіх пап набору злодійств та розпуст, цей християнський первосвященник відмічається в літописах папського двору деякими персональними “духовними подвигами”. Його дочка Лукреція ще до свого першого шлюбу брала участь у колективних сексуальних вакханаліях на папському дворі. При цьому, її сексуальними партнерами були його святость папа та його сини, тобто брати Лукреції. З першим шлюбом Лукреції не пофартило, тоді сам папашка розірвав її шлюб. Другим її чоловіком був дуже багатий сеньйор Іоанн Сфорц. Весілля, як завжди, закінчилося колективною оргією, в котрій папа приймав участь разом з дочкою. (Все життя цього папи, в тому числі і надані епізоди щохвилини описано його особистим царемоніймейстером- єпископом Йоганом Бурхартом). Але Лукреція і після другого одруження полюбляла сексуальні ігри саме з папою та своїми братами. Ці ігри, інколи, навіть проходили безпосередньо на святих колегіях. Отакої.
Нажаль, описувати подвиги наших Християнських отців не вистачить паперу. Що ми бачимо зараз у ХХІ віці. Та ж сама розпуста, педофілія, содомія і що там ще.......
А у наших, православних християнських отців- горілочка, дівчатка, гроші......
Я стверджую- СКОТСТВО НЕ ЕЛЕМЕНТ КУЛЬТУРИ, А ЕЛЕМЕНТ ТВАРИННИЦТВА. То ж що маємо, те і маємо. Робіть висновки, панове українці, хто є хто.
Анатолій
Описати документовану історію щодо злодійств та розпусти кожного з отців Християнської Церкви можливо, але для цього необхідно видавати багатотомний твір. Я гадаю, розумному читачеві досить і декілька прикладів.
Перші сім дияконів Єрусалима, на чолі котрих стояв Миколай, прославилися тим, що проголосивши жінку виплодком пекла, відверто займалися зі своїми прихожанами гомосексуалізмом. Це відомо всім і записано в аналах історії. Вони та їх послідовники ввійшли в історію Християнства як “николаїти”. Через те, що не всі прихожани чоловічої статі погодилися відмовитися від прекрасної статі і звернути погляд на своїх братів, та й жіночу частину пастви також треба було зайняти служінням не Всевишньому Богу а Дияволу, за деякий час николаїтів у Християнстві витіснили “гностики”. На відміну від своїх конкурентів, вони рекомендували християнам іншу крайність у сексуальному житті- об”явили всіх жінок колективною власністю.
Але дуже за короткий термін юдейськими засновниками нової релігії будь які обмеження показалися лишніми, тому буквально за десятиріччя николаїти і гностики були витіснені “валентинианами”, котрі дуже мудро з”єднали обидві точки зору і затвердили- допустимі всі види сексуальних спотворень.
На початку світська Римська влада забороняла суперцинізм послідовників “Апостола Павла”, із середовища котрих уже кувалися і псевдосвятоші. В результаті цього ще один Павло із Фіванди, пустельної древнєєгиперської провінції, був зловлений коли займався розпустою з власною сестрою.
Наголошую, що це не чутки, а документи з архіву папського двору у Ватікані.
У часи Святого Корнелія ціла ватага юдо-християнських священників була засуджена за гвалтування монахинь одного монастира.
Один з перших Християнських Першосвященників Лев-1 (440-461р.р.) видав булу, в котрій від імені Церкви давав право кожному батькові продавати свою дочку в сексуальні рабині всякому, хто захоче і може заплатити. Багато його наступників, не переобтяжуючи себе законотворчістю, виховували паству своїм особистим прикладом. Пересічний приклад - Папа Вігілій (537-555р.р.). Все його життя –це ланцюг важких злочинів. Під час правління цього злочинця духовенство впало в розпусту. Більшість жіночих монастирів перетворилися у відверті платні будинки розпусти. Крім того, Вігілій особисто був відомий як кваліфікований содомит. Якось навіть він убив своїм папським посохом хлопчика, котрий посмів йому опиратися. Тоді народ не втерпів і витягнув папу на мотузку на вулицю і покарав його батогами. Прийшлось бідного папу терміново замінити на іншого. Нажаль, так свідчать архіви Ватикану.
Пелагій ІІ (579-590 р.р.) був великим гуманістом і тому видав булу, в котрій запропонував своїм єпископам не вбивати дітей своїх невільних сексрабинь, а віддавати на “виховання” в монастирі, щоби вони у майбутньому також стали священниками. Нажаль, цей педагогічний експеримент спрацював тільки частково через смерть папи Пелагія від венеричної хвороби.
На зміну Пелагію прийшов Григорій І Великий (590-604 р.р.). Він прекрасно розумів, що влада злочинців може грунтуватися тільки на безглузді мас, тому половину своєї енергії направив на винищення античних книг, манускриптів, скульптур та пам”ятників багатійшої Відо-Вестійської спадщини. Другу ж свою половину енергії він, як і всі його попередники, він направив на організацію “забав”.
Від наслідків своїх “духовних забав” авторитети церкви позбавлялися просто. Тому, коли за папу Григорія І Великого, для ремонту головного басейна жіночого монастира в папській резиденції з нього спустили воду, на дні знайшли декілька тисяч мертвих тіл дітей. За такою, офіційно записаною в літописах, цифрою послідовників Християнства легко розібратися у їх статевих відносинах з монашками.
За папи Мартина І (649-655 р.р.) протиприродна розпуста була за норму церковного життя і священні отці не задовольнялися тільки хлопчиками. В пошуках пікантного сексу вони зайнялися скотолозтвом. Не дарма, подібне притягується до подібного.
Шановні панове, Французький король Карл Великий (768-814 р.р.) гадаю є для нас як поважний свідок. Так от, цей Карл Великий під час візиту до Риму доніс папі Адріану І (772-795 р.р.) таку інформацію:
“... священники своєю розпустою ганьблять християнство; вони торгують рабами, продають дівчат сарацинам, утримують ігорні та розпустні будинки, самі ж при цьому займаються тим, чим займалися жителі Содому”. Але папа є папа. Він таки зміг умовити короля що це і є християнська мораль.
У 855 році на папський престол була посаджена, або поставлена в пікантну позу, молода мама під виглядом чоловіка. Колективна коханка всього єпіскопату покуражилася в ролі папи більше року, але нежданно, негадано завагітніла. Згодом, за дев”ять місяців, як раз на свято Святого Вознесіння, в папському вбранні їдучи верхи і очолюючи хрестну ходу, почала пологи. Природа є природа. Фінал, нажаль, трагічний. Загородивши маму собою від багатотисячного натовпу, єпископи забили ногами її та дитину на смерть. От так. Не дарма, у “Талмуді” записано, що чоловік-єврей може робити з жінкою що завгодно, як з куском м”яса” Все- це значить: хочу-саджу на престол, хочу-забиваю ногами в живіт.
Ну а тепер ближче до сучасності. Папа Олександр VІ (1492-1503 р.р.) Намісник Бога Ізраїлева на землі тільки но був вибраний і надів папську тіару, як навіть Медичі (член конклаву, що його обирав) не втримався і сказав: “Ми попали в пащу до вовка і він з”їсть усіх нас, якщо ми не зможемо позбавитися від нього”. Так, вони знали рівень “святості” один одного. Крім стандартного для всіх пап набору злодійств та розпуст, цей християнський первосвященник відмічається в літописах папського двору деякими персональними “духовними подвигами”. Його дочка Лукреція ще до свого першого шлюбу брала участь у колективних сексуальних вакханаліях на папському дворі. При цьому, її сексуальними партнерами були його святость папа та його сини, тобто брати Лукреції. З першим шлюбом Лукреції не пофартило, тоді сам папашка розірвав її шлюб. Другим її чоловіком був дуже багатий сеньйор Іоанн Сфорц. Весілля, як завжди, закінчилося колективною оргією, в котрій папа приймав участь разом з дочкою. (Все життя цього папи, в тому числі і надані епізоди щохвилини описано його особистим царемоніймейстером- єпископом Йоганом Бурхартом). Але Лукреція і після другого одруження полюбляла сексуальні ігри саме з папою та своїми братами. Ці ігри, інколи, навіть проходили безпосередньо на святих колегіях. Отакої.
Нажаль, описувати подвиги наших Християнських отців не вистачить паперу. Що ми бачимо зараз у ХХІ віці. Та ж сама розпуста, педофілія, содомія і що там ще.......
А у наших, православних християнських отців- горілочка, дівчатка, гроші......
Я стверджую- СКОТСТВО НЕ ЕЛЕМЕНТ КУЛЬТУРИ, А ЕЛЕМЕНТ ТВАРИННИЦТВА. То ж що маємо, те і маємо. Робіть висновки, панове українці, хто є хто.
Анатолій
Відповіді
2002.08.30 | Вільнодум
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Пане Анатолію,Мені чомусь віриться, що багато з того, про що Ви написали, є правдою, або лежить близько до правди. АЛЕ, якщо Ви хочете, щоб Вам дійсно повірили, а не вважали, що Ви видаєте брудні наклепи..., Ви повинні привести докази. Те, що "в секретних архівах Ватікану" є цьому підтвердження, не є переконливим, бо якщо ці архіви секретні, то звідкіля Ви про них знаєте? По-друге, дивлячись на те, що створило Християнство за 2000 років, не виглядає так, що це було б можливим при такому рівні корупції і розпусти, яку Ви описали. Навіть "соціалізм" СРСР не зміг проіснувати більше 75 років маючи подібну корупцію і розпусту на верхах. Те, що Християнська церква ще жива є доказом, або того, що описаної Вами розпусти повседенно і скрізь не було, або що вона церква є найбільшою конспірацією світу, яка коли-небудь існувала. Друге, як мені виглядає, зовсім неможливе з такою величезною кількістю учасників (попів, ксьондзів, монахів, і т.д.). Ми б про все це давно знали. Конспірація потребує обмеженої кількості учасників. Якщо ж це відноситься тільки до Папи Римського, то може й так :) Пройдіться по Ватікану -- одні голі тіла скрізь намальовані :)))
З повагою,
Вільнодум
2002.08.30 | Георгій Пінчук
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Панове Анатолію і Вільнодуме,Заради об"єктивності, треба все-таки додати, що і миколаїти, і валентиніани були дуже маленькими сектами очманілих фанатиків, які не робили погоди в християнських громадах. Про миколаїтів знав вже апостол Іван, вони дуже негативно охарактеризовані у книзі Об"явлення 2:6, 15 (тобто вже у 90-і роки н.е.) Їх також засуджували такі відомі діячі ранньої церкви, як Іриней, Ейсебій, Епіфан і ін. (див. http://www.newadvent.org/cathen/11067a.htm). Валентина і його секту дуже гостро критикував Тертуліан. Він, і інші критики, писали, що Валентин і інші гностики ніколи не розуміли християнської доктрини, а фактично замінили її своїми власними фантазіями - звідси і їх ідіотська ідея про сексуальний проміскуїтет (http://www.newadvent.org/cathen/1526a.htm).
Щодо негідників-пап, як тут не згадати відомий афоризм: влада псує людину, а абсолютна влада псує людину абсолютно.
Вітаю,
--Георгій
2002.09.02 | Anatoliy
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Дякую, панове!Але справа в тому, що повним моральним розкладанням пронизана вся католицька верхівка наскрізь. Навіть у 70-х роках ХХ сторіччя у Ватикані серед пап що ми бачимо- відмивання грошей наркомафії, отруєння папи, який хотів розголосити про це, знову педофілія, знову... знову... . Що ще казати. А не думаєте Ви про те, що ця аморальність є основою християнської верхівки? Що Християнству це притаманно. Завжди було так, говорили одне, а впроваджували, творили інше. Чому Ви не хочете задуматися над цим? Може тому, що юдео-Християнство- це релігія бунтарного Архангела? І як би Ісус не хотів внести правки в юдейське віросповідування, так йому і не дозволили цього, створивши юдо-християнство. Я уже писав раніше, що за Відами в Калі-Югу на Землю в якості Бога спускається Шива (Сива-от), особа шестирука, шестилика та шестирота (666). Хіба не так. Хіба ми всі молячись не женемося за матеріальними благами, за почуттєвими насолодами, не вбиваємо братів наших менших. Хіба не так?
Щодо Блаватської, то раджу почитати. В неї дуже великий фактологічний матеріал щодо Християнства та його підгрунтя. В своїх переконаннях я, як правило, базуюся на творах Блаватської та Ведійській літературі. Нещодавно купив Коран. То він всі мої уподобання тільки підтвердив.
З повагою, Анатолій
2002.09.04 | Хлоя
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Пане Анатолію, так Ви одразу кажіть, що читаєте окультистів.ДО речі, окультисту важко зрозуміти, що таке святість. Недавно я була на виставці робіт Рериха. Там була картина "Святий Миколай". Так святий так з-під лоба на людей дивиться, наче підозрює в чомусь. І злий такий. Не передати окультисту святості. Не вміє він. Не сприймає. Це все одно що телесигнал ловити стареньким радіоприймачем.
Не вірте Блавацькій, вона бреше.
2002.09.04 | Anatoliy
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Пані Хлоя!Вибачайте, я нікому не вірю, ні Вам, ні Блавацькій, ні Пінчуку, ні архимадриту Володимиру чи Філарету, ні Якову дов Блайху, НІКОМУ.
Але я стараюся охопити як можна більше інформації і пропустити її через свій досвід, через свій розум, через своє серце і тоді, і тільки тоді роблю якісь висновки, і тільки тоді у мене виникає повне довір"я.
І якщо я засвідчився що ця людина поводиться по скотськи, то я про це скажу відкрито, а якщо я засвідчився у святості людини, то я також про це скажу відкрито.
Якщо "святий Володимир", мій співітчизник поводився по скотськи, то я і кажу що це не святий, а скотина!!
А якщо Серафим Саровський поводився як святий, то я і скажу, що це "свята людина. І хоча в його молодості він був ну не зовсім святим, але всім своїм подальшим життям він засвідчив свою святість.
Правда є правда і її нікуди не сховаєш, тому так звана святість Християнських отців від початку до нинішнього часу є простим скотством. І не треба казати - то не наша конфесія, то католики, а то алкоголики. Вибачайте, і те, і друге ХРИСТИЯНИ. Якщо Християнство допускає такі вихиляси, то воно наскрізь гниле.
І з негативною оцінкою отців християнства, навіть, погоджується пан Пінчук. А Ви йому не закинете в нелюбові до Християнства, а також відсутності Біблійних знань. Його, принамні, я поважаю за його сталу позицію.
З повагою та побажанням розкрити очі, Анатолій
2002.09.04 | spovidnyk
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Shanovnij pani, kotra namagajetjsja zkarakteryzuvaty Rerikha, Blavatsjku, toshcho:- a chy ne krashche Vam osobysto vzjaty sobi za pravylo slova Spasa pro kolodu u vlasnomu oku j poroshynku v oci inshoho?
Хлоя писав(ла):
> Пане Анатолію, так Ви одразу кажіть, що читаєте окультистів.
>
> ДО речі, окультисту важко зрозуміти, що таке святість. Недавно я була на виставці робіт Рериха. Там була картина "Святий Миколай". Так святий так з-під лоба на людей дивиться, наче підозрює в чомусь. І злий такий. Не передати окультисту святості. Не вміє він. Не сприймає. Це все одно що телесигнал ловити стареньким радіоприймачем.
>
> Не вірте Блавацькій, вона бреше.
2002.09.03 | Хлоя
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Anatoliy писав(ла):>Описати документовану історію щодо злодійств та розпусти кожного з отців Християнської Церкви можливо, але для цього необхідно видавати багатотомний твір. Я гадаю, розумному читачеві досить і декілька прикладів.
Давайте уточнимо: Християнської церки як такої не існує. Усі Ваші приклади належать до різних розколів Християнства. І це - дуже важливо.
>Перші сім дияконів Єрусалима, на чолі котрих стояв Миколай, прославилися тим, що проголосивши жінку виплодком пекла, відверто займалися зі своїми прихожанами гомосексуалізмом. Це відомо всім і записано в аналах історії. Вони та їх послідовники ввійшли в історію Християнства як “николаїти”.
Щоб не було ніяких двомовностей, треба додати, що про це сказано ще в Одкровенні Іоанна. І николаїти аж ніяк не відносяться до отців Вселенської Церкви. Навпаки:
Кто такие николаиты? Если возможно, ответьте, пожалуйста, кем они (николаиты) представлены в настоящее время?
Игорь
В Апокалипсисе, в посланиях Малоазийским Церквам, обличаются еретики, которые именуются николаитами. Свое название они получили от одного из семи диаконов, упоминаемых в книге Деяний Святых Апостолов (6,5),- Николая Антиохийца, обращенного из язычников. Увы, и среди апостолов был предатель Иуда, и среди семи диаконов - вышеупомянутый Николай. Николаиты проповедовали компромисс с язычеством и вели полуязыческий образ жизни, "побеждая" чувственность через удовлетворение чувственных страстей. Свидетельства о безнравственной жизни николаитов можно найти у св. Иринея Лионского, Тертуллиана, Климента Александрийского.
Познания бессилия злого духовного мира и достижение свободы от зла николаиты пытались достичь с помощью познания "глубин сатанинских" (Откр. 2, 24). Собственно говоря, николаиты - это предшественники гностиков, предпринявших смелую попытку "дополнить" христианство восточными религиозными верованиями и греческой философией. Вот как изображает св. Ириней Лионский противоестественное смешение гностиками языческих и христианских понятий :
"...как если бы кто, взяв царское изображение, прекрасно сделанное умным художником из драгоценных камней, уничтожил бы представленный вид человека, представил бы и привел бы в другой вид эти камни и сделал бы из них образ пса или лисицы, и об этом негодном произведении отзывался бы потом и говорил: вот то самое прекрасное царское изображение, которое произвел умный художник".
В настоящее время есть, к сожалению, деноминации, называющие себя христианскими, но узаконившие в своей жизни то, что никоим образом не согласуется с христианством. Таковыми являются, например, некоторые протестантские конфессии, объявившие нормой жизни противоестественные отношения; гностические идеи находят свое выражение у последователей Рерихов, Блаватской и им подобных.
>Нажаль, описувати подвиги наших Християнських отців не вистачить паперу. Що ми бачимо зараз у ХХІ віці. Та ж сама розпуста, педофілія, содомія і що там ще.......
ДО Вашого відома нагадаю, якщо Ви не знали, що гріхи звичайних священиків аж ніяк не стосуються життя Святих отців, визнаних такими загальним церковним собором. Тому не мішайте грішне з праведним.
А щодо католицьких святих... Будь який розкол - це гріх. А один гріх завжди починає ланцюжок ще більших і важчих гріхів. Що Ви нам зараз і красномовно описали. Почитайте життя православних святих. Вони кардинально відрізняються від католицьких. Там зовсім інший підхід до справи спасіння людської душі. Абсолютно інші принципи.
> А у наших, православних християнських отців- горілочка, дівчатка, гроші......
Оце наклеп, не підтверджений жодним доказом. Ще раз повторюю, йдеться не про звичайних священиків, а про Отців Церкви - Святих. Знаєте, Святий Дух спаплюжити не можна, але сказано: "Гріх проти Святого Духа не проститься."
Вчіть історію власного народу і власних святих, пане Анатолію. А то соромно.
2002.09.03 | Anatoliy
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Мені також жуже соромно за так званих наших святих. Найперший із святих Християнської церкви- Святий Володимир Христитель, між іншим, родом з України. Наш, доморощений святий, рідний. То хто він?По-перше, п"яниця. Не вірите, читайте історію.
По-друге, гвалтівник. Розбивши білоруське місто, згвалтував на очах батьків їх дочку Рогнеду. Мабуть Вам, пані Хлоя, не дуже сподобалося що Вас гвалтують на очах батька та матері. Невже комусь, вибачте, сподобалося б, бо це майбутній святий?
По-третє, розпусник, маючи декілька законних жінок, мав цілий гарем дівчаток.
Святому все можна. То які Вам ще докази треба?
Навіть більше і не буду приводити приклади. Одначе, я не хочу агульно розповсюджувати свої слова на всіх святих отців, але, нажаль, розпусників було більше і їх і зараз видно.
Тепер вивчайте Ви.
2002.09.04 | Хлоя
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Anatoliy писав(ла):> Мені також жуже соромно за так званих наших святих. Найперший із святих Християнської церкви- Святий Володимир Христитель, між іншим, родом з України.
Пане Анатолію, ваше бажання очорнити православ*я застить Вам очі, і Ви знову ж таки мішаєте все в одну купу. Я Вам уже написала, уточнюйте, про яку церкву Ви пишете, і чому ви вирішили зробити Святого Володимира першим із святих?
Наш, доморощений святий, рідний. То хто він?
> По-перше, п"яниця. Не вірите, читайте історію.
Пити вино Біблія не забороняє.
> По-друге, гвалтівник.
По-перше, пане Анатолію, ось вам коротко історія:
Рогнеда Рогволодовна - дочь полоцкого князя, супруга Владимира св. , известная своей красотой. Сначала она была сговорена за великого князя Ярополка и отказала Владимиру вследствие его происхождения от рабыни. Владимир неожиданно напал на Полоцк, взял в плен Рогволода и женился на Р. (около 979). В это же время, по преданию, он дал ей имя Гориславы и поселил в с. Предславине, близ Киева. Во время посещения ее здесь Владимиром, Р., желая отомстить великому князю за убийство отца, решилась умертвить его, но едва не погибла сама и была спасена только посредничеством своего сына Изяслава После этого Владимир отправил ее с сыном в вновь построенный город Изяславль, где она и скончалась в 1000 году, постригшись перед смертью под именем Анастасии. Кроме Изяслава, от Р. у Владимира было еще два сына и две дочери.
А по-друге, зверніть увагу на дату, будь ласка. Усе це сталося, коли Володимир був язичником. Християнином він тоді ще не був і уявлення про закон Божий не мав. Тому знову ж таки, намішали, пане Анатолію, ой, намішали!
> По-третє, розпусник, маючи декілька законних жінок, мав цілий гарем дівчаток.
Коли це таке було? До 988 року чи після?
Таких прикладів можна і з Біблії повно відшукати. Свята Марія Магдалина до каяття була блудницею, апостол Матвій - митарем, є такі священномученик Кіпріан і свята мучениця Іустина. Так от цей Кіпріан був язичником з дитинства. Мало того, він вчився чаклунства і досяг таких вершин, що розмовляв із самим князем темряви. Його шанували за основного жреця. Зустрівши Іустину, він її дуже захотів і спрямував на неї всі свої чаклунські вміння і сили. Але Іустина була настільки праведна і чиста, так багато молилася, що йому ніщо не допомогло. І він зрозумів, якщо її Бог сильніший за всіх його демонів разом узятих і самого князя, то навіщо служити слабким? Він прийняв християнство і навіть мученицьку смерть. За що й шанується зараз православними. До речі, такі життя святих показують пересічному християнину, що спасіння і навіть святість можливі для будь-якого грішника. ЩО для Бога нічого немає неможливого, Він може очистити будь-який гріх.
ОТож, пане Анатолію, не раджу Вам, не розібравшися, паплюжити святі імена. Недобре це діло перед Господніми очима.
2002.09.04 | Anatoliy
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Дякую за пораду, пані Хлоя!Цікаво Ви ставите питання. До соботи я можу гвалтувати і бути розпутником, а в неділю, прийнявши Християнство, я уже святий. ВИБАЧАЙТЕ. Свята людине- це свята людина, не залежно від віросповідання, та інших речей. Бо святість та духовність не залежить від віросповідання. Святість та духовність не залежить від наявності обрізаного, чи не обрізаного. Святість та духовність не залежить чи я хрищусь з права на ліво, чи навпаки. Святість чи духовність навіть не залежать чи я ходжу до Володимира, чи до Філарета, які ніяк не можуть (два святих) поділити церковні гроші.
А історію та про святих пропоную читати не тільки церковну історія, а також просту, не упереджену.
А тепер поставте себе, моя дорога дівчинко, на місце Рогнеди. Та чи не хотіли Ви б убити того вурдалаку, котрий Вас згвалтував на очах батьків, а потім, як Ви кажете взяв за дружину. Думаю, убили б гада. А те що він через своє п"янство та сексуальну нестримність запродав мою, Вашу накінець, України грецьким монахам. При цьому запродував кров"ю та мечем.
Анатолій
2002.09.04 | Anatoliy
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Дякую за пораду, пані Хлоя!Цікаво Ви ставите питання. До соботи я можу гвалтувати і бути розпутником, а в неділю, прийнявши Християнство, я уже святий. ВИБАЧАЙТЕ. Свята людине- це свята людина, не залежно від віросповідання, та інших речей. Бо святість та духовність не залежить від віросповідання. Святість та духовність не залежить від наявності обрізаного, чи не обрізаного. Святість та духовність не залежить чи я хрищусь з права на ліво, чи навпаки. Святість чи духовність навіть не залежать чи я ходжу до Володимира, чи до Філарета, які ніяк не можуть (два святих) поділити церковні гроші.
А історію та про святих пропоную читати не тільки церковну історія, а також просту, не упереджену.
А тепер поставте себе, моя дорога дівчинко, на місце Рогнеди. Та чи не хотіли Ви б убити того вурдалаку, котрий Вас згвалтував на очах батьків, а потім, як Ви кажете взяв за дружину. Думаю, убили б гада. А те що він через своє п"янство та сексуальну нестримність запродав мою, Вашу накінець, України грецьким монахам. При цьому запродував кров"ю та мечем.
Анатолій
2002.09.04 | Anatoliy
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Дякую за пораду, пані Хлоя!Цікаво Ви ставите питання. До соботи я можу гвалтувати і бути розпутником, а в неділю, прийнявши Християнство, я уже святий. ВИБАЧАЙТЕ. Свята людине- це свята людина, не залежно від віросповідання, та інших речей. Бо святість та духовність не залежить від віросповідання. Святість та духовність не залежить від наявності обрізаного, чи не обрізаного. Святість та духовність не залежить чи я хрищусь з права на ліво, чи навпаки. Святість чи духовність навіть не залежать чи я ходжу до Володимира, чи до Філарета, які ніяк не можуть (два святих) поділити церковні гроші.
А історію та про святих пропоную читати не тільки церковну історію, а також просту, не упереджену.
А тепер поставте себе, моя дорога дівчинко, на місце Рогнеди. Та чи не хотіли Ви б убити того вурдалаку, котрий Вас згвалтував на очах батьків, а потім, як Ви кажете взяв за дружину. Думаю, убили б гада. А те що він через своє п"янство та сексуальну нестримність запродав мою, Вашу накінець, України грецьким монахам. При цьому запродував кров"ю та мечем.
Анатолій
2002.09.12 | Хлоя
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Пане Анатолію, святість - це поняття, яке можна пояснити тільки з християнської точки зору. Адже святості людина досягає ТІЛЬКИ через віру і ТІЛЬКИ на шляху, який вказує Боже вчення. Святих поза церквою не існує. Тому про святість треба судити з точки зору християнства. Мирське світосприйняття, а тим більше окультне її ні пояснити ні навіть побачити не може. Щоб оцінити ступінь святості того чи іншого святого, зрозуміти, чому церква одного називає святим, а іншого - ні, пропоную Вам насамперед стати християнином. Або хоча б вивчити основи християнства за Біблією і догматикою самої церкви, а не її найзапеклішого ворога. Ворог, який не має НІЯКИХ моральних норм і ненавидить правду, усілякими можливими способами дискредитує супротивника. Якщо ви хочете стати безпристрасним суддею, Вам просто доведеться неупереджено вивчити протилежну точку зору. У цьому Вам же допоможуть Біблія, православна література, інтернет, пошукова система і Господь.А ще я Вам скажу таке. З усіх цих балачок про Біблію тут на цьому форумі я зрозуміла лише одне. Що я нікого переконати в правильності моїх переконань не можу. Почасти тому, що сама ще мало знаю догматику своєї віри. І ще - величезна складова віри - це особистий досвід людини, її особисті переживання спілкування з Богом. Якщо людина цього не прагне, а шукає лише словесних баталій, то нічого хорошого з цього не вийде. Ще в Біблії сказано, що до Бога може привести тільки Бог (вибачте, немає під руками з чого процитувати). Тому якщо Ви прагнете істини, я не хочу і не вмію переконувати Вас у правильності своєї релігії. Видно, це не моя парафія. Я лише можу сказати Вам, що вважаю правдою, а що - ні. Все решта - це вже ваша справа. Думаю, якби Ви вважали себе правим, то не шукали б доказів протилежного.
Вибачте, якщо розчарувала, пане Анатолію. Я не оратор.
Допомагай Вам Господь.
Хлоя
2002.09.13 | Анатолій
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Пані Хлоя, дякую, Ви мене не розчарували, а навпаки, зачарували своєю простотою.Справа в тому, що я не мастак сперечатися також, але мене завжди хвилювало питання святості. Я ніяк не можу зрозуміти, чому тільки у Християн можуть бути святі. Невже Ви себе відносите до виняткової породи, вибачте. Я гадаю, що будь-яка релігія на Землі це шлях до Бога і надані ці шляхи Богом. Я не кажу про сатанинські віровчення.
Якщо так, то в будь-якій релігії є святі люди, а є і ті, котрі тільки використовують релігію. Ось про тих, котрі саме використовують релігію для своїх власних потреб я і пишу. Нажаль, дуже багато цих людей, котрі задовольняють тільки свої власні потреби, проникло у Християнську верхівку, яких, при цьому, ще і канонізували у святі. Між іншим, за Кораном святим є тільки Аллах та його пророк Мухаммад. І все. Виходячи з цього, я точно знаю, що у мусульман ніколи не буде канонізовано у святість волоцюгу, злодія, або п"яницю. А у Християнстві це без проблем. Це як раз і говорить про розкладання, занепад релігії та церкви. І мені дуже шкода тих сліпих людей, котрі з розкритим ротом слухають і вірять злодюгам, п"яницям і бабникам.
З повагою і побажанням прозріти, Анатолій
2002.09.13 | Хлоя
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Справа в тому, пане Анатолію, що християнство - єдина з усіх релігій, що показує людині чіткий шлях до святості (зараз і надалі під словом "християнство" я розумію його первісну форму - православ*я; чому - це інше питання). І дає всі засоби досягнення святості. Мало того, християнин просто зобов*язаний прагнути святості, обожіння. Для цього в нього є не тільки моральні закони, дані самим Господом, але і таїнства, дані Ним же для спасіння людської душі, для освячення і очищення людського тіла.До речі, пане Анатолію, читаючи Агні Йогу (спочатку з дуже великим ентузіазмом, як одкровення), я раз у раз задумувалася. Якщо Жива Етика повністю визнає Біблію і все, що в ній написано, значить, Бог - це Любов. А якщо Бог - це любов - він безмежно любить усіх людей. Тоді чому для найвищих вершин духовного розвитку жива етика відбирає найкращих, чому не одразу відкриває все знання? Хіба це від Бога? Значить, за Ж Е Бог одних любить більше, а інших - менше? Хтось тут бреше. Або Біблія, або Рерихи. Бо у Біблії сказано: "Блаженні вбогі духом, бо їхнеє Царство Небесне."
І ще таке: якщо Бог любить людей, то навіщо для духовного росту Він (знову ж таки за АЙ) закликає вивчати нові й нові закони природи, матерії? Як матерія і природа пов*язана з духовним? Адже це - речі протилежні. Хіба не так? Він сказав: "не складайте скарбів собі на землі, де нищить їх міль та іржа... скадайте ж собі скарби на небі... Бо де скарб твій, там буде й серце твоє." Він закликав не думати про земне, а думати про небесне.
Бог із любові до нас дав прості духовні заповіді для того, щоб ми раз у раз не ламали собі голову над новим велосипедом, роздмухуючи до неможливості своє "Я" від відчуття власної неповторності і власного розуму. Він не наказував прагнути втаємниченості, Він навпаки казав нам "будьте, як діти."
Потім, Ісус Христос залишив нам своє вчення, Свій закон і сказав, що іншого не буде аж до Його другого пришестя. А Реріхи навпаки кажуть, що Біблія застаріла і вони принесли новітній заповіт. Знову брехня. То хто ж бреше? Бог чи адепти Шамбали?
В тому то й відмінність християнства від інших релігій, що воно дає можливість найостаннішому грішнику увійти в Царство Боже і бути в ньому першим. Тому й немає більше ні в кого таких святих, як у нас, у православ*ї. Читаючи про індійських йогів, як це було модньо років десять тому, я шкодувала, чому, мовляв, такі люди бувають тільки в Індії? Літають, на цвяхах сплять і т.д. і т.п. А коли звернулася до нашого православ*я, то здивувалася в багато разів більше. Наші святі отці робили набагато більші дива, тільки ці дива завжди мали своєю причиною - любов до людей і до Бога. Наші дива - це завжди допомога людям, яка стає можливою тільки через велику любов до Бога. Християнство - це все те, що стоїть на загальновідомою фразою "Любов творить дива". Це вчення, це догматика, це практика, підтверджена сотнями прикладів-святих. Це історія того, як Любов (Бог) творить дива з людьми, які цього прагнуть самі.
ЩОдо того, чи є інші релігії - іншими шляхами до одного Бога, можемо поговорити якось пізніше.
2002.09.13 | Анатолій
Re: Отці Християнської Церкви- хто вони?
Пані Хлоя!Вибачайте, але сперечатися з Вами щодо Агні Йоги не буду, бо не читав і читати, на відміну від Вас, не збираюся. Але щодо Православ"я, то вибачайте. Термін Православне Християнство з"явився на Русі тільки після Никоновської реформи, котра почалася в 1656 і закінчилася в 1666 році. Так от, яки кажуть в Одесі, це дві великі різниці. Православ"я і тільки Православ"я пропагував Ісус, а так звані "святі" Християнської церкви (я про них уже писав) викривили це Православ"я.
Вам треба у порядку самоосвіти розібратися спочатку де мухи, а де котлети, де Православ"я, а де Християнське православ"я, а також розібратися у своїй винятковості, яка дуже схожа на юдейську. Вони також говорять (див. Біблію), що вони вибрана богом нація. Тепер ще Ви себе рахуєте вибраною Богом.
Але якщо Ви справді щира Православна, котра віре в Всевишнього Бога, котра віре в пантеон його проявлень на фізичному плані, таких як Прав, Слав, Яв, Нав, Лада, Берегиня, Купайла, Спас, Сварог, Дажбог, (все це українські, а не юдейські слова, від котрих відмежовувався Ісус, називаючи фарисеями) .... котра віре, що тільки у духовному рості людина може пізнати Бога, тоді чого ми ламаємо списи?
З повагою, Анатолій
2002.09.11 | Анатолій
Де Ви, пані Хлоя? (-)
2002.09.20 | orthodox
Шукаю пані Хлою
Пані Хлоя, мені б було дуже приємно мати з Вами спілкування. Ніколи не чув таких чітких та таких світлих слів, які я прочитав у Вашій релігійній полеміці з "сучасною інтелігенцією". Дуже Вам вдячний за захисні промови на тему "Отці Християнської Церкви - хто Вони є..."2002.09.21 | Хлоя
Re: Шукаю пані Хлою
orthodox пише:> Пані Хлоя, мені б було дуже приємно мати з Вами спілкування. Ніколи не чув таких чітких та таких світлих слів, які я прочитав у Вашій релігійній полеміці з "сучасною інтелігенцією". Дуже Вам вдячний за захисні промови на тему "Отці Християнської Церкви - хто Вони є..."
Задавайте тему, пане Ортодокс. Я не обіцяю довгої полеміки, але якщо мені буде що сказати - спробую. Просто ніколи зараз усе це читати і не всі теми мене зараз цікавлять. Якщо я щось пропустила, то скажіть, де - почитаю. Дякую за теплі слова.
2002.09.24 | orthodox
Re: Шукаю пані Хлою
Справа в тому, що ці "вумні вуйки", які так гарно поносять православну віру ніхто інші, як ті про яких так вірно говорив Святий Євангеліст Іоанн Богослов:"Они вышли от нас, но не были наши: ибо если бы они были наши, то остались бы с нами; но они вышли, и через то открылось, что не все наши." (1 Иоанна 2:19)
И все це зрозуміло, "ибо будет время, когда здравого учения принимать не будут, но по своим прихотям будут избирать себе учителей, которые льстили бы слуху; и от истины отвратят слух и обратятся к басням. (2 Тим 4:3,4)
Тому звісно, що їм замало того, що вони самі не хочуть спасатися але й інших намагаються тягути за собою у пекло.
Якщо це не буде з мого боку неделікатним питанням, то де Ви, пані Хлоя, отримали таке добре розуміння в православній догматиці?
2002.09.24 | Хлоя
Re: Шукаю пані Хлою
orthodox пише:> Справа в тому, що ці "вумні вуйки", які так гарно поносять православну віру ніхто інші, як ті про яких так вірно говорив Святий Євангеліст Іоанн Богослов:
>
> "Они вышли от нас, но не были наши: ибо если бы они были наши, то остались бы с нами; но они вышли, и через то открылось, что не все наши." (1 Иоанна 2:19)
> И все це зрозуміло, "ибо будет время, когда здравого учения принимать не будут, но по своим прихотям будут избирать себе учителей, которые льстили бы слуху; и от истины отвратят слух и обратятся к басням. (2 Тим 4:3,4)
ТАк, цитата дуже слушна, пане Ортодокс. Усе це дуже сумно, коли бачиш, що православ*я паплюжать, нехтують ним, ганьблять, зневажають. Це боляче, немов тобі ріжуть саму душу. Але справа не в них, пане Ордотокс, а в нас самих. Це ми з вами не показали цим людям належної любові, що вони відвернулися від нас і пішли в секту. Як,казав Христос, впізнають нас межи людей? Тільки по тому, що матимете любов між собою.(вибачте, цитую по пам*яті) Треба любити навіть тих, хто не бачить істини, стає її ворогом. Так учили нас Святі Отці, так учить нас православ*я.
>
> Тому звісно, що їм замало того, що вони самі не хочуть спасатися але й інших намагаються тягути за собою у пекло.
Сказано в Святому Письмі - не знають, що творять.
>
> Якщо це не буде з мого боку неделікатним питанням, то де Ви, пані Хлоя, отримали таке добре розуміння в православній догматиці?
Взагалі, моїх знань православної догматики дуже і дуже мало. Я тільки починаю в ній розбиратися. Як не дивно, дуже допомагають такі бесіди з протестантами. Шукаю матеріали в інтернеті, добре, що зараз у ньому дуже багато всякої цікавої літератури. Потім, інколи буваю на форумі диякона Андрія Кураєва. Слухала колись його лекції на касетах, читала його твори, це дуже талановитий і хороший автор-богослов. Дуже цікаво ще слухати і читати професора Московської Духовної Академії Олексія Ілліча Осипова.
Проте все одно, знаєте, стільки зараз усяких релігій розвелося, що страшно. Недавно вийшла на Петрівку. Є такий книжковий ринок у Києві. Так на мій подив і велике розчарування я не знайшла там (а ринок дуже великий) жодного прилавку православної літератури. Зате в кожному ряду обов*язково є прилавок книжок всіляких східних практик: третє око, музика вітру, Дао, как стать богатым. Шкода.
Ще таке наостанок. Ось сектанти всі кажуть: у нас росте духовність!дайош христианізацію всього мира впродовж одного покоління! Нас Шість мільйонів і це не межа!А в Одкровенні Івана Богослова сказано про те, що під час другого пришестя Христос "найдет ли веру на земле?" Тобто палкої християнської віри майже не залишиться. Що ми зараз і спостерігаємо. Дай же Боже нашому українському народові не розгубити ті іскринки віри, що в ньому ще жевріють.
2002.09.25 | orthodox
Re: Шукаю пані Хлою
Доречі я теж з Києва. Складається таке враження, що Українському народу в своїй білшості все одно в кого вірити чи в Кришну, чи в Ієгову, чи в Христа (прости Господи).Не в народові справа. А в окремио взятих людях. Нам звісно, що в Христа немає народів та націй, мов та діалектів. Ніхто не меньший та не більший. Одне тільки бентежить душу: любов, яка єднає всіх во Христа дійсно вже дуже слабка, Ви праві. Щоб відчувати любов - необхідно єднатись в праву віру, яку була побудована на крові святих мучеників. Замість цього всі шукають як би ще вишуканіше дискредитувати Церков. Авжеж Православна Церков - це не досконала модель життя (як думають деякі), а живий організм, в котрого є свої хвороби та язви, які Господь попускає по своїй "неизреченной милости", щоб виявити стійкість в вірі людей. Без гріха лише Господь
А не землі не має нічого досконалого та ідеального. А від людей залежить лише вибір залишатися з Богом, або йти геть. На все воля Гоподня.
Спаси Господи.
2002.09.25 | Хлоя
Re: Шукаю пані Хлою
Пане Ортодокс, я не знаю, як добре Ви знаєте догматику, але якщо Ви живете в Києві і Вас це зацікавить, то приходьте в неділю о 13 год в Свято-Кирилівський храм на лекції з катехізації. Там діє катехізаційна школа для дорослих. Я сама була лише на одному занятті, а пройшло два. Тобто курс тільки почався і ви майже нічого не пропустите.2002.09.26 | orthodox
Сестру во Христе со светлым праздником Крестовоздвижения
Дорогая Хлоя. Очень признателен Вам за столь внимательное отношение ко мне. На Ваше приглашение хотеловь бы прислать Вам ответное.В на территории Центрального Ботанического сада Киева стоит Свято-Троицкий Ионенский мужской монастырь. В нем организованно действует школа живописи, иконографии, катехизации + две воскресных школы для детей и взрослых. Т.е. монастырь ведет широкую общеобразовательную деятельность. Я второй год занимаюсь живописью и иконографией. Приглашаю Вас посетить нашу школу катехизации или воскрестную школу в воскресение в 13.00.
Я лично знаком с настоятелем о. Ионой и всей братией. Приходите в гости.
2002.09.26 | Хлоя
Спаси Господи.
Спасибо большое за приглашение, но, как видите, у нас полностью совпадает время.:( Раз я уже пошла в свою школу, то не хотелось бы начинать с пропусков. Я бы обязательно пришла, но в другой день или хотя бы время.Вас также с праздником Воздвижения Креста Господня!
2002.09.30 | orthodox
Re: Спаси Господи.
Тогда приходите в четверг в 19.00 в новую часовню Свято-Троицкого Ионовского монастыря в школу катехизации. (обсуждается огромный круг тем от первородного греха до современных сект, любые вопросы).Всегда рады образованым, интелигентным людям. Приходите.
2002.09.30 | Хлоя
Re: Спаси Господи.
Приду, спасибо:)2002.09.30 | orthodox
Re: Спаси Господи.
Едете на 14-ом тролейбусе или 62 автобусе до конечной (бот.сад)На проходной (не на центральном входе) говорите, что идете в монастырь.
Я надеюсь Вы сориентируетесь на месте и найдете часовню.
Она напротив храма.
Зайдете сзади и спрсите о. Иоасафа.
2002.09.25 | Георгій Пінчук
Re: Шукаю пані Хлою
> Складається таке враження, що Українському народу в своїй білшості все одно в кого вірити чи в Кришну, чи в Ієгову, чи в Христа (прости Господи).(ГП) Пане Ортодоксе, як можна змішувати в одну купу Єгову і Крішну? Єгова (або Ягве) - це ім"я Бога-Отця Біблії, яке в ранніх рукописах цієї святої для всіх християн книги повторюється ТИСЯЧІ РАЗІВ. Його ВИТЕРЛИ пізніше, під час переписувань, через чистісінької води забобон, і замінили словами "Бог" або "Господь." Це ФАКТ. Є ДОКАЗИ цього. ФОТОГРАФІЇ цих ранніх манускриптів, наприклад, Кумранських, і інших. При чому ж тут Крішна?
Я, до речі, абсолютно, беззастережно, свято вірю у Христа, так само, як і Ви. І не розписуйтеся, будь ласка, за "народ."
Щиро,
--Георгій
2002.09.25 | Хлоя
Re: Шукаю пані Хлою
Георгій Пінчук пише:> Я, до речі, абсолютно, беззастережно, свято вірю у Христа, так само, як і Ви.
Оце Ви перегнули, пане Георгію, Ви вірите не так, як пан Ортодокс, це вже абсолютно точно. Він вірить, що Ісус Христос - Бог, а ви - ні. Мало того, ви ще намагаєтеся переконати в цьому інших, зізнаючися, що вірите в це не до кінця.
2002.09.25 | Георгій Пінчук
Нічого я не перегнув!
Я вірю, що Христос - Син Божий, мій Спаситель і Цар. Сподіваюся, що в це вірить і пан Ортодокс. А переконати інших я стараюся ТІЛьКИ в тому, щоб вони читали, що написано в Біблії, а не вигадували, вибачте, як пан Франко, що Христос "сотні разів говорить про себе, що він Бог." Жодного разу він про себе цього не говорить, а коли хтось про нього це нібито говорить, завжди є текстологічні сумніви. --ГП2002.09.25 | franko
FLAME!
Dovedit' meni, shcho Vy isnujete, bo v mene je tekstologichni sumnivy!Znajete, vse mozhna pojasnyty tekstologichnym sumnivom, abo "figural'nistu"! Vzahali, mozhna skazaty "vse po-barabanu", i ce bude
NAJVYSHCHA
ISTYNA
V
OSTANNIJ
INSTANCIJI!
"WHO CARES!!!"
Chy znajete Vy, shcho take "Brytva Okkama"?
Tak ot, ce je odyn z bazovyx naukovyx pryncypiv, jakyj kazhe:
Chym skladnishe pojasnennja, tym mensha imovirnist', shcho vono virne.
Tomu za cym pryncypom pojasnennja, napryklad, "Isus i Boh - odne" maje bilshe shansiv na istynnist', nizh "a v hrec'komu perekladi v takomu-to virshi vzhyto take-to slovo, jake svidchyt' pro te, shcho ce vse figural'no, A NASPRAVDI ce vse ne tak, ce "sumna energhija", xoch cjogo shche nixto ne doviv, ale ja tak vvazhaju pravylnuym, bo ostanni doslidzhennja Svjatogo Pysannja tak vkazujut', tilky zachekajte, bo mozhe zavtra novi doslidzhennja pokazhut' shchos' inshe".
2002.09.26 | Георгій Пінчук
Нічого не FLAME.
Бритву Оккама теж треба вживати з головою. :)2002.09.26 | orthodox
Георгию
Георгий, отвечаю тебе не для того, что бы спорить с тобой или вести полемику. Мой христианский долг просто тебя предупредить. «Свидетели Иеговы» – это рационалистическая тоталитарная секта. (тебе это может показаться несколько резко, но это так). Чтобы это понять не надо мудрствовать лукаво. Не следует копаться в грязном белье Православной Церкви, или основателей секты (Рассела, Рутерфорда), не стоит цепляться за обрывки фраз из Сторожевой Башни или проповедей Православных священников, и тем более говорить о политике, смешивать грешное с праведным. Необходимо просто попытаться своим умом вникнуть и понять следующее свидетельства из Священного писания. (прошу тебя прочитай их внимательно):1. «Итак идите, научите все народы, крестя их во имя Отца и Сына
и Святаго Духа» (Матфей 28:19)
Крещен ли ты во Имя Отца, и Сына, и Святаго Духа?
Нет, Георгий, не крещен.
2. «И когда они ели, Иисус взял хлеб и, благословив, преломил и,
раздавая ученикам, сказал: приимите, ядите: сие есть Тело Мое. (Мф 26:26)
И, взяв чашу и благодарив, подал им и сказал: пейте из нее
все, (Мф 26 :27)
ибо сие есть Кровь Моя Нового Завета, за многих изливаемая
во оставление грехов».(Мф 26:28)
Обращение Господа нашего Иисуса Христа ко всему роду человеческому "истинно, истинно говорю вам: если не будете есть Плоти Сына Человеческого и пить Крови Его, то не будете иметь в себе жизни." (Ин. 6: 53).
Причащаешься ли ты Святого Тела Господня и Святой его Крови?
Нет, брат, не причащаешься.
3. «Сей есть Иисус Христос, пришедший водою и кровию и Духом, не
водою только, но водою и кровию, и Дух свидетельствует о Нем,
потому что Дух есть истина. (1-еПослание Святого Апостола Иоанна Богослова 5:6)
Ибо три свидетельствуют на небе: Отец, Слово и Святый Дух; и
Сии три суть едино. (1-еПослание Святого Апостола Иоанна Богослова 5:7)
Ты ведь понимаешь, что Слово Божие – есть Сын Божий – есть Господь Бог
Я и Отец -- одно (Иоан10:30)
Святой Апостол Филипп некогда недоумевая сказал Ему: Господи! покажи нам Отца, и довольно для нас. (Иоан 10:8)
Иисус сказал ему: столько времени Я с вами, и ты не знаешь
Меня, Филипп? Видевший Меня видел Отца; как же ты говоришь,
покажи нам Отца? (Иоан 10:9)
Исповедуешь Бога во Святой Троице Единого?
Нет… не исповедуешь.
Брат Георгий, прости за многословие, но ты не следуешь слову Господа нашего Иисуса Христа потому, что ослеплен коварной ересью, которая стяжает лишь земные блага, печется о насущном, ищет земной рай (как коммунисты), но никак не Царствия Божьего. Незнание закона не освобождает от ответственности.
Спаси Господи.
2002.09.26 | Георгій Пінчук
Re: Георгию
Пане Ортодоксе,Дуже дякую за Ваш мирний тон і бажання мені допомогти. Тепер я бачу, що з Вами можна говорити. Спробую відповісти на Ваші питання.
orthodox пише:
> Георгий, отвечаю тебе не для того, что бы спорить с тобой или вести полемику. Мой христианский долг просто тебя предупредить. «Свидетели Иеговы» – это рационалистическая тоталитарная секта. (тебе это может показаться несколько резко, но это так). Чтобы это понять не надо мудрствовать лукаво. Не следует копаться в грязном белье Православной Церкви, или основателей секты (Рассела, Рутерфорда), не стоит цепляться за обрывки фраз из Сторожевой Башни или проповедей Православных священников, и тем более говорить о политике, смешивать грешное с праведным.
(ГП) З цим я АБСОЛЮТНО згоден. Я сам, якщо Ви помітили, ніколи не чіплявся до Православної Церкви - ні до її доктрини, ні до її практики чи осіб, які з нею асоційовані. Моєю задачею на цьому форумі було тільки інформувати читачів про те, як я розумію історію організації Свідків Єгови і їх головні доктринальні положення. Я не робив цього з метою агітації, а тільки для того, щоби поділитися тим, що я дійсно знаю, про що читав і думав.
> Необходимо просто попытаться своим умом вникнуть и понять следующее свидетельства из Священного писания. (прошу тебя прочитай их внимательно):
>
>
> 1. «Итак идите, научите все народы, крестя их во имя Отца и Сына
> и Святаго Духа» (Матфей 28:19)
(ГП) Правильно, Свідки Єгови також це роблять! Більше того, вони активніші, як вчителі Божого Слова - Біблії - ніж будь-яка інша християнська група. І водне хрищення во ім"я Отця, Сина, і Святого Духа вони не заперечують.
> Крещен ли ты во Имя Отца, и Сына, и Святаго Духа?
> Нет, Георгий, не крещен.
(ГП) За усним свідченням моєї бабусі, вона невдовзі після мого народження (на початку 1958 р.) таємно від моїх батьків віднесла мене до православного священика, який мене охристив. Але ніяких документів про це я не бачив, і хто є мої хресні батьки, я не знаю. У свідомому віці конфірмованим у будь-якій церкві я не був. (До речі, пане Ортодоксе, у тому реченні зі Св. Письма дійсно є щось, що свідчить проти хрищення немовлят: "навчіть всі народи, христячі..." Немовлята нічому, як відомо, не навчаються. Але це так, поза справою, я не буду з Вами полемізувати з богословських питань :) ).
> 2. «И когда они ели, Иисус взял хлеб и, благословив, преломил и,
> раздавая ученикам, сказал: приимите, ядите: сие есть Тело Мое. (Мф 26:26)
> И, взяв чашу и благодарив, подал им и сказал: пейте из нее
> все, (Мф 26 :27)
> ибо сие есть Кровь Моя Нового Завета, за многих изливаемая
> во оставление грехов».(Мф 26:28)
>
> Обращение Господа нашего Иисуса Христа ко всему роду человеческому "истинно, истинно говорю вам: если не будете есть Плоти Сына Человеческого и пить Крови Его, то не будете иметь в себе жизни." (Ин. 6: 53).
>
> Причащаешься ли ты Святого Тела Господня и Святой его Крови?
> Нет, брат, не причащаешься.
(ГП) Це правда, не причащаюся. По-перше, нема де. Наше містечко Старквіл (на північному сході штату Місісіпі) не має православноі церкви взагалі. Є одна римо-католицька церква, але я там причащатися не хочу, тому що це буде сприйняте як моє бажання стати членом цієї церкви, а я цього бажання не маю. Є Церква Христа (протестантська), де причастя дається щонеділі, але я перестав відвідувати цю церкву через деякі розбіжності в поглядах на християнську доктрину. По-друге, я дуже рідко відчуваю себе достойним причастя. Як писав Павло у 1 Кор. 11:27, хто їстиме хліб цей або питиме чашу цю негідно, той буде винний супроти тіла та крові Господньої. Я не хочу бути винним проти тіла і крові мого Господа, Христа. Тому я причащаюся тільки в думках, коли читаю Біблію або промовляю про себе молитву.
> 3. «Сей есть Иисус Христос, пришедший водою и кровию и Духом, не
> водою только, но водою и кровию, и Дух свидетельствует о Нем,
> потому что Дух есть истина. (1-еПослание Святого Апостола Иоанна Богослова 5:6)
>
> Ибо три свидетельствуют на небе: Отец, Слово и Святый Дух; и
> Сии три суть едино. (1-еПослание Святого Апостола Иоанна Богослова 5:7)
> Ты ведь понимаешь, что Слово Божие – есть Сын Божий – есть Господь Бог
> Я и Отец -- одно (Иоан10:30)
>
> Святой Апостол Филипп некогда недоумевая сказал Ему: Господи! покажи нам Отца, и довольно для нас. (Иоан 10:8)
> Иисус сказал ему: столько времени Я с вами, и ты не знаешь
> Меня, Филипп? Видевший Меня видел Отца; как же ты говоришь,
> покажи нам Отца? (Иоан 10:9)
>
> Исповедуешь Бога во Святой Троице Единого?
> Нет… не исповедуешь.
(ГП) Тому що я по-іншому розумію ті вірші, які Ви навели. Я розумію їх як свідчення глибокої єдності між Отцем, Сином і Святим Духом, їх нероздільності в меті і в поступі до звершення цієї мети. Але я, разом з тим, бачу, що Біблія чітко і багато разів каже про Бога-Отця (Яхве або Єгову) і про його Єдинородного Сина, нашого Господа (Пана, Царя) і Спасителя Ісуса Христа як про двох дуже інтимно зв"язаних осіб, з яких кожен все-таки має окрему індивідуальність і власну вільну волю. Христос добровільно, свідомо обрав шлях покори своєму Отцеві, бездоганно і повністю виконав все те, чого Отець від нього хотів. Саме тому ми спасені, якщо ми в нього увіруємо. І саме тому він говорить про себе, що він і його Отець - одне, і саме тому він говорить, що той, хто бачив його, бачив і Отця, але разом з тим, що Отець більший за нього і що він іде до Отця, який є ЙОГО (Христа) істинним Богом, і також нашим єдиним істинним Богом. Я вірю в Христа як свідомого індивіда, я вірю в його жертву як у свідому жертву. Це, як ніщо інше, робить для мене Христа об"єктом величезної поваги, любові, поклоніння. Це, як ніщо інше, надихає мене на слідування його святому прикладу.
> Брат Георгий, прости за многословие, но ты не следуешь слову Господа нашего Иисуса Христа потому, что ослеплен коварной ересью, которая стяжает лишь земные блага, печется о насущном, ищет земной рай (как коммунисты), но никак не Царствия Божьего.
(ГП) Ні, пане Ортодоксе, це не так. Свідки Єгови можуть помилятися, але вони не шукають земних благ. Жоден з них не одержує ніякої платні за свою дуже інтенсивну проповідницьку роботу. Багато з них відмовилося від університетської освіти і від вигідних посад з високими заробітками тільки для того, щоби більше часу і енергії приділяти проповідництву Біблії і Божого Царства під проводом нашого Спасителя Ісуса Христа. Це не пропаганда, а правда. І з комуністами в них нема нічого спільного. Комуністи проповідують віру виключно в людину і її нібито здатність побудувати ідеальне земне суспільство. Свідки Єгови, хоча й вірять, що деякі люди після воскресіння житимуть на планеті Земля, проповідують віру виключно в Божу волю, а не в людську. В тому, що Боже Царство прийде тільки з Божої волі і буде дійсно Божим, а не людським, царством, Свідки не розходяться ні з однією з існуючих християнських деномінацій.
>Незнание закона не освобождает от ответственности.
> Спаси Господи.
(ГП) Ще раз, дуже Вам дякую. Хай Господь нас всіх розсудить у своєму Царстві. Я дуже щиро вірю, що це дійсно станеться.
2002.09.27 | Хлоя
Re: Георгию
Георгій Пінчук пише:> > Причащаешься ли ты Святого Тела Господня и Святой его Крови?
> > Нет, брат, не причащаешься.
>
> (ГП) Це правда, не причащаюся. По-перше, нема де. Наше містечко Старквіл (на північному сході штату Місісіпі) не має православноі церкви взагалі. Є одна римо-католицька церква, але я там причащатися не хочу, тому що це буде сприйняте як моє бажання стати членом цієї церкви, а я цього бажання не маю. Є Церква Христа (протестантська), де причастя дається щонеділі, але я перестав відвідувати цю церкву через деякі розбіжності в поглядах на християнську доктрину. По-друге, я дуже рідко відчуваю себе достойним причастя. Як писав Павло у 1 Кор. 11:27, хто їстиме хліб цей або питиме чашу цю негідно, той буде винний супроти тіла та крові Господньої. Я не хочу бути винним проти тіла і крові мого Господа, Христа. Тому я причащаюся тільки в думках, коли читаю Біблію або промовляю про себе молитву.
Пане Георгію, негідний причастя тіла й крові Господня є той, хто вважає себе достойним. Причастя - це ліки для нашої душі. Треба тільки щиро сповідати перед священиком, як Божим слугою всі свої хвороби (гріхи). Адже якщо хворий не визнає хвороби, він ніколи не захоче лікуватися. І треба визнати, що без Господа нашого Ісуса Христа ми НЕ МОЖЕМО самі вилікуватися. Якщо Ви це визнаєте, то Ви не причащатиметеся негідно. Смирення перед Господом, а не якісь Ваші досягнення, - ось основна умова для причастя.
2002.09.27 | franko
Tak! Adzhe...
Xto ne pytyme Mojeji krovi, i ne spozhyvatyme mogo tila, toj ne matyme zhyttja v sobi. (ne doslivno)По-друге, я
дуже р?дко в?дчуваю себе достойним причастя. Як писав Павло у 1 Кор. 11:27, хто ?стиме хл?б цей або питиме чашу цю
нег?дно, той буде винний супроти т?ла та кров? Господньо?. Я не хочу бути винним проти т?ла ? кров? мого Господа, Христа.
Тому я причащаюся т?льки в думках, коли читаю Б?бл?ю або промовляю про себе молитву.
Dyjavol duzhe chasto prymushuje nas pochuvatysja vynnymy, tomu shcho pochuttja vyny, jake b vono pravyl'ne ne bulo, viddaljaje nas vid Boha, tomu shcho my vvazhajemo sebe "nedostojnymy" Jogo, i trymajemosja ostoron'. Ne dozvol'te cjomu viddalyty Vas vid Gospoda. Vzhe te, shcho Vy vvazhajete sebe nedostojnym, robyt' Vas dostojnym v Jogo ochax.
A do prychastja mozhna pojixaty v bil'she misto, de je vidpovidna cerkva. Tut, v Gottingeni, nema cerkov, jaki vidpravljajut' u grec'komu obrjadi, ale ce ne zavadzhaje meni planuvaty pojizdku do susidnjogo Hannovera, de je ukrajins'ka religijna spil'nota. Tak robit' i Vy.
2002.09.30 | orthodox
Re: Георгию
Георгий,как ты можешь определить свое достоинство или недостоинство?
Когда думаешь что достоин Святыни - превозносишь себя над теми кто недостоин. Никто не достоин Тела и Крови Господа нашего Иисуса Христа, но приступает к причастию с дерзновением. Ибо все мы немощны и грешны. Нет предела совершенству. Поэтому будучи кротким, православный христианин должен ощещать не чувство собственного достоинства, а ощущать чувство собственного недостоинства, дабы показать свое смирение пред Богом. Но это вовсе не означает, что грешный человек не может причащатся. Он должен причащаться. Ибо Христос пришел не праведных призвать, а грешных на покаяние.
Георгий, внимательно почитай и проанализируй Православный молитвенный канон ко Святому Причащению. Тебе это в любом случае будет полезно.
Он поможет тебе разобраться во многом, что касается Причастия и христианской жизни в целом.
Спасайся во Христе. Так как и блудница прикоснулась ко Христу в дому Симона Прокаженного, так и мы недостойные приступаем к Причастию Святых Христовых Таин, не в осуждение, а в оставление грехов и Жизнь вечную. Аминь.