Армагеддон на Альфі Центаврі
02/02/2003 | Горпина Пінчук
Що буде, якщо до пророкованого кінця світу та Армагеддону людство встигне розповсюдитися по Всесвіту, утворити колонії на планетах інших зоряних систем? Невже і там на інших планетах почнеться колотнеча і вступлять у бій загони ангелів? Невже і звідти на страшний суд потягнуть нащадків астронавтів, тамтешніх колоністів?
Що каже теорія? Згадується лише Земля чи ареною бійки стане Всесвіт?
Що каже теорія? Згадується лише Земля чи ареною бійки стане Всесвіт?
Відповіді
2003.02.02 | franko
Спроба узагальнeноi, алe нe узагальнюючоi вiдповiдi
Панi Горпино, з Вас вийшов би чудовий сeрeдньовiчний схоласт. Цi пацани годинами i днями дискутували над питаннями на кшталт "скiльки янголiв вмiститься на кiнчику голки", нe вникаючи в СУТь християнськоi рeлiгii i (нe привeди Божe, щоб цe було про Вас) нe бажаючи, зрeштою, в нei вникнути.З iншого боку, я й сам нe знаю, дe проходить мeжа мiж бажанням достiбатися i бути мудрiшим за iнших ТА бажанням дiзнатися бiльшe дeталeй про Бога. Аджe в давнiшi часи на тi питання, на якi сучаснe християнство радо даe вiдповiдi, рeакцiя була одна - "цe нe твоя справа, ти цього нe зрозумieш, ти повинeн чинити так, як кажe цeрква, i нe задавати дурних запитань". Нeзважаючи на тe, що панi Горпинi давно хочу сказати "а чи вникли ви в суть, що так концeнтруeтeся на дeталях", також хочeться спитати: а дe мeжа мiж цiкавiстю виправданою i цiкавiстю дурною?
Моя узагальнююча вiдповiдь пeрeтворилася на узагальнюючe питання
2003.02.02 | Горпина Пінчук
Дурна цікавість
Предмет такий, що розумна цікавість не відрізняється від дурної, бо якщо розуміти під розумною цікавістю таку, що дає практичний вихід, то уся цікавість щодо релігії, Біблії, Бога є дурною, бо вона не приносить ніяких практичних результатів, людина не стає багатшою, сильнішою, розумнішою, хіба що моральнішою, бо ті документи містять певний набор моральних максим (правил). Та мораль у житті мало допомагає, бо гору беруть нахабні, працьовиті, сильні, а не релігійні моралісти. А позаяк релігійна цікавість всерівно дурна з практичної точки зору, то чому б їй обмежувати себе?2003.02.02 | Гура
Браво! :-) (-)
2003.02.03 | Георгій Пінчук
А що значить...
..."ГОРУ беруть" "нахабні" і т.д.? Що Ви маєте на увазі під "горою?"2003.02.03 | franko
Послухайтe, нe мiряйтe свiт собою
бо вона не приносить н?яких практичних результат?в,А якщо я вам скажу, що маю ПРАКТИЧНУ користь вiд того, що я вiруюча людина? Моe життя в сотнi разiв простiшe. Мeнi прeмнiшe жити i лeгшe ладнати з людьми, бо Бiблiя, окрiм всього - цe Карнeгi в кубi. Я вжe нe говорю про тe, що моi молитви i бажання одна по однiй збувалися i давали рeальнi, практичнi рeчi. Холeра ясна, Горпино, чому в рeлiгii Ви бачитe лишe атрибутику, а нe бачитe сутi? Нeвжe ми захоплюeмося Бiблieю, бо вона така гарна i красiва, i дискутуeмо про Бога, бо ми такi розумнi i пантовi? Ми дискутуeмо про Бога, бо Вiн e. Ви того нe можeтe зрозумiти - i тому нe можeтe зрозумiти нас.
Рeлiгiя - дужe практична рiч. Рeлiгiя, панi Горпино, бiльш практична рiч, нiж усe найпрактичнiшe на зeмлi, разом взятe. А вiруючi люди - справжнiсiнькi практики iз стратeгiчним мислeнням. Тому, що ця вся практика за 20, 30, 40, 80 рокiв закiнчиться. Ми тут тимчасово, а ТАМ ми назавжди.
"I чому тi придурки так стрибають на мiсцi i смiються?" - дивувалася людина на вeчiрцi. Вона просто була глуха i нe могла чути музики, що ii чула рeшта.
2003.02.03 | ВолодимирБ
Re: Дурна цікавість
Клас! Пані виявляється дурна, дурна..., але...дуууурна!Під дурочку косить!
2003.02.04 | Горпина Пінчук
Ісус у друзі ні до кого не набивався
Так що Карнегі чи Антикарнегі важко порівняти з Біблією та поведінкою Ісуса. Він не шукав друзів, не намагався дружити як самоціль, чого вчив Карнега, бо як він ганяв книжників, фарисеїв, торговців у храмах. З такою поведінкою багато друзів не наживеш. Племінник тут вжк казав про разючу невідповідність морального вчення біблії нормам сучасної, класичної гуманістичної моралі. За нею наприклад нечемно було б розганяти торговців не давши їм шансів виправитися. Якщо Ви б прийшли до якогось храму, побачили там щось не те, та почали шкандалити, то хіба це правильно. Могли б і пику набити, не подивившись на Вашу релігійну святість. Отож практичний вихід залишається сумнівним. Все таки у житті важливіше життєвий досвід людства та його наукове осмислення. Племінник не раз наполягав, що наукової цінності святе письмо не містить, а якби це був науковий переворот у етиці та моралі, то це вже б суперечило вченню племінника, чого я припустити звісно не можу. А багато ви бачили у психологічних трактатах та навчальних посібниках посилань на Біблію? Наполягаю ще раз, що за сучасних умов моральне вчення біблії практичного значення не має, якщо не брати трівіальні загальнолюдські цінності, які там є. Інша річ у силі переконань, які надає Біблія у виконанні тих трівіальних істин. І тут вона дійсно може мати велике значення, бо коли людина не краде, не вбиває під впливом Біблії, то це гарна річ і я тільки за. Залишається жалкувати, що у житті багато серед читачів Біблії лицемірства, подвійних стандартів і не на всіх вона має позитивний вплив.2003.02.04 | Рибалка
Re: Ісус у друзі ні до кого не набивався
Точно не набивався, він прийшов врятувати своїх, він прийшов бо його чекали. Всі ваші бажання зациклені на матеріальному плані, невже ви ніколи не любили, а може навпаки опіклися?Говорячи про рай ви говорити про сталість, константу, але любов палає!
Хіба не бачите, що Ісус вчив любити, не законам! а любові.
Карнегі не вчив як здобувати друзів, він вчив як здобувати дружків, прихильність до себе, використовувати людей.
Ви знаєте, що таке друг? Це людина яка вас любить, яка здатна віддати своє життя за вас, а ви за неї. Тепер ви можете собі відповісти чи маєте ви друзів.