Антиклерикальна діяльність
02/26/2003 | Горпина Пінчук
Це діяльність, спрямована на усунення засилля клерікального впливу на розвиток суспільства та держави, сурове дотримання основ свободи совісті та принципів світської держави. Ось можна навести приклад з Росії:
"6 ноября 2002 года прошло итоговое заседание Исполкома АТОМа, избранного на собрании 10 ноября 2001 г. На нём были подведены результаты работы Атеистического Общества Москвы за истекший период, а также обсуждена ситуация в сфере свободы совести к настоящему моменту. В связи с тенденцией усиления наступления церкви на светское общество в России Исполком принял решение о проведении в ближайшее время в Москве силами Общества публичной акции протеста в отношении проклерикальной политики властей. Также был обсуждён вопрос взаимодействия АТОМа с другими светскими организациями, в частности с Российским Гуманистическим Обществом (РГО).
Традиционно рассматривались кадровые проблемы организации. Решением Исполкома были исключены из состава АТОМа на основании п.4.6 Устава:
Сергей Соловьёв, Александр Боев, Александр Аверюшкин, Татьяна Руженцева, Владимир Тюшагин, Борис Славин и Владимир Савельев. Помимо них, по собственному желанию были исключены из Общества Михаил Гончаров и Игорь Коробейников. Также Исполком утвердил поданные за последний период заявления о вступлении в АТОМ новых членов.
Члены Исполкома обменялись мнениями о возможных сроках проведения очередного общего собрания Атеистического Общества Москвы."
Чи ведеться антиклерикальна робота в Україні і хто її веде? Чи єтакі організації? Бо підкреслене зацікавлення держави релігійними проблемами порушує як на мій погляд своболу совісті. Навіть таке, як визнання християнських свят (Різдво Христове, Пасха, Трійця) за загальнонаціональні є досить таки сумнівним. Хоча тут багато хто не проти, бо багатьох всерівно які свята, аби не був привід працювати та випити. Україна потребує більшого роботоголізму та натхнення до праці, тому пропоную скасувати релігійні свята, як загальнонаціональні і як неробочі дні.
"6 ноября 2002 года прошло итоговое заседание Исполкома АТОМа, избранного на собрании 10 ноября 2001 г. На нём были подведены результаты работы Атеистического Общества Москвы за истекший период, а также обсуждена ситуация в сфере свободы совести к настоящему моменту. В связи с тенденцией усиления наступления церкви на светское общество в России Исполком принял решение о проведении в ближайшее время в Москве силами Общества публичной акции протеста в отношении проклерикальной политики властей. Также был обсуждён вопрос взаимодействия АТОМа с другими светскими организациями, в частности с Российским Гуманистическим Обществом (РГО).
Традиционно рассматривались кадровые проблемы организации. Решением Исполкома были исключены из состава АТОМа на основании п.4.6 Устава:
Сергей Соловьёв, Александр Боев, Александр Аверюшкин, Татьяна Руженцева, Владимир Тюшагин, Борис Славин и Владимир Савельев. Помимо них, по собственному желанию были исключены из Общества Михаил Гончаров и Игорь Коробейников. Также Исполком утвердил поданные за последний период заявления о вступлении в АТОМ новых членов.
Члены Исполкома обменялись мнениями о возможных сроках проведения очередного общего собрания Атеистического Общества Москвы."
Чи ведеться антиклерикальна робота в Україні і хто її веде? Чи єтакі організації? Бо підкреслене зацікавлення держави релігійними проблемами порушує як на мій погляд своболу совісті. Навіть таке, як визнання християнських свят (Різдво Христове, Пасха, Трійця) за загальнонаціональні є досить таки сумнівним. Хоча тут багато хто не проти, бо багатьох всерівно які свята, аби не був привід працювати та випити. Україна потребує більшого роботоголізму та натхнення до праці, тому пропоную скасувати релігійні свята, як загальнонаціональні і як неробочі дні.
Відповіді
2003.02.26 | Анатолій
Пропозицію скасувати підтримую (-)
2003.02.26 | Георгій Пінчук
Свята
Я теж проти всяких проявів одержавлення християнства, зокрема проти обов'язкового святкування Різдва, Великодня і Трійці як загальнонацііональних свят. На мою думку, це прояви того ж самого замаскованого тоталітаризму радянських часів. "Ми, монтажники, ми, наладчики... єдінодушно одобряєм..." і т.д. Святкування релігійних свят повинно бути суто добровільним і також не повинно шкодити виробництву. Оголошувати загальнонаціональну переву в роботі на кілька днів - це просто безумство, повна дурість. --ГП2003.02.26 | franko
Нe дурiсть для тих, хто виконуe Християнськi норми
а самe - заборону тяжкоi працi на свята.Я дивлюся нeгативно на той факт, що цiлий мiсяць - другу половину грудня та пeршу половину сiчня - в Украiнi нiхто i нiчого нe працюe. Алe 3 днi Рiздва, наприклад, обов'язково мусять бути вихiдними. Бiльшiсть iнших свят, слава Богу, припадають на нeдiлю.
2003.02.26 | Георгій Пінчук
Згоден, але...
... все-таки не повинна ДЕРЖАВА ВСІМ своїм громадянам нав"язувати те чи інше свято. Я думаю, якщо Ви святкуєте три чи чотири чи дванадцять днів Різдва - візьміть відпустку.2003.02.26 | franko
Також згодeн, i також алe.
Мусульмани, скажiмо, можуть розцiнювати цe як 3 вихiдних днi. Нiхто ж iм нe нав'язуe рeлiгiйний бiк цих вихiдних. Так само, як я 1 травня iду в Карпати i тiшуся, що e 1 травня, нe вникаючи зовсiм в тe, що iдeологiю того свята я нe подiляю. Цe для мeнe дeнь, коли всi iдуть в Карпати.