Обличчя Христа. Туринська плащаниця. Хронологія.
05/05/2003 | Franko
Тридцяті роки після різдва Христового, ввечері 7 квітня. Тіло Христа покладено до гробу "в білому простирадлі". У неділю вранці полотно знайдено порожнім.
ІІ століття. В Едессу (нині Урфа в Туреччині) прибуває надзвичайеий портрет Ісуса на полотні.
525р. Під час ремонтних робіт в храмі Мудрості Божої в Едессі знову знайдено портрет Ісуса, названий Мандиліоном (хустиною). Це надзвичайний портрет, створений не людською рукою, нерукотворний. Його можна порівняти з Плащаницею, складеною в такий спосіб, що дозволяє побачити тільки лице.
944р. Візантійські війська під час військогого походу проти арабського султана Едесси заволодівають Мандиліоном і 16 серпня урочисто привозять його в Константинополь. Тут виявляється, що насправді це складена Плащаниця.
1147р. Людовік VII, французький король, вшановує Плащаницю під час свого візиту до Константинополя.
1171р. Мануель І Комненон показує Амальрику, латинському цареві Єрусалиму, реліквії мук, серед них Плащаниці.
1506р. Папа Юлій ІІ встановлює свято плащаниці 4 травня і формуляр Богослужіння Літургії вшановування плащаниці, водночас дозволяє виставлення Плащаниці для загального огляду.
1532р. Пожежа в ніч з 3 на 4 грудня: срібний реліквіяр (рака), в якому зберігається Плащаниця, займається з одного боку, вогонь обпалює полотно вздовж складки, краплі розплавленого металу проникають через декілька шарів тканини. Через два роки монахині-клариски обшивають пошкоджені місця, які помітні і сьогодні.
1535р. У зв'язку з військовими діями Плащаниця переноситься в Турин.
1 червня 1694р. Плащаниця остаточно переноситься і розташовується в дзвіниці, побудованій архітектором Джуарино Джуаріні при катедральному соборі в Турині.
1898р. Перше фотографування Плащаниці, виконане Секондо Піє між 25 і 28 травня. Захоплююче відкриття фотонегативу, що з неймовірною точністю детально виявляє фігуру Людини з Плащаниці.
1933р. Плащаниця виставляється на загальний огляд для відзначення 1900го Ювілею Спасіння.
1939-1946р. Під час Другої Світової війни Плащаниця переховується в аббатстві Монтеверіні.
1969р. З 16 по 18 червня проводяться офіційні дослідження реліквії комісією, скликаною кардиналом Мішелем Пелегріно. Перше кольорове фотографування - Джованні Батиста Юдика Кордиглі.
1978р. Відзначається 400ліття перенесення Плащаниці з Шамбері в Турин, в зв'язку з цим Плащаниця виставляється для загального огляду з 26 серпня по 8 жовтня. Засідання Міжнародного Наукового конгресу. Багаточисельні італійські та зарубіжні вчені, в своїй більшості з США, впродовж 120 годин проводили вимірювання та аналізи реліквії з метою проведення інтердисциплінарних досліджень.
13 квітня 1980р. Особисто для Святого Отця Івана Павла ІІ було організовано виставлення Плащаниці.
1995р. Кардинал Туринський Джованні Сальдаріні, який зберігав Плащаницю, повідомив про майбутнє виставлення Плащаниці для загального огляду: в 1998р. і 2000р.
1997р. Пожежа, що лютувала в ніч з 11 на 12 квітня, в значній мірі пошкодила дзвіницю, де знаходилася Плащаниця, і поширилася на Катедральний собор. Бажаючи врятувати Плащаницю, пожежники були змушені розбити молотом броньоване куленепробивне скло. 14 квітня комісія, з кваліфікованих і досвідчених спеціалістів, яку скликав кардинал Джованні Сальдаріні, дослідила стан Плащаниці і встановила, що вона не постраждала і не одержала пошкоджень.
ІІ століття. В Едессу (нині Урфа в Туреччині) прибуває надзвичайеий портрет Ісуса на полотні.
525р. Під час ремонтних робіт в храмі Мудрості Божої в Едессі знову знайдено портрет Ісуса, названий Мандиліоном (хустиною). Це надзвичайний портрет, створений не людською рукою, нерукотворний. Його можна порівняти з Плащаницею, складеною в такий спосіб, що дозволяє побачити тільки лице.
944р. Візантійські війська під час військогого походу проти арабського султана Едесси заволодівають Мандиліоном і 16 серпня урочисто привозять його в Константинополь. Тут виявляється, що насправді це складена Плащаниця.
1147р. Людовік VII, французький король, вшановує Плащаницю під час свого візиту до Константинополя.
1171р. Мануель І Комненон показує Амальрику, латинському цареві Єрусалиму, реліквії мук, серед них Плащаниці.
1506р. Папа Юлій ІІ встановлює свято плащаниці 4 травня і формуляр Богослужіння Літургії вшановування плащаниці, водночас дозволяє виставлення Плащаниці для загального огляду.
1532р. Пожежа в ніч з 3 на 4 грудня: срібний реліквіяр (рака), в якому зберігається Плащаниця, займається з одного боку, вогонь обпалює полотно вздовж складки, краплі розплавленого металу проникають через декілька шарів тканини. Через два роки монахині-клариски обшивають пошкоджені місця, які помітні і сьогодні.
1535р. У зв'язку з військовими діями Плащаниця переноситься в Турин.
1 червня 1694р. Плащаниця остаточно переноситься і розташовується в дзвіниці, побудованій архітектором Джуарино Джуаріні при катедральному соборі в Турині.
1898р. Перше фотографування Плащаниці, виконане Секондо Піє між 25 і 28 травня. Захоплююче відкриття фотонегативу, що з неймовірною точністю детально виявляє фігуру Людини з Плащаниці.
1933р. Плащаниця виставляється на загальний огляд для відзначення 1900го Ювілею Спасіння.
1939-1946р. Під час Другої Світової війни Плащаниця переховується в аббатстві Монтеверіні.
1969р. З 16 по 18 червня проводяться офіційні дослідження реліквії комісією, скликаною кардиналом Мішелем Пелегріно. Перше кольорове фотографування - Джованні Батиста Юдика Кордиглі.
1978р. Відзначається 400ліття перенесення Плащаниці з Шамбері в Турин, в зв'язку з цим Плащаниця виставляється для загального огляду з 26 серпня по 8 жовтня. Засідання Міжнародного Наукового конгресу. Багаточисельні італійські та зарубіжні вчені, в своїй більшості з США, впродовж 120 годин проводили вимірювання та аналізи реліквії з метою проведення інтердисциплінарних досліджень.
13 квітня 1980р. Особисто для Святого Отця Івана Павла ІІ було організовано виставлення Плащаниці.
1995р. Кардинал Туринський Джованні Сальдаріні, який зберігав Плащаницю, повідомив про майбутнє виставлення Плащаниці для загального огляду: в 1998р. і 2000р.
1997р. Пожежа, що лютувала в ніч з 11 на 12 квітня, в значній мірі пошкодила дзвіницю, де знаходилася Плащаниця, і поширилася на Катедральний собор. Бажаючи врятувати Плащаницю, пожежники були змушені розбити молотом броньоване куленепробивне скло. 14 квітня комісія, з кваліфікованих і досвідчених спеціалістів, яку скликав кардинал Джованні Сальдаріні, дослідила стан Плащаниці і встановила, що вона не постраждала і не одержала пошкоджень.
Відповіді
2003.05.08 | Георгій
Від модератора
Дві репліки на це повідомленя були мною викинуті як такі, що порушують Правила цього сайту (містять грубі персональні образи). --ГП2003.05.12 | Анатолій
Re: Від модератора, Георгію!
Пане Модератор!Форум має знати своїх героїв та роботу модератора. Тому -
1. Прошу давати ніки тих, чиї постинги витерті.
2. Конкретні причини витирання.
Бо інакше це зиахує на чисто комуністичні виверти, витер, бо так треба.
Анатолій
2003.05.12 | Георгій
Прошу
Ніки - Вій і Вільнодум. Причини я вже вказав: персональні образи в адресу одного з дописувачів.2003.05.12 | тестер
Re: Туринська плащаниця не є плащаницею Ісуса
Радіаційно-вуглецевий аналіз відносить її до часу хрестових походів.Це наукові дані, я читав про це багато років назад.
Але навіщо наукові дані, коли є віра і потреба в чудесах.
Як і в пасторів, так і в пастви. Особливо в останніх і в останнє!
2003.05.12 | Рибалка
Re: Туринська плащаниця не є плащаницею Ісуса
тестер пише:> Радіаційно-вуглецевий аналіз відносить її до часу хрестових походів.
> Це наукові дані, я читав про це багато років назад.
> Але навіщо наукові дані, коли є віра і потреба в чудесах.
> Як і в пасторів, так і в пастви. Особливо в останніх і в останнє!
(Р)Не все так просто з цими дослідженнями. Тоді для аналізу взяли кусочок який обгорів і це вплинуло на результат, як я пам'ятаю новіші дослідження вказують на більший вік плащениці.
2003.05.12 | Анатолій
Re: Туринська плащаниця не є плащаницею Ісуса
Я гадаю, що це таки плащаниця Ісуса. Це моя особиста думка.Але вклонятися копії плащаниці, це вже якийсь маразм. До чого тільки доходять ці юдо-християнські єрархи. І все через невігластво пастви.
Для мене, це як любов з гумовою дівчиною. Маразм та й годі. То ж розповідайте всім людям про цей маразм, панове!
Анатолій
2003.05.13 | Рибалка
Re: Туринська плащаниця не є плащаницею Ісуса
Тут я мушу погодитись з Анатолієм. В чому цінність реліквій?Для декого це духовні "милиці" без яких вони не можуть пересуватися. Але не можна все життя ходити на милицях, треба виздоровлювати і вставати на власні ноги. Згадайте випадок з мідним змієм, не треба повторювати чужих помилок.
Коли хвора жінка торкнулася до одежі Спасителя вона вилікувалася, і він сказав що віра спасла її, а не те що вона доторкнулася. Нам треба мати живу віру тоді не будуть потрібні такі "милиці".
Для мене реліквії не більше і не менше є як згадка про події, особи, як фотокартка коханої.