ЕГРЕГОРИ ТА ХРИСТИЯНСТВО!
06/20/2003 | Вільнодум
ЕГРЕГОРИ ТА ХРИСТИЯНСТВО!
Слово Егрегор з грецької перекладається як дух-охоронець. Французький письменник Серж Ютен дає Егрегорам таке визначення “структурна психологія народу”. За Даниїлом Андреєвим Егрегор – це іноматеріальне утворення, що виникає з деяких психічних виділень людства над великими колективами: племенами, державами, партіями та релігійними спілками. Вони мають сконцентрований заряд волі та свідомості. Таким чином, філософ під Егрегорами розуміє великі енергоінформаційні утворення, починаючи з великих колективів. В.Н. Богданович в роботі “Теорія Егрегорів” говорить про Егрегори, як про підсвідомість суспільства, як про базисну структурну одиницю Тонкого Світу. Богданович вважає, що Егрегор виникає у Тонкому Світі раніше відповідних структур на фізичному рівні. Далі він створює на Землі визначені умови, відчиняє ним вибраним особам енерго-інформаційні каналиі, в результаті цієї роботи, ніби на рівному місці виникає колектив, етнос, соціум.
Як сьогодні відомо, світ є дуальним. Тобто, в ньому існує Добро і Зло. Енергії Добра та Зла – це різні полюси Егрегорів Землі. Історія говорить нам, що післяпотопна цивілізація будувалася на основі двох протилежних начал, начала Зла, та начала Добра. Обидва ці начала очолювали жерці, знавці магії -Віди. При цьому, начала Зла творилися лівими Відами, за Біблією - левітами. Начала Добра творилися правими Відами, тобто Правідами. Як відомо з історії післяпотопної цивілізації, Левіти були головними жерцями храмів Єгипту. Правіди були жерцями орійських храмів Припонтиди (сучасна Україна). Саме ці жерці в допотопний період творили Егрегори, за законами та енергіями яких, на загал, ми сьогодні народжуємося, живемо, творимо, любимо та помираємо і знову народжуємося...
В добіблійні епохи на Землі вже, в основному, склалися егрегоріальні структури держав та колективів. Одними з найпотужніших Егрегорів були Єгипетський та Орійський. Єгипетські та Орійські жерці мали окультні знання дуже високого рівня і за допомогою ними створених Егрегорів вони творили життя за своїми законами кожний. Але, як викладено раніше, закони та життя цивілізацій світу направлялися у прямо протилежні напрямки.
Єгипетські жерці-левіти творили те життя, яке було потрібне тільки їм. Фараони виховувалися тими ж жерцями і були виконавцями їх волі, а ті, що хотіли самостійності, безжалісно знищувалися. Влада жерців-левітів у Єгипті була безмежною. Але для проведення лівітських законів у життя планети необхідно було створити інтелектуальніший народ, ніж єгиптяни, і жерці створюють потужний, розумний Егрегор на ім”я Яхве, якому було поставлене завдання – світове господство. І Яхве-Егрегор починає творити боговибраний народ. Під проводом Яхве-Егрегора пращури Йосипа та Якова, приводяться до Єгипту і за деякий час стають багаточисельним племенем. Там у Єгипті левітами проводяться додаткові генетичні корективи над ними, які поступово перетворюють цей народ в націю, яку сьогодні називають євреї. “А сини Ізраєлеві розплодилися і розмножилися, і виросли та посилилися надзвичайно, і наповнилася ними та земля” (Вихід 1:7). Там у Єгипті Яхве-Егрегор об”єднує єврейські племена у свій народ для вирішення з його допомогою запрограмованих левітами завдань.
Мойсей-Хозарсиф був вибраний Яхве-Егрегором у якості пророка цього Егрегору, контактера з цим Егрегором. Він був вихований у багатій єгипетській родині, мав високий на той час рівень освіти, а також був залученим до магічних наук, якими володіли левіти. Але сам він не був левітом. Будучи юнаком, Мойсей виступає як захисник євреїв, за що навіть був змушений деякий час мешкати у вигнанні. На допомогу Мойсеєві був “приставлений” Аарон з роду левітів, який наглядав за Мойсеєм , повчав та проводив визначену левітами лінію.
Для виконання завдань, що будуть поставлені для євреїв, спочатку інспірується боротьба двох Егрегорів – Єгиптського та Яхве. Багато людської крові було пролито у цій боротьбі. Для зміцнення своєї влади егрегори йшли на різні хитрощі, демонструючи чудеса та власну силу. Полігоном для цих “чудес” слугували люди. У Біблії описується, як річки ставали кров”ю, землю покривали жаби, а небо отрутні комахи, передохла вся єгипетська скотина, люди покрилися виразками, весь урожай побило градом та поїла сарана, померли всі діти первенці у єгиптян. І все це робилося тільки для того, щоб показати силу та владу одного Егрегора над другим.
Завдання, яке поставив Яхве-Егрегор перед Мойсеєм, складалося не тільки у тому, щоб об”єднати та вивести ізраїльський народ з Єгипту, повернути на землі обітованні, завоювати простір та створити сильну державу, але і виховати повністю підвладний Егрегорові народ. Для цього використовувалися різні методи, навіть дуже жорсткі. За планом Яхве-Егрегора Мойсей 40 років тримав свій народ у пустелі. Вимерли всі, хто ввійшов у пустелю, крім тих, хто ніс жрецьку-левітську лінію. А ця пустеля була досить маленькою – її можна було перейти десь за декілька днів. Люди 40 років нічого не вирощували і не виробляли – вони отримували “манну небесну” в якості подарунку за послух, а якщо були не слухняними, то їм не давали їжі, води, або вбивали. Цей план був реалізований для того, щоб батогом та пряником виховати слухняний Егрегорові народ, закласти у гени СТРАХ І ПОКЛОНІННЯ ДО БОГА. У п”ятикнижжі Мойсея досить детально описано цей генетичний експеримент.
Контакти Мойсея з Яхве-Егрегором були постійними. Так висвітлює одну з них Біблія: “Гора Сінай вся була в диму від того, що Яхве зійшов на неї у вогні; і йшов від неї дим, як дим з печі, и вся гора сильно трусилася: і звук трубний ставав на ній голосніше та голосніше” (Вихід. 19; 18-19). У цьому описі більше космічного, ніж божественного. Не дарма дослідники вбачають у цьому описі посадку космічного корабля, у описі скинії – приймача-передавача для зв”язку з космічним кораблем. Але це інша тема.
Мойсей повністю був під владою Яхве-Егрегору і виконував всі його накази. Коли він спустився з гори після контакту з Яхве і побачив, що люди його племені веселяться, він зібрав тих, хто був сильним у вірі і сказав їм: “ Так говорить Яхве - володар Ізраїлю: покладіть кожний свої мечі на стегно своє, пройдіть табором від воріт і назад і вбивайте кожний брата свого, кожний товариша свого, кожний ближнього свого. І зробили це сини левітові за наказом Мойсея; і загинуло тоді з народу близько трьох тисяч осіб. Бо Мойсей сказав: сьогодні присвятіть руки свої Яхве, кожний у синові своєму, і братові своєму, хай пошле Він вам своє благословіння...” (Вихід 32:27-28)
Цей Егрегор був жорстким, а частіше жорстоким та кровожерливим у своєму бажанні влади. Впровадивши свої чорні енергії через Мойсея на Землі, знайшовши підтримку у євреїв, він вирішив і далі розповсюджувати свою владу. Першу частину завдання за допомогою Мойсея він виконав: зібрав юдейські племена, вивів їх з Єгипту, 40 років водив їх пустелею зформувавши нову “породу”, що відповідала його меті та завданням; привів євреїв на плодючі землі, допоміг завоювати ці землі та створити державу.
Далі, як годиться, почали виникати деякі складнощі. Люди, навіть ті, що пройшли такий суворий відбір та випробування, завівши свої господарства та ропочавши мирну працю, поступово втрачали страх та повагу до Яхве – свого володаря. Егрегорові постійно приходилося шука шляхи свого ствердження, укріплення віри у себе, надбання нових та нових послідовників. Для цього він готував та направляв пророків, творив чудеса, створював війни з сусідами, судив та винагороджував народ.
У системі керування людиною більшу частину займає економічний аспект. Яхве в повній мірі використав фінанси для посилення своєї влади. Саме Старий Заповіт узаконив давати гроші під проценти і тим самим створив систему безмежного володіння народами. Контроль над світовими фінансовими потоками і є головним механізмом левітського керування народами та державами. Між іншим, у Корані надання грошей під процент розцінюється як найтяжчий гріх: “Ті, хто беруть лихву, піднімуться в Судний день, як підніметься той, кого шайтан своїм торканням перетворив на безумця. Це їм покарання за те, що вони говорили: “Воістину, торгівля є тим, що і лихва”. (Коран, Сура 2:275).
У П”ятикжжі, що приписується Мойсею, левіти заклали закони, що регламентують практично все людське життя. В цілому, Старий Заповіт є етапом подальшого закріпачення людини, проявом вищої влади глузду, створення єрархії влади в суспільстві та релігії. “Зробив тебе Яхве головою, а не хвостом, і будиш ти на висоті, а не будеш внизу, якщо будеш підкорятися заповідям Яхве-володаря твого” (Втор. 28:13). А підкорятися було чому – декілька книжок Старого Заповіту присвячені переліку законів світського та духовного життя.
І на той час, як вказувалося раніше, Яхве-Егрегор був не одним егрегором на Землі. Існували й другі, причому Орійський Егрегор завжди реалізовував вищу людську мету –шлях Білобога, шлях Злагоди, шлях Добра. Тому саме Орійський Егрегор підготував місію Ісуса Христа. Але і Яхве-Егрегор мав втручання у цю місію.
Створення атмосфери довгого очікування месії, який прийде і полегшить життя людей, врятує та захистить – це також одна з відомих методик Демонічних Егрегорів, що відволікає людей від вирішення питань буття тут і зараз, від віри у свої власні сили і від активних дій. І цією методикою особливо добре користується Яхве-Егрегор. Він “запускав” у життя пророків, підтримував їх , допомагав творити чудеса і визначав до чого ці пророки здатні і чи варто їх надалі вести.
Ісус був Аватарою Орійського Егрегора. Але яхве-Егрегор вніс у енергетику Ісуса месіанські очікування євреїв, рекомендації йому на царювання Ізраїлеве. За програмою Яхве-Егрегора Ісус мав стати послідовником місії Мойсея; об”єднати народ навколо себе, звільнити народ від іноземного гноблення, створити сильну державу і розповсюдити вплив Яхве-Егрегора на оточуючі народи. Але для цієї місії потрібна була особа сильніша, жорсткіша та цілеспрямованіша, наприклад, як Мойсей. А Ісус був людиною, мав сумніви і головне – величезну любов до людей. Саме ця любов і була каналом, який з”єднував його з Орійським Егрегором, світлим Егрегором орійського Відо-Вістичного Православ”я. Саме в Душі Ісуса і йшла гостра боротьба цих Егрегорів – Демонічного та Світлого.
Однакова боротьба темного та світлого має місце, в тій чи іншій мірі, і в кожній людині, тобто всередині нас іде взаємодія, видима чи невидима, усвідомлювана чи неусвідомлювана, протилежних сил та енергій. Дуже часто не два, а значно більше егрегорів перетинаються у одній особі, і кожний з цих егрегорів планує за допомогою цієї особи вирішити свої завдання, перетягнути її на свій бік. І як вищу значимість має особа, так і вищі завдання вона вирішує, так і гострішою є боротьба за владу над нею.
З Євангелій ми знаємо, яка боротьба проходила в Душі Ісуса. На якомусь етапі він вже був готовий прийняти місію стати Царем Юдейським. Але він відмовився від цієї ролі. Він усвідомив, що таким методом народ звільнити неможливо, а зовнішня свобода людини створюється її внутрішньою свободою. Його місія була у тому, щоб принести людям інші принципи, інші енергії: замість принципу “око за око” – заповідь “люби ближнього свого, як самого себе”, замість енергій влади, енергії любові. Йдучи таким шляхом він хотів звільнити ізраїльський народ від впливу Яхве-Егрегора. Ісус саме і прийшов, щоб врятувати цей народ від їх Демонічного Егрегора. Але жерці-левіти не могли допустити цього і зробили все, щоб місія Ісуса не була виконаною, чи була зведеною до мінімуму.
Народ Ізраїлю не прийняв Ісуса, тому що він пішов проти планів Яхве. А Ісус ніс для народу Ізраїля те, чого саме цьому народові не вистачало, - любов.
Високорозвинутий розум євреїв вимагав ще більшої любові, щоб створити гармонійну особистість і вивести людей з-під влади жорсткого Демонічного Яхве-Егрегора. Саме Мойсей залишився у історії народу одною з головних фігур, тому що беззастережно виконував амбіційні плани Яхве-Егрегора. І сьогодні Яхве-Егрегор проводить агресивну політику, яка почалася ще за часів цього пророка.
Левіти, використовуючи створений ними Яхве-Егрегор, крокували до своєї мети - володіння всим світом. З цією метою Яхве-Егрегор допомагав євреям створювати потужну державу, завойовувати інші народи і розширювати володіння. З цією ж метою він направляв до них багатот пророків, які стверджували винятковість єврейського народу і налаштовували його на світове господство. Представники цієї нації й досі чекають месію, який має зробити їх державу найсильнішою у світі. Великі надії ними покладалося на Ісуса з Назарету, але він не виправдав їх надії, бо пішов іншим шляхом, чим викликав гнів народу та Яхве-Егрегора, і був розіп”ятим. Але Христос став початком нового вчення, яке мало розповсюдження серед народів світу і левіти перепрограмують Яхве-Егрегор з метою зміни своєї тактики, не змінюючи стратегію.
Дивлячись на великий вплив на народи ідей співчуття, загальної любові, які приніс Христос, Яхве-Егрегор вирішує направити це вчення у русло свого стратегічного завдання – світове господство. На християнському базисі створюється нова світова релігія. Для того, щоб вона була під владою Яхве-Егрегора, він вводить до гри так званого Апостола Павла. Павел з”єднав те, що по суті своїй не з”єднується – Заповідь Любові з Старозаповідним Законом. Він впровадив у вчення Христа “страх Господень” та рабську ідеологію, яку багато віків насаджував Яхве-Егрегор, а також жорстку організацію церкви, проти чого виступав Ісус.
Павло, не дивлячись на те, що він не спілкувався з Ісусом і не був охрещеним Духом Святим ніким з Апостолів, є одним з основних біблійних авторів, що написав 14 книг. І це цікаво, чому Яхве-Егрегор дозволив помістити таку кількість книг Павла, а багато книг, написаних першими апостолами, не введені у Біблію?
Павло – фігура до якої багато людей відносяться з зацікавленістю та протиріччям. Він народився у родині багатих юдеїв, ревносних виконавців Мойсеєвих Законів. Своє ім”я він отримав на честь царя Ізраїлю, Саула. Павло – це його друге ім”я, як громадянина Риму. Він отримав високу освіту, вивчив Старий Заповіт, Талмуд, грецьку літературу. Павло – ярий почитувач фарисеїв, був активним гонителем перших християн-ессеїв. “А Савл терзав церкву, входячи в будинки та тягнучи чоловік і жінок до темниці” (Діяння 8:3). Приймав активну участь в показовому катуванні Стефана – святого чоловіка з числа семи, охрещених апостолами. Діяв дуже жорстко. Ананія про нього казав: “Я чув багато від кого про цю людину, скільки зла вона зробила святим у Єрусалимі” (Діяння 9:13).
Вихований на книгах Старого Заповіту, несучи у собі закладену Мойсеєм рабську психологію, Павел признавав волю та силу і звик до її панування. Він вважав, що той Бог є справедливішим, котрий сильніший. І коли він відчув на собі невідану силу, що засліпила його, став підлеглим і без зайвих слів пішов до неї в услужіння.
“Коли ж він ішов та наближався до Дамаску, аж ось осліпило його світло з неба; він впав на землю і почув голос, що говорив йому: Савл, Савл! Чого ти гониш мене? Він сказав: Я Ісус, якого ти гониш; важко тобі іти проти рожна. Він у переляці та жаху промовив: Господи! Що ти велиш мені зробити? І Господь сказав йому: встань та йди до міста, і сказано буде тобі що ти маєш робити!” (Діяння 9:3-6)
Ісу Христос ніколи не використовував насилля для вмовляння та перехрещення у свою віру. Він не осліпляв, а зцілював. Він завжди керувався принципом: “БОГ Є ЛЮБОВ” та “БОГ Є СВІТЛО І В НЬОМУ НЕМАЄ НІЯКОЇ ТЬМИ”. Способи, що були описані є тими, які використовував у всій своїй Історії Яхве-Егрегор. Саме старозаповітний Яхве-Егрегор створив ці дії над Павлом. І його вибір був правильним..
Так званий Апостол Павло ніколи не зустрічався з Ісусом за його життя і не мав, відповідно, тієї благодаті, що походила безпосередньо від Ісуса – ці обставини не менш багатозначні, ніж і друге – те, що Павло не випробував, як інші Апостоли, сходження Святого Духу, тобто Божественної Ініціації. Але, як годиться, Святі Апостоли відсуваються на другий план, а особа без благодаті стає центральною фігурою, що витинається над усіма спільнотами, всі їх поєднує, все те їм диктуючий, що йому здається продовженням Христової справи.
Яхве-Егрегор розрахував все дуже чітко. Вихований у фарисейській родині, той що ніс у своїх генах та свідомості Старозаповітні Закони, Павло нічого іншого не міг привнести у вчення Христа, тільки хіба що старі статути, що були опрацьованими на ніби-то новий лад. За допомогою Павла Яхве-Егрегор взяв під свій контроль нове вчення, зробив його своєю частиною. Релігія з жорсткою церковною структурою, прихованим кланом служок, зацікавлених у процвітанні КУЛЬТУ ХРИСТА, перетворилася в одну з складових частин древнього Яхве-Егрегора.
Відчувши на собі вплив Яхве-Егрегора величезної сили, Павло насправді віддався йому і став фанатичним служкою цього Егрегора. Його Старозаповітний світогляд з мішаниною ідей Христа став базисом церкви. Ось один з прикладів регламентації церковного життя: “Всякий чоловік, що молиться або пророкує з непокритою головою, посоромлює свою голову... І не чоловіка створено для жінки, але жінку для чоловіка. Саме тому жінка мусить мати на голові знак влади над нею...” (1Кор. 11:4-10) Ну хіба не Старозаповітні Закони?
За цим Старозаповітним правилом, ніби-то малозначущим, стоїть велика проблема нерівності чоловіка та жінки. Привнесення у християнство старозаповітного відношення до жінки закріпило цей забобон і породило величезні проблеми, як у церкві, так і у житті. А Христос як раз і показав зовсім інше відношення до жінки на прикладі Магдалини.
Павел також приніс з Старого Заповіту у Новий вищу форму СТРАХУ – страх перед Богом. Ні Ісус, ні Апостоли НІКОЛИ не говорили про “страх Господній”, бо вони вважали, що “ В любові немає страху, бо чиста любов виганяє страх, тому що страх має муки; той хто боїться не має любові!” (Іван 4:18)
Спочатку вчення Ісуса було спрямоване на пробудження людини, на надбання нею свободи від Демонічних Егрегорів, і в першу чергу від Яхве-Егрегора. Ісус казав: “Я сказав: Ви боги, сини Всевишнього всі ви”. (Іван 10:34). Ісус не ставив себе вище за всіх і не бажав створення свого культу, він тільки вказав напрямок руху. “Істинно, істинно кажу вам: той хто вірить в Мене, справи, які творю Я, і він створить, і більше цих створить” (Іван 14:12б вид. НА) Але такі погляди були не вигідними владним особам всіх рівнів, навіть до самого Яхве. Егрегорам, спрямованим на владу, потібен покірний натовп, стадо овець, яким обов”язково необхідно мати пастира. Саме з цією метою існує сучасна християнська релігія і створюються церкви. Павло не один був з такою місією. У всі часи знаходилися фанатичні послідовники того чи іншого вчення, тої чи іншої високодуховної особи, які в “старі міхи наливали нове вино”, створювали культ і цим скеровували людей на хибний шлях. І зараз можна бачити такі приклади. Нехай цей історичний приклад допоможе сьогодні зробити людям крок до істини.
У фільмі “Остання спокуса Христа” автори показали гіпотетичну зустріч Павла з Ісусом. Ісус говорить: “Ти брешеш про мене!” На що Павло відповідає: “Людям потрібен Бог! Людям потрібен померлий та воскреслий Христос! І якщо його немає, то я його зроблю!”
І насправді, він зробив Христа таким, який він був потрібний Яхве-Егрегорові і його служкам, який потрібний людям, що не бажають самостійно працювати, а чекають рятівника, який для них візьме гріхи на себе і приведе їх в “Царство Небесне”.
Анатолій
Слово Егрегор з грецької перекладається як дух-охоронець. Французький письменник Серж Ютен дає Егрегорам таке визначення “структурна психологія народу”. За Даниїлом Андреєвим Егрегор – це іноматеріальне утворення, що виникає з деяких психічних виділень людства над великими колективами: племенами, державами, партіями та релігійними спілками. Вони мають сконцентрований заряд волі та свідомості. Таким чином, філософ під Егрегорами розуміє великі енергоінформаційні утворення, починаючи з великих колективів. В.Н. Богданович в роботі “Теорія Егрегорів” говорить про Егрегори, як про підсвідомість суспільства, як про базисну структурну одиницю Тонкого Світу. Богданович вважає, що Егрегор виникає у Тонкому Світі раніше відповідних структур на фізичному рівні. Далі він створює на Землі визначені умови, відчиняє ним вибраним особам енерго-інформаційні каналиі, в результаті цієї роботи, ніби на рівному місці виникає колектив, етнос, соціум.
Як сьогодні відомо, світ є дуальним. Тобто, в ньому існує Добро і Зло. Енергії Добра та Зла – це різні полюси Егрегорів Землі. Історія говорить нам, що післяпотопна цивілізація будувалася на основі двох протилежних начал, начала Зла, та начала Добра. Обидва ці начала очолювали жерці, знавці магії -Віди. При цьому, начала Зла творилися лівими Відами, за Біблією - левітами. Начала Добра творилися правими Відами, тобто Правідами. Як відомо з історії післяпотопної цивілізації, Левіти були головними жерцями храмів Єгипту. Правіди були жерцями орійських храмів Припонтиди (сучасна Україна). Саме ці жерці в допотопний період творили Егрегори, за законами та енергіями яких, на загал, ми сьогодні народжуємося, живемо, творимо, любимо та помираємо і знову народжуємося...
В добіблійні епохи на Землі вже, в основному, склалися егрегоріальні структури держав та колективів. Одними з найпотужніших Егрегорів були Єгипетський та Орійський. Єгипетські та Орійські жерці мали окультні знання дуже високого рівня і за допомогою ними створених Егрегорів вони творили життя за своїми законами кожний. Але, як викладено раніше, закони та життя цивілізацій світу направлялися у прямо протилежні напрямки.
Єгипетські жерці-левіти творили те життя, яке було потрібне тільки їм. Фараони виховувалися тими ж жерцями і були виконавцями їх волі, а ті, що хотіли самостійності, безжалісно знищувалися. Влада жерців-левітів у Єгипті була безмежною. Але для проведення лівітських законів у життя планети необхідно було створити інтелектуальніший народ, ніж єгиптяни, і жерці створюють потужний, розумний Егрегор на ім”я Яхве, якому було поставлене завдання – світове господство. І Яхве-Егрегор починає творити боговибраний народ. Під проводом Яхве-Егрегора пращури Йосипа та Якова, приводяться до Єгипту і за деякий час стають багаточисельним племенем. Там у Єгипті левітами проводяться додаткові генетичні корективи над ними, які поступово перетворюють цей народ в націю, яку сьогодні називають євреї. “А сини Ізраєлеві розплодилися і розмножилися, і виросли та посилилися надзвичайно, і наповнилася ними та земля” (Вихід 1:7). Там у Єгипті Яхве-Егрегор об”єднує єврейські племена у свій народ для вирішення з його допомогою запрограмованих левітами завдань.
Мойсей-Хозарсиф був вибраний Яхве-Егрегором у якості пророка цього Егрегору, контактера з цим Егрегором. Він був вихований у багатій єгипетській родині, мав високий на той час рівень освіти, а також був залученим до магічних наук, якими володіли левіти. Але сам він не був левітом. Будучи юнаком, Мойсей виступає як захисник євреїв, за що навіть був змушений деякий час мешкати у вигнанні. На допомогу Мойсеєві був “приставлений” Аарон з роду левітів, який наглядав за Мойсеєм , повчав та проводив визначену левітами лінію.
Для виконання завдань, що будуть поставлені для євреїв, спочатку інспірується боротьба двох Егрегорів – Єгиптського та Яхве. Багато людської крові було пролито у цій боротьбі. Для зміцнення своєї влади егрегори йшли на різні хитрощі, демонструючи чудеса та власну силу. Полігоном для цих “чудес” слугували люди. У Біблії описується, як річки ставали кров”ю, землю покривали жаби, а небо отрутні комахи, передохла вся єгипетська скотина, люди покрилися виразками, весь урожай побило градом та поїла сарана, померли всі діти первенці у єгиптян. І все це робилося тільки для того, щоб показати силу та владу одного Егрегора над другим.
Завдання, яке поставив Яхве-Егрегор перед Мойсеєм, складалося не тільки у тому, щоб об”єднати та вивести ізраїльський народ з Єгипту, повернути на землі обітованні, завоювати простір та створити сильну державу, але і виховати повністю підвладний Егрегорові народ. Для цього використовувалися різні методи, навіть дуже жорсткі. За планом Яхве-Егрегора Мойсей 40 років тримав свій народ у пустелі. Вимерли всі, хто ввійшов у пустелю, крім тих, хто ніс жрецьку-левітську лінію. А ця пустеля була досить маленькою – її можна було перейти десь за декілька днів. Люди 40 років нічого не вирощували і не виробляли – вони отримували “манну небесну” в якості подарунку за послух, а якщо були не слухняними, то їм не давали їжі, води, або вбивали. Цей план був реалізований для того, щоб батогом та пряником виховати слухняний Егрегорові народ, закласти у гени СТРАХ І ПОКЛОНІННЯ ДО БОГА. У п”ятикнижжі Мойсея досить детально описано цей генетичний експеримент.
Контакти Мойсея з Яхве-Егрегором були постійними. Так висвітлює одну з них Біблія: “Гора Сінай вся була в диму від того, що Яхве зійшов на неї у вогні; і йшов від неї дим, як дим з печі, и вся гора сильно трусилася: і звук трубний ставав на ній голосніше та голосніше” (Вихід. 19; 18-19). У цьому описі більше космічного, ніж божественного. Не дарма дослідники вбачають у цьому описі посадку космічного корабля, у описі скинії – приймача-передавача для зв”язку з космічним кораблем. Але це інша тема.
Мойсей повністю був під владою Яхве-Егрегору і виконував всі його накази. Коли він спустився з гори після контакту з Яхве і побачив, що люди його племені веселяться, він зібрав тих, хто був сильним у вірі і сказав їм: “ Так говорить Яхве - володар Ізраїлю: покладіть кожний свої мечі на стегно своє, пройдіть табором від воріт і назад і вбивайте кожний брата свого, кожний товариша свого, кожний ближнього свого. І зробили це сини левітові за наказом Мойсея; і загинуло тоді з народу близько трьох тисяч осіб. Бо Мойсей сказав: сьогодні присвятіть руки свої Яхве, кожний у синові своєму, і братові своєму, хай пошле Він вам своє благословіння...” (Вихід 32:27-28)
Цей Егрегор був жорстким, а частіше жорстоким та кровожерливим у своєму бажанні влади. Впровадивши свої чорні енергії через Мойсея на Землі, знайшовши підтримку у євреїв, він вирішив і далі розповсюджувати свою владу. Першу частину завдання за допомогою Мойсея він виконав: зібрав юдейські племена, вивів їх з Єгипту, 40 років водив їх пустелею зформувавши нову “породу”, що відповідала його меті та завданням; привів євреїв на плодючі землі, допоміг завоювати ці землі та створити державу.
Далі, як годиться, почали виникати деякі складнощі. Люди, навіть ті, що пройшли такий суворий відбір та випробування, завівши свої господарства та ропочавши мирну працю, поступово втрачали страх та повагу до Яхве – свого володаря. Егрегорові постійно приходилося шука шляхи свого ствердження, укріплення віри у себе, надбання нових та нових послідовників. Для цього він готував та направляв пророків, творив чудеса, створював війни з сусідами, судив та винагороджував народ.
У системі керування людиною більшу частину займає економічний аспект. Яхве в повній мірі використав фінанси для посилення своєї влади. Саме Старий Заповіт узаконив давати гроші під проценти і тим самим створив систему безмежного володіння народами. Контроль над світовими фінансовими потоками і є головним механізмом левітського керування народами та державами. Між іншим, у Корані надання грошей під процент розцінюється як найтяжчий гріх: “Ті, хто беруть лихву, піднімуться в Судний день, як підніметься той, кого шайтан своїм торканням перетворив на безумця. Це їм покарання за те, що вони говорили: “Воістину, торгівля є тим, що і лихва”. (Коран, Сура 2:275).
У П”ятикжжі, що приписується Мойсею, левіти заклали закони, що регламентують практично все людське життя. В цілому, Старий Заповіт є етапом подальшого закріпачення людини, проявом вищої влади глузду, створення єрархії влади в суспільстві та релігії. “Зробив тебе Яхве головою, а не хвостом, і будиш ти на висоті, а не будеш внизу, якщо будеш підкорятися заповідям Яхве-володаря твого” (Втор. 28:13). А підкорятися було чому – декілька книжок Старого Заповіту присвячені переліку законів світського та духовного життя.
І на той час, як вказувалося раніше, Яхве-Егрегор був не одним егрегором на Землі. Існували й другі, причому Орійський Егрегор завжди реалізовував вищу людську мету –шлях Білобога, шлях Злагоди, шлях Добра. Тому саме Орійський Егрегор підготував місію Ісуса Христа. Але і Яхве-Егрегор мав втручання у цю місію.
Створення атмосфери довгого очікування месії, який прийде і полегшить життя людей, врятує та захистить – це також одна з відомих методик Демонічних Егрегорів, що відволікає людей від вирішення питань буття тут і зараз, від віри у свої власні сили і від активних дій. І цією методикою особливо добре користується Яхве-Егрегор. Він “запускав” у життя пророків, підтримував їх , допомагав творити чудеса і визначав до чого ці пророки здатні і чи варто їх надалі вести.
Ісус був Аватарою Орійського Егрегора. Але яхве-Егрегор вніс у енергетику Ісуса месіанські очікування євреїв, рекомендації йому на царювання Ізраїлеве. За програмою Яхве-Егрегора Ісус мав стати послідовником місії Мойсея; об”єднати народ навколо себе, звільнити народ від іноземного гноблення, створити сильну державу і розповсюдити вплив Яхве-Егрегора на оточуючі народи. Але для цієї місії потрібна була особа сильніша, жорсткіша та цілеспрямованіша, наприклад, як Мойсей. А Ісус був людиною, мав сумніви і головне – величезну любов до людей. Саме ця любов і була каналом, який з”єднував його з Орійським Егрегором, світлим Егрегором орійського Відо-Вістичного Православ”я. Саме в Душі Ісуса і йшла гостра боротьба цих Егрегорів – Демонічного та Світлого.
Однакова боротьба темного та світлого має місце, в тій чи іншій мірі, і в кожній людині, тобто всередині нас іде взаємодія, видима чи невидима, усвідомлювана чи неусвідомлювана, протилежних сил та енергій. Дуже часто не два, а значно більше егрегорів перетинаються у одній особі, і кожний з цих егрегорів планує за допомогою цієї особи вирішити свої завдання, перетягнути її на свій бік. І як вищу значимість має особа, так і вищі завдання вона вирішує, так і гострішою є боротьба за владу над нею.
З Євангелій ми знаємо, яка боротьба проходила в Душі Ісуса. На якомусь етапі він вже був готовий прийняти місію стати Царем Юдейським. Але він відмовився від цієї ролі. Він усвідомив, що таким методом народ звільнити неможливо, а зовнішня свобода людини створюється її внутрішньою свободою. Його місія була у тому, щоб принести людям інші принципи, інші енергії: замість принципу “око за око” – заповідь “люби ближнього свого, як самого себе”, замість енергій влади, енергії любові. Йдучи таким шляхом він хотів звільнити ізраїльський народ від впливу Яхве-Егрегора. Ісус саме і прийшов, щоб врятувати цей народ від їх Демонічного Егрегора. Але жерці-левіти не могли допустити цього і зробили все, щоб місія Ісуса не була виконаною, чи була зведеною до мінімуму.
Народ Ізраїлю не прийняв Ісуса, тому що він пішов проти планів Яхве. А Ісус ніс для народу Ізраїля те, чого саме цьому народові не вистачало, - любов.
Високорозвинутий розум євреїв вимагав ще більшої любові, щоб створити гармонійну особистість і вивести людей з-під влади жорсткого Демонічного Яхве-Егрегора. Саме Мойсей залишився у історії народу одною з головних фігур, тому що беззастережно виконував амбіційні плани Яхве-Егрегора. І сьогодні Яхве-Егрегор проводить агресивну політику, яка почалася ще за часів цього пророка.
Левіти, використовуючи створений ними Яхве-Егрегор, крокували до своєї мети - володіння всим світом. З цією метою Яхве-Егрегор допомагав євреям створювати потужну державу, завойовувати інші народи і розширювати володіння. З цією ж метою він направляв до них багатот пророків, які стверджували винятковість єврейського народу і налаштовували його на світове господство. Представники цієї нації й досі чекають месію, який має зробити їх державу найсильнішою у світі. Великі надії ними покладалося на Ісуса з Назарету, але він не виправдав їх надії, бо пішов іншим шляхом, чим викликав гнів народу та Яхве-Егрегора, і був розіп”ятим. Але Христос став початком нового вчення, яке мало розповсюдження серед народів світу і левіти перепрограмують Яхве-Егрегор з метою зміни своєї тактики, не змінюючи стратегію.
Дивлячись на великий вплив на народи ідей співчуття, загальної любові, які приніс Христос, Яхве-Егрегор вирішує направити це вчення у русло свого стратегічного завдання – світове господство. На християнському базисі створюється нова світова релігія. Для того, щоб вона була під владою Яхве-Егрегора, він вводить до гри так званого Апостола Павла. Павел з”єднав те, що по суті своїй не з”єднується – Заповідь Любові з Старозаповідним Законом. Він впровадив у вчення Христа “страх Господень” та рабську ідеологію, яку багато віків насаджував Яхве-Егрегор, а також жорстку організацію церкви, проти чого виступав Ісус.
Павло, не дивлячись на те, що він не спілкувався з Ісусом і не був охрещеним Духом Святим ніким з Апостолів, є одним з основних біблійних авторів, що написав 14 книг. І це цікаво, чому Яхве-Егрегор дозволив помістити таку кількість книг Павла, а багато книг, написаних першими апостолами, не введені у Біблію?
Павло – фігура до якої багато людей відносяться з зацікавленістю та протиріччям. Він народився у родині багатих юдеїв, ревносних виконавців Мойсеєвих Законів. Своє ім”я він отримав на честь царя Ізраїлю, Саула. Павло – це його друге ім”я, як громадянина Риму. Він отримав високу освіту, вивчив Старий Заповіт, Талмуд, грецьку літературу. Павло – ярий почитувач фарисеїв, був активним гонителем перших християн-ессеїв. “А Савл терзав церкву, входячи в будинки та тягнучи чоловік і жінок до темниці” (Діяння 8:3). Приймав активну участь в показовому катуванні Стефана – святого чоловіка з числа семи, охрещених апостолами. Діяв дуже жорстко. Ананія про нього казав: “Я чув багато від кого про цю людину, скільки зла вона зробила святим у Єрусалимі” (Діяння 9:13).
Вихований на книгах Старого Заповіту, несучи у собі закладену Мойсеєм рабську психологію, Павел признавав волю та силу і звик до її панування. Він вважав, що той Бог є справедливішим, котрий сильніший. І коли він відчув на собі невідану силу, що засліпила його, став підлеглим і без зайвих слів пішов до неї в услужіння.
“Коли ж він ішов та наближався до Дамаску, аж ось осліпило його світло з неба; він впав на землю і почув голос, що говорив йому: Савл, Савл! Чого ти гониш мене? Він сказав: Я Ісус, якого ти гониш; важко тобі іти проти рожна. Він у переляці та жаху промовив: Господи! Що ти велиш мені зробити? І Господь сказав йому: встань та йди до міста, і сказано буде тобі що ти маєш робити!” (Діяння 9:3-6)
Ісу Христос ніколи не використовував насилля для вмовляння та перехрещення у свою віру. Він не осліпляв, а зцілював. Він завжди керувався принципом: “БОГ Є ЛЮБОВ” та “БОГ Є СВІТЛО І В НЬОМУ НЕМАЄ НІЯКОЇ ТЬМИ”. Способи, що були описані є тими, які використовував у всій своїй Історії Яхве-Егрегор. Саме старозаповітний Яхве-Егрегор створив ці дії над Павлом. І його вибір був правильним..
Так званий Апостол Павло ніколи не зустрічався з Ісусом за його життя і не мав, відповідно, тієї благодаті, що походила безпосередньо від Ісуса – ці обставини не менш багатозначні, ніж і друге – те, що Павло не випробував, як інші Апостоли, сходження Святого Духу, тобто Божественної Ініціації. Але, як годиться, Святі Апостоли відсуваються на другий план, а особа без благодаті стає центральною фігурою, що витинається над усіма спільнотами, всі їх поєднує, все те їм диктуючий, що йому здається продовженням Христової справи.
Яхве-Егрегор розрахував все дуже чітко. Вихований у фарисейській родині, той що ніс у своїх генах та свідомості Старозаповітні Закони, Павло нічого іншого не міг привнести у вчення Христа, тільки хіба що старі статути, що були опрацьованими на ніби-то новий лад. За допомогою Павла Яхве-Егрегор взяв під свій контроль нове вчення, зробив його своєю частиною. Релігія з жорсткою церковною структурою, прихованим кланом служок, зацікавлених у процвітанні КУЛЬТУ ХРИСТА, перетворилася в одну з складових частин древнього Яхве-Егрегора.
Відчувши на собі вплив Яхве-Егрегора величезної сили, Павло насправді віддався йому і став фанатичним служкою цього Егрегора. Його Старозаповітний світогляд з мішаниною ідей Христа став базисом церкви. Ось один з прикладів регламентації церковного життя: “Всякий чоловік, що молиться або пророкує з непокритою головою, посоромлює свою голову... І не чоловіка створено для жінки, але жінку для чоловіка. Саме тому жінка мусить мати на голові знак влади над нею...” (1Кор. 11:4-10) Ну хіба не Старозаповітні Закони?
За цим Старозаповітним правилом, ніби-то малозначущим, стоїть велика проблема нерівності чоловіка та жінки. Привнесення у християнство старозаповітного відношення до жінки закріпило цей забобон і породило величезні проблеми, як у церкві, так і у житті. А Христос як раз і показав зовсім інше відношення до жінки на прикладі Магдалини.
Павел також приніс з Старого Заповіту у Новий вищу форму СТРАХУ – страх перед Богом. Ні Ісус, ні Апостоли НІКОЛИ не говорили про “страх Господній”, бо вони вважали, що “ В любові немає страху, бо чиста любов виганяє страх, тому що страх має муки; той хто боїться не має любові!” (Іван 4:18)
Спочатку вчення Ісуса було спрямоване на пробудження людини, на надбання нею свободи від Демонічних Егрегорів, і в першу чергу від Яхве-Егрегора. Ісус казав: “Я сказав: Ви боги, сини Всевишнього всі ви”. (Іван 10:34). Ісус не ставив себе вище за всіх і не бажав створення свого культу, він тільки вказав напрямок руху. “Істинно, істинно кажу вам: той хто вірить в Мене, справи, які творю Я, і він створить, і більше цих створить” (Іван 14:12б вид. НА) Але такі погляди були не вигідними владним особам всіх рівнів, навіть до самого Яхве. Егрегорам, спрямованим на владу, потібен покірний натовп, стадо овець, яким обов”язково необхідно мати пастира. Саме з цією метою існує сучасна християнська релігія і створюються церкви. Павло не один був з такою місією. У всі часи знаходилися фанатичні послідовники того чи іншого вчення, тої чи іншої високодуховної особи, які в “старі міхи наливали нове вино”, створювали культ і цим скеровували людей на хибний шлях. І зараз можна бачити такі приклади. Нехай цей історичний приклад допоможе сьогодні зробити людям крок до істини.
У фільмі “Остання спокуса Христа” автори показали гіпотетичну зустріч Павла з Ісусом. Ісус говорить: “Ти брешеш про мене!” На що Павло відповідає: “Людям потрібен Бог! Людям потрібен померлий та воскреслий Христос! І якщо його немає, то я його зроблю!”
І насправді, він зробив Христа таким, який він був потрібний Яхве-Егрегорові і його служкам, який потрібний людям, що не бажають самостійно працювати, а чекають рятівника, який для них візьме гріхи на себе і приведе їх в “Царство Небесне”.
Анатолій
Відповіді
2003.06.20 | Шевченко
Re: ЕГРЕГОРИ ТА ХРИСТИЯНСТВО!
Хоч я і не згідний з "егрегорами" але Ви та і Анатолій маєте повне право про них говорити. Якщо б дискусія велася на такому рівні, тобто без персональних образ, думаю що пан Георгій зняв би заборону з Анатолієвого доступу на цей форум. Хоч не дуже вірю, що Анатолій втримається без оскаржень. Така вже в нього натура. Горячий і заскоро реагує на дописи, які на його думку, не співпадають з його переконанням. Просто не продовжувати з ним дискусію, яка його дражнить. Все ж багато цікавого можна прочитати у його дописах.2003.06.20 | Гура
А яка взагалі може бути дискусія з "фантазією"? :-) (-)
2003.06.20 | Георгій
Про зняття заборони
Я не маю можливості сам блокувати того чи іншого дописувача, або відновлювати його, якщо він блокований. Я навіть не знаю, хто є "Information Service Provider'ом" для пана Анатолія. Суто технічно, це може зробити тільки адміністрація Майдану. Моя задача, як модератора, тільки інформувати їх (зокрема, пп. Свистовича і Технаря) про систематичних порушників правил нашої конференції.2003.06.20 | Вільнодум
Re: ЕГРЕГОРИ ТА ХРИСТИЯНСТВО!
Шевченко пише:> Хоч я і не згідний з "егрегорами" але Ви та і Анатолій маєте повне право про них говорити.
^^^(V) Вищеприведений допис є Анатолія. Я не змінив там ні слова, хоча не з усім згідний, як і Ви. Відносно егрегорів у мене трошки інше розуміння. Основна різниця в тому, що я не вірю в "вибраність" єврейської нації. Це міф, створений євреями і підтриманий християнством, через признання СЗ. Для мене "вибраним народом" є Український Народ! В загальному, моя позиція така - для любої Людини ЇЇ нація, її народ - є "вибраним народом".
На жаль, обговорення цього питання неможливе без участі Анатолія. Тому я залишаю диспут про "егрегори" до кращих часів.
Відносно історично-міфологічного в дописі Анатолія, то я маю сказати, що все написaне є не менш правдоподібним, ніж те, що офіційно проповідується в християнських церквах, ІМХО. ^^^
2003.06.20 | Гура
Цікавий фантастично-релігійний витвір пана Анатолія :-) (-)
2003.06.20 | Вільнодум
Re: Цікавий фантастично-релігійний витвір пана Анатолія :-)
Дійсно цікавий! Але набагато менш фантастичний від посилань Саула2003.06.20 | Георгій
Re: Цікавий фантастично-релігійний витвір пана Анатолія :-)
Вільнодум пише:> Дійсно цікавий! Але набагато менш фантастичний від посилань Саула
(ГП) Що саме є фантастичним в посланнях Павла? "Любов довготерпить, любов милосердствує, не заздрить, не величається, не надимається, не поводиться нечемно, не шукає тільки свого, не рветься до гніву, не думає лихого, не не радіє з неправди, а тішиться правдою, усе зносить, вірить в усе, сподівається всього, усе терпить, ніколи не перестане" - це фантастика?
2003.06.20 | Вільнодум
Re: Цікавий фантастично-релігійний витвір пана Анатолія
Георгій пише:> (ГП) Що саме є фантастичним в посланнях Павла?
^^^(V) Пане Георгію, я не збираюсь вступати з Вами в полеміку по "інтерпретації" Біблії. Я не знаю її напамять, як Ви, і не хочу знати. Але я її читав і періодично дивлюсь, де треба. Що я хочу сказати, що написане Анатолієм, в загальному контексті, як для мене, виглядає досить правдоподібно і є дуже сильною аргументацією на користь концепції "зовнішнього" Бога, який керує масами людей і веде їх до якоїсь цілі. Набагато правдоподібніше, ніж Ви це доказували багато раз "Вашими" методами - інтерпретаціями біблійних текстів. Як Ви знаєте, я не прихильник концепції "зовнішнього" Бога, я вірю в Бога, який є "всередині нас". Анатолій, вперше, заставив мене задуматись над концепцією "зовнішнього" Бога, що Вам не вдавалось зробити вже протягом, напевно, 5-и років (?)
2003.06.20 | Георгій
Re: Цікавий фантастично-релігійний витвір пана Анатолія
Ви мене з кимось плутаєте. Я Вам ніколи не нав"язував ніякої концепції Бога. Я тільки ділився з людьми тим, про що думав. А цю репліку я помістив сюди тому, що не люблю, коли пишуть щось на кшталт, "Я Солженіцина нє чітал, но рєшітельно осуждаю."2003.06.20 | Вільнодум
Re: Цікавий фантастично-релігійний витвір пана Анатолія
Георгій пише:> Ви мене з кимось плутаєте. Я Вам ніколи не нав"язував ніякої концепції Бога. [...]
^^^(V) Це є ще один приклад того, як важко з Вами вести диспут, бо я ПРО ОДНЕ а Ви ПРО ДРУГЕ. Забудьте на хвилинку про Біблію і ВСІ її цитати (включаючи ті, які є в дописі Анатолія)! Тепер "читайте" в тексті Анатолія тільки "концепції", тільки логіку загально-філософського, якщо можна так сказати, напрямку. Тепер скажіть, про що стаття?
Ви мені не "нав'язували" концепції Бога, але Ви мене і інших вже не раз "задовбували" цитатами з Біблії, які ніби-то, є в підтримку того, що Бог є із-зовні, а ми його "раби", які повинні Його послухатися (тому що так написано в Біблії, бо іншого розумного "спілкування" з Богом у Вас нема!) і не звертати уваги на персональний "розум", який є недосконалим і нікчемним, і не спроможнім "судити" Бога! Щось на цей шквалт! Намагання "перевести" Ваше мислення в інше русло, наприклад таке, яке представлене дописом Анатолія, були неможливими, бо інакше мислити, ніж Ви мислите, Ви просто не здатні. Те ж саме трапиться зараз, я наперед відчуваю, і ми не зрозуміємо один одного. Тому я вже готовий кинути цю розмову, щоб не гаяти час.
2003.06.20 | Георгій
Про виривання висловлювань Христа з їх контексту
> (А.)Спочатку вчення Ісуса було спрямоване на пробудження людини, на надбання нею свободи від Демонічних Егрегорів, і в першу чергу від Яхве-Егрегора. Ісус казав: “Я сказав: Ви боги, сини Всевишнього всі ви”. (Іван 10:34).(ГП) Подивіться уважно, про що взагалі йдеться в десятому розділі Євангелії від Івана, і в якому контексті Христос сказав, "ви боги" (повний і точний текст 34 вірша: "Відповів їм Ісус: 'Хіба не написано в вашім Законі, 'Я сказав: ви боги?' "). Ці його слова є цитатою з Псалма 82:6, де Бог звертається до СУДДІВ Ізраїлю. Фарисеї закидали Христові, що він богохульствує, називаючи себе Божим Сином і таким чином натякаючи, що якась людина може стати нарівні з Богом. Тоді Христос використав Пс. 82:6 як ілюстрацію того, що Бог у своєму Слові - Біблії називає, у метафоричному значенні, "богами" ЛЮДЕЙ, яких ВІН наділив від свого імені певними повновагами, наприклад, чинити суд. Бог також метафорично називає цих суддів своїми синами. Тоді, вів далі Христос, якщо Бог називає людей - ЗА ПЕВНОЇ УМОВИ, а саме якщо вони діють ВІД ЙОГО ІМЕНІ - "богами" і "синами," а він (Христос) несе людям Боже Слово (власне, сам Є цим Словом) - в чому ж богохульство? Думаю, що саме в цьому смисл Ів. 10:34, а не в тому, що Христос хотів сказати, що людина і Бог це одне і те саме, або що він є звичайна, пересічна людина.
2003.06.20 | Шевченко
Re: Я б не назвав людину Богом, але.....
Якщо брати до уваги, що Бог створив людину на свою подобу(не фізично, звичайно), а власне, давши йому частинку свого розуму, то "дефакто" можна сказати, що ми є частинкою Бога. А якщо "частинкою Бога то...?Думаю, що Анатолієве поняття далеко від нашого не відійшло. Відмінно від Бога, ми є ще людьми, як і був Ісус. Різниця між нами і Ісусом, що ми часто творимо зло, натомість Ісус був втіленням добра.
Які Ваші думки? Може я тут щось не зрозумів, то поясніть. Ви ж є експерт з релігії, я їм не є.
2003.06.20 | Георгій
Я теж не експерт
Як "аматор," можу тільки сказати, що Бог дійсно може досягнути і досягає кожного з нас. Він дає нам те, що апостол Павло називає "плодами Духа" - любов, радість, мир, довготерпіння, добрість, милосердя, віру, стриманість, лагідність. У цьму відношенні в нас дійсно може бути "часточка Бога."2003.06.21 | Георгій
Кілька запитань
Пп. Вільнодуме і Анатолію,Прочитав ще раз цей допис і маю до вас кілька запитань по тексту.
1. Наскільки я зрозумів, за Вашою теорією егрегор є певним утворенням (незрозумілої мені "тонкої" "іноматеріальної" природи), який походить від певних груп людей. На якій підставі тоді стверджується, що від стародавніх єгиптян походив саме злий егрегор, а від стародавніх оріїв - добрий? Чи за вашою теорією народи а пріорі є добрими і злими? Як би відреагував на таку теорію нащадок стародавніх єгиптян, якби він був зараз живий і читав це?
2. У вашому тексті є інформація про деяких персонажів, які згадуються в Біблії, причому вона дуже розходиться з тією інформацією, яка міститься в Біблії. Наприклад, у вашому тексті говориться, що Мойсей не був левітом (за Біблією, він був з племені Левія і за батьком, і за матір'ю), що Аарон був приставлений до Мойсея жерцями (за Біблією, Аарон був старшим братом Мойсея і найстаршим над усіма жерцями-левітами, тобто він ніким приставленим до Мойсея бути не міг), і т.д. Мені цікаво, а на чому ваші твердження базуються? Хіба є якісь надійні ПОЗАБІБЛІЙНІ джерела інформації (окрім буйної фантазії), з яких ми могли б судити про деталі біографії таких персонажів, як Мойсей і Аарон?
3. Ви стверджуєте, що егрегор левітів був егрегором страху, тоді як егрегор оріїв - егрегором добра, злагоди і любові. Але якщо уважно читати Тору, - витвір левітів! - в ній теж можна побачити дуже сильні, надзвичайно поетично сформульовані заклики до добра, злагоди і любові, а не тільки залякування. Коли Христос сказав, що найголовнішим для людини є любити Бога і ближнього, він дослівно цитував Тору. Закони життя, які містяться в Торі, передбачали пробачення всіх боргів і відпущення на волю рабів у певні (так звані "ювілейні") роки, обов'язкову турботу про бідних (наприклад, будь-який землероб мусив залишати зерно окрай поля для голодних, дозволяти їм підбирати колоски, тощо), звільнення від військової служби тих, хто недавно одружився, а також взагалі будь-кого, хто не хотів воювати, і т.д. Як ви це поясните?
Дякую,
Георгій
2003.06.22 | Вільнодум
Re: Кілька запитань
Ваші запитання, пане Георгій, є цікаві. Я не автор статті і тому не маю права відповідати. Вам треба написати пану Свистовичу, щоб він відновив доступ Анатолія до форуму. А чи захоче Анатолій приймати участь - то вже буде його власний вибір (his choice!).По темі. Я вже коментував, що я маю відмінні від Анатолія погляди на євреїв і їх вплив на нас і нашу духовність. Для мене стаття Анатолія є цікавою з іншої точки зору - з роз'яснення концепції "соціальної духовної сили", про яку я писав в гілці "Про Націоналізм". Тобто, концепція "егрегорів" починає обростати дуже означеним змістом, який мені стає зрозумілим і близьким. Подальші пошуки в цьому напрямку просто необхідні. Швиденько вертайте нам Анатолія !
2003.06.21 | Р.М.
Пaвло навчає вірно
Павлові проповіді не відрізняються по суті від Христової науки.Головною направляючою хриситиянства є усвідомлення недосконалості і тимчасовості земного буття. А отже необхідності змінити своє мислення, свою людську логіку. Павло не закликає ставати рабами, він учить. як позбутися гордині і всього з нею пов'язаного.
Поняття страх божий не означає страх перед Богом. Це страх залишитися без Бога.
П.С. Пане Георгію, врешті-решт, зробіть щось аби Пан Анатолій мав можливість доступу.
Р.М.
2003.06.21 | Георгій
Re: Павло навчає вірно
Р.М. пише:> Павлові проповіді не відрізняються по суті від Христової науки.
(ГП) Абсолютно згідний. Я вже кілька разів намагався на цьому форумі підкріпити цю думку прямим порівнянням того, що говорив і писав Павло, з тим, що говорив Христос в Євангеліях. РІВНО НІЧОГО такого, що суперечило б ученню Христа, в листах Павла нема. (Якщо, звичайно, не виривати слова з контексту і не дозволяти собі недобросовісного, неточного цитування - а саме це "павлоненависники" роблять весь час.)
> Головною направляючою хриситиянства є усвідомлення недосконалості і тимчасовості земного буття. А отже необхідності змінити своє мислення, свою людську логіку. Павло не закликає ставати рабами, він учить. як позбутися гордині і всього з нею пов'язаного.
(ГП) Так! І більше того, він на підставі свого дійсно блискучого знання староєврейського Закону і писань Пророків чітко показує, що Закон був створений, як ТИМЧАСОВА угода між Богом і його людьми, і що зараз, після хресної жертви Христа (до розуміння якої Закон підводив людину), буквоїдське "виконання Закону" втратило сенс. Саме Павлові християни завдячують за розробку поняття "спасіння не через Закон, а через Благодать." Я просто не знаю, як сильно треба ненавидіти (або як страшно треба бути обдуреним), щоби приписувати Павлові роль "слуги злого левітського егрегора," і т.д.
> Поняття страх божий не означає страх перед Богом. Це страх залишитися без Бога.
(ГП) Саме так. Я для себе завжди порівнюю цей "страх" зі "страхом" зробити щось таке, що заставить мою кохану жінку або дитину розчаруватися в мені. Маючи до них любов, і знаючи, що є деякі речі, які їм дуже не сподобаються, якщо я ці речі зроблю, я стараюся ці речі не робити. Що тут "рабського," принижуючого? *ТАКИЙ* "страх," на мою думку, НЕРОЗРИВНО пов"язаний з ЛЮБОВ"Ю. Як можна цього не розуміти, я теж не знаю.
> П.С. Пане Георгію, врешті-решт, зробіть щось аби Пан Анатолій мав можливість доступу.
(ГП) Як я вже сказав, я не можу своєю силою повернути його на цю сторінку, в мене нема для цього технічних засобів. Хай він напише п. Свистовичу, якщо він бажає повернутися. Я не заперечую!
2003.06.21 | Р.М.
Re: Павло навчає вірно
Георгій пише:> > П.С. Пане Георгію, врешті-решт, зробіть щось аби Пан Анатолій мав можливість доступу.
> (ГП) Як я вже сказав, я не можу своєю силою повернути його на цю сторінку, в мене нема для цього технічних засобів. Хай він напише п. Свистовичу, якщо він бажає повернутися. Я не заперечую!
А чому б Вам самому не свиснути Свистовичу?
2003.06.21 | Р.М.
Добре, якщо гора не іде до Магомета, - Магомет іде до гори
Пане Анатолію! Аго-о-ов!!! Свистіть до Свистовича, ми чекаємо на Вас!2003.06.21 | Георгій
Re: Добре, якщо гора не іде до Магомета, - Магомет іде до гори
Я не можу за пана Анатолія писати п. Свистовичу. А раптом він не хоче більше сюди?2003.06.21 | Галаган
Думаю йому й в історії непогано ;) (-)