То що ж воно є - християнство?
12/16/2003 | СОШ
Так ми вважаємо віру лише половиною справи.Хоч і вона значить багато. Наші праісторичні релігії виникли природньо, давали людині пояснення свого місця і ролі в природі - а значить розкривали програму майбутнього людства як єдиної цивілізації. Надумане ж у період початку міжнаціонального суперництва християнство було одразу заражене хитрістю та підступністю тієї боротьби. І так же одразу й стало знаряддям тієї боротьби - його використання у цій ролі от і вся християнська історія - з інквізиціями, поневоленнями других народів, геноцидами індіанців Америки...Хіба може з цього всього виникнути гуманна людинозахисна релігія. Таке воно і виросло - яке майбутне пропонує християнство людству ? - чакати смерті (армагедону)
Тому і заклики християн є оманливими. Де ви бачили в практиці християнства "Релігія це особиста справа"? Коли воно едине в історії цивілізації запровадило комуністичне поголовне заганяння в християнство.А де ви бачили в серед помічених суспільством справ християнських церков -"Праця для добра своєї нації, культури, мови і т.д. можуть і атеїсти і рідновіри і християни ..." ..Вкажіть мені хоч одну" хр. церкву , яка виступила би проти цієї сатанинської вакханалії, що твориться тепер на Україні.Зато церкви хутень наставляють з густиною , щоб було не менше , як парткомів. Стадо ж не повинно випасти з під-контролю.
Тому і заклики християн є оманливими. Де ви бачили в практиці християнства "Релігія це особиста справа"? Коли воно едине в історії цивілізації запровадило комуністичне поголовне заганяння в християнство.А де ви бачили в серед помічених суспільством справ християнських церков -"Праця для добра своєї нації, культури, мови і т.д. можуть і атеїсти і рідновіри і християни ..." ..Вкажіть мені хоч одну" хр. церкву , яка виступила би проти цієї сатанинської вакханалії, що твориться тепер на Україні.Зато церкви хутень наставляють з густиною , щоб було не менше , як парткомів. Стадо ж не повинно випасти з під-контролю.
Відповіді
2003.12.16 | Анатолій
Як же ж треба ненавидіти свій Народ -
Щоб у своїй країні - Україні, щоб у церквах, які будували руки українців, щоб серед народу українського - ПРОПАГУВАТИ НЕ УКРАЇНСЬКУ, А ЧУЖУ НАМ ЖИДІВСЬКУ ІСТОРІЮ, ПОПУЛЯРИЗУВАТИ ЧУЖОГО НАМ ЖИДІВСЬКОГО БОГА, ВИХОВУВАТИ УКРАЇНСЬКИХ ЛЮДЕЙ У ЧУЖИХ НАМ ЖИДІВСЬКИХ ТРАДИЦІЯХ, НАСАДЖУВАТИ УКРАЇНСЬКИМ ЛЮДЯМ ЧУЖІ ЇМ СВЯТА ТА ПРИНЦИПИ, СІЯТИ В ДУШАХ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ СТРАХ БОЖИЙ, ПРИНИЖУВАТИ УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД.Ці люди, які так роблять є не тільки манкуртами, які втратили свою генетичну та духовну пам"ять, є не тільки зрадниками українського народу, є не тільки ворогами українського народу, А перш за все є ЗОМБІ, яким навіть страшно подумати що це не так. Цих зомбі ви всі одразу побачите на цьому Майдані (та й раніше бачили), які зі своїм зомбі-завзяттям накидаються на будь-якого українця, який ДОЗВОЛЯЄ СОБІ ТУТ, серед ортодоксальних юдо-християн пропагувати своє "паганство". Ну а інших заціпить СТРАХ, їхній страх божий. Вони будуть самі собі блокувати підсвідомість і таким чином навіть помислити над ціми словами не будуть мати змоги.
Той хто має очі, побачить...
Анатолій
2003.12.16 | Тестер
Re: Атеїст Тестер підтримує Анатолія і Соша (-)
2003.12.16 | Георгій
У чому? В тому, що я (християнин) ненавиджу наш з Вами народ?(-)
2003.12.17 | Anatoliy
Re: У чому? В тому, що я (християнин) ненавиджу наш з Вами народ?
Читайте, і Ви побачите. Ви ж навіть не хочете читати що Вам пишуть.Як Ви назвете ту людину, якій кажеш що два на два буде чотири, а вона навіть не баче цього? Правильно - дебілом. Я ж Вас так не називаю, а бучу тільки, що ви зомбі...
Анатолій
2003.12.18 | Тестер
Re: Безособово (-)
2003.12.22 | Георгій
Добре, хай безособово, але...
... невже Ви дійсно вірите, що християни ненавидять наш з Вами народ?2006.01.17 | Социст
А що таке атеїст? (--)
2003.12.16 | Георгій
Re: То що ж воно є - християнство?
Думаю, що християнство є в першу чергу стилем або способом життя індивіда, коли той завдяки незбагненній раціональному мисленню силі починає раптом вірити в те, що Христос є Господом і Спасителем людства і кожної окремої людини. Під впливом такої віри людина починає звіряти абсолютно кожний свій вчинок з Христом (тобто робити щось подібне тому, що Володимир Маяковський колись описав словами, "Я себя под Лениньім чищу," тільки замість Леніна християнин має Христа). Людина починає бажати бути в гармонії з Христом, бути достойною Христа. Ці бажання ведуть до активної, напруженої внутрішньої роботи людини над собою, роботи, яка триває все людське життя. Метою цієї роботи є, фактично, дати у своєму серці місце всьому тому доброму, хорошому, любовному, мирному, що іде до людей від їх абсолютно доброго люблячого Бога. В якийсь момент цієї роботи людина починає активно шукати одновірців, іде до церкви і стає, за виразом апостола Павла, частиною Христового "тіла" - вселенської спільноти християн.Під християнством також іноді розуміють діяльність християнських церков, але тут, на мою думку, потрібна обережність. Історія церков відображує історію людства з її війнами, колотнечею, заздрістю, жадібністю, і т.д., тому в діяльності християнських церков було - об"єктивно не могло не бути - багато зовсім не-християнського. Може, це звучить парадоксально, але я думаю, що це так.
2003.12.16 | tmp
Re: То що ж воно є - християнство?
СОШ пише:> Так ми вважаємо віру лише половиною справи.
кто эт - "ми"?
> Хоч і вона значить багато. Наші праісторичні релігії виникли природньо, давали людині пояснення свого місця і ролі в природі - а значить розкривали програму майбутнього людства як єдиної цивілізації.
> Надумане ж у період початку міжнаціонального суперництва християнство було одразу заражене хитрістю та підступністю тієї боротьби.
Неправда, вернее ложь - сознательное или беСсознательное заявление, не подтвержденное ни доказательствами, ни фактами, ни т.б. истиной.
> І так же одразу й стало знаряддям тієї боротьби - його використання у цій ролі от і вся християнська історія - з інквізиціями, поневоленнями других народів, геноцидами індіанців Америки...
Не ставьте в один ряд св. Инквизицию РКЦ, порабощение иных народов, геноцид индейцев Америки или любой иной геноцид. Каждая из этих трагедий человечества имеет как свои причины, так и свои последствия.
Истинное христианство здесь вообще не при чем. С тем же успехом я мог бы заявить, что причиной этого явилось "юдо-христианство" (или как там оно называется) некоего г-на Анатолия.
> Хіба може з цього всього виникнути гуманна людинозахисна релігія. Таке воно і виросло - яке майбутне пропонує християнство людству ? - чакати смерті (армагедону)
Кто Вам сказал, что к примеру Православие является "гуманной человекозащитнической" религией? А? Где это написано? Кто из его святых так говорил? Вероятно это откуда-то из рекламных брошюрок неких сект, лишь "рядящихся под православие" или просто из-за Вашего упрощенного взгляда на жизнь мира сего.
> Тому і заклики християн є оманливими. Де ви бачили в практиці християнства "Релігія це особиста справа"?
Вы вообще представляете себе что есть религия, этика, религиозная этика, фило- тео- софия, -логия? Да наберите же просто в Гугле эти слова! - получите исчерпывающие ответы..
> Коли воно едине в історії цивілізації запровадило комуністичне поголовне заганяння в християнство.
вот человек интересный! а?
"Загнать" можно куда угодно и кого угодно - дури хватило б, но станет ли загнанный христианином? Людей в концлагеря загоняли, но многие именно там и становились настоящими христианами..
Хотя, да... заведение с надписью "каждому - свое" и есть по Вашему церковь.. и есть "религия це особиста справа".
На заборе сами знаете че пишут, но там же дрова лежат! - народная мудрость.
> А де ви бачили в серед помічених суспільством справ християнських церков -"Праця для добра своєї нації, культури, мови і т.д. можуть і атеїсти і рідновіри і християни ..."
извините, но совершенно непонятно че эт Вы там написали... Вы можете ясней сформулировать свою мысль?
> ..Вкажіть мені хоч одну" хр. церкву , яка виступила би проти цієї сатанинської вакханалії, що твориться тепер на Україні.
Кто Вы? что значит у Вас "сатанинської вакханалії"? Где у Вас сатана?
> Зато церкви хутень наставляють з густиною , щоб було не менше , як парткомів.
Пусть будут.. Иноверцам того не понять.
> Стадо ж не повинно випасти з під-контролю.
да
2003.12.17 | Anatoliy
Re: То що ж воно є - християнство? До ТМП
> Так ми вважаємо віру лише половиною справи.кто эт - "ми"?
(А)УКРАЇЦІ, ЯКІ ЛЮБЛЯТЬ СВОЮ ЗЕМЛЮ, СВОЮ МОВУ, СВІЙ РІД, СВОЇХ БОГІВ, СВІЙ ХЛІБ, СВОЮ ПРАЦЮ...
> Хоч і вона значить багато. Наші праісторичні релігії виникли природньо, давали людині пояснення свого місця і ролі в природі - а значить розкривали програму майбутнього людства як єдиної цивілізації.
> Надумане ж у період початку міжнаціонального суперництва християнство було одразу заражене хитрістю та підступністю тієї боротьби.
Неправда, вернее ложь - сознательное или беСсознательное заявление, не подтвержденное ни доказательствами, ни фактами, ни т.б. истиной.
ВАШИ ВИГУК -неправда - ТА ЗВИНУВАЧЕННЯ ЩО ЦЕ БРЕХНЯ І Є СПРАВЖНЬОЮ БРЕХНЕЮ. БО ЯК КАЗАВ ІСУС - ВАШ БАТЬКО ДИЯВОЛ І ВОЛОДАР БРЕХНІ...
> І так же одразу й стало знаряддям тієї боротьби - його використання у цій ролі от і вся християнська історія - з інквізиціями, поневоленнями других народів, геноцидами індіанців Америки...
Не ставьте в один ряд св. Инквизицию РКЦ, порабощение иных народов, геноцид индейцев Америки или любой иной геноцид. Каждая из этих трагедий человечества имеет как свои причины, так и свои последствия.
Истинное христианство здесь вообще не при чем. С тем же успехом я мог бы заявить, что причиной этого явилось "юдо-христианство" (или как там оно называется) некоего г-на Анатолия.
НЕ ТРЕБА НАС ДУРИТИ. ЩЕ НІ ОДИН З КОМУНІСТІВ НЕ ВІДМОВИВСЯ ВІД МАРКСИЗМУ. ВОНИ ВАРТІ ЗА ЦЕ ПОВАГИ. ВИ Ж ВІДМОВЛЯЄТЕСЯ ВІД СВОГО ЮДЕЙСЬКОГО БІБЛІЙНОГО ПІДГРУНТЯ ЧЕРЕЗ ВАШ ПРИРОДНІЙ АНТИСИМІТИЗМ. ЩОДО ТОГО, ЩО ХРИСТИЯНИ НАЙАГРЕСИВНІША СЕКТА У СВІТІ ЩЕ З ЧАСІВ ЙОГО СТВОРЕННЯ - ТО ЦЕ ТАКОЖ ЧИСТІСІНЬКА ПРАВДА. ТРЕБА ТІЛЬКИ ЗНАТИ ІСТОРІЮ. ВИНИЩЕННЯ АЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ БІБЛІОТЕКИ, ВИНИЩЕННЯ АЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО МУСИЛЬЙОНУ (УНІВЕРСИТЕТУ), ВИНИЩЕННЯ АЛЕКСАНДРІЙСЬКИХ ПЕДАГОГІВ УНІВЕРСИТЕТУ - ОСЬ ОДИН З ІСТОРИЧНИХ ПОЧАТКІВ ХРИСТИЯНСЬКОЇ СЕКТИ. ЮДО-ХРИСТИЯНСТВО НЕ ДАРМА БАЗУЄТЬСЯ НА
НЕЗНАННІ СВОЇХ ВІРУЮЧИХ ТА НА ЇХ ЗОМБУВАННІ. ВИ Й ЦЕ, ЩО Я ПИШУ НЕ ЗДАТНІ БУДЕТЕ СПРИЙНЯТИ.
> Хіба може з цього всього виникнути гуманна людинозахисна релігія. Таке воно і виросло - яке майбутне пропонує християнство людству ? - чакати смерті (армагедону)
Кто Вам сказал, что к примеру Православие является "гуманной человекозащитнической" религией? А? Где это написано? Кто из его святых так говорил? Вероятно это откуда-то из рекламных брошюрок неких сект, лишь "рядящихся под православие" или просто из-за Вашего упрощенного взгляда на жизнь мира сего.
НЕ ПЛУТАЙТЕ БОЖИЙ ДАР З ЯЄШНЕЮ. ЮДО-ХРИСТИЯНСТВО, А ЦЕ Ф ОРТОДОКСІЯ, ЯКУ ВИ НАЗИВАЄТЕ ПРАВОСЛАВІЄМ, Є ТИМ ЖЕ ЗОМБУВАЛЬНИМ ВЧЕННЯМ, ЯК І КАТОЛИЗМ ТА ІНШІ ТЕЧІЇ. І БУДЬ-ЯКА СЕКТА, ЩО ВИЙШЛА З ЮДО-ХРИСТИЯНСТВА ЗАВЖДИ, ПОВТОРЮЮ ЗАВЖДИ, БАЗУЄ СВОЄ ВЧЕННЯ НА СТРАХОВІ БОЖОМУ. ОЦЕ ВЖЕ І Є ЗОМБУВАННЯ. УВАЖНО ЧИТАЙТЕ СВОЇ ЛЮДИНОНЕНАВИСНІ КНИЖКИ - БІБЛІЮ І ВИ ПОБАЧИТЕ ЦЕ. НЕ ПОБАЧИТЕ, ПИТАЙТЕ, ДОПОМОЖУ. АЛЕ Я ТОЧНО ЗНАЮ - НЕ СПИТАЄТЕ ЧЕРЕЗ СТРАХ БОЖИЙ.
> Тому і заклики християн є оманливими. Де ви бачили в практиці християнства "Релігія це особиста справа"?
Вы вообще представляете себе что есть религия, этика, религиозная этика, фило- тео- софия, -логия? Да наберите же просто в Гугле эти слова! - получите исчерпывающие ответы..
ВИ ХОЧ ВІРИТЕ У ТЕ, ЩО ГОВОРИТЕ ТУТ? РОЗУМ У ВАС ВЛАСНИЙ Є, ЧИ СУЦІЛЬНИЙ ГУГЛЬ? ЄДИНЕ МОЄ БАЖАННЯ ВІД ВАС - ВКЛЮЧИТИ ЛІВУ ПІВКУЛЮ МОЗКУ, ЯКА У ВАС ЗАБЛОКОВАНА СТРАХОМ. ЯК ТІЛЬКИ УВІМКНЕТЬСЯ, ОДРАЗУ ПОБАЧИТЕ ЩО Є ХУ.
> Коли воно едине в історії цивілізації запровадило комуністичне поголовне заганяння в християнство.
вот человек интересный! а?
ТА НЕ ІНТЕРЕСНА ЛЮДИНА, А ЗДРАВОМИСЛЯЧА, БО КОМУНІЗМ, ЯК І РЕЛІГІЯ БАЗУЄТЬСЯ НА БЕЗУМОВНІЙ ВІРІ ТА ЛЮБОАВІ ДО СВОЇХ ВОЖДІВ. МО ЗГАДАЄТЕ, ЯКЩО МАЄТЕ ЗНАННЯ, ХТО БУЛИ ЗА НАЦІОНАЛЬНІСТЮ ВСІ КОМУНІСТИЧНІ ВОЖДІ ТА ІДЕОЛОГИ? ВКЛЮЧАЙТЕ, ВКЛЮЧАЙТЕ ЛІВУ ПІВКУЛЮ...
"Загнать" можно куда угодно и кого угодно - дури хватило б, но станет ли загнанный христианином? Людей в концлагеря загоняли, но многие именно там и становились настоящими христианами..
Хотя, да... заведение с надписью "каждому - свое" и есть по Вашему церковь.. и есть "религия це особиста справа".
На заборе сами знаете че пишут, но там %
2003.12.17 | Анатолій
Re: То що ж воно є - християнство? До ТМП (2 ч)
На заборе сами знаете че пишут, но там же дрова лежат! - народная мудрость.НЕ НА ЗАБОРЕ, А НА САРАЇ... ВАША МУДРІСТЬ - ЦЕ МУДРІСТЬ ДУРАКА. ДЛЯ ВАС ЖЕ ТЕРТУЛІАН СКАЗАВ - ВІРУЮ БО АБСУРДНО...
> А де ви бачили в серед помічених суспільством справ християнських церков -"Праця для добра своєї нації, культури, мови і т.д. можуть і атеїсти і рідновіри і християни ..."
извините, но совершенно непонятно че эт Вы там написали... Вы можете ясней сформулировать свою мысль?
НАПИСАНО СТОВІДСОТКОВО ЯСНО, АЛЕ ТОЙ ХТО НЕ МАЄ ОЧЕЙ НЕ ПОБАЧИТЬ...
> ..Вкажіть мені хоч одну" хр. церкву , яка виступила би проти цієї сатанинської вакханалії, що твориться тепер на Україні.
Кто Вы? что значит у Вас "сатанинської вакханалії"? Где у Вас сатана?
НЕ ВАЛЯЙТЕ ДУРАКА, САТАНИЗ ПРОПАГУЄ САМЕ ЮДО-ХРИСТИЯНСЬКА ЦЕРКВА. АЛЕ ЧЕРЕЗ ТЕ, ЩО САТАНА БЮУВ РІВНИМ З ЮДЕЙСЬКИМ БОГОМ, ВІН ВАМ І ПОЗАЛИВАВ ОЧІ, ЩО У ЛІКАРНЯХ НАЗИВАЮТЬ - ЗОМБІЮВАННЯМ. ОТ ВИ І НЕ БАЧИТЕ. ВКЛЮЧАЙТЕ ВЛАСНІ МІЗКИ І НЕ ДУМАЙТЕ КАТЕГОРІЯМИ ГЕОРГІЯ, СВІДКІВ, ПОПІВ, ПРЕСВІТЕРІВ І ЯКИХ ЩЕ ТАМ ПРОДАВЦІВ ОПІЮ...
> Зато церкви хутень наставляють з густиною , щоб було не менше , як парткомів.
Пусть будут.. Иноверцам того не понять.
ІНОВІРЦІ, ПЕРШ ЗА ВСЕ Є ВИ, БО У ВАС ВІРА НЕ УКРАЇНСЬКА, І НАВІТЬ НЕ РОСІЙСЬКА, А ЮДО-ХРИСТИЯНСЬКА. ОТЖЕ, ХТО ІНОВІРЕЦЬ ТУТ?
> Стадо ж не повинно випасти з під-контролю.
да
ТАК, ЯК І ВИ, Я ЗГОДЕН. СТАДО МАЄ БУТИ ПІДПОРЯДКОВАНЕ СВОЇМ ПАСТУХАМ, СЕБТО ПО ВАШОМУ - ПАСТИРЯМ. ВОНО, СЛАВА БОГУ У ВАС ТАК І НАЗИВАЄТЬСЯ. ОТОЖ ВАС І ПАСЛИ, І ПАСУТЬ І БУДУТЬ ПАСТИ, ДОПОКИ НЕ ВКЛЮЧИТЕ ЛІВУ ПІВКУЛЮ ГОЛОЛВНОГО МОЗКУ.
БАЖАЮ ВАМ ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО
Анатолій
2003.12.17 | tmp
Re: То що ж воно є - християнство? До ТМП (2 ч)
продолжим..Анатолій пише:
> На заборе сами знаете че пишут, но там же дрова лежат! - народная мудрость.
>
> НЕ НА ЗАБОРЕ, А НА САРАЇ...
угу, скажите это турку..
Впрочем, как видно, Вы в этом знаете толк.
> ВАША МУДРІСТЬ - ЦЕ МУДРІСТЬ ДУРАКА. ДЛЯ ВАС ЖЕ ТЕРТУЛІАН СКАЗАВ - ВІРУЮ БО АБСУРДНО...
ок..
> > А де ви бачили в серед помічених суспільством справ християнських церков -"Праця для добра своєї нації, культури, мови і т.д. можуть і атеїсти і рідновіри і християни ..."
> извините, но совершенно непонятно че эт Вы там написали... Вы можете ясней сформулировать свою мысль?
> НАПИСАНО СТОВІДСОТКОВО ЯСНО, АЛЕ ТОЙ ХТО НЕ МАЄ ОЧЕЙ НЕ ПОБАЧИТЬ...
ок
"ясно" это значит, что дальнейшему пояснению не подлежит?
> > ..Вкажіть мені хоч одну" хр. церкву , яка виступила би проти цієї сатанинської вакханалії, що твориться тепер на Україні.
> Кто Вы? что значит у Вас "сатанинської вакханалії"? Где у Вас сатана?
> НЕ ВАЛЯЙТЕ ДУРАКА, САТАНИЗ ПРОПАГУЄ САМЕ ЮДО-ХРИСТИЯНСЬКА ЦЕРКВА. АЛЕ ЧЕРЕЗ ТЕ, ЩО САТАНА БЮУВ РІВНИМ З ЮДЕЙСЬКИМ БОГОМ,
никогда такого не было, заблуждаетесь. А желанье сатаны суть наши заблуждения.
> ВІН ВАМ І ПОЗАЛИВАВ ОЧІ, ЩО У ЛІКАРНЯХ НАЗИВАЮТЬ - ЗОМБІЮВАННЯМ. ОТ ВИ І НЕ БАЧИТЕ. ВКЛЮЧАЙТЕ ВЛАСНІ МІЗКИ І НЕ ДУМАЙТЕ КАТЕГОРІЯМИ ГЕОРГІЯ, СВІДКІВ, ПОПІВ, ПРЕСВІТЕРІВ І ЯКИХ ЩЕ ТАМ ПРОДАВЦІВ ОПІЮ...
> > Зато церкви хутень наставляють з густиною , щоб було не менше , як парткомів.
> Пусть будут.. Иноверцам того не понять.
> ІНОВІРЦІ, ПЕРШ ЗА ВСЕ Є ВИ, БО У ВАС ВІРА НЕ УКРАЇНСЬКА, І НАВІТЬ НЕ РОСІЙСЬКА, А ЮДО-ХРИСТИЯНСЬКА. ОТЖЕ, ХТО ІНОВІРЕЦЬ ТУТ?
Вы различаете понятия "иноворец" (отношение к вере) и "иноземец" (отношение к территории, земле, стране)?
Нет? Тогда мой ответ Вам не понять..
Да? Так чеж тогда спрашиваете?
> > Стадо ж не повинно випасти з під-контролю.
> да
> ТАК, ЯК І ВИ, Я ЗГОДЕН. СТАДО МАЄ БУТИ ПІДПОРЯДКОВАНЕ СВОЇМ ПАСТУХАМ, СЕБТО ПО ВАШОМУ - ПАСТИРЯМ. ВОНО, СЛАВА БОГУ У ВАС ТАК І НАЗИВАЄТЬСЯ. ОТОЖ ВАС І ПАСЛИ, І ПАСУТЬ І БУДУТЬ ПАСТИ, ДОПОКИ НЕ ВКЛЮЧИТЕ ЛІВУ ПІВКУЛЮ ГОЛОЛВНОГО МОЗКУ.
ок
> БАЖАЮ ВАМ ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО
спасибо
> Анатолій
искренне Ваш во Христе,
2003.12.18 | Анатолій
Re: То що ж воно є - християнство? До ТМП (2 ч)
продолжим..Анатолій пише:
> На заборе сами знаете че пишут, но там же дрова лежат! - народная мудрость.
>
> НЕ НА ЗАБОРЕ, А НА САРАЇ...
угу, скажите это турку..
(А)А Я Й КАЖУ ТУРКУ, А НЕ УКРАЇНЦЮ!!!
Впрочем, как видно, Вы в этом знаете толк.
(А) Знаю, і не тільки в турках...
> ВАША МУДРІСТЬ - ЦЕ МУДРІСТЬ ДУРАКА. ДЛЯ ВАС ЖЕ ТЕРТУЛІАН СКАЗАВ - ВІРУЮ БО АБСУРДНО...
ок..
(А) Зомбі, хіба не так? Нормальна людина з цим погодитися не може. А от тварина чи зомбі, та скаже ОК..
> > А де ви бачили в серед помічених суспільством справ християнських церков -"Праця для добра своєї нації, культури, мови і т.д. можуть і атеїсти і рідновіри і християни ..."
> извините, но совершенно непонятно че эт Вы там написали... Вы можете ясней сформулировать свою мысль?
> НАПИСАНО СТОВІДСОТКОВО ЯСНО, АЛЕ ТОЙ ХТО НЕ МАЄ ОЧЕЙ НЕ ПОБАЧИТЬ...
ок
"ясно" это значит, что дальнейшему пояснению не подлежит?
(А) Рекомендую згадати мову неньки, мо зрозумієте...
> > ..Вкажіть мені хоч одну" хр. церкву , яка виступила би проти цієї сатанинської вакханалії, що твориться тепер на Україні.
(А) Юдо-християнських церков, щоб виступили проти кучмоїдної вакханалії в Україні і справді немає, спитажєте чому?...
> Кто Вы? что значит у Вас "сатанинської вакханалії"? Где у Вас сатана?
(А) А тому, що юдо-християнські церкви через свій сатанізм самі приймають участь у цій вакханалії і зомбують таких як ви...
> НЕ ВАЛЯЙТЕ ДУРАКА, САТАНИЗ ПРОПАГУЄ САМЕ ЮДО-ХРИСТИЯНСЬКА ЦЕРКВА. АЛЕ ЧЕРЕЗ ТЕ, ЩО САТАНА БЮУВ РІВНИМ З ЮДЕЙСЬКИМ БОГОМ,
никогда такого не было, заблуждаетесь. А желанье сатаны суть наши заблуждения.
(А) Ви просто не знаєте і не хочете зхнати історії. Бо зомбі.
> ВІН ВАМ І ПОЗАЛИВАВ ОЧІ, ЩО У ЛІКАРНЯХ НАЗИВАЮТЬ - ЗОМБІЮВАННЯМ. ОТ ВИ І НЕ БАЧИТЕ. ВКЛЮЧАЙТЕ ВЛАСНІ МІЗКИ І НЕ ДУМАЙТЕ КАТЕГОРІЯМИ ГЕОРГІЯ, СВІДКІВ, ПОПІВ, ПРЕСВІТЕРІВ І ЯКИХ ЩЕ ТАМ ПРОДАВЦІВ ОПІЮ...
> > Зато церкви хутень наставляють з густиною , щоб було не менше , як парткомів.
> Пусть будут.. Иноверцам того не понять.
> ІНОВІРЦІ, ПЕРШ ЗА ВСЕ Є ВИ, БО У ВАС ВІРА НЕ УКРАЇНСЬКА, І НАВІТЬ НЕ РОСІЙСЬКА, А ЮДО-ХРИСТИЯНСЬКА. ОТЖЕ, ХТО ІНОВІРЕЦЬ ТУТ?
Вы различаете понятия "иноворец" (отношение к вере) и "иноземец" (отношение к территории, земле, стране)?
Нет? Тогда мой ответ Вам не понять..
Да? Так чеж тогда спрашиваете?
(А) Не переводьте рейки. Це метода саме юдо-християн. Я ясно кажу - юдо-християнин в Україні є ІНОВІРЕЦЬ. Між іншим, точно так, як і в Росії.
> > Стадо ж не повинно випасти з під-контролю.
> да
> ТАК, ЯК І ВИ, Я ЗГОДЕН. СТАДО МАЄ БУТИ ПІДПОРЯДКОВАНЕ СВОЇМ ПАСТУХАМ, СЕБТО ПО ВАШОМУ - ПАСТИРЯМ. ВОНО, СЛАВА БОГУ У ВАС ТАК І НАЗИВАЄТЬСЯ. ОТОЖ ВАС І ПАСЛИ, І ПАСУТЬ І БУДУТЬ ПАСТИ, ДОПОКИ НЕ ВКЛЮЧИТЕ ЛІВУ ПІВКУЛЮ ГОЛОЛОВНОГО МОЗКУ.
(А) Дякую, що погодилися!!
ок
> БАЖАЮ ВАМ ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО
спасибо
> Анатолій
искренне Ваш во Христе,
(А) Та хоч у Дупі - це Ваша приватна справа.
2003.12.17 | tmp
Re: То що ж воно є - християнство? До ТМП
Anatoliy пише:> кто эт - "ми"?
> (А)УКРАЇЦІ, ЯКІ ЛЮБЛЯТЬ СВОЮ ЗЕМЛЮ, СВОЮ МОВУ, СВІЙ РІД, СВОЇХ БОГІВ, СВІЙ ХЛІБ, СВОЮ ПРАЦЮ...
зачем так кричать? я слышу, вижу..
> > Хоч і вона значить багато. Наші праісторичні релігії виникли природньо, давали людині пояснення свого місця і ролі в природі - а значить розкривали програму майбутнього людства як єдиної цивілізації.
> > Надумане ж у період початку міжнаціонального суперництва християнство було одразу заражене хитрістю та підступністю тієї боротьби.
> Неправда, вернее ложь - сознательное или беСсознательное заявление, не подтвержденное ни доказательствами, ни фактами, ни т.б. истиной.
> ВАШИ ВИГУК -неправда - ТА ЗВИНУВАЧЕННЯ ЩО ЦЕ БРЕХНЯ І Є СПРАВЖНЬОЮ БРЕХНЕЮ. БО ЯК КАЗАВ ІСУС - ВАШ БАТЬКО ДИЯВОЛ І ВОЛОДАР БРЕХНІ...
как видите, несмотря на Ваш крик яснее речь не стала.. Мне так и осталось не понятным то ли Вы сказали выдуманную Вами же прямую речь Христа, то ли просто обвинили Его в том, что Он дьявол.. Проясните пожалуйста, что же Вы имели таки в виду.. Только не кричите пожалуйста - так ведь ничего не слышно..
> > І так же одразу й стало знаряддям тієї боротьби - його використання у цій ролі от і вся християнська історія - з інквізиціями, поневоленнями других народів, геноцидами індіанців Америки...
> Не ставьте в один ряд св. Инквизицию РКЦ, порабощение иных народов, геноцид индейцев Америки или любой иной геноцид. Каждая из этих трагедий человечества имеет как свои причины, так и свои последствия.
> Истинное христианство здесь вообще не при чем. С тем же успехом я мог бы заявить, что причиной этого явилось "юдо-христианство" (или как там оно называется) некоего г-на Анатолия.
> НЕ ТРЕБА НАС ДУРИТИ. ЩЕ НІ ОДИН З КОМУНІСТІВ НЕ ВІДМОВИВСЯ ВІД МАРКСИЗМУ.
M$ Горбачев к примеру.. Хотя, конечно не мне судить кто из них истинный, а кто нет - Вам видимо виднее..
> ВОНИ ВАРТІ ЗА ЦЕ ПОВАГИ. ВИ Ж ВІДМОВЛЯЄТЕСЯ ВІД СВОГО ЮДЕЙСЬКОГО БІБЛІЙНОГО ПІДГРУНТЯ ЧЕРЕЗ ВАШ ПРИРОДНІЙ АНТИСИМІТИЗМ.
док, эт диагноз?
> ЩОДО ТОГО, ЩО ХРИСТИЯНИ НАЙАГРЕСИВНІША СЕКТА У СВІТІ ЩЕ З ЧАСІВ ЙОГО СТВОРЕННЯ - ТО ЦЕ ТАКОЖ ЧИСТІСІНЬКА ПРАВДА. ТРЕБА ТІЛЬКИ ЗНАТИ ІСТОРІЮ. ВИНИЩЕННЯ АЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ БІБЛІОТЕКИ, ВИНИЩЕННЯ АЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО МУСИЛЬЙОНУ (УНІВЕРСИТЕТУ), ВИНИЩЕННЯ АЛЕКСАНДРІЙСЬКИХ ПЕДАГОГІВ УНІВЕРСИТЕТУ - ОСЬ ОДИН З ІСТОРИЧНИХ ПОЧАТКІВ ХРИСТИЯНСЬКОЇ СЕКТИ.
че Вам та библиотека так далась? А? Мне, например в данный момент Вас больше жаль..
Вы думаете именно в ней и был утерян некий общеязыческий секрет без которого Вам век воли не видать? Уймитесь Анатолий - это лишь предположение.. Как впрочем и то, что сожгли ее христиане.. Интересно, то что датой ее гибели (первого и наиболее значительного поджега) считают период времени от 400 лет до РХ и аж до 3-го века нэ Всяко болтают. Однако для Вас не будет откровением то, что в течение этого времени довольно приличную часть тогдашнего населения было (и остаются поныне) язычниками.
Для окончательного решения вопроса рекомендую обратиться в суд.
> ЮДО-ХРИСТИЯНСТВО НЕ ДАРМА БАЗУЄТЬСЯ НА
> НЕЗНАННІ СВОЇХ ВІРУЮЧИХ ТА НА ЇХ ЗОМБУВАННІ. ВИ Й ЦЕ, ЩО Я ПИШУ НЕ
> ЗДАТНІ БУДЕТЕ СПРИЙНЯТИ.
так Вы ж кричите все время!..
и ругаетесь!
> > Хіба може з цього всього виникнути гуманна людинозахисна релігія. Таке воно і виросло - яке майбутне пропонує християнство людству ? - чакати смерті (армагедону)
> Кто Вам сказал, что к примеру Православие является "гуманной человекозащитнической" религией? А? Где это написано? Кто из его святых так говорил? Вероятно это откуда-то из рекламных брошюрок неких сект, лишь "рядящихся под православие" или просто из-за Вашего упрощенного взгляда на жизнь мира сего.
> НЕ ПЛУТАЙТЕ БОЖИЙ ДАР З ЯЄШНЕЮ. ЮДО-ХРИСТИЯНСТВО, А ЦЕ Ф ОРТОДОКСІЯ, ЯКУ ВИ НАЗИВАЄТЕ ПРАВОСЛАВІЄМ, Є ТИМ ЖЕ ЗОМБУВАЛЬНИМ ВЧЕННЯМ, ЯК І КАТОЛИЗМ ТА ІНШІ ТЕЧІЇ.
скажите пожалуйста кто же Вам это сказал?
> І БУДЬ-ЯКА СЕКТА, ЩО ВИЙШЛА З ЮДО-ХРИСТИЯНСТВА ЗАВЖДИ, ПОВТОРЮЮ ЗАВЖДИ, БАЗУЄ СВОЄ ВЧЕННЯ НА СТРАХОВІ БОЖОМУ.
см. Символы веры
> ОЦЕ ВЖЕ І Є ЗОМБУВАННЯ. УВАЖНО ЧИТАЙТЕ СВОЇ ЛЮДИНОНЕНАВИСНІ КНИЖКИ - БІБЛІЮ І ВИ ПОБАЧИТЕ ЦЕ. НЕ ПОБАЧИТЕ, ПИТАЙТЕ, ДОПОМОЖУ. АЛЕ Я ТОЧНО ЗНАЮ - НЕ СПИТАЄТЕ ЧЕРЕЗ СТРАХ БОЖИЙ.
Вы не правы.. я просто не люблю крик.. Я думал об этом и пришел к выводу, что это ближе к физиологии.. Не люблю и все..
> > Тому і заклики християн є оманливими. Де ви бачили в практиці християнства "Релігія це особиста справа"?
> Вы вообще представляете себе что есть религия, этика, религиозная этика, фило- тео- софия, -логия? Да наберите же просто в Гугле эти слова! - получите исчерпывающие ответы..
>
> ВИ ХОЧ ВІРИТЕ У ТЕ, ЩО ГОВОРИТЕ ТУТ?
угу
> РОЗУМ У ВАС ВЛАСНИЙ Є, ЧИ СУЦІЛЬНИЙ ГУГЛЬ?
є, цілком приватна річь..
> ЄДИНЕ МОЄ БАЖАННЯ ВІД ВАС - ВКЛЮЧИТИ ЛІВУ ПІВКУЛЮ МОЗКУ, ЯКА У ВАС ЗАБЛОКОВАНА СТРАХОМ. ЯК ТІЛЬКИ УВІМКНЕТЬСЯ, ОДРАЗУ ПОБАЧИТЕ ЩО Є ХУ.
лише зауважу - моя ліва півкуля, то для Вас права.. Ну звичайно, якщо ми обличчям один до одного..
> > Коли воно едине в історії цивілізації запровадило комуністичне поголовне заганяння в християнство.
> вот человек интересный! а?
> ТА НЕ ІНТЕРЕСНА ЛЮДИНА, А ЗДРАВОМИСЛЯЧА, БО КОМУНІЗМ, ЯК І РЕЛІГІЯ БАЗУЄТЬСЯ НА БЕЗУМОВНІЙ ВІРІ ТА ЛЮБОАВІ ДО СВОЇХ ВОЖДІВ. МО ЗГАДАЄТЕ, ЯКЩО МАЄТЕ ЗНАННЯ, ХТО БУЛИ ЗА НАЦІОНАЛЬНІСТЮ ВСІ КОМУНІСТИЧНІ ВОЖДІ ТА ІДЕОЛОГИ? ВКЛЮЧАЙТЕ, ВКЛЮЧАЙТЕ ЛІВУ ПІВКУЛЮ...
Суслов? Кравчук?
2003.12.18 | Анатолій
Re: То що ж воно є - християнство? До ТМП
Anatoliy пише:> кто эт - "ми"?
> (А)УКРАЇЦІ, ЯКІ ЛЮБЛЯТЬ СВОЮ ЗЕМЛЮ, СВОЮ МОВУ, СВІЙ РІД, СВОЇХ БОГІВ, СВІЙ ХЛІБ, СВОЮ ПРАЦЮ...
зачем так кричать? я слышу, вижу..
(А) Різні шрифти, щоб побачив навіть іновірець, який не знає хто це МИ!
> > Хоч і вона значить багато. Наші праісторичні релігії виникли природньо, давали людині пояснення свого місця і ролі в природі - а значить розкривали програму майбутнього людства як єдиної цивілізації.
> > Надумане ж у період початку міжнаціонального суперництва християнство було одразу заражене хитрістю та підступністю тієї боротьби.
> Неправда, вернее ложь - сознательное или беСсознательное заявление, не подтвержденное ни доказательствами, ни фактами, ни т.б. истиной.
> ВАШИ ВИГУК -неправда - ТА ЗВИНУВАЧЕННЯ ЩО ЦЕ БРЕХНЯ І Є СПРАВЖНЬОЮ БРЕХНЕЮ. БО ЯК КАЗАВ ІСУС - ВАШ БАТЬКО ДИЯВОЛ І ВОЛОДАР БРЕХНІ...
как видите, несмотря на Ваш крик яснее речь не стала.. Мне так и осталось не понятным то ли Вы сказали выдуманную Вами же прямую речь Христа, то ли просто обвинили Его в том, что Он дьявол.. Проясните пожалуйста, что же Вы имели таки в виду.. Только не кричите пожалуйста - так ведь ничего не слышно..
(А) Я навів те, що сказав Ісус про юдеського бога. Адже цей бог є і вашим!!! Себто Ісус сказав це і про вас!!!
> > І так же одразу й стало знряддям тієї боротьби - його використання у цій ролі от і вся християнська історія - з інквізиціями, поневоленнями других народів, геноцидами індіанців Америки...
> Не ставьте в один ряд св. Инквизицию РКЦ, порабощение иных народов, геноцид индейцев Америки или любой иной геноцид. Каждая из этих трагедий человечества имеет как свои причины, так и свои последствия.
> Истинное христианство здесь вообще не при чем. С тем же успехом я мог бы заявить, что причиной этого явилось "юдо-христианство" (или как там оно называется) некоего г-на Анатолия.
> НЕ ТРЕБА НАС ДУРИТИ. ЩЕ НІ ОДИН З КОМУНІСТІВ НЕ ВІДМОВИВСЯ ВІД МАРКСИЗМУ.
(А) Себто, ви себе прирівнюєте до Горбачова? Я правильно зрозумів?
Між іншим, Горбачов не відмовився від марксизму, то ж не відмовляйтеся і ви від одного з юдеями релігійного базису.
M$ Горбачев к примеру.. Хотя, конечно не мне судить кто из них истинный, а кто нет - Вам видимо виднее..
> ВОНИ ВАРТІ ЗА ЦЕ ПОВАГИ. ВИ Ж ВІДМОВЛЯЄТЕСЯ ВІД СВОГО ЮДЕЙСЬКОГО БІБЛІЙНОГО ПІДГРУНТЯ ЧЕРЕЗ ВАШ ПРИРОДНІЙ АНТИСИМІТИЗМ.
док, эт диагноз?
(А) Згоден. Ваш антисемітизм є справді діагнозом.
> ЩОДО ТОГО, ЩО ХРИСТИЯНИ НАЙАГРЕСИВНІША СЕКТА У СВІТІ ЩЕ З ЧАСІВ ЙОГО СТВОРЕННЯ - ТО ЦЕ ТАКОЖ ЧИСТІСІНЬКА ПРАВДА. ТРЕБА ТІЛЬКИ ЗНАТИ ІСТОРІЮ. ВИНИЩЕННЯ АЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ БІБЛІОТЕКИ, ВИНИЩЕННЯ АЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО МУСИЛЬЙОНУ (УНІВЕРСИТЕТУ), ВИНИЩЕННЯ АЛЕКСАНДРІЙСЬКИХ ПЕДАГОГІВ УНІВЕРСИТЕТУ - ОСЬ ОДИН З ІСТОРИЧНИХ ПОЧАТКІВ ХРИСТИЯНСЬКОЇ СЕКТИ.
че Вам та библиотека так далась? А? Мне, например в данный момент Вас больше жаль..
(А) Пошкодуйте за собою, а мене жалити як оса не треба. Ну а щодо бібліотеки, то не викручуйтеся, як юдей, ви ж бо юдо-християнин.
Я кажу про юдо-християнську агресію, яка винищила третину Європи і аборигенів Америки. Ніхто більше християн не винищив людей... Отже,
жах, який ви сіяли та сієте по світу є вашим, і не відмовляйтеся від нього.
Вы думаете именно в ней и был утерян некий общеязыческий секрет без которого Вам век воли не видать? Уймитесь Анатолий - это лишь предположение.. Как впрочем и то, что сожгли ее христиане.. Интересно, то что датой ее гибели (первого и наиболее значительного поджега) считают период времени от 400 лет до РХ и аж до 3-го века нэ Всяко болтают. Однако для Вас не будет откровением то, что в течение этого времени довольно приличную часть тогдашнего населения было (и остаются поныне) язычниками.
Для окончательного решения вопроса рекомендую обратиться в суд.
(А) А суд вам буде ваш власний - ви всі самі себе і винищите. Гарантую.
> ЮДО-ХРИСТИЯНСТВО НЕ ДАРМА БАЗУЄТЬСЯ НА
> НЕЗНАННІ СВОЇХ ВІРУЮЧИХ ТА НА ЇХ ЗОМБУВАННІ. ВИ Й ЦЕ, ЩО Я ПИШУ НЕ
> ЗДАТНІ БУДЕТЕ СПРИЙНЯТИ.
так Вы ж кричите все время!..
и ругаетесь!
(А) Ніколи не лаявся, а кричати на Вас не мав честі. Просто дав різний розмір шрифту. Можу дати адресу у Києві, приходьте, покричимо... А від зомбування позбавлятися треба, коли ще мозок в голові залишився. Можу допомогти. Володію медитативною методикою. Якщо здатні зрозуміти, то приходьте...
> > Хіба може з цього всього виникнути гуманна людинозахисна релігія. Таке воно і виросло - яке майбутне пропонує християнство людству ? - чакати смерті (армагедону)
> Кто Вам сказал, что к примеру Православие является "гуманной человекозащитнической" религией? А? Где это написано? Кто из его святых так говорил? Вероятно это откуда-то из рекламных брошюрок неких сект, лишь "рядящихся под православие" или просто из-за Вашего упрощенного взгляда на жизнь мира сего.
(А) Тут я згоден. Юдо-християнство не є гуманною релігією. Тут у нас все ОК
> НЕ ПЛУТАЙТЕ БОЖИЙ ДАР З ЯЄШНЕЮ. ЮДО-ХРИСТИЯНСТВО, А ЦЕ ОРТОДОКСІЯ, ЯКУ ВИ НАЗИВАЄТЕ ПРАВОСЛАВІЄМ, Є ТИМ ЖЕ ЗОМБУВАЛЬНИМ ВЧЕННЯМ, ЯК І КАТОЛИЗМ ТА ІНШІ ТЕЧІЇ.
скажите пожалуйста кто же Вам это сказал?
(А) А це розіміє будь-яка незазомбована людина. Ви не зрозумієте.
> І БУДЬ-ЯКА СЕКТА, ЩО ВИЙШЛА З ЮДО-ХРИСТИЯНСТВА ЗАВЖДИ, ПОВТОРЮЮ ЗАВЖДИ, БАЗУЄ СВОЄ ВЧЕННЯ НА СТРАХОВІ БОЖОМУ.
см. Символы веры
(А) Страшний зомбуючий символ, що подавляє волю і робить з людини раба.
> ОЦЕ ВЖЕ І Є ЗОМБУВАННЯ. УВАЖНО ЧИТАЙТЕ СВОЇ ЛЮДИНОНЕНАВИСНІ КНИЖКИ - БІБЛІЮ І ВИ ПОБАЧИТЕ ЦЕ. НЕ ПОБАЧИТЕ, ПИТАЙТЕ, ДОПОМОЖУ. АЛЕ Я ТОЧНО ЗНАЮ - НЕ СПИТАЄТЕ ЧЕРЕЗ СТРАХ БОЖИЙ.
Вы не правы.. я просто не люблю крик.. Я думал об этом и пришел к выводу, что это ближе к физиологии.. Не люблю и все..
(А) Ще раз повторюю, різний шрифт взяв, щоб не злилося все у кашу.
Отже, в чому я не правий, в тому, що запропонував допомогу Вам?
> > Тому і заклики християн є оманливими. Де ви бачили в практиці християнства "Релігія це особиста справа"?
> Вы вообще представляете себе что есть религия, этика, религиозная этика, фило- тео- софия, -логия? Да наберите же просто в Гугле эти слова! - получите исчерпывающие ответы..
>
> ВИ ХОЧ ВІРИТЕ У ТЕ, ЩО ГОВОРИТЕ ТУТ?
угу
> РОЗУМ У ВАС ВЛАСНИЙ Є, ЧИ СУЦІЛЬНИЙ ГУГЛЬ?
є, цілком приватна річь..
(А) Вибачайте, але дозвольте засумніватися щодо розуму...
> ЄДИНЕ МОЄ БАЖАННЯ ВІД ВАС - ВКЛЮЧИТИ ЛІВУ ПІВКУЛЮ МОЗКУ, ЯКА У ВАС ЗАБЛОКОВАНА СТРАХОМ. ЯК ТІЛЬКИ УВІМКНЕТЬСЯ, ОДРАЗУ ПОБАЧИТЕ ЩО Є ХУ.
лише зауважу - моя ліва півкуля, то для Вас права.. Ну звичайно, якщо ми обличчям один до одного..
(А) Я без жартів кажу, ліва - відповідає за логіку мислення, яка блокується саме юдо-християнським зомбуванням. Ви можете це сприймати, чи ні? Чи дозволяє Вам це Ваш рівень зазомбованності?
> > Коли воно едине в історії цивілізації запровадило комуністичне поголовне заганяння в християнство.
> вот человек интересный! а?
(А) А всі справжні українці є цікавими людьми!!
> ТА НЕ ІНТЕРЕСНА ЛЮДИНА, А ЗДРАВОМИСЛЯЧА, БО КОМУНІЗМ, ЯК І РЕЛІГІЯ БАЗУЄТЬСЯ НА БЕЗУМОВНІЙ ВІРІ ТА ЛЮБОАВІ ДО СВОЇХ ВОЖДІВ. МО ЗГАДАЄТЕ, ЯКЩО МАЄТЕ ЗНАННЯ, ХТО БУЛИ ЗА НАЦІОНАЛЬНІСТЮ ВСІ КОМУНІСТИЧНІ ВОЖДІ ТА ІДЕОЛОГИ? ВКЛЮЧАЙТЕ, ВКЛЮЧАЙТЕ ЛІВУ ПІВКУЛЮ...
Суслов? Кравчук?
(А) Десь згоден, але дозволю собі Вам нагадати Вашого Леніна (юдо-марійця), Вашого Троцького, Вашого Зінов"єва, Вашого Рикова, Вашого Камєнєва, Вашого... вже набридло перелічувати цих Ваших євреїв.
Бай
2003.12.18 | Сош
Re: є - християнство? До ТМП
Наблюдая тута некатарых братов-маскалей невольно задумываэшся(надо же) - а обязательно ли в природе должно быть так -"брат по облику он же брат по разуму"А тут для наших дещо, хоч і з іншої теми :"Бог є чорт світу цього"
чесно подивимось навкруги. Що є доброго, де воно є , добро?
Відповідь: 1. Земний світ створений богом , як полігон для випробування людських душ та можливості їх самовдосконалення або відбраковки згідно механізмів реінкарнації.
2. Земля не є всесвітом і не тут має жити суцільне добро - вона є полігоном диявола по випробуванню людських душ.Тому тут так емоційно важко порядним, розвинутим душам - бо полігон повинен бути максимально наближеним до бойового. Вища природа у фарси не грається, що таке окозамилювання вона не знає.
3.Розвинута душа не стогне борючись зі злом на землі. Вона отримує радість з цього змагання , знаючи що це і є сутність земного шляху людської душі - а не змагання в поїданні ковбаси , розкраданні та будуванні палаців.Самурай, камікадзе, гинучи в бою отримує значне емоційне піднесення.Японія не витоптана інтелектуальним гноєм християнства.І в християнстві залишились паростки цих древніх знаннь - але у вигляді тупих ,неосмислених мук життя - а повинна бути радісна, цілеспрямована боротьба зі злом , як своє випробування та самовдосконалення.І не в молитвах , чи думках на кухні - а в діях життя. Бога не обманеш.
4. Прикладом є Анатолій , якой як безстрашний орел кидається на любу свору ворогів мислення, не рахуючись з їх числом.Та чи є йому рахунок пробувати переконувати усіх професійних слуг сатани.А от для чесних відвідувачів його боротьба неоціненна.Героям Слава !
З новим роком Вас друше Анатолій і всі порядпі УКРАЇНЦІ .!
Сош
2003.12.19 | Анатолій
Дякую! Слава Україні!! Слава онукам Дажбожим!!(-)
2003.12.20 | Георгій
Риков був росіянин...
А Вячеслав Молотов (справжнє прізвище Скрябін) - навіть російський дворянин...2003.12.20 | Анатолій
Re: Риков був росіянин? Хіба що такий як і Ви!(-)
2003.12.20 | Георгій
Він дійсно був росіянин
Так само, як і його друг і покровитель Бухарін, він був чистісінький етнічний росіянин, "русак." Голову Ради Народних Комісарів Рикова звали Олексій (Альоша для друзів), він був дуже жалюгідний - страшно заїкався (як і його наступник Молотов), дуже багато пив, спав на засіданнях СНК, і т.д. Але його погляди на селянське питання, колективізацію були значно гуманнішими, м'якішими, ніж погляди "лівих" (Зінов'єва і Камєнєва). Він також прославився тим, що остаточно встановив державну монополію на горілку і знизив на неї ціни - за що один популярний сорт горілки в народі почали називати "риковка." Крім Бухаріна і Рикова, був ще один дуже високопоставлений більшовик, який був етнічним росіянином - Сергій Кіров (справжнє прізвище Костріков).2003.12.20 | Георгій
Re: То що ж воно є - християнство?
Як справжній "американець," я дуже люблю американську літературу. Один з моїх найулюбленіших письменників - Джером Девід Селінджер. В нього я знайшов одне визначення християнства, яке я вважаю мало не найвлучнішим і найглибшим. Воно міститься в невеличкій повісті, яка є частиною так званої "Саги про Гласів" і називається "Френні і Зуї.""Сага про Гласів" розповідає про велику родину американських інтелігентів, написану у великій мірі з натури, з родини самого письменника. Ця родина, де батько - талановитий актор, мати - безмежно віддана дітям берегиня домашнього вогнища, а діти - учасники популярної радіопередачі - має свій страшний секрет: найбільш обдарований з усіх дітей найстарший брат, Сімор (Seymour, вимовляється як "See-more"), несподівано для всіх покінчив з собою майже одразу після свого весілля. В усіх частинах саги Сімор діє ніби як за кулісами, як головний резонер і рупор життєвої філософії, яка є нібито ідеальною для самого Селінджера. Разом з тим, у кількох частинах саги реально (не за кулісами, а на авансцені) діє інший персонаж, Зуї, який за характером дуже нагадує самого автора і служить немов би "місточком" між померлим Сімором і живими героями оповіді.
Повість "Френні і Зуї" починається з швидкого, нервового, ламаного опису розриву однієї з сестер Глас, Френні, з її нареченим. Цей опис займає майже половину повісті, хоча Френні там майже зовсім не говорить. У другій половині повісті Френні - студентка коледжу - повертається додому і впадає, майже буквально, у релігійний транс. Насправді це здебільшого є відображенням її особистої кризи, такої кризи, яку переживає абсолютна більшість підлітків - нещасного кохання, але Френні, як типовий Глас, переживає свою кризу в контексті найфундаментальніших питань людського існування: що є життя? для чого це все? куди я йду, і т.д. Френні раптом починає страшно перейматися знаменитим віршем з 1 Солунян 5:17, який складається тільки з двох слів - "моліться постійно." Вона тортурує себе питанням, як же так, чому вона, нібито християнка, не може виконати такої простої, однозначної вимоги Св. Письма; адже вона не молиться постійно, і, більше того, не уявляє себе життя людини, яка молиться постійно, без перестанку. Чи Бог бреше, чи майже всі люди брешуть? Чи є хоча б один справжній християнин? І що все-таки воно є, те християнство?
Тут їй на допомогу раптом приходить Зуї. Він згадує одну подію, яка трапилася з ним, коли він був ще маленьким. Він готувався до радіопередачі, і Сімор нагадав йому, що треба почистити черевики. Зуї здивувався: адже це радіопередача, ніхто не бачить, які в нього черевики! Тоді Сімур сказав йому, "почисть черевики заради товстої тітоньки." Зуї, звичайно, здивувався ще більше. Тоді Сімор сказав йому, щоби він уявив собі одну стареньку повну тітоньку десь у центральній Луїзіані, яка живе одна-однесенька в напіврозваленому будиночку, поховала всіх своїх родичів, сама безнадійно хвора на рак, от-от помре, але у певний час завжди готується слухати гласівську радіопередачу. Для неї ця радіопередача є головною опорою життя, світлом в її віконці, радістю, смислом, наповненням її покручених болем днів. Ти, каже Сімор, СЛУЖИШ цій товстій старенькій тіточці. Ти мусиш робити це від усього твого серця, і там, у твоєму серці, не повинно більше залишатися нічого такого, що НЕ Є цим служінням. Не може бути там злості, ненависті, жадібності, заздрості, не може бути там навіть брудних черевиків. І не має ніякого значення, що цього внутрішнього у твоєму серці ніхто не побачить. Ти відповідаєш за чистоту свого серця, а інакше ти не можеш по-справжньому служити цій тітоньці.
Френні зрозуміла.
"Shine your shoes for the fat lady." Для мене це християнство.
2003.12.20 | Анатолій
І я кажу, пане Георгію, що Ви не українець! (-)
2003.12.20 | Георгій
Ні, я не українець, я темний шатен
Див. мій допис про самоідентифікацію.2003.12.21 | Анатолій
Згоден, Ви таки темний. Я б сказав, навіть чорний. (-)
2003.12.26 | Георгій
Так, негр!
І ще й жид. Є один прекрасний київський літературознавець-германіст, Дмитро Володимирович Затонський (рідний син "націонал-комуніста" В. Затонського, розстріляного Сталіним за "український буржуазний націоналізм" у 1937 році). Десь у 1970-і роки він сидів у кафетерії Інституту літератури разом з маленькою компанією друзів. До них підійшла прибиральниця, тьотя Паша, і запитала їх, про що ви, хлопці, говорите. ДВ каже - ну, як Вам сказати, про всякі проблеми. Які проблеми, каже тьотя Паша. Вся біда від того, що на світі мало хороших білих людей. От дивіться, самі жиди навкруги. А ще скільки негрів. Ну й китайці, і ще всякі там адигейці. ДВ питає, а хто це - адигейці? Тьотя Паша каже, ну ті, хто танцює всякі лезгінки, на Кавказі і ще там, ну, де всякі там з... ну як її... Латинської Америки. А, каже ДВ. То вони не білі? Ні, каже тьотя Паша, не білі і не хороші. Бачте, чорне таке волосся в них, і дикі вони. Від них усі проблеми. ДВ тоді питає, а від кого найбільше? Тут тьотя Паша не сумнівалася ні секунди - звичайно, каже, від жидів. А від негрів, питає ДВ? Від негрів, каже тьотя Паша, теж проблеми, але на другому місці. Тоді ДВ дуже серйозно подивився на тьотю Пашу, і каже: знаєте, а вчені недавно відкрили в Африці таке плем'я - вони і негри, і жиди водночас. На якому ж вони місці за спричиненям проблем? Тьотя Паша дуже глибоко замислилася, а потім плюнула і сказала, "а ну вас, інтеліхенти сабачьї."Я Вам, пане Анатолію, признаюся - я з отого самого племені, що й негри, і жиди водночас. Дмитро Володимирович не збрехав - отеє плем'я, воно найзловредніше. ГОЛОВНІ вороги хороших українців, аріїв, оріїв, оратаніїв, оркраїнців і всіх інших чистих білих людей - не деградантів і, найважливіше, не левітів.
2003.12.26 | Анатолій
Брешете, пане Юрко, головні вороги України це манкурти.!!!(-)
2003.12.26 | Анатолій
А ви не тільки чорний, а ще й чорноротий!(-)
2003.12.23 | Тестер
Re: Звичайно - ні!
Хіба Ви не бачите, що я не використовую "екстримальні терміни".Фанатизм та екстримізм характерні для віруючих.
А я таким не є!
2003.12.26 | Георгій
Тоді не кажіть, що Ви підтримуєте невігласів...
... які тільки й роблять, що використовують екстремальні терміни, як-от, "ми хороші українці, а вони суки юдо-християни, які ненавидять наш народ (тоді як ми його любимо)."2003.12.26 | Анатолій
Re: Тоді не кажіть, що Ви підтримуєте невігласів...
(ГП)... які тільки й роблять, що використовують екстремальні терміни, як-от, "ми хороші українці, а вони суки юдо-християни, які ненавидять наш народ (тоді як ми його любимо)."Ні, пане юдо-християнин з юдейською душею - ми українці, за Вашими словами є бидло та погани. Дякую, що показали свої зуби, Юрчику-придурчику.
Анатолій
2003.12.26 | Георгій
Re: То що ж воно є - християнство?
Ось один досить цікавий аналіз питання, що таке є історичне християнство:http://ic.net/~erasmus/RAZ533.HTM
2003.12.31 | Георгій
Re: То що ж воно є - християнство?
Ось знайшов цікаві думки про те, що є христяинство, у книжці під назвою "Світові релігії - від стародавньої історії до сьогодення" ("World Religions - From Ancient History to the Present," Facts on File Publications, New York, NY, 1984, pp.420-421, Geoffrey Parrinder (ed.), ISBN 0-87196-129-6). Прошу звернути увагу, що ця книга є секулярним науковим виданням, а не християнським."Християнство - це є спосіб життя, який є втіленим у структурованому товаристві людей - спільників, і таким, що має за свій центр поклоніння Одному Богові. Цей Бог явив Себе світові через Ісуса Назаретянина, який жив як людина протягом приблизно тридцяти років у Палестині і був розп'ятий римлянами в Єрусалимі між 29 і 33 роками н.е. Християни - за свідоцтвом багатьох свідків, які жили в час цієї події - вірять, що він (Ісус. --ГП) воскрес із мертвих через три дні після його страти і що його багато разів на протязі наступних сорока днів побачили його учні. Після цього він відбув туди, звідки він прийшов. Таким чином, християни поклоняються не мертвому героєві, а Христові, який живе і зараз.
(...) Платон і Аристотель вчили, що час ніколи не кінчається, і що кожна цивілізація зміняється іншою. Стоїцизм - найпопулярніша філософія першого сторіччя н.е. - вчила, що Всесвіт, який був створений з божественного вогню, буде після завершення своєї місії поглинутий тим самим божественним вогнем, і буде замінений новим, і ще новим, і ще новим Всесвітом до безкінечності. З іншого боку, юдаїзм вчив, що цей Всесвіт є творінням одного-єдиного правдивого Бога, який протягом усієї історії показував свою силу і готовність втрутитися в історичні події через низку "могутніх діянь" - які всі, у своїй сукупності, ведуть до остаточного здійснення всього в майбутньому, так званого Дня Господня (Ісайї 2:12, Софонії 1:7, Малахія 3:17). В цей "день" зло буде переможене і започаткується новий світ, в якому Бог буде правити як цар миру і праведності.
Ця ідея остаточної мети історії, мети, до якої прагне все створене - звільнення від зла і спасіння індивіддума, - здалася надзвичайно привабливою тим, хто був у той час знайомий з численнми містичними релігіями і культами гелленістичного світу, а також тим, хто був вихований на фаталістичних поглядах грецьких філософів. Це була нова віра у спосіб життя, який накладав певні моральні вимоги на віруючих, наповнюючи їх при цьому новою божественною силою (яку християни називали "Святим Духом"), і надаючи їм якісно нове буття - "вічне життя," яке починалося зараз і тут, але продовжувалося в безкінечності. Вона, ця нова віра, була резюмована Св. Іваном у словах, які були дуже зрозумілі тим, хто виховувався в не-єврейській грецькій традиції: "На початку було Слово (Логос), і Слово було з Богом, і Слово було Богом... з ним було все створено... В ньому було життя, і це життя було світлом для людей" (Ів. 1:1-4).
Це нове життя треба було жити разом з іншими у громаді людей, для яких любов до ближнього була аксіомою. "Той, хто не любить, не знає Бога, тому що Бог є любов" (1 Івана 4:8). "Ми наємо, що ми перейшли зі смерті в життя, тому що ми любимо наших братів. Хто не любить, той мертвий" (1 Івана 3:14).
2004.01.04 | VENED
Re: национальные церкви
Христианство слишком разное.... Католики мало похожи на кальвинистов, меннонитов, коптов, лютеранцев. И в обрядовой части и в догматической. Христианство до никейского собора тоже сильно отличалось от всего нынешняго.Но я о другом - не смотря на "несть иудей, несть эллин" возникло много сугубо национальных церквей - армянская, греческая, РПЦ, англиканская и др. То ли они синкретичны в большой мере, но разница между ними большая, можно сказать что они служат национальным интересам (национальные иконы, национальные святые, мученики праведники и др), иногда государственно-национальным (но не общемировым христианским), а по сути это черезвычайно далеко от христианства начала 1-ого тысячелетия
2004.01.04 | Георгій
Re: национальные церкви
VENED пише:> Христианство слишком разное.... Католики мало похожи на кальвинистов, меннонитов, коптов, лютеранцев. И в обрядовой части и в догматической.
(ГП) Але ж є і дуже глибокі об'єднуючі моменти. Всі християни вірять у те, що Христос є Господом і Спасителем людства. Всі християни визнають, як каже Нікейський символ віри, "одне хрищення на відпущення гріхів." Всі християни "чекають воскресіння мертвих і життя будучого віку," хай навіть при цьому й не обов'язково однаково розуміють це "життя будучого віку." Всі християни вважають морально-етичним ідеалом "любов, радість, мир, довготерпіння, доброту, доброчесність, віру, м'якосердність і стриманість" (Галатів 5:22, 23). Всі християни вважають життя й служіння Христа зразком для свого особистого життя і служіння.
>Христианство до никейского собора тоже сильно отличалось от всего нынешняго.
(ГП) Так, воно тоді було ще дуже "молоде," не було такої спільності, яка з'явилася пізніше...
> Но я о другом - не смотря на "несть иудей, несть эллин" возникло много сугубо национальных церквей - армянская, греческая, РПЦ, англиканская и др. То ли они синкретичны в большой мере, но разница между ними большая, можно сказать что они служат национальным интересам (национальные иконы, национальные святые, мученики праведники и др), иногда государственно-национальным (но не общемировым христианским), а по сути это черезвычайно далеко от христианства начала 1-ого тысячелетия.
(ГП) Я б сказав, що ідея національної церкви хороша, якщо її правильно розуміти. Вона не повинна ставати додатком до держави, сліпо вихваляти політику існуючої влади, тощо. Але, разом з тим, національна церква з традиціями, які близькі, зрозумілі певному народу (вірменському, грецькому, російському, українському і т.д.), здатна значно краще здійснювати свій пастирський, облагороджуючий вплив на суб'єктів тієї чи іншої держави.
2004.01.05 | tmp
да, но
Вот пример молитвы св. о. Иоанна Кроншатдского:= Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится Имя Твое в России!
Да придет Царствие Твое в России!
Да будет воля Твоя в России!
Ты насади в ней веру истинную, животворную!
Да будет она царствующею и господствующею в России.
А не уравненною с иноверными исповеданиями неверными.
Да не будет сего уравнения с неравными.
Истинного исповедания не имеющими!
Истина не может быть сравнена с ложью
И правда веры с неправыми исповеданиями.
Истина Господня пребывает вовек =
Можно громко смеятся, но бестыже нетоллерантные граждане в Украине так тоже молились, молятся и будут - кто на русском, кто на украинском языке.
Только вместо Россия у нас Украина.
Такие пироги.
2004.01.05 | Анатолій
А моя думка щодо християнства не змінилася!
ЕГРЕГОРИ ТА ХРИСТИЯНСТВО!Слово Егрегор з грецької перекладається як дух-охоронець. Французький письменник Серж Ютен дає Егрегорам таке визначення “структурна психологія народу”. За Даниїлом Андреєвим Егрегор – це іноматеріальне утворення, що виникає з деяких психічних виділень людства над великими колективами: племенами, державами, партіями та релігійними спілками. Вони мають сконцентрований заряд волі та свідомості. Таким чином, філософ під Егрегорами розуміє великі енергоінформаційні утворення, починаючи з великих колективів. В.Н. Богданович в роботі “Теорія Егрегорів” говорить про Егрегори, як про підсвідомість суспільства, як про базисну структурну одиницю Тонкого Світу. Богданович вважає, що Егрегор виникає у Тонкому Світі раніше відповідних структур на фізичному рівні. Далі він створює на Землі визначені умови, відчиняє ним вибраним особам енерго-інформаційні каналиі, в результаті цієї роботи, ніби на рівному місці виникає колектив, етнос, соціум.
Як сьогодні відомо, світ є дуальним. Тобто, в ньому існує Добро і Зло. Енергії Добра та Зла – це різні полюси Егрегорів Землі. Історія говорить нам, що післяпотопна цивілізація будувалася на основі двох протилежних начал, начала Зла, та начала Добра. Обидва ці начала очолювали жерці, знавці магії -Віди. При цьому, начала Зла творилися лівими Відами, за Біблією - левітами. Начала Добра творилися правими Відами, тобто Правідами, праведниками. Як відомо з історії післяпотопної цивілізації, Левіти були головними жерцями храмів Єгипту. Правіди були жерцями орійських храмів Припонтиди (сучасна Україна). Саме ці жерці в допотопний період творили Егрегори, за законами та енергіями яких, на загал, ми сьогодні народжуємося, живемо, творимо, любимо та помираємо і знову народжуємося...
В добіблійні епохи на Землі вже, в основному, склалися егрегоріальні структури держав та колективів. Одними з найпотужніших Егрегорів були Єгипетський та Орійський. Єгипетські та Орійські жерці мали окультні знання дуже високого рівня і за допомогою ними створених Егрегорів вони творили життя за своїми законами кожний. Але, як викладено раніше, закони та життя цивілізацій світу направлялися у прямо протилежні напрямки.
Єгипетські жерці-левіти творили те життя, яке було потрібне тільки їм. Фараони виховувалися тими ж жерцями і були виконавцями їх волі, а ті, що хотіли самостійності, безжалісно знищувалися. Влада жерців-левітів у Єгипті була безмежною. Але для проведення лівітських законів у життя планети необхідно було створити інтелектуальніший народ, ніж єгиптяни, і жерці створюють потужний, розумний Егрегор на ім”я Яхве (Єгова), якому було поставлене завдання – світове господство. І Яхве-Егрегор починає творити боговибраний народ. Під проводом Яхве-Егрегора пращури Йосипа та Якова, приводяться до Єгипту і за деякий час стають багаточисельним племенем. Там у Єгипті левітами проводяться додаткові генетичні корективи над ними, які поступово перетворюють цей народ в націю, яку сьогодні називають жиди. “А сини Ізраєлеві розплодилися і розмножилися, і виросли та посилилися надзвичайно, і наповнилася ними та земля” (Вихід 1:7). Там у Єгипті Яхве-Егрегор об”єднує жидівські племена у свій народ для вирішення з його допомогою запрограмованих левітами завдань.
Мойсей-Хозарсиф був вибраний Яхве-Егрегором у якості адепта цього Егрегору, контактера з цим Егрегором. Він був вихований у багатій єгипетській родині, мав високий на той час рівень освіти, а також був залученим до магічних наук, якими володіли левіти. Але сам він не був левітом. Ще юнаком Мойсей виступає як захисник жидів, за що навіть був змушений деякий час мешкати у вигнанні. На допомогу Мойсеєві був “приставлений” Аарон з роду левітів, який наглядав за Мойсеєм , повчав та проводив визначену левітами лінію.
Для виконання завдань, що будуть поставлені жидам, спочатку інспірується боротьба двох національних Егрегорів – Єгиптського та Яхве. Багато людської крові було пролито у цій боротьбі. Для зміцнення своєї влади егрегори йшли на різні хитрощі, демонструючи чудеса та власну силу. Полігоном для цих “чудес” слугували люди. У Біблії описується, як річки ставали кров”ю, землю покривали жаби, а небо отрутні комахи, передохла вся єгипетська скотина, люди покрилися виразками, весь урожай побило градом та поїла сарана, померли всі діти первенці у єгиптян. І все це робилося тільки для того, щоб показати силу та владу одного Егрегора над другим.
Завдання, яке поставив Яхве-Егрегор перед Мойсеєм, складалося не тільки у тому, щоб об”єднати та вивести ізраїльський народ з Єгипту, повернути на землі обітованні, завоювати простір та створити сильну державу, але і виховати повністю підвладний Егрегорові народ. Для цього використовувалися різні методи, навіть дуже жорсткі. За планом Яхве-Егрегора Мойсей 40 років тримав свій народ у пустелі. Вимерли всі, хто ввійшов у пустелю, крім тих, хто ніс жрецьку-левітську лінію. А ця пустеля була досить маленькою – її можна було перейти десь за декілька днів. Люди 40 років нічого не вирощували і не виробляли – вони отримували “манну небесну” в якості подарунку за послух, а якщо були не слухняними, то їм не давали їжі, води, або вбивали. Цей план був реалізований для того, щоб батогом та пряником виховати слухняний Егрегорові народ, закласти у гени СТРАХ І ПОКЛОНІННЯ ДО БОГА. У п”ятикнижжі Мойсея досить детально описано цей генетичний експеримент.
Контакти Мойсея з Яхве-Егрегором були постійними. Так висвітлює одну з них Біблія: “Гора Сінай вся була в диму від того, що Яхве зійшов на неї у вогні; і йшов від неї дим, як дим з печі, и вся гора сильно трусилася: і звук трубний ставав на ній голосніше та голосніше” (Вихід. 19; 18-19). У цьому описі більше космічного, ніж божественного. Не дарма дослідники вбачають у цьому описі посадку космічного корабля, у описі скинії – приймача-передавача для зв”язку з космічним кораблем. Але це інша тема.
Мойсей повністю був під владою Яхве-Егрегору і виконував всі його накази. Коли він спустився з гори після контакту з Яхве і побачив, що люди його племені веселяться, він зібрав тих, хто був сильним у вірі і сказав їм: “Так говорить Яхве - володар Ізраїлю: покладіть кожний свої мечі на стегно своє, пройдіть табором від воріт і назад і вбивайте кожний брата свого, кожний товариша свого, кожний ближнього свого. І зробили це сини левітові за наказом Мойсея; і загинуло тоді з народу близько трьох тисяч осіб. Бо Мойсей сказав: сьогодні присвятіть руки свої Яхве, кожний у синові своєму, і братові своєму, хай пошле Він вам своє благословіння...” (Вихід 32:27-28)
Цей Егрегор був жорстким, а частіше жорстоким та кровожерливим у своєму бажанні влади. Впровадивши свої чорні енергії через Мойсея на Землі, знайшовши підтримку у жидів, він вирішив і далі розповсюджувати свою владу. Першу частину завдання за допомогою Мойсея він виконав: зібрав юдейські племена, вивів їх з Єгипту, 40 років водив їх пустелею, зформувавши нову “породу”, що відповідала його меті та завданням; привів жидівв на плодючі землі, допоміг завоювати ці землі та створити державу.
Далі, як годиться, почали виникати деякі складнощі. Люди, навіть ті, що пройшли такий суворий відбір та випробування, завівши свої господарства та ропочавши мирну працю, поступово втрачали страх та повагу до Яхве – свого володаря. Егрегорові постійно приходилося шука шляхи свого ствердження, укріплення віри у себе, надбання нових та нових послідовників. Для цього він готував та направляв до жидів пророків, творив чудеса, створював війни з сусідами, судив та винагороджував народ.
У системі керування людиною більшу частину займає економічний аспект. Яхве в повній мірі використав фінанси для посилення своєї влади. Саме Старий Заповіт узаконив давати гроші під проценти і тим самим створив систему безмежного володіння народами. Контроль над світовими фінансовими потоками і є головним механізмом левітського керування народами та державами. Між іншим, у Корані надання грошей під процент розцінюється як найтяжчий гріх: “Ті, хто беруть лихву, піднімуться в Судний день, як підніметься той, кого шайтан своїм торканням перетворив на безумця. Це їм покарання за те, що вони говорили: “Воістину, торгівля є тим, що і лихва”. (Коран, Сура 2:275).
У П”ятикжжі, що приписується Мойсею, левіти заклали закони, що регламентують практично все людське життя. В цілому, Старий Заповіт (Тора) є етапом подальшого закріпачення людини, проявом вищої влади глузду, створення єрархії влади в суспільстві та релігії. “Зробив тебе Яхве головою, а не хвостом, і будиш ти на висоті, а не будеш внизу, якщо будеш підкорятися заповідям Яхве-володаря твого” (Втор. 28:13). А підкорятися було чому – декілька книжок Старого Заповіту присвячені переліку законів світського та духовного життя.
І на той час, як вказувалося раніше, Яхве-Егрегор був не одним егрегором на Землі. Існували й другі, причому Орійський Егрегор завжди реалізовував вищу людську мету –шлях Білобога, шлях Злагоди, шлях Добра. Тому саме Орійський Егрегор підготував місію Ісуса Христа. Але і Яхве-Егрегор мав втручання у цю місію.
Створення атмосфери довгого очікування месії, який прийде і полегшить життя людей, врятує та захистить – це також одна з відомих методик Демонічних Егрегорів, що відволікає людей від вирішення питань буття тут і зараз, від віри у свої власні сили і від активних дій. І цією методикою особливо добре користується Яхве-Егрегор. Він “запускав” у життя пророків, підтримував їх , допомагав творити чудеса і визначав до чого ці пророки здатні і чи варто їх надалі вести.
Ісус був Аватарою Орійського Егрегору. Але Яхве-Егрегор вніс у енергетику Ісуса месіанські очікування євреїв, рекомендації йому на царювання Ізраїлеве. За програмою Яхве-Егрегора Ісус мав стати послідовником місії Мойсея; об”єднати народ навколо себе, звільнити народ від іноземного гноблення, створити сильну державу і розповсюдити вплив Яхве-Егрегора на оточуючі народи. Але для цієї місії потрібна була особа сильніша, жорсткіша та цілеспрямованіша, наприклад, як Мойсей. А Ісус був людиною, мав сумніви і головне – величезну любов до людей. Саме ця любов і була каналом, який з”єднував його з Орійським Егрегором, світлим Егрегором орійського Відо-Вістичного Православ”я. Саме в Душі Ісуса і йшла гостра боротьба цих Егрегорів – Демонічного та Світлого.
Однакова боротьба темного та світлого має місце, в тій чи іншій мірі, в кожній людині, тобто всередині нас іде взаємодія, видима чи невидима, усвідомлювана чи неусвідомлювана, протилежних сил та енергій. Дуже часто не два, а значно більше егрегорів перетинаються у одній особі, і кожний з цих егрегорів планує за допомогою цієї особи вирішити свої завдання, перетягнути її на свій бік. І як вищу значимість має особа, так і вищі завдання вона вирішує, так і гострішою є боротьба за владу над нею.
З Євангелій ми знаємо, яка боротьба проходила в Душі Ісуса. На якомусь етапі він вже був готовий прийняти місію стати Царем Юдейським. Але він відмовився від цієї ролі. Він усвідомив, що таким методом народ звільнити неможливо, а зовнішня свобода людини створюється її внутрішньою свободою. Його місія була у тому, щоб принести людям інші принципи, інші енергії: замість принципу “око за око” – заповідь “люби ближнього свого, як самого себе”, замість енергій влади - енергії любові. Йдучи таким шляхом він хотів звільнити ізраїльський народ від впливу Яхве-Егрегора. Ісус саме і прийшов, щоб врятувати цей народ від їх Демонічного Егрегора. Але жерці-левіти не могли допустити цього і зробили все, щоб місія Ісуса не була виконаною, чи була зведеною до мінімуму.
Народ Ізраїлю не прийняв Ісуса, тому що він пішов проти планів Яхве. А Ісус ніс для народу Ізраїля те, чого саме цьому народові не вистачало, - любов.
Високорозвинутий розум жидів вимагав ще більшої любові, щоб створити гармонійну особистість і вивести людей з-під влади жорсткого Демонічного Яхве-Егрегора. Саме Мойсей залишився у історії народу одною з головних фігур, тому що беззастережно виконував амбіційні плани Яхве-Егрегора. І сьогодні Яхве-Егрегор проводить агресивну політику, яка почалася ще за часів цього пророка.
Левіти, використовуючи створений ними Яхве-Егрегор, крокували до своєї мети - володіння всим світом. З цією метою Яхве-Егрегор допомагав жидам створювати потужну державу, завойовувати інші народи і розширювати володіння. З цією ж метою він направляв до них багато пророків, які стверджували винятковість жидівського народу і налаштовували його на світове панування. Представники цієї нації й досі чекають месію, який має зробити їх державу найсильнішою у світі. Великі надії ними покладалося на Ісуса з Назарету, але він не виправдав їх надії, бо пішов іншим шляхом, чим викликав гнів народу та Яхве-Егрегора, і був розіп”ятим. Але Христос став початком нового вчення, яке мало розповсюдження серед народів світу і левіти перепрограмовують Яхве-Егрегор з метою зміни своєї тактики, не змінюючи стратегію.
Дивлячись, що великий вплив на народи мають ідеї співчуття, загальної любові, які приніс Христос, Яхве-Егрегор вирішує направити це вчення у русло свого стратегічного завдання – світове панування. На християнському базисі створюється нова світова релігія. Для того, щоб вона була під владою Яхве-Егрегора, він вводить до гри так званого Апостола Павла. Павел з”єднав те, що по суті своїй не з”єднується – Заповідь Любові з Старозаповідним Законом. Він впровадив у вчення Христа “страх Господень” та рабську ідеологію, яку багато віків насаджував Яхве-Егрегор, а також жорстку організацію церкви, проти чого виступав Ісус.
Павло, не дивлячись на те, що він не спілкувався з Ісусом і не буо охрещеним Духом Святим ніким з Апостолів, є одним з основних біблійних авторів, що написав 14 книг. І це цікаво, чому Яхве-Егрегор дозволив помістити таку кількість книг Павла, а багато книг, написаних першими апостолами, не введені до Біблії?
Павло – фігура до якої багато людей відносяться з зацікавленістю та протиріччям. Він народився у родині багатих юдеїв, ревносних виконавців Мойсеєвих Законів. Своє ім”я він отримав на честь царя Ізраїлю, Саула. Павло – це його друге ім”я, як громадянина Риму. Він отримав високу освіту, вивчив Старий Заповіт, Талмуд, грецьку літературу. Павло – ярий почитувач фарисеїв, був активним гонителем перших християн-явсеїв (ессеїв). “А Савл терзав церкву, входячи в будинки та тягнучи чоловік і жінок до темниці” (Діяння 8:3). Приймав активну участь в показовому катуванні Стефана – святого чоловіка з числа семи, охрещених апостолами. Діяв дуже жорстко. Ананія про нього казав: “Я чув багато від кого про цю людину, скільки зла вона зробила святим у Єрусалимі” (Діяння 9:13).
Вихований на книгах Старого Заповіту, несучи у собі закладену Мойсеєм рабську психологію, Павел признавав волю та силу і звик до її панування. Він вважав, що той Бог є справедливішим, котрий сильніший. І коли він відчув на собі невідану силу, що засліпила його, став підлеглим і без зайвих слів пішов до неї в услужіння.
“Коли ж він ішов та наближався до Дамаску, аж ось осліпило його світло з неба; він впав на землю і почув голос, що говорив йому: Савл, Савл! Чого ти гониш мене? Він сказав: Я Ісус, якого ти гониш; важко тобі іти проти рожна. Він у переляці та жаху промовив: Господи! Що ти велиш мені зробити? І Господь сказав йому: встань та йди до міста, і сказано буде тобі що ти маєш робити!” (Діяння 9:3-6)
Ісу Христос ніколи не використовував насилля для вмовляння та перехрещення у свою віру. Він не осліпляв, а зцілював. Він завжди керувався принципом: “БОГ Є ЛЮБОВ” та “БОГ Є СВІТЛО І В НЬОМУ НЕМАЄ НІЯКОЇ ТЬМИ”. Способи, що були описані є тими, які використовував у всій своїй Історії Яхве-Егрегор. Саме старозаповітний Яхве-Егрегор створив ці дії над Павлом. І його вибір був правильним..
Так званий Апостол Павло ніколи не зустрічався з Ісусом за його життя і не мав, відповідно, тієї благодаті, що походила безпосередньо від Ісуса – ці обставини не менш багатозначні, ніж і друге – те, що Павло не випробував, як інші Апостоли, сходження Святого Духу, тобто Божественної Ініціації. Але, як годиться, Святі Апостоли відсуваються на другий план, а особа без благодаті стає центральною фігурою, що витинається над усіма спільнотами, всі їх поєднує, все те їм диктуючий, що йому здається продовженням Христової справи.
Яхве-Егрегор розрахував все дуже чітко. Вихований у фарисейській родині, той що ніс у своїх генах та свідомості Старозаповітні Закони, Павло нічого іншого не міг привнести у вчення Христа, тільки хіба що старі статути, що були опрацьованими на ніби-то новий лад. За допомогою Павла Яхве-Егрегор взяв під свій контроль нове вчення, зробив його своєю частиною. Релігія з жорсткою церковною структурою, прихованим кланом служок, зацікавлених у процвітанні КУЛЬТУ ХРИСТА, перетворилася в одну з складових частин древнього Яхве-Егрегора.
Відчувши на собі вплив Яхве-Егрегора величезної сили, Павло насправді віддався йому і став фанатичним служкою цього Егрегору. Його Старозаповітний світогляд з мішаниною ідей Христа став базисом церкви. Ось один з прикладів регламентації церковного життя: “Всякий чоловік, що молиться або пророкує з непокритою головою, посоромлює свою голову... І не чоловіка створено для жінки, але жінку для чоловіка. Саме тому жінка мусить мати на голові знак влади над нею...” (1Кор. 11:4-10) Ну хіба не Старозаповітні Закони?
За цим Старозаповітним правилом, ніби-то малозначущим, стоїть велика проблема нерівності чоловіка та жінки. Привнесення у християнство старозаповітного відношення до жінки закріпило цей забобон і породило величезні проблеми, як у церкві, так і у житті. А Христос як раз і показав зовсім інше відношення до жінки на прикладі Магдалини.
Павел також приніс з Старого Заповіту у Новий вищу форму СТРАХУ – страх перед Богом. Ні Ісус, ні Апостоли НІКОЛИ не говорили про “страх Господній”, бо вони вважали, що “ В любові немає страху, бо чиста любов виганяє страх, тому що страх має муки; той хто боїться не має любові!” (Іван 4:18)
Спочатку вчення Ісуса було спрямоване на пробудження людини, на надбання нею свободи від Демонічних Егрегорів, і в першу чергу від Яхве-Егрегора. Ісус казав: “Я сказав: Ви боги, сини Всевишнього всі ви”. (Іван 10:34). Ісус не ставив себе вище за всіх і не бажав створення свого культу, він тільки вказав напрямок руху. “Істинно, істинно кажу вам: той хто вірить в Мене, справи, які творю Я, і він створить, і більше цих створить” (Іван 14:12б вид. НА) Але такі погляди були не вигідними владним особам всіх рівнів, навіть до самого Яхве. Егрегорам, спрямованим на владу, потібен покірний натовп, стадо овець, яким обов”язково необхідно мати пастира. Саме з цією метою існує сучасна християнська релігія і створюються церкви. Павло не один був з такою місією. У всі часи знаходилися фанатичні послідовники того чи іншого вчення, тої чи іншої високодуховної особи, які в “старі міхи наливали нове вино”, створювали культ і цим скеровували людей на хибний шлях. І зараз можна бачити такі приклади. Нехай цей історичний приклад допоможе сьогодні зробити людям крок до істини.
У фільмі “Остання спокуса Христа” автори показали гіпотетичну зустріч Павла з Ісусом. Ісус говорить: “Ти брешеш про мене!” На що Павло відповідає: “Людям потрібен Бог! Людям потрібен померлий та воскреслий Христос! І якщо його немає, то я його зроблю!”
І насправді, він зробив Христа таким, який він був потрібний Яхве-Егрегорові і його служкам, який потрібний людям, що не бажають самостійно працювати, а чекають рятівника, який для них візьме гріхи на себе і приведе їх в “Царство Небесне”.
Анатолій
2004.01.05 | tmp
моя тоже.. а кто автор сего текста? Вы? (-)
2004.01.05 | VENED
Re: да, но
Нет не совсем так, даже совсем не так!Ну, есть конечно РПЦ, as it is
но так не было вчера и так не будет завтра
Конфессионально-религозные проблеммы Украины совсев не в РПЦ и не Римско-католической
Ну не в этом же дело! Германия - она какая? Баварско-католическая - или померанско-протестанткая?Пан Георгий! Напоминте нам пожалуйста, noch ein mahl, где проходит граница добра и зла
2004.01.17 | Георгій
Re: То що ж воно є - християнство? Може, подивимося катехиз?
На мою думку, християнський катехиз може допомогти людині розібратися в тому, що являє собою християнське віровчення (адже це і є призначенням катехизів, тобто коротких резюме головних доктринальних положень віри). З вашого дозволу, спробую перекласти з англійської і помістити тут вибрані місця з так званого "Навчального Катехизу в конфірмаційній версії," приготованого Пресвітеріанською Церквою США і опублікованого видавництвом Geneva Press (Louisville, KY, 1998, 27 pp). Він складений у формі запитань і відповідей. Кожна відповідь базується на Св. Письмі, тому в кінці катехизу даються ссилки на точні розділи і вірші біблійних книг, але я, якщо ви не заперечуєте, не буду ці ссилки тут наводити (хоча як виникнуть запитання, наведу їх).(...) 5. У що християнин вірить?
Християнин вірить в те, що написано в Євангеліях. Стисле резюме євангельського вчення можна знайти в Символах Віри, зокрема в Апостольському Символі.
6. Яке перше положення Апостольського Символу?
"Я вірую в Бога Отця Вседержителя, Творця неба і землі."
7. У що саме ти віриш, коли кажеш, що віриш у Бога Отця Вседержителя?
У те, що Бог є, що він любить мене як батько, і що він могутніший за будь-які мої уяви про могутність.
8. А як ти зрозумів, що Бог має любов до тебе і що він настільки могутній?
Через приклад Ісуса Христа. Побачивши Його життя, сповнене співчуття до людей, Його хресну смерть і Його воскресіння з мертвих, я зрозумів, наскільки безгранична любов Бога до світу, наскільки ця любов готова страждати заради цього світу, і наскільки ця любов сильна - така сильна, що ніщо не може зупинити її.
9. І що, ти отримуєш якийсь комфорт від віри в цю істину?
Так. Я знаю, що в будь-яких обставинах мого життя я можу повністю вірити в усі обіцянки, які цей всемогутній і безмежно люблячий Бог дає мені; я можу покластися на Нього і бути єдиним з Ним як зараз, коли я живу, так і після моєї смерті.
10. Ти сам це все придумав?
Ні. Я сповідаю віру в цього люблячого і могутнього Бога разом з усіма людьми, які жили до мене і любили Ісуса Христа, а також разом з усіма людьми, які служать йому на всій нашій планеті тепер.
11. Твій Символ Віри каже про Бога, що він Отець. То що, він чоловік?
Ні. Тільки істоти, які мають фізичне тіло, можуть мати чоловічу або жіночу стать. Бог за його природою є Дух. Св. Письмо розкриває нам образ Бога, як вічно живої нествореної істоти, яка є вищою за будь-яке ділення на статі. Письмо містить найрізноманітніші описи Бога, в яких він іноді характеризується як Той, Хто має риси чоловіка, а іноді як Той, Хто має риси жінки.
12. Так чому ж тоді твій Символ Віри каже на Бога "Отець?"
Тому, що в Новому Завіті Бог ідентифікується як Отець нашого Господа Ісуса Христа.
13. А чи не означає така ідентифікація Бога як Отця те, що християни вірять у зверхність чоловіків над жінками?
Ні. Об'єктами Божої батьківської любові, співчуття, ласки є всі людські істоти, чловіки і жінки однаково. Бог кличе всіх своїх дітей, як чоловіків, так і жінок, служити в Його Церкві. Будь-яке зловживання владою в людських стосунках, у тому числі і домінування чоловіка над жінкою, є прямим порушенням принципу Божого Батьківства.
14. Добре, але якщо Бог є таким могутнім і люблячим Батьком, чому тоді в світі існує зло?
Цього точно ніхто не може повністю пояснити, оскільки зло є страшною таємницею. Але ми точно знаємо одне: що Бог завжди перемагає і остаточно переможе зло. Наш Господь Ісус Христос, Хто вмер на хресті і воскрес із мертвих, є Сам Собою Божою обіцянкою того, що все страждання припиниться, що смерті не буде, і що все суще оновиться.
15. А в що саме ти віриш, коли кажеш, що Бог є Творцем неба і землі?
По-перше, в те, що колись Бог перемінив не-існування Всесвіту на його існування, "викликав" Всесвіт з нічого. По-друге, в те, що Бог постійно керує своїм творінням, підтримує це творіння з абсолютною мудрістю, яка допомагає Йому досягти Своєї незмінної мети.
16. То Богу потрібно було створити світ?
Ні. Якби Всесвіт ніколи не був створений, Бог все рівно був би Богом.
17. Так нащо Богові було створювати світ?
Це був вчинок, який ми пояснюємо словом "благодать." Бог у Своїй благодаті створив Всесвіт і благословив його, зробивши його таким, щоби він відображував Божу славу, досконалість, любов, почуття свободи в серцях Божих дітей. Як батько радіє схожості дітей на себе і бажає бути разом з ними, так і Бог радіє Своїм рисам у Всесвіті і в людях, хоче бути разом зі своїм творивом і втішається, коли його твориво є разом з ним. Він настільки любить нас, Його дітей, що дає нам вічне життя для перебування разом з Ним.
18. Але ж це все суперечить сучасній науці - хіба ні?
Ні, не суперечить. Природничі науки мають дуже багато чому навчити нас про ті чи інші механізми, згідно з якими розвивається Всесвіт. Але вони не мають спеціального устаткування, обладнання, засобів для того, щоби відповісти на дуже загальні, базисні питання про смисл, призначення об'єктивної реальності. Нічого з того, що є дійсно суттєвим у християнському віровченні, не суперечить тому, що знайдене за допомогою науки. Так само нічого з того, що є дійсно суттєвим у знахідках природничих наук, не суперечить християнському віровченню.
(Далі буде)
2004.01.18 | Георгій
Re: То що ж воно є - християнство? Може, катехиз... (ч.2)
24. Що є другим положенням Апостольського Символу віри?"Я також вірю в Ісуса Христа, Його єдинородного Сина, нашого Господа. Він був зачатий від Святого Духа, народжений від Діви Марії, страждав при Понтії Пілаті, був розп'ятий, вмер, і був похований. Він зійшов у пекло. На третій день Він знову повстав з мертвих. Він вознісся в небо і посів праворуч Отця. Він прийде знову для того, щоби судити живих і мертвих."
25. У що ти віриш, коли кажеш, що Ісус Христос є єдинородним Сином Божим?
Ніхто інший ніколи не буде воплощеним Богом. Ніхто інший ніколи не вмре за гріхи світу. Тільки Ісус Христос є таким, тільки Він був здатний зробити таку роботу і, більше того, Він і тільки Він вже її зробив.
26. А що це значить, "Господа нашого?"
Це значить, що Христос, після Його воскресіння з мертвих, царює над усім, що існує на цій планеті і в так званому "небі," царює зі співчуттям і зі справедливістю. Особливим чином Його царювання стосується тих, хто у своїй вірі визнають Його. Я прославляю Бога і віддаю Йому мою пошану в першу чергу тим, що я люблю Христа і виконую Його волю більше, ніж волю будь-кого іншого.
(Далі буде)
2004.01.19 | Георгій
Re: То що ж воно є - християнство?Може, катехиз...(ч.3)
68. Що таке Десять Заповідей?Десять Заповідей являють собою резюме Божих вимог до нашого життя. Вони навчають нас, як правильно жити з Богом і одне з одним.
69. А чого це я повинен коритися цим вимогам?
Не для того, щоби завоювати Божу любов - Він і так вже тебе любить. Не для того, щоби виконанням цих Заповідей заробити собі спасіння - Христос вже зробив це заради нас усіх. Не для того, щоби уникнути кари, тому що якби хтось виконував Заповіді з цієї причини, він насправді керувався б тільки страхом. Насправді Заповіді виконуються віруючими людьми з радістю і подякою в серці, тому що з Божої ласки тим, хто їх виконує, просто дуже добре живеться!
70. Яка перша Заповідь?
"Хай не буде тобі інших богів передо Мною."
71. І чому ж тебе вчить ця Заповідь?
Що не повинно в мені бути лояльності, відданості, яка перевищувала б мою лояльність, відданість до Бога. Що б я не робив, я повинен думати передусім про те, чи я дійсно служу Богові, чи я дійсно покладаюся на Нього як на джерело всякого добра, чи я дійсно люблю Його, рахуюся з Ним, віддаю Йому належну шану.
72. А яка друга Заповідь?
"Не роби собі різьби чи всякої подоби ("ідола" або "кумира") з усього, що на небі вгорі, і що на землі долі, і що в воді під землею. Не вклоняйся їм і не служи їм..."
73. І чому ж тебе вчить ця Заповідь?
По-перше, тому, що коли я ставлюся до будь-чого, що не є Богом, як до Бога, я тим самим створюю собі кумира, ідола, тобто я вже не віруючий християнин, а ідолянин. По-друге, коли я починаю думати, що якісь мої інтереси важливіші за будь-що інше, я таким чином роблю з цих інтересів ідола чи кумира і, значить, у певній мірі роблю своїм кумиром самого себе. Цього треба уникати.
74. А яка третя Заповідь?
"Не призивай Імення Господа Бога твого надаремно."
75. І чому ж тебе вчить ця Заповідь?
Тому, що Бог заслуговує на найбільшу пошану. Через це Його Ім"я не можна вульгаризувати, опошлювати, наприклад, використовуючи його у клятвах, прокльонах чи "благочестивих" кліше.
76. А яка четверта Заповідь?
"Пам'ятай день суботній, щоб святити його."
77. І чому ж тебе вчить ця Заповідь?
Що Бог просить нас завжди виділяти окремий день у кожному тижні, щоби ми таким чином не забули про ту роль, яку служіння Богові і спілкування з ним посідає в нашому житті. Також, ця Заповідь нагадує мені, що славити Бога, дякувати Йому, а також слухати Боже Слово і старатися його зрозуміти є в очах Бога чимось дуже правильним, святим.
78. Тепер спробуй суммувати ці перші чотири Заповіді.
Найкраще це зробив Христос, коли Він сказав, що найпершою і найважливішою Заповіддю є любити Господа, Бога твого всім серцем, всією душею, і всім розумінням.
2004.01.20 | Тестер
Re: Та є одна заповідь!
Живеш - живи, радуйся життю. Не роби підлості рядом живущих.І "хватит пиздеть".
Можеш видалити.
2004.01.20 | Георгій
Re: Та є одна заповідь!
Тестер пише:> Живеш - живи, радуйся життю. Не роби підлості рядом живущих.
(ГП) О! Підлості. Правильно. Так біблійні заповіді як раз і розшифровують, що є підлість.
> І "хватит пиздеть".
(ГП) Не слухайте, хто ж Вас примушує.
> Можеш видалити.
(ГП) Не бачу підстав.
2004.01.20 | Augusto
A zvesty xrystyyanstvo do odnogo rechennya?
Os' v yudaizmi ye populyarne vyslovlennya yakogos' davn'ogo rabbina:"v yudaizmi lyshe odne pravylo:"Ne roby inshomu togo, shcho ne xochesh, shchob zrobyly tobi", a vse inshe - lyshe komentar".2004.01.20 | Анатолій
Але ж питання стоїть про християнство, а не про юдаїзм!(-)
2004.01.20 | Augusto
Tak. V mene vono tak i stoit'.
Chy mozhna yasno vyklasty "golovnu dumku" xrystyyanstva, shchob mozhna bulo skazaty: "vse inshe - lyshe komentar".2004.01.22 | Георгій
Проф. Карл Барт...
... видатний протестантський теолог, швейцарець, отримав це запитання, коли виступав з публічними лекціями у США. Він тоді засміявся і сказав: у вас, англосаксонського походження людей, є такий дитячий віршик, що його чотирьох- чи п'ятирічні вихованці дитячих садків розучують у недільній школі. Віршик такий: "Jesus loves me, this I know, for the Bible tells me so." (Христос любить мене, я це знаю, тому що Біблія так каже.) Оце і є суть християнства, а все інше - коментарі.2004.01.23 | Георгій
До речі, а ВІРУ можна визначити одним реченням?
Чи навіть словосполученням? Ось Пауль Тілліх, наприклад, дав таке визначення віри (англійською): Faith is the ultimate concern.2004.01.24 | Анатолій
Не валяйте дурака, ВІРА - це перш за все ІМ"Я!(-)
2004.01.20 | Георгій
Re: То що ж воно є - християнство?Може, катехиз...(ч.4)
79. А яка п"ята Заповідь?"Шануй батька свого і матір свою."
80. І чому ж тебе вчить ця заповідь?
Незважаючи на те, що вклонятися я мушу тільки Богові, я повинен мати щиру повагу до моїх батьків - як до моєї матері, так і до мого батька. Бог хоче, щоби я прислухався до них, був їм вдячний за всі блага, які я від них отримав, і щоби я піклувався про їх потреби, особливо в їх старшому віці.
81. Чи є обмеження на те, наскільки ти повинен їх слухатися?
Так. Жодна людська істота не є Богом. Від мене не вимагається сліпої покори, оскільки все в житті підлягає тесту на лояльність і слухняність по відношенню до Бога.
82. А яка шоста Заповідь?
"Не вбивай."
83. І чому тебе вчить ця Заповідь?
Бог забороняє все те, що може несправедливо пошкодити мого ближнього. Людину можна вбити чи пошкодити не тільки прямим фізичним насильством, а й злим словом чи хитрим планом; ці речі по відношенню до людини роблять як окремі люди, так і цілі несправедливі соціальні системи. Мій обов"язок - шанувати кожну людську істоту, в тому числі і моїх ворогів, як таку, що створена в Божій подобі.
84. А яка сьома Заповідь?
"Не чини перелюбу."
85. І чому тебе вчить ця Заповідь?
Бог вимагає вірності і чистоти в статевих стосунках. Оскільки любов є великим Божим даром, Бог очікує від нас, що ми не спотворимо цей дар, не будемо плутати любов з миттєвим жаданням чи з нахилом негайно задовільняти наші потреби, маючи егоїстичне бажання дбати тільки про свої насолоди. Бог забороняє всяку аморальність у питаннях сексу, як тим, хто одружений, так і тим, хто не одружений.
86. А яка восьма Заповідь?
"Не кради."
87. І чому тебе вчить ця Заповідь?
Бог забороняє всі форми крадіжок і грабунків, в тому числі шахрайські трюки, схеми, а також соціальні системи чи устрої, де практикується несправедливе забирання того, що належить іншим людям. Бог хоче від мене, щоби я ніколи не був мотивований жадібністю, щоби я не зловживав Його дарами і не розтринькував їх даремно, і щоби я ніколи не мав сумніву в Його обітниці, що Він потурбується про всі мої потреби.
88. А яка дев"ята Заповідь?
"Не свідкуй неправдиво на свого ближнього."
89. І чому тебе вчить ця Заповідь?
Бог забороняє мені шкодити честі і репутації мого ближнього. Я не маю права говорити неправду, зводити наклепи на будь-кого через бажання отримати гроші, почесті, чиюсь приязнь чи дружбу, або через бажання помститися, чи з будь-якої іншої причини. Бог хоче, щоби я говорив про свого ближнього або добрі слова - коли я це можу, або критичні, але не засудливі, толерантні слова - коли я не можу говорити добрих.
90. Я чув, що деякі бачать у цій Заповіді заборону расизму і інших форм негативного стереотипування. Чи це так?
Так. Забороняючи мені давати фальшиві свідчення, Бог тим самим забороняє мені бути в полоні забобонів, спрямованих проти будь-якої групи людей. Серед груп людей є особливо ранимі, або такі, хто найбільше відрізняється від загалу, або такі, які традиційно викликали до себе підозру і погане ставлення. Наприклад, це євреї, жінки, гомосексуали, расові та етнічні меншинства, і ті, кого та чи інша держава вважає своїми ворогами. Ці, і інші угрупування людей вже страшно постраждали від стереотипування, ярликів, наклепів, соціального пригноблення.
91. А яка десята заповідь?
"Не жадай того, що належить ближньому твоєму."
92. І чому тебе вчить ця Заповідь?
Моє серце повинно належати тільки Богові, а не грошам чи будь-яким матеріальним надбанням. Під жаданням у цій Заповіді розуміється одержимість заздрістю. Така одержимість веде до ненависті до ближнього за його успіхи, надбання; вона псує серце, руйнує все моє життя. Я повинен уникати цієї одержимості.
93. Як можна найкраще суммувати ці останні шість Заповідей?
Знову ж таки, найкраще це зробив Христос. Він сказав, що вони всі є фактично однією Заповіддю: люби свого ближнього, як самого себе. Ці Заповіді вчать мене правильно жити з моїм ближнім. Христос вважав любов до ближнього Заповіддю, яка є "однаковою" із Заповіддю любити Бога.
94. Чи ти здатен бездоганно виконати всі ці Заповіді?
Ні. Ні я, ні будь-яка інша людина, що зараз живе на нашій планеті, не спроможна виконати Десять Заповідей в усій їх повноті. Але Бог має більше благодаті, ніж я маю гріха. Коли я переступаю Заповідь і чиню гріх, я мушу признатися в цьому Богові і прийняти тверде рішення більше ніколи не чинити цього гріха. Коли я роблю таке признання і приймаю таке рішення, я є впевнений, що Бог прощає нам гріхи, в яких ми щиро розкаюємося. Я також впевнений, що Бог низпошле мені ще більше благодаті, щоби я зростав у моїй любові до нього і до мого ближнього, і щоби я вдосконалювався у своєму знанні, розумінні Його вимог до мене.
2004.01.21 | Георгій
Re: То що ж воно є - християнство? Деякі вірування пресвітеріан
Взято з їх буклетика "Про те, що значить бути пресвітеріанином," видавництво Ченнінг Л. Бетті, Південний Дірфілд, Массачусетс, 1974, 15 стор.)Кожний, хто може бути християнином, може бути і пресвітеріанином.
Все, що треба для того, щоби бути пресвітеріанином, є:
- визнати, що ти християнин;
- вірити Христові, як нашому Спасителеві;
- дати обіцянку слідувати Христові і мати Його за приклад у твоєму житті;
- виробити в собі звичку відвідувати церкву і щось в ній робити.
Пресвітеріани, як і всі християни, вірять у:
- Бога - творця всесвіту.
- Христа - воплощеного Бога, який жив серед людей на землі.
- Святого Духа - присутність Бога в світі і в душі віруючого.
- Церкву - всесвітнє товариство тих, хто іде за Христом.
- Прощення гріхів - що воно є можливим завдяки хресній смерті Христа.
- Вічне життя - що воно нам показане воскресінням Христа.
- Біблію - надхненне Боже слово.
Для надхнення і керівництва у своїй вірі, пресвітеріани мають два джерела:
1. Біблію. Пресвітеріани завжди вірили і вірять, що Біблія є найавторитетнішим джерелом підтримання віри і найавторитетнішим керівництвом для поведінки всіх людей. Біблія є надхненним самим Богом Об"явленням, відкровенням Бога, даним Їм усім людям про Самого Себе. Але пресвітеріани не вірять, що люди, які писали Біблію, були тільки "записувачами" або "покірними секретарями" Бога. Вони, швидше, були надихнуті якоюсь особливою силою, але залишалися людьми, з усіма їх людськими рисами.
2. Церковну традицію. Це численні Символи Віри і інші доктринальні положення, які висловлюють віру як всієї християнської Церкви, так і її окремих конгрегацій. Вони включають в себе Апостольський та Нікейський Символи Віри, "Сповідь шотландця" (1560 р.), "Сповідь, зроблену в Гайдельберзі," "Другу швейцарську сповідь," "Вестмінстерську сповідь," "Великий Катехиз," "Малий Катехиз," "Декларацію головуючих," "Сповідь 1967 року" і багато інших.
2004.01.21 | Георгій
Re: То що ж воно є - християнство?Деякі вірування пресвітеріан(2
З того ж буклетика, що я на нього вже посилався:Деякі вірування пресвітеріан.
Трійця: Бог існує в Трійці, як Отець, Син, і Святий Дух.
Христос: пресвітеріани вірують, що Христос є Божий Син, Той, Хто являє людям Бога, і Спаситель людства.
Небо: душі вірних з"єднуються з Богом у теплі і любові.
Пекло: відокремлення від Бога, яке може мати місце зараз, за життя людини, а також і після її смерті.
Дивне Народження: пресвітеріани вірять, що народження Ісуса Дівою Марією було чудом.
Марія: заслуговує на величезну пошану як мати Христа, як особлива особистість, якій Бог довірив виносити Свого Сина в її утробі.
Воскресіння: для пресвітеріан, тілесне воскресіння означає з"єднання духовного "тіла" людини з її фізичним тілом.
Сповідь: добровільний акт визнання людиною її віри і її гріхів. Сповідь завжди адресована безпосередньо Богові, хоча може бути зроблена в присутності пастора.
Спасіння: наше спасіння здійснюється Богом через Його благодать, яка надає нам можливість увірувати і тим самим спастися.
Хрест: порожній хрест символізує воскреслого Христа, Хто відчинив для нас Небесне Царство.
Шлюб: пресвітеріани вірять у святість шлюбу. Їх мета - зменшити частоту розлучень шляхом серйозної підготовки молоді до шлюбу.
Переміна: пресвітеріани вірять, що Святий Дух постійно міняє людину, піднімаючи її на все вищі і вищі рівні істини. Маючи це вірування, пресвітеріани припускають, що різні люди можуть по-різному розуміти християнську віру.
Батьківство: нічого із вчення християнської церкви не іде врозріз з ідеєю розумного і не-себелюбного планування сім"ї.
Освіта: завжди надзвичайно високо цінувалася пресвітеріанами. Як миряни, так і пастори повинні завжди вчитися і ніколи не казати, що вони вже все знають.
"Єдина істинна церква": пресвітеріани не вірять, що будь-яка з нині існуючих християнських церков має монополію на істини християнської віри і являє собою точно ту організаційну структуру, яку заснував Христос.
Таїнства: пресвітеріани, згідно з Біблією, визнають два Таїнства - хрищення і причастя.
Хрищення: ініціація до церковної громади, яка здійснюється за наказом Христа. Водночас це публічне визнання віри (обов"язковим є присутність інших), публічна обіцянка слідувати Христові. Не гарантує спасіння. Не означає, що неохрищені люди не спасуться. Може бути здійснене в будь-якій християнській церкві. Люди, які охристилися в іншій церкві, але бажають приєднатися до пресвітеріан, не мусять "перехрищуватися."
Причастя: особливий час, коли людина оновлює свою віру і укріплюється в своєму християнському служінні. Під час Причастя, Христос таємничим чином стає присутній в кожному, хто приймає Святі Дари з вірою. Святі Дари - хліб і вино символізують тіло і кров Христа, що віддаються в жертву за гріхи людства. Вони також нагадують нам про Останню Вечерю, що Христос її розділив зі Своїми апостолами, і символізують Новий Завіт між Богом і всім людством.
2004.01.21 | Георгій
Re: То що ж воно є - християнство?Вірування пресвітеріан (ч. 3)
З того ж буклетика:Доктрина пресвітеріан, зафіксована в їх Сповідях, підкреслює активну участь УСІХ людей в ПРОПОВІДНИЦТВІ і БОГОСЛУЖІННІ.
При цьому деякі люди обираються для того, щоби головувати в тих чи інших справах церкви.
Наприклад:
1. Деяких людей церковна громада обирає для того, щоби вони очолили ту чи іншу конгрегацію пресвітеріан, давали їй загальний напрямок роботи і живий приклад.
2. Інших людей церковна громада обирає для того, щоби вони керували виконанням тієї чи іншої функції церкви, наприклад, брали провідну участь у проповідництві, навчанні, добродійництві, або в адміністративних справах.
Служителями в церкві є ВСІ ЧЛЕНИ ЦЕРКВИ, а не особлива група людей, відокремлена від інших.
Літургія: пресвітеріанська церква визнає літургію, тобто певний порядок проведення богослужень. Пресвітеріанська літургія є чітко визначеною, але водночас вона не є суворою, такою, що від неї не можна зовсім відхилятися. Точна послідовність відправ під час зборів пресвітеріан в їх церкві може відрізнятися в різних конгрегаціях. Проте завжди суттю богослужіння, його ядром, основою є вдумливе читання Св. Письма і його інтерпретація.
Ординація (рукоположення): старійшини і провідні проповідники пресвітеріанської церкви отримують благословення від авторитетних, заслужених членів церкви, яке має форму покладання рук. Під час молитви, в якій вся громада просить Святого Духа зійти на ту людину, яку вона благословляє, старійшини і заслужені члени громади кладуть руки на голову людини, яка отримує благословення. Головний проповідник (пастор) може бути рукоположений тільки з участю іншого вже рукоположеного пастора, чим забезпечується апостольське преємство. Ординація (рукоположення) як старійшин, так і пасторів не має обмеження в часі - вона дійсна пожиттєво. Разом з тим, рукоположені пастори і старійшини за бажанням можуть залишити свої функції і передати їх новим людям, але ті люди тоді повинні бути рукоположені.
Всі члени пресвітеріанської церкви, і рукоположені, і не рукоположені, однаково мають обов"язки:
1. Вести християнський спосіб життя - тобто прагнути бути моральною людиною, плекати в собі звичку регулярно відвідувати церкву, читати Біблію, молитися і пропонувати свої послуги церкві в її найрізноманітніших справах.
2. Бути хорошим прикладом світу, як людина, яка хоче бути більш достойною Бога.
3. Регулярно віддавати церкві свій час, якусь частину грошей і, найважливіше, свої здібності, обдарування, таланти, пам"ятаючи, що все це дано нам Богом.
4. Цікавитися тим, як виконують свою роботу християни всіх церков по всьому світі, і старатися підтримати їх в їх роботі.
2004.01.22 | Анатолій
Як же ж треба ненавидіти свій народ!!
Щоб у своїй країні - Україні, щоб у церквах, які будували руки українців, щоб серед народу українського - ПРОПАГУВАТИ НЕ УКРАЇНСЬКУ, А ЧУЖУ НАМ ЖИДІВСЬКУ ІСТОРІЮ, ПОПУЛЯРИЗУВАТИ ЧУЖОГО НАМ ЖИДІВСЬКОГО БОГА, ВИХОВУВАТИ УКРАЇНСЬКИХ ЛЮДЕЙ У ЧУЖИХ НАМ ЖИДІВСЬКИХ ТРАДИЦІЯХ, НАСАДЖУВАТИ УКРАЇНСЬКИМ ЛЮДЯМ ЧУЖІ ЇМ СВЯТА ТА ПРИНЦИПИ, СІЯТИ В ДУШАХ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ СТРАХ БОЖИЙ, ПРИНИЖУВАТИ УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД.Ці люди, які так роблять є не тільки манкуртами, які втратили свою генетичну та духовну пам"ять, є не тільки зрадниками українського народу, є не тільки ворогами українського народу, А перш за все є ЗОМБІ, яким навіть страшно подумати що це не так. Цих зомбі ви всі одразу побачите на цьому Майдані (та й раніше бачили), які зі своїм зомбі-завзяттям накидаються на будь-якого українця, який ДОЗВОЛЯЄ СОБІ ТУТ, серед ортодоксальних юдо-християн пропагувати своє "паганство". Ну а інших заціпить СТРАХ, їхній страх божий. Вони будуть самі собі блокувати підсвідомість і таким чином навіть помислити над ціми словами не будуть мати змоги.
Той хто має очі, побачить...
Анатолій
2004.01.26 | Георгій
Re: То що ж воно є - християнство? Ставлення до інших
Ще трохи з пресвітеріанського катехизу:38. Чи всі люди будуть спасені?
Ніхто з тих, хто може бути спасений, не буде загублений. Якісь перешкоди для спасіння людини, які б вони там не були, відомі тільки Богові. Але нам точно відомі такі три істини, що ми в них не сумніваємося. По-перше, Бог є святий і до всього Божого не можна ставитися легковажно. По-друге, ніхто не заслуговує на спасіння, і всі, хто будуть спасені, будуть спасені виключно завдяки Божій благодаті, Божому милосердю. По-третє, жодний суддя не може бути милосерднішим, ніж наш Господь Ісус Христос.
39. Як я повинен ставитися до не-християн і до людей, які сповідають інші релігії?
Зустрічай дружбу дружбою, ворожість добротою, щедрість вдячністю, переслідування терпінням, правду згодою, неправду правдою. Завжди проголошуй свою віру словом і ділом. Уникай, з одного боку, поступок у правді, а з другого боку вузьколобої затятості. Найголовніше, вітай і приймай всіх інших так, як Христос вітає і приймає тебе.
40. А як Бог поведеться з прихильниками інших релігій?
Бог пропонує спасіння всім людям через Ісуса Христа. Як саме Бог поведеться з тими, хто не знає або не хоче знати Христа, чи з тими, хто не слідує або не хоче слідувати Йому, або з тими, хто вірить в інших богів і слідує іншим, не-християнським, традиціям, ми сказати не можемо. Проте ми точно можемо сказати, що Бог милостивий і сповнений благодаті, і що Бог не поведеться з будь-якою людиною будь-яким іншим чином, ніж тільки так, як поводився з людьми Христос, Хто прийшов, щоби спасти світ.
2004.01.26 | Тестер
Re: То що ж воно є - християнство? Ставлення до інших
Георгій пише:> Ще трохи з пресвітеріанського катехизу:
>
> 38. Чи всі люди будуть спасені?
>
> Але нам точно відомі такі три істини, що ми в них не сумніваємося. По-перше, Бог є святий і до всього Божого не можна ставитися легковажно. По-друге, ніхто не заслуговує на спасіння, і всі, хто будуть спасені, будуть спасені виключно завдяки Божій благодаті, Божому милосердю. По-третє, жодний суддя не може бути милосерднішим, ніж наш Господь Ісус Христос.
Дніпро впадає в Чорне море(Велике сучасне "відкриття")
>
> 39. Як я повинен ставитися до не-християн і до людей, які сповідають інші релігії?
>
> Зустрічай дружбу дружбою, ворожість добротою, щедрість вдячністю, переслідування терпінням, правду згодою, неправду правдою. Завжди проголошуй свою віру словом і ділом. Уникай, з одного боку, поступок у правді, а з другого боку вузьколобої затятості. Найголовніше, вітай і приймай всіх інших так, як Христос вітає і приймає тебе.
>
> 40. А як Бог поведеться з прихильниками інших релігій?
>
> Бог пропонує спасіння всім людям через Ісуса Христа. Як саме Бог поведеться з тими, хто не знає або не хоче знати Христа, чи з тими, хто не слідує або не хоче слідувати Йому, або з тими, хто вірить в інших богів і слідує іншим, не-християнським, традиціям, ми сказати не можемо.
З чим і поздоровляю!!!!!!!!!!!!!!!
>Проте ми точно можемо сказати, що Бог милостивий і сповнений благодаті, і що Бог не поведеться з будь-якою людиною будь-яким іншим чином, ніж тільки так, як поводився з людьми Христос, Хто прийшов, щоби спасти світ.
2004.01.28 | VENED
церковь «Посольство Божье»
Украинский пастор Сандей Аделаджа встретился в Орландо с Мелом Гибсоном и Чаком Норисом.В эти дни в Орландо (США) проходит всемирная конференция «Вне всяких ограничений 2». В ней принимают участие более 3000 пасторов со всего мира. Данное мероприятие известно тем, что в одном месте собираются наиболее выдающиеся пастора нашего времени, и именно на нем станут известны 6 пасторов, которым и будет присвоено звание «Пастор континента».
Конференцию проводит ассоциация GPN , которая представлена в 237 странах и регионах. По исследованиям этой организации, в ближайшие 15 лет ко Христу придут более одного миллиарда человек. Именно поэтому GPN направило все свои усилия на подготовку и обучение пасторов к служению новообращенным христианам.
Конференция «Вне всяких ограничений», была организована для того, чтобы наиболее успешные служители могли поделиться своим опытом с тысячами других христианских лидеров. В этом году в Орландо собрерутся такие пастора и служители как Рейнхард Бонке, Джон Максвелл, Джеймс Кеннеди, Мел Гибсон, Чак Норис, Эд Сильвозо и другие. Несомненно, участие украинского пастора Сандея Аделаджа в подобном мероприятии, как одного из основных спикеров конференции, существенно повышает рейтинг независимой Украины.
Пастор Сандей известен, как основатель самой большой протестантской церкви на территории бывшего Советского Союза. Именно ему принадлежит высказывание о том, что если раньше СССР поставляло для всего мира лучшее оружие, то теперь Украина и Россия будут «поставлять» миру самых успешних миссионеров и пасторов. На сегодняшний день церковь «Посольство Божье», которую возглавляет пастор Сандей, насчитывает более 20000 прихожан только в городе Киеве, и в ее состав входит более 280 церквей по всему миру. Сандей Аделаджа был признан человеком года в Нигерии в 2002 году, и в том же году Международная академия духовного единства народов мира присвоила ему почетное звания академика. Сейчас Сандей Аделаджа является основным претендентом на звание «Пастор континента 2003 года».
Приятно осозновать, что независимая Украина все больше становится известна не как страна, на территории которой произошла Чернобыльская трагедия. Но как земля, которую возвеличивает Бог, и которая имеет своих ярких представителей во всех сферах культурной, политической, экономической и духовной жизни.
Самуил Ишт
2004.01.28 | Георгій
Чак Норріс?
Цікаво, невже це той самий голівудський актор, який відомий виконанням головної ролі в телесеріалі "Техасський рейнджер" і рекламою гімнастичного знаряддя "Боуфлекс?" Гм. Молодець...2004.01.28 | VENED
Це той самий голівудський актор Чак Норріс(-)