Про Велесову Книгу - стаття Б.І. Яценка!!
04/07/2004 | Анатолій
Панове, запрошую до мого сайту www.oratania.com.ua в розділі "Літературна спадщина" в кінці зазіпований файл "Про Велесову Книгу" Стаття Б.І. Яценка, яка дає відповідь всим псевдоісторикам і елементарно доводить реальність Велесової книги.
З повагою, Анатолій
З повагою, Анатолій
Відповіді
2004.04.07 | черговий
Re: Про Велесову Книгу - стаття Б.І. Яценка!!
Цур вам усім і пек, потвори, породжені сном розуму...Всю фольксу - до одної ями
’’оріїв’’ за ’’оріями’’
Нам - своє робить...
2004.04.07 | Тестер
Re: Досить грунтовна наукова стаття
В книзі є такі подробиці, що Миролюбову, при всьому бажанні їх не придумати.А те що пише Асов, то бажання зробити Росію "родиной слонов".
Як нема черговому чим крити, полізай в п...у картоплю рити!
2004.04.07 | Георгій
Не розумію...
... нащо Ви, Володю, лаєтеся?Оцінку "лайка" Вам поставив не я - чесно. Але я згідний. Нема ніякої потреби вдаватися до матюків. Маєте Вашу точку зору - чудово, але нащо ображати опонентів?
2004.04.07 | черговий
Re: Досить грунтовна наукова стаття
Еге, Асов та Яценко подралися - кому належатиме влескнига. Та хай і поб’ються між собою. Бо вони одне одного варті.Два дурака в одном тазу
Пустились по морю в грозу
Эх, будь прочнее старый таз
Длиннее был бы мой рассказ
А щодо запрошення мене до Вашого професійного зайняття - тобто пошуку корнеплодів у жіночих піхвах, то спочатку прочитайте славного О.Творогова, якому яценки з асовими чоботи негідні чистити.
Я з фольксою взагалі не розмовляю. Усі канигіни, бушкови, фомєнкі, носовські, аджієви, шаяни, кандиби і пр. заслуговують одного - викреслення зі списку порядних людей.
І взагалі - геть фолькс-хісторичну наволоч з храма Кліо.
Dixi. І більше повторюватися не буду.
2004.04.09 | Анатолій
А виливати бруд на вченого Б.І. Яценка - це не лайка, панове?(-)
2004.04.09 | Тестер
Re: Звичайно український історик КПСС і знаний Іуда
Толочко, який завдяки Юлі Тимошенко пройшов в парламент, а потім зрадив і зараз дурить людей по телебаченню, значно кращий... :sarcastik:2004.04.09 | Тестер
Re: Черговий, а ти не переймайся...
>Я з фольксою взагалі не розмовляю. Усі канигіни, бушкови, фомєнкі, носовські, аджієви, шаяни, кандиби і пр. заслуговують одного - викреслення зі списку порядних людей.
Про порядність людей не можна судити, по їхніх "опусах".
Я сприймаю такі речі, як науково-популярну, науково-фантастичну, чи не науково-, а художню літературу.
Читаю, аналізую і роблю свої висновки. До речі знайомий з Г.Лозко і її речі з етнографічних досліджень сприймаю нормально і з повагою, як до ученої людини. Як і її патріотичність, прагнення щось хороше зробити для суспільства та його моральності. А претензії на "Первоволхвиню" сприймаю іронічно. Але то її особиста справа і життя.
А з усіх нових досліджень вважаю найбільш цінними дослідження Чмихова!
2006.01.20 | Социст
Я теж читав і дав читати іншим.(-)
2004.04.08 | Анатолій
Від чергових юдо-християн я нічого й не чекав!
Ці люди з викривленою свідомістю хоч і є за своїм фізичним тілом українцями, але за своїм менталітетом є МАНКУРТАМИ. Я вже казав про таких, що для них історія Ізраїлю, причому брехлива (див. І. Фрака "Поема про сотворення Сьвіту) є рідною. А історія свого народу є брихливою, нереальною, потворною тощо. Отже, панове ті що на чергуванні, та ті що іже з ними, вибачайте, але я Вас змушений назвати ХВОРИМИ. І ця хвороба називається МАНКУРТИЗМ. Для манкурта, як і для кочового юдея, немає Батьківщини, немає совісті, немає нації, немає народу. Бо коли немає чим крити ці особи опускаються до повного мудизму. Адже у них є тільки юдейський племінний демон Єгова-Ягве-Саваот, є тільки країна Абрамів та Сар, є тільки юдеї-богоборці, є тільки золотий тілець і є тільки викривлена, на жаль, свідомість. Шкода, але цим людям вже нічим, я гадаю, допомогти не можна. Бо будь-яка допомога викликає в них тільки ЗЛОБУ. А злоба у юдо-християн це продукт нібито виховання любові на грунті СТРАХУ божого. Історія юдо-християн з розгрому Александрійської бібліотеки та Мусильйону та забиття його професорів ногами до Христових походів, Торквемадою, охотою на Відьом тощо показує всю злобу цього вчення та всю його безперспективність. Саме ця безперспективність і збурює їхню хвору свідомість, а мене тішить.Дякую за науку та показ своїх зубів.
Анатолій
2004.04.08 | Анатолій
Як нема черговому чим крити, полізай в п...у картоплю рити!
Гарно і просто сказав Тестер, за що йому дякую.При цьому "ганьба" кажу Юркові за навішування ярликів. Бо коли він на жінку вилив помиї, то собі не написав "лайка". Оце і є юдо-християнство, себто тотожно відсутністю моралі.
Анатолій
2004.11.04 | Социст
Велесова Мудрість.
Навожу цитати з історичного досвіду осягнення єдности Велесової Книги:6в: А в ті давні часи у нас не було єдності, і лишились ми без Велеса, як віск. Той бо говорив нам, що повинні ходити прямо, а не криво. А того не слухалися. То перси забрали велику частину русів і загнали до Набсура.
7а: Слава богам нашим! Маємо істинну віру; що не потребує людської жертви...
Греки наговорюють на нас, що приносили в жертву людей. А то брехлива річ, бо не відповідає істині; у нас інший звичай. І той, хто хоче іншого вразити, рече зле, а розумний не бореться проти цього; а й так є, що інший говорить так само.
8: А відтак почалися межи русами незгоди і відособлення, і жаль став між ними. І почали плакати і вирікати їм: не йдемо за ними, бо там буде погибель наша; і допечемося до тієї пори, коли не збуде од нас нічого. Згадаймо про отця Ора і єдиний рід слов`янський; о по отцю Ору сини його розділилися на трійцю, і так стало; про руськолань і венедів, що розділилися надвоє; та про бо русів, які були розторгнуті на дві частини. І тоді скоро мали і десять (частин). А нащо гради городити і гряди влаштовувати, коли маємо боярина Оглендю? А той боярин Оглендя каже: "Як ото маємо ділитися до нескінченності? Та бо Русь єдина може бути, а не десять". А родці і родичі ділилися і розходилися. І багато разів ворог нападав на нас. Маємо битися за своє, а не говорити які у нас батьки. Якщо маєш десяток корів і згинеш од ворога, то мала од того учта. А пробудеш у роді до кінця свого, то з десятка може утворитися тисяча, як тоді, коли той оглендя водив корів по степах. І ті, що говорять слова многі про родичів своїх і самі себе возносять вище пращурів і Ора-отця, то шкоду творять. Не будемо їм наслідувати, бо по шляху своєму не підемо.
8(2): Від ранку до ранку бачимо, як інше зло діється на Русі, і чекаємо, що поверне до добра. І то не буде інако, якщо сили свої не згуртуємо і не візьмемо мету одну до мислі нашої. То бо глаголить вам глас праотців, а до того дослухайтесь, бо інакше не можна діяти.
11а: І се одречемось од злих діянь наших і прилучимося до добра. Се бо рабів відпустимо, обнімемося. І скажемо, се зробивши, се бо нас знаєте: як розумом усвідомили, так і подбали, як уміємо...
17а: І звернулися до всіх родів, і віче скликали єдине, утворивши землю нашу, і стояла та земля п’ятсот літ. І знову виникла між русичами усобиця, і ворогували вони, і силу стратили, маючи сутички і безладдя. Отож прийшли вороги на отців наших на півдні, і втратили (отці) Сківську землю на побережжі морському і степи...
24б: Се боги Русі не беруть жертви людської, ані тваринної, лиш плоди, овочі, квіти, зерно, молоко, суру питну, на травах настояну, і меди, ніколи не живу птицю, ані рибу. І се варяги й елани богам дають жертву іну і страшну чоловічну. І те ми не повинні діяти, яко ми Дажбожі онуки, і не маємо йти за іними стопами чужими.
25: І те боги вам мовлять і дали Орієві заповіти: любіть світ зелений і життєдайний! Любіть друзів своїх і будьте мирними між родами!
26: І кажу те, сину мій, що час не страчено і є вічний перед нами. І там побачимо пращурів своїх і матерів, які порядкують у сварзі й отари свої пасуть, і віни свої вінуть і життя мають, як і наше. Там немає ні єгунштів, ні еланів, і Права княжить над ними. І та Права істинна, як Наві скинута чи Яві дана, і пребуде віки вічні біля Світовида. І се Зоребог іде краєм тим і говорить для пращурів наших, як живемо на землі, і як страждаємо. Все від того, що маємо зла много. А там зла немає, і трави зелені зустрічають їх і зустрічають шелестом своїм про волю божу і щастя людей тих.
8(27): Як стали голотою, то були сірі й убогі тоді. І якби прийшли в залізах (вороги), то випустили б нам нутро. Се бо Аскольд і Рюрік по Дніпру ходили і людей наших зазивали до борні. А тому, що мали війни між собою, тако і не могли йти до них. Ото хай буде наукою, щоб зрозуміли нашу помилку, чому мусимо знову бути в неволі. Се бо Аскольд узяв воїв своїх, посадив їх на лодії і йшов пограбувати інших, так ніби йшов на греків нищити міста їхні і принести жертву богам в землі їхній. Але то все була неправда. Бо Аскольд не русіч, а варяг, і мав іншу мету. Той гмоть руську попирає іншими, і злі діяння погубили імена їхні. Ні Рюрик не русіч. Той бо лис іде хитрувати до степу і б`є купців іних, які йому довіряються. На старе погребіння ходили і там помислили, як дихають пращурове наші під травою зеленою; і там узнали, якими бути і за що йти. І тут наші родичі почали були ділитися, кому старшим перебути, хто походить від отців і праотців маріченських, який од них іде, а який був простець. І та велика свара одоліла русів і привела до розладу і розторгнення. Тако греки від своєї землі прогнали їх, оскільки не мали сили, зчепленої до кругу і до крил. Усякий поглядав на сусіду свого і од цього віри не мав, яка веде мужів до січі. Тако, прийшовши назад, починали сваритися про похід, хто був кращий, а хто чорний. Давно були інші оповіді про витязів, і тоді чули про походи від отців своїх... Отак бо русколань занепала од готського та єгоунського звірства.
30: Якщо ж трапиться якийсь блудень, що хотів би порахувати богів, поділити в небі, то вигнаний буде з роду, бо не мали богів, лише Вишень і Сварог і іні суть множеством, бо бог є Єдин і множествен. І хай не розділяє ніхто того множества і не говорить, що мали богів многих. Се бо світло і Ра йде до нас, і будьмо гідні того.
32: А в той час волиняни заговорили про єдність нашу; і рід з родом догодився, і мали силу велику якогось дня. А в зручний час отці наші пішли на них і були по обрах. Так і днесь маємо стати до смерті і битися за землю до кінця.
35а: Се ж особиця наша була причиною того, про що маємо слова викривальні сказати. І тут мовимо воістину благе про роди наші і не брешемо про них, а правду мовимо про них. Про першого пана нашого повідаємо і про князя вибраного. І менувався бо той Киська; а той повів родичів по степу з худобою своєю на південь; і там, де сяє сонце, жили. І прийшов до них отець Єрей і те до них мовив: “Обоє маємо дітей, і мужів, і жінок, і старих, маємо боронити їх від ворогів. І так мовимо, що племено є, і даємо вівці свої і худобу до нього і будемо племено єдино. Се богм сприяють нам, і маємо шукати доблесті на віки вічні”. Коли об’єднались, почали говорити:”Хиба також спільна”; й інше говорили. Отож отець Ор одвів отари свої і людей своїх од них, повів їх подалі і сказав там: “Закладаймо град”. І то Голинь був у голому степу і лісі. І Кисько пішов геть; той повів люд свій до іншого місця, щоб не змішувати їх з людьми отця Ора, се той (Ор) є старший. І так поставив у землі тій гради і поселення. І так Кисько одійшов з людьми й утворив землю іншу і там оселився. І так од цілого одійшли ті окремо і, так скажемо, що (ніби) були чужі одне одному. Всі ті пожитки і сили мав кожен інші. І був Киська той славен, і люди отця Ора славні, бо слава зросла їхня, і поле знає їх, як стріли і мечі знає.
35б: А се прийшли язиги до краю його і почали худобу завертати. Тоді Кисько напав на них; спочатку відігнав, а далі і його самого відігнали. І люди повинні були стати покормом для граків, які виїдали многі очі, і люди були повержені од мечів. І мовив Ор-отець, що мертві вчорнені граками, і ті кричать од радощів, що їжу отримують. І від того сповнилося прикрістю серце Орієве, і сказав родичам: “Підтримайте Киська і люд його”. І ті коней сідлати взялися і налетіли на ясів, і гнали їх, доки не розтрощили зовсім. І те маємо знати: доки сили наші об’єднані, ніхто не зможе подолати нас. Ті бо степи ні від кого не відібрані, бо руські суть, і собі славу маємо, ворогами визнану, які приходять до нас і, бачачи життя наше, спокусити беруться братів наших сріблом міченим і од гончарства горшками, з яких їли сини їхні. Життя наше в степах є до кінця нашим; а й потребуємо свого. Там не повинні нам говорити про інше життя. Се бо слова наші істинні, а їхні брехливі. Се бо не правду говорять, її й мають.
36а: Передречено од старих часів, що мусимо в спілці з іними створити державу велику, відродити маємо Руськень нашу...
А мудрість така: не діліться один від одного, а на першому місці покладайте осягнення єдности!
2004.11.05 | Вільнодум
Re: Велесова Мудрість.
Дякую пане Социст за Вашу роботу!Я звірив Ваші витримки з Велескниги - вони достовірні! Дійсно, можна читати і знаходити все нове і нове в цій книзі. Майже як в Біблії . Різниця тільки в тому, що там - про чуже, а тут - про рідне!
Хай Будить!