Погляд християнина на т. зв. помаранчеву революцію
06/13/2006 | Ієромонах Іов
Моя відповідь одній особі:
Щодо «вільної пори», яка нібито прийшла на Україну внаслідок т. зв. помаранчевої революції… Я не поділяю Вашого оптимізму, бо намагаюся оцінювати кожну річ, кожну подію і кожне явище у цьому дочасному житті крізь призму вічності. Господь наш Ісус Христос навчає, що тільки істина може зробити людей справді вільними (Ін.8:32,36). «Кожен, хто чинить гріх, є рабом гріха!» (Ін.8:34) – ось найганебніша неволя, про визволення з якої, на жаль, зовсім не думають ті, що виборюють свободу політичну, громадську та економічну. «Свобода, дана розбещеному народові, це – дівчина, віддана розпусникам» (О. Бальзак). Сумно і страшно, коли люди повстають проти фальшування виборів, але спокійно ходять до псевдохрамів, де моляться разом з імітаторами-лжесвящениками. Сумно і страшно, коли люди, прагнучи кращої долі, покладають надії «на князів і на синів людських» (Пс.145:3), які «обіцяють їм свободу, будучи самі рабами тління» (2Пет.2:19), але не шукають свободи у Христі і не хочуть через додержання заповідей Божих виправляти своє життя. Сумно і страшно, коли люди обурюються брехнею з уст можновладців і політиків, але самі постійно лицемірять і говорять неправду одне одному у сім’ї, на роботі, у звичайних розмовах тощо. Сумно і страшно, коли люди вимагають знайти і покарати убивць кількох журналістів, але самі прямо чи опосередковано винні у смерті мільйонів абортованих, ні в чому не винних дітей. Тим-то не тіште себе надією, що Україна нарешті «встане зі споконвічного стояння на колінах перед Москвою». Бо при такому внутрішньому стані суспільства, що відзначається перш за все повсюдною байдужістю до істини, вона і далі стоятиме на колінах, якщо не перед Москвою, то перед Євросоюзом, США, Китаєм тощо, перед чим і ким завгодно, тільки не перед Живим, Істинним і Справедливим Богом...
А ЩЕ ХТОСЬ ТАК ДУМАЄ?
http://www.hieromonk-job.narod.ru/
Щодо «вільної пори», яка нібито прийшла на Україну внаслідок т. зв. помаранчевої революції… Я не поділяю Вашого оптимізму, бо намагаюся оцінювати кожну річ, кожну подію і кожне явище у цьому дочасному житті крізь призму вічності. Господь наш Ісус Христос навчає, що тільки істина може зробити людей справді вільними (Ін.8:32,36). «Кожен, хто чинить гріх, є рабом гріха!» (Ін.8:34) – ось найганебніша неволя, про визволення з якої, на жаль, зовсім не думають ті, що виборюють свободу політичну, громадську та економічну. «Свобода, дана розбещеному народові, це – дівчина, віддана розпусникам» (О. Бальзак). Сумно і страшно, коли люди повстають проти фальшування виборів, але спокійно ходять до псевдохрамів, де моляться разом з імітаторами-лжесвящениками. Сумно і страшно, коли люди, прагнучи кращої долі, покладають надії «на князів і на синів людських» (Пс.145:3), які «обіцяють їм свободу, будучи самі рабами тління» (2Пет.2:19), але не шукають свободи у Христі і не хочуть через додержання заповідей Божих виправляти своє життя. Сумно і страшно, коли люди обурюються брехнею з уст можновладців і політиків, але самі постійно лицемірять і говорять неправду одне одному у сім’ї, на роботі, у звичайних розмовах тощо. Сумно і страшно, коли люди вимагають знайти і покарати убивць кількох журналістів, але самі прямо чи опосередковано винні у смерті мільйонів абортованих, ні в чому не винних дітей. Тим-то не тіште себе надією, що Україна нарешті «встане зі споконвічного стояння на колінах перед Москвою». Бо при такому внутрішньому стані суспільства, що відзначається перш за все повсюдною байдужістю до істини, вона і далі стоятиме на колінах, якщо не перед Москвою, то перед Євросоюзом, США, Китаєм тощо, перед чим і ким завгодно, тільки не перед Живим, Істинним і Справедливим Богом...
А ЩЕ ХТОСЬ ТАК ДУМАЄ?
http://www.hieromonk-job.narod.ru/
Відповіді
2006.06.14 | P.M.
Все вірно!
Що би піднятися з колін, треба впасти на коліна перед Господом Богом.2006.06.14 | P.M.
Але що робити,.
.. коли нарід темний?!. Просвітлювати?.. Так не кожен це може,. навіть той хто знає. Треба мати дар від Бога -- доносити до людей..Єдине, найдієвіше, -- молитися і благати Бога, щоб учинив чудо, як це Він зробив на Майдані..
2006.06.14 | +O
Re: Погляд християнина на т. зв. помаранчеву революцію
Слава Ісусу Христу!Ієромонах Іов, відповідаючи "одній особі", пишуть:
> Погляд християнина на т. зв. помаранчеву революцію:
> Щодо «вільної пори», яка нібито прийшла на Україну внаслідок т. зв. помаранчевої революції… Я не поділяю Вашого оптимізму, бо намагаюся оцінювати кожну річ, кожну подію і кожне явище у цьому дочасному житті крізь призму вічності. Господь наш Ісус Христос навчає, що тільки істина може зробити людей справді вільними (Ін.8:32,36). «Кожен, хто чинить гріх, є рабом гріха!» (Ін.8:34) – ось найганебніша неволя, про визволення з якої, на жаль, зовсім не думають ті, що виборюють свободу політичну, громадську та економічну. «Свобода, дана розбещеному народові, це – дівчина, віддана розпусникам» (О. Бальзак). Сумно і страшно, коли люди повстають проти фальшування виборів, але спокійно ходять до псевдохрамів, де моляться разом з імітаторами-лжесвящениками. Сумно і страшно, коли люди, прагнучи кращої долі, покладають надії «на князів і на синів людських» (Пс.145:3), які «обіцяють їм свободу, будучи самі рабами тління» (2Пет.2:19), але не шукають свободи у Христі і не хочуть через додержання заповідей Божих виправляти своє життя. Сумно і страшно, коли люди обурюються брехнею з уст можновладців і політиків, але самі постійно лицемірять і говорять неправду одне одному у сім’ї, на роботі, у звичайних розмовах тощо. Сумно і страшно, коли люди вимагають знайти і покарати убивць кількох журналістів, але самі прямо чи опосередковано винні у смерті мільйонів абортованих, ні в чому не винних дітей. Тим-то не тіште себе надією, що Україна нарешті «встане зі споконвічного стояння на колінах перед Москвою». Бо при такому внутрішньому стані суспільства, що відзначається перш за все повсюдною байдужістю до істини, вона і далі стоятиме на колінах, якщо не перед Москвою, то перед Євросоюзом, США, Китаєм тощо, перед чим і ким завгодно, тільки не перед Живим, Істинним і Справедливим Богом... А ЩЕ ХТОСЬ ТАК ДУМАЄ?
+O: так думає з огляду на Псалом 145: "...Не надійтеся на князів, на синів человіческих - в них нема спасення..."
"Вільна пора" може наступити лише за умови незовнішньої (внутрішньої) революції. Помаранчова революція в Україні, без внутрішньої переміни українців - лише Помаранчовий державний переворот у владних/"шапкових" колах, який призведе до зміни політичної риторики.
Шкода, але людина, протягом всієї історії розвитку хвороби гріха, схиляє свої коліна перед всім без розбору не розуміючи, що коліна не вічні...
З повагою
+О
2006.06.14 | Тестер
"Аффтар. Випий іяду" ,Не мучся.
"Ходять в чужі храми. Слухають лже-священників"...Ти "шьо-лі" вільний судити, куди кому ходити...
По якому праву і моралі... Угомонись, чоловіче...
Священники, отці, мля...Для кого???
Претензії і амбітність присутня, а мізків, що чорного під нігтем...
2006.06.14 | Социст
Проблема з точки зору Ісуса
З точки зору Ісуса проблема в тім, що пан не проповідує Євангелію Царства, а лише фарисействує!
2006.06.15 | +O
Re: Проблема з точки зору Ісуса
Слава Ісусу Христу!> Пан Социст пишуть: З точки зору Ісуса проблема в тім, що пан не проповідує Євангелію Царства, а лише фарисействує!
+О: і з чого випливає такий звинувачувальний висновок?
З повагою
+О
2006.06.15 | Социст
Це – не звинувачення, а констатація!
Фарисействувати нікому не заборонено, тільки Ісус посилав своїх учнів проповідувати Євангелію Царства, а не фарисействувати...2006.06.15 | +O
Re: Це – не звинувачення, а констатація!
Слава Ісусу Христу!> Пан Социст пишуть: Це – не звинувачення, а констатація Фарисействувати нікому не заборонено, тільки Ісус посилав своїх учнів проповідувати Євангелію Царства, а не фарисействувати...
+О: яке гарне слово: "звинувачення" "констатація" "фарисей"...
помилка
З повагою
+О
2006.06.15 | Социст
Сучасне фарисейство
Пан Ієромонах Іов пише:> Тим-то не тіште себе надією, що Україна нарешті «встане зі споконвічного стояння на колінах перед Москвою».
2006.06.16 | +O
Re: Сучасне фарисейство
Слава Ісусу Христу!Пан Социст побачили «сучасне фарисейство» в фразі Ієромонаха Іова:
> Тим-то не тіште себе надією, що Україна нарешті «встане зі споконвічного стояння на колінах перед Москвою».
+O: тут можна побачити політиканство, а не фарисейство. Хоча, зважаючи на продовження фрази — і до заанґажованості в політиці не дотягує .
Пан Тестер даремно облаяв Ієромонаха Іова, приписавши набоженство до проффєсора
помилка
З повагою
+O
2006.06.16 | Социст
Істина, що звільняє від фарисейства
Ісус звертається до фарисеїв і стверджує, що те, що фарисеї називають гріхом, насправді не є гріхом, а гріхом є саме фарисейство. Фарисейством взагалі є будь-які спроби назвати гріхом те, що насправді не є гріхом.Пан Ієромонах Іов пише:
> Сумно і страшно, коли люди, прагнучи кращої долі, покладають надії «на князів і на синів людських» (Пс.145:3), які «обіцяють їм свободу, будучи самі рабами тління» (2Пет.2:19), але не шукають свободи у Христі і не хочуть через додержання заповідей Божих виправляти своє життя.
Не шукати свободи у Христі і не хотіти через додержання заповідей Божих виправляти своє життя – не є ніяким гріхом!
> Тим-то не тіште себе надією, що Україна нарешті «встане зі споконвічного стояння на колінах перед Москвою».
Тішити себе надією, що Україна нарешті «встане зі споконвічного стояння на колінах перед Москвою» – не є ніяким гріхом!
Гріхом з точки зору Ісуса є саме фарисейство!
З точки зору Ісуса проблема в тім, що пан не проповідує Євангелію Царства, а лише фарисействує!
2006.06.16 | P.M.
Re: Істина, що звільняє від фарисейства
Социст пише:> Фарисейством взагалі є будь-які спроби назвати гріхом те, що насправді не є гріхом.
А що є гріхом?
Фарисейство, це намагання поєднати, узаконити світське з духовним, що буцімто, на їхню думку (фарисеїв), витікає з обов'язку виконання закону.
Іншим словами небажання розлучатися зі світським, хоч і внутрішнім усвідомленням цього.
2006.06.16 | +O
Re: Істина, що звільняє від фарисейства
Слава Ісусу Христу!Пан Социст написали «істину, що звільняє від фарисейства»:
> Ісус звертається до фарисеїв і стверджує, що те, що фарисеї називають гріхом, насправді не є гріхом, а гріхом є саме фарисейство.
+O: це є дуже вільне трактування написаного
(С): Фарисейством взагалі є будь-які спроби назвати гріхом те, що насправді не є гріхом.
+O: це є ще більш вільне трактування написаного
> (С): (Пан Ієромонах Іов пише: Сумно і страшно, коли люди, прагнучи кращої долі, покладають надії «на князів і на синів людських» (Пс.145:3), які «обіцяють їм свободу, будучи самі рабами тління» (2Пет.2:19), але не шукають свободи у Христі і не хочуть через додержання заповідей Божих виправляти своє життя.) Не шукати свободи у Христі і не хотіти через додержання заповідей Божих виправляти своє життя – не є ніяким гріхом!
+O: Ієромонах Іов не написав, що це є гріхом — це є вільне трактування написаного
> (С): (Ієромонах Іов: Тим-то не тіште себе надією, що Україна нарешті «встане зі споконвічного стояння на колінах перед Москвою».) Тішити себе надією, що Україна нарешті «встане зі споконвічного стояння на колінах перед Москвою» – не є ніяким гріхом!
+O: Ієромонах Іов не написав, що це є гріхом — це знову є вільне трактування написаного
> (С): Гріхом з точки зору Ісуса є саме фарисейство!
+O: це є ще і ще більш вільне трактування написаного
> (С): З точки зору Ісуса проблема в тім, що пан не проповідує Євангелію Царства, а лише фарисействує!
+O: помилка
З повагою
+O
2006.06.16 | Социст
Вільне трактування написаного є одним з проявів звільнення!
2006.06.18 | +O
Re: Вільне трактування написаного є одним з проявів помилки...
Слава Ісусу Христу!> (С): Вільне трактування написаного є одним з проявів звільнення!
+О: ур-р-ра, таваріщі!!
якби ж то...
А взагалі для мене найцікавішим є те, що це написав пан Социст, який неодноразово встовпчик допитувався, що значить кожне з слів, написаних тим чи тим дописувачем.
З повагою
+О
2006.06.18 | Социст
Але, помилкою буде вважати його єдиним проявом!!!
2006.06.21 | +O
Re: Але, помилки в +O і не було, лише у пана Социста! Знову...
2006.06.21 | Социст
Не помиляється той, хто нічого не каже...
2006.06.22 | +O
Re: І помиляється той, хто нічого не каже... :) :)
2006.06.26 | Социст
І помилятись – не гріх!
Всі – на боротьбу з фарисейством!URL: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1150447861
2006.06.27 | +O
Re: І помилятись – не гріх!
Слава Ісусу Христу!> Пан Социст write: всі на боротьбу з фарисейством
+O: «цікаво дивитись на людину в: проблемі, аксіомі і саморозмові... » — писав колись панові Социстові +O
а тепер — вже навіть не цікаво: по колу бігати та лише те і робити, що відповідати на питання пана Социста, бо Їхня «Тожсамість» прагне «осягнути єдність» чи, за їх же ж даними (п.Социст) вже «її» («єдність») «осягнула»
Якщо комусь цікавським є відповідати на запитання пана Социста — перейміть, будь ласка естафету
+O продовжить ...гм...— розмову
з паном Социстом лише за умови, що пан Социст почнуть давати відповіді на, заздалегіть погоджуюсь — недоречні , але таки — запитання +O
З повагою
+O
2006.06.27 | Социст
Re: І помилятись – не гріх! (л)
URL: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/11509020312006.06.27 | +O
Re: І помилятись – не гріх! (л)
Слава Ісусу Христу!Пан Социст і надалі ставлять запитання, не відповідаючи на ранішепоставлені запитання +O.
Вважаю це ознакою пана Социста, через яку спілкуватись з паном Социстом доцільности немає...
Надалі відповідати на питання пана Социста в якості відповіді пана Социста на запитання +O не буду.
Можливо, зовидівший у висловлюваннях пана Социста основи лоґічного полемізування пан Тестер візьметься за цей труд?
Щось слабо у це віриться
— приємної «тожсамости», пане Социсте
З побажаннями таки осягнути Єдність
+O
2006.06.27 | Социст
Про предмет дискусії
Пан +O пише:> Пан Социст і надалі ставлять запитання, не відповідаючи на ранішепоставлені запитання +O.
Дякую, пане +O!
Наскільки я, зрозумів, Вас зацікавило, що пан Социст не знайшов. А він не знайшов ніяких доказів існування бога. Причиною цього, однак, є не пан Социст, а лише те, що такі докази за весь час його перебування на цьому форумі не були приведені ніким із учасників цього форуму, які, в переважній більшості займаються кваліфікацією особистостей учасників форуму, а не предметом дискусій.
Я, в свою чергу, заявив, що пан Социст не є предметом цього форуму і надав адресу для тих, хто бажає розглядати питання, що стосуються пана Социста особисто. Так що, якщо у пана таких запитань немає, тоді, моє прохання до Вас – не займайтесь, будь ласка, паном Социстом, а лише предметом дискусій!
> Вважаю це ознакою пана Социста, через яку спілкуватись з паном Социстом доцільности немає...
Що Ви вважаєте, чи не вважаєте про пана Социста, ніяк не стосується предмету дискусій, і є Вашою особистою справою...
> Надалі відповідати на питання пана Социста в якості відповіді пана Социста на запитання +O не буду.
Надалі Ваша риторика є безпредметною, бо не стосується предмету дискусії.
2006.06.29 | +O
Re: Про предмет дискусії
Слава Ісусу Христу!> (С) Про предмет дискусії
> > (+O) Пан Социст і надалі ставлять запитання, не відповідаючи на ранішепоставлені запитання +O.
> (C) Дякую, пане +O! Наскільки я, зрозумів, Вас зацікавило, що пан Социст не знайшов. А він не знайшов ніяких доказів існування бога. Причиною цього, однак, є не пан Социст, а лише те, що такі докази за весь час його перебування на цьому форумі не були приведені ніким із учасників цього форуму, які, в переважній більшості займаються кваліфікацією особистостей учасників форуму, а не предметом дискусій.
+O: прошу пана Социста, насамперед, подивитись на «предмет», який прописаний в цій гілочці Форуму: «ставлення до Помаранчевої Революції» і усвідомити, що в даній гілочці про «докази існування Бога» не йшлося — знову: помилка .
Ще одною, більш серйозною помилкою пана Социста, є думання, що +O мав/має/буде давати панові Социстові «докази існування Бога» чи робити з Бога «предмет дискусії» будь де — +O неодноразово підкреслював, що Вірить в Бога, а не доказує Бога — так вже традиційно повелося, що пан Социст думаючи думу , не чує/читає співрозмовника і ставить собі власні «предмети» розгляду дискусії .
І найбільшою помилкою пана Социста +O вважає «пошуки» «доказів» існування Бога в віртуальності Інтернету: про Бога можна читати, узагальнювати, роздумувати... але Бога (без «про» і без «предмет» ) можна зустріти лише особисто, що (і лише це) містить «доказ». Чого панові Социстові і бажаю.
Правда: якість «доказу» це буде мати лише для пана Социста. Звідси випливає висновок: причиною незнайдення доказів існування Бога паном Социстом є пан Социст.
> (С) Я, в свою чергу, заявив, що пан Социст не є предметом цього форуму і надав адресу для тих, хто бажає розглядати питання, що стосуються пана Социста особисто. Так що, якщо у пана таких запитань немає, тоді, моє прохання до Вас – не займайтесь, будь ласка, паном Социстом, а лише предметом дискусій!
+O: ще про «предмет»: розділ Форуму «філософія/реліґія/духовість» містить в собі «предмет» «Социст» незалежно від «заяв» пана Социста, бо «утожсамлює» пан Социст себе з «осягненням єдности», яку несе у маси, що сприймається саме/завдяки особі пана Социста. Якщо пан Социст до цього не готовий — пан Социст знову і знову помилився, вступаючи в дискусії на Форумі — пан Социст є найбільшим «предметом» в дискусії з паном Социстом
> > (+O) Вважаю це ознакою пана Социста, через яку спілкуватись з паном Социстом доцільности немає...
> (C) Що Ви вважаєте, чи не вважаєте про пана Социста, ніяк не стосується предмету дискусій, і є Вашою особистою справою...
+O: ще про «предмет»: +О вважає розгляд/обдумування/смакування... будь-яких філосовських чи реліґійних течій/напрямків, навіть — наймиліших серцю +O , безсенсовними за відсутності їх носія. Дискусія з паном Социстом лише тому і приваблювала/є +O — пан Социст заявляв, що прагне/осягнув «єдність». Звідси: пан Социст був (і є) єдиним важливим для +O «предметом» дискусії з паном Социстом — пан Социст є паном Социстом і найбільш кваліфіковано/істинно може про пана Социста щось твердити. Про будь-який инший «предмет» пан Социст може ду-у-уже вже помилитись , що, знову ж таки — є паном Социстом, відповідно — повернулись до пана Социста — «предмету» дискусії з паном Социстом.
> > (+O): Надалі відповідати на питання пана Социста в якості відповіді пана Социста на запитання +O не буду.
> (C): Надалі Ваша риторика є безпредметною, бо не стосується предмету дискусії.
+O: предметом цієї гілочки являється «ставлення людини до ПР» — тобто, в даному випадку — пана Социста, якщо вони забажають сказати таки щось по «предмету»
З повагою
+O
2006.06.29 | Социст
Re: Про предмет дискусії
Пан +O пише:> Слава Ісусу Христу!
Що означає поняття Христос?
URL: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1150902031
> > (С) Про предмет дискусії
> > > (+O) Пан Социст і надалі ставлять запитання, не відповідаючи на ранішепоставлені запитання +O.
> > (C) Дякую, пане +O! Наскільки я, зрозумів, Вас зацікавило, що пан Социст не знайшов. А він не знайшов ніяких доказів існування бога. Причиною цього, однак, є не пан Социст, а лише те, що такі докази за весь час його перебування на цьому форумі не були приведені ніким із учасників цього форуму, які, в переважній більшості займаються кваліфікацією особистостей учасників форуму, а не предметом дискусій.
> ... причиною незнайдення доказів існування Бога паном Социстом є пан Социст.
Незнайдення доказів існування Бога – не є гріхом!
Про те, що є гріхом, читайте тут:
URL: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1150447861 .
2006.07.03 | +O
Re: Про предмет дискусії
Слава Ісусу Христу!> (C): Що означає поняття Христос?
URL: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1150902031
+O: для +O виглядає важливим те, що пан Социст ставлять це питання, яке неодноразово підіймалося на Форумі , тому не відповідає — чим довше пан Социст будуть задавати питання: «Що означає поняття Христос?», тим довше висновок пана Социста ще не буде помилкою.
Хоча — наврят
Але, все ж таки, хороше питання на відповідь міняти не є в +O правилах
А пан Социст нехай його задають — це спонукає людину до роздумів: низький уклін панові Социстові
> > > (С) Про предмет дискусії
+O: ... важливим/першорядним «предметом» дискусії з людиною для +O є сама ця людина: що і як собі мислить, чим керується, чому?..
Єдиним, що +O цікавить в дискусії з паном Социстом, є пан Социст. Решта (в дискусії з паном Социстом ) є «предметами дискусії» (з паном Социстом) другорядними/помічними
> > (+O): ... причиною незнайдення доказів існування Бога паном Социстом є пан Социст.
> (C): Незнайдення доказів існування Бога – не є гріхом!
> Про те, що є гріхом, читайте тут:
URL: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1150447861 .
+O: пана Социста знову циклічність привабила
Про помилку/помилки пана Социста читайте тут:
URL: http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_rel&trs=-1&key=1150460121&first=&last=
Цікаво, що пан Социст увірували в гріх — на власний розсуд звинувачують або оправдовують
Невже пан Социст таки відрізнилися від пана Вільнодума?
З повагою
+O
2006.07.03 | Социст
Re: Про предмет дискусії
Пан +O пише:> Цікаво, що пан Социст увірували в гріх — на власний розсуд звинувачують або оправдовують
Пан +O продовжує писати нісенітниці про пана Социста.
> Невже пан Социст таки відрізнилися від пана Вільнодума?
Відрізнятися їм не треба, бо вони різні з самого початку й до самого кінця. Ще Лайбніц писав, що в світі немає нічого однакового.
2006.07.04 | +O
Re: Про предмет дискусії
Слава Ісусу Христу!> > (+O): Цікаво, що пан Социст увірували в гріх — на власний розсуд звинувачують або оправдовують
> (C): Пан +O продовжує писати нісенітниці про пана Социста.
+O: знову помилка пана Социста, адже пан Социст (з власної ініціативи) пишуть, що є «гріх» і що «гріх» не є (див. попередні дописи пана Социста в цій гілочці Форуму і дотичних ).
Пан Социст щось нині не «тожсамий»
Осягайте «єдність», пане Социсте (хоча б: будьте послідовними )
З повагою
+O
2006.07.04 | Социст
Гріхи – для християн, а для социстів – єдність!
Бо це християни вірять в гріхи, тобто сповідують їх...2006.07.05 | +O
Re: цвєти — женщінам! мароженає — дєтям! :) :)
Слава Ісусу Христу:Пан Социст твердять, що
> Гріхи – для християн, а для социстів – єдність! Бо це християни вірять в гріхи, тобто сповідують їх...
+O: (:) цвєти — женщінам! мароженає — дєтям): пан Социст, як вже повелось , помиляються.
Або прилічили себе пан Социст, увірувавши в гріх (щось там про «фарисейство») до християн е...- таких собі цікавських, одноосібних в своїй «єдности»...
Не здивуюся, якщо пан Социст продовжуть ходити пальчиками по многострадальній клавіатурі компа, тому відповім, якщо побачу в панові Социстові сенс, навіть, якщо він буде не настільки логічно-послідовно-полемічний, як це узріли в панові Социстові непомильний пан Тестер
На всі безсенсовні листи пана Социста до +O відповідаю заздалегіть вже у цьому +O дописі: «З повагою +O »
З повагою
+O
2006.07.05 | Социст
Ще трохи про сенс(л)
URL: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/11390126562006.06.16 | Анатоль
Згоден, сумно і страшно.
євромонах:>тільки істина може зробити людей справді вільними
Згоден.
Тому віруючі ніколи вільними не будуть.
>ходять до псевдохрамів
Згоден.
Всі храми - псевдо, бо всі боги - видумка.
(крім московського патріархату, звичайно)
>моляться разом з імітаторами-лжесвящениками
Згоден.
Всі священики - лже, бо всі боги - видумка.
(крім московського патріархату, звичайно)
>але самі постійно лицемірять і говорять неправду
Згоден.
Робота в них (попів і монахів) така.
>повсюдною байдужістю до істини
Та ні! В них (попів і монахів) агресивна ворожість до істини і бісівська енергія по навязуванню мракобісся.
>тільки не перед Живим, Істинним і Справедливим Богом
Це про Марину Цвігун? От гади!
2006.06.16 | Социст
Re: Згоден, сумно і страшно.
Пан Анатоль пише:> євромонах:
> >тільки істина може зробити людей справді вільними
> Згоден.
> Тому віруючі ніколи вільними не будуть.
> >ходять до псевдохрамів
> Згоден.
> Всі храми - псевдо, бо всі боги - видумка.
> (крім московського патріархату, звичайно)
> >моляться разом з імітаторами-лжесвящениками
> Згоден.
> Всі священики - лже, бо всі боги - видумка.
> (крім московського патріархату, звичайно)
Москва слезам не верит! Приведіть докази, будь ласка!
> >але самі постійно лицемірять і говорять неправду
> Згоден.
> Робота в них (попів і монахів) така.
> >повсюдною байдужістю до істини
> Та ні! В них (попів і монахів) агресивна ворожість до істини і бісівська енергія по навязуванню мракобісся.
> >тільки не перед Живим, Істинним і Справедливим Богом
> Це про Марину Цвігун? От гади!
Гади – це ще не доказ! Навіть апокаліпсис не є доказом існування бога! Навіть, якщо всі навколо стали на коліна...
2006.06.16 | Георгій
Re: Погляд християнина на т. зв. помаранчеву революцію
У принципі, я згоден. Дійсно, я якихось кілька днів тому говорив із жіночкою, яка страшно ламентувала з приводу корупції і суцільного шахрайства в українській державі, а через п"ять хвилин сказала, що була змушена недавно викласти кількасот гривень, щоби купити своїй дочці-старшокурсниці дипломну роботу. Коли ми з Лесею зауважили, що купівля студентських робіт - це чистісінька крадіжка, вона сказала, а, що там ви, американці, розумієте - у нас всі так роблять... Без усвідомлення гріха і рішучої відмови людини коритися гріхові, звичайно ж, ніякі політичні революції ніякої користі не принесуть. Але з іншого боку я також розумію п. Тестера у тому, що повідомлення, яке започаткувало цю гілку, звучить дещо засудливо і зверхньо до людей.2006.06.18 | +O
Re: Погляд християнина на т. зв. помаранчеву революцію
Слава Ісусу Христу!> (Г): ...Але з іншого боку я також розумію п. Тестера у тому, що повідомлення, яке започаткувало цю гілку, звучить дещо засудливо і зверхньо до людей.
+О: а я відчув у ньому біль за людину, яка знову і знову довіряє себе і своїх ідолові...
З повагою
+О
2006.06.19 | Георгій
Я цього не заперечую
+O пише:> Слава Ісусу Христу!
(ГП) Навіки слава Богу.
> > (Г): ...Але з іншого боку я також розумію п. Тестера у тому, що повідомлення, яке започаткувало цю гілку, звучить дещо засудливо і зверхньо до людей.
> +О: а я відчув у ньому біль за людину, яка знову і знову довіряє себе і своїх ідолові...
(ГП) Я також, звичайно ж, це є в повідомленні. Але коли воно підписане "ієромонах," тобто походить від представника Церкви, її духівництва, невоцерковленій людині, та ще й невіруючому, як п. Тестер, воно може здатися зверхнім. Думаю, природня реакція такої людини на таке повідомлення з усіма його "сумно і страшно" приблизно така: а вам, панове, не сумно і не страшно, що у ваших семінаріях пиячать і дають хабарі, що у ваших монастирях чоловіки гвалтують чоловіків, що у ваших церквах одні православні священики називають одного православного патріарха розкольником і анафемою, а інші православні ж священики називають іншого православного владику запроданцем і слугою ворогів нашого народу? Ну і так далі... Думаю, клірики повинні у першу чергу говорити про деревину у власному оці, а потім вже казати людям про заскалку в їхньому оці...
> З повагою+О
Взаємно! Георгій
2006.06.20 | +O
Re: Я цього не заперечую
Слава Ісусу Христу!> > > (Г): ...Але з іншого боку я також розумію п. Тестера у тому, що повідомлення, яке започаткувало цю гілку, звучить дещо засудливо і зверхньо до людей.
> > +О: а я відчув у ньому біль за людину, яка знову і знову довіряє себе і своїх ідолові...
> (ГП) Я також, звичайно ж, це є в повідомленні. Але коли воно підписане "ієромонах," тобто походить від представника Церкви, її духівництва, невоцерковленій людині, та ще й невіруючому, як п. Тестер, воно може здатися зверхнім. Думаю, природня реакція такої людини на таке повідомлення з усіма його "сумно і страшно" приблизно така: а вам, панове, не сумно і не страшно, що у ваших семінаріях пиячать і дають хабарі, що у ваших монастирях чоловіки гвалтують чоловіків, що у ваших церквах одні православні священики називають одного православного патріарха розкольником і анафемою, а інші православні ж священики називають іншого православного владику запроданцем і слугою ворогів нашого народу? Ну і так далі... Думаю, клірики повинні у першу чергу говорити про деревину у власному оці, а потім вже казати людям про заскалку в їхньому оці...
+O: погоджуюсь! Правда — дуже суперечливе відчуття викликає у мене написане Вами. Якби це написав пан Тестер — проблеми для мене не було б. Але, надіюсь , Ви погоджуєтесь з тим, що, знаючи/бачачи/борячи своїх «верблюдів» (прочитайте сторінку Ієромонаха Іова), християнин, а особливо — священик Христовий, просто зобов`язаний говорити на злобу дня.
З повагою
+O
> З повагою+О
Взаємно! Георгій
2006.06.23 | Георгій
"Золота середина..."
+O пише:> Слава Ісусу Христу!
(ГП) Навіки слава Богу.
> дуже суперечливе відчуття викликає у мене написане Вами. Якби це написав пан Тестер — проблеми для мене не було б. Але, надіюсь , Ви погоджуєтесь з тим, що, знаючи/бачачи/борячи своїх «верблюдів» (прочитайте сторінку Ієромонаха Іова), християнин, а особливо — священик Христовий, просто зобов`язаний говорити на злобу дня.
(ГП) Ви знаєте, отче Олеже, потрібна таки мабуть ота арістотелівська "золота середина." Скільки вже можна нити, нити, нити... І мирянам, і вам, ієреям. Ми з дружиною і дочкою тільки що повернулися до себе у США після місячного перебування в Україні. Враження КОЛОСАЛьНЕ - стільки всього там відбувається, стільки всього робиться, життя кипить, вирує. А люди тільки й роблять посередині всього цього виру, що хникають, жаліються. Та от тут у США така багнюка, болото, справжнє духовне прозябання, кошмар. А "гамериканці" при цьому не нахваляться на свою країну. Просто не вміють інакше. Не навчені. В них все за визначенням краще, ніж деінде у світі. В НИХ ніяких помаранчових революцій і ніяких "Майданів" ніколи не буде! Моя дочка каже на це: "американці живуть жахливо і впевнені, що живуть прекрасно; українці живуть прекрасно і впевнені, що живуть жахливо; а ні ті, ні другі не праві." Точно! Де ти, Арістотелю...
2006.06.23 | P.M.
Re: "Золота середина..."
Георгій пише:> Моя дочка каже на це: "американці живуть жахливо і впевнені, що живуть прекрасно; українці живуть прекрасно і впевнені, що живуть жахливо
Цікаво знати. А що саме прекрасного зуміла розгледіти ваша донька в житті українців, чого вони так не цінять, вважаючи своє життя жахливим?
2006.06.24 | Георгій
Re: "Золота середина..."
P.M. пише:> Георгій пише:
> > Моя дочка каже на це: "американці живуть жахливо і впевнені, що живуть прекрасно; українці живуть прекрасно і впевнені, що живуть жахливо
> Цікаво знати. А що саме прекрасного зуміла розгледіти ваша донька в житті українців, чого вони так не цінять, вважаючи своє життя жахливим?
(ГП) Чудова їжа (натуральна, смачна, надзвичайно різноманітна і не обов"язково дорога), прекрасний громадський транспорт (у Києві метро, а там, де його нема - маршрутки), величезна кількість соціальних послуг (аж до смішного - знайома пенсіонерка одержала у Києві можливість дивитися 100 каналів прямого цифрового телебачення за ОДНУ гривню на місяць! , ДУЖЕ хороші дитсадки, школи, університети. Все ще хороша освіта, далеко не так спаскуджена, як у США. Купа нових театрів, музеїв, виставочних залів, меморіалів - жива історія. Абсолютно прекрасні книгарні, бібліотеки. А головне - самі люди: значно більш справжні, живі, цікаві, і по-справжньому моральні (звичайно, не без окремих виродків, але знову ж таки, зі США ну ніякого порівняння).
Ми дуже, дуже вражені. За останні 3 роки зміни просто колосальні. Страшно хочемо повертатися - особливо після візиту до Могилянки (порівняння з моїм "університетом" у Місісіпі - 1000:1 на користь Могилянки).
2006.06.24 | P.M.
Так це ж у Києві ..
На периферію навряд чи Ви наважилися б повертатися.Нічого того, про що Ви кажете, там немає.
2006.06.24 | Георгій
U Luts'ku shche krashche (-))
2006.06.26 | +O
Re: "Золота середина..."
Слава Ісусу Христу!> > (+O) дуже суперечливе відчуття викликає у мене написане Вами. Якби це написав пан Тестер — проблеми для мене не було б. Але, надіюсь , Ви погоджуєтесь з тим, що, знаючи/бачачи/борячи своїх «верблюдів» (прочитайте сторінку Ієромонаха Іова), християнин, а особливо — священик Христовий, просто зобов`язаний говорити на злобу дня.
> (ГП) Ви знаєте, отче Олеже, потрібна таки мабуть ота арістотелівська "золота середина." Скільки вже можна нити, нити, нити... І мирянам, і вам, ієреям.
+O: не знаю, в чому Ви побачили «ниття» у мене грішного. Прошу пояснити.
> (ГП) Ми з дружиною і дочкою тільки що повернулися до себе у США після місячного перебування в Україні. Враження КОЛОСАЛьНЕ - стільки всього там відбувається, стільки всього робиться, життя кипить, вирує. А люди тільки й роблять посередині всього цього виру, що хникають, жаліються.
+O: просто — вони у всій цій красі живуть .
Погоджуюсь, звичайно, що середній українець бачить скоріше зле, ніж добре у всій тій «колосальності», яку зовиділи Ви, але це, як на мене, природна річ: людина хоче жити краще вже тепер, а не лише в перспективі, в яку, через пережиті розчарування ле-е-едве віриться... Думаю, що для того, щоб сприйняти такий стан середнього українця, потрібно зрозуміти, що жити «посередині всього цього виру» — це постійний стрес
Думаю, що про це потрібно частіше говорити, тому і піднімаю цю тематику з довіреними мені людьми. Помагає. Ненадовго — все нові і нові «вири» налітають
> (ГП) Та от тут у США така багнюка, болото, справжнє духовне прозябання, кошмар. А "гамериканці" при цьому не нахваляться на свою країну. Просто не вміють інакше. Не навчені. В них все за визначенням краще, ніж деінде у світі. В НИХ ніяких помаранчових революцій і ніяких "Майданів" ніколи не буде!
+O: близько ста років PR кампанії — ось і результат. Правда — не знаю, чи жити в, Вашими словами: «багнюці, болоті, справжньому духовному прозябанні, кошмарі» , але бути «навченим»: «В нас все за визначенням краще, ніж деінде у світі» — це краще, ніж «нити».
Це, думається мені — «сліпота»...
Може візьметесь переконати мене, що те, в чому живе «гамериканець» краще за «ниття» українця
Як Ви думаєте: «ниття» в Україні більш розповсюджене, ніж «сліпота» в США?
> (ГП) Моя дочка каже на це: "американці живуть жахливо і впевнені, що живуть прекрасно; українці живуть прекрасно і впевнені, що живуть жахливо; а ні ті, ні другі не праві." Точно!
+O: ага
> (ГП) Де ти, Арістотелю...
+O: умер...
З повагою
+O
2006.06.26 | Георгій
Re: "Золота середина..."
+O пише:> Слава Ісусу Христу!
(ГП) Навіки слава Богу.
> +O: не знаю, в чому Ви побачили «ниття» у мене грішного. Прошу пояснити.
(ГП) Ні, у Вас особисто я ніколи не бачив ниття. Але оці безкінечні "стенанія" про те, що наше суспільство гине, вже загинуло, що вже все пізно (а от раніше було нібито так добре, добре...) - це ниття, на мою думку. Може, я помиляюся, але зараз, після України, я саме так відчуваю.
> > (ГП) Ми з дружиною і дочкою тільки що повернулися до себе у США після місячного перебування в Україні. Враження КОЛОСАЛьНЕ - стільки всього там відбувається, стільки всього робиться, життя кипить, вирує. А люди тільки й роблять посередині всього цього виру, що хникають, жаліються.
> +O: просто — вони у всій цій красі живуть .
(ГП) Так. І звикли думати, що деінде - в Європі, чи в Гамериці - все просто МУСИТь бути краще. Ну як же інакше: ми ж тільки бідні, нещасні, поневолені, закріпачені, розбещені, розтленні, і "what not."
> Погоджуюсь, звичайно, що середній українець бачить скоріше зле, ніж добре у всій тій «колосальності», яку зовиділи Ви,
(ГП) Хай він поїде в Гамерику і поживе у конурі чи у збитому з картонок "трейлері" серед негрів Місісіпі чи Луїзіани... Знаєте, я своїм студентам показував фотографії вулиць сучасних українських міст. Одна дуже хороша, розумна, здібна чорна дівчинка з захолустного, Богом забутого містечка Гейзелгерст (трохи на південь від Джексона) розкрила рота і все повторювала: та ні, не може бути, це казка, казка, казка... В її рідному Гейзелгерсті є три чи чотири вулиці, Макдональдс, лісопилка, і ще якийсь нібито глиняний кар"єр. І все. Сіро, безбарвно, убого. Це маленьке містечко, але й Джексон, столиця нашого штату, нічим не кращий. І Мемфіс, шт. Тенесі, теж сірий, страшно брудний, безбарвний, дуже негарний, і злочинність там кошмарна. І інші великі міста Півдня такі - Бірмінгем, Атланта... Порівняти центр Атланти з центром Києва просто неможливо, це все рівно що порівнювати Ермітаж з мазнею на стінці якоїсь сільської таверни.
>але це, як на мене, природна річ: людина хоче жити краще вже тепер,
(ГП) Так вже живе! Я Вам кажу, просто ходити вулицями Києва чи Луцька - це вже щастя... Грошей в людей малувато, це так. Але вони зовсім не цінують те, що вони вже мають.
>а не лише в перспективі, в яку, через пережиті розчарування ле-е-едве віриться... Думаю, що для того, щоб сприйняти такий стан середнього українця, потрібно зрозуміти, що жити «посередині всього цього виру» — це постійний стрес
(ГП) А в Гамериці що, не постійний стрес? Постійний, і дуже сильний. Що, легко молодій людині знайти роботу після коледжу? А розплатитися з боргами за коледж (це можуть бути сотні тисяч доларів)? А брати гроші на сплату всіх цих безкінечних рахунків за все на світі - зокрема за лікаря? Тут БІЛьШЕ стресів, ніж у Вас.
> Думаю, що про це потрібно частіше говорити, тому і піднімаю цю тематику з довіреними мені людьми. Помагає. Ненадовго — все нові і нові «вири» налітають
>
> > (ГП) Та от тут у США така багнюка, болото, справжнє духовне прозябання, кошмар. А "гамериканці" при цьому не нахваляться на свою країну. Просто не вміють інакше. Не навчені. В них все за визначенням краще, ніж деінде у світі. В НИХ ніяких помаранчових революцій і ніяких "Майданів" ніколи не буде!
> +O: близько ста років PR кампанії — ось і результат. Правда — не знаю, чи жити в, Вашими словами: «багнюці, болоті, справжньому духовному прозябанні, кошмарі» , але бути «навченим»: «В нас все за визначенням краще, ніж деінде у світі» — це краще, ніж «нити». Це, думається мені — «сліпота»...
(ГП) Так. І також ідолянство (дійсно суто релігійна віра у свою країну, в її унікальне значення для всього світу і в її повну бездоганність).
> Може візьметесь переконати мене, що те, в чому живе «гамериканець» краще за «ниття» українця Як Ви думаєте: «ниття» в Україні більш розповсюджене, ніж «сліпота» в США?
(ГП) Десь приблизно однаково. Думаю, у США НЕ сліпі десь так відсотків 5-6 людей, а в Україні не "ниють" теж десь так 5-6%.
> > (ГП) Моя дочка каже на це: "американці живуть жахливо і впевнені, що живуть прекрасно; українці живуть прекрасно і впевнені, що живуть жахливо; а ні ті, ні другі не праві." Точно!
> +O: ага
> > (ГП) Де ти, Арістотелю...
> +O: умер...
(ГП) А хіба Ви не вірите, що всі живі до Суду?
> З повагою+O
Взаємно, --ГП
2006.06.21 | ans-mo
Якщо б шановний пан ієромонк сам був на Майдані,
то можливо відчував би більше особистого болю за те, що світлі надії померанчової революції майже не перейшли у реальність.Ті люди, хто особисто бачив ці події, переживав, хвилювався, брав участь у спільних молитвах різних християнських конфесій, віддавав останні гроші на допомогу, терпів від нападів бандитів на Сході, стояв на холоді та морозі, будуть відчувать прикрість.
Чому після такого піднесення прийшло розочарування, Бог знає.
Але те,що Майдан, незважаючи на майбутній розвиток подій, був унікальним прикладом ненасильницької громадянської дії та духовного екуменичного християнського єднання - це залишиться назавжди.
2006.06.21 | +O
Re: Якщо б шановний пан ієромонк сам був на Майдані,
Слава Ісусу Христу!> Пан ans-mo пише: Якщо б шановний пан ієромонк сам був на Майдані, то можливо відчував би більше особистого болю за те, що світлі надії померанчової революції майже не перейшли у реальність.
> Ті люди, хто особисто бачив ці події, переживав, хвилювався, брав участь у спільних молитвах різних християнських конфесій, віддавав останні гроші на допомогу, терпів від нападів бандитів на Сході, стояв на холоді та морозі, будуть відчувать прикрість.
> Чому після такого піднесення прийшло розочарування, Бог знає.
> Але те,що Майдан, незважаючи на майбутній розвиток подій, був унікальним прикладом ненасильницької громадянської дії та духовного екуменичного християнського єднання - це залишиться назавжди.
+O: цікаво, чи Ієромонах Іов дійсно не були на Майдані
Я точно знаю, що щось в моїй Державі потрібно було змінити, тому і підтримав Майдан, але «розчарування» після піднесення до мене не прийшло, бо я не «зачаровувався».
З повагою
+O
2006.06.21 | Социст
Дослівно погоджуюсь з паном +O!
2006.06.21 | P.M.
Re: Якщо б шановний пан ієромонк сам був на Майдані,
ans-mo пише:> то можливо відчував би більше особистого болю за те, що світлі надії померанчової революції майже не перейшли у реальність.
> Ті люди, хто особисто бачив ці події, переживав, хвилювався, брав участь у спільних молитвах різних християнських конфесій, віддавав останні гроші на допомогу, терпів від нападів бандитів на Сході, стояв на холоді та морозі, будуть відчувать прикрість.
> Чому після такого піднесення прийшло розочарування, Бог знає.
А тому, що такими, як тоді на Майдані, люди повинні бути завжди.
2006.06.21 | ans-mo
Звичайно в ідеалі повинні бути, але побутова реальність інша.
Майдан відкрив високі (для когось забуті) почуття, але повернення до пострадянського побуту такі почуття знищило. Так би мовити, поспівали, помітингували, поплакали, щось відчули. Але все рівно треба повертатись до щоденной боротьби за існування у системі панування великих грошей та матеріяльного цінізму. Чекали чудес (хтось, багатомільярдних інвестицій, хтось духовного чи культурного відродження), але чомусь вони не відбулись (чи відбулись по-іншому).2006.06.21 | Социст
А що Вам заважає завжди бути громадянином?
2006.06.22 | P.M.
Re: Звичайно в ідеалі повинні бути, але побутова реальність інша.
ans-mo пише:> Майдан відкрив високі (для когось забуті) почуття, але повернення до пострадянського побуту такі почуття знищило. Так би мовити, поспівали, помітингували, поплакали, щось відчули. Але все рівно треба повертатись до щоденной боротьби за існування у системі панування великих грошей та матеріяльного цінізму.
Повертатися тоді треба було (й зараз не пізно) іншими, мудрішими і терпеливішими.
> Чекали чудес (хтось, багатомільярдних інвестицій, хтось духовного чи культурного відродження), але чомусь вони не відбулись (чи відбулись по-іншому).
В чудеса треба ВІРИТИ.