МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Диалог между Философом, Иудеем и Христианином

02/03/2008 | Mercury

Знайшов цікавий сайт, а на ньому ось це

Абеляр Петр
Диалог между Философом, Иудеем и Христианином

(в переводе и с комментариями С.С. Неретиной)

http://pstbi.pagez.ru/item.php?id=422&cid=6

Якщо хтось читав, поділіться враженнями та думками.

Відповіді

  • 2008.02.03 | (в.о.) P.M.

    Re: Диалог между Философом, Иудеем и Христианином

    Mercury пише:
    > Якщо хтось читав, поділіться враженнями та думками.

    Знаєте, пропозиція виглядає цілком раціональною.

    Аніж самому перечитати і поділитися з іншими :)

    Уже читаю.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.02.03 | Mercury

      От і поговоримо як освічені люди

      (в.о.) P.M. пише:

      >
      > Знаєте, пропозиція виглядає цілком раціональною.
      >
      > Аніж самому перечитати і поділитися з іншими :)
      >
      > Уже читаю.

      З Вашої ласки і у мене з*явився відповідний стимул :)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.02.03 | (в.о.) P.M.

        Мені здається, що філософ забагато на себе бере

        тобішь Петя Абеляр забагато на нього возложив.
        І не тому, що філософ називає юдеїв дурнями, а християн ідіотами і виступає першим номером, а через те, що на нього покладена місія апелювати до розуму. Хоча за всіма ознаками він філософ мав би опиратися сугубо на мудрість.

        ---------------------------------
        Почитаю далі може ще щось надибаю :)
  • 2008.02.03 | Георгій

    Почав читати. Дужe цікаво.

    Тільки-що прочитав пeршу частину, монолог іудeя і рeпліку на нього філософа.

    До монологу християнина щe нe добрався, алe чeкаю, що християнин на слова юдeя про пeршочeргову важливість Закону скажe чимось на кшталт слів Cв. Йоанна Золотоустого:

    "(...) (апостол) показывает и раскрывает все эти три закона. Он говорит: Егда бо языцы не имуще закона — какого закона, скажи мне? — закона писанного — естеством законное творят — по какому закону? — по закону, обнаруживающемуся в делах — сии закона не имуще — какого? — писанного — сами себе суть закон — как это? — пользуясь законом естественным — иже являют дело законное — какого закона? — закона дел. Один закон, именно тот, который в письменах, есть внешний, другой, который дан природой, есть внутренний, а третий открывается в делах. Первый сообщают письмена, второй — природа, а третий — дела. Этот именно третий закон и нужен, для него даны и первые два — естественный и письменный, если его не существует, то нет никакой пользы и в тех, даже от них бывает и величайший вред."

    http://www.orthlib.ru/John_Chrysostom/riml06.html


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".