Трохи думок ..
04/20/2008 | P.M.
Усе видиме і невидиме сотворене Господом, сотворене для Нього Самого. Земля -- Богом сотворена для ЛЮДИНИ, в іі поступі до досконалості.
Сотворив Бог світ із нічого, самою лиш Божою волею Своєю. Уся розмаїтість видимого і невидимого міститься в Божому умислі. Зі Своєго умислу Бог й сотворив Всесвіт предвічним Божим Словом Своїм -- Своєю Божественою ЕНРГІЄЮ.
УСЕ сотворене Богом, містить у собі Його Божествену природу. Сам же Бог -- вічний несотворений. Він незмінний (нерухомий) ДУХ.
Твриво ж Боже незмінним бути не може, бо започатковане Ним, і на відміну від Бога Сущого, твориво перебуває.
Змінність унеможливлює нерухомість і вказує на зрушення незмінного духовного стану, або ж, як ще кажуть, коливання духу.
Зміни вказують на ПОДІЇ, події ж започатковують ЧАС, котрий в свою чергу безпосередньо залежить від частоти змінності (коливання) духу.
Існує Богом визначена межа допустимості таких духовних зрушень.
Переступити цю межу -- скаламутити належний стан, зробити цей стан НЕЧИСТИМ.
Источник изливает чистую воду; но на дне его лежит тина. Если возмутит кто тину, — весь источник делается мутным. Так и душа, когда бывает возмущена, срастворяется с пороком.http://www.krotov.info/library/m/makarygr/makari16.html
Нечистота, у своїй відмінності від Богом визначеного духовно/тілесного стану, полягає в речовинності; себто в такій змінності духу, що відповідає нашому фізичному матеріальному часові.
Тілесна речовинність, що є продуктом фізичного часу, тлінною стала завдяки Богові. Котрий аби не залишати зійшовшу наманівці людину у вічній вдірваності від Себе, у Своєму безмірному Божому милосерді дозволив її умерти для гріху, вчинивши її зневажене гріхом тіло тлінним.
У пеклі, очевидно доведеться по-іншому ніж на землі. Там вічні муки. Й виходить без шансів на спасіння ..
Сотворив Бог світ із нічого, самою лиш Божою волею Своєю. Уся розмаїтість видимого і невидимого міститься в Божому умислі. Зі Своєго умислу Бог й сотворив Всесвіт предвічним Божим Словом Своїм -- Своєю Божественою ЕНРГІЄЮ.
УСЕ сотворене Богом, містить у собі Його Божествену природу. Сам же Бог -- вічний несотворений. Він незмінний (нерухомий) ДУХ.
Твриво ж Боже незмінним бути не може, бо започатковане Ним, і на відміну від Бога Сущого, твориво перебуває.
Змінність унеможливлює нерухомість і вказує на зрушення незмінного духовного стану, або ж, як ще кажуть, коливання духу.
Зміни вказують на ПОДІЇ, події ж започатковують ЧАС, котрий в свою чергу безпосередньо залежить від частоти змінності (коливання) духу.
Існує Богом визначена межа допустимості таких духовних зрушень.
Переступити цю межу -- скаламутити належний стан, зробити цей стан НЕЧИСТИМ.
Источник изливает чистую воду; но на дне его лежит тина. Если возмутит кто тину, — весь источник делается мутным. Так и душа, когда бывает возмущена, срастворяется с пороком.http://www.krotov.info/library/m/makarygr/makari16.html
Нечистота, у своїй відмінності від Богом визначеного духовно/тілесного стану, полягає в речовинності; себто в такій змінності духу, що відповідає нашому фізичному матеріальному часові.
Тілесна речовинність, що є продуктом фізичного часу, тлінною стала завдяки Богові. Котрий аби не залишати зійшовшу наманівці людину у вічній вдірваності від Себе, у Своєму безмірному Божому милосерді дозволив її умерти для гріху, вчинивши її зневажене гріхом тіло тлінним.
У пеклі, очевидно доведеться по-іншому ніж на землі. Там вічні муки. Й виходить без шансів на спасіння ..
Відповіді
2008.04.20 | danchyk
Re: Трохи думок ..
Ці думки можна назвати матеріалістично-геометричне богословствування, складається враження, що людина взагалі не здатна мислити метафізичними поняттями. А теза, про те що все творіння містить Божу природу, це взагалі шедевр богословської думки.2008.04.21 | P.M.
Re: Трохи думок ..
danchyk пише:> Ці думки можна назвати матеріалістично-геометричне богословствування, складається враження, що людина взагалі не здатна мислити метафізичними поняттями.
Це точно, вражння потроху складаються ..
> А теза, про те що все творіння містить Божу природу, це взагалі шедевр богословської думки.
Сягніть думкою, що природа це не лише садок вишневий коло хати, природа ЧОГОСЬ -- походження від КОГОСЬ.