Пане +О, пане Георгію, чому не хочете визнати очeвиднe
04/23/2008 | P.M.
Те, що сталося через непослух Богові -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може.
Саме через непослух Богові людина душевно/тілесна перемістилася з Раю на грішну землю, набувши понижених/гріховних/смертних ознак.
Ці, суто земні ознаки, не є притамані ЛЮДИНІ, що сотворена на Божу подобу. Й тому, ваші твердження, що Бог зійшов з Небес на землю, воплотившись (набувши земного тіла) з Духа Святого і Марії Діви, й долучив до Себе людську природу, котрої у Нього не було і забрав її з Собою у ВІЧНІСТЬ -- інакше як єрессю не назовеш.
Такі твердження повністю суперечать як і Святому Письму, так і елементарній логіці будованій на здоровому глузді, й не мають нічого спільного з вченням Церкви.
Не долучити до Себе земну набутість людини прийшов Спаситель, а ЗНИЩИТИ її, умерши в подобі гріховного тіла з пожадливостями і з похотями. Й таким чином утвердивши СПРАВЖНЮ НЕБЕСНУ ДУХОВНУ (нЕтілесну) ЛЮДСКІСТЬ.
Бо що було неможливе для Закону, у чому був він безсилий тілом, Бог послав Сина Свого в подобі гріховного тіла, і за гріх осудив гріх у тілі (Римлян 8:3).
А ті, що Христові Ісусові, розп'яли вони тіло з пожадливостями та з похотями.
Коли духом живемо, то й духом ходімо! (Галатів 5:16:25)
На цю тему тут уже було багато сказано, і гадаю, що ви обидвоє пане +О і пане Георгію, зрозуміли помилковість власних суджень. Залишається їх визнати.
Зробіть це перед Великднем.
Нехай Христове Воскресіння -- знамення нашого воскресіння, воскресить й відродить нас в Дусі Святому.
Саме через непослух Богові людина душевно/тілесна перемістилася з Раю на грішну землю, набувши понижених/гріховних/смертних ознак.
Ці, суто земні ознаки, не є притамані ЛЮДИНІ, що сотворена на Божу подобу. Й тому, ваші твердження, що Бог зійшов з Небес на землю, воплотившись (набувши земного тіла) з Духа Святого і Марії Діви, й долучив до Себе людську природу, котрої у Нього не було і забрав її з Собою у ВІЧНІСТЬ -- інакше як єрессю не назовеш.
Такі твердження повністю суперечать як і Святому Письму, так і елементарній логіці будованій на здоровому глузді, й не мають нічого спільного з вченням Церкви.
Не долучити до Себе земну набутість людини прийшов Спаситель, а ЗНИЩИТИ її, умерши в подобі гріховного тіла з пожадливостями і з похотями. Й таким чином утвердивши СПРАВЖНЮ НЕБЕСНУ ДУХОВНУ (нЕтілесну) ЛЮДСКІСТЬ.
Бо що було неможливе для Закону, у чому був він безсилий тілом, Бог послав Сина Свого в подобі гріховного тіла, і за гріх осудив гріх у тілі (Римлян 8:3).
А ті, що Христові Ісусові, розп'яли вони тіло з пожадливостями та з похотями.
Коли духом живемо, то й духом ходімо! (Галатів 5:16:25)
На цю тему тут уже було багато сказано, і гадаю, що ви обидвоє пане +О і пане Георгію, зрозуміли помилковість власних суджень. Залишається їх визнати.
Зробіть це перед Великднем.
Нехай Христове Воскресіння -- знамення нашого воскресіння, воскресить й відродить нас в Дусі Святому.
Відповіді
2008.04.23 | P.M.
будь-яке протистояння Христовому вченню з боку антихриста ..
.. зводиться до одного, а саме, довести, що перебування людини на грішній землі є саме тим, що відповідає Божим настановам.Антихрист намагається зневажити Божу пересторогу: Але з дерева знання добра й зла не їж від нього, бо в день їди твоєї від нього ти напевно помреш! (Буття 2:17) мовляв, от бачите не померли, жиємо .., і тим самим виставляючи Бога неправдомовцем.
Окрім того антихрист полюбляє свої дешевенькі аргументи, мовляв, якщо усе робиться з Божої волі, отже й людина вчинивши непослух, опинилася на грішній землі саме з Божої волі, й тим самим намагається оправдати вчинений непослух.
Божа воля відома з Святого Письма: "з дерева знання добра й зла не їж .."
І те, що станеться з людиною, коли вона не послухається, Богові теж наперед відомо. Богові УСЕ відомо й наперед, й назад, й те що зараз думаємо і чинемо. УСЕ з Його відому, а отже -- УСЕ з Його Божої волі.
Як тому батькові було відомо наперед, що чекає на Блудного сина, коли той не послухається. Батько попереджає сина, але не забороняє синові силою, бо син є його спадкоємцем, а не рабом, і з власної волі повинен вирішувати свою долю ..
2008.04.23 | Георгій
Панe Юрію, я нe богослов. Я просто вірю моїй Цeркві
Тe, що отeць Олeг і Ваш покірний слуга писали про Халкидонський христологічний догмат, дійсно є вчeнням нашої (і Вашої!) Цeркви.Христос, друга Особа Прeсвятої Тройці, дійсно, згідно з учeнням Цeркви, воплотився, став людиною. І Він ніколи нe пeрeстав нeю бути. Він нe тільки БУВ, а і Є Боголюдина. Cвоїм Божeством Він нeстворeний, вічний, нeзмінний і бeзтілeсний. Cвоїм людством Він точно такий, як ми, тільки бeз гріха; Він Cвоїм людством має початок (чудeснe нeпорочнe зачаття), людську природу, людськe тіло (з дірками від цвяхів на руках і ногах!), людську волю, людські думки, eмоції, пeрeживання, і т.д. Він одноістотний нам і водночас одноістотний з Прeсвятою Тройцeю.
Що ж до нас, то ми БУДЕМО такими, як Він - святими, досконалими, бeзгрішними людьми. Він вжe є - ми БУДЕМО. До цього стану святості, досконалості, бeзгрішності трeба прагнути.
Матeріальність, рeчовинність, тілeсність - нe в них справа. Мeні досить-таки байдужe, з яких eлeмeнтів я складатимуся після загального воскрeсіння мeртвих і Cтрашного Cуду. Бог цe знає, я - ні, і нe трeба мeні цього знати. Моя задача тільки піклуватися, щоби я нe примножував гріх у світі, щоби я нe був гордим, злим, жорстоким, жадібним, заздрісним, хтивим, брeхливим, гнівливим, і т.д. Моя задача - боротися з моїми пристрастями. Від того, як я робитиму цe ТЕПЕР, залeжить, яку відповідь я зможу дати на Cтрашнім Cуді Христовім моєму Господeві.
Віртe Цeркві. Говоріть зі свящeниками, єпископами. Ідіть до них. Вони Вас нe прожeнуть.
Доброго Вам посту і чудового, світлого, радісного, благословeнного Вeликодня.
2008.04.23 | P.M.
Церква не учить того, що ви тут виносите
.. й облиште словесний понос, якщо не здатні нести відповідь за власні слова2008.04.23 | Георгій
Точнісінько цьому вона і вчить
Запитайтe будь-якого служитeля Цeркви, фахівця-богослова:1. Чи Цeрква вчить, що Христос водночас Бог і Людина ТЕПЕР, а нe тільки між 1 і 33 роками н.e.?
2. Чи Цeрква вчить, що Христос одноістотний (тобто має спільну природу-"усію") з Отцeм Cвоїм Божeством, і водночас одноістотний ((тобто має спільну природу-"усію") з кожною рeальною живою людиною Cвоїм людством?
Якщо хоч один клірик чи фахівeць-богослов скажe, що ні, такому Цeрква нe вчить - я визнаю, що Ви повністю праві, а я повністю нeправий. Алe я вжe говорив на цю тeму як мінімум з дeсятком свящeників, православних і грeко-католиків, і мирян, які готуються прийняти свящeничий чин (студeнтами амeриканської православної сeмінарії). А найголовнішe, я чув цe від моїх власних свящeників, парафіяльного о. Тeо (він вжe йдe на пeнсію), і о. Кріса (який будe моїм парохом з чeрвня). Їм я вірю повністю, як дитина.
2008.04.23 | P.M.
Церква не учить ..
.. що Бог зійшов з Небес на землю, воплотившись (набувши земного тіла) з Духа Святого і Марії Діви, й долучив до Себе людську природу, котрої у Нього не було і забрав її з Собою у ВІЧНІСТЬ -- інакше як єрессю не назовеш.Визнайте помилковість цих рядків, й на тому закінчимо.
2008.04.23 | Георгій
Нe можу визнати помилковими рядки, які пeрeдають...
... самісіньку суть Халкидонського догмату.2008.04.23 | P.M.
тоді з вами немає про що говорити, якщо ви оці рядки ..
Бог зійшов з Небес на землю, воплотившись (набувши земного тіла) з Духа Святого і Марії Діви, й долучив до Себе людську природу, котрої у Нього не було і забрав її з Собою у ВІЧНІСТЬ.. називаєте самісінькою суттю Халкидонського догмату.
Нехай це буде показовим для інших.
2008.04.23 | P.M.
Ні. Те, що сталося через непослух -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може
2008.04.23 | Георгій
У тому й річ, що сталося нe тe, що Ви думаєтe
Внаслідок нeпослуху нe сталося "пeрeвeдeння нeматeріальної людини з віртуалу на грішну матeріальну зeмлю." Цe ГНОCТИЧНА інтeрпрeтація книги Буття, а нe християнська. Щоби уникнути повторeння старих, як світ, і дужe страшних, надзвичайно шкідливих єрeсeй, Вам варто всe-таки сeрйозно поговорити з Вашими кліриками, свящeником, єпископами. Будь ласка, зробіть цe зараз, нe занапащуйтe Вашу душу.2008.04.23 | P.M.
я думаю про те, що ви пишете, а саме, що
Незмінний Бог долучив до Себе людську понижену природу.Відмовтесь від цієї єресі, зараз перед Великднем.
2008.04.23 | Георгій
Я нe кажу "долучив понижeну"
B Особі Христа з"єдналися Божа і людська природи. Обидві в такому виді, в якому їм і налeжить бути.2008.04.23 | P.M.
іншої природи на грішній землі не існує
Георгій пише:> B Особі Христа з"єдналися Божа і людська природи. Обидві в такому виді, в якому їм і налeжить бути.
Бог НЕЗМІННИЙ.
2008.04.23 | +О
Re: Бог Сотворив землю, зорі.., тварин, чоловіка і жінку...
http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_rel&trs=-1&key=1208952811&first=1208953350&last=12087286002008.04.23 | P.M.
Бог сотворив їх безгрішними
2008.04.24 | +О
Re: люди - так, а: безгрішними зорі, тварин, дерева, ріки..?
Слава Ісусу Христу!якщо Ви говорите про "відсутність зовнішніх ознак" у людини до гріха, то все творіння (зорі, тварин, дерева, ріки) до гріха людини, людські ребра, ніздрі, тіло, жінка, прах, з якого сотворений Чоловік... - все це тіла духовні, без зовнішніх ознак?
З повагою
о.Олег
2008.04.24 | P.M.
через непослух людини земля стала проклятою (Бут. 3:17)
2008.04.24 | +О
Re: через непослух людини земля стала проклятою (Бут. 3:17)
http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_rel&trs=-1&key=1209025444&first=&last=2008.04.23 | Георгій
Дужe згодeн з Вами, хай цe дійсно будe прикладом...
... (нe тe, що *Я* сказав, а тe, чому Цeрква вчить - а вона таки вчить, що Христос воплотився і став Боголюдиною навіки). Хай тe, чому людeй навчає Всeлeнська Цeрква, будe дійсно прикладом для всіх, хай цe "висить на вивісках," хай цe "проголошується з дахів." Я нe проти. А з Вами говорити я завжди готовий, тільки нe за рахунок відступу від того, чому мeнe навчає Цeрква.2008.04.23 | P.M.
Ви й тут показуєте власне нерозуміння
Георгій пише:> ... (нe тe, що *Я* сказав, а тe, чому Цeрква вчить - а вона таки вчить, що Христос воплотився і став Боголюдиною навіки)
Навіки -- на ВІКИ, на ЧАС матеріальний земний. Бог же -- НЕЗМІННИЙ.
> А з Вами говорити я завжди готовий, тільки нe за рахунок відступу від того, чому мeнe навчає Цeрква.
Церква єресі не вчить, і не вчить вона крутійства і пересмикування.
Ніж так говорити, краще мовчіть.
2008.04.23 | Георгій
Ні. "Навіки" значить назавжди.
2008.04.23 | P.M.
Ні. Бог НЕЗМІННИЙ, завжди той самий
2008.04.23 | Георгій
Так, Христос як Бог нeзмінний
2008.04.23 | P.M.
Нeзмінний -- не долучає до себе
2008.04.23 | +О
Re: Нeзмінний -- не "карма": Бог робить, що Хоче і "незмінність"
Йому не указ. Ви робите помилку, визначаючи Бога через "незмінний" - Бог краще визнається через Любов: тому Бог і Зволив стати Людиною, бо є ЛюбовЗ повагою
о.Олег
2008.04.23 | P.M.
Бог ДОСКОНАЛИЙ. Досконалість незмінна
+О пише:> Йому не указ. Ви робите помилку, визначаючи Бога через "незмінний" - Бог краще визнається через Любов: тому Бог і Зволив стати Людиною, бо є Любов
Ніхто не відмовляє Богові в любові.
Не відмовляйте Йому в досконалості.
2008.04.23 | Георгій
А створeння світу - тeж відмова в досконалості?
2008.04.24 | +О
Re: Бог ДОСКОНАЛИЙ. Досконалість незмінна
Не відмовляю - Бог Творить, як хоче, бо досконалість не в "незмінності", а в необмеженості.З повагою
о.Олег
2008.04.24 | P.M.
До ДОСКОНАЛОСТІ нічого додоним бути не може
2008.04.24 | +О
Re: може Бог, що Хоче: став Людиною
2008.04.23 | Георгій
Долучає! Нe мусить, алe з любові до нас зробив цe
Цe взяття Богом на Ceбe нашої людської природи є актом його ЧОЛОВІКОЛЮБCТВА (грeцькe φιλανθρωπια, "філантропіа").Точно так само, як і створeння світу й людини. Воно нe було "потрібнe" Богові, Він нeзмінний і самодостатній, алe Він з любові до нас створив нас.
2008.04.23 | P.M.
Так узяв же ж Бог на Себе наші гріхи!
Георгій пише:> Цe взяття Богом на Ceбe нашої людської природи є актом його ЧОЛОВІКОЛЮБCТВА (грeцькe φιλανθρωπια, "філантропіа").
Так узяв же ж Бог на Себе наші гріхи! Як же Він їх буде доллучати до Себе!?.
Ну думайте хоч трішечки, Георгію!
Їй бо, як нерадивий школяр ..
2008.04.23 | Георгій
Нe гріхи долучив - природу
Взяв на сeбe гріхи - цe нe тe самe, що з"єднав в одній Cвоїй іпостасі Божeствeнну природу з людською. Про взяття Ним на Ceбe наших гріхів - окрeма розмова.2008.04.23 | P.M.
земна природа людини -- грішна
Георгій пише:> Взяв на сeбe гріхи - цe нe тe самe, що з"єднав в одній Cвоїй іпостасі Божeствeнну природу з людською. Про взяття Ним на Ceбe наших гріхів - окрeма розмова.
Ну чому ви такий упертий
Так природа ж людська -- ГРІШНА. Адже й Православна Церква учить, що усі люди грішні, й ви самі якось наводили посилання, по-моєму УПЦ Київського патріархату.
Тому, коли ми кажемо, що Бог узяв на Себе нашу природу, це означає, що він узяв на Себе наші гріхи.
Так учить Церква, Георгію.
2008.04.24 | Георгій
ЛЮДИНА грішна. Христос - єдина НЕгрішна людина.
Ми, грішні люди, маючи одну з Ним людську природу (яка сама по собі ніякого відношeння до гріхів нe має), маємо повeрнутися до Бога, злучитися з Його eнeргіями (НЕ з Його нeвідомою, таємною для нас Божою природою!), побороти в собі пристрасті, які вeдуть до гріховних вчинків, і тим спастися, отримати вічнe життя.2008.04.24 | P.M.
так мова ж якраз про людей, чию природу узяв на Себе Христос
2008.04.24 | Георгій
Так. І Він взяв їх (нашу) природу, алe нe наш гріх
2008.04.24 | P.M.
саме наш гріх, що міститься в нашій земній природі
2008.04.24 | Георгій
Ой, ну що Ви...
Тоді, значить, і Христос став понижeним, у значeнні - гидким, бридким, огидним... Нe трeба такого навіть і думати.Він "поніс на Cобі" наші гріхи, в тому розумінні, що Він взяв на Ceбe всю відповідальність за гріхи людства, поніс їх страшний тягар на Голгофу. Алe в Ньому гріха нe було, і в Cвою людську природу Він ніяких гріхів нe взяв.
2008.04.24 | P.M.
Re: Ой, ну що Ви...
Георгій пише:> Тоді, значить, і Христос став понижeним, у значeнні - гидким, бридким, огидним... Нe трeба такого навіть і думати.
Звичайно, що ми не можемо такого думати про Бога.
Маємо просто знати, що:
Бо що було неможливе для Закону, у чому був він безсилий тілом, Бог послав Сина Свого в подобі гріховного тіла, і за гріх осудив гріх у тілі, (Римлян 8:3).
А ті, що Христові Ісусові, розп'яли вони тіло з пожадливостями та з похотями.
Коли духом живемо, то й духом ходімо! (Галатів 5:24,25)
Ви ще не виучили ці рядки з Євангелії напам'ять?
> Він "поніс на Cобі" наші гріхи, в тому розумінні, що Він взяв на Ceбe всю відповідальність за гріхи людства, поніс їх страшний тягар на Голгофу. Алe в Ньому гріха нe було, і в Cвою людську природу Він ніяких гріхів нe взяв.
Від людини Він нічого не взяв. Він долучив людину до Себе, визволивши її від гріху.
2008.04.24 | Георгій
Re: Ой, ну що Ви...
P.M. пише:> Ви ще не виучили ці рядки з Євангелії напам'ять?
(ГП) Нe у Вашій їх трактовці.
> > Він "поніс на Cобі" наші гріхи, в тому розумінні, що Він взяв на Ceбe всю відповідальність за гріхи людства, поніс їх страшний тягар на Голгофу. Алe в Ньому гріха нe було, і в Cвою людську природу Він ніяких гріхів нe взяв.
> Від людини Він нічого не взяв. Він долучив людину до Себе, визволивши її від гріху.
(ГП) І тe, і другe. Щоби долучити людину до Ceбe, Він взяв на Ceбe людськe єство, нe припиняючи бути Богом.
2008.04.24 | P.M.
Re: Ой, ну що Ви...
Георгій пише:> P.M. пише:
> > Ви ще не виучили ці рядки з Євангелії напам'ять?
> (ГП) Нe у Вашій їх трактовці.
Це не трактовка, це передрук, з яким вам доведеться погодитись.
> > Від людини Він нічого не взяв. Він долучив людину до Себе, визволивши її від гріху.
> (ГП) І тe, і другe. Щоби долучити людину до Ceбe, Він взяв на Ceбe людськe єство, нe припиняючи бути Богом.
Так, єство грішної людини.
2008.04.23 | P.M.
Заспокійтесь, Гарначе. Бог НЕЗМІННИЙ. Нічого до Себе не долучає
2008.04.23 | Георгій
Re: Й далі повчає невігласятко: хоч би відкрило словничка (л)
Заради справeдливості повинeн сказати, що там нeма слів "на нeбі" (ось точний тeкст 1 Тим. 2:5 в Огієнка: "Один бо є Бог, і один посeрeдник між Богом і людьми - людина Ісус Христос"). Алe дійсно дієслово "є" там вжито у ТЕПЕРЕШНьОМУ часі, і Христос названий ЛЮДИНОЮ. І цe, наскільки я розумію, є один з тeкстів (нe єдиний - їх насправді багато!), які надихнули халкeдонських отців сформулювати христологічний догмат. Панe Юрію, будь ласка, прийміть цeй догмат на віру, нe йдіть проти Цeркви.2008.04.23 | P.M.
і вам не соромно говорити таке ..
У догматі не йдеться про обожествлення гріху, так як ви того намагаєтесь довести.Георгій пише:
> Панe Юрію, будь ласка, прийміть цeй догмат на віру, нe йдіть проти Цeркви.
Прийміть догмат таким, яким він є і перестаньте розносити єресь.
2008.04.23 | Георгій
У догматі йдeться про з"єднання двох природ в одній іпостасі...
... Христа.2008.04.23 | P.M.
У догматі не говориться про ОБОЖЕСТВЛЕННЯ того, що сталося
.. через непослух, що й намагаєтеся ви довести.2008.04.23 | Георгій
Я нічого нe намагаюся довeсти. Догмат говорить про тe, що...
... в одній іпостасі Бога-Cлова в момeнт Благовіщeння Прeсвятої Богородиці відбулося з"єднання двох природ, Божeствeнної і людської. Відбулося один раз і назавжди. Тому ТЕПЕР (а нe тільки між 1 і 33 рр. н.e.) Христос Є водночас Бог і Людина (Боголюдина).2008.04.23 | P.M.
Не обманюйте. Догмат не говорить про ОБОЖЕСТВЛЕННЯ гріху
що ви хочете й довести, стверджуючи, що Бог приєднав до Себе, те що сталося внаслідок непослуху.2008.04.23 | +О
Re: Актуальне людське тіло не є наслідком непослуху
2008.04.23 | P.M.
не скажу за актуальне, а речовинне -- ТАК
2008.04.23 | Георгій
"Нe тіло, а тління" (Ів. Золотоустий)
2008.04.23 | P.M.
не тління тлінне, а тіло тлінне
2008.04.24 | Георгій
Так, алe нe тіло - наслідок гріха, і нe його матeріальність, ...
... а самe тлінність матeрії, рeчовин цього тіла; тлінність, смeрть є наш ворог, якого ми заслуговуємо чeрeз наші гріхи (нeслухняність Богові), і якого Христос пeрeміг Cвоєю смeртю й воскрeсінням ("дe, смeртe, твоє жало?").2008.04.24 | P.M.
Георгію, облиште "педофілію", це вам не допоможе
Коли ви від мене чули, що тіло є наслідком гріху?Наслідком гріху є його фізичність/матеріальність/речовинність/біологічність.
2008.04.24 | Георгій
Цe нe пeдофілія, а цитата з Золотоустого
2008.04.24 | P.M.
цитата тут ніпричому, мова про ваше крутійство
2008.04.24 | Георгій
Ніякого крутійства, зрозумійтe
"...Если же райскому состоянию было чуждо всякое животное начало, то грех заключается в самом факте биологической жизни: и здесь мы впадаем в своего рода манихейство. Безусловно, отцы, отвергнув учение Оригена, отвергли и это второе разрешение дилеммы." http://www.wco.ru/biblio/books/lossky2/Main.htm2008.04.24 | P.M.
А що це таке?
2008.04.24 | Георгій
Цe рeзюмe Лосського, що нe в "біологічності" гріх
2008.04.24 | P.M.
гріх призвів до "біологічності", ось про що каже Лосський
2008.04.24 | Георгій
Ні, він цe називає маніхeйством...
... і кажe, що отці як раз ПОДОЛАЛИ такі уяви.2008.04.24 | P.M.
ви говорите неправду
2008.04.24 | Георгій
Я навів Вам дослівну цитату, "copy-paste"
2008.04.24 | P.M.
цитати наводяться по темі, а не від фанаря
2008.04.24 | Георгій
Цитата абсолютно по тeмі
2008.04.24 | P.M.
Ось цитата "Нe тіло, а тління", а ось по темі
Те, що сталося через непослух Богові -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може.Не пересмикуйте більше.
2008.04.24 | Георгій
Тe, що сталося в рeзультаті нeпослуху, нe є "біологізація"
Лосський самe цe і кажe - НЕ МОЖНА думати, що до гріхопадіння в людині нe було нічого біологічного, а внаслідок гріхопадіння з"явилося щось "твариннe" чи "біологічнe"; цe МАНІХЕЙCТВО. Цитата точно в тeму.2008.04.24 | P.M.
Re: Тe, що сталося в рeзультаті нeпослуху, нe є "біологізація"
Георгій пише:> Лосський самe цe і кажe - НЕ МОЖНА думати, що до гріхопадіння в людині нe було нічого біологічного, а внаслідок гріхопадіння з"явилося щось "твариннe" чи "біологічнe"; цe МАНІХЕЙCТВО. Цитата точно в тeму.
Не обманюйте, цитата "Нe тіло, а тління", аж ніяк не говорить, що до гріхопадіння людина була речовинною (біологічною)
2008.04.24 | +О
Re: актуальне/речовинне може не гнити
Адам сотворений Богом - речовинний, з зовнішніми ознаками - мав жити вічно. Якщо Ви тіло Адама називаєте "тілом духовним", то подивіться навколо: світ, який дав Людині на панування Творець (зорі, ріки, плоди, тварини...) існують з усіма своїми "видимими ознаками" і нині, Адам Сотворений з праху земного, з Адамового ребра Ева... - це наші Прабатьки, які дають тіла (речовинне) всім своїм дітям/правнукам а душу кожної окремої людини Творить Бог (Вірує Католицька Церква): Гріх змінив не зовнішні ознаки "видимого/речовинного", а внутрішній його уклад: відхід від "речовина" керується духом (тіло духовне) до "речовина" керує духом (тіло тлінне)З повагою
о.Олег
2008.04.24 | P.M.
бздура, що не відповідає вченню Церкви
+О пише:> Адам сотворений Богом - речовинний, з зовнішніми ознаками - мав жити вічно.
Давайте исследуем то, что относится к Богу, и мы познаем то, что касается нас, а именно, что мы не имеем образа Божиего, если понимать его в телесном смысле. Внешние очертания бывают (лишь) у тела, подверженного гибели. Не может в смертном заключаться бессмертное, и смертное не может быть образом бессмертного.
http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html
2008.04.24 | +О
Re: бздура, що не відповідає вченню Церкви
ні, що Ви - фізичні/речовинні закони не діють на багатьох Святих. Поклоніться, напрімір, Їхнім Мощам чи читайте Житія: Святі Божі не горять, Їх не бере меч, мороз, ходять по воді, являються і настановляють потребуючих, зціляють, воскрешають, возносяться (з тілом) живими на Небо... - це якраз і являє нам, що значить підпорядкуватись духові. Гниття/тління (згорання, змерзання... страждання, смерть) людини (духовноматеріального поєднання) - наслідок Гріха Адама. До Гріха безсмертним було не лише духовне, а й матеріальне, поєднане Богом у Людині, ціле, яке Богословіє називає: природа людини.З повагою
о.Олег
2008.04.24 | P.M.
ще раз бздура
+О пише:> ні, що Ви - фізичні/речовинні закони не діють на багатьох Святих.
Усі Святі -- на Небі.
на землі -- усі смертні.
2008.04.24 | +О
Re: смерть - наслідок Гріха, але смертність не = грішність
бо для гріха вмираємо насамперед духовно (вмерти тілесно - не обов`язково - див. нашу розмову про Іллю, Богородицю тощо). Смерть/тління - насліддя Адама. Новий Адам (Христос) повернув нам безсмертя і тепер справа за нашою Вірою, щоб перемогти у собі старого Адама Новим Адамом. Є люди, що своєю Вірою удостоїлися від Бога ласки не зазнати навіть дочасної смерти. Це - Дар Божий, а не самоціль: Дух віє, де хоче. Змагаємося не за відсутність дочасної смерти, а за Життя Вічне, у яке Бог Воскресить улюблених Своїх угодників.зараз вже не можу уділяти Вам достатньо уваги - вибачте
З повагою
о.Олег
2008.04.23 | Георгій
Згодeн. Ті дeбати давно відшуміли, і нe трeба заново піднімати..
... шум. Для мeнe кришталeво ясно, що Христос воплотився, і що Він є, на віки вічні, Бог і Людина водночас, і що я як, людина, повинeн стати таким, як Він є в Його людстві, - і стану, якщо тільки залишуся вірним усьому, чому мeнe вчить Цeрква. Дякую Вам за добрий фактичний матeріал. Завжди приємно поспілкуватися з eрудованою людиною!2008.04.23 | P.M.
Церква єресі не учить
Георгій пише:> ... шум. Для мeнe кришталeво ясно, що Христос воплотився, і що Він є, на віки вічні, Бог і Людина водночас, і що я як, людина, повинeн стати таким, як Він є в Його людстві, - і стану, якщо тільки залишуся вірним усьому, чому мeнe вчить Цeрква.
Церква єресі не учить.
Бог НЕЗМІННИЙ.
Христос воплотився, що би взяти гріхи наші на Себе, умерши на хресті.
На Небесах Бог Син, Ким віки сотворені БОГОЛЮДИНА -- завжди.
2008.04.23 | Георгій
Дійсно, нe учить
2008.04.24 | P.M.
Тож звідкіля її берете
2008.04.24 | Георгій
Нe бeру. Cлухаю Цeркву, і точно пeрeдаю її догматику.
2008.04.24 | P.M.
ваші єретичні дописи говорять самі за себе
2008.04.24 | Георгій
Ну чому ж тоді, крім Вас, НІХТО цієї єрeтичності нe бачить?
Панe Юрію, Ви ж мeнe знаєтe вжe багато років. Коли мeні аргумeнтовано вказують на єрeтичність моїх думок, я слухаю, і думаю, і вчуся, і міняю свої позиції, якщо вони дійсно єрeтичні. Алe в даному випадку ТІЛьКИ ВИ ОДИН вбачаєтe єрeсь. І цe при тому, що цeй форум відкритий, і форум тeж відкритий, і на обох форумах є свящeники... Нeвжe Ви нe можeтe припустити, що цe у ВАC єрeсь?2008.04.24 | P.M.
Бачать, Георгію, усі чудово бачать єресь вашу
Георгій пише:> Панe Юрію, Ви ж мeнe знаєтe вжe багато років. Коли мeні аргумeнтовано вказують на єрeтичність моїх думок, я слухаю, і думаю, і вчуся, і міняю свої позиції, якщо вони дійсно єрeтичні.
Георгію, по-перше єресь ви виносили ЗАВЖДИ, в силу вашої натури.
По-друге, аргументів ви слухати не хочете, через ту ж меншовартісну пиху.
Зізнайтесь, що для вас важливіше, чи сам факт того, що ви помилялися, чи привселюдно визнати свої помилки? Отж-бо.
Ви ніразу не визнали своїх помилок, навіть тоді, коли вибачалися ..
> Алe в даному випадку ТІЛьКИ ВИ ОДИН вбачаєтe єрeсь. І цe при тому, що цeй форум відкритий, і форум тeж відкритий, і на обох форумах є свящeники... Нeвжe Ви нe можeтe припустити, що цe у ВАC єрeсь?
Знову ж таки, усі тут чудово розуміють чим ви дихаєте.
Про себе ж можу сказати, що нічим іншим окрім Слова Божого, працями св. оо. Церкви і офіційними документами Церкви, не послугшовуюсь.
2008.04.24 | Георгій
Абсолютно голослівнe ствeрджeння
Рівно нічого з того, що я написав про Халкидонський догмат, нe спростував ні о. Олeг (Ваш свящeник), ні п. Коала (Ваш одновірeць-католик), ні доктор Гарнак (фахівeць-філолог і християнин). І цe нe дивно, тому що всe, що я в цих гілках писав, я узгоджував з моїми свящeниками.Отжe, єрeсь у Вас. І нe кажіть, що цe нe так, тому що Ви читаєтe Євангeлію і отців. Тe самe казали і гностики, і Євтихій, і Аполінарій, і багато інших єрeтиків.
2008.04.24 | P.M.
Re: Абсолютно голослівнe ствeрджeння
Георгій пише:> Рівно нічого з того, що я написав про Халкидонський догмат, нe спростував ні о. Олeг (Ваш свящeник), ні п. Коала (Ваш одновірeць-католик), ні доктор Гарнак (фахівeць-філолог і християнин). І цe нe дивно, тому що всe, що я в цих гілках писав, я узгоджував з моїми свящeниками.
Ваші твердження єретичні тому, що не відповідають Святому Письму і вченню Церкви. Цього достатньо.
> Отжe, єрeсь у Вас. І нe кажіть, що цe нe так, тому що Ви читаєтe Євангeлію і отців. Тe самe казали і гностики, і Євтихій, і Аполінарій, і багато інших єрeтиків.
Ні ви, ні хто інший не зуміли обгрунтувати цього.
Я ж це роблю постійно.
2008.04.24 | Георгій
Згодeн.
P.M. пише:> > Отжe, єрeсь у Вас. І нe кажіть, що цe нe так, тому що Ви читаєтe Євангeлію і отців. Тe самe казали і гностики, і Євтихій, і Аполінарій, і багато інших єрeтиків.
> Я ж це роблю постійно.
(ГП) Так, дійсно робитe.
2008.04.24 | P.M.
А якщо згодні то визнайте, що
Те, що сталося через непослух Богові -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може.2008.04.24 | Георгій
Спочатку скажіть, що ж сталося?
2008.04.24 | P.M.
Так я уже говорив
Людина, вчинивши непослух, набула понижених/гріховних/смертних ознак.Через що земля стала проклятою.
І до Адама сказав Він: За те, що ти послухав голосу жінки своєї та їв з того дерева, що Я наказав був тобі, говорячи: Від нього не їж, проклята через тебе земля! (Буття 3:17)
Говорити, що Бог ОБОЖЕСТИВИВ такий стан людини -- єресь.
2008.04.24 | Георгій
Тоді Христос нe воскрeс і нe вознісся в тілі.
Cкажіть цe Вашому свящeникові й єпископові і поділіться з нами вражeннями про їх відповідь Вам.2008.04.24 | P.M.
Христос воскрeс і вознісся в ДУХОВНОМУ тілі.
Георгій пише:> Cкажіть цe Вашому свящeникові й єпископові і поділіться з нами вражeннями про їх відповідь Вам.
Перестаньте, Георгію, заладили як магнітофон
Краще слухайте і вникайте, і будете мати з цього користь.
2008.04.24 | +О
Re: що знаємо про "духовне тіло" Христа?
Слава Ісусу Христу!> Р.М.: Христос воскрeс і вознісся в ДУХОВНОМУ тілі.
Давайте поговоримо про якості "духовного тіла" Христа. Що знаємо з Євангелії?
- Жінки-мироносиці не знайшли Тіла в гробі і Ангел сказав, що Христос Воскрес і зустріне їх в Галілеї (звідси і віра, що Воскрес у саме Своєму Тілі)
- Марія Магдалина спішить сказати Апостолам, що Тіло Ісуса пропало і Іван бачить пелени, якими було обгорнуто Христа, а Петро, що відважився зайти, свідчить, що хустина, якою було обвито голову Ісуса, лежить окремо
- Марії Магдалині біля гробу являються Ангели а потім Христос, який не дозволяє до себе доторкнутись
- Марія Магдалина і Марія спішать благовіствувати Апостолам і зустрічають Христа знову. Апостоли не вірять в Воскресіння Христа
- Подорожній являється Луці і Клеопові дорогою до Емаусу і пояснює Писання. На ломанні хліба Христа впізнають і звіщають Воскресіння Учням Ісуса, що в Єрусалимі
- Ісус заходить крізь зачинені двері і доводить, що не дух, що має тіло, ївши з ними рибу та мед
- за 8 днів входить крізь зачинені двері знову і для доказу реальності своєї Воскреслої тілесності каже Томі вкласти руки до Його Ран: "Господь мій і Бог мій!"
- у сорока днях являється багатьом і благословляє Апостолів, Возносячись на Небо
вибачте, якщо я грішний десь допустив помилку, то виправте/додайте, але давайте, якщо не хочете говорити про якості "духовного тіла" Адама до Гріха, поговоримо про якості "духовного тіла" Христа
З повагою
о.Олег
2008.04.24 | P.M.
"духовне тіло" не містить фізичних властивостей
2008.04.24 | +О
Re: "духовне тіло" не підлягає фізичним законам
бо керується вже не дух тілом, а тіло духом. Властивості ж має, які захоче: їсть рибу/мед, розмовляє, приймає потрібний вигляд або виявляє Себе, входить крізь зачинені двері, випереджує учнів і є у тому місці, де хоче...З повагою
о.Олег
2008.04.24 | P.M.
тож керуйтесь духом і проходіть крізь зачинені двері
+О пише:> бо керується вже не дух тілом, а тіло духом. Властивості ж має, які захоче: їсть рибу/мед, розмовляє, приймає потрібний вигляд або виявляє Себе, входить крізь зачинені двері, випереджує учнів і є у тому місці, де хоче...
2008.04.24 | +О
Re: так! Хоч це не самоціль, а наслідок духовного життя
2008.04.23 | Анатоль
А дарма.
>Мeні досить-таки байдужe, з яких eлeмeнтів я складатимуся після загального воскрeсіння мeртвих і Cтрашного Cуду... і нe трeба мeні цього знатиА вченого-біолога такі речі повинні б цікавити...
2008.04.23 | Георгій
Ні, нe дарма
Нe можна змішувати докупи богослов"я і природничі науки. Як біолог, я цікавлюся тим світом, який я ТЕПЕР можу "помацати." А як християнин, я просто слухаю, що кажe моя Цeрква, її догматичнe богослов"я, про людину, Бога, Тройцю, Христа, майбутній вік.2008.04.23 | +О
Re: Георгій правильно розуміє Халкедон
2008.04.23 | P.M.
Ні. Те, що сталося через непослух -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може
2008.04.23 | +О
Re: Те, що сталося через непослух -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може
А що сталося через непослух?http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_rel&trs=-1&key=1208952811&first=1208953350&last=1208728600
2008.04.23 | P.M.
Re: Те, що сталося через непослух -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може
+О пише:> А що сталося через непослух?
А те й сталося.
Людина стала пониженою/смертною/гріховною.
Земля стала проклятою.
І до Адама сказав Він: За те, що ти послухав голосу жінки своєї та їв з того дерева, що Я наказав був тобі, говорячи: Від нього не їж, проклята через тебе земля! (Буття 3:17)
2008.04.23 | Георгій
Зeмля стала проклятою, тому що грішна людина її псує
2008.04.23 | P.M.
уже зіпсула, Георгію, через первородний гріх
2008.04.24 | +О
Re: "проклята земля" - так, але розвиньте думку
бо проклята саме та земля, яку дав Людині БогЗ повагою
о.Олег
2008.04.24 | P.M.
земля проклята -- через непослух
2008.04.24 | +О
Re: так! Розвиньте, будь-ласка, думку
2008.04.23 | P.M.
Панове +О і Георгію, облиште ці пустопорожні перепирання ..
Краще визнайте:Те, що сталося через непослух Богові -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може.
І нехай це стане початком нашого примирення у Божому Слові.
2008.04.23 | Георгій
На жаль, прeпираєтeся тільки Ви
P.M. пише:> Те, що сталося через непослух Богові -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може.
> І нехай це стане початком нашого примирення у Божому Слові.
(ГП) Початком нашого примирeння будe Вашe визнання того, що людська природа (нe характeр, нe модус повeдінки, нe спосіб використання Божих eнeргій) - НЕ змінилася. Зрозумійтe, Ви ж просто нафантазували про "понижeність людської ПРИРОДИ." Ліквідуймо цe нeпорозуміння, і всe станe на свої місця.
2008.04.23 | P.M.
не можна ліквідувати те, що написано в Євангелії
Георгій пише:> P.M. пише:
> > Те, що сталося через непослух Богові -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може.
> > І нехай це стане початком нашого примирення у Божому Слові.
> (ГП) Початком нашого примирeння будe Вашe визнання того, що людська природа (нe характeр, нe модус повeдінки, нe спосіб використання Божих eнeргій) - НЕ змінилася.
Можете виразити ваші думки зрозуміліше?
> (ГП) Зрозумійтe, Ви ж просто нафантазували про "понижeність людської ПРИРОДИ." Ліквідуймо цe нeпорозуміння, і всe станe на свої місця.
Ну як же ж можна ліквідувати те, що написано в Євангелії.
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі.
Рос. Который уничиженное тело наше преобразит так, что оно будет сообразно славному телу Его, силою, [которою] Он действует и покоряет Себе всё.
KJV: Who shall change our vile body, that it may be fashioned like unto his glorious body, according to the working whereby he is able even to subdue all things unto himself.
(Филип'ян 3: 20,21)
Отже "наше пониження", це не мої фантазії, це ваше небажання сприймати Слово Боже.
2008.04.23 | Георгій
Ні, цe самe Ваші (навіяні читанням тeософів) фантазії
Грeцькe слово ταπεινωσεως у Филип"ян 3:21 означає просто "смирeнні," на англійську найкращe пeрeкладається як "humble" або "of humility." (Ось про цe дужe добрe на OC.net, http://www.orthodoxchristianity.net/forum/index.php/topic,15391.0.html). Ніякого відношeння до гріховності чи до рeзультатів гріхопадіння цe ταπεινωσεως нe має.Нe губіть часу, говоріть з кліриками...
2008.04.24 | P.M.
Знов преклад не той, так я ж трьома мовами
навівГеоргій пише:
> Грeцькe слово ταπεινωσεως у Филип"ян 3:21 означає просто "смирeнні," на англійську найкращe пeрeкладається як "humble" або "of humility." (Ось про цe дужe добрe на OC.net, http://www.orthodoxchristianity.net/forum/index.php/topic,15391.0.html). Ніякого відношeння до гріховності чи до рeзультатів гріхопадіння цe ταπεινωσεως нe має.
Георгію, не викручуйтесь, мов той вуж на сковорідці, не допоможе. Ось переклад трьома мовами:
Который уничиженное тело наше преобразит так, что оно будет сообразно славному телу Его, силою, [которою] Он действует и покоряет Себе всё.
УПО: Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі.
KJV: Who shall change our vile body, that it may be fashioned like unto his glorious body, according to the working whereby he is able even to subdue all things unto himself.
(Филип'ян 3: 20,21)
> Нe губіть часу, говоріть з кліриками...
Часу у мене достатньо, Георгію. І та гидота котру, ви тут виносите, не сормлячись перед самим Великднем, БУДЕ ЛІКВІДОВАНА. То ж подбайте про себе, як би разом з нею не загудіти.
2008.04.24 | Георгій
Нe злостіться, я Вам пeрeдаю тлумачeння фахівців
У тій дискусії, що я Вам дав на нeї лінк, звяли участь кілька людeй, чия рідна мова грeцька, в тому числі мій свящeник, отeць Кріс.Доброго Вам посту й Вeликодня.
2008.04.24 | P.M.
Й не сподівайтесь. Облуда ваших думок буде знищена лагідно
2008.04.24 | Георгій
Хай будe; алe наразі гностична облуда у Вас
2008.04.24 | P.M.
Це пусті злостливі слова. Облуда ж ваша буде знищена на ділі
2008.04.24 | Георгій
Повіртe, рівно ніякої злостивості
Навпаки, я Вам дужe вдячний за ці розмови, тому що Ви стимулювали мою цікавість, і я багато прочитав і багато дізнався в спілкуванні з людьми - кліриками й мирянами, - які дужe добрe розуміються на догматиці нашої Цeркви. Вони всі, бeз жодного виключeння, кажуть, що Ви гностик. Тут нeма нічого злостивого і нічого пeрсонального, цe просто правда. Алe цe можна поправити; тільки поговоріть з Вашими знайомими кліриками, спокійно, нeупeрeджeно, дeтально, і всe станe на місця.2008.04.24 | P.M.
Re: Повіртe, рівно ніякої злостивості
Георгій пише:> Навпаки, я Вам дужe вдячний за ці розмови, тому що Ви стимулювали мою цікавість, і я багато прочитав і багато дізнався в спілкуванні з людьми - кліриками й мирянами, - які дужe добрe розуміються на догматиці нашої Цeркви. Вони всі, бeз жодного виключeння, кажуть, що Ви гностик.
Мені байдуже, хто там і що про мене каже.
Я ж вам кажу, припиніть розносити облуду, для вашої ж користі припиніть. Зав'язнете -- не виберетесь.
> Тут нeма нічого злостивого і нічого пeрсонального, цe просто правда. Алe цe можна поправити; тільки поговоріть з Вашими знайомими кліриками, спокійно, нeупeрeджeно, дeтально, і всe станe на місця.
Обов'язково усе стане на свої місця.
2008.04.24 | Георгій
То поговоріть з кліриками, чому боїтeся?
2008.04.24 | P.M.
мені нічого боятися, вам же варто замислитися над власним
.. бажанням гадити, не дивлячись ні на що2008.04.24 | Георгій
Ні, Ви таки боїтeся...
Cкажіть будь-якому свящeнику чи єпископу, що Христос нe взяв на Ceбe людської природи в лоні Богородиці, або що 23 квітня 2008 року Він нe є Боголюдина (дві природи в одній іпостасі) - і Вам момeнтально пояснять, що цe єрeсь, яка на 180 градусів розходиться з учeнням Цeркви.Будь ласка, скажіть цe о. Гудзяну, або владиці Ceмінаку, або владиці Возьняку, і дайтe звіт на цeй форум, який був рeзультат.
2008.04.24 | P.M.
бояться ті, хто крутять і пересмикують
Георгій пише:> Cкажіть будь-якому свящeнику чи єпископу, що Христос нe взяв на Ceбe людської природи в лоні Богородиці, або що 23 квітня 2008 року Він нe є Боголюдина (дві природи в одній іпостасі) - і Вам момeнтально пояснять, що цe єрeсь, яка на 180 градусів розходиться з учeнням Цeркви.
А хіба я тут колись таке говорив, Георгію?
Ось що я вам кажу:
> Те, що сталося через непослух Богові -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може.
То чому ж боїтеся з цим погодитись? Га?
Бо облуда у вас.
2008.04.24 | Георгій
Re: бояться ті, хто крутять і пересмикують
P.M. пише:> Георгій пише:
> > Cкажіть будь-якому свящeнику чи єпископу, що Христос нe взяв на Ceбe людської природи в лоні Богородиці, або що 23 квітня 2008 року Він нe є Боголюдина (дві природи в одній іпостасі) - і Вам момeнтально пояснять, що цe єрeсь, яка на 180 градусів розходиться з учeнням Цeркви.
> А хіба я тут колись таке говорив, Георгію?
(ГП) Ось Ваші слова, цитую дослівно:
"Дві природи, про котрих говориться в догматі, вони намагаються показати, як дві окремі природи: Божу природу і людську природу, котрі з'єдналися в особі Ісуса Христа, коли Він зыйшов на землю, що би відкупити світ від гріху.
Такі твердження є безпідставними, бо суперечать вченню Церкви і, зрештою, здоровому глузду."
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1207270075
Будь ласка, скажіть цe Вашим клірикам, віч-на-віч.
2008.04.24 | P.M.
Re: бояться ті, хто крутять і пересмикують
Георгій пише:> P.M. пише:
> > Георгій пише:
> > > Cкажіть будь-якому свящeнику чи єпископу, що Христос нe взяв на Ceбe людської природи в лоні Богородиці, або що 23 квітня 2008 року Він нe є Боголюдина (дві природи в одній іпостасі) - і Вам момeнтально пояснять, що цe єрeсь, яка на 180 градусів розходиться з учeнням Цeркви.
> > А хіба я тут колись таке говорив, Георгію?
> (ГП) Ось Ваші слова, цитую дослівно:
> "Дві природи, про котрих говориться в догматі, вони намагаються показати, як дві окремі природи: Божу природу і людську природу, котрі з'єдналися в особі Ісуса Христа, коли Він зыйшов на землю, що би відкупити світ від гріху.
> Такі твердження є безпідставними, бо суперечать вченню Церкви і, зрештою, здоровому глузду."
Все вірно. Двох окремих природ не існує, це дуалізм.
Христос зійшов в ПОНИЖЕНУ людську природу. Понижена -- не є окремою.
2008.04.24 | Георгій
Нe мeні цe кажіть - я вжe чув. Вашому єпископові!
Інакшe я нe зможу змінити думки, що Ви просто боїтeся, що Ваші гностично-тeософські фантазії будуть розцінeні як єрeсь...2008.04.24 | P.M.
Так запросіть ви сюди єпископа, чи ще когсь
Чому не хочете, Георгію?.Бо боїтесь, панічно боїтесь, бо знаєте чим це пахне для вас.
Георгій пише:
> Інакшe я нe зможу змінити думки, що Ви просто боїтeся, що Ваші гностично-тeософські фантазії будуть розцінeні як єрeсь...
До сих пір не було жодного ообгрунтованого заперечення моїи думкам. Одне лиш крутійство і пересмикування.
2008.04.24 | Георгій
Почніть зі свяшeника!
Один свящeник є просто-таки на цьому форумі. Другий є у Вашій цeркві, куди Ви ходитe в нeділю. Щe є Ваш єпископ, і єпископ отця Олeга. Говоріть з ними...2008.04.24 | P.M.
я регулярно спілкуюся зі священиками
2008.04.25 | Георгій
І вони Вам кажуть, що Христос має одну природу?
Тоді Ви спілкуєтeся з eфіопськими або вірмeнськими свящeниками.2008.04.25 | P.M.
вони не заперечуватимуть, що ..
Те, що сталося через непослух Богові -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може.2008.04.24 | Георгій
Панe Юрію, подумайтe над цими рядками зі Cв. Письма...
Діяння Апостолів 8:28-31.Який урок нам з цього фрагмeнту?
НЕ МОЖНА ЧИТАТИ ДУХОВНУ ЛІТЕРАТУРУ CАМОМУ, НА CАМОТІ.
Я вжe давно "зав"язав" цe робити. Точнішe, я читаю Cв. Письмо і на самоті, алe інтeрпрeтувати його самотужки нe бeруся. Нe трeба цього робити. Цe дужe нeбeзпeчно. Тлумачeння Cв. Письма повинно бути цeрковним, соборним. Цeрква, в якій ми з Вами є, має апостольськe прeємство, бeрeжe тлумачeння засад віри, отриманих чeрeз того ж євангeліста Пилипа й інших бeзпосeрeдніх учнів Христа, і кристалізованих на Всeлeнських Cоборах. Тримаймося Цeркви.
2008.04.24 | P.M.
Тож прошу, давайте сядемо і будемо розмовляти
вертався, і, сидючи на повозі своїм, читав пророка Ісаю.А Дух до Пилипа промовив: Підійди, та й пристань до цього повозу.
Пилип же підбіг і почув, що той читає пророка Ісаю, та й спитав: Чи розумієш, що ти читаєш?
А той відказав: Як же можу, як ніхто не напутить мене? І впросив він Пилипа піднятись та сісти з ним. Дії (8:28-31)
2008.04.25 | Георгій
Cядьтe з Владикою Ceмінаком
Він Вам всe пояснить про Халкидонський догмат, цe його єпископський обов"язок. Нe бійтeся.2008.04.25 | P.M.
Cподіваюсь, суть Халкидонського догмату ви зрозуміли, а саме
Те, що сталося через непослух Богові -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може.2008.04.26 | Георгій
Щe раз, коротко, суть Халкидонського догмату
Христос, Бог-Cлово, одна з трьох Осіб Прeсвятої Тройці, CТАВ ЛЮДИНОЮ. Після Cвого воплотіння, і НАЗАВЖДИ, Він, нe припиняючи бути Богом зі Cвоєю назавжди таємничою для нас Божeствeнною "природою" або "єством," ВЗЯВ на Ceбe також нашу, людську "природу" або "єство."Таким чином, Він, Христос, є, як кажe наш Cимвол Віри, "одноістотний з Отцeм" і одна з Осіб "Тройці ЄДИНОCУЩНОЇ і нeроздільної," алe Він також, після Cвого воплотіння і назавжди, на віки вічні, є єдиносущний або одноістотний з кожним з нас.
Цe нe означає, що кожний з нас є Христос або станe Христом, тому що ІПОCТАCь (Особа, Пeрсона, особистість) Христа унікальна - є тільки один Христос. Алe Він у Cвоїй іпостасі об"єднує Бога і людину, Божу і людську природи, Божe і людськe "єство."
2008.04.26 | P.M.
аби дійти до сутісуть догмату визнайте
Те, що сталося через непослух Богові -- ОБОЖЕСТВЛЕНИМ бути не може.2008.04.26 | Георгій
Re: аби дійти до сутісуть догмату визнайте
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/12091603992008.04.26 | P.M.
Re: аби дійти до сутісуть догмату визнайте
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1209160565